www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:39:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1570 1571 1572 1573 1574 [1575] 1576 1577 1578 1579 1580 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13192959 alkalommal)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17635 Dátum: 2007 Július 22, 14:41:32 »

hát ez lóf@sz Grin 10perc alatt kint van: ablak, elefántfül. fémkeret. Úgy hogy nemhogy még bogarat, autót se bontottam életemben.

jelentem bogi kibelezve. Elöl elektronika maradt.

kérdés: pontosan, de tényleg pontosan:
-kormányt, rudazatot hogy kell kiszedni, ha leemelem a kasztnit?
-milyen kábeleket, hol kell lekötni a motorrol (váltóról, fékröl - visszajelzö lámpák?)

A motor semmivel se csatlakozik a kasztnihoz, csak az alvázról kell lecsavarozni és lehet is ledobni?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 22, 16:16:23 írta gyiik »
1303LS
« Hozzászólás #17634 Dátum: 2007 Július 22, 13:25:27 »

pff. Lehet házigány lesz. De azt meg nem akarom, hogy ugy festem le az ajtót, hogy csak körülötte, alatta meg lehet hogy már rozsdállik.
Szerintem ki lehet azt szépen szedni.
Az enyémből a volt tulaj emberei (nembogarasinkábbgumiszerelők) szedték ki a cuccokat, tartottam is tőle hogy ez+az elég gány lesz, de a tetőkárpiton kívül (ami amúgy is új ment bele) semmit nem barmoltak el.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17633 Dátum: 2007 Július 22, 13:22:09 »

pff. Lehet házigány lesz. De azt meg nem akarom, hogy ugy festem le az ajtót, hogy csak körülötte, alatta meg lehet hogy már rozsdállik.
Hogy lehet az újat feltenni? Azért kérdezem mert fordított eljárásban talán levadászhatnám a régit hibátlanul a'la 16000FT spur.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17632 Dátum: 2007 Július 22, 13:19:50 »

A haverom most vett talán 2 hónapja. Egy balos kelletvolna neki mert eltörte. És csak párba tudott venni.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17631 Dátum: 2007 Július 22, 08:36:27 »

A króm keretre gondolsz vízlehúzóval? Akkor 8500/db és csak párban van. Ha az ablak körülötti kéder is kell akkor a trabanté ugyan az, csak árban töredéke a bogárénak.

szerintem 7 ezer darabja a krómkeretnek, és nem párban, hanem darabonként. :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17630 Dátum: 2007 Július 22, 00:09:49 »

az eredeti ölég pöcs módon szigetel. Mennyi az új díszkeret a sok gumival együtt? Kábé.
A króm keretre gondolsz vízlehúzóval? Akkor 8500/db és csak párban van. Ha az ablak körülötti kéder is kell akkor a trabanté ugyan az, csak árban töredéke a bogárénak.


                             GNX-967
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17629 Dátum: 2007 Július 21, 22:27:46 »

miért akarsz másmilyet?
az eredeti ölég pöcs módon szigetel. Mennyi az új díszkeret a sok gumival együtt? Kábé.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17628 Dátum: 2007 Július 21, 22:15:12 »

Az altó elejénél lévö kis belsö világitás kapcsoló hogy müködik? Nem jöttem rá Cheesy Ha be van nyomva akkor a kasztnin zárlatozza a kábelt vagy mi? Vagy pont csak akkor van összekötve a negativ? (utobbi nem logikus mert pont akkor nem világit). Valaki meséljen egy kicsit erröl pls. Tuti, ha összerakom nem fog müködni Smiley
valahogy úgy.
ha nyitva van az ajtó, akkor a kapcsoló testeli a kört és világít a csillár. ennyi.

Más: az ajtóból a fém keretet
1- ki lehet venni úgy, hogy ne görbüljön összevissza és vissza lehet rakni?
2- ha kiszedem, van utángyártott valami más keret amit a helyére rakhatok? - inkább ezt választanám főleg ha jobban szigetel.

