www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 15:56:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13211193 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72155 Dátum: 2014 Május 31, 20:32:20 »

Egy fém kupak van a lukban gyárilag beragasztva lefestve.

Kösz... akkor az nekem nem van... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #72154 Dátum: 2014 Május 31, 20:17:57 »

Egy kérdésem lenne, akik ismerik az 1303-ast.
Ma állítottam egy kicsit a kormány holtjátékán és azt néztem, hogy a csomagtérben, az állítócsavarnál nincs semmi rajta: kupak, vagy dugó... Gyárilag is így van, vagy kellene ott lennie valaminek?
Egy fém kupak van a lukban gyárilag beragasztva lefestve.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72153 Dátum: 2014 Május 31, 11:25:47 »

Egy kérdésem lenne, akik ismerik az 1303-ast.
Ma állítottam egy kicsit a kormány holtjátékán és azt néztem, hogy a csomagtérben, az állítócsavarnál nincs semmi rajta: kupak, vagy dugó... Gyárilag is így van, vagy kellene ott lennie valaminek?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72152 Dátum: 2014 Május 31, 07:23:22 »

13-as kulcsal az anyucit levettem,de a bilincsből a csavart nem tudom kivenni.A hatos csavarról a két anyát lehámoztam,de a csavart belül 10-es kulcsal nem tudtam megmozdítani mert tekeri a bilincset is. szétnyítani sem igazán megy a bilincs,mert meg van görbülve a hatos csavar is Undecided
Így meg sztem nem enged ki az elosztó sem a helyéről...
Akkor anya sem kell rá... Ezzel az erővel...  Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72151 Dátum: 2014 Május 30, 22:28:57 »

hát akkor a mögötte lévő 8-as anyát letekered és leveszed bilincsestől!   Evil  a satuban meg  széttekered a 6os csavart  Undecided
13-as kulcsal az anyucit levettem,de a bilincsből a csavart nem tudom kivenni.A hatos csavarról a két anyát lehámoztam,de a csavart belül 10-es kulcsal nem tudtam megmozdítani mert tekeri a bilincset is. szétnyítani sem igazán megy a bilincs,mert meg van görbülve a hatos csavar is Undecided
Így meg sztem nem enged ki az elosztó sem a helyéről...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72150 Dátum: 2014 Május 30, 20:34:13 »

Mai szmb!Kicseréltem a váltórudazat perselyét,Tettem alátétet az automata biztiöv felső csavarja alá,mert szorult a geci,Az első szélvédő elé is felkerült a sokáig halogatott csomagtérgumi, meg hát próbáltam rájönni a gyújtáselosztóban levő vezeték helyére,de nem találtam (korábban tettem fel képet).Ráadásul még a gyújtáselosztó nálam nem volt levéve a motorról,de most nem is lesz.Mivel a bilincsen dupla anya volt,de elment a menet múltkori gyújtás beállításnál.Gondoltam kicserélem a csavart,de kivenni sem tudtam.Így most nincs meghúzva a bilincs...
hát akkor a mögötte lévő 8-as anyát letekered és leveszed bilincsestől!   Evil  a satuban meg  széttekered a 6os csavart  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72149 Dátum: 2014 Május 30, 20:32:24 »

Akinek van használt féltengely csapágya, és nem kell neki az adja nekem. Kéne 8 darab. Rozsdás beálltak is jók.

tíz perce cseréltem ki egyet ,mostmár nem ordít a csapágy viszont hallani hogy a váltó búg  Undecided

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72148 Dátum: 2014 Május 30, 19:27:24 »

Akinek van használt féltengely csapágya, és nem kell neki az adja nekem. Kéne 8 darab. Rozsdás beálltak is jók.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72147 Dátum: 2014 Május 30, 17:38:43 »

Mai szmb!Kicseréltem a váltórudazat perselyét,Tettem alátétet az automata biztiöv felső csavarja alá,mert szorult a geci,Az első szélvédő elé is felkerült a sokáig halogatott csomagtérgumi, meg hát próbáltam rájönni a gyújtáselosztóban levő vezeték helyére,de nem találtam (korábban tettem fel képet).Ráadásul még a gyújtáselosztó nálam nem volt levéve a motorról,de most nem is lesz.Mivel a bilincsen dupla anya volt,de elment a menet múltkori gyújtás beállításnál.Gondoltam kicserélem a csavart,de kivenni sem tudtam.Így most nincs meghúzva a bilincs...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72146 Dátum: 2014 Május 29, 20:36:48 »

köszönöm szépen így útólag neked és Tatinak is.Ránézek majd mi az ábra vele. Mivel nekem csak lóg,fondolom az alaplapról leszakadva....milyen hibát tud oöozni,vagyis milyen jelenséget ha nincs meg a gyujtáselosztó alaplapján levő test? Mert enyém megy szépen,bár néha rángat
néha rángat Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72145 Dátum: 2014 Május 29, 20:29:45 »

