www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:03:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1570 1571 1572 1573 1574 [1575] 1576 1577 1578 1579 1580 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781703 alkalommal)
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #17651 Dátum: 2007 Július 22, 20:10:10 »

a váltón a kapcsolóhoz honnan megy a kábel? Nem tervezem kiszedni a kapcsolót, csak a kábelt nyisszantanám el valami elérhetö helyen.

apropo váltó
ha a váltórudat csavargatom, az mit csinál? Hátul valamit nyög a váltó. mikor megvettem a kocsit, a váltórúdon a díszgomb majd'leesett, azt becsavartam, de közben csavarodott a rúd is, ezért kérdezem.
he neked a garazsban kint van a szgep?vagy rohangalsz be zsiros olajos kezzel klimpirozni?  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17650 Dátum: 2007 Július 22, 20:08:46 »

a váltón a kapcsolóhoz honnan megy a kábel? Nem tervezem kiszedni a kapcsolót, csak a kábelt nyisszantanám el valami elérhetö helyen.

apropo váltó
ha a váltórudat csavargatom, az mit csinál? Hátul valamit nyög a váltó. mikor megvettem a kocsit, a váltórúdon a díszgomb majd'leesett, azt becsavartam, de közben csavarodott a rúd is, ezért kérdezem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17649 Dátum: 2007 Július 22, 19:47:54 »

igy ugy gondolom hogy folyamatosan atmegy az olaj az olajhuton.
vagy nem Huh
termosztátnak meg olaj-olajhütö átjutásnka semmi köze szvsz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17648 Dátum: 2007 Július 22, 19:44:46 »

Nem igazan.
Az uzemi homersekletet hogyan ered el? Mivel szabalyozod?
igy ugy gondolom hogy folyamatosan atmegy az olaj az olajhuton.
vagy nem Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17647 Dátum: 2007 Július 22, 19:41:23 »

fék a főfékhengerben, a taolató meg a váltóban


 
hol van a féklámpa és hol van a tolatólámpa kapcsoló?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #17646 Dátum: 2007 Július 22, 19:37:07 »

Ha nem rakom be a termosztatot a moci-ba, az mekkora baj? Fenn van az osszes lemez, a turbina haz meg folyamatos nyitott allapotban van kiakasztva.
ez igy jo??
koszi Grin

Nem igazan.
Az uzemi homersekletet hogyan ered el? Mivel szabalyozod?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17645 Dátum: 2007 Július 22, 19:36:06 »

hol van a féklámpa és hol van a tolatólámpa kapcsoló?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17644 Dátum: 2007 Július 22, 18:41:31 »

Ha nem rakom be a termosztatot a moci-ba, az mekkora baj? Fenn van az osszes lemez, a turbina haz meg folyamatos nyitott allapotban van kiakasztva.
ez igy jo??
koszi Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 22, 18:44:47 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17643 Dátum: 2007 Július 22, 18:39:48 »

Igen, a generátorról/dinamóról, olajgombáról, stb. Én a hátsó motorlemezt is le szoktam venni ilyenkor.

meg a benzincsövet is érdemes ám lehúzni az ac-ről
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17642 Dátum: 2007 Július 22, 18:31:26 »

és a tyúkbél szakszó halandónak elmagyarázva mit is jelent? Cheesy drautkoszoru?

Igen, a generátorról/dinamóról, olajgombáról, stb. Én a hátsó motorlemezt is le szoktam venni ilyenkor.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17641 Dátum: 2007 Július 22, 18:29:14 »

Azért kösd ki a tyúkbeleket...
és a tyúkbél szakszó halandónak elmagyarázva mit is jelent? Cheesy drautkoszoru?
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17640 Dátum: 2007 Július 22, 17:28:10 »

A motor semmivel se csatlakozik a kasztnihoz, csak az alvázról kell lecsavarozni és lehet is ledobni?

Azért kösd ki a tyúkbeleket...

