www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 15, 07:34:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1551 1552 1553 1554 1555 [1556] 1557 1558 1559 1560 1561 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13574213 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18402 Dátum: 2007 Augusztus 21, 09:06:01 »

ehez mitszoltok nagyon gáz?? vagy érdemes egy hasonlot kendácsolni

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
matchbox
« Hozzászólás #18401 Dátum: 2007 Augusztus 21, 06:45:57 »

teljessen elkeseritetetek

akkor már a Nivopálvás högombát megsem merem kérdezni
Az e-bay-en germánniából 2 kivezetőst vettem, de a vészjeladó része kaka volt, így nekem is a T-elágaztatás maradt; hely van neki, egy esztergályos hamar legyártja, oszt kész...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18400 Dátum: 2007 Augusztus 20, 23:05:38 »

Elkészült az eleje (lakatolás szempontjából) Cheesy.

gusztusos
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18399 Dátum: 2007 Augusztus 20, 23:03:12 »

Elkészült az eleje (lakatolás szempontjából) Cheesy.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18398 Dátum: 2007 Augusztus 20, 22:15:02 »

Bar egyesek szerint a figyelmezteto kontaktos (ketkivezetos) nem olyan jo, inkabb a "T" elagazo a tutibb megoldas.


teljessen elkeseritetetek

akkor már a Nivopálvás högombát megsem merem kérdezni

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #18397 Dátum: 2007 Augusztus 20, 20:01:09 »

...Ja és figyelj a nyomásértékre + menetre + érdemes olyat vadászni amiben benne van "figyelmeztető kontakt" is.
Bar egyesek szerint a figyelmezteto kontaktos (ketkivezetos) nem olyan jo, inkabb a "T" elagazo a tutibb megoldas.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #18396 Dátum: 2007 Augusztus 20, 19:04:40 »

hoppá Cheesy

Inkább használható b210 főtengelyt nézhetnél nekem a sufniban.  Roll Eyes
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18395 Dátum: 2007 Augusztus 20, 19:00:59 »

Nyomás, mondom NYOMÁS.  Evil

hoppá Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #18394 Dátum: 2007 Augusztus 20, 18:55:20 »

Nyomás, mondom NYOMÁS.  Evil
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18393 Dátum: 2007 Augusztus 20, 18:52:53 »


"Mostviszont segitsetek van olajnyomás mérö az automban"

'81 Hecho en México
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18392 Dátum: 2007 Augusztus 20, 18:41:50 »

neszivasatok egy kurva jelado 15 e ft

http://homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=371078370&kat=d5i

occsóóó öcáááá

 2,510 Ft
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18391 Dátum: 2007 Augusztus 20, 18:23:45 »

neszivasatok egy kurva jelado 15 e ft

Elsőre soknak tűnhet, meg másodszorra is Smiley de az biztos hogy míg egy hőfokmérő-jeladót simán "összedobok" otthon addig a nyomásjeladónál ez már az eszembe sem jut...Meg az is igaz hogy ebből nem készül másodpercenként hat (mint pl. a Nokia telefonokból).
Marad a használt azt már kis szerencsével fél ár alatt megkapod...Ja és figyelj a nyomásértékre + menetre + érdemes olyat vadászni amiben benne van "figyelmeztető kontakt" is.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 20, 18:27:34 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18390 Dátum: 2007 Augusztus 20, 18:04:29 »

Milyen? VDO?
Szerintem 15 e Ft körül mozog az ára.
Most néztem hogy az Autometer-hez adott jeladó is ennyi.

neszivasatok egy kurva jelado 15 e ft

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18389 Dátum: 2007 Augusztus 20, 17:52:12 »

Mostviszont segitsetek van olajnyomás mérö az automban

Hol é menyiért kapok olyan olajgombát amely tugya mitatni hogy miröl van szo BADIV VS Hudák kb menyi lehet?

