www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 23:41:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1644 1645 1646 1647 1648 [1649] 1650 1651 1652 1653 1654 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13974126 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14682 Dátum: 2007 Március 27, 15:13:36 »

hát ezaz, h lassan túl vagyok az első ezresen és kéne bele jó 20W-s olaj...
neked mi van?
én castrolt használok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14681 Dátum: 2007 Március 27, 15:05:41 »

az első 20km-re Smiley eleinte úgyis iszonyat sűrűn kell cserélni, szóval addig mindegy. stunt írt erről korábban
hát ezaz, h lassan túl vagyok az első ezresen és kéne bele jó 20W-s olaj...
neked mi van?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14680 Dátum: 2007 Március 27, 14:45:58 »

Merjek Botond olajat tenni a frissen felújított motorba?
Vagy inkább a Hudák féle Pennzoil?
az első 20km-re Smiley eleinte úgyis iszonyat sűrűn kell cserélni, szóval addig mindegy. stunt írt erről korábban

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14679 Dátum: 2007 Március 27, 14:45:05 »

Merjek Botond olajat tenni a frissen felújított motorba?
Vagy inkább a Hudák féle Pennzoil?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14678 Dátum: 2007 Március 27, 13:25:11 »

Reszelni lehet a generátor kiálló részéből. Akiknek utólag van bent, szerintem mind úgy van megoldva (pl. nálam).
ez lesz a helyes megoldás és költségkímélő is kicsi a hibaszázalék is Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14677 Dátum: 2007 Március 27, 12:53:01 »

De nem olyanban, mint a tied.
Kuplungszerkezet a kocsiban.

Előzőleg is benne volt egy motorban, mégsincs reszelve belőle.
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14676 Dátum: 2007 Március 27, 12:51:59 »

Reszelni lehet a generátor kiálló részéből. Akiknek utólag van bent, szerintem mind úgy van megoldva (pl. nálam).

Előzőleg is benne volt egy motorban, mégsincs reszelve belőle.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14675 Dátum: 2007 Március 27, 12:45:31 »

Szevasztok!

Vettem egy generátort használtan, tartóbak, ventilátor, takarólemez rendben.
Bárhogy emelem a karbit alátétekkel, beleütközik.

Másfajta szívócső van a generátorhoz?
Ha a karbi csöve 1 centivel balra volna, nem kéne emelni a karbin.
Néztem Baditz Lacinál a kiállított motort, mintha azon odébb volna.

Oder was?

Reszelni lehet a generátor kiálló részéből. Akiknek utólag van bent, szerintem mind úgy van megoldva (pl. nálam).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14674 Dátum: 2007 Március 27, 12:26:21 »

Szevasztok!

Vettem egy generátort használtan, tartóbak, ventilátor, takarólemez rendben.
Bárhogy emelem a karbit alátétekkel, beleütközik.

Másfajta szívócső van a generátorhoz?
Ha a karbi csöve 1 centivel balra volna, nem kéne emelni a karbin.
Néztem Baditz Lacinál a kiállított motort, mintha azon odébb volna.

Oder was?
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14673 Dátum: 2007 Március 27, 09:39:26 »

sok-sok kígyó.viperabácsi.

 Grin Grin
RNIE
« Hozzászólás #14672 Dátum: 2007 Március 27, 09:34:30 »

sok-sok kígyó.viperabácsi.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14671 Dátum: 2007 Március 27, 09:31:33 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!

Ez segít?
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14670 Dátum: 2007 Március 27, 08:24:52 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!

A pénzt postán ad fel!  Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14669 Dátum: 2007 Március 27, 08:24:14 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!
kimenet a kapcsolóhoz, kapcsolótól "Y"-al  a spricnikhez, ledugózott kimeneten kapja a túlnyomást (vagy a pótkerékről vagy a benzinkútról a levegő töltőről).

így logikus nekem.

