www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:16:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1744 1745 1746 1747 1748 [1749] 1750 1751 1752 1753 1754 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170870 alkalommal)
szeda_1970
« Hozzászólás #10675 Dátum: 2006 December 03, 09:12:26 »

Figyelem! Adok veszekbe SzmBképes cuccokat hirdetek! Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10674 Dátum: 2006 December 03, 08:26:13 »

Ilyenkor felhívsz, bemegyünk a céghez és adok egy nyomatékkulcsot.


A cégnél nekünk is van. De az 68 km-re van a garázsasztaltól...a tatár meg nem hajt, majd meglesz a jövő héten.
Azért köszi!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10673 Dátum: 2006 December 03, 00:42:08 »

Nincs előttem sem egyik, sem másik, de:
A typ1 és a typ 4 motorok olajleeresztőjénél lévő csavarok megegyeznek? Tehát egy Typ4 mocira egy Typ1 olajteknő felszerelhető?

tök más a kettő

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10672 Dátum: 2006 December 02, 22:56:04 »

Ilyenkor felhívsz, bemegyünk a céghez és adok egy nyomatékkulcsot.

Dehogyis! Szépen összefűzöm még kint a hajtórudakat, nyomatékra húzom a csavarokat, a legerősebb Loctite-tal megragasztom és aztán teszem be a tengelyt (tengelyeket) és teszem össze a blokkot.

De ma katasztrófa sorozat volt, beszart a nyomatékkulcsom és elfogyott a menetrögzítőm. Ezért mindent csináltam, amihez nem kellett nyomatékkulcs. Kezemben is van nyomatékkulcs  Wink, de a folyáshatárra húzott hajtórúd csavarokkkal nem kockáztatok...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10671 Dátum: 2006 December 02, 22:28:29 »

Itt van a video a buszból
http://www.youtube.com/watch?v=ajva10XXIfk&search=vw%20bus
ezen az oldalon beírtam a vw bus-t a keresőbe és rengeteg video van!!
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 02, 22:36:12 írta sparkafer »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10670 Dátum: 2006 December 02, 22:25:54 »

Áááá,sztem mindenki a videót keresi Grin
én megnéztem, de nem mentettem le..

viszonz ez az SzmB 
RNIE
« Hozzászólás #10669 Dátum: 2006 December 02, 22:18:58 »

Alszotok buzik? 
Áááá,sztem mindenki a videót keresi Grin
szeda_1970
« Hozzászólás #10668 Dátum: 2006 December 02, 22:15:46 »

Alszotok buzik? 
szeda_1970
« Hozzászólás #10667 Dátum: 2006 December 02, 22:05:22 »

Keresem azt a videót ahol körpályásverseny közben beelőz egy T2-es kisbusz.Sürgős lenne!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10666 Dátum: 2006 December 02, 21:12:56 »

nah itt a kep!

http://pistlee.fw.hu/bogi.jpg

vagy

<beszúrt kép törölve>

Valami normális felni kellene erre a jó kis primer-look-ra! Akár csak 4 weltmeister.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10665 Dátum: 2006 December 02, 21:11:41 »

Nincs előttem sem egyik, sem másik, de:
A typ1 és a typ 4 motorok olajleeresztőjénél lévő csavarok megegyeznek? Tehát egy Typ4 mocira egy Typ1 olajteknő felszerelhető?


Szerintem nem. Más a typ4.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10664 Dátum: 2006 December 02, 21:07:29 »

ilyen terepre inkább emelni kéne  Tongue
bocs  Grin

Ne aggodj nem jatok minden nap ilyen terepen:) csak asszonyommal kimentuk fényképezni:)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10663 Dátum: 2006 December 02, 21:02:08 »

nah itt a kep!

http://pistlee.fw.hu/bogi.jpg

vagy

<beszúrt kép törölve>
ilyen terepre inkább emelni kéne  Tongue
bocs  Grin
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10662 Dátum: 2006 December 02, 20:59:57 »

Hogy a kiegészítő karter felrakása ne egy rémálom legyen, meghosszabbítottam a csavarokat az olajleengedő fedélnél. De akkormár megkontráztam belülről anyákkal és be is ragasztottam.
Így természetesen a gyári fedéslmnél a zárt anyákat nem lehet használni...de és a gyári fedelet sem használom.
Nincs előttem sem egyik, sem másik, de:
A typ1 és a typ 4 motorok olajleeresztőjénél lévő csavarok megegyeznek? Tehát egy Typ4 mocira egy Typ1 olajteknő felszerelhető?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10661 Dátum: 2006 December 02, 20:57:14 »

nah itt a kep!

http://pistlee.fw.hu/bogi.jpg

vagy

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10660 Dátum: 2006 December 02, 20:50:19 »

Nah tovább próbálkoztam mer mér ne:) ?

