www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:46:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1950 1951 1952 1953 1954 [1955] 1956 1957 1958 1959 1960 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13369467 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2442 Dátum: 2006 Március 30, 21:02:30 »

még senki nem válaszolt:
naszóval mivel és hogyan fessem a dísztárcsán a VW emblémát? (kérdés lejjebb olvasható bővebben)

ecsettel... vékonyan... okosan... Wink szerintem egy jó fémfesték megfogja

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2441 Dátum: 2006 Március 30, 20:53:38 »

még senki nem válaszolt:
naszóval mivel és hogyan fessem a dísztárcsán a VW emblémát? (kérdés lejjebb olvasható bővebben)

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #2440 Dátum: 2006 Március 30, 19:35:20 »

Hellósztok !

Valki L tudja nekem mondani hogy kel szelephézagot állítani , AB-s motor 1,3 as mennyinek kell lennie a beömlőszelepek hézagnagysága és a kipuf szelep hézag nagysága::? és hogy kell megcsinálni ::? addog Ljuotttam hogy lekell venni a takaró izét:D

Ezt nézd meg:

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles%5Csz-hezag.htm
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2439 Dátum: 2006 Március 30, 19:04:37 »

ma kihoztam a 63-ast a garázsból és mentem vele egy kört ebben a szép időben.
szerelőbácsihoz is elszaladtam vele némi garanciális ezmegazra:
fék kicsit puha volt -> nem húzták meg rendesen az egyik fékcső és a féklámpa-gomba csavarját a főfékhengeren, oszt szivárgott a cucc + kellett egy kis fékállítás is. probléma megoldódott.
alapjárat bizonytalan volt -> gyorsító fúvóka kiszedésével majd sűrítettlevegővel kifújkálással megoldódott
hazafelé már ment, -és lassult is- mint az álom.
már csak az ajtónyitókat és az ablaktekerőket kell leszednem és kicsit szorosabban benyomva visszaraknom, mert ciripelve rezonálnak menet közben.


sid,
végül is mitől folyt el az összes nyál stone-ék garázsában?
sikerült megtalálni a problemát?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #2438 Dátum: 2006 Március 30, 18:59:19 »

Hellósztok !

Valki L tudja nekem mondani hogy kel szelephézagot állítani , AB-s motor 1,3 as mennyinek kell lennie a beömlőszelepek hézagnagysága és a kipuf szelep hézag nagysága::? és hogy kell megcsinálni ::? addog Ljuotttam hogy lekell venni a takaró izét:D
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2437 Dátum: 2006 Március 30, 17:42:10 »

Igen, ebben én is biztos vagyok. A gödöllői műhely áraira lennék kíváncsi, ahol a tűrkíz bogi és karmann ghia készült.
Jobb ha nem tudod,hidd el! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2436 Dátum: 2006 Március 30, 17:40:53 »

Vannak. Dolgoznak belföldre is. (pl. Valent, Victory...) Nem a mi kategóriánk.
Igen, ebben én is biztos vagyok. A gödöllői műhely áraira lennék kíváncsi, ahol a tűrkíz bogi és karmann ghia készült.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2435 Dátum: 2006 Március 30, 17:15:48 »

egyébként én biztos vagyok benne, hogy vannak az országban ilyen "úri" restauráló műhelyek, de ezek nem belföldre dolgoznak, hanem pl. holland veteránkereskedőknek.
Vannak. Dolgoznak belföldre is. (pl. Valent, Victory...) Nem a mi kategóriánk.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2434 Dátum: 2006 Március 30, 17:14:35 »

egyébként én biztos vagyok benne, hogy vannak az országban ilyen "úri" restauráló műhelyek, de ezek nem belföldre dolgoznak, hanem pl. holland veteránkereskedőknek.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2433 Dátum: 2006 Március 30, 16:47:47 »

