www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 17:03:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1644 1645 1646 1647 1648 [1649] 1650 1651 1652 1653 1654 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13169511 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14675 Dátum: 2007 Március 27, 12:45:31 »

Szevasztok!

Vettem egy generátort használtan, tartóbak, ventilátor, takarólemez rendben.
Bárhogy emelem a karbit alátétekkel, beleütközik.

Másfajta szívócső van a generátorhoz?
Ha a karbi csöve 1 centivel balra volna, nem kéne emelni a karbin.
Néztem Baditz Lacinál a kiállított motort, mintha azon odébb volna.

Oder was?

Reszelni lehet a generátor kiálló részéből. Akiknek utólag van bent, szerintem mind úgy van megoldva (pl. nálam).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14674 Dátum: 2007 Március 27, 12:26:21 »

Szevasztok!

Vettem egy generátort használtan, tartóbak, ventilátor, takarólemez rendben.
Bárhogy emelem a karbit alátétekkel, beleütközik.

Másfajta szívócső van a generátorhoz?
Ha a karbi csöve 1 centivel balra volna, nem kéne emelni a karbin.
Néztem Baditz Lacinál a kiállított motort, mintha azon odébb volna.

Oder was?
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14673 Dátum: 2007 Március 27, 09:39:26 »

sok-sok kígyó.viperabácsi.

 Grin Grin
RNIE
« Hozzászólás #14672 Dátum: 2007 Március 27, 09:34:30 »

sok-sok kígyó.viperabácsi.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14671 Dátum: 2007 Március 27, 09:31:33 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!

Ez segít?
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14670 Dátum: 2007 Március 27, 08:24:52 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!

A pénzt postán ad fel!  Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14669 Dátum: 2007 Március 27, 08:24:14 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!
kimenet a kapcsolóhoz, kapcsolótól "Y"-al  a spricnikhez, ledugózott kimeneten kapja a túlnyomást (vagy a pótkerékről vagy a benzinkútról a levegő töltőről).

így logikus nekem.

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14668 Dátum: 2007 Március 27, 07:54:14 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14667 Dátum: 2007 Március 26, 22:12:00 »

Ebben tudjuk, ki a bajnok, nem is próbálkozunk. :-)))

most ne legyen már megint, ki tud nagyobbat büdösebbet és hangosabbat fingani verseny!
biztos vannak nagyon jó typ1-ek is, de a typ4 amivel vittek is kurva jó.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14666 Dátum: 2007 Március 26, 22:11:30 »

A bogárban van hátsó merevítő a motor alatt mint a buszban?

nincs.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14665 Dátum: 2007 Március 26, 21:44:53 »

most ne legyen már megint, ki tud nagyobbat büdösebbet és hangosabbat fingani verseny!
biztos vannak nagyon jó typ1-ek is, de a typ4 amivel vittek is kurva jó.

Próbálj ki egy jó typ1-et. Én már láttam olyat, ami a száraz aszfaltot kaparta jó gumival 80m-en keresztül, mert nem akarta a tulaj tovább nyomni. Emelkedőn. Jó, nem 1,6-os volt. :-)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14664 Dátum: 2007 Március 26, 21:41:43 »

A bogárban van hátsó merevítő a motor alatt mint a buszban?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14663 Dátum: 2007 Március 26, 21:38:04 »

én is ültem 2000es 36os weberes typ4 kocsimban és nem szartam össze magam


 de egy typ1 1700estöl amibe 294es tengely 2weber volt olyan indult h könybe lábadt a zacskom is! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14662 Dátum: 2007 Március 26, 21:34:58 »

Próbálj ki egy jó typ1-et. Én már láttam olyat, ami a száraz aszfaltot kaparta jó gumival 80m-en keresztül, mert nem akarta a tulaj tovább nyomni. Emelkedőn. Jó, nem 1,6-os volt. :-)

a motor rögzítése pont olyan mint a typ1.
nem kell rá más "csak" másik hűtés, meg kipufogó! Ez min. 250-bőlk megvan.
Pont ma vittek egy olyan bogárral amiben typ4 van.
Hát nem kis különbség van a typ4 és a typ1 1300 között!  Shocked Shocked Shocked

