www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:10:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1721 1722 1723 1724 1725 [1726] 1727 1728 1729 1730 1731 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13190721 alkalommal)
Leon 1303
« Hozzászólás #11595 Dátum: 2006 December 29, 19:43:57 »

A keleti végvárak bogarasainak szives figyelmebe ajanlom szeretettel:
www.merki.hu
 Smiley

A MERKI hirdetéseiben már régóta ott van ez a cím, de még most semműködik!!
HÉJJJJ MIVAAAN????
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11594 Dátum: 2006 December 29, 19:43:20 »

eztet itten alulra vagy felülre kell rakni ? Huh
                 stunt szerinted is alulra kell?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11593 Dátum: 2006 December 29, 19:21:45 »

Tényleg ki is kalibrálták elektronikusan a tank formáját, itt a fél állás valóban a skála közepén van. Nekem fel sem tűnt, hogy ez elektromos. Embarrassed

Szerintem 58-62-ig, amikor még nem volt gyárilag a mechanikus szintjelző, ezt lehetett venni extraként.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11592 Dátum: 2006 December 29, 19:19:01 »

Ez egy extra benzinszintjelző, nem mechanikus, hanem elektromos (ezért más a skálája)


Tényleg ki is kalibrálták elektronikusan a tank formáját, itt a fél állás valóban a skála közepén van. Nekem fel sem tűnt, hogy ez elektromos.  Embarrassed

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11591 Dátum: 2006 December 29, 19:14:19 »

Hát én is ezeken agyaltam!? Az óra tutira egybe való a műszerrel (58 és 62 közötti vmikor), de ilyen feliratú tankműszert sehol nem találtam! Huh

Csináltam egy képet a hátuljáról: ezen van egy felirat (4 6.67) de ez nem hiszem hogy az évjáratot jelölné.
Valaki csak tudja, hogy mikori? NGA? Qzma?

Ez egy extra benzinszintjelző, nem mechanikus, hanem elektromos (ezért más a skálája)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11590 Dátum: 2006 December 29, 18:41:11 »

Hát én is ezeken agyaltam!? Az óra tutira egybe való a műszerrel (58 és 62 közötti vmikor), de ilyen feliratú tankműszert sehol nem találtam! Huh

Csináltam egy képet a hátuljáról: ezen van egy felirat (4 6.67) de ez nem hiszem hogy az évjáratot jelölné.
Valaki csak tudja, hogy mikori? NGA? Qzma?


De igen, az a pecsét az évjáratot jelöli, de vigyázz, nem a kocsi évjáratát, hanem a km-óra gyártási idejét. Azt hiszem úgy van, hogy hatodik hó negyeik hetében gyártották, 67-ben.

Láttam oylan typ3-as km órát, amin 8.74-volt, pedig nem is gyártottak már akkor typ3-ast...de alkatrészt igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11589 Dátum: 2006 December 29, 17:57:29 »

de furcsa.. nem így szokott a felirat lenni. amerikai lenne a tankműszer?
a óra meg mondjuk 67ig? bár az már 140ig van inkább. és mi az az égő a 60as alatt?
akkor ez inkább 64ig?
ez a szokásos itthon:

Hát én is ezeken agyaltam!? Az óra tutira egybe való a műszerrel (58 és 62 közötti vmikor), de ilyen feliratú tankműszert sehol nem találtam! Huh

Csináltam egy képet a hátuljáról: ezen van egy felirat (4 6.67) de ez nem hiszem hogy az évjáratot jelölné.
Valaki csak tudja, hogy mikori? NGA? Qzma?
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 29, 18:31:00 írta vw1970 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11588 Dátum: 2006 December 29, 17:55:11 »

de furcsa.. nem így szokott a felirat lenni. amerikai lenne a tankműszer?
a óra meg mondjuk 67ig? bár az már 140ig van inkább. és mi az az égő a 60as alatt?
akkor ez inkább 64ig?
ez a szokásos itthon:

A 60-as alatti égő az a high beam visszajelzője nem? Szerintem 61-62.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11587 Dátum: 2006 December 29, 17:45:05 »

Tudja valaki hogy ez milyen évjáratú bogiba passzol??

de furcsa.. nem így szokott a felirat lenni. amerikai lenne a tankműszer?
a óra meg mondjuk 67ig? bár az már 140ig van inkább. és mi az az égő a 60as alatt?
akkor ez inkább 64ig?
ez a szokásos itthon:
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11586 Dátum: 2006 December 29, 17:44:08 »

