www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:43:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1578 1579 1580 1581 1582 [1583] 1584 1585 1586 1587 1588 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13188688 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17315 Dátum: 2007 Július 10, 13:31:23 »

Kormánymû felújítás, szerelés
Tóth Gábor
   Biatorbágy
(06-20) 438-4194
ha rá gondoltál akkor már hívtam és azt mondta hogy újat a Bakács térről, vagy a Hudáktól Cry, van valaki még

egy sorral elcsúsztál. :-))

Team Work Kft.   Budapest, XVII. Csabai út 72.
(06-30) 941-3250
(06-1) 258-3874       X       
Kormánymű felújítás, szerelés

most fel is hívtam neked.
ha nem fogasléces, hanem globoidcsigás, akkor ő is azt mondja, hogy hagyd a piccsbe.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17314 Dátum: 2007 Július 10, 13:12:52 »

CHABEETLE!!
EZT IS OLVASTAD, VAGY CSAK RINYÁZOL????


 Evil

Kormánymû felújítás, szerelés
Tóth Gábor
   Biatorbágy
(06-20) 438-4194

ha rá gondoltál akkor már hívtam és azt mondta hogy újat a Bakács térről, vagy a Hudáktól Cry, van valaki még
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17313 Dátum: 2007 Július 10, 12:30:51 »

a bogárhátúponthu-ra bemész, ott van egy "linkek" menüpont, azon belül meg mindenféle mesteremberek.
közte kormánymű felújítós is.
sztem hívd fel és megmondja a tutit.

CHABEETLE!!
EZT IS OLVASTAD, VAGY CSAK RINYÁZOL????


 Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17312 Dátum: 2007 Július 10, 11:32:06 »

végül reszeltél a pozicionáló pöckön? vagy új hornyot az elosztóba?
az is lehet, hogy először rosszul volt fent, és a pozicionáló pöcök féloldalasan kitámasztotta a fedelet. ettől a rotor simán szétverhette a fedeledet. majd mikor visszafordítottad a helyére, már annyi mechanikus sérülése volt a rotornak-fedélnek, hogy azért nem volt jó... sztem cserés mindkettő, és ha az újat rendesen felteszed nem lesz gondod vele.

semmit nem működtem vele, csak elforgattam 180 fokkal. De valóban, a fém szaroknál ki van kopva. Veszek újat, és gyújtok gyeretyát a templomba, ezek így együtt még mindig olcsóbbak mint egy új elósztó...  Grin Grin Grin
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17311 Dátum: 2007 Július 10, 11:08:21 »

kiszerelni sztem te is tudod. ha nincs emelő, teszkó, 5ezeért már bakokkal is megkapod, 2 tonnáig emel, eddig nem volt vele gondom, a buszt is emeltem meg vele! később is jól jöhet


ok de akkor már csak egy ember kell aki felújítja
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17310 Dátum: 2007 Július 10, 10:35:50 »

jóvanna, akkor 180  Grin
végül reszeltél a pozicionáló pöckön? vagy új hornyot az elosztóba?
az is lehet, hogy először rosszul volt fent, és a pozicionáló pöcök féloldalasan kitámasztotta a fedelet. ettől a rotor simán szétverhette a fedeledet. majd mikor visszafordítottad a helyére, már annyi mechanikus sérülése volt a rotornak-fedélnek, hogy azért nem volt jó... sztem cserés mindkettő, és ha az újat rendesen felteszed nem lesz gondod vele.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17309 Dátum: 2007 Július 10, 10:33:00 »

kiszerelni sztem te is tudod. ha nincs emelő, teszkó, 5ezeért már bakokkal is megkapod, 2 tonnáig emel, eddig nem volt vele gondom, a buszt is emeltem meg vele! később is jól jöhet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17308 Dátum: 2007 Július 10, 10:21:58 »

Azt mondják fel lehet. De nem házilag.

,
én elvinném valakihez, de eddig ketten elhajtottak, egy ember meg azt mondta, ha perselyezési probléma van, akkor meg tudja javítani, de ha a csiga, vagy a pitmann? tengely akkor nem, és 5E a ki-be szerelés ha nem tudja megjavítani. De ha tudsz valakit aki meg tudja csinálni...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17307 Dátum: 2007 Július 10, 10:14:30 »

Azt mondják fel lehet. De nem házilag.