Alaplapra adja a testet.
köszönöm szépen így útólag neked és Tatinak is.Ránézek majd mi az ábra vele. Mivel nekem csak lóg,fondolom az alaplapról leszakadva....milyen hibát tud oöozni,vagyis milyen jelenséget ha nincs meg a gyujtáselosztó alaplapján levő test? Mert enyém megy szépen,bár néha rángat

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72144 Dátum: 2014 Május 29, 19:47:26 »

Azzal 80 - 100 le elérhető?
egy bogárba minek annyi?
70 lóval úgy hátbapöcköl, hogy beszarsz :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72143 Dátum: 2014 Május 29, 18:03:15 »

Progresziv weber.

Azzal 80 - 100 le elérhető?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72142 Dátum: 2014 Május 29, 16:58:25 »

Egy ilyen 80 - 100 le közötti automata váltós már a most épülő autómban is nekem tökéletesen megfelelne.
Csak a dupla karbik nem nagyon férnek el a motortérben az automata kiszolgáló berendezései miatt.
Esetleg erre van valami ötleted?
 
Progresziv weber.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72141 Dátum: 2014 Május 29, 16:42:04 »

Ez a henger biztos jól ment...  Undecided


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72140 Dátum: 2014 Május 29, 15:22:42 »

Egy tuningolt gyári aranyáron.

Egy ilyen 80 - 100 le közötti automata váltós már a most épülő autómban is nekem tökéletesen megfelelne.
Csak a dupla karbik nem nagyon férnek el a motortérben az automata kiszolgáló berendezései miatt.
Esetleg erre van valami ötleted?
 
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72139 Dátum: 2014 Május 29, 14:51:09 »


Engem meg mindig az érdekelt, hogy mennyire bírná ez a váltó a tuningot.

Ennek az a baja, hogy az "egyes" viszonylag hosszú, még akkor is amikor 1 fokozatban indulsz, és a 2 fokozat (autobahfahr) is veszít az erőből a hidrokuplung miatt.
Mi volna, ha mögé tennénk egy 80-100 lóerős motor, szerintem nagyon élvezhető lenne, annak az árán, hogy a munkafolyadékot (ATF) biztos sűrűbben kellene cserélni, mert megégne. Egyéb műszaki hátrányát nem látom, a mechanikus kuplung és a váltó biztos bírná, mert nem sokban különbözik a sima bogár váltótól.

Szerintem nagyon érdekes autó lenne és jól is menne.

Egy ilyen 80 - 100 le közötti automata váltós már a most épülő autómban is nekem tökéletesen megfelelne.
Csak a dupla karbik nem nagyon férnek el a motortérben az automata kiszolgáló berendezései miatt.
Esetleg erre van valami ötleted?
 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72138 Dátum: 2014 Május 29, 14:03:25 »


Engem meg mindig az érdekelt, hogy mennyire bírná ez a váltó a tuningot.

Ennek az a baja, hogy az "egyes" viszonylag hosszú, még akkor is amikor 1 fokozatban indulsz, és a 2 fokozat (autobahfahr) is veszít az erőből a hidrokuplung miatt.
Mi volna, ha mögé tennénk egy 80-100 lóerős motor, szerintem nagyon élvezhető lenne, annak az árán, hogy a munkafolyadékot (ATF) biztos sűrűbben kellene cserélni, mert megégne. Egyéb műszaki hátrányát nem látom, a mechanikus kuplung és a váltó biztos bírná, mert nem sokban különbözik a sima bogár váltótól.

Szerintem nagyon érdekes autó lenne és jól is menne.
ezt az autómata váltó/tuning motor témát  már tőlem is kérdezték (de fogalmam senincs róla ) ha valahol olvasol róla akkor oszt már meg lécci!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72137 Dátum: 2014 Május 29, 13:13:38 »

Nekem is két automatám van,a kabrió a stílus és a tuning miatt át lesz építve,de a kék 1303-as nekem is marad saxomatos.