1-biztos lehet, nekem még nem sikerült
2-van, ugyanolyan, mint amilyet ki fogsz szedni. miért akarsz másmilyet?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17627 Dátum: 2007 Július 21, 21:55:12 »

és mondjuk utángyártott, díszkeret nélküli, csak gumi van? Szoval nem lenne semmi keret csak az.
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17626 Dátum: 2007 Július 21, 20:59:10 »

Más: az ajtóból a fém keretet
1- ki lehet venni úgy, hogy ne görbüljön összevissza és vissza lehet rakni?
2- ha kiszedem, van utángyártott valami más keret amit a helyére rakhatok? - inkább ezt választanám főleg ha jobban szigetel.

Van utángyártott díszkeret, nehezen lehet nyomódás nélkül kiszedni.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17625 Dátum: 2007 Július 21, 18:35:04 »

A mélyedésben lévő műanyagot ki lehet pattintani, és alatta van egy csavar.
köszi Smiley Már nem sok minden maradt benne. A müszerfal még egyben van, mert be akarom inditani a 30-as karbival is, hogy ne szétszedés után legyen hoppá nem megy és akkor vajon mi a baj. Legalább azt beállitanám elöre. Kéne egy átalakito 34-es szivocsonkrol 30-asra, vagy egy szivocsonk (bár azt mondták nem igen egyszerü cserélni). Olyan van, hogy tetökárpit javító anyag? A legelejét sikerült elszakítanom, de még húzom a számat, hogy az eredeti maradjon benne vagy varrjak neki másikat másik fajta anyagbol...

Az altó elejénél lévö kis belsö világitás kapcsoló hogy müködik? Nem jöttem rá Cheesy Ha be van nyomva akkor a kasztnin zárlatozza a kábelt vagy mi? Vagy pont csak akkor van összekötve a negativ? (utobbi nem logikus mert pont akkor nem világit). Valaki meséljen egy kicsit erröl pls. Tuti, ha összerakom nem fog müködni Smiley

Más: az ajtóból a fém keretet
1- ki lehet venni úgy, hogy ne görbüljön összevissza és vissza lehet rakni?
2- ha kiszedem, van utángyártott valami más keret amit a helyére rakhatok? - inkább ezt választanám főleg ha jobban szigetel.
1303LS
« Hozzászólás #17624 Dátum: 2007 Július 21, 11:38:59 »

hogy kell az ajtókárpitot leszedni a belsö kilincsnél? Az a müanyag keret tartja még a helyén az egészet, de feszegetni nem akartam.
A mélyedésben lévő műanyagot ki lehet pattintani, és alatta van egy csavar.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17623 Dátum: 2007 Július 21, 11:36:38 »

hogy kell az ajtókárpitot leszedni a belsö kilincsnél? Az a müanyag keret tartja még a helyén az egészet, de feszegetni nem akartam.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17622 Dátum: 2007 Július 21, 10:06:13 »

jaja
csak nőgyógyászkodni kell hozzá

picit megnyálazod az ujjad és hajrá!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17621 Dátum: 2007 Július 21, 07:12:33 »

Ma reggeli kipattant Tibiből a moci. Menetkész a gép. :-(
hova megy?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17620 Dátum: 2007 Július 21, 06:42:12 »

Ma reggeli kipattant Tibiből a moci. Menetkész a gép. :-(
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17619 Dátum: 2007 Július 21, 02:40:17 »

1200es jár a zárt, nem?
1970-ig,1300ccm,F-motorkód,40LE zárt.

