www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:48:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1740 1741 1742 1743 1744 [1745] 1746 1747 1748 1749 1750 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177552 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #10835 Dátum: 2006 December 11, 19:07:10 »

merész vagyok.
alá van rakva jófajta tégla, ha jobban megnézed (bár az se ér lófszt se) :-)))
Akkó nem szóltam.  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10834 Dátum: 2006 December 11, 18:39:06 »

Az autót tessék mindig alábakolni, ne csak a 2500Ft-os tecsogazdaságos emelőre bízd a testi épséged, esetleg az életed. 

merész vagyok.
alá van rakva jófajta tégla, ha jobban megnézed (bár az se ér lófszt se) :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #10833 Dátum: 2006 December 11, 16:46:23 »

hogy addig is legyen mit nézegetned :-))
http://kep.tar.hu/pityubacsi/50134932#2

visszafelé vannak a képek
Az autót tessék mindig alábakolni, ne csak a 2500Ft-os tecsogazdaságos emelőre bízd a testi épséged, esetleg az életed. 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10832 Dátum: 2006 December 11, 16:02:11 »

És kb. 60 másodperc folyamatos üzemre tervezték.


9000 USD.  Shocked  És ehhez kell karbi, váltó, féltengely, mert a gyári beszarik egy szempillantás alatt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10831 Dátum: 2006 December 11, 15:54:23 »



9000 USD.  Shocked  És ehhez kell karbi, váltó, féltengely, mert a gyári beszarik egy szempillantás alatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10830 Dátum: 2006 December 11, 15:50:22 »

na ez bivaly lehet!
3.0  Shocked

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=386018

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10829 Dátum: 2006 December 11, 15:19:44 »

na, hétvégén jön a tárcsafék projekt, fényképekkel masszívan alátámasztva remélem!

hogy addig is legyen mit nézegetned :-))
http://kep.tar.hu/pityubacsi/50134932#2

visszafelé vannak a képek



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10828 Dátum: 2006 December 11, 14:43:44 »

na, hétvégén jön a tárcsafék projekt, fényképekkel masszívan alátámasztva remélem!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10827 Dátum: 2006 December 11, 14:42:51 »

Pict-3 és a szimplaszívás között van vagy 5 év alaphangon! Az biztosan nem volt már rajta.
Ha az 1500 és a 1300 szívócsöve nem ugyanaz akkor kizárt a 30-as karbi szerintem..1300-as szívócsőre gyárilag nem rakható fel a 34-es karbi és fordítva sem működik erre találták ki az adaptert

Volt szimplaszivos (nem szimplaszivas  Grin ) 30 PICT-3-al is. Majd szkennelhetek ha kell reszletesebb irodalom, busze.
Igen, a 34-es karbi nagy a szivocsore (nekem is van ilyen adapterem), de mi a 30-asrol beszeltunk.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
szeda_1970
« Hozzászólás #10826 Dátum: 2006 December 10, 22:45:58 »

Pict-3 és a szimplaszívás között van vagy 5 év alaphangon! Az biztosan nem volt már rajta.
Ha az 1500 és a 1300 szívócsöve nem ugyanaz akkor kizárt a 30-as karbi szerintem..1300-as szívócsőre gyárilag nem rakható fel a 34-es karbi és fordítva sem működik erre találták ki az adaptert

Szerintem 30 PICT-1, 30 PICT-2 es 30 PICT-3.
De a fuvokak valtoztak karbinkent, es evenkent, ahogy egyre ujabb verziokat tettek bele.
A PICT-2-est mondjak jonak, mert allitolag az hamarabb visszaall alapjaratra. Nekem 3-as van most benn, de volt 2-esem is.
A het vege fele tudnek nezni pontos adatokat.
De buszba szerintem 125-127,5-os fofuvoka kell, 55-os alapjarati, es 55-60-as gyorsito fuvoka, meg 125 koruli levego. Aztan innen lehet hangolni.

szeda_1970
« Hozzászólás #10825 Dátum: 2006 December 10, 22:42:44 »

Elfelejtettem az eszter felnijét.Talán holnap bejutok vele hozzád!!

