www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 15, 09:33:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1554 1555 1556 1557 1558 [1559] 1560 1561 1562 1563 1564 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13575411 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18282 Dátum: 2007 Augusztus 16, 17:00:20 »

de gyujtótrafom volt Roll Eyes
khhhhhh


"gyujtó trafó normálisan eltud helyezni csomnagtérbe!" Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18281 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:59:36 »

És a BÓNUSZ KÉRDÉS? Cry
ha állithadó a hidat álitod ha nem álitható flexeled!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18280 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:59:02 »

nem is volt projektorod

de gyujtótrafom volt Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #18279 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:58:09 »

És a BÓNUSZ KÉRDÉS? Cry
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18278 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:55:26 »

nekem nem kellett a bilit átalakitani a xenonhoz Roll Eyes
nem is volt projektorod

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18277 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:55:17 »

nekem nem kellett a bilit átalakitani a xenonhoz Roll Eyes

Betoltad sima H4es lampaba ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18276 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:54:02 »

nem fér ha csak nem alakitatod át ugy bogár lámpa bilit hogy elférjen projektor+gyujtó trafó normálisan eltud helyezni csomnagtérbe!
nekem golfomba készül aprojektoros lámpa

nekem nem kellett a bilit átalakitani a xenonhoz Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18275 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:50:53 »

Üdvw!

Enyhén yoyo-zik a szemem,ugyanis pár(száz) oldalt végigolvastam a hozzászólásaitokból,de nem találtam rá a problémám megoldására,így hát megkérdem:
 Golf1-es(,vagy G2-es?) projektoros lámpája beilleszthető '70-es Bogiba?Ha esetleg v.mi átalakítást igényel,akkor mi lenne az?

+BÓNUSZ KÉRDÉS:

 Torziókaros a Bogár eleje.5 vagy 6 centit szeretnék rajt ültetni,mert nagyon ágaskodik szegényem.Okosak azt mondják ezt a legegyszerűbb csücsültetni,ugyanis csak állítani kell a karon.KÉRDÉS:az én esetemben is kell kormánybizbaszokat +efféléket vagdosni,vagy tényleg ilyen pofonegyszerűen +oldható a dolog? (megj.:l.csillapító marad)

Előre is köszi Wink
nem fér ha csak nem alakitatod át ugy bogár lámpa bilit hogy elférjen projektor+gyujtó trafó normálisan eltud helyezni csomnagtérbe!
nekem golfomba készül aprojektoros lámpa

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18274 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:49:25 »

Jó akartam lenni a Lányomnál  Cheesy neki vettem az autót és pont most tankoltam tele  Huh

Vannak kannaim, elmegyek erte, ne menjen pocsekba!

Egy-ket vodorbe, kannaba te is kiengedheted ... :-) De ha mar nem sok van benne, akkor konnyebb felemelni es elforditani a tankot. Persze ha lehuzod a gumicsovet alulrol, akkor a maradek benya meg kifolyik belole, tehat legyen ott meg vmi edeny ... :-)

Idézet
(30 lityi nyál)

OFF Jáix! Akkor lehet, h az ules alatt levo nem benzinszagu folyadek megiscsak "uzemanyag" ? ;-) Mennyit eszik az autod? :-D Csorog a nyala...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #18273 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:46:24 »

Üdvw!

Enyhén yoyo-zik a szemem,ugyanis pár(száz) oldalt végigolvastam a hozzászólásaitokból,de nem találtam rá a problémám megoldására,így hát megkérdem:
 Golf1-es(,vagy G2-es?) projektoros lámpája beilleszthető '70-es Bogiba?Ha esetleg v.mi átalakítást igényel,akkor mi lenne az?

+BÓNUSZ KÉRDÉS:

 Torziókaros a Bogár eleje.5 vagy 6 centit szeretnék rajt ültetni,mert nagyon ágaskodik szegényem.Okosak azt mondják ezt a legegyszerűbb csücsültetni,ugyanis csak állítani kell a karon.KÉRDÉS:az én esetemben is kell kormánybizbaszokat +efféléket vagdosni,vagy tényleg ilyen pofonegyszerűen +oldható a dolog? (megj.:l.csillapító marad)

Előre is köszi Wink
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #18272 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:44:44 »

A benzin hatravezetese igy nez ki: [tank] --> rovid gumicso (~30 cm) --> hosszu fem cso az alvazgerendaban (?) hatra a motor mogotti reszig --> rovid gumicso --> [AC pumpa]

A tank alattit egyszeru cserelni, kiveszed a tankot, 4 csavar tartja, a fent bejovo rabilincselt gumicsoveket lehuzod rola, tankot megemeled, kicsit elforditod es alatta meglatod a rovid gumicsovet. Hatul megegyszerubb, felnyitod a motortertetot es az AC elotti gumicso a baratod ...

