www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 18:50:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1563 1564 1565 1566 1567 [1568] 1569 1570 1571 1572 1573 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14797347 alkalommal)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17931 Dátum: 2007 Augusztus 05, 15:16:42 »

1,1?? az nagyon kevésnek tűnik nekem. az nem a belsős gumikhoz az ajánlás?? én 1,8-2-re szoktam a 165ösöket. elöl mondjuk 1,8

az első kerekekre szerintem az 1.1 az jó érték (1.1-1.3 bar van a könyvben is ha jól tudom)  1.8-nál sokkal "pattogósabb"

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #17930 Dátum: 2007 Augusztus 05, 14:54:38 »

Ja, meg ti mennyi bar-t nyomtok a kerekekbe?
Mert én a gyári 1,7 hátra, 1,1 előre adagot nyomtam bele, de így mintha jobban sodródna a kanyarokban,meg imbolyog, meg eléggé kemény. Ezelőtt más volt, bár azóta a kerekek is lettek cserélgetve, mert összevissza voltak rajta az öregnek.
De az is lehet, hogy csak elszoktam tőle, mert vagy 4 hónapig csak a családi leon-t csapattam, az meg pöppet stabilabb ilyen téren.
1,1?? az nagyon kevésnek tűnik nekem. az nem a belsős gumikhoz az ajánlás?? én 1,8-2-re szoktam a 165ösöket. elöl mondjuk 1,8
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17929 Dátum: 2007 Augusztus 05, 14:16:28 »

Ja, meg ti mennyi bar-t nyomtok a kerekekbe?
Mert én a gyári 1,7 hátra, 1,1 előre adagot nyomtam bele, de így mintha jobban sodródna a kanyarokban,meg imbolyog, meg eléggé kemény. Ezelőtt más volt, bár azóta a kerekek is lettek cserélgetve, mert összevissza voltak rajta az öregnek.
De az is lehet, hogy csak elszoktam tőle, mert vagy 4 hónapig csak a családi leon-t csapattam, az meg pöppet stabilabb ilyen téren.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17928 Dátum: 2007 Augusztus 05, 14:12:39 »

Képzeljétek, a napokban "kiolvadt" a gyújtótrafóm.
A gyújtásnak semmi baja nem volt, rendesen működött, csak épp nézegettem a motorteret, hogy minden rendjén van-e, aztán csak látom, hogy a benzinszűrőn, meg a szívócsőn valami fekete olvadt szurokszerű retyó van. Először azt hittem, biztos az alvázvédő vagy festék megolvadt valahol, aztán lefolyt, de aztán alaposabban átnézve, kiderült, hogy a trafómból folyt ki ez a retva. Még a motorház belsején is volt egy folt, mintha szétpukkant volna a trafó. De érdekes mód hibátlanul működött. 12V-os volt, nem 6-os.
Kicseréltem egy másikra.....remélem ez volt a legnagyobb hiba ezévre  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17927 Dátum: 2007 Augusztus 05, 14:06:51 »


Jó lesz a vas, nagyon alapos munkának nézem!

Remélem marad piros  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #17926 Dátum: 2007 Augusztus 03, 22:54:04 »

ujabb helyzet http://picasaweb.google.com/EPE66VW/MyBugyInTheWorkShop

1303LS
« Hozzászólás #17925 Dátum: 2007 Augusztus 03, 20:58:11 »

natasa pobjeda lesz az!  Evil
Nem pont ez , de hasonló.
Majd megtalálom azt is.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17924 Dátum: 2007 Augusztus 03, 20:50:42 »

Valami ford, olyasmi mint az edsel valami női nevet adtak neki valakiről, nem jut eszembe.

natasa pobjeda lesz az!  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #17923 Dátum: 2007 Augusztus 03, 19:42:29 »

a pobeda megszívatta. Evil
Nem pobeda.
Pont ma mutatta a főnököm egy kanadai restauráló műhelyből a képeket ( ott járt ) és ott csináltak egy ilyet.
Valami ford, olyasmi mint az edsel valami női nevet adtak neki valakiről, nem jut eszembe.
De szép volt.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17922 Dátum: 2007 Augusztus 03, 19:20:24 »

a pobeda megszívatta. Evil
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17921 Dátum: 2007 Augusztus 03, 13:01:30 »

vagy ez Smiley

durva, jol elbasztak az ultetest ... a tulaj nem reklamalt vajon? ;-]


