www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:48:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1561 1562 1563 1564 1565 [1566] 1567 1568 1569 1570 1571 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13210141 alkalommal)
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #17995 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:28:14 »

nem tudok,mert szerintem még senki nem vette a fáradságot,van nagyjából 3 igen hasznos.esetleg szkennelhetek délután bimetál cuccot,meg nézek fékkeménység okot.ha kell.
Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
Idézet

Hat amit en tudnek az romanul van, de tok egy tok jo web oldalt amely nekem rengeteget segitett... a vaci bogarasok oldalja ez.http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/index.htm
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 08, 12:31:37 írta Robi »

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17994 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:21:55 »

Hello !
Valakit szeretnek megkerni hogy ha nagyon tutira bisztos abban hogy menyire kell allitani a szelephezagot, mert meg kell nezzem a bogaramat, ugyanis eleg meleg a moci es mintha hangosodott volna a szelepek felol jovo kopogas...

Es akit kerdeztem eddig, eleg valtozo volt a velemenyuk, attol amiket olvastam a bogaram hasznalatiaban. es amiket olvastam mas site-okon is.

Akit kerdeztem aszonta hogy 0,15 mm amit olvastam 0,10 mm a szimplaszivos F-es 1300-as motornak (1967).

Kerestem en itt is a forumon de nem talaltam pontos ertekeket hogy peldaul " en ...enyire allitottam oszt jol megy 5000 km utan is" vagy ilyesmi...

Koszi.
a szimplaszívós motorokat 0.10mm, míg a duplaszívósakat 0.15mm szelephézagúra kell állítani az írások szerint. én az enyémet "szűk" 0.15-re szoktam állítani úgy, hogy kicsit szorul a 0.15-ös hézagmérő (pedig szimplaszívós), és hibátlanul mentem vele 60ezret. persze időnként utána állítottam ahogy kívánta.
1303LS
« Hozzászólás #17993 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:19:35 »



Kerestem en itt is a forumon de nem talaltam pontos ertekeket hogy peldaul " en ...enyire allitottam oszt jol megy 5000 km utan is" vagy ilyesmi...

Koszi.
Akkor leírom.  Grin
Én szűk 15-re laza 10-re szoktam állítani.  Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17992 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:19:20 »


 nem tudok,mert szerintem még senki nem vette a fáradságot,van nagyjából 3 igen hasznos.esetleg szkennelhetek délután bimetál cuccot,meg nézek fékkeménység okot.ha kell.
Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
Idézet
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #17991 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:13:31 »

Hello !
Valakit szeretnek megkerni hogy ha nagyon tutira bisztos abban hogy menyire kell allitani a szelephezagot, mert meg kell nezzem a bogaramat, ugyanis eleg meleg a moci es mintha hangosodott volna a szelepek felol jovo kopogas...

Es akit kerdeztem eddig, eleg valtozo volt a velemenyuk, attol amiket olvastam a bogaram hasznalatiaban. es amiket olvastam mas site-okon is.

Akit kerdeztem aszonta hogy 0,15 mm amit olvastam 0,10 mm a szimplaszivos F-es 1300-as motornak (1967).

Kerestem en itt is a forumon de nem talaltam pontos ertekeket hogy peldaul " en ...enyire allitottam oszt jol megy 5000 km utan is" vagy ilyesmi...

Koszi.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17990 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:50:46 »

Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
ftp.webpage.cz
beetle a felhasználó és a jelszó is
Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf a neve

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17989 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:44:42 »

Na du proba cseresznye Smiley
Még egy kérdés a fékpedálon hol lehet állítani hogy puhább legyen valamivel?
engedj levegőt a rendszerbe  Grin annyit a pofákkal tudsz állítani, hogy milyen magasan fogjon, amit a pofák kopásával után kell állítani. tárcsaféknél önbeálló.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17988 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:38:15 »

Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
Nekem van angol. Valahol van egy ftp link hozzá. Valahol a fórumban...305 Mb
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 08, 11:42:14 írta Zoli »

Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17987 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:36:01 »

szerintem szerezzél egy bontottat,de én a helyedben bátran szétszedném.ezek még jól átgondolt logikus szerkezetek,nem műanyag patenttal,hogy szétszedés után az garantálva letörvén irreverzibilis folyamathoz vezessen.van valamilyen bogár szerelési könyved?

Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?

Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17986 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:33:24 »

Na du proba cseresznye Smiley
Még egy kérdés a fékpedálon hol lehet állítani hogy puhább legyen valamivel?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17985 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:28:03 »

elvileg a karbi oldalán lévő bimetálos szerkezet müködteti.gyújtás ráadásakor megkap +12 voltot (melegíteni kezdi az ikerfémet,hogy szabatos legyek),és ez pár perc alatt úgy fordítja az említett fogaskoszorút,hogy a karbi gázkarja alapállásba tudjon visszatérni.ezen van asszem 3 csavar,meg rovátka,amit ha meglazítasz lehet mindkét irányba fordítani,ezáltal szabályozni az automata szivató működésének idejét.szerintem ki van berhelve belőle a bimetál(vagy eltört),ezért fityeg.nálam a gond mindig az ellenkezője,a szorulás volt.

          üdv:Funk

Nem tudom ki írta, hogy jelet-jellel össze, de az nagyon fontos, hogy a pillangó szelep eközben zárva legyen, mert különben éppen fordítva fog működni...

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17984 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:28:49 »


szerintem szerezzél egy bontottat,de én a helyedben bátran szétszedném.ezek még jól átgondolt logikus szerkezetek,nem műanyag patenttal,hogy szétszedés után az garantálva letörvén irreverzibilis folyamathoz vezessen.van valamilyen bogár szerelési könyved?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17983 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:20:52 »

   Meg kellene nézni,hogy a kézifék mennyire van "ráállítva " a bovdennel.Lehet hogy túl van húzva,és nagyon közel van a dobhoz.Nekem volt olyan-szintén az ellenkezője-,hogy egyáltalán nem volt kézifék,és pedál nyomásra csak az elsők fogtak,a hátsók alig,a pedál pöcs puha volt,de nem levegős.
Fékről nem tudtok valamit mondani?
Idézet
Sompi
« Hozzászólás #17982 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:06:22 »

Szétugrott a kézifékszerkezetem, mármint a gomb részekiugrik, és nem marad fennt.
Nézegettem, de sztem lekell venni a kart, mert nemtok hozzáférni.
volt már valakinek ilyen?
No sikerült a kézifék józsef 21????  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17981 Dátum: 2007 Augusztus 08, 09:10:00 »

És ilyenkor a bimetált kell cserélni vagy az egész szerkezetet amiben a bimetál van?
lehet, hogy nagyon el van fordítva és emiatt hatástalan a szivató

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17980 Dátum: 2007 Augusztus 08, 09:05:00 »

elvileg a karbi oldalán lévő bimetálos szerkezet müködteti.gyújtás ráadásakor megkap +12 voltot (melegíteni kezdi az ikerfémet,hogy szabatos legyek),és ez pár perc alatt úgy fordítja az említett fogaskoszorút,hogy a karbi gázkarja alapállásba tudjon visszatérni.ezen van asszem 3 csavar,meg rovátka,amit ha meglazítasz lehet mindkét irányba fordítani,ezáltal szabályozni az automata szivató működésének idejét.szerintem ki van berhelve belőle a bimetál(vagy eltört),ezért fityeg.nálam a gond mindig az ellenkezője,a szorulás volt.

          üdv:Funk

És ilyenkor a bimetált kell cserélni vagy az egész szerkezetet amiben a bimetál van?

Fékről nem tudtok valamit mondani?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17979 Dátum: 2007 Augusztus 08, 08:38:46 »

GD motorkód: TYP-4 buszmotor, 2000 cm3, 70 Hp, 76 aug - 77 jun.  között gyártották. A CU későbbi.


Szasztok Guruk! Smiley

GD-s motorkódú motorról kéne infó.
Ami a váci bogarasok oldalán van motorkód (meg néhány tükre) ott csak annyi van hogy 2000-es 70 hp-s.
De akkor miért nem CU-s? Az enyimen injektor van és nagyon gyárinak tűnik.
Gondolom azért más a kód tud erről valaki valamit?

« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 08, 08:58:39 írta GSattila »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17978 Dátum: 2007 Augusztus 08, 07:21:11 »


elvileg a karbi oldalán lévő bimetálos szerkezet müködteti.gyújtás ráadásakor megkap +12 voltot (melegíteni kezdi az ikerfémet,hogy szabatos legyek),és ez pár perc alatt úgy fordítja az említett fogaskoszorút,hogy a karbi gázkarja alapállásba tudjon visszatérni.ezen van asszem 3 csavar,meg rovátka,amit ha meglazítasz lehet mindkét irányba fordítani,ezáltal szabályozni az automata szivató működésének idejét.szerintem ki van berhelve belőle a bimetál(vagy eltört),ezért fityeg.nálam a gond mindig az ellenkezője,a szorulás volt.

          üdv:Funk

Hali a karburátoron az automata szivató fogaskoszorúlya szabadon lötyög, hogy tudom a helyére tenni? hogy müködjön.
A fékpedál az elejétől rettentő kemény milyen beállítást tudnék csinálni? Ha nem probléma szájbarágosan Köszi Wink
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #17977 Dátum: 2007 Augusztus 08, 06:47:49 »

Én próbáltam 155-ös gumit 5.5-ös felnin, nem mutat jól. A keskenyítéssel egyetértek én is, viszont gumiméretben 145/65-öt (Smart) vagy 175/55-öt tennék fel.
A 165-os gumi viszont mar szepen all az 5.5"-es felnin.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17976 Dátum: 2007 Augusztus 08, 06:20:34 »

Hali a karburátoron az automata szivató fogaskoszorúlya szabadon lötyög, hogy tudom a helyére tenni? hogy müködjön.
A fékpedál az elejétől rettentő kemény milyen beállítást tudnék csinálni? Ha nem probléma szájbarágosan Köszi Wink

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #17975 Dátum: 2007 Augusztus 07, 22:20:41 »

Szasztok Guruk! Smiley

GD-s motorkódú motorról kéne infó.
Ami a váci bogarasok oldalán van motorkód (meg néhány tükre) ott csak annyi van hogy 2000-es 70 hp-s.
De akkor miért nem CU-s? Az enyimen injektor van és nagyon gyárinak tűnik.
Gondolom azért más a kód tud erről valaki valamit?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17974 Dátum: 2007 Augusztus 07, 21:17:42 »

Ha itt az olajhőfok egyeztetésekből jól veszem kia dolgot akkor a bogárnak 80-90 az ideális utazótempó hűtés, fogyasztás terén egyaránt, persze váltó motor függvényében....
pedig azt hittem hogy kisebb sebesség ->alacsonyabb fordulat ->kisebb hő -> alcsonyabb fogyasztás, de akkor ezek szerint nem állja meg az elméletem a helyét.... Cheesy

figyeld azt is, hogy magasabb fordulaton nem kell akkora nyomatékot kifejteni a motornak, hogy ugyanazt a teljesítményt leadja -> csapágyak nem kopnak annyira
nameg a gázok is optimálisabban szaladgálnak a motorba be és ki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #17973 Dátum: 2007 Augusztus 07, 18:09:14 »

Szétugrott a kézifékszerkezetem, mármint a gomb részekiugrik, és nem marad fennt.
Nézegettem, de sztem lekell venni a kart, mert nemtok hozzáférni.
volt már valakinek ilyen?
oldalt a kar tengelyénél zéger gyűrű leszed, tengely kitol, kezedbe a kézifék kar.
Ezekután addíg legózol a rugóval, nyomógombos pálcával, és a fogazott íves bigyóval, amíg rá nem jössz hogy a kézifék kar környéke olyan egyszerű mint a faguriga.
Amikor rájöttél élesben is összerakod a helyén, húzol kicsit a kézifék bowdeneken hogy ne ugorjon ki ismét, és elégedetten bontasz 1 Gösser ice-t hogy már ehhez is értesz! Smiley
üdVW
(no persze, ha a buflákorrú kéziféke ugyanolyan mint az 1300-é! ....de méééé lenne más??)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17972 Dátum: 2007 Augusztus 07, 17:23:46 »

