www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 04:09:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1582 1583 1584 1585 1586 [1587] 1588 1589 1590 1591 1592 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13181304 alkalommal)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17155 Dátum: 2007 Július 05, 15:31:27 »

Sziasztok!

BlackP erre a fórumra irányított szervízes kérdések ügyében -- először is köszönet érte. Abszolút újonnan jött vagyok, még azt sem tudom, mit takar az SZMB... Három éve vezetem 71-es Bogarunkat, akinek feleségem nagymamája volt az első gazdája -- szívünkhöz nőtt, családi darab. Most már talán az én szívemhez nőtt oda leginkább. Lassan megérik egy komolyabb felújításra, és abban szeretnék tanácsot kérni, hol érdemes elvégeztetni a nagyobb munkákat. Vagy hat éve egy szerelőhöz jár, de nem akarom a véletlenre és a megszokásra bízni a dolgot (persze azt sem bánom, a tájékozódva is nála maradok, mert valaki bedobja az ő nevét is). Bogarunk állomáshelye Budapest, II. kerület, de nagyobb munkákért messzire is elvinném egy jó szakember, bogárszerető mester kedvéért. Tudtok adni tippeket?

Még egy kérdés ezzel kapcsolatban. Jelenlegi mesterünk durva becslése a felújítási munkákra a következő volt: motor: 300 ezer, karosszéria: rejtett hibáktól függően 300-500 ezer, fényezés 200 ezer. Ezzel már egymilliónál járunk, és a kárpitozás (az ülések is cserére szorulnak) még fel sem merült, mert azt nem ő csinálja. Ehhez képest jó állapotúnak tűnő, felújítottként hirdetett Bogarakat kompletten meg lehet venni feleennyiért. Hogy a manóba van ez? És persze nekünk ez a Bogár kell, nem egy felújított másik... Az általános állapota különben jó, a három év alatt egyszer kellett elvontatni minket, mert a semmi közepén szétment a három évtizedes gyújtáselosztó (átvágta a dobozát). Most valószínűleg az akkut kell cserélni -- de ez nem a Bogár korából ered, hanem az akkuéból. A nagy felújítás nem akutan sürgős, de szeretném elkezdeni a tájékozódást.

Minden tippet előre is köszönök! Azt is megköszönöm, ha ide vonatkozó korábbi hozzászólásokra irányítotok -- nyilván ezerszer elhangzott már ez a kérdés, de a 17 ezer hozzászólás elrettent attól, hogy elkezdjem mindet végigolvasni.

Az árakból próbálj alkudozni egy kicsit mindenképpen, úgyis engedni fog valamennyit!  Wink
Én szvsz a motorra számolt 300 ezret kihagynám a dologból, vagy erősen lefaragnám, annyira nem hinném, hogy szar lenne a mocija. Csakis abban az esetben költenék 100 ezres nagyságrendeket a motorra, ha nagyon sokat fog menni napi használatban, legalább évi 10 ezreket. De ha csak hobbiautónak lesz használva, második kocsinak( márpedig szerintem nem fogjátok igába állítani), akkor sztem nem kell a motort az utolsó csavarig megcsinálni! Mert ennyi pénz ráköltése azt jelentené.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #17154 Dátum: 2007 Július 05, 14:55:44 »

Sziasztok!

Szia.
Az az érzésem támadt, hogy itt egy komoly felújítás készül.   Cheesy
A szerelőtök valószínűleg jól ismeri a kocsit és ezt is belekalkulálva jól számolt, faragni valószínűleg csak kompromisszumok árán lehetne amik nem mindig rosszak, de ha szánsz rá pénzt és komoly a szándék jobban jársz egy mindent átfogó felújítással.
Nekem az a véleménye, hogy ami jó azt nem kell bántani/cserélni csak azért hogy új legyen, mondanám, hogy a motoron lehetne spórolni keveset, de ha a szerelő ennyit mondott rá akkor biztos megvan az oka. Karosszéria munkánál szintén úgy gondolom, hogy kis hiba miatt nem kell az egész javítóelemet bevágni, jobb lehet egy kis foltozás.
Amit ajánlani tudok, bárhová is viszed sűrűn legyél ott és még ha nem is értessz hozzá kérdezgesd mit miért és miért úgy csinálnak ahogy.
Visszatetszőnek tűnik ez a viselkedés( az is  Grin ) de a Te autód a Te pénzed és a végeredmény olyan legyen, hogy örülj neki. Volt itt mostanában több furcsa eset szerelőkkel lakatosokkal, hogy csak pislogtam.
Szepes műhely jó kiindulási alap, de külön lakatost, fényezőt, szerelőt is találsz ha oda jutsz.
Sok sikert a felújításhoz.
Ja remélem fényképeződ van és azzal fogod bosszantani nap mint nap a mestereket.
A további teendőket meg a fényképpel gondolom nem kell mondanom.  Grin
xoyox
« Hozzászólás #17153 Dátum: 2007 Július 05, 14:48:39 »

