www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:09:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1741 1742 1743 1744 1745 [1746] 1747 1748 1749 1750 1751 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170646 alkalommal)
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10795 Dátum: 2006 December 09, 21:07:08 »

Sok bogárnak ciripel a kipuja de az enyém nem!
a dobnak vagy a csőnek kéne ciripelnie?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10794 Dátum: 2006 December 09, 20:18:03 »

hogy a faszba került be oda kavics????

Ez egy nagyon jó kérdés!
Én is gondolkoztam rajta... lehet hogy nem kavics volt hanem valami fehér kemény akkora valami mint a túszelep belső része...

a kocsi 2lvet ált de még ha a tankba került is akkor is ott egy szűrő és az ac szoval erdekes!


A kalaptartó hogy van felfogatva?
hátil ok mert van egy kis pereme a szélvédő alatt de az ülésnél? vagy oldalt?
olyat akarok csinálni mint a gyári csak házilag!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10793 Dátum: 2006 December 09, 19:18:13 »

Nah ilyenkor tudnám tökönszúrni magam!

Iszonyat bamba voltam... vagy nem elég körülteintő!

Mi volt a baj? Az úszónak a tűszelepébe belement egy kavics!
vagy valami fehér szarság!
ma kb 2xvettem le a karbi tetejét a karbit kitakarítottam de ezt nem vettem ki hanem csak megfujtam és akkor mukodott!
de a helyén nem!
Nah mind1! a mexcsere időszerű volt....
de mostmár jó a gép...
hogy a faszba került be oda kavics????

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10792 Dátum: 2006 December 09, 19:12:22 »

Nah ilyenkor tudnám tökönszúrni magam!

Iszonyat bamba voltam... vagy nem elég körülteintő!

Mi volt a baj? Az úszónak a tűszelepébe belement egy kavics!
vagy valami fehér szarság!
ma kb 2xvettem le a karbi tetejét a karbit kitakarítottam de ezt nem vettem ki hanem csak megfujtam és akkor mukodott!
de a helyén nem!
Nah mind1! a mexcsere időszerű volt....
de mostmár jó a gép...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10791 Dátum: 2006 December 09, 18:47:33 »

Ezeket a komplett idiótáknak szánt könyvéből veszed? Nagyon kmoly "szakirodalom", gyönyörű grafikákkal!
Igen onnan. Szerintem bar keves benne a kep (a grafikak tenyleg gyonyoruek) de a leiras jo es logikus sorrendben van. Vegigvezet az alapveto problemakon, azok megoldasan. Persze jo angol kell hozza, meg nemi kepzeloero. De alapmu szvsz. Sok jo otlet is van benne, egyszeru megoldasokra pl celszerszamok hianyaban torteno megoldasok.
Meg egyszer egy spiralboritos "ospeldanyt" is be fogok szerezni. Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
PéZsé
« Hozzászólás #10790 Dátum: 2006 December 09, 18:06:26 »

és gumiembernek kell lenni hozzá, vagy csak nőgyógyásznak?

akkor még pár kérdés: akksi jó, ez tuti, ráadom a gyújtást, indítózok, de nem egyből húz be a tekercs, hanem kis késéssel, ez normális? mondjuk másfél mp. önindító meg sem moccan. a hátulján az önindítónak van vlaami kupak, azalatt mit találok? nem tudtam elsőre leszedni, nem erőltettem.próbáltam a tekercset kihagyva direktbe ráadni a 12Vot, de vagy nem vezeti a kalapács az áramot, vagy nem történt semmi  Grin

Ha átjössz hétfőn megnézem...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10789 Dátum: 2006 December 09, 18:05:21 »

és gumiembernek kell lenni hozzá, vagy csak nőgyógyásznak?

akkor még pár kérdés: akksi jó, ez tuti, ráadom a gyújtást, indítózok, de nem egyből húz be a tekercs, hanem kis késéssel, ez normális? mondjuk másfél mp. önindító meg sem moccan. a hátulján az önindítónak van vlaami kupak, azalatt mit találok? nem tudtam elsőre leszedni, nem erőltettem.próbáltam a tekercset kihagyva direktbe ráadni a 12Vot, de vagy nem vezeti a kalapács az áramot, vagy nem történt semmi  Grin

A kis hátsó kupak alatt egy zéger van valamint az axiális játékot beállító egy-két acél hézagoló alátét...és zsír.
Amikor szeded szét, akkor ezt a zégert (seeger) le kell venni a tengely végéről, úgy tudod a szénkefe házat leemelni.

