www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 15:53:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1644 1645 1646 1647 1648 [1649] 1650 1651 1652 1653 1654 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15566357 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14694 Dátum: 2007 Március 27, 20:45:22 »

Persze, meg szintetikusat nem szabad tenni bele, ha meg baj van, cserélj gyertyát.... Szájhagyomány útján terjedő félinformációk.

Amúgy nem kell túlspilázni, egy 15W40 - 20W50 környéki nem túl drága olajat tegyél bele, és rendszeresen (3-5e km) cseréld. Ennyi. Ha nem hiszed, kérdezzed meg a Stuntot! Smiley

miért is nem mehet a szintetikus????



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14693 Dátum: 2007 Március 27, 19:42:34 »

talán a metróban vettem 3000Ft ért 5L valvoline 15W40 olajat oszt jóvan... ha sűrűbben is cseréled akkor sem fog rámenni a gatyád... :-)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14692 Dátum: 2007 Március 27, 17:34:58 »

aham! akkor végülis is jó a 15ös is? csak mert eddig bárkivel beszéltem 20as ajánlott...  Huh

Persze, meg szintetikusat nem szabad tenni bele, ha meg baj van, cserélj gyertyát.... Szájhagyomány útján terjedő félinformációk.

Amúgy nem kell túlspilázni, egy 15W40 - 20W50 környéki nem túl drága olajat tegyél bele, és rendszeresen (3-5e km) cseréld. Ennyi. Ha nem hiszed, kérdezzed meg a Stuntot! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14691 Dátum: 2007 Március 27, 17:25:17 »

A gyárban SAE 30 -ast tettek bele, egyfokozatút. Esetleg 10W30 -ast. Smiley
Azóta sokat fordult a világ!
aham! akkor végülis is jó a 15ös is? csak mert eddig bárkivel beszéltem 20as ajánlott...  Huh
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14690 Dátum: 2007 Március 27, 17:17:05 »

Hali!!

meg tudja adni vki a SzekRS számát?????sürgős lenne....kössz
06309088851
CJC-950
« Hozzászólás #14689 Dátum: 2007 Március 27, 16:38:19 »

Hali!!

meg tudja adni vki a SzekRS számát?????sürgős lenne....kössz
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14688 Dátum: 2007 Március 27, 16:35:30 »

Hát én úgy vagyok vele, hogy ha a gyárba 20ast tettek bele akkor az a tuti... vagy nem?

A gyárban SAE 30 -ast tettek bele, egyfokozatút. Esetleg 10W30 -ast. Smiley
Azóta sokat fordult a világ!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14687 Dátum: 2007 Március 27, 16:32:19 »

15Wxx is jó lesz (főleg "új" motorba), abból pedig már van választék.
Hát én úgy vagyok vele, hogy ha a gyárba 20ast tettek bele akkor az a tuti... vagy nem?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14686 Dátum: 2007 Március 27, 16:29:48 »

hát ezaz, h lassan túl vagyok az első ezresen és kéne bele jó 20W-s olaj...
neked mi van?
Castrol GTX 3, asszem vagy 15, vagy 20W40 - a lényeg, hogy ne szintetikus, vagy félszintetikus legyen...
Stuntmanusnak küldj privátot, ő tudja.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14685 Dátum: 2007 Március 27, 16:28:38 »

És olyant hol tudol venni? Mert a Castrol kúton valami gagyi "rekord"-ot akartak rám sózni...

15Wxx is jó lesz (főleg "új" motorba), abból pedig már van választék.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #14684 Dátum: 2007 Március 27, 15:26:59 »

És olyant hol tudol venni? Mert a Castrol kúton valami gagyi "rekord"-ot akartak rám sózni...
én teszkóban veszem, mert az van közel(köpjetek le), asszem 5000Ft körül van a 4 liter(vagy 5?)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14683 Dátum: 2007 Március 27, 15:14:54 »

