www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 02, 12:14:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1969 1970 1971 1972 1973 [1974] 1975 1976 1977 1978 1979 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13403683 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1682 Dátum: 2006 Március 11, 12:34:57 »

minek neked wartburg?  Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1681 Dátum: 2006 Március 11, 12:11:54 »

Ma vételi ajánlatot tettem szegényekre..<beszúrt kép törölve>

bátor és nemes tett ! évjárat? mennyiért?  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1680 Dátum: 2006 Március 11, 11:45:49 »

Ma vételi ajánlatot tettem szegényekre..

Bácsi Győző
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1679 Dátum: 2006 Március 11, 11:17:21 »

Meiket nézted 1-esnek? Nem a 3-asat?
[/uote]
nem nem nekem a3-ashenger esik a jelöléshez amikor az ékszíjtárcsa jelölése a motor osztósikjához közel van,ha az 1-es állitoma gyujtáselosztó jelöléséhez akkor az ékszíjtárcsa jelölése valahol alól van??
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1678 Dátum: 2006 Március 11, 11:09:51 »

Új megszakitóval beállitottam a hézagot 0.4mm de ha az 1-es hergert állitom a gyujtáselosztón lévő horonyhoz akkor az ékszijtárcsán lévő jelölés sehol sincs,mármint ha odatekerem a jelölést akkor a rotor 90 fokot elfordul,tehát nem értem.
A könyv szerint ami nekem van elég régi azt irja,hogy ha a 3.-as henger esik a jelöléshez akkor másképp kell beállitani a zárásszöget,de hogy miként azt nem irja.
Esetleg lójem be az 1-es hengerhez és sacc ra fordítsam vissza a főtengejt??
Meiket nézted 1-esnek? Nem a 3-asat?

Bácsi Győző
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1677 Dátum: 2006 Március 11, 11:00:58 »

Szerintem a gyujtast az 1,3-1,6 nem szuksegszeru, hogy befojasolja.
A gyujtaseloszton belul, ha leveszed a kupakot a peremen levo jeloles (kicsi horony) az 1-es henger jelolese kell legyen. Ide kell allitani a gyujtast. De elotte megszakito hezag allitas (0,4 mm). Ha a megszakito hezag meg van, akkor 1-es henger jelolesehez (valojaban FHP) kell csavarni) majd kupak vissza, es fellazitott eloszto becsavarasa a megfelelo jelhez az ekszijtarcsan. (probald a 7,5 fokos ELOgyujtast).
Mellesleg en most vettem egy komplett allito keszletet (zarasszog, fordulatszam, stroboszkop stb) es akkor bjelolgetve az ekszijtarcsat dinamikajaban is meg lehet majd nezni a gyujtast. Kivancsi leszek hogy muzsikal.
Új megszakitóval beállitottam a hézagot 0.4mm de ha az 1-es hergert állitom a gyujtáselosztón lévő horonyhoz akkor az ékszijtárcsán lévő jelölés sehol sincs,mármint ha odatekerem a jelölést akkor a rotor 90 fokot elfordul,tehát nem értem.
A könyv szerint ami nekem van elég régi azt irja,hogy ha a 3.-as henger esik a jelöléshez akkor másképp kell beállitani a zárásszöget,de hogy miként azt nem irja.
Esetleg lójem be az 1-es hengerhez és sacc ra fordítsam vissza a főtengejt??
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1676 Dátum: 2006 Március 11, 09:10:56 »