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14661 Dátum: 2007 Március 26, 21:33:06 »

a motor rögzítése pont olyan mint a typ1.
nem kell rá más "csak" másik hűtés, meg kipufogó meg ez az! Ez min. 350-ből megvan.
Pont ma vittek egy olyan bogárral amiben typ4 van.
Hát nem kis különbség van a typ4 és a typ1 1300 között!  Shocked Shocked Shocked

Typ 4 nem fér bele normálisan. Lásd: baja bug képek.
 Be lehet faragni, de lesz egy pár érdekes megoldás....
Én nem tenném bele. Már csak a motor rögzítése miatt sem. pl.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14660 Dátum: 2007 Március 26, 21:16:41 »

Üdv!
Most olyan kérdésem lenne, hogy a 2000-es buszmotort belelehet építeni bogárba?
Esetleg ha flexelni kell az megoldható. Azonkívül más mikell hozzá ? 
Typ 4 nem fér bele normálisan. Lásd: baja bug képek.
 Be lehet faragni, de lesz egy pár érdekes megoldás....
Én nem tenném bele.  Már csak a motor rögzítése miatt sem. pl.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 27, 21:30:38 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14659 Dátum: 2007 Március 26, 21:13:08 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
Keveset, és akkor megveszem! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14658 Dátum: 2007 Március 26, 20:24:54 »

Üdv!



Most olyan kérdésem lenne, hogy a 2000-es buszmotort belelehet építeni bogárba?
Esetleg ha flexelni kell az megoldható. Azonkívül más mikell hozzá ? 
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14657 Dátum: 2007 Március 26, 13:26:20 »

jó ez a cucc? és milyen motorra jó? Smiley

Typ-3 1.6 Varianton van gyárilag.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14656 Dátum: 2007 Március 26, 12:22:42 »

Azt hiszem, Dunakeszin nekem van egy jó állapotú bontott.

ÜdVWözletem!

Keresek 180mm-es kuplungmechanikát, kinyomótányérosat,
ami a vezetett kinyomócsapágyhoz passzol.
Mint a képen.

D-s motor, AB-s váltó közé.

Köszi: Ákos
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14655 Dátum: 2007 Március 26, 12:00:24 »

ÜdVWözletem!

Keresek 180mm-es kuplungmechanikát, kinyomótányérosat,
ami a vezetett kinyomócsapágyhoz passzol.
Mint a képen.

D-s motor, AB-s váltó közé.

Köszi: Ákos
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #14654 Dátum: 2007 Március 26, 11:19:02 »

most már nem kell gondolkodnom ,hogy kivegyem e a t2 ből a motort!
kiszakadt a gyertya menete tegnap!
lehet megy rá egy kis motorfelújítás!

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #14653 Dátum: 2007 Március 26, 09:01:46 »

Nekem ma kezdtek neki a festésnek ilyen állapot után:

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14652 Dátum: 2007 Március 26, 07:45:46 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.
lehet a kicsivel is , bár nekem az tette be a kaput hogy a flextengely a megtámasztócsapágynál a házat szétverte, de ez már nem most kezdődött, régebben a fogaskerekek szartak be most a házakat csinálják gyengére, amúgy a nagyflex az lazán bírja csak a mérete miatt nehéz vele dolgozni  Wink

1303LS
« Hozzászólás #14651 Dátum: 2007 Március 26, 07:22:21 »

Csak megvágtad szegényt. 