én castrolt használok
És olyant hol tudol venni? Mert a Castrol kúton valami gagyi "rekord"-ot akartak rám sózni...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #14682 Dátum: 2007 Március 27, 15:13:36 »

hát ezaz, h lassan túl vagyok az első ezresen és kéne bele jó 20W-s olaj...
neked mi van?
én castrolt használok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14681 Dátum: 2007 Március 27, 15:05:41 »

az első 20km-re Smiley eleinte úgyis iszonyat sűrűn kell cserélni, szóval addig mindegy. stunt írt erről korábban
hát ezaz, h lassan túl vagyok az első ezresen és kéne bele jó 20W-s olaj...
neked mi van?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #14680 Dátum: 2007 Március 27, 14:45:58 »

Merjek Botond olajat tenni a frissen felújított motorba?
Vagy inkább a Hudák féle Pennzoil?
az első 20km-re Smiley eleinte úgyis iszonyat sűrűn kell cserélni, szóval addig mindegy. stunt írt erről korábban

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14679 Dátum: 2007 Március 27, 14:45:05 »

Merjek Botond olajat tenni a frissen felújított motorba?
Vagy inkább a Hudák féle Pennzoil?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14678 Dátum: 2007 Március 27, 13:25:11 »

Reszelni lehet a generátor kiálló részéből. Akiknek utólag van bent, szerintem mind úgy van megoldva (pl. nálam).
ez lesz a helyes megoldás és költségkímélő is kicsi a hibaszázalék is Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14677 Dátum: 2007 Március 27, 12:53:01 »

De nem olyanban, mint a tied.
Kuplungszerkezet a kocsiban.

Előzőleg is benne volt egy motorban, mégsincs reszelve belőle.
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14676 Dátum: 2007 Március 27, 12:51:59 »

Reszelni lehet a generátor kiálló részéből. Akiknek utólag van bent, szerintem mind úgy van megoldva (pl. nálam).

Előzőleg is benne volt egy motorban, mégsincs reszelve belőle.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14675 Dátum: 2007 Március 27, 12:45:31 »

Szevasztok!

Vettem egy generátort használtan, tartóbak, ventilátor, takarólemez rendben.
Bárhogy emelem a karbit alátétekkel, beleütközik.

Másfajta szívócső van a generátorhoz?
Ha a karbi csöve 1 centivel balra volna, nem kéne emelni a karbin.
Néztem Baditz Lacinál a kiállított motort, mintha azon odébb volna.

Oder was?

Reszelni lehet a generátor kiálló részéből. Akiknek utólag van bent, szerintem mind úgy van megoldva (pl. nálam).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14674 Dátum: 2007 Március 27, 12:26:21 »

Szevasztok!

Vettem egy generátort használtan, tartóbak, ventilátor, takarólemez rendben.
Bárhogy emelem a karbit alátétekkel, beleütközik.

Másfajta szívócső van a generátorhoz?
Ha a karbi csöve 1 centivel balra volna, nem kéne emelni a karbin.
Néztem Baditz Lacinál a kiállított motort, mintha azon odébb volna.

Oder was?
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14673 Dátum: 2007 Március 27, 09:39:26 »

sok-sok kígyó.viperabácsi.

 Grin Grin
RNIE
« Hozzászólás #14672 Dátum: 2007 Március 27, 09:34:30 »

sok-sok kígyó.viperabácsi.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14671 Dátum: 2007 Március 27, 09:31:33 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!

Ez segít?
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14670 Dátum: 2007 Március 27, 08:24:52 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!

A pénzt postán ad fel!  Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14669 Dátum: 2007 Március 27, 08:24:14 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!
kimenet a kapcsolóhoz, kapcsolótól "Y"-al  a spricnikhez, ledugózott kimeneten kapja a túlnyomást (vagy a pótkerékről vagy a benzinkútról a levegő töltőről).

így logikus nekem.

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14668 Dátum: 2007 Március 27, 07:54:14 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14667 Dátum: 2007 Március 26, 22:12:00 »

Ebben tudjuk, ki a bajnok, nem is próbálkozunk. :-)))

most ne legyen már megint, ki tud nagyobbat büdösebbet és hangosabbat fingani verseny!
biztos vannak nagyon jó typ1-ek is, de a typ4 amivel vittek is kurva jó.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14666 Dátum: 2007 Március 26, 22:11:30 »

A bogárban van hátsó merevítő a motor alatt mint a buszban?

nincs.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14665 Dátum: 2007 Március 26, 21:44:53 »

most ne legyen már megint, ki tud nagyobbat büdösebbet és hangosabbat fingani verseny!
biztos vannak nagyon jó typ1-ek is, de a typ4 amivel vittek is kurva jó.

