www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 19:04:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14867399 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72091 Dátum: 2014 Május 26, 17:04:28 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?

Alaplapra adja a testet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72090 Dátum: 2014 Május 26, 17:01:13 »

  az egyhármas és az egyhatos hengerfej annyiban tér el egymástól hogy az egyhatosok mind elvannak repedve az egyhármas meg minden második (a használt ) szelepkülönbségek pedig ugyan úgy vannak egyikbe is másikba is illetve az egyhatosba van 9mm-es szelepszár is  .  többnyire  30/32 32/35 szelepek a jellemzőek  
 (de majd callook mindjárt kijavít hogy a 35 az valójában 35,49mm    Grin )


és a henger furat??? Ez a legnagyobb különbség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #72089 Dátum: 2014 Május 26, 10:19:25 »

  az egyhármas és az egyhatos hengerfej annyiban tér el egymástól hogy az egyhatosok mind elvannak repedve az egyhármas meg minden második (a használt ) szelepkülönbségek pedig ugyan úgy vannak egyikbe is másikba is illetve az egyhatosba van 9mm-es szelepszár is  .  többnyire  30/32 32/35 szelepek a jellemzőek  
 (de majd callook mindjárt kijavít hogy a 35 az valójában 35,49mm    Grin )

Köszönöm Tati! Smiley

Megmértem és 32/35 -ös szelepek vannak a fejeimben. És egyik fej sem repedt.Smiley
Akkor nem kell vadásznom 1.6-os repedésmentes fejeket.  Grin Végre egy jóhír.  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72088 Dátum: 2014 Május 26, 10:01:22 »

A duplaszívós 1.3-as és a duplaszívós 1.6-os hengerfej miben tér el egymástól, vannak-e különbségek?

Neten kerestem adatokat de ezeket nem találtam meg. Van ahol eltérő szelepet írnak van ahol pl. a kipufogó szelep méret egyezik. De csak annyit írnak sok helyen, hogy 1.3-as, de azt, hogy az szimpla vagy dupla szívós azt már nem írják oda.  Undecided

Köszönöm!

  az egyhármas és az egyhatos hengerfej annyiban tér el egymástól hogy az egyhatosok mind elvannak repedve az egyhármas meg minden második (a használt ) szelepkülönbségek pedig ugyan úgy vannak egyikbe is másikba is illetve az egyhatosba van 9mm-es szelepszár is  .  többnyire  30/32 32/35 szelepek a jellemzőek  
 (de majd callook mindjárt kijavít hogy a 35 az valójában 35,49mm    Grin )
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 26, 10:04:25 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72087 Dátum: 2014 Május 26, 09:57:46 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?
az a kis drót biztosítaná az alaplapnak a jó test kontaktot . az a drót  kell.  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #72086 Dátum: 2014 Május 26, 09:44:38 »

Az álmoskönyv szerint nem jó itt zsírt használni, mert beleragad a kosz és a por. Púder (talkum) kell ide.

EZ mindig kérdés, de szerintem ma egy szilikonzsír nem árt a guminak, viszont a fedelet védi a rozsdától.
A beleragadó por meg nem csiszatol annyit SZVSZ mint amennyit  a rozsda árt az ócska kapható fedeleknek.
Én azt mondom szilikonzsír, de ha nincs kéznél akkor sima zsír.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72085 Dátum: 2014 Május 26, 09:41:03 »

Az álmoskönyv szerint nem jó itt zsírt használni, mert beleragad a kosz és a por. Púder (talkum) kell ide.

Kend be  ház belsejét és a gumi széleit szilikonzsírral, utána 2 jó hosszú csavarral átlósan, mint a kerékcsavarok meghúzásaánál, behuzatod a fedelet. Betekered a másik 2 gyárit, majd kicseréled a 2 hosszút a gyáriakra, örülsz. Ez pont ugyanaz, mint amit Supermario Vili mondott. Így kell. Ne üsd.
Lazlow
« Hozzászólás #72084 Dátum: 2014 Május 26, 09:29:23 »

A duplaszívós 1.3-as és a duplaszívós 1.6-os hengerfej miben tér el egymástól, vannak-e különbségek?

