www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 16:07:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1645 1646 1647 1648 1649 [1650] 1651 1652 1653 1654 1655 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14726081 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #14651 Dátum: 2007 Március 26, 07:22:21 »

Csak megvágtad szegényt. 

Azért jó lesz ha jó lesz.  Wink  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #14650 Dátum: 2007 Március 26, 00:48:22 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
jó ez a cucc? és milyen motorra jó? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #14649 Dátum: 2007 Március 25, 23:38:25 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
én 10-ért adom a párat csonk nélkül
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14648 Dátum: 2007 Március 25, 23:33:37 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #14647 Dátum: 2007 Március 25, 23:08:01 »

én nem vágtam volna meg, bármekkora érzés is a faltdach  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14646 Dátum: 2007 Március 25, 23:04:39 »

http://qzma.diwad.hu/ -> Hírek  Shocked

<beszúrt kép törölve>


Ez nem Magyar Gábor műhelye???
Ismerős!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14645 Dátum: 2007 Március 25, 22:53:21 »


OFF

pumitok van ? vay csak megnyírtátoka pulit?Cheesy

ON
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 25, 22:57:29 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #14644 Dátum: 2007 Március 25, 21:47:27 »

Hamá hoodride akkor kasztnimunkát nem lefesteni,porigültetni

amúgy f@sza
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14643 Dátum: 2007 Március 25, 21:30:01 »

http://qzma.diwad.hu/ -> Hírek  Shocked



http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #14642 Dátum: 2007 Március 25, 20:57:21 »

Ezt meg mibol latni?
Szerintem azert, hogy a stift 360 fokban korberadirozza a persely hatuljat, ritka lenne. Kiall vagy 3-4 mm-t a blokkbol, aminek teljes kerulet menten kellene kiesztergalnia a csapagyat.
Inkabb az olaj barnult bele boven. Bar a 2-es csapagy (ami szinten a helyen van a masodik kepen) szepen kikopott mar...

A szar P20-as blokkomban is így néznek ki a csapágyfészkek, hossz írányba elhelyezkedő karcok az aluban (megmozdult a csapágy)  Huh
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14641 Dátum: 2007 Március 25, 20:53:11 »

Ilyen drótfej használatóhoz érdemes venni egy olcsó tescós flexet, arra is van 1 év gari és ha rendszeresen beszarik akkor örök darab.  Evil
Vagy egszer egy normalisat, esetleg fordulatszam szabalyzosat, es az nem szarik be.
Hat meg ha minosegi korongot vesz az ember...
Nekem mellesleg a fonott, sima lapos, nem elorefele allo, drotkorong valt be legjobban a rozsda eltavolitasanal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14640 Dátum: 2007 Március 25, 20:51:12 »

Ja itt szépen belenyalt.
Ezt meg mibol latni?
Szerintem azert, hogy a stift 360 fokban korberadirozza a persely hatuljat, ritka lenne. Kiall vagy 3-4 mm-t a blokkbol, aminek teljes kerulet menten kellene kiesztergalnia a csapagyat.
Inkabb az olaj barnult bele boven. Bar a 2-es csapagy (ami szinten a helyen van a masodik kepen) szepen kikopott mar...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #14639 Dátum: 2007 Március 25, 20:50:39 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.

Ilyen drótfej használatóhoz érdemes venni egy olcsó tescós flexet, arra is van 1 év gari és ha rendszeresen beszarik akkor örök darab.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #14638 Dátum: 2007 Március 25, 19:35:56 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.
A korongra olyan 8000 fordulat/perc szokott ráírv alenni a jobb flexek meg 11000 körül pörögnek.
Nekem is volt egy gagyi 3000Ft-os flexem, szerintem az nem pörgött még 8000-et sem azzal simán ment a dolog.
A boschal rázott, ezért hamar odanyomtam jó erősen a cucchoz akkor nem ráz.  Grin
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14637 Dátum: 2007 Március 25, 19:34:43 »

emberek ne viceljünk már h wartburg meg barkas meg hogy reszelje ki nagyobbra!!!ez mind faszság hegyek!
az  a szerkezet nem jo azzal aváltó fajtával ennyi megoldás van olyan szerkezet ami nincs meg futógyürü tálcája!

de hogy reszeljen meg barkast rakjon bele Lips Sealed Lips Sealed
 

másik:csapágy  blokba
borszasztó csunya felület megolás gépmunka uj csapágy


kössz!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14636 Dátum: 2007 Március 25, 19:24:53 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.