Hi All!

fel lehet újítani egy 1302 -s kormányművet? vegyek bontottat? az új kissé drága Sad a kormány meg lötyög (ez nem az anyázós rovat  Grin )
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17306 Dátum: 2007 Július 10, 10:07:29 »

Hi All!
fel lehet újítani egy 1302 -s kormányművet? vegyek bontottat? az új kissé drága Sad a kormány meg lötyög (ez nem az anyázós rovat  Grin )

a bogárhátúponthu-ra bemész, ott van egy "linkek" menüpont, azon belül meg mindenféle mesteremberek.
közte kormánymű felújítós is.
sztem hívd fel és megmondja a tutit.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17305 Dátum: 2007 Július 10, 09:59:03 »

Hi All!

fel lehet újítani egy 1302 -s kormányművet? vegyek bontottat? az új kissé drága Sad a kormány meg lötyög (ez nem az anyázós rovat  Grin )
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17304 Dátum: 2007 Július 10, 09:02:07 »

Lenne egy kérdésem!
Már anniyra benne vagyok a karbi szerelésben és észrevettem vmit....
az úszóház oldalán van a nagyobbik csavar ami mögött egy vágott fejű réz izé van. azt kicsavarva van egy kisebb réz egy rugó s egy másik réz valami ami kinyúlik a karbi másik oldalán.
a porblémám az volt hogy ami kinyúlik a karbiból ott csepegett a benya. végül meoldódott de nem tudtam rájnni mi az. valami nyomásszobaájzó?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17303 Dátum: 2007 Július 10, 08:09:23 »

Minden meg van van bocsájtva....  Hátha megmarad a kabrio télire  Smiley

Amúgy nálam tűnt el, ha jól emlékszem. Most nehéz. :-)

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17302 Dátum: 2007 Július 10, 08:01:57 »

Amúgy nálam tűnt el, ha jól emlékszem. Most nehéz. :-)

Az jó, akkor megint van hajtószáram!!  CSak kicsit nehéz pakolni  Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17301 Dátum: 2007 Július 10, 07:53:26 »

Az jó, akkor megint van hajtószáram!!  CSak kicsit nehéz pakolni  Grin

Hogy ment volna, ráhegesztették.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #17300 Dátum: 2007 Július 10, 07:47:31 »

Gratulálok! Azért a hajtószem nem ment szét a kúpos felfekvéstől?   Roll Eyes

Hogy ment volna, ráhegesztették.  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17299 Dátum: 2007 Július 10, 07:45:34 »

Gratulálok! Azért a hajtószem nem ment szét a kúpos felfekvéstől?   Roll Eyes

szomorodjon meg aki eltüntette GSattila 36 os dugókulcsához a hajtószárat Cheesy Cheesy:D Grin nembaj, miután pár pajszert meg vasrudat elhajlítottunk, kevéssé professzionális megoldásként egy kb 5 centi átmérőjű, hegyes végű acél karót kasználva hajtórúdként leoldódott a lendkerék csavarja.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17298 Dátum: 2007 Július 10, 07:05:05 »

az rendben van, de az AC-ból sosenem folyt le olaj.
Az biztos. A múltkor gyanús volt, leszedtem, meg szét, aztán rájöttem, hogy az AC nem lehet ludas, még ha a membrán rongyos lenne is...

Bácsi Győző
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17297 Dátum: 2007 Július 09, 22:16:31 »

Bimetálhoz visszatérve:
A eset, így áll amikor nem jár a motor, vagy már bemelegedett
B eset, így áll, ha hideg a motor és rajta van a gyújtás?
(rajztudásom megragadt Pityubá szintjén Cheesy)

dírva rajzok
nekem a bimetal néha ha hidegen inditom átfordul és fölbőga a motor, azert van mert nincs beent egy stift vagy mi a túró, nincs vkinek elfekvőben egy?? Grin
1303LS
« Hozzászólás #17296 Dátum: 2007 Július 09, 22:07:16 »

jóvanna, akkor 180  Grin
Rejtély megoldva.  Grin Grin Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17295 Dátum: 2007 Július 09, 21:59:25 »

Bimetálhoz visszatérve:
A eset, így áll amikor nem jár a motor, vagy már bemelegedett
B eset, így áll, ha hideg a motor és rajta van a gyújtás?
(rajztudásom megragadt Pityubá szintjén Cheesy)

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17294 Dátum: 2007 Július 09, 21:51:53 »

És a lemezrugókat hová akasztod 90 foknál?
Max 180-nál tudnád de akkor is pöcköt kell faragni.