Sziasztok.Van egy 1974.es 1.3 as bogaram.a motor1,6-os dugóval stb felerősitett álitólag.A gyujtás beállitáshoz keresek adatokat,mert ami régi könyvem van abba nincs leirva ,hogy mik a beállitási adatok.
A gyujtáselosztón lévő jelölés a 3-as henger felsőholtpontjánál van.Hova állitsam a megszakítást??
Az ékszijtárcsán 3 jelölés van 0 fok 5 fok és 7.5 fok már mindet próbáltam úgy ,hogy a rotor hátsó részét álitottam a gyujtáselosztó jelöléséhez,de nem igazán jó a gyujtásom.
Indul is megy is de nem jó.
Tud valaki leirást vagy egyéb infót???
Laci
Szerintem a gyujtast az 1,3-1,6 nem szuksegszeru, hogy befojasolja.
A gyujtaseloszton belul, ha leveszed a kupakot a peremen levo jeloles (kicsi horony) az 1-es henger jelolese kell legyen. Ide kell allitani a gyujtast. De elotte megszakito hezag allitas (0,4 mm). Ha a megszakito hezag meg van, akkor 1-es henger jelolesehez (valojaban FHP) kell csavarni) majd kupak vissza, es fellazitott eloszto becsavarasa a megfelelo jelhez az ekszijtarcsan. (probald a 7,5 fokos ELOgyujtast).
Mellesleg en most vettem egy komplett allito keszletet (zarasszog, fordulatszam, stroboszkop stb) es akkor bjelolgetve az ekszijtarcsat dinamikajaban is meg lehet majd nezni a gyujtast. Kivancsi leszek hogy muzsikal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1675 Dátum: 2006 Március 10, 23:01:21 »

Bar nem olyan reszletes, de van azert ilyen is:
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/gyujtas/gyujtas.HTM
Ezt ismerem és innen vettem a beállitási adatokat de egyikkel sem jó.Kopog ,kipufogó csattog,leáll nehezen indul stb..
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1674 Dátum: 2006 Március 10, 22:51:20 »

sajnos ezzel nem boldogulok, Magyarul kellene??
Bar nem olyan reszletes, de van azert ilyen is:
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/gyujtas/gyujtas.HTM

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1673 Dátum: 2006 Március 10, 22:51:16 »

Pilot shaft bearing: a valto nyelestengelyenek (azaz a valtohazbol kilogo kuplungtarcsaba csatlakozo bordastengelynek) a csapagya, ami a gland nut-ban azaz lendkereket rogzito 36-os anyaban van. Ez egy tugorgos csapagy. (az input shaft is ugyanaz szvsz mint a pilot shaft).


koszi, en is vmi ilyesmire gondoltam, de igy mar tiszta.

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1672 Dátum: 2006 Március 10, 22:46:38 »

sajnos ezzel nem boldogulok, Magyarul kellene??
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1671 Dátum: 2006 Március 10, 22:37:52 »

Sziasztok.Van egy 1974.es 1.3 as bogaram.a motor1,6-os dugóval stb felerősitett álitólag.A gyujtás beállitáshoz keresek adatokat,mert ami régi könyvem van abba nincs leirva ,hogy mik a beállitási adatok.
A gyujtáselosztón lévő jelölés a 3-as henger felsőholtpontjánál van.Hova állitsam a megszakítást??
Az ékszijtárcsán 3 jelölés van 0 fok 5 fok és 7.5 fok már mindet próbáltam úgy ,hogy a rotor hátsó részét álitottam a gyujtáselosztó jelöléséhez,de nem igazán jó a gyujtásom.
Indul is megy is de nem jó.
Tud valaki leirást vagy egyéb infót???
Laci
http://www.vw-resource.com/

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1670 Dátum: 2006 Március 10, 22:35:12 »

amugy segitene vki tisztazni hogy mi is pontosan, vagyis magyarul a:
pilot shaft bearing
input shaft bearing
gland nut
koszi

Pilot shaft bearing: a valto nyelestengelyenek (azaz a valtohazbol kilogo kuplungtarcsaba csatlakozo bordastengelynek) a csapagya, ami a gland nut-ban azaz lendkereket rogzito 36-os anyaban van. Ez egy tugorgos csapagy. (az input shaft is ugyanaz szvsz mint a pilot shaft).

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1669 Dátum: 2006 Március 10, 21:39:46 »

Sziasztok.Van egy 1974.es 1.3 as bogaram.a motor1,6-os dugóval stb felerősitett álitólag.A gyujtás beállitáshoz keresek adatokat,mert ami régi könyvem van abba nincs leirva ,hogy mik a beállitási adatok.
A gyujtáselosztón lévő jelölés a 3-as henger felsőholtpontjánál van.Hova állitsam a megszakítást??
Az ékszijtárcsán 3 jelölés van 0 fok 5 fok és 7.5 fok már mindet próbáltam úgy ,hogy a rotor hátsó részét álitottam a gyujtáselosztó jelöléséhez,de nem igazán jó a gyujtásom.
Indul is megy is de nem jó.
Tud valaki leirást vagy egyéb infót???
Laci
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1668 Dátum: 2006 Március 10, 19:10:00 »