Jó akartam lenni a Lányomnál  Cheesy neki vettem az autót és pont most tankoltam tele  Huh ( 30 lityi nyál) most törhetem hogy veszem ki a tankot Huh

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18271 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:38:24 »

Kérdés a tankból menő benyacsövet ha ki akarom cserélni mennyire kell bontanom? Pl burkolat stb. Laikus kis technikai érzékkel ki tudja cserélni?

A benzin hatravezetese igy nez ki: [tank] --> rovid gumicso (~30 cm) --> hosszu fem cso az alvazgerendaban (?) hatra a motor mogotti reszig --> rovid gumicso --> [AC pumpa]

A tank alattit egyszeru cserelni, kiveszed a tankot, 4 csavar tartja, a fent bejovo rabilincselt gumicsoveket lehuzod rola, tankot megemeled, kicsit elforditod es alatta meglatod a rovid gumicsovet. Hatul megegyszerubb, felnyitod a motortertetot es az AC elotti gumicso a baratod ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18270 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:33:34 »

Még egy kérdés: az anyós ülésnél a padozat (mivel az előző tulaj ugy kátpitozott hogy leragasztotta a szönyegpadlót Smiley ) nedves, benzinszaga nincs a nedvességnek de ez összefüghet az üzemanyag ellátással?

Nem tul.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #18269 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:32:43 »

Még egy kérdés: az anyós ülésnél a padozat (mivel az előző tulaj ugy kátpitozott hogy leragasztotta a szönyegpadlót Smiley ) nedves, benzinszaga nincs a nedvességnek de ez összefüghet az üzemanyag ellátással?

Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #18268 Dátum: 2007 Augusztus 16, 16:07:01 »

Kérdés a tankból menő benyacsövet ha ki akarom cserélni mennyire kell bontanom? Pl burkolat stb. Laikus kis technikai érzékkel ki tudja cserélni?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18267 Dátum: 2007 Augusztus 16, 15:44:39 »

3-4 éve vettem a Bakátson benzincsövet jó drágáért.Ott volt mindig jobbra spulniba.Két hete vettem ki a motort,és akkor amit kicseréltem akkor,fossá volt mostanra repedve.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18266 Dátum: 2007 Augusztus 16, 14:38:11 »

elpárolog, annyira nem fog ömleni, h nyomot hagyjon
ledugózni? akkor nem kap levegőt a tank a benzin helyére és vagy behorpad, vagy elapad Wink

Mind a kettore lattam mar ellenpeldat. A benya csopogott a foldre, latszott rendesen. Ott mondjuk a tank alatti kis osszekotogumicso nem volt jol odabilincselve, vagy elfaradt az anyag kicsit... Csereltuk, meghuztuk, rendben lett.
A levegozocsobol az enyemen pl ketto is van, ketoldalt. Lattam olyat, amelyiken a vezetooldali reszen kijovo gumicsobe belecsavartam egy kereszthornyu csavart "dugonak".

Mondjuk ezzel a levegozocsovel kapcsolatban van egy kerdesem... Az enyemen latszolag a ket oldalrol kijon a tankbol es kozepen osszefut, a csomagtarto felso pereme alatt egy kemeny muanyag csovon keresztul ... ennek mi ertelme van?! Egyik oldalon be, masikon ki? :-) Valoszinusitem, hogy rosszul kovettem ott vegig a csoveket a tyukbelek kozott, ezert aki tudja, h igazibol h van es h is mukodik az meselje ma' el nekem lecci ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18265 Dátum: 2007 Augusztus 16, 14:31:40 »

- lyukas a tankod --> kivenni, megvizsgalni, elotte arulkodik, ha latod, h csopog a kocsi ala ...
- a tankon levo levegozocsovek nincsenek a helyukon, lyukasak, kanyarban kilottyen bele a benzin --> ellenorizni, visszarakni, cserelni(/ledugozni?)
elpárolog, annyira nem fog ömleni, h nyomot hagyjon
ledugózni? akkor nem kap levegőt a tank a benzin helyére és vagy behorpad, vagy elapad Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18264 Dátum: 2007 Augusztus 16, 14:27:25 »

Hali van mikor a gázpedál akad lenyomáskor. Azt hirtelen megindul és egy jó darabig simán muködik. Okot tudtok?