Ha késve húz be a behúzótekercs, akkor ott valami nem oké. Vagy nem ériintkezik rendesen, vagy kevés áram jut oda eleve valami átmeneti ellenállás probléma miatt. Ha pedig a tekersz behúz és az indító nem forog az is lehet attól, hogy a behúzótekercs végében nem érintkezik az a kapcsoló ami a motorra teszi rá a feszültséget.

Vedd le, szedd szét, nem egy rocket-science, egyszerű szerkezet, tisztítsd meg, kicsit csiszold meg a réz kommutátort, utána csavarhúzóval választ szét őket (karcolj közéjük) és tisztán rakd össze. Nézd meg, hogy a szénkefe vezetékek ne érjenek semmihez és ugy és annyi hézagolót tegyél vissza, ahogy volt. Van belül is és kívül is.

Ha a motor a kezedben van, akkor nem tudod kipróbálni, mert az első csapágy (bronz persely) a váltóházban van és ennek hiányában a forgórész beleér az állórészbe >zárlat!


Itt megint ahhoz kell a rutin, hogy eldöntsd, hogy az alkatrészek milyen állapotban vannak, a kommutátor mennyire kopott, csapágy mennyit lóg szépen forog-e vagy rág, stb. Szétszedni, öszerakni nem nagy ügy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10788 Dátum: 2006 December 09, 17:54:38 »

Mai munkám: elektromos AC beszerelés.
Eredmény: nem készült el.  Sad

Vettem Golf III benzinszűrőt azt és az elektromos AC-t elhelyeztem a tank alatt, AC a tűzfalon, benzinszűrő a futóműgerendára erősítve (alulról cserélhető), kivezettem a kábelt, belecsatlakoztattam egy inercia kapcsolóba. (Rover 75 - tipusidegen) és bevittem a kábelt egy 20A-es biztosítékra a biztitábla mellé.

Eddig jutottam.

Az inerciakapcsolót a csomagtérben helyeztem el, azt jól kell rögzíteni...és elérhetőnek kell lenni, ha kiold vissza lehessen könnyen kapcsolni. 20 bar-os benzincsöveket használtam, mindenhol bilinccsel, ahol tudtam rögzítettem. Ellenőriztem nehogy valamibe beleérjen valami, kormánygátlóba vagy az összekötőrúdba. Csavargattam a kormányt végállástól végállásig, minden oké, kimostam a tankot és visszatettem.

Motortérben kiiktattam az eredeti AC-t (mechanikus), holnap feszkót kap az elektromos, légtelenítés és próba menet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10787 Dátum: 2006 December 09, 17:31:53 »

és gumiembernek kell lenni hozzá, vagy csak nőgyógyásznak?

akkor még pár kérdés: akksi jó, ez tuti, ráadom a gyújtást, indítózok, de nem egyből húz be a tekercs, hanem kis késéssel, ez normális? mondjuk másfél mp. önindító meg sem moccan. a hátulján az önindítónak van vlaami kupak, azalatt mit találok? nem tudtam elsőre leszedni, nem erőltettem.próbáltam a tekercset kihagyva direktbe ráadni a 12Vot, de vagy nem vezeti a kalapács az áramot, vagy nem történt semmi  Grin
csavarhuzoval probáld meg!!amugy ki lhet cserélni még jo hogy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10786 Dátum: 2006 December 09, 17:27:24 »

hátperszehogy
és gumiembernek kell lenni hozzá, vagy csak nőgyógyásznak?

akkor még pár kérdés: akksi jó, ez tuti, ráadom a gyújtást, indítózok, de nem egyből húz be a tekercs, hanem kis késéssel, ez normális? mondjuk másfél mp. önindító meg sem moccan. a hátulján az önindítónak van vlaami kupak, azalatt mit találok? nem tudtam elsőre leszedni, nem erőltettem.próbáltam a tekercset kihagyva direktbe ráadni a 12Vot, de vagy nem vezeti a kalapács az áramot, vagy nem történt semmi  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
dt
« Hozzászólás #10785 Dátum: 2006 December 09, 17:24:33 »

na, zene már lett a buszomban, de önindító még mindig nem. bent lévő váltóval ki lehet venni az önindítót?