Szoval mivel öntöttem bele olajat ezért megáll ott a kupaknál és mikor lehuzom rola a csovet akkor azt kopkodi ki! aztán már nem kopkod!
Holnap nekifexek kirántom belole a mocit aztan szimmeringcsere!
es akkor kiderul hogy mi van:)
akkor az ultetest hagyom!

mindjart rakok fel kepet es megertitek miert akarok ultetni!
RNIE
« Hozzászólás #10659 Dátum: 2006 December 02, 20:47:00 »

Kösz,bocs az offért
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10658 Dátum: 2006 December 02, 20:41:04 »

Dehogyis! Szépen összefűzöm még kint a hajtórudakat, nyomatékra húzom a csavarokat, a legerősebb Loctite-tal megragasztom és aztán teszem be a tengelyt (tengelyeket) és teszem össze a blokkot.

De ma katasztrófa sorozat volt, beszart a nyomatékkulcsom és elfogyott a menetrögzítőm. Ezért mindent csináltam, amihez nem kellett nyomatékkulcs. Kezemben is van nyomatékkulcs  Wink, de a folyáshatárra húzott hajtórúd csavarokkkal nem kockáztatok...


...azon a képen csak azért van összerakva, hogy a tiszta, könyned forgást ellenőrizzem, meg mérjek ezt-azt, aztán szétveszem.

Még kicsit meg akarom csiszolni, aztán festeni, utána pasztázás, stb. Sok meló van még!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10657 Dátum: 2006 December 02, 20:38:31 »

te hajtókarokat blokk össze rakás után rakod fel!érdeksű


sokan ellöte rakják fel és majd utána huzzák meg van aki után rakja fel!!

Dehogyis! Szépen összefűzöm még kint a hajtórudakat, nyomatékra húzom a csavarokat, a legerősebb Loctite-tal megragasztom és aztán teszem be a tengelyt (tengelyeket) és teszem össze a blokkot.

De ma katasztrófa sorozat volt, beszart a nyomatékkulcsom és elfogyott a menetrögzítőm. Ezért mindent csináltam, amihez nem kellett nyomatékkulcs. Kezemben is van nyomatékkulcs  Wink, de a folyáshatárra húzott hajtórúd csavarokkkal nem kockáztatok...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10656 Dátum: 2006 December 02, 20:35:37 »

2.8-as sorhatos Merci,csak ajánlottak 2 AMG vezérműtengelyt és leömlőket aminek az összes csöve egyforma hosszú

Plusz még egy sportszűrő és elképzelhető!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10655 Dátum: 2006 December 02, 20:18:37 »

Ha ez a 30-40 ló a korábbi teljesítményének 8-10 %-a, akkor lehet.


te hajtókarokat blokk össze rakás után rakod fel!érdeksű


sokan ellöte rakják fel és majd utána huzzák meg van aki után rakja fel!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #10654 Dátum: 2006 December 02, 20:17:24 »

Ezt nagyon nehéz így megmondani, de talán. De ha egy Honda VTI akkor minden csak ront rajta, mert azok eleve nagyon kihegyezettek.
2.8-as sorhatos Merci,csak ajánlottak 2 AMG vezérműtengelyt és leömlőket aminek az összes csöve egyforma hosszú
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10653 Dátum: 2006 December 02, 20:14:00 »

most 200,akkor kb 20-at dobna rá?

Ezt nagyon nehéz így megmondani, de talán. De ha egy Honda VTI akkor minden csak ront rajta, mert azok eleve nagyon kihegyezettek.
ha valami olyan motor, ami valamivel fojtva van, vagy még sok tartalék van benne...akkor megtalálható egy-egy olyan alkatrész, aminek a cseréjével érezhető javulás érhető el.

Mint a bogár motoron a karburátor. Az a legnagyobb fojtó tényező.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #10652 Dátum: 2006 December 02, 20:11:40 »

Ha ez a 30-40 ló a korábbi teljesítményének 8-10 %-a, akkor lehet.


most 200,akkor kb 20-at dobna rá?Mert azért nem adok ki 60-70ezret Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10651 Dátum: 2006 December 02, 20:10:56 »

OFF:Stunt,olyan létezik hogy egy motor két vezérműtengely+leömlőcserével 30-40lóval több lesz?ON

Ha ez a 30-40 ló a korábbi teljesítményének 8-10 %-a, akkor lehet.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10650 Dátum: 2006 December 02, 20:09:18 »

egyszer voltam egy szobrásznál, akinek volt pár bogára

mesélte, hogy elkezdte beolvasztani őket, hogy majd alkot belőle valamit, de hevítés hatására, az egész elkezdett égni... szerintem minden blokk magnézium ötvözet
Mint a Stihl-fűrész, egyszer teszed közel a tűzhöz..!