Szerintem azon mindig 34-es volt.Létezett abból is egycsavaros. És vastagabb volt a szívócsöve is gyárilag.Nem egyezik az 1300-assal hanem az 1500 szívócsövét kapta meg.


a buszomon 30-2-es karbi volt.1.6-os szimpla szivos
szeda_1970
« Hozzászólás #10824 Dátum: 2006 December 10, 22:40:31 »

Nekem négy rugóacél láb van rajta.Kb 45 fokban állnak ha szabadon vannak.Ezek feszülnek be amikor hátrahajtom az ülésháttámlát.Ja és pereme van a kalaptartónak így nem tud leesni.Az egész be van húzva tetőkárpittal.Azért az ajtózsanér kicsit durva.Így nem kell fúrni faragni csak méretpontosan kell elkészíteni.
Ja és a bogaram nem komoly autó (pálcikafutóműves 1303 csiricsáré műszerfallal)


Ez sziven szúrt:) Nincs kalaptartó:)
De attól még sok embernek van! és azok hogy vannak felfogatva???
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10823 Dátum: 2006 December 10, 20:59:58 »

Megtudnatok mondani hogy szimplaszivos 1,6-os motornak mi volt a gyári Karbija? Es mekkora fuvokakkal?
a buszomon 30-2-es karbi volt.1.6-os szimpla szivos

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10822 Dátum: 2006 December 10, 20:50:36 »

Megtudnatok mondani hogy szimplaszivos 1,6-os motornak mi volt a gyári Karbija? Es mekkora fuvokakkal?
Szerintem 30 PICT-1, 30 PICT-2 es 30 PICT-3.
De a fuvokak valtoztak karbinkent, es evenkent, ahogy egyre ujabb verziokat tettek bele.
A PICT-2-est mondjak jonak, mert allitolag az hamarabb visszaall alapjaratra. Nekem 3-as van most benn, de volt 2-esem is.
A het vege fele tudnek nezni pontos adatokat.
De buszba szerintem 125-127,5-os fofuvoka kell, 55-os alapjarati, es 55-60-as gyorsito fuvoka, meg 125 koruli levego. Aztan innen lehet hangolni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #10821 Dátum: 2006 December 10, 17:46:08 »

Ez sziven szúrt:) Nincs kalaptartó:)
De attól még sok embernek van! és azok hogy vannak felfogatva???
Ne aggódj.
A komolyabb gépeknek (303) volt/van kalaptartójuk.
Az egyik fele az ülés háttámlájára van fogatva olymódon hogy a borító posztószerű akármi anyagra ami túllóg a lapon valami keményebb csík van varrva és ez csavarozódik a háttámla vázához vagy 5-6 csavarral.A hátfalra pedig vagy egy kis drót "V" felülője volt talán hegesztve vagy valahogy felfogva vagy egy gumi ütköző csavarozva.
Ennyi.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #10820 Dátum: 2006 December 10, 17:45:33 »

Ez sziven szúrt:) Nincs kalaptartó:)
De attól még sok embernek van! és azok hogy vannak felfogatva???

A mi boginkban két autentikus ajtózsanér tartja pl.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10819 Dátum: 2006 December 10, 16:50:07 »

Megtudnatok mondani hogy szimplaszivos 1,6-os motornak mi volt a gyári Karbija? Es mekkora fuvokakkal?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10818 Dátum: 2006 December 10, 12:29:15 »