Buzi, aki fékez! :-)))
xoyox
« Hozzászólás #17920 Dátum: 2007 Augusztus 03, 12:23:51 »

vagy ez Smiley

[melléklet törölve az admin által]
xoyox
« Hozzászólás #17919 Dátum: 2007 Augusztus 03, 12:23:05 »

szmb-zes utan:)


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17918 Dátum: 2007 Augusztus 03, 11:11:20 »

elektronikus ?

Azaz, koszi! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17917 Dátum: 2007 Augusztus 03, 10:55:03 »

na szerintem ez sem igaz mert előgyújtást lehet állítani, mert nekem is elektromos

elektronikus ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #17916 Dátum: 2007 Augusztus 03, 10:07:20 »



A gyujtasom nem tudom, hogy milyen, mer' nem lehet allitani rajta semmit, elektromos...

na szerintem ez sem igaz mert előgyújtást lehet állítani, mert nekem is elektromos
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17915 Dátum: 2007 Augusztus 03, 05:11:18 »

HC meg a CO is magas, az már csúnya.
ezeknek fordítva kéne működniük: magas HC -> alacsony CO, alacsony HC-> magas CO
gyújtásod fasza?

Igen, mindketto magas.

Az en olvasatomban ez azt jelenti, h tokeletlen az eges, keves a levego, vagy sok a benzin, marad elegetlen szenhidrogen a fustgazokban, a CO2-ve sem tudott elegni minden, megmaradt egy redukaltabb formaban, CO-nak.

Javitsatok ki, ha nem igy van, ehhez nem ertek, csak talalgatok.

A gyujtasom nem tudom, hogy milyen, mer' nem lehet allitani rajta semmit, elektromos...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #17914 Dátum: 2007 Augusztus 02, 22:16:19 »

<beszúrt kép törölve>

Ez mi?
ha jól tévedek, alapjárati mágneskapcsoló, az alapjáratot befolyásolja (a neve is erre utal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17913 Dátum: 2007 Augusztus 02, 21:43:22 »


Hú ez érdekel, milyen jeladót használsz és hogy építetted bele.
(sztem ez adja a legpontosabb mérést hőmérséklet ügyben)
besetaltam az elso utba eso tyuning botba oszt vettem egy olajhofokmero szettet.
a leereszto csavart meg kifutra az esztergalyos es vagott bele kupos menetet.
 Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17912 Dátum: 2007 Augusztus 02, 19:29:33 »

nekem nagy melegben eis max 70-80fok olajam gomba után van kötve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17911 Dátum: 2007 Augusztus 02, 19:28:11 »

hi all!

Én is most készülök beszerezni valami olajhőfokmérő cuccost, sőtt jó lenne az olajnyomást is tudni.
A kérdésem az lenne hogy milyen műszert próbáljak szerezni és hogy hova tudom ezt egyszerűen beépíteni.
A olajgomba helyére gondoltam egy T osztót betenni és olda a hőfokmérőt és a nyomásmérőt. ott jó értéket mutat?
Tudom hogy a jó érték relatív de azért közelítene a valós hőmérséklethez?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17910 Dátum: 2007 Augusztus 02, 18:16:59 »

Jah
Weber 32/36 DFAV (DFEV) van fennt.
Eddig aki látta, szerintem senki nem tudott vele 100%-an bánni, mármint szerelő.
A 36-ostorok meg egyenesen szinte nem is működik, de ez amiatt van szerintem,
hogy nem bogárra tervezték, szóval egy másik kocsi pedélmozdulata biztos többet húz mint ez.
Mondjuk ezt egy gázkar meghosszabbítással meglehet oldani, mármint a karbi erőkarját kicserélni picit hosszabbra.
CO-ja jó (merki ehhez állította be mérővel), de CH-ja irgalmatlan magass (zöldkártyásnál jó arasznyira kellett tartani a kadron végétől, hogy elfogadható értéket mutasson a gép...)!
???
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17909 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:12:26 »

az jó, mert 70 fok alatt hidegnek minősül az olaj.
50 fok az kurva kevés


Igen, ennek ellenére az olajnyomás  - szerintem- a megfelelő értékre esik vissza...(2.5 bar f=3000 1/min ;30mm szivattyú, 'hidegen' 3.5-4 bar)