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10649 Dátum: 2006 December 02, 20:07:01 »

Ma fúrtam faragtam és észrevettem, hogy az AS21-es motorblokk forgácsa nagyon jól ég. Nyilván valami magnézium ötvözet is van benne.

egyszer voltam egy szobrásznál, akinek volt pár bogára

mesélte, hogy elkezdte beolvasztani őket, hogy majd alkot belőle valamit, de hevítés hatására, az egész elkezdett égni... szerintem minden blokk magnézium ötvözet

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #10648 Dátum: 2006 December 02, 20:04:43 »

OFF:Stunt,olyan létezik hogy egy motor két vezérműtengely+leömlőcserével 30-40lóval több lesz?ON
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10647 Dátum: 2006 December 02, 20:02:18 »

Ez most melyik blokk mert nálam még nem voltatok a mociért.Mégsem abból lesz a naciletépőstunningkávédaráló a vwareszodba?  Grin



Először is: nem waresz. 
Másodszor: jól látod, nem abból lesz. Ez egy másik blokk, mindenképpen 8-as hengerfej csavaros kell, mert a 10-es mellett nem fér el a 94-es henger.

És ez nem tuning moci, csak tartani szeretném a lépést a mai forgalommal. Mondjuk úgy: kicsit izmosított.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
« Hozzászólás #10646 Dátum: 2006 December 02, 19:28:16 »

Ez most melyik blokk mert nálam még nem voltatok a mociért.Mégsem abból lesz a naciletépőstunningkávédaráló a vwareszodba?  Grin


Hogy a kiegészítő karter felrakása ne egy rémálom legyen, meghosszabbítottam a csavarokat az olajleengedő fedélnél. De akkormár megkontráztam belülről anyákkal és be is ragasztottam.
Így természetesen a gyári fedéslmnél a zárt anyákat nem lehet használni...de és a gyári fedelet sem használom.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #10645 Dátum: 2006 December 02, 19:07:04 »

Segítségre lenne szükségem! Meg tudnátok -e nézni, katalógussal rendelkező fórumos társaim, hogy T2a/b-be mekkora - megyik - gázbovden kell. Nem szeretnék rosszat rendelni. Az ajánlott alkatrészes oldalon 3 fajtát is hoz. Forgalomba helyezve: 1971 Nov 23.   22 2 2054662    AD385496  1,6-os Wink

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10644 Dátum: 2006 December 02, 18:54:09 »

azoknak a zárt anyáknak (másnál) van szerepük?  (mármint azzal hogy zártak)

Azért zárt, hogy ha aláteszel egy rézalátétet sehogy se tudjon az olaj szivárogni. Meg esztétika. (?)
Meg ne húzd túl, felütközik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10643 Dátum: 2006 December 02, 18:50:18 »

Hogy a kiegészítő karter felrakása ne egy rémálom legyen, meghosszabbítottam a csavarokat az olajleengedő fedélnél. De akkormár megkontráztam belülről anyákkal és be is ragasztottam.
Így természetesen a gyári fedéslmnél a zárt anyákat nem lehet használni...de és a gyári fedelet sem használom.
azoknak a zárt anyáknak (másnál) van szerepük?  (mármint azzal hogy zártak)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10642 Dátum: 2006 December 02, 18:47:44 »

Hogy a kiegészítő karter felrakása ne egy rémálom legyen, meghosszabbítottam a csavarokat az olajleengedő fedélnél. De akkormár megkontráztam belülről anyákkal és be is ragasztottam.
Így természetesen a gyári fedéslmnél a zárt anyákat nem lehet használni...de és a gyári fedelet sem használom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10641 Dátum: 2006 December 02, 18:45:22 »

Pumpa távolság a tengelycsavartól.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10640 Dátum: 2006 December 02, 18:41:41 »

AS 21-es blokk, 94 mm-re megnyitva. Külső átmérő 97.7.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10639 Dátum: 2006 December 02, 18:40:24 »

Itt látható, hogy nincs nagy hely. kb fél milliméter.
A tőcsavarokat is hosszabra cseréltem, hogy ha alákerülnek a tömítések ne egy menet fogja a pumpát...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10638 Dátum: 2006 December 02, 18:38:39 »

Megerősítetem a főtengely-lendkerék párost 4 plusz stifttel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10637 Dátum: 2006 December 02, 18:37:46 »

Ma fúrtam faragtam és észrevettem, hogy az AS21-es motorblokk forgácsa nagyon jól ég. Nyilván valami magnézium ötvözet is van benne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10636 Dátum: 2006 December 02, 18:21:16 »

ÁÁÁÁÁ

Sziasztok!

Beszéltem egy bogarassal és azt mondta azért verte ki a féltengely szimmeringet mert rajta van a kartercső!
Az olajbeöntő mellettől megy a légszűrőhöz. És menjek vele cső nélkül!


Ha rajta a cső, akkor kisebb a kartergáz nyomás, mert a levegőszűrőbe van kötve és ott szív a motor. Ha lekötöd akkor pedig sima légköri nyomásra van kötve.

Ha szar a főtengely szimmerimnged akkor ügyeskedhetsz, okoskodhatsz, csere lesz a vége.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1744 1745 1746 1747 1748 [1749] 1750 1751 1752 1753 1754 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.