Köszönöm, a jövő héten böngészgetek majd!
Talan Biologus vagy ? Roll Eyes
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #17152 Dátum: 2007 Július 05, 14:47:58 »

SzMB=Szereld Magad Bogarad
kicsit korábban volt szó felújításról, a millió, mint te is írtad, nem teljes körű és erősen függ az alaptól, de kb reális a leírtakért! nincs egy hete, érdemes pár topikot végig nézni(asszem a komplett autókban volt)

Köszönöm, a jövő héten böngészgetek majd!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17151 Dátum: 2007 Július 05, 14:43:30 »

SzMB=Szereld Magad Bogarad
kicsit korábban volt szó felújításról, a millió, mint te is írtad, nem teljes körű és erősen függ az alaptól, de kb reális a leírtakért! nincs egy hete, érdemes pár topikot végig nézni(asszem a komplett autókban volt)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #17150 Dátum: 2007 Július 05, 14:37:44 »

Jó ez a számítás! A kárpit pedig igénytől függően szerény véleményem szerint 100 ezertől indul

Köszönöm!
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #17149 Dátum: 2007 Július 05, 14:35:05 »

A pénzt nem sajnálom rá (ha van), de jól akarom elkölteni. A tippet köszi! Ha más mást javasol, majd mérlegelek vagy megálmodom, hogy melyiket válasszam.

Labanc utca stimmt -- kicsi a világ. A mi szakaszunkon három Bogár lakik: az egyik egy régi ház hullámlemez garázsában, és inkább már csak pihen. A másik csillogó-villogó, a gazdái velünk egyívásúak, össze is barátkoztunk kicsit a közös szerelem okán. A harmadik a miénk Smiley.

Köszönöm a választ!


Egy 36 eves autod van amire eppen rafer egy generalozas, tehat penzbe fog kerülni !
ne sporolj, mert  -olcso husnak hig a leve-
en Pesten Pl. a Szepes mühelyebe vinnem, itt van Info a cegröl !

 www.szepes.hu

II kerület ? Labanc utca ? Mond valamit ? ( "öreg blakk ez veletlen tenyleg, de ott laktam Smiley) Grin )
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #17148 Dátum: 2007 Július 05, 14:29:12 »

................
Még egy kérdés ezzel kapcsolatban. Jelenlegi mesterünk durva becslése a felújítási munkákra a következő volt: motor: 300 ezer, karosszéria: rejtett hibáktól függően 300-500 ezer, fényezés 200 ezer. Ezzel már egymilliónál járunk, és a kárpitozás (az ülések is cserére szorulnak) még fel sem merült, ...........................
Jó ez a számítás! A kárpit pedig igénytől függően szerény véleményem szerint 100 ezertől indul
xoyox
« Hozzászólás #17147 Dátum: 2007 Július 05, 14:25:30 »

Coleoptera

Egy 36 eves autod van amire eppen rafer egy generalozas, tehat penzbe fog kerülni !
ne sporolj, mert  -olcso husnak hig a leve-
en Pesten Pl. a Szepes mühelyebe vinnem, itt van Info a cegröl !

 www.szepes.hu

II kerület ? Labanc utca ? Mond valamit ? ( "öreg blakk ez veletlen tenyleg, de ott laktam Smiley) Grin )
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #17146 Dátum: 2007 Július 05, 14:16:31 »

Sziasztok!

