www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 01, 12:07:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1963 1964 1965 1966 1967 [1968] 1969 1970 1971 1972 1973 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13390384 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1922 Dátum: 2006 Március 18, 14:09:56 »

De ki csinál nekem olyan szerkentyűt ami ebből olvas is?

nem akarlak elkeseríteni, de szerintem senki...
mi a fasznak neked olyan, egyébként is?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1921 Dátum: 2006 Március 18, 14:09:06 »

nahh, kezdenek talpraállni a gépek?
pommpás!!  Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1920 Dátum: 2006 Március 18, 14:03:36 »

Nah, elindulunk, és hazahozzuk a Kamillát. Közben fényképezgetünk is. 

1969 VW 1300
Nem elérhető dunkelheit
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #1919 Dátum: 2006 Március 18, 13:58:11 »

Sziasztok!

Anno a #130-as válasznál szívóztam a benzinpumpámmal. Azóta annyi történt hogy elolvadt a hó Smiley be tudtuk húzni a gépet, azóta pöccre indul a kicsike 6 volttal. Kevés volt valószínűleg az ereje hogy szívjon egy kis benzint, de onnan hogy kapott meg se áll. Hálás darab mert két és fél éve nem volt beindítva, szóval nagy a boldogság Smiley.

1303LS
« Hozzászólás #1918 Dátum: 2006 Március 18, 13:45:24 »

az FHP jel jön a lendkerékről, a gyújtásjel meg a trafó lábacskájáról levehető.
és mindez be van madzagozva a diagnosztikai csatiba.
hát nem csodálatos? Smiley
Dehogynem
De ki csinál nekem olyan szerkentyűt ami ebből olvas is?
Ja és menet közben ja és a műszerfalon. Sad
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1917 Dátum: 2006 Március 18, 13:38:49 »

Bogárban ritka a lendkerékjeladó.
Ehhez a számoláshoz meg kell a FHP jel amihez viszonyítani kellene a gyújtás jelet.
Elméletben értem hogy mit akarok csak az elektronikához vagyok sötét.
Az egyik zsinóron jön a bázis jel a másikon meg az időben eltérő jel amit szerintem még a fordulatszám arányában is viszonyítani kell sőt még a négy hengerből is csak az egyikre kellene valahogy butítani.
Na mostmár látom hogy ilyenem nem lesz nekem kisipari. Sad
Max ha esetleg lehet kapni készen.

az FHP jel jön a lendkerékről, a gyújtásjel meg a trafó lábacskájáról levehető.
és mindez be van madzagozva a diagnosztikai csatiba.
hát nem csodálatos? Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #1916 Dátum: 2006 Március 18, 13:28:24 »

nem a bogarában volt, hanem egy diagnosztikai műszerről rebegett.

Bogárban ritka a lendkerékjeladó.
Ehhez a számoláshoz meg kell a FHP jel amihez viszonyítani kellene a gyújtás jelet.
Elméletben értem hogy mit akarok csak az elektronikához vagyok sötét.
Az egyik zsinóron jön a bázis jel a másikon meg az időben eltérő jel amit szerintem még a fordulatszám arányában is viszonyítani kell sőt még a négy hengerből is csak az egyikre kellene valahogy butítani.
Na mostmár látom hogy ilyenem nem lesz nekem kisipari. Sad
Max ha esetleg lehet kapni készen.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1915 Dátum: 2006 Március 18, 13:11:42 »

Mintha a Stunt ecsetelte volna, hogy neki volt ilyen a néhai bogarában...

nem a bogarában volt, hanem egy diagnosztikai műszerről rebegett.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1914 Dátum: 2006 Március 18, 11:59:33 »

Asszem Ő zárásszöget említett.
na látod, az lehet...

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #1913 Dátum: 2006 Március 18, 11:24:38 »

Mintha a Stunt ecsetelte volna, hogy neki volt ilyen a néhai bogarában...