Pont most került elő valahol: azt hiszem, Te tudnál mesélni az eltolom a műhelybe, megcsinálják, hazaviszem típusú "úri" restaurálásról... igaz? Smiley
Nem akarok beszélni róla!  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2432 Dátum: 2006 Március 30, 16:43:08 »

tanácsokat várok!
ki kéne festenem feketére a púpos dísztárcsákon a VW emblémát.
(már félig le volt kopva, a Führerék meg teljesen lekaparták a restauráláskor)
kérdés, hogy milyen festék fog valamennyire is megmaradni a krómozott felületen? (egyébként a VW jel egy mélyedést képez)
fújjam vagy valami modellező ecsettel csináljam? (fújásnál elég szar lenne kimaszkolni, mert erősen domború a dísztárcsa)
Pont most került elő valahol: azt hiszem, Te tudnál mesélni az eltolom a műhelybe, megcsinálják, hazaviszem típusú "úri" restaurálásról... igaz? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2431 Dátum: 2006 Március 30, 16:26:56 »

tanácsokat várok!
ki kéne festenem feketére a púpos dísztárcsákon a VW emblémát.
(már félig le volt kopva, a Führerék meg teljesen lekaparták a restauráláskor)
kérdés, hogy milyen festék fog valamennyire is megmaradni a krómozott felületen? (egyébként a VW jel egy mélyedést képez)
fújjam vagy valami modellező ecsettel csináljam? (fújásnál elég szar lenne kimaszkolni, mert erősen domború a dísztárcsa)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2430 Dátum: 2006 Március 30, 16:21:29 »

ma kihoztam a 63-ast a garázsból és mentem vele egy kört ebben a szép időben.
szerelőbácsihoz is elszaladtam vele némi garanciális ezmegazra:
fék kicsit puha volt -> nem húzták meg rendesen az egyik fékcső és a féklámpa-gomba csavarját a főfékhengeren, oszt szivárgott a cucc + kellett egy kis fékállítás is. probléma megoldódott.
alapjárat bizonytalan volt, gyorsításra torpant -> keverékállító csavar csavargatásával + gyorsító fúvóka kiszedésével majd sűrítettlevegővel kifújkálással megoldódott
hazafelé már ment, -és lassult is- mint az álom.
már csak az ajtónyitókat és az ablaktekerőket kell leszednem és kicsit szorosabban benyomva visszaraknom, mert ciripelve rezonálnak menet közben.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 30, 20:51:39 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #2429 Dátum: 2006 Március 30, 15:40:09 »

akkor nem vegyszarozok itt tovább...

És onnan a hegesztési résből jól ki kell kaparni mindent.
Én ammondó vagyok ha csinálsz valamit azt csináld meg úgy hogy kevés esélyt adj annak hogy majd egy év múlva újból csinálni kelljen.
Főleg ha nem is kerül többe, sőt szerintem a kromofágos történetnél az én kombinációm még olcsóbb is.
Jó most neked bejátzsik a homokfújás ára.
Leon 1303
« Hozzászólás #2428 Dátum: 2006 Március 30, 15:23:09 »

akkor nem vegyszarozok itt tovább...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2427 Dátum: 2006 Március 30, 14:57:49 »

Oks!
Most voltam festékboltba, de hálistennek elköltözött a város másik végébe,
szóval hazablattyogtam üres kézzel, majd ha megjön fatre, elszaladok kocsival.

A kromofágnak sajna nem sok hatása volt, így szerintem elviszem lehomokfújatni, azt csinálnak itt!
Vélemény?

Homokfújás a legjobb, csak aztán ne az esőn tárold!  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2426 Dátum: 2006 Március 30, 14:56:51 »

Én asszem a duplicolorral fújtam és mintha rá lenne írva hogy vegyszer és súrolás álló.
Majsztro tényleg kaki.

Duplicolor nagyon jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #2425 Dátum: 2006 Március 30, 14:55:12 »


A kromofágnak sajna nem sok hatása volt, így szerintem elviszem lehomokfújatni, azt csinálnak itt!
Vélemény?

Az jó. Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #2424 Dátum: 2006 Március 30, 14:48:43 »

Oks!
Most voltam festékboltba, de hálistennek elköltözött a város másik végébe,
szóval hazablattyogtam üres kézzel, majd ha megjön fatre, elszaladok kocsival.

A kromofágnak sajna nem sok hatása volt, így szerintem elviszem lehomokfújatni, azt csinálnak itt!
Vélemény?
1303LS
« Hozzászólás #2423 Dátum: 2006 Március 30, 14:43:22 »

Szar. Kicsi a nyomás a palackban, mégha forró vízbe teszed akkor is. Köpköd és eldugol a szórófej, továbbá a festék minősége sem tuti.

Casati, DupliColor ezek a az általam preferált márkák.