Csak a kötözködőknek mondom, hogy nem hagytam így a dugattyútetőt, természetesen felpolíroztam.

a kötözködő azt kérdezi, hogy minek?
úgyis retkes lesz seperc alatt  Evil Evil Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1667 Dátum: 2006 Március 10, 14:47:47 »

A motor oktánszámigénye nem csak a kompresszióviszony függvénye, hanem a hűtés, hengerfej (égéstér) kialakítás és az egyéb égéstéren belüli örvénylési viszonyok.

Ha van egy agyonkopott 12:1-es kompresszióviszonyú motorom, annak már jó a 95-ös is, nem kell neki a 98+

A bogár kompresszióviszonyát 9 fölé emelni több okból sem jó, egyik a hengerfej hő és mechanikus terhelése, másik a forgattyúsmechanizmus terhelése, harmadik a motortömb terhelése.  És nagyon fontos, hogy az egész forgattyúsmechanizmus ki legyen egyensúlyozva, statikusan mindenképpen (grammolva), de dinamikusan is.

De nem agyonkopott. "csak" 264.000 van benne.Mondhatni hibátlan.Azért álltam neki mert szar olajjal jártak és elkopott a vezérműtengely egyik bütyke ami egyébként tipushiba ennél a mocinál.Én csak azért kezdtem bele az egész hengerfejbe mert utálok visszatérni oda ahol már voltam.Ha hozzányúlok akkor legyen fasza! Ha nem lenne ilyen mocsok idő már készen is lennék vele.

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1666 Dátum: 2006 Március 10, 11:58:49 »

... És nagyon fontos, hogy az egész forgattyúsmechanizmus ki legyen egyensúlyozva, statikusan mindenképpen (grammolva), de dinamikusan is.

a dinamikus kiegyensulyozast hogy kell erteni?

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1665 Dátum: 2006 Március 10, 11:54:28 »

hi!

errol talatam egy jo cikket:

http://www.aircooledtech.com/engine_build/

amugy segitene vki tisztazni hogy mi is pontosan, vagyis magyarul a:

pilot shaft bearing
input shaft bearing
gland nut

koszi

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #1664 Dátum: 2006 Március 10, 09:56:10 »

Tehát akkor miket kell kigrammolni? Minden mozgót ami elhagyja a motor középvonalát?
És még az is be van állítva mindegyik hengerhez, hogy egyforma távolságra mejen ki az adott dugó? (ez a deck height)
Mekkora eltéréseket lehet még eltűrni? Roll Eyes
Hirtelen ennyi.
Ezek után csodálkozom, hogy a motorom egyáltalán ment.  Grin

Petyó
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #1663 Dátum: 2006 Március 10, 08:58:46 »

így már kicsit egyszerűbbnek tűnik egy motor(persze nem az), mint beépítve. tök jó látni ilyen képeket.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1662 Dátum: 2006 Március 10, 08:37:44 »

Ezen a képen a hengert csiszolom bele a hengerfejbe üvegporral. Ez azért kell, hogy a felületek jól tömítsenek. Nézzétek, hogy a 2 mm-es leszedés miatt a hengerfejről le kellett dolgozni a hegrefurat körüli felöntéseket (mérőhelyek) és a peremet is kicsit meg kell munkálni, hogy legyen a felső henger hűtőborda és a hengerfej között minimálisan 0.5 mm-es rés amikor a hengerfej nyomatékra le van húzva.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1661 Dátum: 2006 Március 10, 08:27:51 »

Csak a kötözködőknek mondom, hogy nem hagytam így a dugattyútetőt, természetesen felpolíroztam.

Ez csak egy első összerakás volt a mérésekhez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1660 Dátum: 2006 Március 10, 08:26:22 »

Itt az első deck height mérésem. Látjátok, egy kis csővel (KTM csapszeg?) le van húzva a henger, hogy jól talpra üljön és a FHP-ban lévő dugattyú tetejének távolságát kell mérni a hengertetőtől. Persze ez csak sík tetejű dugattyúnál van így. A deck height mindig negatív szám, de nem szokták odaírni, mert magától értetődő. (Nulla a deck height ha a dugattyú kijár a henger tetejéig.)