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17639 Dátum: 2007 Július 22, 17:26:10 »

a kékben a rádió nekem is ki van vágva. Már ki is találtam hogy lesz normális Smiley Már ha kisrádijó megy bele (azt szeretnék, régit). Enyémnek van ilyen fekete müanyag müszerfalboritása. Azt rá, a rádio helyére meg egy kifaragott falap lakkozva, abba meg a rádió. Nekem illik bele mer egypár cucc fábol van.
De ilyen rondán van kivágva? Tiszta hullámos, meg cakkos...

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17638 Dátum: 2007 Július 22, 17:12:34 »

Mi a péniszt csináljak evvel?
a kékben a rádió nekem is ki van vágva. Már ki is találtam hogy lesz normális Smiley Már ha kisrádijó megy bele (azt szeretnék, régit). Enyémnek van ilyen fekete müanyag müszerfalboritása. Azt rá, a rádio helyére meg egy kifaragott falap lakkozva, abba meg a rádió. Nekem illik bele mer egypár cucc fábol van.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #17637 Dátum: 2007 Július 22, 16:53:01 »

Mi a péniszt csináljak evvel?
falazd le  Evil

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17636 Dátum: 2007 Július 22, 16:51:57 »

Mi a péniszt csináljak evvel?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17635 Dátum: 2007 Július 22, 14:41:32 »

hát ez lóf@sz Grin 10perc alatt kint van: ablak, elefántfül. fémkeret. Úgy hogy nemhogy még bogarat, autót se bontottam életemben.

jelentem bogi kibelezve. Elöl elektronika maradt.

kérdés: pontosan, de tényleg pontosan:
-kormányt, rudazatot hogy kell kiszedni, ha leemelem a kasztnit?
-milyen kábeleket, hol kell lekötni a motorrol (váltóról, fékröl - visszajelzö lámpák?)

A motor semmivel se csatlakozik a kasztnihoz, csak az alvázról kell lecsavarozni és lehet is ledobni?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 22, 16:16:23 írta gyiik »
1303LS
« Hozzászólás #17634 Dátum: 2007 Július 22, 13:25:27 »

pff. Lehet házigány lesz. De azt meg nem akarom, hogy ugy festem le az ajtót, hogy csak körülötte, alatta meg lehet hogy már rozsdállik.
Szerintem ki lehet azt szépen szedni.
Az enyémből a volt tulaj emberei (nembogarasinkábbgumiszerelők) szedték ki a cuccokat, tartottam is tőle hogy ez+az elég gány lesz, de a tetőkárpiton kívül (ami amúgy is új ment bele) semmit nem barmoltak el.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17633 Dátum: 2007 Július 22, 13:22:09 »

pff. Lehet házigány lesz. De azt meg nem akarom, hogy ugy festem le az ajtót, hogy csak körülötte, alatta meg lehet hogy már rozsdállik.
Hogy lehet az újat feltenni? Azért kérdezem mert fordított eljárásban talán levadászhatnám a régit hibátlanul a'la 16000FT spur.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17632 Dátum: 2007 Július 22, 13:19:50 »

A haverom most vett talán 2 hónapja. Egy balos kelletvolna neki mert eltörte. És csak párba tudott venni.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17631 Dátum: 2007 Július 22, 08:36:27 »

A króm keretre gondolsz vízlehúzóval? Akkor 8500/db és csak párban van. Ha az ablak körülötti kéder is kell akkor a trabanté ugyan az, csak árban töredéke a bogárénak.

szerintem 7 ezer darabja a krómkeretnek, és nem párban, hanem darabonként. :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17630 Dátum: 2007 Július 22, 00:09:49 »

az eredeti ölég pöcs módon szigetel. Mennyi az új díszkeret a sok gumival együtt? Kábé.
A króm keretre gondolsz vízlehúzóval? Akkor 8500/db és csak párban van. Ha az ablak körülötti kéder is kell akkor a trabanté ugyan az, csak árban töredéke a bogárénak.