Pl:
- kiszorosodott, elkopott a gazbowden --> csere
- az a kis gorgo a gazpedal alatt beteg/torott/nincs, a pedal melle megy, neha megszorul, felakad --> megcsekkolni, javitani (nalam ez volt)
- kis manok mindig megfogjak --> mittomen mit kell azokkal csinalni ;-)

Idézet
Másik benzin szag érződik az utastérben ?

Ezt most kerdezed? ;-)

Idézet
Hol keressem az okot?
Pl:
- lyukas a tankod --> kivenni, megvizsgalni, elotte arulkodik, ha latod, h csopog a kocsi ala ...
- az a vastag (gumi?) cso a betoltonyilasnal nincs jol odabilincselve a nyilas es a tank koze a csomagtartoban --> ellenorizni, javitani
- a benzincsoved hatrafele elrohadt, lehet, h folyik vagy csak szivarog --> vegignezni, cserelni
- a tankon levo levegozocsovek nincsenek a helyukon, lyukasak, kanyarban kilottyen bele a benzin --> ellenorizni, visszarakni, cserelni(/ledugozni?)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18263 Dátum: 2007 Augusztus 16, 14:23:40 »

Hali van mikor a gázpedál akad lenyomáskor. Azt hirtelen megindul és egy jó darabig simán muködik. Okot tudtok?
Másik benzin szag érződik az utastérben ? Hol keressem az okot?

1,  van egy cső ami a turbinaházon vezeti át a gázbovdent,lehet ki van csúszva.

2, mengele fűtés hátulról előre ,vagy a tanknál a betöltő gumicsöve meglikadt,vagy el/lefordult.
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #18262 Dátum: 2007 Augusztus 16, 14:18:58 »

Hali van mikor a gázpedál akad lenyomáskor. Azt hirtelen megindul és egy jó darabig simán muködik. Okot tudtok?
Másik benzin szag érződik az utastérben ? Hol keressem az okot?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18261 Dátum: 2007 Augusztus 16, 14:12:44 »

Kalapács? Wink

Most mi? Fogja a furot, befogja a flexibilis tengely egyikveget a furoba, a masik vegere rogziti a kalapacsot es nagy fordulaton leszedi vele belulrol a rozsdat ... ;-) en mar elsore is ertettem! :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18260 Dátum: 2007 Augusztus 16, 14:12:39 »

Kalapács? Wink
Kiütögetni az égésterméket.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18259 Dátum: 2007 Augusztus 16, 13:34:47 »

mielőtt elviszem, azért nekiugrok a fúró + vastag bowden + kalapács együttessel az előmelegítőcsőnek.

Kalapács? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18258 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:48:46 »

mielőtt elviszem, azért nekiugrok a fúró + vastag bowden + kalapács együttessel az előmelegítőcsőnek.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18257 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:47:07 »

Én a belsejébe nem engednék semmit, egyikben b-l keverék, másikban kipufogófüst megy, első oldhatja, második leégeti, eltömődik, stb...
Ha belül meg tudják homokszórni, az csak javíthat szerintem.
én is így logikáztam magamban. a kérdés csak azért merült fel bennem, mert ahonnan hoztam a bontott szívócsövet, ott volt egy olyan, ami kívül-belül szürkére volt szinterezve.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18256 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:44:15 »

egy karbi szívócsövet készülök homokszóratni + szintereztetni. mire figyeljek oda? mehet a festék torokba / csőbe is vagy azt inkább dugaszolják le?