....
Miért nem szűkíted be a pumát az 5.5-ös kerekekhez, az állítómagját elfordíthatnád úgy, hogy az áhított beállításnak megfelelő tartományt átfogja (kivágva a magot, és elfordítva visszahegesztve, a szűkítéshez úgyis hegeszteni kell). a tengelycsonkkal még rugózásod is maradna! ott van minden a kezedben, már csak az első gumi méretét kellene megálmodnod, és összehangolni a rendszert ennek megfelelően (kis matematika). én a helyedben felpróbálnék egy 155R15 gyári méretű gumit az 5.5 sprintstar-ra. szerintem pont jól fog mutatni, úgy mint a 135R15 a 4.5-ön. 155-ös gumit meg ugye bagóért tudsz vásárolni, és könnyebben elérhető, mint a 135 vagy a 145. olyan sokat tipródtál már a témában, miért dobnád el az összegyűjtött dolgaidat karnyújtásnyira a céltól? hm?
Én próbáltam 155-ös gumit 5.5-ös felnin, nem mutat jól. A keskenyítéssel egyetértek én is, viszont gumiméretben 145/65-öt (Smart) vagy 175/55-öt tennék fel.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17971 Dátum: 2007 Augusztus 07, 13:55:19 »

Szétugrott a kézifékszerkezetem, mármint a gomb részekiugrik, és nem marad fennt.
Nézegettem, de sztem lekell venni a kart, mert nemtok hozzáférni.
volt már valakinek ilyen?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17970 Dátum: 2007 Augusztus 07, 11:53:14 »

Enyemmel is lehet biztonsagosan autozni, nem arrol van szo!, hanem nem szeretek, figyelni az uton meg butykakat kerülgetni, de erre meg nagyon jol illik Süsü doktor ur mondasa.... Grin
nekem az a gond h a /55ös gumi miatt, kicsi a perem magassag, ezer a hídnak az also nyulvanya kb 5cm-re van a talajtol... ezzel semmi gond nemetorszagban pl, de magyar utakra nem valo, ill tanulni kell vezetni, kb 2 het alatt beleszokik mindenki, és nem akad föl vele, csak figyelni kell, míg egy eredeti bogarral mehetsz amerre latsz mert nem fog fölakadni ez meg csattog én meg azt nem szeretm. Grinés itt megint fölhívnam a figyelmet Süsü szólásásra.

A biztonságos ültetes az én képzeletemben a következő, egy keskenyhíd(h nem érjen a gumi a sárvédőbe...de ekkor meg alakítani kell a doblemezen, torziobol rudazatbol vágni....) előre 4.5ös felni 135ös vagy esetleg 145ös gumival(magas perem elég ahhoz h ne csattogjon a híd....) és egy ültetőcsonk, hátul pedig eredeti magassag, és egy 195/65ös gumma..kb ennyi, én valoszinu ezt fogom megvalositani, csak egy eredeti híddal, és azt vagom el és rakunk bele állíthato diót.(ezekkel viszont nem mutat olyan jol mint pl a Mareszé, de övé(remelm nem sértem meg)inkabb show car mint MAGYAR turagép)
valahogy igy van Szepesnek megcsinálva, csak nem tom h neki keskenyítve van é, erre nem tudja vki a választ???, mert a depoban nem írják.... Huh
üdvw
ily módon biztosan elkölthetsz egy zsák pénzt arra, hogy alacsonyabb legyen a kocsid. szerintem túl sok a változó az elméletedben, így az egyenletnek sincs kézzelfogható megoldása. Maresznak igaza van, ha megvan a felni és a gumi, akkor ahhoz kell megtervezni a kerekek elhelyezkedését a sárvédők alatt. persze, ha a gyári állástól eltérsz, akkor áldozni fogsz a rugózásodból a kompromisszumok oltárán. b.szni is meg szűznek is maradni nem lehet egyszerre  Smiley
a most meglévő 5.5-ös felniden egy 135R15 gumi eléggé terpeszteni fog, pont úgy mint az Ikrek Karmannján elöl. Ilyenkor a gumi oldalfala beljebb kerül a sárvédő peremtől a terpesztés miatt - jobban elfér. a 4.5-ös felnin normálisabban áll ugyanez a gumi, és szvsz biztonságosabb is, ugyanakkor magasabb lesz a kisebb terpesztés miatt.
behegesztett ültetődióval nem fog átmenni a műszaki vizsgán szvsz - vagy csókos vizsgára viszed, vagy cserélgeted a hidat egyik sem költségkímélő megoldás.