BlackP erre a fórumra irányított szervízes kérdések ügyében -- először is köszönet érte. Abszolút újonnan jött vagyok, még azt sem tudom, mit takar az SZMB... Három éve vezetem 71-es Bogarunkat, akinek feleségem nagymamája volt az első gazdája -- szívünkhöz nőtt, családi darab. Most már talán az én szívemhez nőtt oda leginkább. Lassan megérik egy komolyabb felújításra, és abban szeretnék tanácsot kérni, hol érdemes elvégeztetni a nagyobb munkákat. Vagy hat éve egy szerelőhöz jár, de nem akarom a véletlenre és a megszokásra bízni a dolgot (persze azt sem bánom, a tájékozódva is nála maradok, mert valaki bedobja az ő nevét is). Bogarunk állomáshelye Budapest, II. kerület, de nagyobb munkákért messzire is elvinném egy jó szakember, bogárszerető mester kedvéért. Tudtok adni tippeket?

Még egy kérdés ezzel kapcsolatban. Jelenlegi mesterünk durva becslése a felújítási munkákra a következő volt: motor: 300 ezer, karosszéria: rejtett hibáktól függően 300-500 ezer, fényezés 200 ezer. Ezzel már egymilliónál járunk, és a kárpitozás (az ülések is cserére szorulnak) még fel sem merült, mert azt nem ő csinálja. Ehhez képest jó állapotúnak tűnő, felújítottként hirdetett Bogarakat kompletten meg lehet venni feleennyiért. Hogy a manóba van ez? És persze nekünk ez a Bogár kell, nem egy felújított másik... Az általános állapota különben jó, a három év alatt egyszer kellett elvontatni minket, mert a semmi közepén szétment a három évtizedes gyújtáselosztó (átvágta a dobozát). Most valószínűleg az akkut kell cserélni -- de ez nem a Bogár korából ered, hanem az akkuéból. A nagy felújítás nem akutan sürgős, de szeretném elkezdeni a tájékozódást.

Minden tippet előre is köszönök! Azt is megköszönöm, ha ide vonatkozó korábbi hozzászólásokra irányítotok -- nyilván ezerszer elhangzott már ez a kérdés, de a 17 ezer hozzászólás elrettent attól, hogy elkezdjem mindet végigolvasni.
xoyox
« Hozzászólás #17145 Dátum: 2007 Július 05, 13:45:47 »

Magyarázza már el nekem valaki az automata szivató működését dióhéjban! Az a fogazott tárcsa hidegen is, melegen is ugyanott áll...
a ket jelet össze kell hozni
egy jel a karbin van, a masik akkor allithato, ha a 3 csavart  fellazitod mellette, es a bimetallt, / spiral rugocska belül / megfeszited.
ha a 2 jel egy allasban van, müködnie kell, nincs benne semmi ami elromoilhat
 szedd szet nyugodtan, es meglatod hogy müködik !
1303LS
« Hozzászólás #17144 Dátum: 2007 Július 05, 13:40:15 »

jajaj

Embarrassed
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17143 Dátum: 2007 Július 05, 13:35:06 »

jajaj

(kitámassza a folytószelepet)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17142 Dátum: 2007 Július 05, 13:33:27 »

van az ellentétes oldalon egy bimetál meg egy spirálrugó, az rángatja(rángatná). háromszög alakú kupakja van, levehető, ezzel tudod állítgatni a szivatót elvileg. javítson ki, aki tudja, h hülyeséget írtam Smiley
ezt tudom, de ha pl ráadom a gyuszit, akkor el kéne zárnia a (éjszakai)pillangószelepet hidegen? Melegedés esetén meg vissza? Mer' mondom meg se mozdul...

1303LS
« Hozzászólás #17141 Dátum: 2007 Július 05, 13:31:48 »

Magyarázza már el nekem valaki az automata szivató működését dióhéjban! Az a fogazott tárcsa hidegen is, melegen is ugyanott áll...
Hol?
Nézz be felülről, mozgasd meg a szivatót, nincs-e megszorulva a tengelye.
Egyébként hidegen mikor zárt a szivató akkor a fogazotttárcsa a karon keresztül ad egy kis gázt (kitámassza a fojtószelepet)
Amint ráadod a gyújtást a szivató bimetálját melegíteni kezdi az áram és szép lassan kinyit a szivató, ennyi.
Innen már el tudod dönteni milyen állásban van meghalva vagy beszorulva vagy hogy jó-e
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 05, 13:40:35 írta 1303LS »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17140 Dátum: 2007 Július 05, 13:30:25 »