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14668 Dátum: 2007 Március 27, 07:54:14 »

Az alábbi témában kérnék segítséget:
Ablakmosó működése. Az alábbi cuccok állnak rendelkezésre:
- tartály egy kimenettel (esetleg kettővel, de mintha a másik le lenne dugózva)
- ablakmosó kapcsoló 2 kimenettel, pumpával
- Y elosztó (egy vagy több)
- 2 spiccni a szélvédő előtt

100 forintos kérdés: honnan hova mennek a csövek?
Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14667 Dátum: 2007 Március 26, 22:12:00 »

Ebben tudjuk, ki a bajnok, nem is próbálkozunk. :-)))

most ne legyen már megint, ki tud nagyobbat büdösebbet és hangosabbat fingani verseny!
biztos vannak nagyon jó typ1-ek is, de a typ4 amivel vittek is kurva jó.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14666 Dátum: 2007 Március 26, 22:11:30 »

A bogárban van hátsó merevítő a motor alatt mint a buszban?

nincs.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14665 Dátum: 2007 Március 26, 21:44:53 »

most ne legyen már megint, ki tud nagyobbat büdösebbet és hangosabbat fingani verseny!
biztos vannak nagyon jó typ1-ek is, de a typ4 amivel vittek is kurva jó.

Próbálj ki egy jó typ1-et. Én már láttam olyat, ami a száraz aszfaltot kaparta jó gumival 80m-en keresztül, mert nem akarta a tulaj tovább nyomni. Emelkedőn. Jó, nem 1,6-os volt. :-)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14664 Dátum: 2007 Március 26, 21:41:43 »

A bogárban van hátsó merevítő a motor alatt mint a buszban?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14663 Dátum: 2007 Március 26, 21:38:04 »

én is ültem 2000es 36os weberes typ4 kocsimban és nem szartam össze magam


 de egy typ1 1700estöl amibe 294es tengely 2weber volt olyan indult h könybe lábadt a zacskom is! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14662 Dátum: 2007 Március 26, 21:34:58 »

Próbálj ki egy jó typ1-et. Én már láttam olyat, ami a száraz aszfaltot kaparta jó gumival 80m-en keresztül, mert nem akarta a tulaj tovább nyomni. Emelkedőn. Jó, nem 1,6-os volt. :-)

a motor rögzítése pont olyan mint a typ1.
nem kell rá más "csak" másik hűtés, meg kipufogó! Ez min. 250-bőlk megvan.
Pont ma vittek egy olyan bogárral amiben typ4 van.
Hát nem kis különbség van a typ4 és a typ1 1300 között!  Shocked Shocked Shocked

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14661 Dátum: 2007 Március 26, 21:33:06 »

a motor rögzítése pont olyan mint a typ1.
nem kell rá más "csak" másik hűtés, meg kipufogó meg ez az! Ez min. 350-ből megvan.
Pont ma vittek egy olyan bogárral amiben typ4 van.
Hát nem kis különbség van a typ4 és a typ1 1300 között!  Shocked Shocked Shocked

Typ 4 nem fér bele normálisan. Lásd: baja bug képek.
 Be lehet faragni, de lesz egy pár érdekes megoldás....
Én nem tenném bele. Már csak a motor rögzítése miatt sem. pl.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14660 Dátum: 2007 Március 26, 21:16:41 »

Üdv!
Most olyan kérdésem lenne, hogy a 2000-es buszmotort belelehet építeni bogárba?
Esetleg ha flexelni kell az megoldható. Azonkívül más mikell hozzá ? 
Typ 4 nem fér bele normálisan. Lásd: baja bug képek.
 Be lehet faragni, de lesz egy pár érdekes megoldás....
Én nem tenném bele.  Már csak a motor rögzítése miatt sem. pl.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 27, 21:30:38 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14659 Dátum: 2007 Március 26, 21:13:08 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
Keveset, és akkor megveszem! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14658 Dátum: 2007 Március 26, 20:24:54 »

Üdv!



