www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:35:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1734 1735 1736 1737 1738 [1739] 1740 1741 1742 1743 1744 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13178341 alkalommal)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11075 Dátum: 2006 December 17, 20:34:26 »

csak egy küszöbcsere amiről beszélsz az 300 mivel ahhoz szét kell emelned az aljától és így az also 20cm lehet körbejavítani...szóval azért modtuk hogy ha nincs pénzed ne döntsd szét

Én küszüb alatt tévesen csak a fellépőket értem:) Az egyik már erősen gyenge, gondolom a másik sem lehet jobb, meg a sárvédőkkel való csatlakozás is eléggé kipergősen gittes:(
Alatta természetesen foltozgatni kell majd, de leemelés nélkül, meg a sárvédők alját megvarrni, úgymond csak "barmolva". Dehát ennyire futi  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11074 Dátum: 2006 December 17, 20:19:16 »


Na azért én nem ilyen fokú felújításban gondolkozom. Ha ennnyit ráköltenék csak lakatra, akkor már annyira félteném, hogy tényleg többet állna garázsban, mint úton:)  Nem célom a muzeális állapot.
Szal én ennyit akkkor sem költenék rá, ha lenne. Nem vágyom ennyire felújítani.
Akkor már inkább vennék még egy másik Bogarat, vagy buszt, egyéb veteránt.

csak egy küszöbcsere amiről beszélsz az 300 mivel ahhoz szét kell emelned az aljától és így az also 20cm lehet körbejavítani...szóval azért modtuk hogy ha nincs pénzed ne döntsd szét
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11073 Dátum: 2006 December 17, 20:13:57 »

5-600


Na azért én nem ilyen fokú felújításban gondolkozom. Ha ennnyit ráköltenék csak lakatra, akkor már annyira félteném, hogy tényleg többet állna garázsban, mint úton:)  Nem célom a muzeális állapot.
Szal én ennyit akkkor sem költenék rá, ha lenne. Nem vágyom ennyire felújítani.
Akkor már inkább vennék még egy másik Bogarat, vagy buszt, egyéb veteránt.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11072 Dátum: 2006 December 17, 19:03:42 »

50-60-at, vagy 5-600-at írtál?Smiley
5-600

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11071 Dátum: 2006 December 17, 18:47:40 »

100-200 mire?5-60nál már belevághatsz és akkor majd te fested hengerrel amíg nem lesz lé rendes fényezére... nekem egy törés után majd' 200ezer volt újraépíteni, pedig nem sérültek fontosabb dolgok, csak 4 sárvédő, lökhárító és tartóbakok, motorháztető, hátsó köténylemez és ezek fényezése, némi tömítés és a munka java részét sk csináltam

50-60-at, vagy 5-600-at írtál?Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #11070 Dátum: 2006 December 17, 18:10:54 »

olyan kérdésem lenne hogy milyen különbség van a 4*130 as s a 5*205os lyukkiosztásu fekbetétek között?
mennyire lehet cserélgetni öket.
s ha nem akkor az alaplap csere milyen veszélyeket rejt?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11069 Dátum: 2006 December 17, 18:08:27 »

Ha hátul visszanyom egy munkahengeredet az már elég ahhoz, hogy beljebb fogjon a fék.

Egyébként ez csak egy tipp volt, lehet, hogy egyszerűen levegős. Utálok így tippelgetni, érezni kellene, meg látni.
ok, akkor befigyel a légtelenítés, meg az utánállítás(ezt amúgyis meg akartam már csinálni)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11068 Dátum: 2006 December 17, 18:04:16 »

de elöl közben már tárcsa van.

Ha hátul visszanyom egy munkahengeredet az már elég ahhoz, hogy beljebb fogjon a fék.

Egyébként ez csak egy tipp volt, lehet, hogy egyszerűen levegős. Utálok így tippelgetni, érezni kellene, meg látni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11067 Dátum: 2006 December 17, 17:15:45 »

Szerintem ahogy elkezd hátra tolatni megváltozik a felfutó oldal a betéten és egy picit visszanyomja a dugattyút a lefutó oldal.

Vedd le a dobot és a betétek mindkét végét, a fel és lefutót is az élek közelében csiszold meg.

Nekem is volt már ilyen.
de elöl közben már tárcsa van.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11066 Dátum: 2006 December 17, 17:03:07 »

az is lehet, hogy a hátsó betétek távol laknak a dobtól.
némi állítgatást javallok ott.
bár gyanús, hogy csak hátrafelé jelentkezik,de ezt betudom a hibaszázaléknak.