Magyarázza már el nekem valaki az automata szivató működését dióhéjban! Az a fogazott tárcsa hidegen is, melegen is ugyanott áll...
van az ellentétes oldalon egy bimetál meg egy spirálrugó, az rángatja(rángatná). háromszög alakú kupakja van, levehető, ezzel tudod állítgatni a szivatót elvileg. javítson ki, aki tudja, h hülyeséget írtam Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17139 Dátum: 2007 Július 05, 13:24:37 »

Magyarázza már el nekem valaki az automata szivató működését dióhéjban! Az a fogazott tárcsa hidegen is, melegen is ugyanott áll...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17138 Dátum: 2007 Július 05, 12:53:13 »

A bőrfotelt kihagytad. :-)
Mondtam, hogy nem lesz egyszerű, ellenben az egész kasztnit el lehet vele baszarintani... 

   flex korty hátradől a többihez nincs Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17137 Dátum: 2007 Július 05, 12:38:58 »

Leszedtem a tetejét és nem látni az aljára, olyan koszos a benzin benne...úgyhogy csak ki kéne tisztítani. Még mindig megtorpan.

Akkor szedd ki, fújd ki sürített levegővel, áztasd benyába és fújd ki megint. (persze szedd szét miszlikre)
Így jó lesz.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17136 Dátum: 2007 Július 05, 12:31:09 »

  én nem szoktam leszedegetni   Tongue
Leszedtem a tetejét és nem látni az aljára, olyan koszos a benzin benne...úgyhogy csak ki kéne tisztítani. Még mindig megtorpan.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17135 Dátum: 2007 Július 05, 09:50:19 »

  én nem szoktam leszedegetni   Tongue
nekem sajnos kellett párszor. és ha minden jól megy, hétvégén megint

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17134 Dátum: 2007 Július 05, 09:28:28 »

nekem eddig mindig simán lejött
  én nem szoktam leszedegetni   Tongue

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17133 Dátum: 2007 Július 05, 09:13:33 »

bizony néha köszörülni kell... Smiley
nekem eddig mindig simán lejött

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #17132 Dátum: 2007 Július 05, 09:11:07 »

13-as kulcs. Jó, ha le van vékonyítva a külseje, mert valamikor nem férsz oda a sima kulccsal.

bizony néha köszörülni kell... Smiley
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17131 Dátum: 2007 Július 05, 01:34:04 »

pfff
nah ezzel a lendülettel el is menek aludni
szavaidtól morálisan ingoványos lettem!
jóéjt
üdvw

Valahogyan össze kellett hozni 21.529.464 db autót.
Ne legyél ingoványos, sztem a Bogarakban ez a szép!  Roll Eyes Cheesy
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17130 Dátum: 2007 Július 05, 01:00:06 »

néha bedobáltak "maradékokat" az újabb kocsikba is...  Wink

pfff
nah ezzel a lendülettel el is menek aludni
szavaidtól morálisan ingoványos lettem!
jóéjt
üdvw
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17129 Dátum: 2007 Július 05, 00:50:16 »

aszittem az enyem is olyan!(mivel after '67)

néha bedobáltak "maradékokat" az újabb kocsikba is...  Wink
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17128 Dátum: 2007 Július 05, 00:46:48 »

meg nagyot dob majd a gépen, a festett felni (fekete közök!)
ill krom csavar krom kupak...minden megvan
ez lesz a köv szmb Grin
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17127 Dátum: 2007 Július 05, 00:45:16 »

Gratula! szép lett!
Kúpos cuccot nem írta semmi?

(biztos írta volna ha olvastam volna utánna Grin)kb szemről meg lehet mondani!, ültetőcsonkot nem gyártanak már csak nagykúposat ugy tom! meg sem fordult a fejemben Grin aszittem az enyem is olyan!(mivel after '67)
de ugy láccik régi a verda Grin
lények ha kell valakinek van 2db kb 1 hetet hasznalt, új állapotú kuső kormi összekötő gömbfejem monnyuk 2rongyos darabaron (botba 3)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17126 Dátum: 2007 Július 05, 00:32:49 »

Hölgyeim és Uraim!