Ha az amire gondolok akkor alulra kell.
Ezzel lesz normális közeli az utánfutás.
szvsz

   igen ez az amire gondolsz Shocked

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11585 Dátum: 2006 December 29, 16:55:47 »

Tudja valaki hogy ez milyen évjáratú bogiba passzol??
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11584 Dátum: 2006 December 29, 16:40:53 »

Ha az amire gondolok akkor alulra kell.
Ezzel lesz normális közeli az utánfutás.
szvsz

eztet itten alulra vagy felülre kell rakni ? Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
matchbox
« Hozzászólás #11583 Dátum: 2006 December 29, 16:38:17 »

A keleti végvárak bogarasainak szives figyelmebe ajanlom szeretettel:
www.merki.hu
 Smiley
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11582 Dátum: 2006 December 29, 15:33:15 »

Bp. III.ker. Békásmegyer. :-) Messze.

dehogy messze. 2 km ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11581 Dátum: 2006 December 29, 15:32:38 »

eztet itten alulra vagy felülre kell rakni ? Huh

mi ez, tetőcserép? mert akkor felülre ;-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11580 Dátum: 2006 December 29, 15:25:12 »

eztet itten alulra vagy felülre kell rakni ? Huh

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11579 Dátum: 2006 December 29, 15:23:14 »

Bp. III.ker. Békásmegyer. :-) Messze.
akkor most neked van messz miskolc vagy nekem békásmegyer...? :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11578 Dátum: 2006 December 29, 14:50:31 »

aham!
akkor sikerült megbogarasodnod neked is!!

remek!
hol is lax te?

Bp. III.ker. Békásmegyer. :-) Messze.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11577 Dátum: 2006 December 29, 14:47:48 »

Szevasz Pannóniások gyöngye!

Én a helyedben más fajta olajat használnék, Castrolnál már több helyről hallottam ezt az információt.
Valószínűleg kevesebb habzásgátló van benne és a vízfelvevő képessége is kisebb.

Jah fut a szekér, csak most dinamó kaput miatt áll a Nagy Kékség.  Embarrassed

aham!
akkor sikerült megbogarasodnod neked is!!

remek!
hol is lax te?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11576 Dátum: 2006 December 29, 14:37:44 »

na oké, de ezen olajjal ami benne van kb 1000km-t mentem...
akkor most téli időszakban cseréljem az olajat 1000Km-enként???

Szevasz Pannóniások gyöngye!

Én a helyedben más fajta olajat használnék, Castrolnál már több helyről hallottam ezt az információt.
Valószínűleg kevesebb habzásgátló van benne és a vízfelvevő képessége is kisebb.

Jah fut a szekér, csak most dinamó kaput miatt áll a Nagy Kékség.  Embarrassed
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11575 Dátum: 2006 December 29, 14:24:45 »

Olaj-víz emulzió. Többek között ezért is ajánlja a gyár rövid téli utaknál a 2500 km -es olajcserét.
Mielőtt egyetlen majonéz-tömbbé válik minden a karterben.
na erről spec még nem hallottam, de ezek után akkor valóban ajánlatos...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11574 Dátum: 2006 December 29, 14:23:57 »

Nekem Smiley
Stunt válaszolt, valami olyasmit, hogy a rövid távú használat miatt (ahogy KIZS is magyarázta alant) csapódik ki a pára. Én rendszeresen járok vele Páty-Budakeszi távokat, ami kb. 8 km.
Ha rendszeresen hosszabb távon használnám, nem lenne ilyen az olaj. De magától nem múlik el. Mi olajat cseréltünk.

na oké, de ezen olajjal ami benne van kb 1000km-t mentem...
akkor most téli időszakban cseréljem az olajat 1000Km-enként???
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11573 Dátum: 2006 December 29, 14:23:36 »

