www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 15, 09:34:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1555 1556 1557 1558 1559 [1560] 1561 1562 1563 1564 1565 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13575432 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18242 Dátum: 2007 Augusztus 16, 10:38:35 »

Akkor most melyik blokk a jobb (tuningra alkalmasabb) a 41-es vagy a 21-es?
Az AS41-es keményebb, tehát a csapágyak kevésbé fognak beverődni és a tőcsavarok kiszakadni, de az AS21-es rugalmasabb, tehát repedésre kevésbé hajlamos.
Az AS21-es újabb, a gyár ezt választotta, ezt itélte jobbnak, de case-saverrel szerelte, 8-as tőcsavarokkal.

Egyesek (USA) tuningra az AS41-est részesítik előnyben a keménysége miatt.
Az én 1915-ös blokkom AS21-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18241 Dátum: 2007 Augusztus 16, 10:25:57 »

Akkor most melyik blokk a jobb (tuningra alkalmasabb) a 41-es vagy a 21-es?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18240 Dátum: 2007 Augusztus 16, 09:14:43 »

Köszi az infókat.
1303LS
« Hozzászólás #18239 Dátum: 2007 Augusztus 16, 07:19:25 »

Azt most meg nem mondom, hogy magnézium van-e benne de a szilicium az amire a "S" betű utal.  Cheesy
Ettől mechanikai tulajdonságai javulnak az ötvözetnek, talán keményebb lesz (menetek nem jönnek ki, csapágyfészkek nem verődnek be) de asszem ridegebb is lesz a sziliciumtól.
Ja és ha jól tudom a szilicium korrodál is ezért idővel csúnya sötétszürkés lesz a felülete az öntvénynek.
Generátortalpnál jól látható ez a kontraszt mert az "ócska" öntvényből van.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18238 Dátum: 2007 Augusztus 15, 21:59:28 »

valaki azt írta, hogy a AS41 ben 4% az AS21-ben 2% magnézium van.

igen, az AS21-ben több aluminium van mint az AS41-ben
ezért (elméletileg) az AS21 kevésbé melegszik

hű de rohadt okos vagyok Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18237 Dátum: 2007 Augusztus 15, 21:57:50 »

akkor ne adjátok Erkált kezébe.. elszikráztatná  Grin Grin

 Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18236 Dátum: 2007 Augusztus 15, 21:52:43 »

valaki azt írta, hogy a AS41 ben 4% az AS21-ben 2% magnézium van.
akkor ne adjátok Erkált kezébe.. elszikráztatná  Grin Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18235 Dátum: 2007 Augusztus 15, 21:40:12 »

valaki azt írta, hogy a AS41 ben 4% az AS21-ben 2% magnézium van.
Sziasztok.
Ma elkezdtem letisztogatni az 1,6-os motoromat. Találtam rajta egy AS41 jelet. Valami rémlik, hogy itt már volt szó róla meg AS21-ről is. Mik ezek pontosan? Mitől másabb ez a motor?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18234 Dátum: 2007 Augusztus 15, 21:01:11 »

A gyártott legjobb ötvözetből van.

Sziasztok.
Ma elkezdtem letisztogatni az 1,6-os motoromat. Találtam rajta egy AS41 jelet. Valami rémlik, hogy itt már volt szó róla meg AS21-ről is. Mik ezek pontosan? Mitől másabb ez a motor?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18233 Dátum: 2007 Augusztus 15, 19:55:42 »

én vittem  japán kocsi manókerekét arrol vettük le


a japánok nem értenek a mankókerekhez ;-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18232 Dátum: 2007 Augusztus 15, 19:54:21 »

Mintha ez motorguma lenne.
én vittem  japán kocsi manókerekét arrol vettük le

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18231 Dátum: 2007 Augusztus 15, 19:50:12 »

mankükerékre való gumi 125/70 15d


Mintha ez motorguma lenne.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18230 Dátum: 2007 Augusztus 15, 19:40:42 »

fasza  Smiley motorgumi van rajta?
mankükerékre való gumi 125/70 15d

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18229 Dátum: 2007 Augusztus 15, 19:33:40 »

Sziasztok.
Ma elkezdtem letisztogatni az 1,6-os motoromat. Találtam rajta egy AS41 jelet. Valami rémlik, hogy itt már volt szó róla meg AS21-ről is. Mik ezek pontosan? Mitől másabb ez a motor?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18228 Dátum: 2007 Augusztus 15, 19:11:04 »

ma szmb ztem egy bogár weiltmesiter mankókereket!
fasza  Smiley motorgumi van rajta?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18227 Dátum: 2007 Augusztus 15, 19:08:07 »

ma szmb ztem egy bogár weiltmesiter mankókereket!