Mai tényállás!
-új gömbfejek(talpas)
-ültetőcsonk
-új csapágyak
-olajcsere
-szelephézag állítas Grin
(+ vateromnak egy kör pestre Embarrassed 2 külső kormányösszekötő gömbfejert.... a regi csonkba, kis kúpos(12mm) az ültetőbe pedig nagy kúpos(14mm) gömbfej kelett!) ..és én ezt előre nem tudtam....tanulópénz....
szerencsere az egesz dologban ez az egy apro incidens okozott nemi fennakadast

az eredmény magért bezél (legalbbis sztem)
üdvw

Gratula! szép lett!
Kúpos cuccot nem írta semmi?
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17125 Dátum: 2007 Július 04, 23:37:49 »

Hölgyeim és Uraim!

Mai tényállás!
-új gömbfejek(talpas)
-ültetőcsonk
-új csapágyak
-olajcsere
-szelephézag állítas Grin
(+ vateromnak egy kör pestre Embarrassed 2 külső kormányösszekötő gömbfejert.... a regi csonkba, kis kúpos(12mm) az ültetőbe pedig nagy kúpos(14mm) gömbfej kelett!) ..és én ezt előre nem tudtam....tanulópénz....
szerencsere az egesz dologban ez az egy apro incidens okozott nemi fennakadast

az eredmény magért bezél (legalbbis sztem)
üdvw

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17124 Dátum: 2007 Július 04, 21:18:08 »

Karbi hogyjönle? A hátsó csavar?

13-as kulcs. Jó, ha le van vékonyítva a külseje, mert valamikor nem férsz oda a sima kulccsal.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17123 Dátum: 2007 Július 04, 21:15:49 »

Karbi hogyjönle? A hátsó csavar?

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17122 Dátum: 2007 Július 04, 21:13:30 »

Kitartas!!
Meglesz Smiley Vannak még szebbnél szebb repedt vasas képek, de nincs idöm kicsinyitgetni. Egyszer csinálok egy weblapot a kocsinak, elsö lépéstöl az utolsoig dokumentálva... ott majd lesz csemege. Rozsdamentes szép álmokat mindenkinek  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 04, 21:15:16 írta gyiik »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17121 Dátum: 2007 Július 04, 21:04:42 »

bontottam. 2 csavartörés, 1 leszedhetetlen csavar - jobb elsö sárvédö tépés. Elsö futómü csereszavatosnak tünik, vagy az egész vagy a tartórúd ami lukas (hogy hivják?)
Mikor lekerült a sárvédö, pici lukat fedeztem fel. Kézzel hozzányúltam és omlott. Porhanyós. És alul is van repedés...(kép: jobb elsö rész)

:-( Hat lesz vele munkad boven! Kitartas!!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17120 Dátum: 2007 Július 04, 21:02:21 »

bontottam. 2 csavartörés, 1 leszedhetetlen csavar - jobb elsö sárvédö tépés. Elsö futómü csereszavatosnak tünik, vagy az egész vagy a tartórúd ami lukas (hogy hivják?)

Mikor lekerült a sárvédö, pici lukat fedeztem fel. Kézzel hozzányúltam és omlott. Porhanyós. És alul is van repedés...(kép: jobb elsö rész)

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 04, 21:04:02 írta gyiik »
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17119 Dátum: 2007 Július 04, 18:57:41 »

ebben mókusok laktak?   Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17118 Dátum: 2007 Július 04, 17:52:00 »

Igényes, szép megoldások:










Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17117 Dátum: 2007 Július 04, 17:32:59 »

lerángattam a kárpitot az ezüst busz tetejéről, mert a tolótetőt át szeretném rakatni a lakatos emberrel
nem irigylem
valakinek valami tapasztalata ebben az ügyben?
   flex korty hátradől a többihez nincs Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17116 Dátum: 2007 Július 04, 17:01:47 »

Meggyesi Balázsnak van perece. A számát nem tudom.

mindentnekemkelltudni? ;-) +36husz9negyvennegy27huszonhat


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 1582 1583 1584 1585 1586 [1587] 1588 1589 1590 1591 1592 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.