Olaj-víz emulzió. Többek között ezért is ajánlja a gyár rövid téli utaknál a 2500 km -es olajcserét.
Mielőtt egyetlen majonéz-tömbbé válik minden a karterben.
Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 29, 14:25:19 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #11572 Dátum: 2006 December 29, 14:20:01 »

milyen hosszú utakon használod?
nemrég valakinek ugyanez a baja volt. azt hiszem azt a választ kapta, hogy ez normális és hosszabb úton el is múlik magától
Nekem Smiley
Stunt válaszolt, valami olyasmit, hogy a rövid távú használat miatt (ahogy KIZS is magyarázta alant) csapódik ki a pára. Én rendszeresen járok vele Páty-Budakeszi távokat, ami kb. 8 km.
Ha rendszeresen hosszabb távon használnám, nem lenne ilyen az olaj. De magától nem múlik el. Mi olajat cseréltünk.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11571 Dátum: 2006 December 29, 14:19:07 »

köszönöm a válaszokat habzás ügyben!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11570 Dátum: 2006 December 29, 14:15:34 »

elmúlni nem múlik el szerintem, de ha hosszabb utakra használod a kocsit, akkor nem jön elő olyan intenzíven
de elmúlni nem múlik el

én ki is szedném a habot
egyébként attól van, hogy hideg a levegő, melegszik a motor -> kicsapódik a pára (mint az ablaküvegre)
ha tovább melegszik a motor (100 fok üzemi hőfok, tartósan), akkor ez a pár szépen el is párolog
ha nem üzemel sokáig a motor, akkor a pára nem párolog el, hanem szépen összeáll és lefolyik az olajba. itt meg szépen felverődik és ez a trutyi lesz belőle

kis mértékben nem káros, nagy mértékben szerintem igen

igaz, én is úgy gondoltam hogy hosszabb út alatt eltűnik, de aztán persze újra előjön.
ez a leszedés jó ötletnek tűnik
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11569 Dátum: 2006 December 29, 14:08:56 »

milyen hosszú utakon használod?
nemrég valakinek ugyanez a baja volt. azt hiszem azt a választ kapta, hogy ez normális és hosszabb úton el is múlik magától

elmúlni nem múlik el szerintem, de ha hosszabb utakra használod a kocsit, akkor nem jön elő olyan intenzíven
de elmúlni nem múlik el

én ki is szedném a habot
egyébként attól van, hogy hideg a levegő, melegszik a motor -> kicsapódik a pára (mint az ablaküvegre)
ha tovább melegszik a motor (100 fok üzemi hőfok, tartósan), akkor ez a pár szépen el is párolog
ha nem üzemel sokáig a motor, akkor a pára nem párolog el, hanem szépen összeáll és lefolyik az olajba. itt meg szépen felverődik és ez a trutyi lesz belőle

kis mértékben nem káros, nagy mértékben szerintem igen

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11568 Dátum: 2006 December 29, 14:06:31 »

milyen hosszú utakon használod?
nemrég valakinek ugyanez a baja volt. azt hiszem azt a választ kapta, hogy ez normális és hosszabb úton el is múlik magától
Igen, ez így van. Énis ezt az olajat használom gtx3-at. Ilyenkor nekem is van ilyen. Nyáron nincs. 20-25 km múlva elmúlik. Annyi, hogy a levegő párájátol  az olajgőz kicsit kicsapódik, de nem vészes.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #11567 Dátum: 2006 December 29, 14:05:48 »

hengerfejtömítés
belefolyik a hűtővíz az olajba

a szmájlit lehagytad!  Grin

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
1303LS
« Hozzászólás #11566 Dátum: 2006 December 29, 13:58:18 »

az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.
Ettől, meg a nyirkos időtől.
Ne csavargasd le a betöltőt.  Grin
Majd nyáron nem fog habozni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11565 Dátum: 2006 December 29, 13:57:45 »

Hell!
szeretnék egy kis segitséget kérni! egy 1972. 1302. 1600cm3. bogiról lenne szó. az a problémám, hogy habzik az olaj. s az olaj beöntőn kicsapódik a fehér hab. ez mitől lehet? castrol 15W40 olajat használok s az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.
milyen hosszú utakon használod?
nemrég valakinek ugyanez a baja volt. azt hiszem azt a választ kapta, hogy ez normális és hosszabb úton el is múlik magától
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11564 Dátum: 2006 December 29, 13:52:57 »

Hell!
szeretnék egy kis segitséget kérni! egy 1972. 1302. 1600cm3. bogiról lenne szó. az a problémám, hogy habzik az olaj. s az olaj beöntőn kicsapódik a fehér hab. ez mitől lehet? castrol 15W40 olajat használok s az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.

hengerfejtömítés
belefolyik a hűtővíz az olajba

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11563 Dátum: 2006 December 29, 13:50:13 »

