www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 02:16:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1720 1721 1722 1723 1724 [1725] 1726 1727 1728 1729 1730 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13199947 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11635 Dátum: 2006 December 31, 18:59:47 »

Milyen az a W jelű? Meg az FK?
Nekem Scat van.
A múlkor írtam az adatait.

A Scat C sorozata az engle W sorozatának felel meg. A C45-ös kb. olyan, mint a W120-as engle

Véleményem szerint nem kell egyenes fogazás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11634 Dátum: 2006 December 31, 18:55:49 »

W-jelű engle tengelyekhez az egyenes fogazás csak vakítás, véleményem szerint. Az FK-khoz már kellhet.

Milyen az a W jelű? Meg az FK?
Nekem Scat van.
A múlkor írtam az adatait.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11633 Dátum: 2006 December 31, 18:54:10 »

Világos! Értem!
És nekem kellesz ilyen?
A készletben ferde fogazáású volt, olyan, mint a gyári!

W-jelű engle tengelyekhez az egyenes fogazás csak vakítás, véleményem szerint. Az FK-khoz már kellhet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11632 Dátum: 2006 December 31, 18:53:13 »

egyszer hallottam egy ilyen, egyenes fogazású tengellyel szerelt motort. nagyon érdekes, süvítő hangja van, megborzongatja az embert Smiley

Javítsatok ki, ha nem így van, de úgy tudom a 90 lóerős 356-os motorban gyárilag egyenes fogazású van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11631 Dátum: 2006 December 31, 18:52:25 »

A a baj, hogy a ferde fogazásnál a két tengelyre tengelyirányú erő is hat. A vezérműtengelyt hátra a főtengelyt pedig előúre nyomja. Ha nagyon agresszív tengelyt (nagy emeléssel, erős, meredek bütyökprofillal + 1.4-es himbasor) használsz, akkor ez az axiális erő jelentős, a sima, nem duplavállú vezérműtengely csapágyat 10e km alatt megeszi...

Ilyenkor szoktak egyenes fogazású kereket használni, ami hangosabb, de kevesebb energiát emészt.

Világos! Értem!
És nekem kellesz ilyen?
A készletben ferde fogazáású volt, olyan, mint a gyári!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11630 Dátum: 2006 December 31, 18:52:02 »

egyszer hallottam egy ilyen, egyenes fogazású tengellyel szerelt motort. nagyon érdekes, süvítő hangja van, megborzongatja az embert Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11629 Dátum: 2006 December 31, 18:49:36 »

El kell neki, mert ez gyári 82-es löketű blokk!
De még nem próbáltam!
Lehet kapni egyenes fogazású vez. tengely fogaskereket. Az mire jó?
Hangosabb nem?
Meg a ferde nagyobb felületen is érintkezik!

A a baj, hogy a ferde fogazásnál a két tengelyre tengelyirányú erő is hat. A vezérműtengelyt hátra a főtengelyt pedig előúre nyomja. Ha nagyon agresszív tengelyt (nagy emeléssel, erős, meredek bütyökprofillal + 1.4-es himbasor) használsz, akkor ez az axiális erő jelentős, a sima, nem duplavállú vezérműtengely csapágyat 10e km alatt megeszi...

Ilyenkor szoktak egyenes fogazású kereket használni, ami hangosabb, de kevesebb energiát emészt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11628 Dátum: 2006 December 31, 18:40:36 »

A blokk tetejében frankón ott vannak a bemarások, hogy a hosszú löketű főtengely el tudjon forogni.

Kérdés, hogy a vezértengelynél elforog-e....

El kell neki, mert ez gyári 82-es löketű blokk!
De még nem próbáltam!
Lehet kapni egyenes fogazású vez. tengely fogaskereket. Az mire jó?
Hangosabb nem?
Meg a ferde nagyobb felületen is érintkezik!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11627 Dátum: 2006 December 31, 18:37:41 »

Nem, ez még az előzőekhez tatozik.
Ez egy 82mm löketű tengely!

A blokk tetejében frankón ott vannak a bemarások, hogy a hosszú löketű főtengely el tudjon forogni.

Kérdés, hogy a vezértengelynél elforog-e....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11626 Dátum: 2006 December 31, 18:36:24 »

Érdekes a főtengelyen, hogy a csapokon körbevittek egy olajjáratot.
Ez elég ritkaság, nem is nagyon értem, hogy miért van. Ha az olajfurat elég mély, esetleg bvan egy olajzacskó a furat körül, akkor nincs igazán szükség ilyenre...csak a felületet csökkenti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11625 Dátum: 2006 December 31, 18:32:56 »

nem fötengely? Grin

Nem, ez még az előzőekhez tatozik.
Ez egy 82mm löketű tengely!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11624 Dátum: 2006 December 31, 18:31:33 »

Ez pedig az 1.6-os motor, amit szét kellett szednem a vez. tengyely csere miatt.
nem fötengely? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11623 Dátum: 2006 December 31, 18:24:57 »

Ez pedig az 1.6-os motor, amit szét kellett szednem a vez. tengyely csere miatt.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11622 Dátum: 2006 December 31, 18:23:19 »

Még kettő.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11621 Dátum: 2006 December 31, 18:21:47 »

Halad a prodzsekt!  Én link vagyok 3 napja már kint kellene lenni a régi mocinak a typ3-ból, de nem volt rá érkezésem.