A kabrión én sem hegesztetem le a lyukat.

Ha érdekel a téma,itt egy saxomat-os oldal.

http://www.saxomat.de/d_index_1152x0864.html


Engem meg mindig az érdekelt, hogy mennyire bírná ez a váltó a tuningot.

Ennek az a baja, hogy az "egyes" viszonylag hosszú, még akkor is amikor 1 fokozatban indulsz, és a 2 fokozat (autobahfahr) is veszít az erőből a hidrokuplung miatt.
Mi volna, ha mögé tennénk egy 80-100 lóerős motor, szerintem nagyon élvezhető lenne, annak az árán, hogy a munkafolyadékot (ATF) biztos sűrűbben kellene cserélni, mert megégne. Egyéb műszaki hátrányát nem látom, a mechanikus kuplung és a váltó biztos bírná, mert nem sokban különbözik a sima bogár váltótól.

Szerintem nagyon érdekes autó lenne és jól is menne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72136 Dátum: 2014 Május 29, 13:06:03 »

mert automata párti vagyok.

Nekem is két automatám van,a kabrió a stílus és a tuning miatt át lesz építve,de a kék 1303-as nekem is marad saxomatos.

A kabrión én sem hegesztetem le a lyukat.

Ha érdekel a téma,itt egy saxomat-os oldal.

http://www.saxomat.de/d_index_1152x0864.html
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72135 Dátum: 2014 Május 29, 10:53:53 »

Ez valami automata bogár volt,hogy ott van a lyuk a jobb hátsó doblemezen?

Gondolom nem marad automata,mi lesz a lyuk sorsa?
Behegeszteted,vagy valami más megoldással zárod le,hogy később bármikor vissza lehessen alakítani automatára?

Igen, ez egy automata volt.
Ez biztosan nem lesz többet automata, de a nyílást nem hegesztetem be, csak valami gumidugót majd nézek hozzá.
Még az is lehet, hogy az a lyuk jó helyen van, mert mintha olvastam volna Callook blogján, hogy a duplakarbis rendszereknél szoktak kis szerelőablakot kialakítani a karbik mellett.

Egyébként van egy gyárira felújított 1303-as automata projektem is nagyon - nagyon hosszútávú (+5év)  tervben, mert automata párti vagyok.
De ahhoz is irgalmatlanul sok pénz kell, hogy szép is legyen. 
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72134 Dátum: 2014 Május 29, 10:42:53 »

Mai SZMB:
hátsó doblemez purhabtalanítás

Plusz van egy kérdésem is: csonkállványt mivel tisztítassam le, homokolják vagy gyöngyözzék inkább?
A kerékagy része  - ahova a csapágy is felmegy -  nagyon finoman kidolgozott, azt a részt takarjam ki valahogyan?
Ez valami automata bogár volt,hogy ott van a lyuk a jobb hátsó doblemezen?

Gondolom nem marad automata,mi lesz a lyuk sorsa?
Behegeszteted,vagy valami más megoldással zárod le,hogy később bármikor vissza lehessen alakítani automatára?
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72133 Dátum: 2014 Május 29, 10:16:32 »

Mai SZMB:
hátsó doblemez purhabtalanítás

Plusz van egy kérdésem is: csonkállványt mivel tisztítassam le, homokolják vagy gyöngyözzék inkább?
A kerékagy része  - ahova a csapágy is felmegy -  nagyon finoman kidolgozott, azt a részt takarjam ki valahogyan?

Én szigetelőszalaggal kiragasztottam, és irány a homokoló.Tökéletes lett.
https://plus.google.com/photos/110505204374498494530/albums/5955113094700432545?banner=pwa

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72132 Dátum: 2014 Május 29, 09:21:48 »

Lehet, elég neki a drótkefe is. A homoktól megvédi a felületet pár réteg szigetelő szalag. Meglepően jól bírja.