jóvanna, akkor 180  Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17293 Dátum: 2007 Július 09, 21:08:28 »

szomorodjon meg aki eltüntette GSattila 36 os dugókulcsához a hajtószárat Cheesy Cheesy:D Grin nembaj, miután pár pajszert meg vasrudat elhajlítottunk, kevéssé professzionális megoldásként egy kb 5 centi átmérőjű, hegyes végű acél karót kasználva hajtórúdként leoldódott a lendkerék csavarja.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17292 Dátum: 2007 Július 09, 20:14:47 »

A karbin át be a motorba, ott meg a kopott hengereken szépen le a mociba:)
ezt már én is irtam,de ac bol hiogy szivárog le Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #17291 Dátum: 2007 Július 09, 20:06:04 »

Manapság így telnek napjaim, csiszolás-gittelés-csiszolás-vizes csizsolás, aztán ez előlről, egyre jobb a felület, már szinte el sem hiszem milyen jó néha,belegondolva, hogy milyen volt előtte, de még mindig nem az igazi.....de most már kezd elegem lenni, marad ilyen!  Cool
Egész nap csak simogatom a kocsit  Grin


Csiszold még.
Nekem is tele volt a tököm már a csiszolással, plussz majd megevett a fene hogy a gépen legyen a festék ne a dobozban és maradt benne egy pár esztétikai hiba ami miatt most van egy kis bűntudatom. Pedig csak kicsit jobban oda kellet volna figyelnem a 40 fokban a tűző napon  és szólni az öregnek hogy "Öcsibácsi lökj már ide egy pici gittet".  Evil
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17290 Dátum: 2007 Július 09, 20:01:57 »

Amúgy ezeknek a keskeny indexes sárvédőknek, gyárilag van a lámpához közelebb az index?? Mert a nagyindexes az sokkal arrébb, feljebb van.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17289 Dátum: 2007 Július 09, 20:00:13 »

Manapság így telnek napjaim, csiszolás-gittelés-csiszolás-vizes csizsolás, aztán ez előlről, egyre jobb a felület, már szinte el sem hiszem milyen jó néha,belegondolva, hogy milyen volt előtte, de még mindig nem az igazi.....de most már kezd elegem lenni, marad ilyen!  Cool
Egész nap csak simogatom a kocsit  Grin



[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17288 Dátum: 2007 Július 09, 19:56:51 »

A karbin át be a motorba, ott meg a kopott hengereken szépen le a mociba:)
Na ezt jól megmondtam , moci-motor  Grin  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17287 Dátum: 2007 Július 09, 19:56:15 »

és hova folyik onnan!
bakelitre?
tüszelep már karbi
A karbin át be a motorba, ott meg a kopott hengereken szépen le a mociba:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17286 Dátum: 2007 Július 09, 19:53:31 »

Hohó, már hogyne tudna tudna lefolyni!
Elég, ha valahol átereszt az AC-pumpa, aztán kész a baj. Nomeg, ha ferdén áll a kocsi teletankkal, az eleje magasabban, akkor meg aztán egy rosszul záró tűszelepen át is becsepeghet a benzin.
és hova folyik onnan!
bakelitre?
tüszelep már karbi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17285 Dátum: 2007 Július 09, 19:50:17 »

miért folyna?

ez a benzin lefolyik az olajba című műsor mindig előjön.
látott már ilyet valaki élőben is? mert én még nem.
az ac-t megkukkolva fizikailag lehetetlen, hogy ott lecsöpögjön a benya.
ha meg mégis lefolyik, és annyi folyik le, hogy a motor nem tudja melegen kidolgozni magából, akkor 50 literes fogyasztás jönne ki.
quod erat demonstartum ez egy faszság.

Hohó, már hogyne tudna tudna lefolyni!
Elég, ha valahol átereszt az AC-pumpa, aztán kész a baj. Nomeg, ha ferdén áll a kocsi teletankkal, az eleje magasabban, akkor meg aztán egy rosszul záró tűszelepen át is becsepeghet a benzin.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #17284 Dátum: 2007 Július 09, 19:31:25 »

nekem megy bele egy és jön ki belőle 5 madzag, ezeket okosan kicseréltem egymással...  Grin Grin Grin
És a lemezrugókat hová akasztod 90 foknál?
Max 180-nál tudnád de akkor is pöcköt kell faragni.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17283 Dátum: 2007 Július 09, 19:29:58 »