[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18226 Dátum: 2007 Augusztus 15, 17:58:10 »

Otthon megkereshetem és beszkennelem,de az angol.De kéne egy olyan cím,ahova nam csak a 128 k-s cucc megy fel,mert nem akarok a szken módokkal baszkódni fél órát.

http://seba.veteranmotor.com/bogar/karbi/karbiadat.gif

http://seba.veteranmotor.com/bogar/karbi/karbirajz.gif
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18225 Dátum: 2007 Augusztus 15, 17:17:54 »

  perec váltójába milyen olajat vegyek ? Huh  aha váltó olajat értem Roll Eyes

sósat? Wink 10W60 milyen (bogár)boxerbe való?Azt hallottam,hogy az a legfontosabb,hogy egy új motorban milyen olajjal kezdünk mert az beépűl(?) a csapágy és az új alkatrészek felületébe,illetve meghatározza a további "életüket".Mennyire lehet ez igaz?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18224 Dátum: 2007 Augusztus 15, 15:01:08 »

  perec váltójába milyen olajat vegyek ? Huh  aha váltó olajat értem Roll Eyes

Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18223 Dátum: 2007 Augusztus 15, 14:29:43 »

Egy jótanács kéne: alvázvédelemre mit ajánlotok, én még a bitumenes Preventnél ragadtam le. Tételezzük fel, hogy egyes helyeken viszonylag új a felület (doblemezek), az alváz pedig már bitumenes.
Katepox.Az a tuti,vagy a Bodynak vannak még jó alvázvédöi,de azokat csak(!)benzinnel lehet higitani.

---Andris---
matchbox
« Hozzászólás #18222 Dátum: 2007 Augusztus 15, 05:05:20 »

ugy latom a futessel nem lesz gond
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #18221 Dátum: 2007 Augusztus 14, 23:36:36 »

http://picasaweb.google.com/EPE66VW/MyBugyInTheWorkShop.. FRISITES ... Wink Roll Eyes

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #18220 Dátum: 2007 Augusztus 14, 22:02:01 »

Nem tudom, hogy a nyari 7-7.5 és a teli 8-8.5 l/100km az takarekos-e, de en meg vagyok vele elegedve, mert 90-100 km/h-val közlekedek és van benne bőven padlógáz is. En honapokig jatszottam a fuvoka-cserekkel, de ennel jobbat nem tudtam kihozni belole - szerintem ez a fogyasztas igy is van rendjen.

Bárcsak nekem ennyit enne....
Én 10 alá eddig nem tudtam vinni, na jó mondjuk, eddig nem mentem vele egyhuzamban 100km-nél többet, szóval full országúti fogyasztásról nincs infóm.
De még éjszakai városi forgalomban is, semmi lámpa, csak pár megállás kereszteződésben, még így is bevágja a 10-et minimum. Inkább többet.Ja és nem vagyok taposós típus.
Nem füstöl, jól indul, relatíve 1200-es Bogárhoz képest szerintem jól megy, 100-at vígan viszi. Gyári 28-as karbi.
Nemhiszem, hogy sokmindent tudnék rajta állítani a jobb fogyasztás érdekében......sajna.

De amúgy a lila Bogár-könyvben van ilyen fogyasztás teszt, a zsír új bogarak fogyasztását firtatja, a gyár tesztelte őket közúton......hát ott sincsenek szép erdmények. Az enyém azoknak pont megfelel.
Úgyhogy némelyeknek vagy nagyon kisétvágyú bogija van szerencséjükre, vagy számolni nem tudnak  Grin Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18219 Dátum: 2007 Augusztus 14, 21:58:20 »

Erre csak azt tudom mondani,hogy kb 20 éve az összes automat a szigethalmi MOL kutnál tankolom,amostani hármat is.és soha semmi gondom nem volt a benzinnel.(ugyanolyan szar,mint bárhol)
Nincsenek részvényeim a helyi kutnál(ugyanis szigethalmi vagyok)csak a pontositás kedvéért irom.
OFFautom szivatott engem is kb 2 hétig,mire rájöttem a hibára,de nem a benzin volt az.
Akkor csak én voltam balszerencsés, de az hót ziher, hogy a benya volt rossz, mert vettem bele (a szar benzin mellé) kb 5 liter Shell türhetőt, valahogy elegyedett, vagy helyet cseréltek a tankban, de amint a porlasztóban maradt kevéske kicserélődött az újra, egyből húzott a paripa, aztán sajna elfogyott a shell, megint átrendeződött a tank tartalma, félre kellet állnom, mert egyesbe nem ment az autó, csak ha 3000-es fordulaton csúsztattam és szégyenszemre környezetet kellet szennyeznem, mert kiengedtem a maradék benyát az út szélén. Kimásztam a kocsi alól és beletöltöttem az OMV nyálat a kis 5 literes kannámból, azzal meg röpült a gépsárkány.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18218 Dátum: 2007 Augusztus 14, 21:33:17 »