                             GNX-967
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17629 Dátum: 2007 Július 21, 22:27:46 »

miért akarsz másmilyet?
az eredeti ölég pöcs módon szigetel. Mennyi az új díszkeret a sok gumival együtt? Kábé.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17628 Dátum: 2007 Július 21, 22:15:12 »

Az altó elejénél lévö kis belsö világitás kapcsoló hogy müködik? Nem jöttem rá Cheesy Ha be van nyomva akkor a kasztnin zárlatozza a kábelt vagy mi? Vagy pont csak akkor van összekötve a negativ? (utobbi nem logikus mert pont akkor nem világit). Valaki meséljen egy kicsit erröl pls. Tuti, ha összerakom nem fog müködni Smiley
valahogy úgy.
ha nyitva van az ajtó, akkor a kapcsoló testeli a kört és világít a csillár. ennyi.

Más: az ajtóból a fém keretet
1- ki lehet venni úgy, hogy ne görbüljön összevissza és vissza lehet rakni?
2- ha kiszedem, van utángyártott valami más keret amit a helyére rakhatok? - inkább ezt választanám főleg ha jobban szigetel.

1-biztos lehet, nekem még nem sikerült
2-van, ugyanolyan, mint amilyet ki fogsz szedni. miért akarsz másmilyet?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17627 Dátum: 2007 Július 21, 21:55:12 »

és mondjuk utángyártott, díszkeret nélküli, csak gumi van? Szoval nem lenne semmi keret csak az.
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17626 Dátum: 2007 Július 21, 20:59:10 »

Más: az ajtóból a fém keretet
1- ki lehet venni úgy, hogy ne görbüljön összevissza és vissza lehet rakni?
2- ha kiszedem, van utángyártott valami más keret amit a helyére rakhatok? - inkább ezt választanám főleg ha jobban szigetel.

Van utángyártott díszkeret, nehezen lehet nyomódás nélkül kiszedni.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17625 Dátum: 2007 Július 21, 18:35:04 »

A mélyedésben lévő műanyagot ki lehet pattintani, és alatta van egy csavar.
köszi Smiley Már nem sok minden maradt benne. A müszerfal még egyben van, mert be akarom inditani a 30-as karbival is, hogy ne szétszedés után legyen hoppá nem megy és akkor vajon mi a baj. Legalább azt beállitanám elöre. Kéne egy átalakito 34-es szivocsonkrol 30-asra, vagy egy szivocsonk (bár azt mondták nem igen egyszerü cserélni). Olyan van, hogy tetökárpit javító anyag? A legelejét sikerült elszakítanom, de még húzom a számat, hogy az eredeti maradjon benne vagy varrjak neki másikat másik fajta anyagbol...

Az altó elejénél lévö kis belsö világitás kapcsoló hogy müködik? Nem jöttem rá Cheesy Ha be van nyomva akkor a kasztnin zárlatozza a kábelt vagy mi? Vagy pont csak akkor van összekötve a negativ? (utobbi nem logikus mert pont akkor nem világit). Valaki meséljen egy kicsit erröl pls. Tuti, ha összerakom nem fog müködni Smiley

Más: az ajtóból a fém keretet
1- ki lehet venni úgy, hogy ne görbüljön összevissza és vissza lehet rakni?
2- ha kiszedem, van utángyártott valami más keret amit a helyére rakhatok? - inkább ezt választanám főleg ha jobban szigetel.
1303LS
« Hozzászólás #17624 Dátum: 2007 Július 21, 11:38:59 »

hogy kell az ajtókárpitot leszedni a belsö kilincsnél? Az a müanyag keret tartja még a helyén az egészet, de feszegetni nem akartam.
A mélyedésben lévő műanyagot ki lehet pattintani, és alatta van egy csavar.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17623 Dátum: 2007 Július 21, 11:36:38 »

hogy kell az ajtókárpitot leszedni a belsö kilincsnél? Az a müanyag keret tartja még a helyén az egészet, de feszegetni nem akartam.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17622 Dátum: 2007 Július 21, 10:06:13 »

jaja
csak nőgyógyászkodni kell hozzá

picit megnyálazod az ujjad és hajrá!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17621 Dátum: 2007 Július 21, 07:12:33 »

Ma reggeli kipattant Tibiből a moci. Menetkész a gép. :-(
hova megy?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17620 Dátum: 2007 Július 21, 06:42:12 »

Ma reggeli kipattant Tibiből a moci. Menetkész a gép. :-(
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #17619 Dátum: 2007 Július 21, 02:40:17 »

1200es jár a zárt, nem?
1970-ig,1300ccm,F-motorkód,40LE zárt.