1971-,1300ccm,AB-motorkód,44LE két szellőzőnyílás.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17618 Dátum: 2007 Július 20, 23:23:08 »

Pontosan így történt...  Undecided Meleg, sztráda, négy személy, sok cucc, emelkedő. Mindenesetre a motorjavítás után teszek fel egy soknyílású motorháztetőt, most az eredeti zárt 1300-as van rajta - gondolom, ezt sem szerette az 1.6-os moci.
1200es jár a zárt, nem? amúgy am otortérkiemelő nagyon durva, nekem pécsről pestre egyhuzamban olyan volt a megérkezéskor a motorháztető, hogy simán rajta tartottam a tenyerem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17617 Dátum: 2007 Július 20, 21:43:42 »

én akkó' má' cserélnék hajtókar csapágyat is...
az is megdobja az összeget vagy 5000 forinttal

jaja
csak nőgyógyászkodni kell hozzá
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17616 Dátum: 2007 Július 20, 21:40:51 »

szükségmegoldásnak jó 1 hengerdugó cseréje, de a korrekt mind a négyé (az már rögtön egy gyűrűzés is)
viszont kell egy komplett tömítéskészlet is, mert a lyukas dugón át beledolgozott a blokkba, és vszeg kinyomta az összes tömítést
1.6-os hengerdugó bótban 50-60 között van, de havertól lehet olcsóbban is venni
motor miatt bogarat venni: felejtsd el
látatlanba 300-azó szerelő: felejtsd el

én akkó' má' cserélnék hajtókar csapágyat is...
az is megdobja az összeget vagy 5000 forinttal

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17615 Dátum: 2007 Július 20, 21:27:51 »

Pontosan így történt...  Undecided Meleg, sztráda, négy személy, sok cucc, emelkedő. Mindenesetre a motorjavítás után teszek fel egy soknyílású motorháztetőt, most az eredeti zárt 1300-as van rajta - gondolom, ezt sem szerette az 1.6-os moci.

jajjj...
ilyenkor még egy kiemelő is jól jönne
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17614 Dátum: 2007 Július 20, 21:25:37 »

az olyan, hogy elég. öreg anyag, kint 40-50-60 fok (az aszfalt felett, ugyebár), meg ha még hajtja is az ember, olajhőfokmérő nyema, amikor elkezd gyengülni, akkor még jobban nyomja, és ugye a 3-as henger hűtése a legrosszabb...


Pontosan így történt...  Undecided Meleg, sztráda, négy személy, sok cucc, emelkedő. Mindenesetre a motorjavítás után teszek fel egy soknyílású motorháztetőt, most az eredeti zárt 1300-as van rajta - gondolom, ezt sem szerette az 1.6-os moci.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17613 Dátum: 2007 Július 20, 21:20:15 »

és vajon mitől égett el az a dugó? meg kellene keresni ennek az okát is

az olyan, hogy elég. öreg anyag, kint 40-50-60 fok (az aszfalt felett, ugyebár), meg ha még hajtja is az ember, olajhőfokmérő nyema, amikor elkezd gyengülni, akkor még jobban nyomja, és ugye a 3-as henger hűtése a legrosszabb...

de nem egy ügy, 1 nap, és menetkész a gép. (történelmileg még vannak, akik emlékeznek arra a bizonyos, a gyomai réten elkövetett akcióra ;-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17612 Dátum: 2007 Július 20, 21:16:44 »

szükségmegoldásnak jó 1 hengerdugó cseréje, de a korrekt mind a négyé (az már rögtön egy gyűrűzés is)
viszont kell egy komplett tömítéskészlet is, mert a lyukas dugón át beledolgozott a blokkba, és vszeg kinyomta az összes tömítést
1.6-os hengerdugó bótban 50-60 között van, de havertól lehet olcsóbban is venni
motor miatt bogarat venni: felejtsd el
látatlanba 300-azó szerelő: felejtsd el
és vajon mitől égett el az a dugó? meg kellene keresni ennek az okát is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17611 Dátum: 2007 Július 20, 21:15:41 »

Megvan a motorhibám diagnózisa: a 3. hengerben a dugattyú elégett  Cry

Kérdések a szakértő urakhoz:
-ebben az esetben, elég ha csak az elégett dugattyú + hengerdugó van kicserélve, vagy mind a négyet cserélni kell?
-mennyibe fájhat egy 1.6-os hengerdugó garnitúra?
-érdemes-e vele foglalkozni (egy komplett motorgenerálba nem akarok belefutni...), vagy egyszerübb lenne a szívátültetés - egy korrodált de jó motorú bogarat megvenni csak a motor miatt?