Szerintem ahogy elkezd hátra tolatni megváltozik a felfutó oldal a betéten és egy picit visszanyomja a dugattyút a lefutó oldal.

Vedd le a dobot és a betétek mindkét végét, a fel és lefutót is az élek közelében csiszold meg.

Nekem is volt már ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11065 Dátum: 2006 December 17, 16:38:50 »

az is lehet, hogy a hátsó betétek távol laknak a dobtól.
némi állítgatást javallok ott.
bár gyanús, hogy csak hátrafelé jelentkezik,de ezt betudom a hibaszázaléknak.
jaja, ott is utánállítok. lehet, hogy szét is szedem, nemtom ott milyenek a betétek. de akkoris fura

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11064 Dátum: 2006 December 17, 16:23:04 »

bá, az mitől lehet, hogyha tolatok egyet, akkor a fékpedált tövig lehet nyomni egyszer, onnantól jó. még mindig levegős lenne valahol? mondjuk akkor előrefelé is levegős...

az is lehet, hogy a hátsó betétek távol laknak a dobtól.
némi állítgatást javallok ott.
bár gyanús, hogy csak hátrafelé jelentkezik,de ezt betudom a hibaszázaléknak.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11063 Dátum: 2006 December 17, 16:21:39 »

bá, az mitől lehet, hogyha tolatok egyet, akkor a fékpedált tövig lehet nyomni egyszer, onnantól jó. még mindig levegős lenne valahol? mondjuk akkor előrefelé is levegős...
lötyög valamelyik betét talán...
ne tolassál szerintem :-))

ettől még nincs kilakatolva...
legalább nem látszik a korhadás. az is eredmény :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11062 Dátum: 2006 December 17, 15:03:07 »

Karácsonyra kompresszort kapok, azzal fogom lefújni:)
ettől még nincs kilakatolva...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11061 Dátum: 2006 December 17, 15:00:15 »

100-200 mire?5-60nál már belevághatsz és akkor majd te fested hengerrel amíg nem lesz lé rendes fényezére... nekem egy törés után majd' 200ezer volt újraépíteni, pedig nem sérültek fontosabb dolgok, csak 4 sárvédő, lökhárító és tartóbakok, motorháztető, hátsó köténylemez és ezek fényezése, némi tömítés és a munka java részét sk csináltam

Karácsonyra kompresszort kapok, azzal fogom lefújni:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11060 Dátum: 2006 December 17, 14:52:45 »

bá, az mitől lehet, hogyha tolatok egyet, akkor a fékpedált tövig lehet nyomni egyszer, onnantól jó. még mindig levegős lenne valahol? mondjuk akkor előrefelé is levegős...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11059 Dátum: 2006 December 17, 14:43:18 »

Van még benne olaj!
Öngyógyító lett:D vagy nem tudom de lényeg hogy eddig 300km-en megevett 1l olajat vagyis kifolyatta magából most meg semmi! beállít szépen a nívó közepére és már kb 500km óta semmi folyás!
azt hittem hogy a váltóolaj folyt de nem!
megnéztem!

Most viszont motor ki akkor már motortérszigetelés! és motortakarítás és ilyen apróságok!
viszont csütörtökig hozzá se nyúlok mert vizsga vizsga hátán:D

ne törődj a csipkelődésekkel.
vannak ilyen öngyógyító dolgok, morogni meg általában a kinyomócsapágy szokott, az nem nagy pénz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11058 Dátum: 2006 December 17, 14:41:12 »

Úgy-úgy.
Kaszni leemelésről szó se lehet, mert akkor aztán tényleg nem lenne autóm pár évig Smiley Meg pénzem se:)
Marad a toldozás-foltozás, aztán majd ha lesz leg. 100-200 ezrem felesbe, akkor nekivágok Smiley
Fő szempont úgyis az nekem, hogy legyen egy mindennapi használatú pre67-es bogaram, ami kinéz valahogy. Erre meg így is megfogja tenni. Aztán majd lehet igényeskedni....
100-200 mire?5-60nál már belevághatsz és akkor majd te fested hengerrel amíg nem lesz lé rendes fényezére... nekem egy törés után majd' 200ezer volt újraépíteni, pedig nem sérültek fontosabb dolgok, csak 4 sárvédő, lökhárító és tartóbakok, motorháztető, hátsó köténylemez és ezek fényezése, némi tömítés és a munka java részét sk csináltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11057 Dátum: 2006 December 17, 14:02:04 »

azá azé én lejjebb tenném!
majd leengedem a gumikat Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11056 Dátum: 2006 December 17, 13:15:02 »

Van még benne olaj!
Öngyógyító lett:D vagy nem tudom de lényeg hogy eddig 300km-en megevett 1l olajat vagyis kifolyatta magából most meg semmi! beállít szépen a nívó közepére és már kb 500km óta semmi folyás!
azt hittem hogy a váltóolaj folyt de nem!
megnéztem!