Asszem Ő zárásszöget említett.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1912 Dátum: 2006 Március 18, 10:25:05 »

Na most a reggeli toaletem közben megfutott kicsit az agyam.
Ha adott egy lendkerékjeladóval ellátott motor.(az enyém ilyen), mekkora meló megoldani egy olyan műszert ami menetközben mutatná a pillanatnyi előgyújtást.
Mintha a Stunt ecsetelte volna, hogy neki volt ilyen a néhai bogarában...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1911 Dátum: 2006 Március 18, 10:17:49 »

zk-t tud valaki?

igen.
7 forint az ára



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #1910 Dátum: 2006 Március 18, 08:02:22 »

En ebben az esetben az alabbniakat tennem (ha a motor egyebkent jo karban van):

1. Gyujtasrendszer ellenorzese (megszakito, kondenzator, gyujtaselosztofedel, rotor, elogyujtas-szabalyozo (vaakumos: egyaltalan mukodik-e meg, ropsulyok nem-e ragadtak be), gyujtogyertya-kabelek, gyujtogyertya, esetleg a gyujtotekercs (ad-e  intenziv feheres/kekes-szinu ivet)

2. Karbi: kitisztogatas (levegovel: pumpa vagy egyeb) a fuvokaknal, tomitesek a helyukon vannak-e, automata szivato ellenorzese (nem akadt-e ki a spiral), majd alap-jaratallitas.

3. Ha ez sem segit, en meg megnez(et)nem a szelep-hezagokat, szivocso-elomelegitot (ha nem duplakarbis a moci).

A napokban szétkaptam egy gy.elosztót felújítási szándékkal unalmamban.
Az alaplap alatt a gyári zsír volt még és hát döbbenetesen tartotta magát.
Nem tudom miféle zsír az de a 30+éve alatt szépen ott volt mindenen és nem rozsdált be semmi.
Szóval szerintem ha valaki buzgóságból nem mosta még el soha bő benzinben az elosztót az évtizedek folyamán nem lenne szabad a röpsúlyoknak leragadni.
Vagy szépen újra zsírozni mindent.Bár szerintem ez mártva volt gyárilag.
Örültem is, hogy van egy ilyen szép gyári elosztóm.
Igaz, hogy JFUD (asszem az valami buszé talán 1.6).

Valaki tudja hogy pl ez a gy.elosztó miben különbözik a többitől?Talán más tömegű röpsúlyok?
Nincs valahol karakterisztikai görbe ezekről?
1303LS
« Hozzászólás #1909 Dátum: 2006 Március 18, 07:41:23 »

Na most a reggeli toaletem közben megfutott kicsit az agyam.
Ha adott egy lendkerékjeladóval ellátott motor.(az enyém ilyen), mekkora meló megoldani egy olyan műszert ami menetközben mutatná a pillanatnyi előgyújtást.
Mondjuk milyen jól nézne ki egy müszercsoport közepén egy szolid 2 digites kijelző.
Gondolom nem kell egy nagy komputer alá.Elég a gyújtás jelet és a lendkerék adójának a jelét összehasonlítani meg valami kis hangolási lehetőség meg a kijelzőt meghajtani.
Én az elektronikához síkhülye vagyok.
Hopp még egy ötlet:
Analóg módon egy töltés jelző módjára működő cucc?
matchbox
« Hozzászólás #1908 Dátum: 2006 Március 18, 06:13:37 »

A gyűrűket jónak láttam a gyújtást viszont nem néztük!


En ebben az esetben az alabbniakat tennem (ha a motor egyebkent jo karban van):

1. Gyujtasrendszer ellenorzese (megszakito, kondenzator, gyujtaselosztofedel, rotor, elogyujtas-szabalyozo (vaakumos: egyaltalan mukodik-e meg, ropsulyok nem-e ragadtak be), gyujtogyertya-kabelek, gyujtogyertya, esetleg a gyujtotekercs (ad-e  intenziv feheres/kekes-szinu ivet)

2. Karbi: kitisztogatas (levegovel: pumpa vagy egyeb) a fuvokaknal, tomitesek a helyukon vannak-e, automata szivato ellenorzese (nem akadt-e ki a spiral), majd alap-jaratallitas.

3. Ha ez sem segit, en meg megnez(et)nem a szelep-hezagokat, szivocso-elomelegitot (ha nem duplakarbis a moci).
Leon 1303
« Hozzászólás #1907 Dátum: 2006 Március 18, 00:37:12 »


Szegény nőnek mi járhat a fejében?
"Sikálj engem apuci!"
 Grin
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1906 Dátum: 2006 Március 18, 00:05:54 »

Hát remélem nem nyújtottam meg a peremét...!?Ha igen akkor kuka?Amugy tényleg peres gumim van,195/60 lehet,hogy lekellene cserélni vmi ballonosra?!Majd meglátjuk!
Azért köszi!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1905 Dátum: 2006 Március 17, 23:23:51 »

Üdvw!
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy a wegu márkáju fehér gumiperemnek mi a felrakási fortéja?????Vagy érdemes inkább gumisra bizni???
Felraktam,de a széle hullámos lett,nem simul hozzá a gumihoz.Ez 14"os buszra való!!Mit lehet tenni???????HELP!!
Előre is köszi!!