Nekem is ezt csinálja basszameg.
Ma meg be sem akart indulni alá kellett nyúlnom és a behúzóra menő vékony vezetéket (ezt egyébként nemrég megpucoltam szorosra nyomtam és zsugorcsöveztem) megmozgattam, d enem mondanám hogy ettől de beindult. Megint úgy hogy 1-2 mp és indít.
A behúzótekercs villája mikor összeraktam szépen mozog minden zsírozva.
A tekercsnél lenne valami belül ami nem érintkezne?
A gyújtáskapcsolónál nem lehet mert a műszerfalon a visszajelzők (most volt alkalmam kitapasztalni) szépen (nem határozottan de észrevehetően) halványodnak mikor indítanék.
Melegen vagy a második indításnál 0 mp késlekedése sincs. 
Szóval nemsokára nekem is lesz egy önindító matatásom.
Van egy pár cseredarabom, csak én nem igazán vagyok a híve az ilyen cseréljük ki egy másik szarra melónak.
SZét fogom szedni és megkeresem a hiba okát. VAgy szétszedek egy másikat ripityára és összerakom ahogy kell.

nekem is ki kell szedni, csak még nemtudom mikor történik meg. most épp 5 autó van itthon, ez van legbelül, a szabadban meg nem jó dolgozni, gány idő van. ja és nekem egyáltalán nem indul. majd Stunt utasításai alapján végignézem én is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10817 Dátum: 2006 December 10, 08:36:57 »

Ez sziven szúrt:) Nincs kalaptartó:)
De attól még sok embernek van! és azok hogy vannak felfogatva???
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10816 Dátum: 2006 December 10, 01:15:48 »

és a fordszám mérőnek nem kell jeladó?

nem 12v + - trafó 1pontja
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #10815 Dátum: 2006 December 10, 00:34:24 »

Egy fordulatszámmérő, egy olajhőfokmérő és egy olajhőfok jeladó, amit a leírás szerint szépen be kell építeni a motorba (meg persze kábelek és elhatározás, melyik műszer hol legyen, és ott hogyan rögzítsd). Az utóbbi művelet (jeladó beépítés) otthon nehezen elvégezhető, de garázsban-sufniban mindent lehet. .-)))


és a fordszám mérőnek nem kell jeladó?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10814 Dátum: 2006 December 09, 23:09:52 »

óóóó, kössz, kicsit még léccci bírd.  Lips Sealed

rendben Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #10813 Dátum: 2006 December 09, 23:04:57 »

itt van, jó lenne ha már nem lenne itt

óóóó, kössz, kicsit még léccci bírd.  Lips Sealed
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10812 Dátum: 2006 December 09, 23:02:43 »

Juteszembe, a hajókorlátot remélem nem dobtad ki. 

itt van, jó lenne ha már nem lenne itt

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #10811 Dátum: 2006 December 09, 23:00:53 »

próbáltam, de erősebb volt 
aszonta az ukránok sokat adnak érte. ukrán piacra dógozik  Wink
Juteszembe, a hajókorlátot remélem nem dobtad ki. 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10810 Dátum: 2006 December 09, 22:58:55 »

valamit csipogtál múltkor, hogy elkunyizod tőle.

próbáltam, de erősebb volt 
aszonta az ukránok sokat adnak érte. ukrán piacra dógozik  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #10809 Dátum: 2006 December 09, 22:58:11 »

azé várjuk meg a tulajt Cool
akkor csak az lesz...mer ha jól emléxem az igazinak nyitható a motorházteteje Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10808 Dátum: 2006 December 09, 22:57:09 »

nincs. de nem is kéne, én már nem férek bele  Wink
lakatos báé (nem eladó)

valamit csipogtál múltkor, hogy elkunyizod tőle.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10807 Dátum: 2006 December 09, 22:56:19 »

Qzma neked van egy ilyened?
Irigyellek.

nincs. de nem is kéne, én már nem férek bele  Wink
lakatos báé (nem eladó)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #10806 Dátum: 2006 December 09, 22:54:52 »

tényleg.
mekkora agy vagy, ecsém!! :-))
azé várjuk meg a tulajt Cool
1303LS
« Hozzászólás #10805 Dátum: 2006 December 09, 22:54:17 »