Most viszont motor ki akkor már motortérszigetelés! és motortakarítás és ilyen apróságok!
viszont csütörtökig hozzá se nyúlok mert vizsga vizsga hátán:D

Esetleg lehet, hogy a hidegben megdermedt az olaj.
Nekem a motoromon folyt eddig a váltókarnál,a szimeringnél, de most a hidegekben elállt.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11055 Dátum: 2006 December 17, 13:13:03 »

ha csak ennyi pénzed lesz szerintem ne emeld le kasztnit az alvázról mert csak az anyagköltség lenne min 50...akkor inkább foltozzatok de úgy hogy később még meg lehessen majd csinálni normálisan

Úgy-úgy.
Kaszni leemelésről szó se lehet, mert akkor aztán tényleg nem lenne autóm pár évig Smiley Meg pénzem se:)
Marad a toldozás-foltozás, aztán majd ha lesz leg. 100-200 ezrem felesbe, akkor nekivágok Smiley
Fő szempont úgyis az nekem, hogy legyen egy mindennapi használatú pre67-es bogaram, ami kinéz valahogy. Erre meg így is megfogja tenni. Aztán majd lehet igényeskedni....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #11054 Dátum: 2006 December 17, 13:00:56 »

Van még olaj benne???


Van még benne olaj!
Öngyógyító lett:D vagy nem tudom de lényeg hogy eddig 300km-en megevett 1l olajat vagyis kifolyatta magából most meg semmi! beállít szépen a nívó közepére és már kb 500km óta semmi folyás!
azt hittem hogy a váltóolaj folyt de nem!
megnéztem!

Most viszont motor ki akkor már motortérszigetelés! és motortakarítás és ilyen apróságok!
viszont csütörtökig hozzá se nyúlok mert vizsga vizsga hátán:D
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11053 Dátum: 2006 December 17, 12:48:08 »

Hát ja, amennyire futni fogja annnyi meg lesz csinálva, kb. egy olyan 50-80 ezer ft-om lesz most tavassszal egy nagyjábóli hegeszgetés célra, tudom nem sok, de azért annnyira meglehet ennyiből csinálni, hogy ne peregjen szét:)
Én így évekre nem akarom betenni a garázsba ( tudom, hogy igényesen csak úgy lehetne diákként, apránként), inkább rohadjon itt-ott, javítgassam a fényezést, meg ne legyen tökéletes, de a lényeg, hogy járhassak vele, bogarazzak. Nap, mint nap.
Végülis most is jó, csak az ilyen rohadásoktól mindig tartok, nehogy egyszercsak kiszálljon a futómű, vagy leszakadjon a motor, vagy ilyesmi.
Egyszer egy zastavával ugrattunk kint a réten egy kicsit, aztán megreccsent a küszöbnél Grin

ha csak ennyi pénzed lesz szerintem ne emeld le kasztnit az alvázról mert csak az anyagköltség lenne min 50...akkor inkább foltozzatok de úgy hogy később még meg lehessen majd csinálni normálisan
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11052 Dátum: 2006 December 17, 12:26:14 »

küszöbcserével remélem tudod hogy magával vonja az also 20cm körbe javítását ...hamár annyira szét van döntve akkor meg érdemes a többit is rendbetenni...csak azért mondom mert saját bogaram kb ugy nézett ki mint a tied most....aztán 4év mulva állt csak ki garázsaból...mert kicsit huzós lett javítás

Hát ja, amennyire futni fogja annnyi meg lesz csinálva, kb. egy olyan 50-80 ezer ft-om lesz most tavassszal egy nagyjábóli hegeszgetés célra, tudom nem sok, de azért annnyira meglehet ennyiből csinálni, hogy ne peregjen szét:)
Én így évekre nem akarom betenni a garázsba ( tudom, hogy igényesen csak úgy lehetne diákként, apránként), inkább rohadjon itt-ott, javítgassam a fényezést, meg ne legyen tökéletes, de a lényeg, hogy járhassak vele, bogarazzak. Nap, mint nap.
Végülis most is jó, csak az ilyen rohadásoktól mindig tartok, nehogy egyszercsak kiszálljon a futómű, vagy leszakadjon a motor, vagy ilyesmi.
Egyszer egy zastavával ugrattunk kint a réten egy kicsit, aztán megreccsent a küszöbnél Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11051 Dátum: 2006 December 17, 12:18:09 »

Van még olaj benne???

Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11050 Dátum: 2006 December 17, 10:49:25 »

Van még olaj benne???


Eddig ömlött belőle az olaj mostmár nem?!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11049 Dátum: 2006 December 17, 10:46:18 »

Sziasztok!

Tegnap este probaltam menni a géppel de nem sikerült!
Pöccre indult szokás szerint kinyomott kuplunggal indítottam viszont a kuplung csak félig jött vissza!
Először arra gondoltam hogy befagyott!
Aztán aláfeküdtem és láttam hogy laza a bovden!
Közben beszéltem Billel...
Aztán jött hogy utánállítok!
utánállítottam be is röffent viszont mikor kinyomtam erős fémes morgás volt!
Szoval valoszinu hogy kinyomocsapacs vagy szerkezet!
Melyik a valószínűbb?
Mennyi pénz egy szerkezet egy tárcsa és egy kinyomócsapágy?

Viszont ha már kiveszem a mocit a főtengelycsapágyat is cserélni kéne pedig már nem veri az olajat!
Ez hogy lehet?
Eddig ömlött belőle az olaj mostmár nem?!


A kispolszki injektorosítása és az Uno injektor beépítése után (ami egyszerű) megakadtál egy kis diagnosztikánál?

A főtengelycsapágy biztos meggyógyult!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #11048 Dátum: 2006 December 17, 10:36:54 »

Sziasztok!

Tegnap este probaltam menni a géppel de nem sikerült!
Pöccre indult szokás szerint kinyomott kuplunggal indítottam viszont a kuplung csak félig jött vissza!
Először arra gondoltam hogy befagyott!
Aztán aláfeküdtem és láttam hogy laza a bovden!
Közben beszéltem Billel...
Aztán jött hogy utánállítok!
utánállítottam be is röffent viszont mikor kinyomtam erős fémes morgás volt!
Szoval valoszinu hogy kinyomocsapacs vagy szerkezet!
Melyik a valószínűbb?
Mennyi pénz egy szerkezet egy tárcsa és egy kinyomócsapágy?

Viszont ha már kiveszem a mocit a főtengelycsapágyat is cserélni kéne pedig már nem veri az olajat!
Ez hogy lehet?
Eddig ömlött belőle az olaj mostmár nem?!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11047 Dátum: 2006 December 17, 10:10:02 »

nem egy Aircultos ültetés lett Grin de ez pont elég
Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11046 Dátum: 2006 December 17, 10:05:37 »

no még egy ültetés, ABF sztem a tüszeleped kakilni ment
azá azé én lejjebb tenném!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11045 Dátum: 2006 December 17, 08:26:51 »

Lejjebb tenni bűn lenne! Smiley
nem is érdemes lentebb tenni mert akkor már a talpasokon ülne és nem lenne semmi rugóútja, egy két nagy döcc után meg lehet kitörne a talpas Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11044 Dátum: 2006 December 17, 07:44:08 »

nem egy Aircultos ültetés lett Grin de ez pont elég
Lejjebb tenni bűn lenne! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11043 Dátum: 2006 December 16, 23:34:33 »

Engem vagy egy hete hasonló dolog baszott fel.
Egyik pillanatban cseszett rá menni a benzin be a karbiba, aztán gondolt egyet, aztán már az orrán-száján folyt belőle kifelé is, közben meg csak fuldoklott, hörgött, kínlódott a motor, aztán le is állt. Na ekkkor álltam be a garázsba, hogy megnézem a karbit....
Aztán azóta már szétborítottam mindent rajta, mondván ha már beálltam a garázsba rendbevágom  kicsit. Hát lesz még 1-2 hét, amire legjobb esetben is kiállok vele...., remélem már 12V-osan, és üzembiztosan. Pár csámcsogós rohadást is találtam sajna a padlókárpitok feltépése után, úgyhogy lesz tavassszal munka bőven, nem csak küszöbcsere. Addig nem bántom.