'81 Hecho en México
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #17908 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:09:53 »

aha, jó


De szűkszavúak vagytok.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17907 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:08:15 »

És ez nekem jó?  Smiley
aha, jó

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #17906 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:08:03 »

Ez ha nincs rajta a gyújtás elzárja a benzin útjaát cucc.

És ez nekem jó?  Smiley
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17905 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:06:48 »

<beszúrt kép törölve>

Ez mi?

Ez ha nincs rajta a gyújtás elzárja a benzin útjaát cucc.
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #17904 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:04:34 »



Ez mi?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17903 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:53:58 »

az jó, mert 70 fok alatt hidegnek minősül az olaj.
50 fok az kurva kevés


Ha a kiegészítő olajtartályban van, ami alulra van szerelve, ott elég alacsoynaz olaj hőfoka, pláne a fal közelében.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17902 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:49:47 »

A külső hőmérséklet azért nagyban befolyásolja szerintem. Nemrégen majd 40 C -fokban mértem 90 km/h-náll 85 C-fokos olajhőfokot, 50-60-as tempónál pedig 90 fölé emelkedett a mutató. Estefelé amkor kb 20 C-os hőmérséklet mérhető nem mozdul ki a mutató (50 C). Általában az elmondható hogy 80 C-fok fölé - utazótempó mellett - nem emelkedik. (Azt azért hozzá kell tennem hogy van egy +olajtartály alul és a mérőgomba ide van szerelve, +1 bordával nagyobb az olajhűtőm is.)
az jó, mert 70 fok alatt hidegnek minősül az olaj.
50 fok az kurva kevés

Hat nem tudom, nekem azt mondtak, h tul dus a keverekem, tobbek kozott mer' magas a HC-m es a CO-m (ez ugytom lehet kopott motortol is), es kurvara melegszik az olajam, kb 100-120 fokig felmegy a homero 90km/h -nal ... :-/
HC meg a CO is magas, az már csúnya.
ezeknek fordítva kéne működniük: magas HC -> alacsony CO, alacsony HC-> magas CO
gyújtásod fasza?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #17901 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:21:13 »

Olajhomerseglethez.
Nekem nagy olajfuratos blokkom van, a nagy aluminium olajhutovel. A karbutator rajta solex 30-as .Ha olyan 30fokos odakint a levego es 90el megyek akkor olyan 110fokos az olaj. ha 100-al tolom neki akkor 120-ig felmegy az olajhomerseglet. Ja es a jelado a leereszto csavarban van benne.
Otleteket elore is koszi Grin


Hú ez érdekel, milyen jeladót használsz és hogy építetted bele.
(sztem ez adja a legpontosabb mérést hőmérséklet ügyben)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17900 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:18:16 »

Olajhomerseglethez.
Nekem nagy olajfuratos blokkom van, a nagy aluminium olajhutovel. A karbutator rajta solex 30-as .Ha olyan 30fokos odakint a levego es 90el megyek akkor olyan 110fokos az olaj. ha 100-al tolom neki akkor 120-ig felmegy az olajhomerseglet. Ja es a jelado a leereszto csavarban van benne.
Otleteket elore is koszi Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #17899 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:15:16 »

Hell!
megirom ide is bár nem ide való.

ha szeretne valaki bogárból utánfutót kérem szóljon mert azt az infót kaptam, hogy egy darabot nem lehet csinálni ill. műszakiztatni csak kis szériát. ami mondjuk három darab. meg kell terveztetni stb...stb...stb...

tehát még két érdeklkődőt várok!

magamnak nem csinálok hármat... Smiley
xoyox
« Hozzászólás #17898 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:47:21 »