Milyen? VDO?
Szerintem 15 e Ft körül mozog az ára.
Most néztem hogy az Autometer-hez adott jeladó is ennyi.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18388 Dátum: 2007 Augusztus 20, 15:06:53 »

Mostviszont segitsetek van olajnyomás mérö az automban

Hol é menyiért kapok olyan olajgombát amely tugya mitatni hogy miröl van szo BADIV VS Hudák kb menyi lehet?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18387 Dátum: 2007 Augusztus 20, 15:05:39 »

Kiprobaltam hogy mind 2 csvart 1,5 tekerést ki. van alapjárat, kicsit magas meg ingadozik de van. viszont a probléma hogyha a nagy csvart nem totál becsavarva hagyom akkor gázadás után sok idő mire visszaáll alapjáratra. ennek nem igy kéne lennie...

én általában ugy szoktam kezdeni a karburálást hogy (csak idöközönkét)karbi le szétszed elmos petroleumban viszaszerel.
-gyujtás elenörzés hézag tengelylogás fokszerinti beálitás
-a karbin mindkét csavar tökre betekerve
-a CO csavaron (kisebbiken)2 egészet meg egy felet és valami alapjáratot álitok inkáb magas mint alacsony legyen jol megkel melegiteni a mocát majd lehet kisérletezni de csak a kis csavart tekergetve
a kipu gázon lehet érezni a szagán meg a hömérségletén hogy menyit kap ha ezzel készvagyok belövöm az alapjáratot és kész.

Az alapjárat ingadozás sokmindenböl öszeadothat dugulás vagy nemmegfelelö eögyijtás vagy szar a gyertyád
Nem mindig a karbit kel tekergetni ha van valami

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18386 Dátum: 2007 Augusztus 20, 13:08:13 »

Kiprobaltam hogy mind 2 csvart 1,5 tekerést ki. van alapjárat, kicsit magas meg ingadozik de van. viszont a probléma hogyha a nagy csvart nem totál becsavarva hagyom akkor gázadás után sok idő mire visszaáll alapjáratra. ennek nem igy kéne lennie...
xoyox leírta korábban hogy állítsd be, olvass vissza, már lehetett talán két hete is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18385 Dátum: 2007 Augusztus 20, 12:15:59 »

Kiprobaltam hogy mind 2 csvart 1,5 tekerést ki. van alapjárat, kicsit magas meg ingadozik de van. viszont a probléma hogyha a nagy csvart nem totál becsavarva hagyom akkor gázadás után sok idő mire visszaáll alapjáratra. ennek nem igy kéne lennie...
Én a pillangószelep tengelyével szívtam sokat!Ha kotyog,ott is szívhat falsot!

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18384 Dátum: 2007 Augusztus 20, 11:10:18 »

Kiprobaltam hogy mind 2 csvart 1,5 tekerést ki. van alapjárat, kicsit magas meg ingadozik de van. viszont a probléma hogyha a nagy csvart nem totál becsavarva hagyom akkor gázadás után sok idő mire visszaáll alapjáratra. ennek nem igy kéne lennie...
1303LS
« Hozzászólás #18383 Dátum: 2007 Augusztus 20, 11:04:38 »

Karbi talpat egy sima felületen egy csiszolópapírral is rendbe leeht tenni, csak türelem kell.
Ellenőrizni meg egy olajos üveglappal szinte tökéletesre csinálható.
Aztánmeg nem agyontépni a csavarokat.
matchbox
« Hozzászólás #18382 Dátum: 2007 Augusztus 20, 10:59:56 »

valaki leirna hogy hogy kell totál elállított karbit viszonylag jol beállítani?
PLS!
Nezz be ide: www.vw-resource.com.
En a legtobbet innen tanultam - meg a forumrol...
matchbox
« Hozzászólás #18381 Dátum: 2007 Augusztus 20, 10:56:29 »

Végigzongoráztam minden hengert és ment, nem az erővel van a gond mert jól megy, gyorsitasnal és lassításnál nme érzik h rántgat csak ha pl próbálom 70en tartani. olyan mintha kihagyna egy egy ütemet. először arra tippeltem hogy tul nagy az utogyujtas és valamikor visszafele probalja forgatni a mocit de nem. aztán átnéztem a mexet. megcsiszoltam, állítottam gyári értkéű hézagot kisebbet nagyobbat ugy is ugyanez volt a tünet. talán nagyobb hézaggal annyira nem...
meg fogom, nézni az ellenállást.
És továbbrais a karbival szivok. falshot sziv de nem tudom hol. a hengerfejnél néztem féktisztítóval:D a szivocso csatlakozasat letömítettem, a karbi alatt uj tömítés. már most arra gondolok hogy el van deformálódva a karbi alja, de ha lesz időm oda is rakok motortomito pasztat.