Én a belsejébe nem engednék semmit, egyikben b-l keverék, másikban kipufogófüst megy, első oldhatja, második leégeti, eltömődik, stb...
Ha belül meg tudják homokszórni, az csak javíthat szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18255 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:19:42 »

úgy látom még egy bogár lesz az elektromos tűz áldozata  Grin Evil

Nem veletlenul akarja má egy ideje nagyon eladni azt a néhány hangszórót... ;-) Egesz nap serceg, meg szikrazik... :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18254 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:19:14 »

ja és van egy pici felületi rozsda alul a vízszintes csőben (duplaszívós középrésze). arra mehet szemcseszórás?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18253 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:17:13 »

egy karbi szívócsövet készülök homokszóratni + szintereztetni. mire figyeljek oda? mehet a festék torokba / csőbe is vagy azt inkább dugaszolják le?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18252 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:15:18 »

ááá
te ilyet kinézel belőlem?
 Grin Grin Grin
hát valahol elkell kezdeni.
eddig legnagyobb elektornikás bekötésem 2 hangszóró volt  Smiley
úgy látom még egy bogár lesz az elektromos tűz áldozata  Grin Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18251 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:11:31 »

tényleg! Ötlet?
drótot a behúzáshoz ott keresztüllehet húzni?

Rakd a vezetéket egy fedőcsőbe és ott lépje be vele, ahol a többi vezeték is belép ( a normál bogárnál bal oldalon a feszszabályzónál, a tömpeorrú rettenetnél is, gondolom). Én behúznék a fedőcsőbe vagy 3-4 vezetéket, soha nem lehet tudni mikor kell egy olajhőmérő, stb.
Aztán szépen elvezeted a küszöb mellett alul, a szőnyeg alatt és a műszerfal alatt mész fel vagy be a csomagtérbe.
Találékonyság.
Sehol ne lásd se a vezetéket, se a fedőcsövet. Mindenhol rögzítsd kábelkötegelővel, pláne a belépés előtt a váltónál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18250 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:07:51 »

Nem is a bekötés a rosszabb ügy, hanem a megszakítóról (trafóról) egy vezeték előrehúzása, normálisan, szépen.
tényleg! Ötlet?
drótot a behúzáshoz ott keresztüllehet húzni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18249 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:05:17 »

már másfél éve bevan építve a vdo a műszerfalba, de bekötve...

Nem is a bekötés a rosszabb ügy, hanem a megszakítóról (trafóról) egy vezeték előrehúzása, normálisan, szépen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18248 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:03:45 »

már másfél éve bevan építve a vdo a műszerfalba, de bekötve...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18247 Dátum: 2007 Augusztus 16, 12:02:10 »

Egy vezeték test
egy vezeték a megszakítóra
egy vezeték kapcsolt 12 V
egy vezeték mega  műszer világítása.

Az 1-es jelű megy a megszakítóra a + a 12 V a test jel meg a test. El sem lehet rontani, ne legyél balfácán!

ááá
te ilyet kinézel belőlem?
 Grin Grin Grin
hát valahol elkell kezdeni.
eddig legnagyobb elektornikás bekötésem 2 hangszóró volt  Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18246 Dátum: 2007 Augusztus 16, 11:59:37 »

Valaki mutatna egy rajzot VDO fordulatszámmérő bekötéséhez magyarázattal?
Köszi!
Egy vezeték test
egy vezeték a megszakítóra
egy vezeték kapcsolt 12 V
egy vezeték mega  műszer világítása.

Az 1-es jelű megy a megszakítóra a + a 12 V a test jel meg a test. El sem lehet rontani, ne legyél balfácán!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18245 Dátum: 2007 Augusztus 16, 11:55:42 »

Valaki mutatna egy rajzot VDO fordulatszámmérő bekötéséhez magyarázattal?
Köszi!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18244 Dátum: 2007 Augusztus 16, 11:08:53 »

Mik a motorod paraméterei?

1915, 94 / 69, W110, Magnum 35/40, Weber 40 DCNF, Thunderbird Quiet single.

107 LE   5200 1/min

A mostani VW Depo-ban benne van részletesebben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18243 Dátum: 2007 Augusztus 16, 10:56:42 »

Az AS41-es keményebb, tehát a csapágyak kevésbé fognak beverődni és a tőcsavarok kiszakadni, de az AS21-es rugalmasabb, tehát repedésre kevésbé hajlamos.
Az AS21-es újabb, a gyár ezt választotta, ezt itélte jobbnak, de case-saverrel szerelte, 8-as tőcsavarokkal.

Egyesek (USA) tuningra az AS41-est részesítik előnyben a keménysége miatt.
Az én 1915-ös blokkom AS21-es.
Mik a motorod paraméterei?
Oldalak: 1 ... 1554 1555 1556 1557 1558 [1559] 1560 1561 1562 1563 1564 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.