én fúrófejes drótkorongot használok, de elötte jól megkezelem a vasat Szuperkromofággal és pikkpakk kész is a téma  Wink
tutti kombó

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14635 Dátum: 2007 Március 25, 19:21:58 »

nekiláttam az üléssinnek is erre beszart a flexem is, ez nem az én napom ja és így néz ki a doblemez ha a tömitőgéder fémprofilját leszeded egy új doblemezröl, szal érdemes leszedni felrakás előtt mert nincs semmi védelem alatta

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #14634 Dátum: 2007 Március 25, 18:50:10 »

most kívülről benyomtátok az ablakot? spagóca nélkül?
erősek vagytok, vazz...
Dehogy spagóca nélkül.
Én nyomtam kívülről a hüvös 40 fokban Ő meg bent bütykülte a madzagot a finom 60 fokban.  Grin
Ééééted?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14633 Dátum: 2007 Március 25, 18:39:33 »

nekiláttam az üléssinnek is erre beszart a flexem is, ez nem az én napom ja és így néz ki a doblemez ha a tömitőgéder fémprofilját leszeded egy új doblemezröl, szal érdemes leszedni felrakás előtt mert nincs semmi védelem alatta

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14632 Dátum: 2007 Március 25, 18:35:08 »

ott s ahol már összeszerelés után lehetetlen , igy már az üregvédőzés is pöpecebb lesz

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14631 Dátum: 2007 Március 25, 18:33:33 »

mivel ma elfogyott a Co gáz  , igy tömitöztem egy kicsit  meg festegettem

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14630 Dátum: 2007 Március 25, 17:49:02 »

emberek ne viceljünk már h wartburg meg barkas meg hogy reszelje ki nagyobbra!!!ez mind faszság hegyek!
az  a szerkezet nem jo azzal aváltó fajtával ennyi megoldás van olyan szerkezet ami nincs meg futógyürü tálcája!

de hogy reszeljen meg barkast rakjon bele Lips Sealed Lips Sealed
 

másik:csapágy  blokba
borszasztó csunya felület megolás gépmunka uj csapágy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14629 Dátum: 2007 Március 25, 17:07:37 »

Bent figyelnek az ablakok. Amelyiken régi volt a gumi, azzal jót sz*ptunk.
Emellett behúztam a vezetéket a műszercsoportnak és összeraktam a műszereket (olajnyomás, hőfok, feszültség, fordulatszám). Lett még duda is.
Meg Tibivel karikáztam kicsit. Közben énekeltem, hogy Tibi-Tibi-Tibi... :-)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14628 Dátum: 2007 Március 25, 12:55:53 »

van tányérrugós szerkezet is. Ehhez a fajta váltóhoz az való. A villát pedig a régebbiből nem lehet áttenni mivel annak vékonyabb a tengelye, max átperselyezéssel. A vezetőt meg lecsavarozod. De én szerkezet cserét ajánlok.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 25, 12:59:28 írta trefy »


                             GNX-967
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14627 Dátum: 2007 Március 25, 12:55:33 »

Létezik ami hasonlít a wartburgéhoz ami körbe acél lamellás...
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14626 Dátum: 2007 Március 25, 12:52:54 »

Azért gondoltam a régi csapágy és villa átrakására, mert a régi hibátlan.
Szerintem a mechanizmusból kireszelni gázos, mert mi van, ha menet közben belenyal a csapágyvezetőbe?

Létezik másfajta 180-as mechanizmus? (Ami az újabb váltókhoz való.)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #14625 Dátum: 2007 Március 25, 12:36:48 »

Hell!
itt már megforgott a csapágy a blokkházban?

Ja itt szépen belenyalt.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14624 Dátum: 2007 Március 25, 12:36:11 »

KIkell reszelni a belsejéből.

Vagy le is vághajta a megvezetőt de a müanyagot a fémet kár lenne! Smiley
és másik kinyomó csapágyal szerintem hibátlan lenne!
Elmélet csak nem?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14623 Dátum: 2007 Március 25, 12:34:08 »

A kinyomó megvezetője eleve bele ér a kuplungszerkezet tánérkájába.