Azért jó lesz ha jó lesz.  Wink  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14650 Dátum: 2007 Március 26, 00:48:22 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
jó ez a cucc? és milyen motorra jó? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #14649 Dátum: 2007 Március 25, 23:38:25 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
én 10-ért adom a párat csonk nélkül
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14648 Dátum: 2007 Március 25, 23:33:37 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14647 Dátum: 2007 Március 25, 23:08:01 »

én nem vágtam volna meg, bármekkora érzés is a faltdach  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14646 Dátum: 2007 Március 25, 23:04:39 »

http://qzma.diwad.hu/ -> Hírek  Shocked

<beszúrt kép törölve>


Ez nem Magyar Gábor műhelye???
Ismerős!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14645 Dátum: 2007 Március 25, 22:53:21 »


OFF

pumitok van ? vay csak megnyírtátoka pulit?Cheesy

ON
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 25, 22:57:29 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #14644 Dátum: 2007 Március 25, 21:47:27 »

Hamá hoodride akkor kasztnimunkát nem lefesteni,porigültetni

amúgy f@sza
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14643 Dátum: 2007 Március 25, 21:30:01 »

http://qzma.diwad.hu/ -> Hírek  Shocked



http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14642 Dátum: 2007 Március 25, 20:57:21 »

Ezt meg mibol latni?
Szerintem azert, hogy a stift 360 fokban korberadirozza a persely hatuljat, ritka lenne. Kiall vagy 3-4 mm-t a blokkbol, aminek teljes kerulet menten kellene kiesztergalnia a csapagyat.
Inkabb az olaj barnult bele boven. Bar a 2-es csapagy (ami szinten a helyen van a masodik kepen) szepen kikopott mar...

A szar P20-as blokkomban is így néznek ki a csapágyfészkek, hossz írányba elhelyezkedő karcok az aluban (megmozdult a csapágy)  Huh
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14641 Dátum: 2007 Március 25, 20:53:11 »

Ilyen drótfej használatóhoz érdemes venni egy olcsó tescós flexet, arra is van 1 év gari és ha rendszeresen beszarik akkor örök darab.  Evil
Vagy egszer egy normalisat, esetleg fordulatszam szabalyzosat, es az nem szarik be.
Hat meg ha minosegi korongot vesz az ember...
Nekem mellesleg a fonott, sima lapos, nem elorefele allo, drotkorong valt be legjobban a rozsda eltavolitasanal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14640 Dátum: 2007 Március 25, 20:51:12 »

Ja itt szépen belenyalt.
Ezt meg mibol latni?
Szerintem azert, hogy a stift 360 fokban korberadirozza a persely hatuljat, ritka lenne. Kiall vagy 3-4 mm-t a blokkbol, aminek teljes kerulet menten kellene kiesztergalnia a csapagyat.
Inkabb az olaj barnult bele boven. Bar a 2-es csapagy (ami szinten a helyen van a masodik kepen) szepen kikopott mar...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14639 Dátum: 2007 Március 25, 20:50:39 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.

Ilyen drótfej használatóhoz érdemes venni egy olcsó tescós flexet, arra is van 1 év gari és ha rendszeresen beszarik akkor örök darab.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #14638 Dátum: 2007 Március 25, 19:35:56 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.
A korongra olyan 8000 fordulat/perc szokott ráírv alenni a jobb flexek meg 11000 körül pörögnek.
Nekem is volt egy gagyi 3000Ft-os flexem, szerintem az nem pörgött még 8000-et sem azzal simán ment a dolog.
A boschal rázott, ezért hamar odanyomtam jó erősen a cucchoz akkor nem ráz.  Grin
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14637 Dátum: 2007 Március 25, 19:34:43 »

emberek ne viceljünk már h wartburg meg barkas meg hogy reszelje ki nagyobbra!!!ez mind faszság hegyek!
az  a szerkezet nem jo azzal aváltó fajtával ennyi megoldás van olyan szerkezet ami nincs meg futógyürü tálcája!

de hogy reszeljen meg barkast rakjon bele Lips Sealed Lips Sealed
 

másik:csapágy  blokba
borszasztó csunya felület megolás gépmunka uj csapágy


kössz!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14636 Dátum: 2007 Március 25, 19:24:53 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.

én fúrófejes drótkorongot használok, de elötte jól megkezelem a vasat Szuperkromofággal és pikkpakk kész is a téma  Wink
tutti kombó

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1644 1645 1646 1647 1648 [1649] 1650 1651 1652 1653 1654 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.