Sőtt már abban sem vagyok biztos hogy falshot sziv, mert igen kicsi mértékben reagál a 2 csavar tekerésére de nem tom belőni...
valaki leirna hogy hogy kell totál elállított karbit viszonylag jol beállítani?
PLS!

Hasonlo gondokkal kuzdottem en is - Merki kiesztergalta a 'falsot' a karbi talpából, oszt jó is lett (a tomitescsere nekem sem jott be). Egyebkent szerintem 'kenyes' tema ez - nem azert, mert nehezen javithato, hanem mert ajanlott mindent vegeignezni az uzemanyagellatastol a gyujtason at a karbibeíllitasokig.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18380 Dátum: 2007 Augusztus 20, 10:54:43 »


Igen! Cheesy
ugy tünik itt lesz vmi... arra a ledugózott csonkra nem is gondoltam. már 2karbival is probaltam és ugyanolyan volt...
Kszi
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18379 Dátum: 2007 Augusztus 20, 10:19:30 »

Végigzongoráztam minden hengert és ment, nem az erővel van a gond mert jól megy, gyorsitasnal és lassításnál nme érzik h rántgat csak ha pl próbálom 70en tartani. olyan mintha kihagyna egy egy ütemet. először arra tippeltem hogy tul nagy az utogyujtas és valamikor visszafele probalja forgatni a mocit de nem. aztán átnéztem a mexet. megcsiszoltam, állítottam gyári értkéű hézagot kisebbet nagyobbat ugy is ugyanez volt a tünet. talán nagyobb hézaggal annyira nem...
meg fogom, nézni az ellenállást.
És továbbrais a karbival szivok. falshot sziv de nem tudom hol. a hengerfejnél néztem féktisztítóval:D a szivocso csatlakozasat letömítettem, a karbi alatt uj tömítés. már most arra gondolok hogy el van deformálódva a karbi alja, de ha lesz időm oda is rakok motortomito pasztat.

Sőtt már abban sem vagyok biztos hogy falshot sziv, mert igen kicsi mértékben reagál a 2 csavar tekerésére de nem tom belőni...
valaki leirna hogy hogy kell totál elállított karbit viszonylag jol beállítani?
PLS!


 ha falsot szív,akkor nincs alapjárat.lehet busz szívócsöve van fenn,ott megyen a fékszervóhoz vákum cső.vagy nem vákumos az elosztód,és az odamenő cső helye nincs jól ledugózva.vagy a tekerentyűs csavaron lévő gumigyürű el van öregedve,vagy nincs is már meg.vagy a kicsinek a hegye sérült.mindkettőt óvatosan teljesen becsavarod,majd másfél fordulatot ki.alapnak jó.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18378 Dátum: 2007 Augusztus 20, 09:23:01 »

az elosztóban van a pipa,abban van egy ellenállás.nem látszik.a közepét és a végét tedd ohm mérő közé.ha szakadt,meg van a probléma.jellegzetesen olyan mintha nem menne minden henger terhelésnél.
Végigzongoráztam minden hengert és ment, nem az erővel van a gond mert jól megy, gyorsitasnal és lassításnál nme érzik h rántgat csak ha pl próbálom 70en tartani. olyan mintha kihagyna egy egy ütemet. először arra tippeltem hogy tul nagy az utogyujtas és valamikor visszafele probalja forgatni a mocit de nem. aztán átnéztem a mexet. megcsiszoltam, állítottam gyári értkéű hézagot kisebbet nagyobbat ugy is ugyanez volt a tünet. talán nagyobb hézaggal annyira nem...
meg fogom, nézni az ellenállást.
És továbbrais a karbival szivok. falshot sziv de nem tudom hol. a hengerfejnél néztem féktisztítóval:D a szivocso csatlakozasat letömítettem, a karbi alatt uj tömítés. már most arra gondolok hogy el van deformálódva a karbi alja, de ha lesz időm oda is rakok motortomito pasztat.