KIkell reszelni a belsejéből.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14622 Dátum: 2007 Március 25, 12:33:22 »

ehhez képest?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14621 Dátum: 2007 Március 25, 12:31:36 »

A vartburg vagy barkas csapágy jó hozzá és olcsón  lehet kapni minden autós boltban. Ehhez régen grafit csapágy volt a hivatalos azt nehezebb megszerezni.

A kinyomó megvezetője eleve bele ér a kuplungszerkezet tánérkájába.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14620 Dátum: 2007 Március 25, 12:30:21 »

Hell!
itt már megforgott a csapágy a blokkházban?

Hali!

Nem lehet a képen kivenni teljesen tisztán!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14619 Dátum: 2007 Március 25, 12:26:29 »

Hell!
itt már megforgott a csapágy a blokkházban?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #14618 Dátum: 2007 Március 25, 12:16:37 »

Sziasztok!
Éjjel jöttem rá:
a 180-as kuplungmechanizmus nem jön össze a vezetett kinyomócsapággyal, mert a csapágyvezető vastagabb, mint a mechanizmus furata.

Mi hát a megoldás?

Létezik másfajta 180 mm-es mechanizmus? Rakjam át a régi váltó kinyomócsapágyát + villáját? Reszeljem ki a furatot (grrrrrrrr) ? Vagy nagyobb mecha + tárcsa + lendkerék?

Köszi.
A vartburg vagy barkas csapágy jó hozzá és olcsón  lehet kapni minden autós boltban. Ehhez régen grafit csapágy volt a hivatalos azt nehezebb megszerezni.
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14617 Dátum: 2007 Március 25, 11:54:59 »

Sziasztok!
Éjjel jöttem rá:
a 180-as kuplungmechanizmus nem jön össze a vezetett kinyomócsapággyal, mert a csapágyvezető vastagabb, mint a mechanizmus furata.

Mi hát a megoldás?

Létezik másfajta 180 mm-es mechanizmus? Rakjam át a régi váltó kinyomócsapágyát + villáját? Reszeljem ki a furatot (grrrrrrrr) ? Vagy nagyobb mecha + tárcsa + lendkerék?

Köszi.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14616 Dátum: 2007 Március 24, 23:56:00 »

Én folyékony szappant szoktam használni, meg vettem barkácsboltba 3-as vagy 4-es behúzó zsinórt.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14615 Dátum: 2007 Március 24, 22:15:59 »

Mi a Kareszhaverommal kenés nélkül tettük be.
Abból a szemszögből ahol én voltam ( "tecsaknyomjadkívülrőlmintazállat" ) gyerekjáték volt, simán becuppant.  Grin
Karesz mondjuk izzadt kicsit.  Grin

most kívülről benyomtátok az ablakot? spagóca nélkül?
erősek vagytok, vazz...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #14614 Dátum: 2007 Március 24, 20:26:03 »

na, akkor egy régen zajló vita végére tegyünk pontot.
Be szeretném tenni a Buszba az ablakokat.
Mivel kenjek: szappan, zsír vagy szilikon? A madzag biztosnak tűnik a csapatban...
Köszi!
Mi a Kareszhaverommal kenés nélkül tettük be.
Abból a szemszögből ahol én voltam ( "tecsaknyomjadkívülrőlmintazállat" ) gyerekjáték volt, simán becuppant.  Grin
Karesz mondjuk izzadt kicsit.  Grin
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #14613 Dátum: 2007 Március 24, 18:01:16 »

Mindenképpen azzal megyek!! Grin
csak az a bajom ,hogy nem megy 80 nál többet!motorikusan nem egy bajnok!
holnap gyere fel vele! aztán szerdán beállunk az ebédlő ajtóba kosárpályára bulikor este Cheesy újabban csarnok mögül füvön feljárunk és ott szoktunk parkolni busszal Cheesy meg mehetnénk a két sávos hidon egymás mellett  Grin

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14612 Dátum: 2007 Március 24, 14:35:56 »

gas barátommal egy tali!meg egy kis gyújtás állítás!

holnap gyere fel vele! aztán szerdán beállunk az ebédlő ajtóba kosárpályára bulikor este Cheesy újabban csarnok mögül füvön feljárunk és ott szoktunk parkolni busszal Cheesy meg mehetnénk a két sávos hidon egymás mellett  Grin
Oldalak: 1 ... 1645 1646 1647 1648 1649 [1650] 1651 1652 1653 1654 1655 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.