A másik képen jól látszik a typ3-as motor alsó "air deflector"-ja, ami a hengerek alá megy. Nézzétek, hogy milyen precizen van megcsinálva, itt még fontosabbb a jó hűtés, mint a bogár esetében, mert a motortér nagyon zárt. Sajnos sok esetben ezt legyják és csodálkoznak, hogy túlmelegszik.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1659 Dátum: 2006 Március 10, 08:12:55 »

Nézd én nem tudom.Tény hogy nálunk 9.5-ös sűrítésű rizsrakéta is 95-össel ment.Csak a halottakra alapozok.
Nekem a 280-as mercibe is 98-as kéne aztán sosem volt még benne és semmi baja.Megy is fogyaszt is!

A motor oktánszámigénye nem csak a kompresszióviszony függvénye, hanem a hűtés, hengerfej (égéstér) kialakítás és az egyéb égéstéren belüli örvénylési viszonyok.

Ha van egy agyonkopott 12:1-es kompresszióviszonyú motorom, annak már jó a 95-ös is, nem kell neki a 98+

A bogár kompresszióviszonyát 9 fölé emelni több okból sem jó, egyik a hengerfej hő és mechanikus terhelése, másik a forgattyúsmechanizmus terhelése, harmadik a motortömb terhelése.  És nagyon fontos, hogy az egész forgattyúsmechanizmus ki legyen egyensúlyozva, statikusan mindenképpen (grammolva), de dinamikusan is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1658 Dátum: 2006 Március 10, 08:06:37 »

En ugy tudom, hogy van 0-as, meg 1, 2, 3  mind minuszban mind pluszban. De a lenyeg, hogy tenyleg van kulonbozo fogaskerek (holtjatek). De azert abba is gondolj bele, hogy elvileg a vezermutengely es a fotengely is ugyanakkora tavolsagra marad egymastol vonalbafurasnal. Mar ha jo  Grin   Igy a kulonbseg szvsz a vezermutengely fogaskerek es a fotengelyen levo ellenparja kozott van.
Szoval parositasnal a masikat is lehet cserelni (a fotengelyen levo fogaskereket) a jo vezermutengelyhez.
En a vezermutengely fogaskerekem fogait osztottam 3 reszre, a kisebb ellenallas erdekeben (Ha ismered a How to hotrod VW aricooled engines c konyvet, abban van leirva, lefotozva). Kivancsi vagyok ra  Roll Eyes


Ismerem a könyvet, nekem is megvan.  Láttam az ábrát, de én nem dragracert építek, nekem jó, ha a fogak között folyamatos olajfilm van, nem kell, hogy könnyedén kipréseljék a kapcsolódó fogak az olajat..., sőt!

Az olaj keverési veszteséget meg az olajszint csökkentésével (a minimumig) drasztikusan lehet csökkenteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1657 Dátum: 2006 Március 10, 08:04:13 »

1mm-es leszedés egy 53 ccm-es égésterű hengerfejből 1.6 os motornál 1 mm-es dugattyúkiállásnál  8.5 -es kompressziót eredményez....

Azt mondják a tapasztaltak, hogy 1 mm-es deck height (dugattyúkiállás) az a legeslegminimum, amivel szabad járni. A különbözű dinamikus nyúlások és szelep zárási késedelmek miatt ha kisebb valami elérhet valamit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1656 Dátum: 2006 Március 10, 08:00:57 »

SZAKÉRTŐK!!

Milyen anyagból van a typ3 rendszámtáblavilágítás tartója? Nekem alunak tűnik, de nem vagyok benne biztos. Ha az, felpolírozom... :-))))

Valami spiáter. Szar, gyenge, de polírozható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1655 Dátum: 2006 Március 10, 07:59:54 »

Stunt ,a hengerfejböl typ 1 motor esetében mennyit lehet lefaragni,mondjuk 1,6 motornál?