Na ha neked nincs szivatód az autón és hidegen be tudod indítani különösebb hókuszpókusz nélkül akkor ott nagyon el van b.... valami.
Először is legyen minden rendben és azután állítgass, ha  ahibákhoz állítgatod be akkor sosem lesz jó. 
Szóval legyen szivató szépen menjen vissza, zárjon a tűszelep (én még próbálkoznék a régivel ha azzal nem fojt be) ne szívjon falsot, állítgatás csak ezek után.
Ja és gyújtás állítás után.
Gyújtás állítás meg szelep állítás után.  Evil

A hókuszpókusz a lábam...  Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17282 Dátum: 2007 Július 09, 19:29:14 »

Hogy  tökömbe tekered el a fedelet 90fokkal ?
Ja és ezekután még ment is?  Grin

nekem megy bele egy és jön ki belőle 5 madzag, ezeket okosan kicseréltem egymással...  Grin Grin Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17281 Dátum: 2007 Július 09, 19:23:41 »

Az mitől lehte hogy kb 20km után úgy felmelegszik a moci hogy nincs alapjáraton olajnyomás?
Az olajsziattyú jó, jó olaj van benne, van benne olaj,
a hűtéssel lesz vmi?
van 2fajta turbinám, az egyik kb 1cmel keskenyebb, most az van rajta.
ha nincs alpjáraton olajnyomás uj olajgomba és uj jó olaj után sem akkor készülj fel hajtókar csapágy!

-benzin oljab csak karbin át jutt be motorba  sok motor volt amit már elátkoztak pl(manófalvi)3hengerezet nem mnet stb     karbinát 1-2nap altt 5liter benzines szart engedtem le !

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17280 Dátum: 2007 Július 09, 19:21:23 »

hali!

ki lehet házilag megemelés nélkül szedni a kormányművet egy 1302-ből?
ha mazohista vagy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #17279 Dátum: 2007 Július 09, 19:11:15 »

Ja akinek működik a bimetál...  Grin

Na ha neked nincs szivatód az autón és hidegen be tudod indítani különösebb hókuszpókusz nélkül akkor ott nagyon el van b.... valami.
Először is legyen minden rendben és azután állítgass, ha  ahibákhoz állítgatod be akkor sosem lesz jó. 
Szóval legyen szivató szépen menjen vissza, zárjon a tűszelep (én még próbálkoznék a régivel ha azzal nem fojt be) ne szívjon falsot, állítgatás csak ezek után.
Ja és gyújtás állítás után.
Gyújtás állítás meg szelep állítás után.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #17278 Dátum: 2007 Július 09, 19:06:19 »

Autópályán lefelé 100-110 körül valami hátul elkezdett kerregni, nem basztattam tovább, legurultam a Balatonhoz, másnap láttat, hogy a gyújtáselosztó fedelébe a rotor (ha jól tudom, hogy ez a neve) beleér. Tiszta karc volt belülről a fedő. Elforgattam 90 fokkal a fedelet, és megszünt a hang. De persze reggel visszafelé. olyan Fehérvár magasságában előjött megint...
Mi a ***-től lehet? Megvetemedik a hőtől? vagy elosztót kéne cserélnem?
Hogy  tökömbe tekered el a fedelet 90fokkal ?
Ja és ezekután még ment is?  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17277 Dátum: 2007 Július 09, 18:35:30 »

Ugyan-ugyan!
 Elég egy henger gyújtásának kimaradozása, esetleg többé is...
Nem kizárólag "folyás"-ra kell gondolni, csak folyamatos benzintöbbletre, ami ugyan melegen kipárolog egy darabig, de az olaj egyre sz**abb lesz.

az rendben van, de az AC-ból sosenem folyt le olaj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17276 Dátum: 2007 Július 09, 18:05:46 »

miért folyna?

ez a benzin lefolyik az olajba című műsor mindig előjön.
látott már ilyet valaki élőben is? mert én még nem.
az ac-t megkukkolva fizikailag lehetetlen, hogy ott lecsöpögjön a benya.
ha meg mégis lefolyik, és annyi folyik le, hogy a motor nem tudja melegen kidolgozni magából, akkor 50 literes fogyasztás jönne ki.
quod erat demonstartum ez egy faszság.
Ugyan-ugyan!
 Elég egy henger gyújtásának kimaradozása, esetleg többé is...
Nem kizárólag "folyás"-ra kell gondolni, csak folyamatos benzintöbbletre, ami ugyan melegen kipárolog egy darabig, de az olaj egyre sz**abb lesz.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1578 1579 1580 1581 1582 [1583] 1584 1585 1586 1587 1588 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.