Neten kerestem adatokat de ezeket nem találtam meg. Van ahol eltérő szelepet írnak van ahol pl. a kipufogó szelep méret egyezik. De csak annyit írnak sok helyen, hogy 1.3-as, de azt, hogy az szimpla vagy dupla szívós azt már nem írják oda.  Undecided

Köszönöm!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72083 Dátum: 2014 Május 26, 09:28:40 »

VW márkakereskedésben és szervizben.

köszi, megkérdezem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72082 Dátum: 2014 Május 26, 09:12:23 »

az mintha a testje lenne a kondinak.
lehet, máshova van leföldelve, ez meg maradt így árván.
kondi csavarozva van az elosztó falára kívülről..gondolom akkor ott testel

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72081 Dátum: 2014 Május 26, 06:04:53 »

VW márkakereskedésben és szervizben.

köszi! Es olyat hol lehet kapni?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72080 Dátum: 2014 Május 25, 23:27:38 »

Én vettem Würth gyártmányú gumikat, azokat nem nyomta be a bolha.

köszi! Es olyat hol lehet kapni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72079 Dátum: 2014 Május 25, 22:21:02 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?
az mintha a testje lenne a kondinak.
lehet, máshova van leföldelve, ez meg maradt így árván.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72078 Dátum: 2014 Május 25, 21:57:05 »

Először a fórumon kértem segítséget,de Dadanon kívül hozzá sem szólt senki sem.
Miután nem jutottam előbbre,küldtem a Breuernak emailben képeket,és hívtam fel telefonon.

Nem volt itt semmiféle túráztatás,gondolod,hogy ha tudom,hogy mi a helyzet,akkor még utólag itt nekiállok írogatni? Undecided
Érdekes egy felfogásod van!
Én hozzászóltam, csak Dadan beírására válaszoltam, de neked is szólt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72077 Dátum: 2014 Május 25, 21:50:24 »

De ha porsche kapásból megmondta ,akkor mi a faszt túráztatsz itt minket?  Undecided
vedd meg a picsába aztán ha nem kell majd eladod  Evil
Először a fórumon kértem segítséget,de Dadanon kívül hozzá sem szólt senki sem.
Miután nem jutottam előbbre,küldtem a Breuernak emailben képeket,és hívtam fel telefonon.

Nem volt itt semmiféle túráztatás,gondolod,hogy ha tudom,hogy mi a helyzet,akkor még utólag itt nekiállok írogatni? Undecided
Érdekes egy felfogásod van!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72076 Dátum: 2014 Május 25, 21:28:03 »

De Porsche kapásból megmondta,hogy ott keményen egybe van már kovácsolva a napóleon és a tűzfal.

Gányolás,a szokásos műszaki vizsgák,és az életbentartó javítgatások miatt.Kasznileemeléskor,flexelni kell,és szakszerűen csak új javítóelemekkel lehet majd javítni.
De ha porsche kapásból megmondta ,akkor mi a faszt túráztatsz itt minket?  Undecided
vedd meg a picsába aztán ha nem kell majd eladod  Evil

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72075 Dátum: 2014 Május 25, 21:21:48 »

Minek hegesztették volna össze a napóleont a tűzfallal?
Az olyan szintű gányolás, hogy csak akkor tudom elképzelni, ha a padólemezt is hozzáhegesztették a bódéhoz.
De ahogy a képekem látom, arról ember meg nem mondja, hogy javítgatták-e már, olyan vastag rajta az alvázvédő.
Saját véleményem, hogy a vastagon felfújt bitumin főleg a takargatást szolgálhatja.
De Porsche kapásból megmondta,hogy ott keményen egybe van már kovácsolva a napóleon és a tűzfal.

Gányolás,a szokásos műszaki vizsgák,és az életbentartó javítgatások miatt.Kasznileemeléskor,flexelni kell,és szakszerűen csak új javítóelemekkel lehet majd javítni.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72074 Dátum: 2014 Május 25, 21:19:51 »

Minek hegesztették volna össze a napóleont a tűzfallal?
Az olyan szintű gányolás, hogy csak akkor tudom elképzelni, ha a padólemezt is hozzáhegesztették a bódéhoz.
De ahogy a képekem látom, arról ember meg nem mondja, hogy javítgatták-e már, olyan vastag rajta az alvázvédő.
Saját véleményem, hogy a vastagon felfújt bitumin főleg a takargatást szolgálhatja.
Cak úgy, hobbiból nem hegestik össze, ha a gumi nem szigetel, akkor nem hegesztenek, hanem mindenféle masszàval tömítgetik. Hegeszteni akkor szokták, ha foltozzák a Napoleont vagy a tűzfal szélső reszeit. Szóval kapirgálni kellilyenkor és megkeresni az esetleges foltozást.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72073 Dátum: 2014 Május 25, 21:13:07 »

köszi! A jobb oldal nekem is sikerült egy csavar híján, a balba egy se ment bele. Akkor próbálkozom segítséggel.
Kend be  ház belsejét és a gumi széleit szilikonzsírral, utána 2 jó hosszú csavarral átlósan, mint a kerékcsavarok meghúzásaánál, behuzatod a fedelet. Betekered a másik 2 gyárit, majd kicseréled a 2 hosszút a gyáriakra, örülsz. Ez pont ugyanaz, mint amit Supermario Vili mondott. Így kell. Ne üsd.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72072 Dátum: 2014 Május 25, 21:12:26 »

Nem csak a rohadás a lényeg.Ha már korábbi javításkor,összehegesztették a kettőt,akkor is csere már a két elem.

