www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:18:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1645 1646 1647 1648 1649 [1650] 1651 1652 1653 1654 1655 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170914 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14635 Dátum: 2007 Március 25, 19:21:58 »

nekiláttam az üléssinnek is erre beszart a flexem is, ez nem az én napom ja és így néz ki a doblemez ha a tömitőgéder fémprofilját leszeded egy új doblemezröl, szal érdemes leszedni felrakás előtt mert nincs semmi védelem alatta

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #14634 Dátum: 2007 Március 25, 18:50:10 »

most kívülről benyomtátok az ablakot? spagóca nélkül?
erősek vagytok, vazz...
Dehogy spagóca nélkül.
Én nyomtam kívülről a hüvös 40 fokban Ő meg bent bütykülte a madzagot a finom 60 fokban.  Grin
Ééééted?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14633 Dátum: 2007 Március 25, 18:39:33 »

nekiláttam az üléssinnek is erre beszart a flexem is, ez nem az én napom ja és így néz ki a doblemez ha a tömitőgéder fémprofilját leszeded egy új doblemezröl, szal érdemes leszedni felrakás előtt mert nincs semmi védelem alatta

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14632 Dátum: 2007 Március 25, 18:35:08 »

ott s ahol már összeszerelés után lehetetlen , igy már az üregvédőzés is pöpecebb lesz

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14631 Dátum: 2007 Március 25, 18:33:33 »

mivel ma elfogyott a Co gáz  , igy tömitöztem egy kicsit  meg festegettem

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14630 Dátum: 2007 Március 25, 17:49:02 »

emberek ne viceljünk már h wartburg meg barkas meg hogy reszelje ki nagyobbra!!!ez mind faszság hegyek!
az  a szerkezet nem jo azzal aváltó fajtával ennyi megoldás van olyan szerkezet ami nincs meg futógyürü tálcája!

de hogy reszeljen meg barkast rakjon bele Lips Sealed Lips Sealed
 

másik:csapágy  blokba
borszasztó csunya felület megolás gépmunka uj csapágy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14629 Dátum: 2007 Március 25, 17:07:37 »

Bent figyelnek az ablakok. Amelyiken régi volt a gumi, azzal jót sz*ptunk.
Emellett behúztam a vezetéket a műszercsoportnak és összeraktam a műszereket (olajnyomás, hőfok, feszültség, fordulatszám). Lett még duda is.
Meg Tibivel karikáztam kicsit. Közben énekeltem, hogy Tibi-Tibi-Tibi... :-)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14628 Dátum: 2007 Március 25, 12:55:53 »

van tányérrugós szerkezet is. Ehhez a fajta váltóhoz az való. A villát pedig a régebbiből nem lehet áttenni mivel annak vékonyabb a tengelye, max átperselyezéssel. A vezetőt meg lecsavarozod. De én szerkezet cserét ajánlok.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 25, 12:59:28 írta trefy »


                             GNX-967
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14627 Dátum: 2007 Március 25, 12:55:33 »

Létezik ami hasonlít a wartburgéhoz ami körbe acél lamellás...
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14626 Dátum: 2007 Március 25, 12:52:54 »

Azért gondoltam a régi csapágy és villa átrakására, mert a régi hibátlan.
Szerintem a mechanizmusból kireszelni gázos, mert mi van, ha menet közben belenyal a csapágyvezetőbe?

Létezik másfajta 180-as mechanizmus? (Ami az újabb váltókhoz való.)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14625 Dátum: 2007 Március 25, 12:36:48 »

Hell!
itt már megforgott a csapágy a blokkházban?

Ja itt szépen belenyalt.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14624 Dátum: 2007 Március 25, 12:36:11 »

KIkell reszelni a belsejéből.

Vagy le is vághajta a megvezetőt de a müanyagot a fémet kár lenne! Smiley
és másik kinyomó csapágyal szerintem hibátlan lenne!
Elmélet csak nem?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14623 Dátum: 2007 Március 25, 12:34:08 »

A kinyomó megvezetője eleve bele ér a kuplungszerkezet tánérkájába.

KIkell reszelni a belsejéből.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14622 Dátum: 2007 Március 25, 12:33:22 »

ehhez képest?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14621 Dátum: 2007 Március 25, 12:31:36 »

A vartburg vagy barkas csapágy jó hozzá és olcsón  lehet kapni minden autós boltban. Ehhez régen grafit csapágy volt a hivatalos azt nehezebb megszerezni.