Én asszem a duplicolorral fújtam és mintha rá lenne írva hogy vegyszer és súrolás álló.
Majsztro tényleg kaki.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2422 Dátum: 2006 Március 30, 14:26:20 »

Casati. - Csak benzin ne cseppenjen rá.. (Dekor célokra tényleg profi!!) Nem benzin, ill. olajálló.
Van viszont egy mittoménmilyen gyártmányú (a bótban neolux helyett adták, ami felnifestésre nekem nagyon bevált....), valami holland spray: akril, de benzin,-olajálló, rá is van írva.(és tényleg tudja is).

A Casati egy olyan cég, amely először mindenféle festékei mellé felvett néhány spray-t is, de most már lehet kapni 800 fokig hőálló műszaki festéket is, keréktárcsa festéket is, valamint lámpalakkot is.

A körmömre fújtam a múltkor (véletlenül !) egy kis Casati keréktárcsa ezüstöt, próbáld meg lemosni benzinnel. A blokkom is ilyennek van festve. 280 fokig tuti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2421 Dátum: 2006 Március 30, 14:21:18 »

Szar. Kicsi a nyomás a palackban, mégha forró vízbe teszed akkor is. Köpköd és eldugol a szórófej, továbbá a festék minősége sem tuti.

Casati, DupliColor ezek a az általam preferált márkák.

Casati. - Csak benzin ne cseppenjen rá.. (Dekor célokra tényleg profi!!) Nem benzin, ill. olajálló.
Van viszont egy mittoménmilyen gyártmányú (a bótban neolux helyett adták, ami felnifestésre nekem nagyon bevált....), valami holland spray: akril, de benzin,-olajálló, rá is van írva.(és tényleg tudja is).

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2420 Dátum: 2006 Március 30, 13:48:27 »

Valszeg ilyennel fogom festeni. Jó lesz? Régebben ilyet fújtam már fém alaktrészekre.
<beszúrt kép törölve>

Szar. Kicsi a nyomás a palackban, mégha forró vízbe teszed akkor is. Köpköd és eldugol a szórófej, továbbá a festék minősége sem tuti.

Casati, DupliColor ezek a az általam preferált márkák.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2419 Dátum: 2006 Március 30, 13:18:04 »

mi egy éve nyomtuk le kályhaezüsttel, de azóta már van rajta rozsda.
A kályhaezüst egyrész iszonyat ronda, másrészt nem véd, csak dekorál, harmadrészt rozsdára már mindegy... szóval ne bánd. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Leon 1303
« Hozzászólás #2418 Dátum: 2006 Március 30, 13:14:33 »

Van hozá spéci festék. Állítólag nem kíván alapozást (mert az nem hőálló) de birja a hőt meg a rozsdát. Még nincs vele tapasztalatom. Van sárga, meg piros.

mi egy éve nyomtuk le kályhaezüsttel, de azóta már van rajta rozsda.
Leon 1303
« Hozzászólás #2417 Dátum: 2006 Március 30, 13:11:48 »

Valszeg ilyennel fogom festeni. Jó lesz? Régebben ilyet fújtam már fém alaktrészekre.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2416 Dátum: 2006 Március 30, 13:02:19 »

Van hozá spéci festék. Állítólag nem kíván alapozást (mert az nem hőálló) de birja a hőt meg a rozsdát. Még nincs vele tapasztalatom. Van sárga, meg piros.


Név? Fellelhető helye? Info?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2415 Dátum: 2006 Március 30, 12:57:20 »

Van hozá spéci festék. Állítólag nem kíván alapozást (mert az nem hőálló) de birja a hőt meg a rozsdát. Még nincs vele tapasztalatom. Van sárga, meg piros.

És tapasztalatod szerint a fékdobokra melyik festék a legjobb?
Az enyémen most csak rozsda van, sajna...  Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2414 Dátum: 2006 Március 30, 12:50:25 »

....
Ez az én tapasztalatom.

És tapasztalatod szerint a fékdobokra melyik festék a legjobb?
Az enyémen most csak rozsda van, sajna...  Smiley

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #2413 Dátum: 2006 Március 30, 11:53:26 »

Az én tapasztalatom az, hogy a keréktárcsa ezüstök nagyon jó festékek, sokban különböznek a sima ezüst festéktől. Én azok alá soha nem szoktam alapozni és nem egy telet kibírt már felnim. A lényeg, hogy amikor fémtiszta, akkor ne legyen alatta oxidréteg semmiylen formában, mert az a festék alatt is dolgozni fog. Evipassal vagy ferropassit-tal lekenni nem butaság, de ezt csak akkor csinálom, ha a fém nem teljesen oxidmentes és nem tudom, vagy nem akarom azzá tenni, mert nem akarok annyit korongozni, csiszolni...