Hell!
szeretnék egy kis segitséget kérni! egy 1972. 1302. 1600cm3. bogiról lenne szó. az a problémám, hogy habzik az olaj. s az olaj beöntőn kicsapódik a fehér hab. ez mitől lehet? castrol 15W40 olajat használok s az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11562 Dátum: 2006 December 29, 10:19:07 »

kössz. nekem csak a bogár kapcs rajz volt. azon nincs rajta. ki fogom próbálni Smiley
Mondjuk ez itt eléggé világos...
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bug-72.jpg
(Vigyázat, nagyon nagy JPG file!)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11561 Dátum: 2006 December 29, 10:10:22 »

A kapcsoló megfelelő lábaira kell kötni a motor megfelelő lábait (azonos Bosch jelöléseket azonoshoz). Kapcsolási rajz alapján ki KELL derülnie, én is az alapján csináltam meg az enyémet anno.
Itt egy jó rajz:
http://laudeman.com/bugimages/2_speed_wiper_s.jpg
kössz. nekem csak a bogár kapcs rajz volt. azon nincs rajta. ki fogom próbálni Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11560 Dátum: 2006 December 29, 10:07:46 »

én hiába próbáltam így bekötni, nem sikerült. most amikor kikapcsolom, egyből megáll.
a kapcsolási rajzokból nem derült ki hogy a 4 (vagy5?) vezetékből melyik hová kell menjen

Egy sima, rövid vezeték van, ami a kulcsa az egésznek, ez csak a motort és a kapcsolót köti össze, az enyémen ez volt a lila-fekete, de nézzél meg egy kapcs. rajzot.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11559 Dátum: 2006 December 29, 10:06:42 »

én hiába próbáltam így bekötni, nem sikerült. most amikor kikapcsolom, egyből megáll.
a kapcsolási rajzokból nem derült ki hogy a 4 (vagy5?) vezetékből melyik hová kell menjen
A kapcsoló megfelelő lábaira kell kötni a motor megfelelő lábait (azonos Bosch jelöléseket azonoshoz). Kapcsolási rajz alapján ki KELL derülnie, én is az alapján csináltam meg az enyémet anno.
Itt egy jó rajz:
http://laudeman.com/bugimages/2_speed_wiper_s.jpg

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11558 Dátum: 2006 December 29, 10:00:48 »

Zárlat, valószínűleg a lekapcsoló részben (a motorban van egy plusz ármakör, ami csak bizonyos pozícióban engedi leállni). Ezért van három lába, ha jól emlékszem. Viszont ha össze-vissza kötögetted, akkor gyorsan ki kéne találni, mi volt az eredeti bekötés. Wink
(Egyébként meg tegyél be generátort, mert mint tudjuk, mindent megold. Meg cserélj gyertyát.) Wink
én hiába próbáltam így bekötni, nem sikerült. most amikor kikapcsolom, egyből megáll.
a kapcsolási rajzokból nem derült ki hogy a 4 (vagy5?) vezetékből melyik hová kell menjen
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11557 Dátum: 2006 December 29, 09:49:48 »

üdv!
oly kérdésem lenne, hogy az ablaktörlő szopat, mert mikor kikapcsolom lebassza a biztosítékot.
már kötögettem mindent mindenhova.
ja cseréltem kapcsolót is hátha az a rossz de nem.
lehet hogy inkább lekötöm mert nem jutok dűlőre, de ezt nem szeretném
Mi a fene van vele?
Kérem a villamos szakik segítségét!!

Zárlat, valószínűleg a lekapcsoló részben (a motorban van egy plusz ármakör, ami csak bizonyos pozícióban engedi leállni). Ezért van három lába, ha jól emlékszem. Viszont ha össze-vissza kötögetted, akkor gyorsan ki kéne találni, mi volt az eredeti bekötés. Wink
(Egyébként meg tegyél be generátort, mert mint tudjuk, mindent megold. Meg cserélj gyertyát.) Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11556 Dátum: 2006 December 29, 09:20:41 »

Úgy tudom ott is három lépcső van, + 0.25 +0.50 +0.75, természetesen külső túlméret meg vonalfúrás, stb nincs, az nem verődik be...
A henger túlméretek is így vannak. Legalábbis az 1.6D-nél így van, gondolom a benzinesnél is.
oké köszönet!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1721 1722 1723 1724 1725 [1726] 1727 1728 1729 1730 1731 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.