A kinyomó megvezetője eleve bele ér a kuplungszerkezet tánérkájába.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14620 Dátum: 2007 Március 25, 12:30:21 »

Hell!
itt már megforgott a csapágy a blokkházban?

Hali!

Nem lehet a képen kivenni teljesen tisztán!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14619 Dátum: 2007 Március 25, 12:26:29 »

Hell!
itt már megforgott a csapágy a blokkházban?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14618 Dátum: 2007 Március 25, 12:16:37 »

Sziasztok!
Éjjel jöttem rá:
a 180-as kuplungmechanizmus nem jön össze a vezetett kinyomócsapággyal, mert a csapágyvezető vastagabb, mint a mechanizmus furata.

Mi hát a megoldás?

Létezik másfajta 180 mm-es mechanizmus? Rakjam át a régi váltó kinyomócsapágyát + villáját? Reszeljem ki a furatot (grrrrrrrr) ? Vagy nagyobb mecha + tárcsa + lendkerék?

Köszi.
A vartburg vagy barkas csapágy jó hozzá és olcsón  lehet kapni minden autós boltban. Ehhez régen grafit csapágy volt a hivatalos azt nehezebb megszerezni.
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14617 Dátum: 2007 Március 25, 11:54:59 »

Sziasztok!
Éjjel jöttem rá:
a 180-as kuplungmechanizmus nem jön össze a vezetett kinyomócsapággyal, mert a csapágyvezető vastagabb, mint a mechanizmus furata.

Mi hát a megoldás?

Létezik másfajta 180 mm-es mechanizmus? Rakjam át a régi váltó kinyomócsapágyát + villáját? Reszeljem ki a furatot (grrrrrrrr) ? Vagy nagyobb mecha + tárcsa + lendkerék?

Köszi.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14616 Dátum: 2007 Március 24, 23:56:00 »

Én folyékony szappant szoktam használni, meg vettem barkácsboltba 3-as vagy 4-es behúzó zsinórt.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14615 Dátum: 2007 Március 24, 22:15:59 »

Mi a Kareszhaverommal kenés nélkül tettük be.
Abból a szemszögből ahol én voltam ( "tecsaknyomjadkívülrőlmintazállat" ) gyerekjáték volt, simán becuppant.  Grin
Karesz mondjuk izzadt kicsit.  Grin

most kívülről benyomtátok az ablakot? spagóca nélkül?
erősek vagytok, vazz...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #14614 Dátum: 2007 Március 24, 20:26:03 »

na, akkor egy régen zajló vita végére tegyünk pontot.
Be szeretném tenni a Buszba az ablakokat.
Mivel kenjek: szappan, zsír vagy szilikon? A madzag biztosnak tűnik a csapatban...
Köszi!
Mi a Kareszhaverommal kenés nélkül tettük be.
Abból a szemszögből ahol én voltam ( "tecsaknyomjadkívülrőlmintazállat" ) gyerekjáték volt, simán becuppant.  Grin
Karesz mondjuk izzadt kicsit.  Grin
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #14613 Dátum: 2007 Március 24, 18:01:16 »

Mindenképpen azzal megyek!! Grin
csak az a bajom ,hogy nem megy 80 nál többet!motorikusan nem egy bajnok!
holnap gyere fel vele! aztán szerdán beállunk az ebédlő ajtóba kosárpályára bulikor este Cheesy újabban csarnok mögül füvön feljárunk és ott szoktunk parkolni busszal Cheesy meg mehetnénk a két sávos hidon egymás mellett  Grin

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14612 Dátum: 2007 Március 24, 14:35:56 »

gas barátommal egy tali!meg egy kis gyújtás állítás!

holnap gyere fel vele! aztán szerdán beállunk az ebédlő ajtóba kosárpályára bulikor este Cheesy újabban csarnok mögül füvön feljárunk és ott szoktunk parkolni busszal Cheesy meg mehetnénk a két sávos hidon egymás mellett  Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14611 Dátum: 2007 Március 24, 14:28:43 »

Az sem rossz! Smiley

Kügyé képet!! Tongue

majd holnap tolok Wink

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #14610 Dátum: 2007 Március 24, 14:03:12 »

gas barátommal egy tali!meg egy kis gyújtás állítás!