Minek hegesztették volna össze a napóleont a tűzfallal?
Az olyan szintű gányolás, hogy csak akkor tudom elképzelni, ha a padólemezt is hozzáhegesztették a bódéhoz.
De ahogy a képekem látom, arról ember meg nem mondja, hogy javítgatták-e már, olyan vastag rajta az alvázvédő.
Saját véleményem, hogy a vastagon felfújt bitumin főleg a takargatást szolgálhatja.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72071 Dátum: 2014 Május 25, 21:06:30 »

Én vettem Würth gyártmányú gumikat, azokat nem nyomta be a bolha.

Még egy hülye kérdés:
A diszléc bolhákat be szokták kenni valamivel berakáskor? Vagy a gumikat alatta odaragasztani? Egy pár darab gumi beesett felrakáskor, amikor a bolhákat belenyomtam...


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72070 Dátum: 2014 Május 25, 21:05:11 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72069 Dátum: 2014 Május 25, 20:03:31 »

Miután éppen a minap cseréltünk szilenteket a torziófedelek alatt, veszem a bátorságot, hogy beleszóljak.
 Egyedül is csináltam már, csak akkor nem cseréltük a belsőt. Most pont azért szedtük szét, hogy a csattogást megszüntessük, és ez be is jött, de kettő ember kellett a rendes összerakáshoz, az egyik én voltam, egy másfél méteres csővel nyomtam a fedelet befelé, amíg a fiam bekapatta a csavarokat. Ha levettük volna a sárvédőket, egyedül is ment volna.
köszi! A jobb oldal nekem is sikerült egy csavar híján, a balba egy se ment bele. Akkor próbálkozom segítséggel.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72068 Dátum: 2014 Május 25, 20:01:44 »

most te két pályán játszol?
karmann+ez?
a Karmann pihen egyelőre (az elfoglalt mesterre vár), most ezt kell befejezni hamar.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 25, 20:05:44 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72067 Dátum: 2014 Május 25, 19:56:40 »

Van valami ötlet/trükk, hogy a torzió fedeleket hogyan lehet visszatenni jól a helyükre? Visszarakáskor a gumi annyira feszíti, hogy a csavarokat még csak véletlenül sem tudom becsavarni, akárhogy feszitettem, nem megy.
Miután éppen a minap cseréltünk szilenteket a torziófedelek alatt, veszem a bátorságot, hogy beleszóljak.
 Egyedül is csináltam már, csak akkor nem cseréltük a belsőt. Most pont azért szedtük szét, hogy a csattogást megszüntessük, és ez be is jött, de kettő ember kellett a rendes összerakáshoz, az egyik én voltam, egy másfél méteres csővel nyomtam a fedelet befelé, amíg a fiam bekapatta a csavarokat. Ha levettük volna a sárvédőket, egyedül is ment volna.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72066 Dátum: 2014 Május 25, 19:56:09 »

Én kalapáccsal kopogtatnám körbe az elérhető helyeken.
Ha hupogós a hangja, vagy ütésre berogy, akkor lehet cserélni.
A 1303-om tűzfalán volt a jobb oldalán kis javítani való, de nekem a kasztnisom nagyon szépen megcsinálta és nekem megfelelt így.
De te más ligában játszol. Wink
Nem csak a rohadás a lényeg.Ha már korábbi javításkor,összehegesztették a kettőt,akkor is csere már a két elem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72065 Dátum: 2014 Május 25, 19:51:37 »

Mai állapot
most te két pályán játszol?
karmann+ez?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72064 Dátum: 2014 Május 25, 19:47:28 »

Mai állapot

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #72063 Dátum: 2014 Május 25, 19:17:21 »

ezen csak a csavarok alatt volt alatet. De előtte jó volt, csak levettem, rozsdatlanitani, festeni, szinte leugrott, előtte is feszítette a gumi, nyilván, ez a feladata.
Akkor hosszabb csavar átlósan és ennyi.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72062 Dátum: 2014 Május 25, 19:10:26 »

Van olyan fajta aminek a fedélen van 4 felhegesztett -kb 10-12mm vastag- alátét. ha a Tied nem ilyen akkor lehet ez a baj.
EGyébként meg ha csak 1-2mm hiányzik akkor két hosszabb csavarral behúzod és mehet a gyári.
ezen csak a csavarok alatt volt alatet. De előtte jó volt, csak levettem, rozsdatlanitani, festeni, szinte leugrott, előtte is feszítette a gumi, nyilván, ez a feladata.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72061 Dátum: 2014 Május 25, 19:08:02 »