küszöbcserével remélem tudod hogy magával vonja az also 20cm körbe javítását ...hamár annyira szét van döntve akkor meg érdemes a többit is rendbetenni...csak azért mondom mert saját bogaram kb ugy nézett ki mint a tied most....aztán 4év mulva állt csak ki garázsaból...mert kicsit huzós lett javítás
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11042 Dátum: 2006 December 16, 20:59:48 »

na, valakinek ötlete? Hirtelen elment az alapjáratom, olyan háromhengeresbaszokmenni teljesítményt tudtam csak kicsikarni a motorból. Egy kábel rázott, azt kicseréltem, erre már el sem indult. Akkumerülésig próbálkoztam, megnéztem a gyújtást, megszakítót, minden rendben lévőnek tűnik. Közben tele lett a motor benzinnel, sokkal, ezért olajat cserélte, ekkor beröffent, de csak teljes gázon, egyhengeres üzemben. Kikaptam a gyertyákat, házha rosszul bírják a benzines mosást, az újakkal indult, de rettentő füstökgéssel, amíg ment a szívató, utána megállt. Be lehetett indítani, de gázadásra fulladt, többszöri pumpálásra pörgött csak fel. Leellenőriztem a falsgyanús helyeket, aztán indítani próbáltam ma reggel, amire semmi válasz nem jött, ellenben két, kb tíz mp-es indítás után a motor aljáig folyt a benzin. Olajban még nem néztem, van-e megint, de lassan már hülyét kapok, lehet a karbinak olyan baja, hogy csak úgy folyatja kifele-befele a benzint, sokat? Ja, és karbipuccantás is volt, nem láttam benne semmi különöset...

Engem vagy egy hete hasonló dolog baszott fel.
Egyik pillanatban cseszett rá menni a benzin be a karbiba, aztán gondolt egyet, aztán már az orrán-száján folyt belőle kifelé is, közben meg csak fuldoklott, hörgött, kínlódott a motor, aztán le is állt. Na ekkkor álltam be a garázsba, hogy megnézem a karbit....
Aztán azóta már szétborítottam mindent rajta, mondván ha már beálltam a garázsba rendbevágom  kicsit. Hát lesz még 1-2 hét, amire legjobb esetben is kiállok vele...., remélem már 12V-osan, és üzembiztosan. Pár csámcsogós rohadást is találtam sajna a padlókárpitok feltépése után, úgyhogy lesz tavassszal munka bőven, nem csak küszöbcsere. Addig nem bántom.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11041 Dátum: 2006 December 16, 20:42:40 »

Megpusztult a generátor a buszban. Hogy a legegyszerűbb leszerelni? Hozzáférek kívülről esetleg a kefékhez a teljes generátor  kiszedése nélkül?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11040 Dátum: 2006 December 16, 20:01:17 »

no még egy ültetés, ABF sztem a tüszeleped kakilni ment

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11039 Dátum: 2006 December 16, 19:56:54 »

nem egy Aircultos ültetés lett Grin de ez pont elég
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 16, 19:59:39 írta ESZ »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11038 Dátum: 2006 December 16, 19:54:59 »

Na ma kész lettem a szerelhető hátfallal, 5 perc a le és felszerelés Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11037 Dátum: 2006 December 16, 19:32:39 »

na, valakinek ötlete? Hirtelen elment az alapjáratom, olyan háromhengeresbaszokmenni teljesítményt tudtam csak kicsikarni a motorból. Egy kábel rázott, azt kicseréltem, erre már el sem indult. Akkumerülésig próbálkoztam, megnéztem a gyújtást, megszakítót, minden rendben lévőnek tűnik. Közben tele lett a motor benzinnel, sokkal, ezért olajat cserélte, ekkor beröffent, de csak teljes gázon, egyhengeres üzemben. Kikaptam a gyertyákat, házha rosszul bírják a benzines mosást, az újakkal indult, de rettentő füstökgéssel, amíg ment a szívató, utána megállt. Be lehetett indítani, de gázadásra fulladt, többszöri pumpálásra pörgött csak fel. Leellenőriztem a falsgyanús helyeket, aztán indítani próbáltam ma reggel, amire semmi válasz nem jött, ellenben két, kb tíz mp-es indítás után a motor aljáig folyt a benzin. Olajban még nem néztem, van-e megint, de lassan már hülyét kapok, lehet a karbinak olyan baja, hogy csak úgy folyatja kifele-befele a benzint, sokat? Ja, és karbipuccantás is volt, nem láttam benne semmi különöset...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11036 Dátum: 2006 December 16, 15:26:44 »


akkor leszünk páran... bogarhatu.hu -s lobogót vigyem ? kilehetne feszíteni  Evil Grin
off remélem megtalálom a helyet on

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1734 1735 1736 1737 1738 [1739] 1740 1741 1742 1743 1744 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.