Január végén menni fog az 1915-ös!

Itt egy pár kép az új mociról!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11620 Dátum: 2006 December 31, 18:16:25 »

Csak azét kérdem mert most kaptam szét, hogy visszacseréljem a vez. tengelyt.
Én is a fémet raktam be, de írtad, hogy nem-e szív valahol fahlsot!
Csináltam képeket a nagy mociról, mindjárt felrakom!


Halad a prodzsekt!  Én link vagyok 3 napja már kint kellene lenni a régi mocinak a typ3-ból, de nem volt rá érkezésem.

Január végén menni fog az 1915-ös!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11619 Dátum: 2006 December 31, 18:14:32 »

Hudáknál vettem, de van benne papír is!
De akkor a fémet rakom be!

 Én a Reinz készletet szeretem, de azokban (eddig 4-et néztem) meg nincs az az o gyűrű, ami a blokkot összefogó 6 nagy tőcsavar tövéhez kell.  Huh  
Minden más van és nem papír, hanem vékony tűzálló lapból vannak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11618 Dátum: 2006 December 31, 18:13:23 »

Oda én még nem láttam papírtömítést, még a Sabó-ban is fém van. Hivatalosan csak egyszer szabad használni.

Csak azét kérdem mert most kaptam szét, hogy visszacseréljem a vez. tengelyt.
Én is a fémet raktam be, de írtad, hogy nem-e szív valahol fahlsot!
Csináltam képeket a nagy mociról, mindjárt felrakom!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11617 Dátum: 2006 December 31, 18:11:20 »

A szívócsonk (duplaszívós) és a hengerfej közé milyen tömítést érdemes tenni?
Fém, vagy papír?


Oda én még nem láttam papírtömítést, még a Sabó-ban is fém van. Hivatalosan csak egyszer szabad használni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11616 Dátum: 2006 December 31, 18:10:25 »

milyen tömítés készletben nézted? valami kínai piacosban? :-))
amikkel dolgom volt, abban csak fém volt.

Hudáknál vettem, de van benne papír is!
De akkor a fémet rakom be!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11615 Dátum: 2006 December 31, 18:07:13 »

akkor minek van a tömítés készletben papír is?

milyen tömítés készletben nézted? valami kínai piacosban? :-))
amikkel dolgom volt, abban csak fém volt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11614 Dátum: 2006 December 31, 18:04:08 »

igen, fém

akkor minek van a tömítés készletben papír is?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11613 Dátum: 2006 December 31, 17:59:51 »

igen, fém

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11612 Dátum: 2006 December 31, 17:58:05 »

A szívócsonk (duplaszívós) és a hengerfej közé milyen tömítést érdemes tenni?
Fém, vagy papír?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11611 Dátum: 2006 December 30, 18:37:39 »

állófűtést mekkora biztosítékra kössem? a 8A-est csak úgy falja 
tegyél külön lengőt! ha 8 kevés legyen 16 vagy 25?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11610 Dátum: 2006 December 30, 18:30:44 »

állófűtést mekkora biztosítékra kössem? a 8A-est csak úgy falja 
   ha gyorsulni akarsz vele akkor 160A

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11609 Dátum: 2006 December 30, 18:19:27 »

állófűtést mekkora biztosítékra kössem? a 8A-est csak úgy falja 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11608 Dátum: 2006 December 30, 09:47:28 »

Nézd meg az ócskavasadat  Evil egy kicsit jobban, mert a tűszelep alatt kell lenni egy rézalátétnek! Egyes ócska felújító készletekben alumínium, de van.

na, akkor majd alkalomadtán megnézem.
kúvára nem rémlik...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11607 Dátum: 2006 December 30, 09:19:37 »

hmmm... érdekes.
az enyémben nincsen.
az egyik haver faterja nekiállt bőrözni az ő karbijukat, hogy mindenféle alátéteket tesz oda és akkor jó keveset fog fogyasztani.
hát lófaszt. rángatott meg minden.
szétszedtem, alátéte(ke)t kidobtam a 'csába, ellenben faszán beállítottam a gyújtást + karbit és csodák csodája fasza lett, megy rendesen, nem fogyaszt sokat, etc...

Nézd meg az ócskavasadat  Evil egy kicsit jobban, mert a tűszelep alatt kell lenni egy rézalátétnek! Egyes ócska felújító készletekben alumínium, de van.