Mai SZMB:
hátsó doblemez purhabtalanítás

Plusz van egy kérdésem is: csonkállványt mivel tisztítassam le, homokolják vagy gyöngyözzék inkább?
A kerékagy része  - ahova a csapágy is felmegy -  nagyon finoman kidolgozott, azt a részt takarjam ki valahogyan?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72131 Dátum: 2014 Május 28, 22:55:52 »

Mai SZMB:
hátsó doblemez purhabtalanítás

Plusz van egy kérdésem is: csonkállványt mivel tisztítassam le, homokolják vagy gyöngyözzék inkább?
A kerékagy része  - ahova a csapágy is felmegy -  nagyon finoman kidolgozott, azt a részt takarjam ki valahogyan?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72130 Dátum: 2014 Május 28, 09:10:40 »

Ez biztos nem feszül, és lehet, tartósabb is:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?188434
A 03-asodhoz pont jó lett volna...
köszi, ez már más dolga a 03-nál...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72129 Dátum: 2014 Május 28, 07:13:06 »

Nem erted? "Kivitte nyaron a tati-fele karbikat, feltette, es kiderult, hogy mivel volt a baj" :-)))
Láttam is tegnap vmi sportgalambokat Gumibánál,de nem gondoltam volna h a leszállított karbikhoz kellenek🐦qurva gyorsan kiértek😉

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72128 Dátum: 2014 Május 28, 01:17:00 »

Ez nekem még mindig nem magyarázza meg
Nem erted? "Kivitte nyaron a tati-fele karbikat, feltette, es kiderult, hogy mivel volt a baj" :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72127 Dátum: 2014 Május 27, 22:43:07 »

Ezt tettem vele, sutyerákok. Direkt beidézem az egészet. :-)

Ez nekem még mindig nem magyarázza meg, hogy mi volt a baj, és miért kellett centiket tekergetni az állítócsavarokon. Hirtelen betekeredett 1,5 menetet? És eddig mért volt jó 7,5 menet, hogyha 1-5 menet (vagy már nem is tudom, mennyi" a "szabályos"?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72126 Dátum: 2014 Május 27, 22:29:40 »

Ezt tettem vele, sutyerákok. Direkt beidézem az egészet. :-)

Egyre inkább hajlok arra, hogy valami funkcionális baja van a karbinak.
Kínomban nekiláttam újra beállítani a karbikat. Eleve mindegyik keverékcsavar 7,5 fordulatot volt kitekerve, ami abszurd a weber beállítási adatoknál szereplő 1-1,5 értékhez képest. A leírás szerint ha 1,5-nél többet kell kitekerni, akkor a fúvókával kell játszani, viszont semmi nem indokolja a - ha jól emlékszem - 55-nél nagyobb levegő fúvókát.
Szóval megint nekiláttam beállítani, most mindegyik keverékcsavar 8,5 fordulatot van kitekerve. Indul hidegen-melegen és van stabil alapjárat is.
Kihozom nyáron a tati-féle karbikat, felteszem és kiderül, hogy mivel van a baj...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72125 Dátum: 2014 Május 27, 22:28:34 »

köszi! A jobb oldal nekem is sikerült egy csavar híján, a balba egy se ment bele. Akkor próbálkozom segítséggel.
Ez biztos nem feszül, és lehet, tartósabb is:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?188434
A 03-asodhoz pont jó lett volna...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72124 Dátum: 2014 Május 27, 22:17:06 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72123 Dátum: 2014 Május 27, 21:49:28 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72122 Dátum: 2014 Május 27, 21:40:03 »

Eldugult Svédben, én úgy emléxem.  Aztán lehet, kidugult?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72121 Dátum: 2014 Május 27, 21:23:26 »

Eldugult Svédben, én úgy emléxem.  Aztán lehet, kidugult?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72120 Dátum: 2014 Május 27, 21:20:41 »

Most akkor mi volt ? Ha meg is irtad, en elfelejtettem.
titok, bután halunk meg ! Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72119 Dátum: 2014 Május 27, 21:19:33 »

Most akkor mi volt ? Ha meg is irtad, en elfelejtettem.
detto



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72118 Dátum: 2014 Május 27, 20:54:31 »

Sokkal jobb a kocsi, mint volt.
Most akkor mi volt ? Ha meg is irtad, en elfelejtettem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72117 Dátum: 2014 Május 27, 18:52:53 »


En drukkolok... Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #72116 Dátum: 2014 Május 27, 18:35:35 »

Sokkal jobb a kocsi, mint volt. Stabil alapjárat van, jól indul és gyorsul, nem fullad le. Remélem, így is marad, mert jövő hét végén hosszabb túrára indulunk. :-)

En drukkolok... Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.173 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.