hátperszehogy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10784 Dátum: 2006 December 09, 17:23:19 »

na, zene már lett a buszomban, de önindító még mindig nem. bent lévő váltóval ki lehet venni az önindítót?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10783 Dátum: 2006 December 09, 17:21:16 »

már 3 dolgoznak a buszon  Wink

elötte és utána  Cheesy



http://diwad.hu/qzma/BociLakatolas3/


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10782 Dátum: 2006 December 09, 16:13:02 »

alakul a boci  Cool

gyújtsd fel, baz+, jobban jársz.
csak egy teherautó  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10781 Dátum: 2006 December 09, 16:07:42 »

alakul a boci  Cool

kijózanodott? ...normális kép nincs?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10780 Dátum: 2006 December 09, 16:01:21 »

alakul a boci  Cool
hmm.. fényező hegeszt is?  Evil

nem azt mondtad hogy már fény jön? (az alagút végén Wink)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10779 Dátum: 2006 December 09, 15:40:27 »

alakul a boci  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10778 Dátum: 2006 December 09, 15:20:57 »

igen olajos feltengelyes.
akkor miben mas?

arra illik az alábbi leírás. (sajnos)
a szárazféltengelyesnél asszem maradhatnak a fékcuccok, mert a féltengelyt simán le lehet kötni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10777 Dátum: 2006 December 09, 15:12:33 »

őőő, izé...
olajos féltengelyesről beszélünk egyébként???
igen olajos feltengelyes.
akkor miben mas?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10776 Dátum: 2006 December 09, 14:56:01 »



őőő, izé...
olajos féltengelyesről beszélünk egyébként???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10775 Dátum: 2006 December 09, 14:54:24 »

rábasztál, mert ki kell venned...

na,megerőltetem a memóriámat:

- motor kicuppan
- fékdobokat leszeded (itt figyel az a szép 36-os anya, amit le kell tekerned)
- amit a fékdob alatt találsz, azt is kidobálod
- fékcső leköt, kézifékbowden leköt (talán a lengéscsillapító is leköt, de ebben nem vagyok biztos)
- a fék alaplap felől találsz oldalanként 4 csavart, azt kitekered (asszem 13-as vagy 14-es)
- a váltótartó bakokat kicsavargatod. hátul kettő helyen, elöl egy helyen
- hátsó ülés alatt a kardánalagúton a kisablakot kinyítod, oldod a váltórudazatot
- kiráncigálod a váltót
- de ekkor még rajta lesz a féltengely
- azt leszeded ahogy adja magát



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10774 Dátum: 2006 December 09, 14:44:11 »

A napokban valtot kell cserelnem Sad tapasztalatokat kernek e teren hogy mit kell kibontani hogy a valto kijon. (feltengelyt nem akkarom kivenni.)
koszi Grin

rábasztál, mert ki kell venned...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10773 Dátum: 2006 December 09, 13:38:14 »

mindent megnéztem! kivéve ba gyertyákat és a kábeleket!
a gyertyákat azér nem mert nem tudom kjiszedni őket:)
lényg hogy beindul a kocsi már alapjárat is van kb fél percig aztán leáll! és fordulaton dadog!
1303LS
« Hozzászólás #10772 Dátum: 2006 December 09, 12:09:59 »

segitsetek!

mar beindul a kocsi csak nincs alapjarat és menet kozben is dadog!
mexet cseréltem! mekkora hézag a pont jo?
és hogy allitsak gyujtast? a konyv szerint van 3 jel az ékszíjtárcsán és a 2.ra kell nekem viszont nincs jel!
van kettő egymással szemben és semmi más!
akárhogy tekergetem a gyujtast akkor sem jon vissza az alapjarat
probalktam a karbin allitani de semmi!
a co csavarnak nagyjábol hol kell allnia?
az alapjarat allitot is csavargattam de semmi nem valtolzott
jar kb 10mp.ig 300as alapjaraton majd leall és alig indul vissza!
dugulás?
neztem uszoszintet az jonak tunik!
vettem eloszotfedelet is
kondi nem volt...
Gyertyákat nézted/cserélted?Nem egyiket a másikra  Grin
Gyertyakábelek.
Megszakító hézag 0.4mm bent a helyén (összecsukott állapotban) polír papírral picit megcsiszolgathatod, majd ha kell vegyél újat.
Kondit jó lenne lecserélni.
Fedél van új gondolom a rotor egészséges,
Karburátort jó lenne tudni hogy tiszta-e.
Keverék állító csavar 1-2 fordulatot a betekeréshez képest kiteker.Így be kell indulnia.
Alapjárati csavart 1/2-1 fordulattal kiteker így max pörögni fog mint állat de beindul.
Van olyan tárcsa amin csak egy jel van.Pici bevágás a szélén.
Gyújtásbeállítás:
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/gyujtas/gyujtas.HTM