Érdeklődtem már egy szerelőnél, de ő azonnal a komplett generálra voksolt - 300 eFt (úgy, hogy az autót nem látta ). Ehhez tudni kell: a főtengely nem lötyög, tehát a csapágyak valószínüleg OK-k; a motor könnyedén átfordul tehát valószínüleg semmi trutyi nem égett rá a hengerek belsejére.



szükségmegoldásnak jó 1 hengerdugó cseréje, de a korrekt mind a négyé (az már rögtön egy gyűrűzés is)
viszont kell egy komplett tömítéskészlet is, mert a lyukas dugón át beledolgozott a blokkba, és vszeg kinyomta az összes tömítést
1.6-os hengerdugó bótban 50-60 között van, de havertól lehet olcsóbban is venni
motor miatt bogarat venni: felejtsd el
látatlanba 300-azó szerelő: felejtsd el
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17610 Dátum: 2007 Július 20, 21:15:31 »

Na most jön a hitvita Wink
Protest OK - de mi a jobb - ha egy egész bogár megy a bontóba, vagy legalább a motorja hasznosul? Te is tudod, hogy vannak olyan kasztnik, amiket nem érdemes már felújítani. NEM gyilkolnék meg egy menthető bogarat csak a motorja miatt!
nem hitvita, de egy olyan bogiban a motor is olyan valószínűleg. aztán megveszed, szétkapod a motorod, összerakod, megint szar lesz, stb, ha nincs mázlid

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17609 Dátum: 2007 Július 20, 21:14:49 »

azok elékeltek de ma is let egy közepes állapotú 12e

Köszi, írok neked privibe.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #17608 Dátum: 2007 Július 20, 21:13:48 »



a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!
OTT A PONT!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17607 Dátum: 2007 Július 20, 21:12:43 »

maresz asszem 2 garnitura dugót árult.

a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!

Na most jön a hitvita Wink
Protest OK - de mi a jobb - ha egy egész bogár megy a bontóba, vagy legalább a motorja hasznosul? Te is tudod, hogy vannak olyan kasztnik, amiket nem érdemes már felújítani. NEM gyilkolnék meg egy menthető bogarat csak a motorja miatt!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17606 Dátum: 2007 Július 20, 21:10:12 »

maresz asszem 2 garnitura dugót árult.

a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!
azok elékeltek de ma is let egy közepes állapotú 12e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17605 Dátum: 2007 Július 20, 21:07:36 »

Megvan a motorhibám diagnózisa: a 3. hengerben a dugattyú elégett  Cry

Kérdések a szakértő urakhoz:
-ebben az esetben, elég ha csak az elégett dugattyú + hengerdugó van kicserélve, vagy mind a négyet cserélni kell?
-mennyibe fájhat egy 1.6-os hengerdugó garnitúra?
-érdemes-e vele foglalkozni (egy komplett motorgenerálba nem akarok belefutni...), vagy egyszerübb lenne a szívátültetés - egy korrodált de jó motorú bogarat megvenni csak a motor miatt?

Érdeklődtem már egy szerelőnél, de ő azonnal a komplett generálra voksolt - 300 eFt (úgy, hogy az autót nem látta ). Ehhez tudni kell: a főtengely nem lötyög, tehát a csapágyak valószínüleg OK-k; a motor könnyedén átfordul tehát valószínüleg semmi trutyi nem égett rá a hengerek belsejére.


maresz asszem 2 garnitura dugót árult.

a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17604 Dátum: 2007 Július 20, 21:05:43 »

Megvan a motorhibám diagnózisa: a 3. hengerben a dugattyú elégett  Cry

Kérdések a szakértő urakhoz:
-ebben az esetben, elég ha csak az elégett dugattyú + hengerdugó van kicserélve, vagy mind a négyet cserélni kell?
-mennyibe fájhat egy 1.6-os hengerdugó garnitúra?
-érdemes-e vele foglalkozni (egy komplett motorgenerálba nem akarok belefutni...), vagy egyszerübb lenne a szívátültetés - egy korrodált de jó motorú bogarat megvenni csak a motor miatt?