Nekem kifekszik, csak finoman kell felpumpálni. A másik pedig, hogy nem szabad peres gumira rakni, mert ott alacsony az oldalfal.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1904 Dátum: 2006 Március 17, 22:46:32 »



Üdvw!
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy a wegu márkáju fehér gumiperemnek mi a felrakási fortéja?????Vagy érdemes inkább gumisra bizni???
Felraktam,de a széle hullámos lett,nem simul hozzá a gumihoz.Ez 14"os buszra való!!Mit lehet tenni???????HELP!!
Előre is köszi!!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1903 Dátum: 2006 Március 17, 22:32:39 »

Üdvw!
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy a wegu márkáju fehér gumiperemnek mi a felrakási fortéja?????Vagy érdemes inkább gumisra bizni???
Felraktam,de a széle hullámos lett,nem simul hozzá a gumihoz.Ez 14"os buszra való!!Mit lehet tenni???????HELP!!
Előre is köszi!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1902 Dátum: 2006 Március 17, 17:18:33 »

Baszki, kénytelen leszek hivatalos helyre menni... :-)

ez van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1901 Dátum: 2006 Március 17, 17:10:04 »

Baszki, kénytelen leszek hivatalos helyre menni... :-)

én pl nemtok amiota az uj zölkari van!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1900 Dátum: 2006 Március 17, 17:06:43 »

zk-t tud valaki?
én pl nemtok amiota az uj zölkari van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1899 Dátum: 2006 Március 17, 17:02:38 »

zk-t tud valaki?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1898 Dátum: 2006 Március 17, 15:51:43 »

klubtagoknak 15800.-a vizsgadij
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1897 Dátum: 2006 Március 17, 15:48:59 »

aaaaaaaaaaaa, nem akartam zavarni a Tanar Urat, mikozben elmelyulten keszul fel az oraira..........
 

tanár úr mezei kolinevelő (alsókenő-helyettes segédharangozó-pótló), munkarendje: hétfő szabad, kedd szabad, szerda 13 ó-ig szabad, szerda délutántól péntek reggel 8-ig gálya bennalvással, péntek szabad - minden 4. héten meló 4-ig - vasárnap minden 2. héten du. 4-től gálya hétfő reggelig... mobil: 30 567 1916

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #1896 Dátum: 2006 Március 17, 15:45:12 »

Csak mondom: 3 km-re voltál tőlünk... Ezzel az erővel még kölcsön is adhatom legközelebb a cuccost... Grin

aaaaaaaaaaaa, nem akartam zavarni a Tanar Urat, mikozben elmelyulten keszul fel az oraira..........
 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1895 Dátum: 2006 Március 17, 15:41:12 »

Ma voltam Anarcson az anyagert (itt van a cegunk egyik telephelye)...
Kellemes leghutest kivanok hetvegere!
Ui.: mit szolnal egy kellemes kerti majalishoz Mateszalkan?

Csak mondom: 3 km-re voltál tőlünk... Ezzel az erővel még kölcsön is adhatom legközelebb a cuccost... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #1894 Dátum: 2006 Március 17, 15:39:20 »

Ja, gyárilag horganyzott, de ezt horgany-spray-jel meg lehet oldani. A tartófül sajna nem gyári, de szerintem tud annyit...

nekem rozsdamentes acelbol lesz az egesz (mar bocs...)
 Grin
matchbox
« Hozzászólás #1893 Dátum: 2006 Március 17, 15:38:10 »

Matchbox, ha valami kell még, szólj, privátban intézzük!
Na, csá, jó 7végét! Cool

Ma voltam Anarcson az anyagert (itt van a cegunk egyik telephelye)...
Kellemes leghutest kivanok hetvegere!
Ui.: mit szolnal egy kellemes kerti majalishoz Mateszalkan?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1892 Dátum: 2006 Március 17, 15:31:31 »

Matchbox!

Az ígért  képek a saját MANO típusú csomitartómról!...

Ja, gyárilag horganyzott, de ezt horgany-spray-jel meg lehet oldani. A tartófül sajna nem gyári, de szerintem tud annyit...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1891 Dátum: 2006 Március 17, 15:29:10 »

Matchbox!