nekem is volt pumám, kettő is. a barátnőm nem volt hajlandó beülni a kocsiba melltartó nékül. sőt, mikor le volt engedve egészen az eleje, akkor melltartóval sem szívesen utazott a bogárral. fárasztó volt az autózás akár egy Bp-Esztergom viszonylatban is a rázkódástól. aztán az első puma kiflire görbült. kidobtam és vettem egy másik új pumát. ezzel sokat szórakoztam a feszítéssel, gátlókkal. ha lent volt az orra, akkor rázkódott rendesen - nincs mit tenni. jártam úgy a hungária körúton, hogy sávváltáskor a nyomvályú szikrázva elgörbítette a stabilizátor rudamat. sőt az alsó állítócsavaromat otthagytam egy villamossínen - kitörött.
aztán csináltam egy fixen ültetett hidat úgy, hogy a gyári magasságtól 6.5cm-rel került lejjebb - így 10l benzinnel a tankban és üres utastérrel volt kb. 1cm a sárvédő perem és a gyári 155R15 gumi teteje között. teletanknál kevesebb, ha beleültem kevesebb. de ugye úgy nem látod az autót ha vezeted  Smiley pedig úgy pont faszán mutat, ha felül elmúlik a hézag  Wink, és még rugózott is elfogadhatóan (rövidebb, gyengített gátlókkal). úgy méreteztem a gátlókat, hogy kicsivel többet fogjanak, mint a lengő kerékagy tömege, és ne legyenek túl kemények. így sikerült 10ezer forintból, és egy nap melóval egy igen barátságos ültetést csinálnom, történetesen gyári kerekekkel.
ha kívülről akarod úgy nézegetni a kocsidat, hogy lógatja az orrát rendesen, ugyanakkor becsületesen használni is szeretnéd, akkor fordulj Airculthoz tanácsért - ott a profi, és egyetlen működő megvalósítás. de ez ugye pénzbe kerül.

Gegob, megvan a pumád, az ültetett tengelycsonkod, az 5.5 sprintstarod, most vettél új gátlókat. Sokan örülnének, ha ennyi tuti alkatrész állna rendelkezésükre.  Smiley
Miért nem szűkíted be a pumát az 5.5-ös kerekekhez, az állítómagját elfordíthatnád úgy, hogy az áhított beállításnak megfelelő tartományt átfogja (kivágva a magot, és elfordítva visszahegesztve, a szűkítéshez úgyis hegeszteni kell). a tengelycsonkkal még rugózásod is maradna! ott van minden a kezedben, már csak az első gumi méretét kellene megálmodnod, és összehangolni a rendszert ennek megfelelően (kis matematika). én a helyedben felpróbálnék egy 155R15 gyári méretű gumit az 5.5 sprintstar-ra. szerintem pont jól fog mutatni, úgy mint a 135R15 a 4.5-ön. 155-ös gumit meg ugye bagóért tudsz vásárolni, és könnyebben elérhető, mint a 135 vagy a 145. olyan sokat tipródtál már a témában, miért dobnád el az összegyűjtött dolgaidat karnyújtásnyira a céltól? hm?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17969 Dátum: 2007 Augusztus 07, 01:08:10 »

ez a levegőszűrő matrica mit tud?
nem rémlik, hogy láttam volna szánalmas életem során.
fotó?
Pedig létezett több fajta is.Van ami a légszűrő tetejére való,és van ami az oldalára.