Hat nem tudom, nekem azt mondtak, h tul dus a keverekem, tobbek kozott mer' magas a HC-m es a CO-m (ez ugytom lehet kopott motortol is), es kurvara melegszik az olajam, kb 100-120 fokig felmegy a homero 90km/h -nal ... :-/
ha magas a CO-d akkor füstöl a motorod is !
Ezert kell egy jo alapbeallitast csinalni, es onnan fel-le allitani, CO merövel.
regi bogaraknal a max  4 lehet ( de 2,5-3 között az franko)
120 fokos olaj az mar majdnem hatar halal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17897 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:42:32 »

A külső hőmérséklet azért nagyban befolyásolja szerintem. Nemrégen majd 40 C -fokban mértem 90 km/h-náll 85 C-fokos olajhőfokot, 50-60-as tempónál pedig 90 fölé emelkedett a mutató. Estefelé amkor kb 20 C-os hőmérséklet mérhető nem mozdul ki a mutató (50 C). Általában az elmondható hogy 80 C-fok fölé - utazótempó mellett - nem emelkedik. (Azt azért hozzá kell tennem hogy van egy +olajtartály alul és a mérőgomba ide van szerelve, +1 bordával nagyobb az olajhűtőm is.)

Hat nem tudom, nekem azt mondtak, h tul dus a keverekem, tobbek kozott mer' magas a HC-m es a CO-m (ez ugytom lehet kopott motortol is), es kurvara melegszik az olajam, kb 100-120 fokig felmegy a homero 90km/h -nal ... :-/


Buzi, aki fékez! :-)))
xoyox
« Hozzászólás #17896 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:30:36 »

Leonnak nem valami kéttorkú weber van a motorján?
nem tudom, azt hittem sima Pict  valamilye van
Weberekkel - Dellortokkal  maskeppen kell banni, de azt is be lehet löni, mint az oramü:)
de minden hö-sködes Smiley onnan ered Smiley
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17895 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:28:52 »

Meg kell mérni, hogy tényleg melegszik-e. Folyamatos 100-as tempónál az olaj ne legyen 100 fok felett. Ha alatta van, nem melegszik, ha felette, akkor lehet, hogy igen.
...............

A külső hőmérséklet azért nagyban befolyásolja szerintem. Nemrégen majd 40 C -fokban mértem 90 km/h-náll 85 C-fokos olajhőfokot, 50-60-as tempónál pedig 90 fölé emelkedett a mutató. Estefelé amkor kb 20 C-os hőmérséklet mérhető nem mozdul ki a mutató (50 C). Általában az elmondható hogy 80 C-fok fölé - utazótempó mellett - nem emelkedik. (Azt azért hozzá kell tennem hogy van egy +olajtartály alul és a mérőgomba ide van szerelve, +1 bordával nagyobb az olajhűtőm is.)

'81 Hecho en México
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #17894 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:21:11 »

Ha jól tudom akkor egy DFEV Prog. Weber...


Szaron tejszín?!  Grin Grin Grin

Bocsi...  Evil
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17893 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:16:13 »

Leonnak nem valami kéttorkú weber van a motorján?

Ha jól tudom akkor egy DFEV Prog. Weber...

'81 Hecho en México
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17892 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:09:41 »

Mulkt heten irtam a karbi beallitasarol Pityubacsinak egy leirast , de az ekezeteim hianya miatt ki akarja magyarra javitani, es meg kell varnod, amig felrakja az SZMB rovatba
ha a leirtak alapjan majd beallitod a karbidat megszünik a forrosag , ugyanis az az erzesem tul sovany üzemanyaggal jarsz !
altalaban ez az oka egy  tulforro Motornak !
De ha most a karbid bal oldalan alul levö kisebbik csavarodat fel fordulattal kicsavarod, , mar akkor is jobbnak kellene lennie
Probald ki ,vagy vard ki Pityubacsi -t amig felebred Smiley
Leonnak nem valami kéttorkú weber van a motorján?

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1563 1564 1565 1566 1567 [1568] 1569 1570 1571 1572 1573 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.