1971-,1300ccm,AB-motorkód,44LE két szellőzőnyílás.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17618 Dátum: 2007 Július 20, 23:23:08 »

Pontosan így történt...  Undecided Meleg, sztráda, négy személy, sok cucc, emelkedő. Mindenesetre a motorjavítás után teszek fel egy soknyílású motorháztetőt, most az eredeti zárt 1300-as van rajta - gondolom, ezt sem szerette az 1.6-os moci.
1200es jár a zárt, nem? amúgy am otortérkiemelő nagyon durva, nekem pécsről pestre egyhuzamban olyan volt a megérkezéskor a motorháztető, hogy simán rajta tartottam a tenyerem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17617 Dátum: 2007 Július 20, 21:43:42 »

én akkó' má' cserélnék hajtókar csapágyat is...
az is megdobja az összeget vagy 5000 forinttal

jaja
csak nőgyógyászkodni kell hozzá
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17616 Dátum: 2007 Július 20, 21:40:51 »

szükségmegoldásnak jó 1 hengerdugó cseréje, de a korrekt mind a négyé (az már rögtön egy gyűrűzés is)
viszont kell egy komplett tömítéskészlet is, mert a lyukas dugón át beledolgozott a blokkba, és vszeg kinyomta az összes tömítést
1.6-os hengerdugó bótban 50-60 között van, de havertól lehet olcsóbban is venni
motor miatt bogarat venni: felejtsd el
látatlanba 300-azó szerelő: felejtsd el

én akkó' má' cserélnék hajtókar csapágyat is...
az is megdobja az összeget vagy 5000 forinttal

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17615 Dátum: 2007 Július 20, 21:27:51 »

Pontosan így történt...  Undecided Meleg, sztráda, négy személy, sok cucc, emelkedő. Mindenesetre a motorjavítás után teszek fel egy soknyílású motorháztetőt, most az eredeti zárt 1300-as van rajta - gondolom, ezt sem szerette az 1.6-os moci.

jajjj...
ilyenkor még egy kiemelő is jól jönne
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17614 Dátum: 2007 Július 20, 21:25:37 »

az olyan, hogy elég. öreg anyag, kint 40-50-60 fok (az aszfalt felett, ugyebár), meg ha még hajtja is az ember, olajhőfokmérő nyema, amikor elkezd gyengülni, akkor még jobban nyomja, és ugye a 3-as henger hűtése a legrosszabb...


Pontosan így történt...  Undecided Meleg, sztráda, négy személy, sok cucc, emelkedő. Mindenesetre a motorjavítás után teszek fel egy soknyílású motorháztetőt, most az eredeti zárt 1300-as van rajta - gondolom, ezt sem szerette az 1.6-os moci.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17613 Dátum: 2007 Július 20, 21:20:15 »

és vajon mitől égett el az a dugó? meg kellene keresni ennek az okát is

az olyan, hogy elég. öreg anyag, kint 40-50-60 fok (az aszfalt felett, ugyebár), meg ha még hajtja is az ember, olajhőfokmérő nyema, amikor elkezd gyengülni, akkor még jobban nyomja, és ugye a 3-as henger hűtése a legrosszabb...

de nem egy ügy, 1 nap, és menetkész a gép. (történelmileg még vannak, akik emlékeznek arra a bizonyos, a gyomai réten elkövetett akcióra ;-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17612 Dátum: 2007 Július 20, 21:16:44 »

szükségmegoldásnak jó 1 hengerdugó cseréje, de a korrekt mind a négyé (az már rögtön egy gyűrűzés is)
viszont kell egy komplett tömítéskészlet is, mert a lyukas dugón át beledolgozott a blokkba, és vszeg kinyomta az összes tömítést
1.6-os hengerdugó bótban 50-60 között van, de havertól lehet olcsóbban is venni
motor miatt bogarat venni: felejtsd el
látatlanba 300-azó szerelő: felejtsd el
és vajon mitől égett el az a dugó? meg kellene keresni ennek az okát is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1570 1571 1572 1573 1574 [1575] 1576 1577 1578 1579 1580 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.