Nagyjából az van ráírva,amit Süsü is írt.Asszem,még az is szerepel rajta,hogy mennyi kilóméterenként cseréld benne az olajat,ha rendszeresen poros úton jársz,és mennyi a csereperiódus normál körülmények között.

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 07, 01:12:57 írta Narancs »
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #17968 Dátum: 2007 Augusztus 07, 01:02:16 »


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17967 Dátum: 2007 Augusztus 07, 00:24:21 »

vaga mondta a frankót
Mióta is nincs ólmozott? Azóta mindnek ki kellett volna feküdnie...! Nem csak bogár, hanem a KGST csodáknak is.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17966 Dátum: 2007 Augusztus 06, 20:34:50 »

ez a levegőszűrő matrica mit tud?
nem rémlik, hogy láttam volna szánalmas életem során.
fotó?
Fotóm nincs, de az áll rajt hogy hány kilóméterenként cserélj olajat a "tüdőgondozóban", meg talán hogy mennyi kell bele(ez nem biztos).


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17965 Dátum: 2007 Augusztus 06, 20:02:39 »

Mikor megszünt a 86-os.én tettem elég sokáig a buszba adalékot.
Talán még most is van egy fél flakon benne.
Nagy volt az ugatás annak idelyén,hogy adalék nélkül megfexenek az öreg boxerek,aztán lassacskán mondták meg a tutit,hogy kutya bajuk se lesz! Grin

Azért a pótlót meghálálja...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17964 Dátum: 2007 Augusztus 06, 19:35:16 »

Ólomadalék nem kéne bele??
vaga mondta a frankót

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #17963 Dátum: 2007 Augusztus 06, 19:25:26 »

Ha itt az olajhőfok egyeztetésekből jól veszem kia dolgot akkor a bogárnak 80-90 az ideális utazótempó hűtés, fogyasztás terén egyaránt, persze váltó motor függvényében....
pedig azt hittem hogy kisebb sebesség ->alacsonyabb fordulat ->kisebb hő -> alcsonyabb fogyasztás, de akkor ezek szerint nem állja meg az elméletem a helyét.... Cheesy

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #17962 Dátum: 2007 Augusztus 06, 18:57:45 »

Ólomadalék nem kéne bele??
Mikor megszünt a 86-os.én tettem elég sokáig a buszba adalékot.
Talán még most is van egy fél flakon benne.
Nagy volt az ugatás annak idelyén,hogy adalék nélkül megfexenek az öreg boxerek,aztán lassacskán mondták meg a tutit,hogy kutya bajuk se lesz! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #17961 Dátum: 2007 Augusztus 06, 18:16:14 »

Urak!
A Solex 30 PICT-1 és a 30 PICT-2 között mi a lényeges különbség? Milyen motorra jó melyik- melyik?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17960 Dátum: 2007 Augusztus 06, 17:45:02 »

De van.Én vettem a Narancshoz keréknyomás matricát a kesztyűtartó ajtajára,és levegőszűrő matricát is.

ez a levegőszűrő matrica mit tud?
nem rémlik, hogy láttam volna szánalmas életem során.
fotó?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17959 Dátum: 2007 Augusztus 06, 16:32:32 »

a tanksapka ajtón lévő matrica szerint meg 85össel kellene járni Wink
Ólomadalék nem kéne bele??

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17958 Dátum: 2007 Augusztus 06, 14:03:29 »

Köszi szépen Wink

SzíVWesen!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #17957 Dátum: 2007 Augusztus 06, 14:02:20 »

15W40 de sokan esküsznek a 20W50-re is...
Nekem előbbi vált be a legjobban (Castrol GTX3)

Köszi szépen Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17956 Dátum: 2007 Augusztus 06, 14:01:09 »

Milyen motorolaj a legideálisabb a bogiba?

15W40 de sokan esküsznek a 20W50-re is...
Nekem előbbi vált be a legjobban (Castrol GTX3)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1561 1562 1563 1564 1565 [1566] 1567 1568 1569 1570 1571 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.