Wink

Én kalapáccsal kopogtatnám körbe az elérhető helyeken.
Ha hupogós a hangja, vagy ütésre berogy, akkor lehet cserélni.
A 1303-om tűzfalán volt a jobb oldalán kis javítani való, de nekem a kasztnisom nagyon szépen megcsinálta és nekem megfelelt így.
De te más ligában játszol. Wink
1303LS
« Hozzászólás #72060 Dátum: 2014 Május 25, 18:58:05 »

Van valami ötlet/trükk, hogy a torzió fedeleket hogyan lehet visszatenni jól a helyükre? Visszarakáskor a gumi annyira feszíti, hogy a csavarokat még csak véletlenül sem tudom becsavarni, akárhogy feszitettem, nem megy.
Van olyan fajta aminek a fedélen van 4 felhegesztett -kb 10-12mm vastag- alátét. ha a Tied nem ilyen akkor lehet ez a baj.
EGyébként meg ha csak 1-2mm hiányzik akkor két hosszabb csavarral behúzod és mehet a gyári.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72059 Dátum: 2014 Május 25, 18:56:36 »

Még egy hülye kérdés:
A diszléc bolhákat be szokták kenni valamivel berakáskor? Vagy a gumikat alatta odaragasztani? Egy pár darab gumi beesett felrakáskor, amikor a bolhákat belenyomtam...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72058 Dátum: 2014 Május 25, 18:53:35 »

Van valami ötlet/trükk, hogy a torzió fedeleket hogyan lehet visszatenni jól a helyükre? Visszarakáskor a gumi annyira feszíti, hogy a csavarokat még csak véletlenül sem tudom becsavarni, akárhogy feszitettem, nem megy.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72057 Dátum: 2014 Május 25, 18:30:20 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72056 Dátum: 2014 Május 25, 18:29:39 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72055 Dátum: 2014 Május 25, 18:29:03 »

Tudnátok segíteni?

Porsche barátom árul napóleonkalapot és a fölötte lévő elemet (tűzfalat).Megvásárolnám,ha tudnám,hogy majd a felújításnál szükségem lenne rájuk.
A kasznin belülről szőnyegezve van a tűzfal,nem akarom a gyári filceket egyenlőre letépkedni.Alulról meg csak ezeket látom.
-Szerintetek össze van hegesztve az alvázam a napóleon és a kaszni illesztésénél?
-Van ott olyan gányolás,hegesztés,rohadás,ami alapján arra lehet következtetni,hogy ez a két elem majd eleve kuka lesz?

Elég sok rajta az alvázvédő,sokat nem enged láttatni. Undecided

A válaszokat előre is köszönöm! Wink

Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72054 Dátum: 2014 Május 25, 18:28:28 »

Tudnátok segíteni?

Porsche barátom árul napóleonkalapot és a fölötte lévő elemet (tűzfalat).Megvásárolnám,ha tudnám,hogy majd a felújításnál szükségem lenne rájuk.
A kasznin belülről szőnyegezve van a tűzfal,nem akarom a gyári filceket egyenlőre letépkedni.Alulról meg csak ezeket látom.
-Szerintetek össze van hegesztve az alvázam a napóleon és a kaszni illesztésénél?
-Van ott olyan gányolás,hegesztés,rohadás,ami alapján arra lehet következtetni,hogy ez a két elem majd eleve kuka lesz?

Elég sok rajta az alvázvédő,sokat nem enged láttatni. Undecided

A válaszokat előre is köszönöm! Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #72053 Dátum: 2014 Május 25, 17:27:22 »

Meg teszek rá egy másik kondit is, lehet az is elősegítette a bajt.


Tegyél! Nem lehet, hanem szinte biztos, hogy elösegített, szerintem...
Anno én is szívtam ezzel és kellett a kondicsere..
Szintén 1,2-es motor volt. Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #72052 Dátum: 2014 Május 25, 17:13:47 »

Ha rossz a kondi, el sem indul. Megszakítót azért csak megnéztem volna, még ha gyufával, akkor is. De lehet, csak eltekergett az elosztó...

Hiba megtalálva és ideiglenesen elhárítva kb. 5 perc alatt, a megszakító volt beégve, szemmel láthatóan. Most megreszeltem, pöcc-röff, de azért jövőhéten kap egy újat, mert most olvastam a könyvében, hogy 20 ezrenként cserélni kéne, nahát nálam már ment 20 ezret, és előtte kitudja mennyit, mert én nem cseréltem még, csak időnként ránéztem, hogy a hézag meg van-e. Meg teszek rá egy másik kondit is, lehet az is elősegítette a bajt.

Kérdés? Melyik megszakítót ajánljátok 1.2-esbe? Van valami jó féle? Mert öcsém egyszer vett az övébe itt a helyi boltba valami "simát", de az úgy ette a bütyköt, hogy feszt állítani kellett.....nekem valami olyan kéne, mint a mostani, mert ezen sose ment el a hézag.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.