Ezeket végigcsinálva - szükséges dolgokat kicserélve - párezer kilóméterig nem lehet gondod.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 09, 12:11:40 írta 1303LS »
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10771 Dátum: 2006 December 09, 11:50:40 »

segitsetek!

mar beindul a kocsi csak nincs alapjarat és menet kozben is dadog!
mexet cseréltem! mekkora hézag a pont jo?
és hogy allitsak gyujtast? a konyv szerint van 3 jel az ékszíjtárcsán és a 2.ra kell nekem viszont nincs jel!
van kettő egymással szemben és semmi más!
akárhogy tekergetem a gyujtast akkor sem jon vissza az alapjarat
probalktam a karbin allitani de semmi!
a co csavarnak nagyjábol hol kell allnia?
az alapjarat allitot is csavargattam de semmi nem valtolzott
jar kb 10mp.ig 300as alapjaraton majd leall és alig indul vissza!
dugulás?
neztem uszoszintet az jonak tunik!
vettem eloszotfedelet is
kondi nem volt...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10770 Dátum: 2006 December 09, 11:17:18 »

A napokban valtot kell cserelnem Sad tapasztalatokat kernek e teren hogy mit kell kibontani hogy a valto kijon. (feltengelyt nem akkarom kivenni.)
koszi Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10769 Dátum: 2006 December 09, 09:45:10 »

John Muir szerint ha a nivopalcat kiveve eppen ugy birod a 2 kezed kozott adogatni, hogy nem egnek meg az ujjaid, akkor meg nem tul meleg. Ha tul meleg, akkor mar "szaga" van. (Bar nekem amikor osszeraktam a mocimat a buszban, es uj festes volt a burkolo lemezeken, akkor volt azert szaga.)
Ezeket a komplett idiótáknak szánt könyvéből veszed? Nagyon kmoly "szakirodalom", gyönyörű grafikákkal!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10768 Dátum: 2006 December 09, 09:28:27 »

az ikrek szerint akkor meleg nagyon motor ha ráköpsz egy nagyot és serceg....aszem így fogalmazta a Miki egyszer nekem Cheesy
John Muir szerint ha a nivopalcat kiveve eppen ugy birod a 2 kezed kozott adogatni, hogy nem egnek meg az ujjaid, akkor meg nem tul meleg. Ha tul meleg, akkor mar "szaga" van. (Bar nekem amikor osszeraktam a mocimat a buszban, es uj festes volt a burkolo lemezeken, akkor volt azert szaga.)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10767 Dátum: 2006 December 09, 07:53:23 »

Akkor meg amikor utoljára basztattad akkor nem húztad meg rendesen.



Azt hiszem én voltam az, aki lehet, hogy nem húzta meg.  Wink (szerintem meghúztam)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10766 Dátum: 2006 December 09, 02:09:22 »

Az AC pumpa nektek is ilyen csigatempóban szívja a benyót?
Egy löket elég keveset nyom fel. Más autókban egy löket már megtölti a karbi felét...

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10765 Dátum: 2006 December 08, 23:26:37 »

Ugyanez elmondható akkor is ha a motor melegedését vizsgálod szabad kézzel.Ha benyúlsz hátulról a hengerhez és jól megmarkolod akkor két lehetőség van.
Vagy elrántod a kezed " Húú bazmeg" felkiáltással amikor is a Húú-nál már nem fogod a hengert vagy nem rántod el mert odasül.Akkor csak annyit mondasz hogy "bazmeg"


az ikrek szerint akkor meleg nagyon motor ha ráköpsz egy nagyot és serceg....aszem így fogalmazta a Miki egyszer nekem Cheesy
szeda_1970
« Hozzászólás #10764 Dátum: 2006 December 08, 22:48:17 »

Akkor meg amikor utoljára basztattad akkor nem húztad meg rendesen.
Mindenki itt szenved a gyújtással.Én amikor a kocsit megvettem vettem darabokban majdnem egy új elosztót, beállítottam és kész.Semmi bajom nem volt vele soha.
Minimum új kondi és mexakító és már nagy az esély a kifogástalan működésre.Persze rotor meg elosztó sem árt.

nem megkopott..  szerintem valamiért engedett a kis állító csavarja és összecsukódott (?)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10763 Dátum: 2006 December 08, 22:41:55 »

nem megkopott..  szerintem valamiért engedett a kis állító csavarja és összecsukódott (?)