bementem egy kis autóalkatrész üzletbe, amiről kiderült, h baszott nagy, egy porcelán bogit láttam meg először, na mondom jó helyen vagyok. mondom golf1 gyújtáskapcsolót kérnék(már zárás után). kérdi az ember mikoriba. hát mondom valójában egy mexicoi bogiba megy, szal nemtom, erre letámad, hogy van vagy 3 féle és amúgyis kerüli ezért a bogikat, mert nincs jó dokumentáció, stb. namost akkor többféle G1 gyújtáskapcsoló is volt? és ebből melyik kellhet egy 82es mexicoiba?
81,82,83as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18217 Dátum: 2007 Augusztus 14, 21:29:32 »

bementem egy kis autóalkatrész üzletbe, amiről kiderült, h baszott nagy, egy porcelán bogit láttam meg először, na mondom jó helyen vagyok. mondom golf1 gyújtáskapcsolót kérnék(már zárás után). kérdi az ember mikoriba. hát mondom valójában egy mexicoi bogiba megy, szal nemtom, erre letámad, hogy van vagy 3 féle és amúgyis kerüli ezért a bogikat, mert nincs jó dokumentáció, stb. namost akkor többféle G1 gyújtáskapcsoló is volt? és ebből melyik kellhet egy 82es mexicoiba?

2 féle kapcsoló van gófban. más a lábacskáik kiosztása.
a korábbi verziót kérjed, embert meg baszd orrba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #18216 Dátum: 2007 Augusztus 14, 21:04:46 »

ha nem szeretném, hogy sokat fogyasszon a kocsi, akkor 34 PICT-3-as karbit inkább cseréljem le kisebbre, vagy be lehet szépen jól állitani, hogy takarékban legyünk?
Nem tudom, hogy a nyari 7-7.5 és a teli 8-8.5 l/100km az takarekos-e, de en meg vagyok vele elegedve, mert 90-100 km/h-val közlekedek és van benne bőven padlógáz is. En honapokig jatszottam a fuvoka-cserekkel, de ennel jobbat nem tudtam kihozni belole - szerintem ez a fogyasztas igy is van rendjen.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18215 Dátum: 2007 Augusztus 14, 20:53:26 »

bementem egy kis autóalkatrész üzletbe, amiről kiderült, h baszott nagy, egy porcelán bogit láttam meg először, na mondom jó helyen vagyok. mondom golf1 gyújtáskapcsolót kérnék(már zárás után). kérdi az ember mikoriba. hát mondom valójában egy mexicoi bogiba megy, szal nemtom, erre letámad, hogy van vagy 3 féle és amúgyis kerüli ezért a bogikat, mert nincs jó dokumentáció, stb. namost akkor többféle G1 gyújtáskapcsoló is volt? és ebből melyik kellhet egy 82es mexicoiba?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #18214 Dátum: 2007 Augusztus 14, 20:48:47 »

ha nem szeretném, hogy sokat fogyasszon a kocsi, akkor 34 PICT-3-as karbit inkább cseréljem le kisebbre, vagy be lehet szépen jól állitani, hogy takarékban legyünk?
matchbox
« Hozzászólás #18213 Dátum: 2007 Augusztus 14, 19:44:00 »

Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?
Esetleg, hogy honnan lehetne beszerezni különböző fúvókákat Solex karbihoz?
Kicsit OFF, de volt már veletek olyan, hogy annyira szar benzint vettetek, hogy azt hittétek kimarad egy hengerben a gyújtás, és majd szét esik a motor, mert úgy csörög. ON
Hi,
ugyanez a karbi van az 1.6-ra bovitett bogimban ilyen fuvokakkal:
g50, x125, z100
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18212 Dátum: 2007 Augusztus 14, 18:40:46 »


   Otthon megkereshetem és beszkennelem,de az angol.De kéne egy olyan cím,ahova nam csak a 128 k-s cucc megy fel,mert nem akarok a szken módokkal baszkódni fél órát.