Sőtt már abban sem vagyok biztos hogy falshot sziv, mert igen kicsi mértékben reagál a 2 csavar tekerésére de nem tom belőni...
valaki leirna hogy hogy kell totál elállított karbit viszonylag jol beállítani?
PLS!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18377 Dátum: 2007 Augusztus 20, 08:12:18 »

sziasztok!

Szerintetek mi lehet a baj ha rántgat a kocsi? 60km/h fölött olyan mintha kihagyna a gyújtása vagy nem kapna benzint. minthja pumpálnám a gázpedált. gyújtás vagy inkább karbi?

az elosztóban van a pipa,abban van egy ellenállás.nem látszik.a közepét és a végét tedd ohm mérő közé.ha szakadt,meg van a probléma.jellegzetesen olyan mintha nem menne minden henger terhelésnél.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18376 Dátum: 2007 Augusztus 20, 07:34:27 »

Rókarépával keverve?  Grin

akár :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #18375 Dátum: 2007 Augusztus 19, 23:42:42 »

szertintem kóserebb vörösborral - belülről  Evil

Rókarépával keverve?  Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18374 Dátum: 2007 Augusztus 19, 21:11:46 »

Ma meg volt a bal doblemez cseréje. A jobbost nem kell cserélnem mert visszanyerte az eredeti alakját. Így megmaradt egy komplett jobbos új doblemezem. Ha valakit érdekel kiáltson.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18373 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:53:49 »

Gondoltam,veszünk egy üveg pezsgőt aztán mint egy anyahajót oldalról...:-)

szertintem kóserebb vörösborral - belülről  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18372 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:44:52 »

Még a törött ablak cseréje előtt kellene. :-)

Gondoltam,veszünk egy üveg pezsgőt aztán mint egy anyahajót oldalról...:-)
PéZsé
« Hozzászólás #18371 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:40:08 »

felavatni még nem lehet ;-)))

Gondoltam,veszünk egy üveg pezsgőt aztán mint egy anyahajót oldalról...:-)
PéZsé
« Hozzászólás #18370 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:38:53 »

Pl hétvégén voltunk. Hosszabb majd hortobágy előtti héten a cseheknél vagy a horvátoknál, időjárás függvényében.


Akkor már fel lett avatva,én vagyok elmaradva.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18369 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:37:17 »

buzi, ne offolj! :-)))
Hisztis.  Grin

felavatni még nem lehet ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18368 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:36:12 »

Mikor mentek kempingezni valahova?

Fel kell avatni...

felavatni még nem lehet ;-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18367 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:33:41 »

Pl hétvégén voltunk. Hosszabb majd hortobágy előtti héten a cseheknél vagy a horvátoknál, időjárás függvényében.

Mikor mentek kempingezni valahova?

Fel kell avatni...
PéZsé
« Hozzászólás #18366 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:32:51 »

Ma kivettük Gipsyből a nem gyári cuccokat. Sajnos ki kellett tépni a gyönyörűséges szőnyegpadlót (gyárit varratok bele), illetve a házi lemezből folyósan lefestett tartórekeszt a vezetőülés mögül, amit 2 csavar tartott. Na meg elkezdődött a gigatakarítás.

Mikor mentek kempingezni valahova?

Fel kell avatni...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18365 Dátum: 2007 Augusztus 19, 20:31:04 »

Ma kivettük Gipsyből a nem gyári cuccokat. Sajnos ki kellett tépni a gyönyörűséges szőnyegpadlót (gyárit varratok bele), illetve a házi lemezből folyósan lefestett tartórekeszt a vezetőülés mögül, amit 2 csavar tartott. Na meg elkezdődött a gigatakarítás.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18364 Dátum: 2007 Augusztus 19, 19:57:01 »

részemről gyújtás.
annak is a mexakító része
Én megnézném a trafo és az elosztofejet összekötö kábelt is.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18363 Dátum: 2007 Augusztus 19, 19:52:44 »

sziasztok!
Szerintetek mi lehet a baj ha rántgat a kocsi? 60km/h fölött olyan mintha kihagyna a gyújtása vagy nem kapna benzint. minthja pumpálnám a gázpedált. gyújtás vagy inkább karbi?

részemről gyújtás.
annak is a mexakító része



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1551 1552 1553 1554 1555 [1556] 1557 1558 1559 1560 1561 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.