a bakelit bütyök, ami érintkezik a tengellyel, az el szokik kopni.
valami vastag zsírral vékonyan megkenhetnéd az elosztó tengelyét, ahova felfexik a megszakító bütyke.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10762 Dátum: 2006 December 08, 22:19:44 »

Attól hogy kopott a mexakító?
Nekem 7 éve jól muzsikál.Megéri kicserélni az elkövetkezendő 10 évben nem lesz vele baj!


nem megkopott..  szerintem valamiért engedett a kis állító csavarja és összecsukódott (?)
szeda_1970
« Hozzászólás #10761 Dátum: 2006 December 08, 22:17:06 »

Attól hogy kopott a mexakító?
Nekem 7 éve jól muzsikál.Megéri kicserélni az elkövetkezendő 10 évben nem lesz vele baj!


nálam egy hete pár nap alatt látványosan leromlott az autó indíthatósaga, alapjárata, indításnál mintha durrant is volna.
itthon megálltam a kapu elött -alapjárat persze nem volt- visszandítani képtelenség volt (hajnali 2) szóval félratoltam és kint hagytam Sad

másnap a megszakítóhézaggal kezdtem.. szinte nem is nyitott ki.. nem volt hézag. nem tudom mitől ment el, de beállítottam és azóta ismét szépen muzsikál Smiley
szeda_1970
« Hozzászólás #10760 Dátum: 2006 December 08, 22:14:18 »

Te hogy szoktál következtetni? ac szarakszik vagy kondi??? Stunt megölne!
Nézd meg szikra van-e. Ha igen akkor nézd meg hogy a karbiba megy-e benya.Ha igen állíts gyújtást tisztítsd ki a karbit.Ha a motor jó mennie kell.
Mint mondtad nem bonyolult szerkezet.


semmi rendellenes nincs! szoval önindító forgat, csak nem indul!
az utóbbi időben jött egy kis szelephang de nem hiszem hogy annak köze lenne hozzá!
holnap reggel megnézem! viszont van egy olyan érzésem hogy az ac szaraxik...
vagy kondi:)
esetleg karbi és valami szép dugulás viszont mikor beindult akkor szépen ment csak az alapjárat ment el és utánna nem akart beindulni...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10759 Dátum: 2006 December 08, 22:03:38 »

semmi rendellenes nincs! szoval önindító forgat, csak nem indul!
az utóbbi időben jött egy kis szelephang de nem hiszem hogy annak köze lenne hozzá!
holnap reggel megnézem! viszont van egy olyan érzésem hogy az ac szaraxik...
vagy kondi:)
esetleg karbi és valami szép dugulás viszont mikor beindult akkor szépen ment csak az alapjárat ment el és utánna nem akart beindulni...
nálam egy hete pár nap alatt látványosan leromlott az autó indíthatósaga, alapjárata, indításnál mintha durrant is volna.
itthon megálltam a kapu elött -alapjárat persze nem volt- visszandítani képtelenség volt (hajnali 2) szóval félratoltam és kint hagytam Sad

másnap a megszakítóhézaggal kezdtem.. szinte nem is nyitott ki.. nem volt hézag. nem tudom mitől ment el, de beállítottam és azóta ismét szépen muzsikál Smiley
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10758 Dátum: 2006 December 08, 19:52:05 »

semmi rendellenes nincs! szoval önindító forgat, csak nem indul!
az utóbbi időben jött egy kis szelephang de nem hiszem hogy annak köze lenne hozzá!
holnap reggel megnézem! viszont van egy olyan érzésem hogy az ac szaraxik...
vagy kondi:)
esetleg karbi és valami szép dugulás viszont mikor beindult akkor szépen ment csak az alapjárat ment el és utánna nem akart beindulni...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10757 Dátum: 2006 December 08, 18:59:27 »

Sokat segítettél:D
De azért nagyjából be lehet határolni...
mert ha valami motor gond lenne akkor koppant volna vagy valami...
és ez a kocsi sem egy annyira bonyolult szerkezet... szal szikra meg benya legyen:D

ha leveszem a szelepdeknit illik alá uj parafa tömítést tenni vagy birja még? Cheesy
az utóbbi időben 3 bogi esetében is u.az volt a hiba, az elosztófdél közepéből kiesett az a kis szén vagymi a szösz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10756 Dátum: 2006 December 08, 18:55:04 »



önindító forog? akksi jó? benya van? gyujtást adtál rá ? sebességből kivetted?  Grin Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1741 1742 1743 1744 1745 [1746] 1747 1748 1749 1750 1751 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.