Próbálj ki egy jó typ1-et. Én már láttam olyat, ami a száraz aszfaltot kaparta jó gumival 80m-en keresztül, mert nem akarta a tulaj tovább nyomni. Emelkedőn. Jó, nem 1,6-os volt. :-)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14664 Dátum: 2007 Március 26, 21:41:43 »

A bogárban van hátsó merevítő a motor alatt mint a buszban?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14663 Dátum: 2007 Március 26, 21:38:04 »

én is ültem 2000es 36os weberes typ4 kocsimban és nem szartam össze magam


 de egy typ1 1700estöl amibe 294es tengely 2weber volt olyan indult h könybe lábadt a zacskom is! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14662 Dátum: 2007 Március 26, 21:34:58 »

Próbálj ki egy jó typ1-et. Én már láttam olyat, ami a száraz aszfaltot kaparta jó gumival 80m-en keresztül, mert nem akarta a tulaj tovább nyomni. Emelkedőn. Jó, nem 1,6-os volt. :-)

a motor rögzítése pont olyan mint a typ1.
nem kell rá más "csak" másik hűtés, meg kipufogó! Ez min. 250-bőlk megvan.
Pont ma vittek egy olyan bogárral amiben typ4 van.
Hát nem kis különbség van a typ4 és a typ1 1300 között!  Shocked Shocked Shocked

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14661 Dátum: 2007 Március 26, 21:33:06 »

a motor rögzítése pont olyan mint a typ1.
nem kell rá más "csak" másik hűtés, meg kipufogó meg ez az! Ez min. 350-ből megvan.
Pont ma vittek egy olyan bogárral amiben typ4 van.
Hát nem kis különbség van a typ4 és a typ1 1300 között!  Shocked Shocked Shocked

Typ 4 nem fér bele normálisan. Lásd: baja bug képek.
 Be lehet faragni, de lesz egy pár érdekes megoldás....
Én nem tenném bele. Már csak a motor rögzítése miatt sem. pl.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14660 Dátum: 2007 Március 26, 21:16:41 »

Üdv!
Most olyan kérdésem lenne, hogy a 2000-es buszmotort belelehet építeni bogárba?
Esetleg ha flexelni kell az megoldható. Azonkívül más mikell hozzá ? 
Typ 4 nem fér bele normálisan. Lásd: baja bug képek.
 Be lehet faragni, de lesz egy pár érdekes megoldás....
Én nem tenném bele.  Már csak a motor rögzítése miatt sem. pl.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 27, 21:30:38 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14659 Dátum: 2007 Március 26, 21:13:08 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
Keveset, és akkor megveszem! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14658 Dátum: 2007 Március 26, 20:24:54 »

Üdv!



Most olyan kérdésem lenne, hogy a 2000-es buszmotort belelehet építeni bogárba?
Esetleg ha flexelni kell az megoldható. Azonkívül más mikell hozzá ? 
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14657 Dátum: 2007 Március 26, 13:26:20 »

jó ez a cucc? és milyen motorra jó? Smiley

Typ-3 1.6 Varianton van gyárilag.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14656 Dátum: 2007 Március 26, 12:22:42 »

Azt hiszem, Dunakeszin nekem van egy jó állapotú bontott.

ÜdVWözletem!

Keresek 180mm-es kuplungmechanikát, kinyomótányérosat,
ami a vezetett kinyomócsapágyhoz passzol.
Mint a képen.

D-s motor, AB-s váltó közé.

Köszi: Ákos
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14655 Dátum: 2007 Március 26, 12:00:24 »

ÜdVWözletem!

Keresek 180mm-es kuplungmechanikát, kinyomótányérosat,
ami a vezetett kinyomócsapágyhoz passzol.
Mint a képen.

D-s motor, AB-s váltó közé.

Köszi: Ákos
Oldalak: 1 ... 1644 1645 1646 1647 1648 [1649] 1650 1651 1652 1653 1654 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.