A benzinszintet meg nem szabad sem úszó hajlítgatással, sem tűszelep alátétezéssel állítgatni, mert csak rosszabb lesz. A bogár karbi csak egy úszószinttel tud jól üzemelni, és ez a gyári, amikor a szint pont ott van, ahol a keverőcső és a bevezetett oldal levegőfurat pont találkozik.

Persze itt Mo.-on mindenki okosabb, mint a gyár, majd "adunk neki egy kis benzint és repülni fog"!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11606 Dátum: 2006 December 30, 09:14:28 »

Nekem van ott egy gyári, meg amit most vettem tűszelepet, ahhoz is adtak egy zsír újat.

hmmm... érdekes.
az enyémben nincsen.
az egyik haver faterja nekiállt bőrözni az ő karbijukat, hogy mindenféle alátéteket tesz oda és akkor jó keveset fog fogyasztani.
hát lófaszt. rángatott meg minden.
szétszedtem, alátéte(ke)t kidobtam a 'csába, ellenben faszán beállítottam a gyújtást + karbit és csodák csodája fasza lett, megy rendesen, nem fogyaszt sokat, etc...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11605 Dátum: 2006 December 30, 00:19:22 »

majonézt le kell szarni, ha megmelegszik a rendszer, akkor eltűnik volt-nincs. nem kell parázni, gondot nem okoz.

tűszelep alá SEMMILYEN alátét nem kell. maximum azt éred el, hogy nem kap megfelelő benzin mennyiséget és rángatni fog a masina.

Nekem van ott egy gyári, meg amit most vettem tűszelepet, ahhoz is adtak egy zsír újat.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11604 Dátum: 2006 December 29, 20:19:05 »

Hell!
az előző "majonézes" témához: most szedtem le a légszűrőt (papiros) és az a cső ami összeköti az olajbeöntőt a légszűrővel teljesen el volt dugulva. majonézzel... most kitakaritottam, s figyelem sűrűbben az állapotát. ez jelenthet valami gondot, hogy nem szelelt?
egy másik kérdésem lenne: mit befolyásol a karburátorban, hogy a tűszelep alatt 0,1 vagy 1mm-es alátét van? fogyasztásban játszhat szerepet?

majonézt le kell szarni, ha megmelegszik a rendszer, akkor eltűnik volt-nincs. nem kell parázni, gondot nem okoz.

tűszelep alá SEMMILYEN alátét nem kell. maximum azt éred el, hogy nem kap megfelelő benzin mennyiséget és rángatni fog a masina.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11603 Dátum: 2006 December 29, 20:11:22 »

Hell!
az előző "majonézes" témához: most szedtem le a légszűrőt (papiros) és az a cső ami összeköti az olajbeöntőt a légszűrővel teljesen el volt dugulva. majonézzel... most kitakaritottam, s figyelem sűrűbben az állapotát. ez jelenthet valami gondot, hogy nem szelelt?


egy másik kérdésem lenne: mit befolyásol a karburátorban, hogy a tűszelep alatt 0,1 vagy 1mm-es alátét van? fogyasztásban játszhat szerepet?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11602 Dátum: 2006 December 29, 20:10:04 »

Most nekem se nem jó!?
A hiba nem az ön készülékében van!
lehet hogy most hogy mindenki próbálja, leterheltétek  Grin
nekem is csak az jön be amit már megnéztem ott (megjegyezte a böngészőm)
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11601 Dátum: 2006 December 29, 20:08:07 »

sehogysem jön be!!
 Embarrassed

Most nekem se nem jó!?
A hiba nem az ön készülékében van!
Leon 1303
« Hozzászólás #11600 Dátum: 2006 December 29, 20:05:26 »

sehogysem jön be!!
 Embarrassed
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11599 Dátum: 2006 December 29, 19:59:28 »

Ez egy extra benzinszintjelző, nem mechanikus, hanem elektromos (ezért más a skálája)


Akkor ezt hogy tudom hozzáaplikálni egy 64-es tankhoz?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #11598 Dátum: 2006 December 29, 19:58:01 »

nekem megy
Nékem sem akar indulni,pedig már probáltam "Start Pilot"-tal is! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11597 Dátum: 2006 December 29, 19:56:30 »

A MERKI hirdetéseiben már régóta ott van ez a cím, de még most semműködik!!
HÉJJJJ MIVAAAN????

Nálam is műxik! Töröld ki a böngésződ gyorsítótárját!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11596 Dátum: 2006 December 29, 19:55:17 »

A MERKI hirdetéseiben már régóta ott van ez a cím, de még most semműködik!!
HÉJJJJ MIVAAAN????
nekem megy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1720 1721 1722 1723 1724 [1725] 1726 1727 1728 1729 1730 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.