Egy jó minőségű tárcsafesték, 3 vékony rétegben, rendesen aládolgozva (tisztítva) nagyon tart.

Aliu felnit azt speckó alu alapozóval szoktam alapozni, ezt az alumínium oxidációja miatt ajánlják az értők. Acélt nem szoktam.

Ez az én tapasztalatom.

Így van.Valóban jó festéknek néz ki.
A dobozát elolvasva direkt kiemeli, hogy kezeljem alá.
Viszont úgy fog hangzani mintha érdekeltségem lenne már benne d enincs.Ezt a konvert nevű alapozót direkt ajánlom.
Evipassal szemben nem kell eltávolítani.Én úgy érzem a házilagos festéseknek ez egy sarkalatos pontja tud lenni(mármint a rozsdaátalakító eltávolítása) sokan salnálják az időt meg a nitrót rá.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2412 Dátum: 2006 Március 30, 10:37:06 »

Szerintem jól tudod. Egy hibás bevonatrendszer rosszabb lehet mint egy semmilyen, mert nem tudod egy darabig, mi történik alatta Smiley

Ha a fém és az első réteg festék között van egy kis szmötyi akkor onnan fog indulni a rágcsa és akárhány réteg festéket le fog túrni.
Ezért fontosabb mindenféle előmunkálat mint maga a színre fújás.
Ha nem jól tudom javítson ki valaki.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2411 Dátum: 2006 Március 30, 10:23:03 »

Drótkoronggal kb 10-15 perc alatt fémtiszta, de nem a puha rézdrótos hanem annál erősebb kicsit.Sima festékboltban vettem a kisebb 600valamennyi a nagyobb 1000valamennyi.
Alapozás nélkül a problámák.
1.nem takar tisztességesen a színréteg.kurva sok drága festék kell.
2.hamar rozsdásodni fog.(kb első sós téli utad.)

Szóval fémtiszta felület után rozsda passziválás (lehet evipass ezzel az a gond hogy a kromofághoz hasonlóan illek utána maradéktalanul eltávolítani, ez nehéz. lehet egy rozsdaátalakító alapozó én most ezt favorizálom)
majd a szín szépen fújva.
Alapozózás nélkül ne fess mert nem véletlen vannak a rendszerek kitalálva.

Persze ez az én véleményem ettől bárkié bármiben eltérhet.Nme vagyok szakképzett festőmester de a dobozokat el szoktam olvasni ésmegpróbálok tanulni belőlük.


Az én tapasztalatom az, hogy a keréktárcsa ezüstök nagyon jó festékek, sokban különböznek a sima ezüst festéktől. Én azok alá soha nem szoktam alapozni és nem egy telet kibírt már felnim. A lényeg, hogy amikor fémtiszta, akkor ne legyen alatta oxidréteg semmiylen formában, mert az a festék alatt is dolgozni fog. Evipassal vagy ferropassit-tal lekenni nem butaság, de ezt csak akkor csinálom, ha a fém nem teljesen oxidmentes és nem tudom, vagy nem akarom azzá tenni, mert nem akarok annyit korongozni, csiszolni...

Egy jó minőségű tárcsafesték, 3 vékony rétegben, rendesen aládolgozva (tisztítva) nagyon tart.

Aliu felnit azt speckó alu alapozóval szoktam alapozni, ezt az alumínium oxidációja miatt ajánlják az értők. Acélt nem szoktam.

Ez az én tapasztalatom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #2410 Dátum: 2006 Március 30, 09:19:30 »

Örülök h jól áll akkor Smiley
festés lesz vagy matrica? a piros-fekete alapszín marad?
Még fogalmam sincs, hogy milyen technikával, de a piros-fekete valószínűleg marad. Smiley
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2409 Dátum: 2006 Március 30, 08:31:46 »

Gyuszkó:
én elöre 1.6-vagy1.8-at szoktam,
hátra meg 2.0 vagy 2.2-öt.


ESZ:
ezt pirellis dolgot honnan is vetted?
10 éve forgazmazok pirellit és soha nem volt ilyen probléma ezzel a fajtával.
1 garanciális cserém volt ezen idö alatt szóval ezt megkontráznám!!