Érdeklődtem már egy szerelőnél, de ő azonnal a komplett generálra voksolt - 300 eFt (úgy, hogy az autót nem látta ). Ehhez tudni kell: a főtengely nem lötyög, tehát a csapágyak valószínüleg OK-k; a motor könnyedén átfordul tehát valószínüleg semmi trutyi nem égett rá a hengerek belsejére.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17603 Dátum: 2007 Július 20, 20:51:16 »


                            ZSVSZ


bukta van ;-)))
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #17602 Dátum: 2007 Július 20, 20:46:29 »

Az a gáz hogy minimálisan az uszogházba van egy kis retek mintha homok lenne
Nem tudom,én még nem szedtem szét a porlasztót mióta bent van a szűrő

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17601 Dátum: 2007 Július 20, 20:17:30 »

Nekem más szűrő nincs benne,de eddig semmi baj nem volt vele/miatta

Az a gáz hogy minimálisan az uszogházba van egy kis retek mintha homok lenne

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #17600 Dátum: 2007 Július 20, 20:14:29 »

Bocsi elfelejtetem irni nekem is ilyen van de az aprob szmötyit átereszti és papir szüröt is fel kel raknim
Nekem más szűrő nincs benne,de eddig semmi baj nem volt vele/miatta

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17599 Dátum: 2007 Július 20, 19:58:59 »

Nekem üvegből van,hengeres és a két vége krómozott és elvileg szétszedhető és tisztítható(még nem próbáltam)Valami angol gyártmány talán,itthon nem tudom lehet e kapni,talán az Anglopartsnál Huh

Bocsi elfelejtetem irni nekem is ilyen van de az aprob szmötyit átereszti és papir szüröt is fel kel raknim

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #17598 Dátum: 2007 Július 20, 19:52:25 »

Ki milyen benya szüröt használ mert én felraktam egyet és a meleg kicsit átformálta várom a jobnál job ötleteket
Nekem üvegből van,hengeres és a két vége krómozott és elvileg szétszedhető és tisztítható(még nem próbáltam)Valami angol gyártmány talán,itthon nem tudom lehet e kapni,talán az Anglopartsnál Huh

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17597 Dátum: 2007 Július 20, 19:44:19 »

hm. bssza+. Ugy hittem generátorom van. Gondolom nem olcsó, + talpazat is kell. Persze evidens, hogy generátor kell a zenéhez. 120W-os hangfalak voltak benne eddig  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 20, 19:45:55 írta gyiik »
1303LS
« Hozzászólás #17596 Dátum: 2007 Július 20, 19:39:14 »

ok, elhiszem na Smiley

deviszont:
113 903 031 G ... 14V 30A 20 - ez generátor vagy dinamó? 420W az nem dinamó, (ha a V meg az A az SI rendszerben van) de ha rákerestem, alkatrésznek dinamót írt. Segítségnek még annyi, alapjáraton néhanap pislogott a piros G.
Asszem Te kérdezgetted a múltkor hogy mi merre mennyi áram, merthogy "zenét" akarsz tenni a bogárba, szerintem gonodlkodj egy generátorosra alakításon, ZSVSZ nem fogod megbánni (bár ezt konkrétan nem fogod érezni, míg ha dinamót hagysz benne a tologatás közben fogsz anyázni az biztos)
Oldalak: 1 ... 1570 1571 1572 1573 1574 [1575] 1576 1577 1578 1579 1580 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.