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14609 Dátum: 2007 Március 24, 13:59:47 »

vazelinnel Grin

Az sem rossz! Smiley

Kügyé képet!! Tongue
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14608 Dátum: 2007 Március 24, 13:36:51 »

na, akkor egy régen zajló vita végére tegyünk pontot.
Be szeretném tenni a Buszba az ablakokat.
Mivel kenjek: szappan, zsír vagy szilikon? A madzag biztosnak tűnik a csapatban...
Köszi!
vazelinnel Grin

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14607 Dátum: 2007 Március 24, 13:25:16 »

na, akkor egy régen zajló vita végére tegyünk pontot.
Be szeretném tenni a Buszba az ablakokat.
Mivel kenjek: szappan, zsír vagy szilikon? A madzag biztosnak tűnik a csapatban...
Köszi!

Szega stone!

Nekem még Wartburgos korszakomból a spárga+zsír vagy spárga+fagyú teljesen bevált. az a lényeg, hogy csúszon a zsinór a gumin ne belevágjon!

Kell help?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14606 Dátum: 2007 Március 24, 12:59:58 »

na, akkor egy régen zajló vita végére tegyünk pontot.
Be szeretném tenni a Buszba az ablakokat.
Mivel kenjek: szappan, zsír vagy szilikon? A madzag biztosnak tűnik a csapatban...
Köszi!
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #14605 Dátum: 2007 Március 24, 12:07:37 »

sziasztok!

mentem a haver bogarával és megpróbáltam kipréselni a végét a motornak ,de 90 nél nem hajlandó többet menni. Meg azt tapasztaltam hogy padlógáznál neem gyorsul az autó, de ha kicsit felengedem a gázpedált akkor "meglódul".

Ez mitől van?
Nemjók a fúvókák  karbiban, vagy mi lehet?




Az is lehet, hogy sokat kap padlógáznál és fuldoklik. Aztán az se biztos, hogy kóser a gyújtás. Ha most a haverod hejében lennék szépen elmennék a bakáts térre és vennék:
Megszakítót, kondit, kupakot, rotort, gyújtáskábelt, négy gyertyát, olajat, tömítést. (utóbbi fel is lehet hígulva a sok benzintől)
Ezeket mind kicserélném.
Aztán szétkapnám a karbit és megpucolgatnám. Megnézném, hogy egyáltalán benne van-e a gyorsítófúvóka. Esetleg vennék bele nagyobb főfúvókát. Az is lehet, hogy valami korábbi barom tulaj (olyan mint én) a fogyasztás csökkentése érdekében elvonta a benyát a mocitól. És az is lehet, hogy nem kap levegőt.
ha a moci 1200es, akkor sohasem fog repülni, de annak is 110-120at kell mennie.

No, néhány szakmai fogalom nem biztos, hogy jó volt, de talán...
 

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14604 Dátum: 2007 Március 24, 11:43:15 »

Én autóemelővel préseltem össze. Meg téglalap alakban összehegesztett zártszelvénnyel.

mi egy ilyen nagy préssel szoktuk + cső darabokkal
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14603 Dátum: 2007 Március 24, 11:42:20 »

Én autóemelővel préseltem össze. Meg téglalap alakban összehegesztett zártszelvénnyel.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14602 Dátum: 2007 Március 24, 10:37:57 »

megnézem milyensatuval préseled át vagy csövel csapod át valaki már irt iylet én nekem nem siekrült még nem véletlen mert 3tonna feleti préssely nyomják át! Grin
Nálunk az autószerelő is satuval csinálja.Igazából nem is láttam lyat, hogy nem azzal csinálták. Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14601 Dátum: 2007 Március 23, 21:16:02 »

inkább 1hét mulva
ok. jegyezz elő Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14600 Dátum: 2007 Március 23, 20:52:20 »

Maresz, hétvégén átvihetem a Bogit?
inkább 1hét mulva

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14599 Dátum: 2007 Március 23, 20:39:09 »

Maresz, hétvégén átvihetem a Bogit?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14598 Dátum: 2007 Március 23, 20:25:28 »

muszáj hogy a munka javát megtudjam magam csinálni Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14597 Dátum: 2007 Március 23, 20:21:02 »

ja és csövet is esztergálhatok bármilyen méretre Grin
akinek gépmühyelye van otthon  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14596 Dátum: 2007 Március 23, 20:17:58 »

ja és csövet is esztergálhatok bármilyen méretre Grin

Oldalak: 1 ... 1645 1646 1647 1648 1649 [1650] 1651 1652 1653 1654 1655 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.