A www.customspeedparts.de -n vannak különböző kalkulátorok. A kompressziótér az égéstér térfogatából és a "deck height"-ból tevődik össze, ez utóbbi az a térfogat, amit a dugattyúkiállás meghatároz. (a dugattyútető a henger tetejétől mért távolsága.
A széria égéstér kb. 54 ccm, az átlagos dugattyúkiállás olyan 1.7 mm. Ezeket beírod a csp-be és próbálkozol, Az átlagos leszedés olyan 1.5-2 mm között lehetséges, ekkor nem lesz a kompresszióviszony 9 felett.

Azért nem lehet erre kimondani az egyetlen okosságot, mert a széria hengerfejek égéstér térfogata is változik, hiszen már voltak felújítva, némelyiknak behegesztették a gyertyamenetet belerakva egy 2-3 ccm-es "púpot" aztán különböző nem hozzáértő lemunkálások, stb.

Azt tudom mondani, hogy ki kell köbölni az égéstereket, megmérni a dugattyúkiállást és kalkulálni a csp táblázat segítségével.  Én 2 mm-t vettem le, a dugattyúkiállásom pedig 1.5 mm mindenhol. Az égésterem térfogata pedig 41-42 ccm. (nehéz pontosabban mérni) Ez olyan 9-es kompresszióviszony. Ez a maximum, amit érdemes, véleményem szerint.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1654 Dátum: 2006 Március 10, 07:52:35 »

SZAKÉRTŐK!!

Milyen anyagból van a typ3 rendszámtáblavilágítás tartója? Nekem alunak tűnik, de nem vagyok benne biztos. Ha az, felpolírozom... :-))))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1653 Dátum: 2006 Március 09, 22:22:30 »

hát papám a garnitúra ára cirka 100ropi,Porsche style felgen Cry
Idézet
Akkor ez milyen felni pontosan? es milyen disztarcsaval?
Az ára en is kb enyire számitottam Undecided
itt még egy kép

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1652 Dátum: 2006 Március 09, 21:53:53 »

hát papám a garnitúra ára cirka 100ropi,Porsche style felgen Cry
Idézet
Akkor ez milyen felni pontosan? es milyen disztarcsaval?
Az ára en is kb enyire számitottam Undecided
nekem csak hasonló van a bogin,széria

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1651 Dátum: 2006 Március 09, 21:50:00 »

hát papám a garnitúra ára cirka 100ropi,Porsche style felgen Cry
Idézet
Akkor ez milyen felni pontosan? es milyen disztarcsaval?
Az ára en is kb enyire számitottam Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1650 Dátum: 2006 Március 09, 21:17:03 »

<beszúrt kép törölve>
hát papám a garnitúra ára cirka 100ropi,Porsche style felgen Cry

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1649 Dátum: 2006 Március 09, 21:12:59 »

Meg nincs de olyat szeternek ami azon a tegnap belinkelt foton volt a telibe kromos Shocked

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1648 Dátum: 2006 Március 09, 21:10:31 »

uff csak nem van neked valami bitang felnid 5x205 méretben?
Meg nincs de olyat szeternek ami azon a tegnap belinkelt foton volt a telibe kromos Shocked

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1647 Dátum: 2006 Március 09, 21:08:56 »

A 4 lyukas es az 5lyukas fekdob csereszavatos? HA 5csavaros gyari felnik akkarok mit kell cserelnem. Miost ugy-e 4*130-az osztokor
uff csak nem van neked valami bitang felnid 5x205 méretben?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1646 Dátum: 2006 Március 09, 21:07:01 »

A 4 lyukas es az 5lyukas fekdob csereszavatos? HA 5csavaros gyari felnik akkarok mit kell cserelnem. Miost ugy-e 4*130-az osztokor

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1645 Dátum: 2006 Március 09, 21:04:29 »

ezt nem ismered?
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/ber_verdichtung.php

(csp-n van még egykét haszon holmi...)
de csak ez az amit gépre is tudok menteni

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1644 Dátum: 2006 Március 09, 21:02:57 »

meg ilyet is

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1643 Dátum: 2006 Március 09, 21:02:37 »

nem. valójában nem áll ki a dugó (angolul deck height nek nevezik), épp ellenkezőleg: nem éri el a henger végét. ezt a maradék távolságot  nevezik 'dugó'kiállásnak (?).
 
En "deck clearance"-nek olvastam.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 1969 1970 1971 1972 1973 [1974] 1975 1976 1977 1978 1979 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.