Qzma neked van egy ilyened?
Irigyellek.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10804 Dátum: 2006 December 09, 22:53:35 »

kb mint a pedálosmoszkvics fényezésre előkészítve falhozállítva Grin

tényleg.
mekkora agy vagy, ecsém!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10803 Dátum: 2006 December 09, 22:52:56 »

Sok bogárnak ciripel a kipuja de az enyém nem!
a dobnak vagy a csőnek kéne ciripelnie?

na, akkor cseréld el az enyémre.
az ciripel, de én kussolós kipuffot akarok :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #10802 Dátum: 2006 December 09, 22:52:44 »

kb mint a pedálosmoszkvics fényezésre előkészítve falhozállítva Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10801 Dátum: 2006 December 09, 22:49:31 »

már 3 dolgoznak a buszon  Wink

elötte és utána  Cheesy

ez mi a piccs?
http://diwad.hu/qzma/BociLakatolas3/nagyok/3.jpeg



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10800 Dátum: 2006 December 09, 22:36:41 »

itt mit kell nézni ...lefedték rozsdás részt egy táblalemezzel?

igen Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10799 Dátum: 2006 December 09, 22:36:04 »

A kalaptartó hogy van felfogatva?
hátil ok mert van egy kis pereme a szélvédő alatt de az ülésnél? vagy oldalt?
olyat akarok csinálni mint a gyári csak házilag!

gyárilag nem volt kalaptartó ! ez már a modern kor vívmánya...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10798 Dátum: 2006 December 09, 22:28:51 »

már 3 dolgoznak a buszon  Wink

elötte és utána  Cheesy

<beszúrt kép törölve>

http://diwad.hu/qzma/BociLakatolas3/



itt mit kell nézni ...lefedték rozsdás részt egy táblalemezzel?
1303LS
« Hozzászólás #10797 Dátum: 2006 December 09, 21:41:30 »



akkor még pár kérdés: akksi jó, ez tuti, ráadom a gyújtást, indítózok, de nem egyből húz be a tekercs, hanem kis késéssel, ez normális? mondjuk másfél mp. önindító meg sem moccan.
Nekem is ezt csinálja basszameg.
Ma meg be sem akart indulni alá kellett nyúlnom és a behúzóra menő vékony vezetéket (ezt egyébként nemrég megpucoltam szorosra nyomtam és zsugorcsöveztem) megmozgattam, d enem mondanám hogy ettől de beindult. Megint úgy hogy 1-2 mp és indít.
A behúzótekercs villája mikor összeraktam szépen mozog minden zsírozva.
A tekercsnél lenne valami belül ami nem érintkezne?
A gyújtáskapcsolónál nem lehet mert a műszerfalon a visszajelzők (most volt alkalmam kitapasztalni) szépen (nem határozottan de észrevehetően) halványodnak mikor indítanék.
Melegen vagy a második indításnál 0 mp késlekedése sincs. 
Szóval nemsokára nekem is lesz egy önindító matatásom.
Van egy pár cseredarabom, csak én nem igazán vagyok a híve az ilyen cseréljük ki egy másik szarra melónak.
SZét fogom szedni és megkeresem a hiba okát. VAgy szétszedek egy másikat ripityára és összerakom ahogy kell.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10796 Dátum: 2006 December 09, 21:15:09 »

Sok bogárnak ciripel a kipuja de az enyém nem!
a dobnak vagy a csőnek kéne ciripelnie?
nem is olyan rég ez téma volt de igazi 1 értelmű választ senki nem tudott adni,
új a kipuff :menny vele majd a lerakódásoktól ciripel Smiley
régi a kipuff:kicsit tornáztasd meg "égesd ki" a túlsok lerakódást Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 1740 1741 1742 1743 1744 [1745] 1746 1747 1748 1749 1750 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.