Küld el emilbe betolom.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18211 Dátum: 2007 Augusztus 14, 15:28:32 »

Egy jótanács kéne: alvázvédelemre mit ajánlotok, én még a bitumenes Preventnél ragadtam le. Tételezzük fel, hogy egyes helyeken viszonylag új a felület (doblemezek), az alváz pedig már bitumenes.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18210 Dátum: 2007 Augusztus 14, 15:22:09 »

Off Mindenesetre, ha Szigethalmon jártok, nehogy tankoljatok a Mol-nál. On.

Erre csak azt tudom mondani,hogy kb 20 éve az összes automat a szigethalmi MOL kutnál tankolom,amostani hármat is.és soha semmi gondom nem volt a benzinnel.(ugyanolyan szar,mint bárhol)
Nincsenek részvényeim a helyi kutnál(ugyanis szigethalmi vagyok)csak a pontositás kedvéért irom.
OFFautom szivatott engem is kb 2 hétig,mire rájöttem a hibára,de nem a benzin volt az.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18209 Dátum: 2007 Augusztus 14, 13:45:37 »

Off Mindenesetre, ha Szigethalmon jártok, nehogy tankoljatok a Mol-nál. On.
És mik a gyári fúvóka méretek, mert nekem volt egy karbim, amit lecseréltem egy használt működőképes ugyanolyanra és abban tök más fúvóka méretek voltak.
A használttal ment mint a veszet nyúl, de ette is a benzint és néha eléggé beköpte a gyertyákat. Most ott tartok, hogy a használtba átraktam a régi rossz karbi fúvókáit, csak épp az a bajom, hogy sima egyenes talajon, egyenletes sebesség tartásánál rángat.


   Otthon megkereshetem és beszkennelem,de az angol.De kéne egy olyan cím,ahova nam csak a 128 k-s cucc megy fel,mert nem akarok a szken módokkal baszkódni fél órát.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18208 Dátum: 2007 Augusztus 14, 12:17:12 »

Off Mindenesetre, ha Szigethalmon jártok, nehogy tankoljatok a Mol-nál. On.
És mik a gyári fúvóka méretek, mert nekem volt egy karbim, amit lecseréltem egy használt működőképes ugyanolyanra és abban tök más fúvóka méretek voltak.
A használttal ment mint a veszet nyúl, de ette is a benzint és néha eléggé beköpte a gyertyákat. Most ott tartok, hogy a használtba átraktam a régi rossz karbi fúvókáit, csak épp az a bajom, hogy sima egyenes talajon, egyenletes sebesség tartásánál rángat.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18207 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:55:47 »

Olyan volt csak,hogy be sem indult másnap.Öszintén szólva amit lehetett kapni felújító készleteket,azok ilyen szempontból mind szarok voltak,közük nem volt a gyári méretekhez.Én a Haynes féle bogárkönyvből és pár otthon lévő karbiból állítottam elő az enyémet.De hívjál fel egy boltot,hogy mit tudnak ajánlani.


                                                        Funk


Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?
Esetleg, hogy honnan lehetne beszerezni különböző fúvókákat Solex karbihoz?
Kicsit OFF, de volt már veletek olyan, hogy annyira szar benzint vettetek, hogy azt hittétek kimarad egy hengerben a gyújtás, és majd szét esik a motor, mert úgy csörög. ON
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18206 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:53:14 »

Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?


szerintem a gyári
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18205 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:52:55 »

Szerintem a gyári a legjobb.  A bogaras boltokban időnként van.

Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?
Esetleg, hogy honnan lehetne beszerezni különböző fúvókákat Solex karbihoz?
Kicsit OFF, de volt már veletek olyan, hogy annyira szar benzint vettetek, hogy azt hittétek kimarad egy hengerben a gyújtás, és majd szét esik a motor, mert úgy csörög. ON
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18204 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:46:48 »

Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?
Esetleg, hogy honnan lehetne beszerezni különböző fúvókákat Solex karbihoz?
Kicsit OFF, de volt már veletek olyan, hogy annyira szar benzint vettetek, hogy azt hittétek kimarad egy hengerben a gyújtás, és majd szét esik a motor, mert úgy csörög. ON
matchbox
« Hozzászólás #18203 Dátum: 2007 Augusztus 13, 18:25:25 »

az esőcsatornát nem bántja ha meg van pakolva?
Nem, mer' a dögkútból a hasított félsertést a gyerek rozsdás kemping-biciklijén tolom haza...
(Egyébként a koffertartó ír stopposok hátizsákjával volt tesztelve - ca. 20 kg.)
Oldalak: 1 ... 1555 1556 1557 1558 1559 [1560] 1561 1562 1563 1564 1565 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.