Az ígért  képek a saját MANO típusú csomitartómról! Sajnos speciális gumitalpakkal bír (ferde talpak), de ha a lábakat hosszabbra hagyjátok, és megfelelő szögbe hajtjátok, hogy a motorházfedélre merőlegesek legyenek, akár a korábban említett járókeretről is átrakhatod a tappancsokat. A rajzokért bocs, de kézzel készültek, meg a szkenneléshez is gyökér vagyok, úgyhogy fénykép formátumba raktam.
itt lesznek sorban a képek meg rajzok URL-jei:
http://img.tar.hu/zsombor99/img/18867049.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/18867081.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489771.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489767.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489721.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489720.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489719.jpg
Na, itt a középkonzol két hegesztési pontját felcseréltem az oldalkonzoton, de szerintem ezt ki lehet legózni egyébként is...
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489719.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489654.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489597.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489596.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489595.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489515.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489429.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489428.jpg
http://img.tar.hu/zsombor99/size2/20489388.jpg

Bocs a többiektől a hosszú hozzászólásért, ennyi erővel privátban is mehetett volna, de hátha más is kedvet kap hozzá, így gondoltam nyilvánossá teszem...

Matchbox, ha valami kell még, szólj, privátban intézzük!

Na, csá, jó 7végét! Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1890 Dátum: 2006 Március 17, 10:55:20 »

Ja, igaz is: gyújtásod jó helyen van? Ha elmászott valamerre, semmiféle állításra nem fog reagálni!
A gyűrűket jónak láttam a gyújtást viszont nem néztük!
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1889 Dátum: 2006 Március 17, 10:49:30 »

Gratula!!
Az akkor valami lightos vizsga lehetett,mert itt a nagy faluba a csokos helyen is belekötnek a hegeszett felnibe.
de lényeg az hogy meg van:-))))
Lehet!Nem én vittem hanem a szerelő!
A kék helyzetjelzőért szóltak egyedül!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1888 Dátum: 2006 Március 17, 10:47:57 »

A lényeg, akkor megy, ha valahonnan többlet benzinhez jut, pl szívató közreműködésével... Állítócsavarok o-gyűrűi épek? Ott éppen elég plusz levegő befér.
Ja, igaz is: gyújtásod jó helyen van? Ha elmászott valamerre, semmiféle állításra nem fog reagálni!

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1887 Dátum: 2006 Március 17, 10:46:03 »

Nemtom!Egyszer sikerült 2 órás szenvedés után beállítani úgy,hogy nem állt le de akkor meg nem ugrott vissza a szivató teljesen!
Az utolsó előtti fognál megállt!Ha leraktam kézzel akkor jó volt,nem is állt le!Gázadásnál viszont megint nem ugrott vissza!

A lényeg, akkor megy, ha valahonnan többlet benzinhez jut, pl szívató közreműködésével... Állítócsavarok o-gyűrűi épek? Ott éppen elég plusz levegő befér.

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1886 Dátum: 2006 Március 17, 10:45:59 »

lehet én is oda viszem majd, nincs kedvem kereket cserélgetni vizsga előtt Smiley meg a hátsó lökhárítót is hanyagolnám, ha lehet...
De ez nem pesten van ,igaz?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #1885 Dátum: 2006 Március 17, 10:45:04 »

Gratula!!
Az akkor valami lightos vizsga lehetett,mert itt a nagy faluba a csokos helyen is belekötnek a hegeszett felnibe.
de lényeg az hogy meg van:-))))

lehet én is oda viszem majd, nincs kedvem kereket cserélgetni vizsga előtt Smiley meg a hátsó lökhárítót is hanyagolnám, ha lehet...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1884 Dátum: 2006 Március 17, 10:41:41 »

Meg van a műszakim! Nem szóltak a lökhárítóért sem meg a hegesztett felniért sem!
Gratula!!
Az akkor valami lightos vizsga lehetett,mert itt a nagy faluba a csokos helyen is belekötnek a hegeszett felnibe.
de lényeg az hogy meg van:-))))

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #1883 Dátum: 2006 Március 17, 10:41:34 »

A vizsga maga olyan 6-7000, ha tök jó /vizsgaképes/ a kocsi. Ehhez , ha nem Te vizsgáztatod, hozzájönnek költségek. Mondjuk fél éve vizsgázott utoljára kocsim, az 25 volt, szereléssel, alkatrésszel együtt, amivel mint kiderült, átvágtak, így a kocsi beszámításra került. Ahelyett, hogy betörtem volna pár fejet Cool

nekem is 25 volt a buszra a vizsga, kb semmi nem volt jó rajta :DDDD

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1963 1964 1965 1966 1967 [1968] 1969 1970 1971 1972 1973 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.