Most olyan kérdésem lenne, hogy a 2000-es buszmotort belelehet építeni bogárba?
Esetleg ha flexelni kell az megoldható. Azonkívül más mikell hozzá ? 
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14657 Dátum: 2007 Március 26, 13:26:20 »

jó ez a cucc? és milyen motorra jó? Smiley

Typ-3 1.6 Varianton van gyárilag.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14656 Dátum: 2007 Március 26, 12:22:42 »

Azt hiszem, Dunakeszin nekem van egy jó állapotú bontott.

ÜdVWözletem!

Keresek 180mm-es kuplungmechanikát, kinyomótányérosat,
ami a vezetett kinyomócsapágyhoz passzol.
Mint a képen.

D-s motor, AB-s váltó közé.

Köszi: Ákos
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14655 Dátum: 2007 Március 26, 12:00:24 »

ÜdVWözletem!

Keresek 180mm-es kuplungmechanikát, kinyomótányérosat,
ami a vezetett kinyomócsapágyhoz passzol.
Mint a képen.

D-s motor, AB-s váltó közé.

Köszi: Ákos
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #14654 Dátum: 2007 Március 26, 11:19:02 »

most már nem kell gondolkodnom ,hogy kivegyem e a t2 ből a motort!
kiszakadt a gyertya menete tegnap!
lehet megy rá egy kis motorfelújítás!

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #14653 Dátum: 2007 Március 26, 09:01:46 »

Nekem ma kezdtek neki a festésnek ilyen állapot után:

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14652 Dátum: 2007 Március 26, 07:45:46 »

te tudsz ezzel a fajta drótkoronggal dolgozni? nekem úgy rázott a flex,hogy alig bírtam gy helyben tartani, meg géltem,hoyg tönkremegy. lehet neke dis ez tett be Cheesy ugyhogy a nagyobb tárcsa-drótkorongot használtam.
lehet a kicsivel is , bár nekem az tette be a kaput hogy a flextengely a megtámasztócsapágynál a házat szétverte, de ez már nem most kezdődött, régebben a fogaskerekek szartak be most a házakat csinálják gyengére, amúgy a nagyflex az lazán bírja csak a mérete miatt nehéz vele dolgozni  Wink

1303LS
« Hozzászólás #14651 Dátum: 2007 Március 26, 07:22:21 »

Csak megvágtad szegényt. 

Azért jó lesz ha jó lesz.  Wink  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14650 Dátum: 2007 Március 26, 00:48:22 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
jó ez a cucc? és milyen motorra jó? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #14649 Dátum: 2007 Március 25, 23:38:25 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.
én 10-ért adom a párat csonk nélkül
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14648 Dátum: 2007 Március 25, 23:33:37 »

Szerintetek mennyit kérhetek egy oldalankénti solex karburátor párért? Szívócsővel, rudazattal.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14647 Dátum: 2007 Március 25, 23:08:01 »

én nem vágtam volna meg, bármekkora érzés is a faltdach  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14646 Dátum: 2007 Március 25, 23:04:39 »

http://qzma.diwad.hu/ -> Hírek  Shocked

<beszúrt kép törölve>


Ez nem Magyar Gábor műhelye???
Ismerős!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14645 Dátum: 2007 Március 25, 22:53:21 »


OFF

pumitok van ? vay csak megnyírtátoka pulit?Cheesy

ON
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 25, 22:57:29 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #14644 Dátum: 2007 Március 25, 21:47:27 »

Hamá hoodride akkor kasztnimunkát nem lefesteni,porigültetni

amúgy f@sza
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14643 Dátum: 2007 Március 25, 21:30:01 »

http://qzma.diwad.hu/ -> Hírek  Shocked



http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1644 1645 1646 1647 1648 [1649] 1650 1651 1652 1653 1654 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.