üdvw
Jó de nem 4 év garanciát vállalsz,ez pl egy 35000km-es gumi ebböl 2 vásznas lett és nem azé mer sokat padkázok meg nem kerülöm ki a gödröket,a VW szalonban ezzel adták ki a kocsit 2001-ben,  most Marangoni van a másik kocsin de ezzel is volt már tapasztalatom,kva sokat bir ki,régebbi OFF ótón volt ilyen 40000 volt benne és még beletettünk vagy 60-at piacoztunk és nagyon meg vala elégadve vele,ja és nem ököráron lehet kapni  13-14forint darabja

1303LS
« Hozzászólás #2408 Dátum: 2006 Március 30, 07:26:44 »

3-4 réteg festék szépen finom rétegekkel egymásra + vagy 2 réteg lakk.
Ez mé rozsdálna?


Ha a fém és az első réteg festék között van egy kis szmötyi akkor onnan fog indulni a rágcsa és akárhány réteg festéket le fog túrni.
Ezért fontosabb mindenféle előmunkálat mint maga a színre fújás.
Ha nem jól tudom javítson ki valaki.
1303LS
« Hozzászólás #2407 Dátum: 2006 Március 30, 07:22:27 »

Ja, és marózni sem árt több lépcsőben: száradás után drótkorong, utána csiszolópapír, majd újra rozsdamaró - ezt ismételni a kívánt minőség eléréséig.
Rozsdaátalakító: én a WÜRTH-öt próbáltam, hát nem vágtam magam hanyatt tőle... azután is jött a rozsda...

Amit nem pucolsz le mechanikusan rendesen, azon nem áll meg a festés hosszú ideig. Ráadásul qwa drágák ezek az átalakító-alapozók.

Én mezei supralux konvert(2000valamennyiFt) nevezetűt használok.
Színtelen, a fémen és a finoman rozsdált felületen szépen látható ahogy megköti a rozsdát mivel átlátszó.
Hosszútávú tapasztalatom nincs vele, de bizalom az igen.Viszont egy réteg srpay keréktárcsa szürke(999Ft) szépen lefedi.Nem lakkozom.Minek?
Szóval a négy kerékre elég egy doboz rozsdaalapozó és szerintem két flakon fedőfesték.Ennél a kromofágos megoldás tuti hogy drágább.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2406 Dátum: 2006 Március 30, 07:06:14 »

Na az időmérőóra OPELé.
Lukra futottam,de azért köszi az infót mindenkinek.

Nekem meg valamilyen BMW-s van ugyonda bepattintva, ahol a gyári van... elvan ott, de egy gyári jobb lenne, vagy a gyári takarólemez, mert van 3-as műszerfalcsoportom, amiben van VDO óra is, a magnó helyére....csak be kén eszerelni, vezetékezni, a magnót meg elrakni valahova...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #2405 Dátum: 2006 Március 30, 01:07:24 »

azzal az autóval nem volt semmi gond eddig. nem hinném, hogy egyik napról a másikra megcsavarodna a kasztni.

Köszi    Grin

ez igymegnyugtato.. de akkor - tette fel a kérdést Watson - mi okozhatja az erős emelkedést?!


Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2404 Dátum: 2006 Március 29, 23:44:53 »

Rozsdamaró felesleget, kromofágot csak nitrohigító mossa le! Címfestő szakival beszélgettem, ő erre esküszik...
Ha ezek nincsenek a felületről tökéletesen lemosva, akkor lepereg a festés!

Ja, és marózni sem árt több lépcsőben: száradás után drótkorong, utána csiszolópapír, majd újra rozsdamaró - ezt ismételni a kívánt minőség eléréséig.
Rozsdaátalakító: én a WÜRTH-öt próbáltam, hát nem vágtam magam hanyatt tőle... azután is jött a rozsda...

Amit nem pucolsz le mechanikusan rendesen, azon nem áll meg a festés hosszú ideig. Ráadásul qwa drágák ezek az átalakító-alapozók.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2403 Dátum: 2006 Március 29, 23:41:22 »

Drótkoronggal kb 10-15 perc alatt fémtiszta, de nem a puha rézdrótos hanem annál erősebb kicsit.Sima festékboltban vettem a kisebb 600valamennyi a nagyobb 1000valamennyi.
Alapozás nélkül a problámák.
1.nem takar tisztességesen a színréteg.kurva sok drága festék kell.
2.hamar rozsdásodni fog.(kb első sós téli utad.)

Szóval fémtiszta felület után rozsda passziválás (lehet evipass ezzel az a gond hogy a kromofághoz hasonlóan illek utána maradéktalanul eltávolítani, ez nehéz. lehet egy rozsdaátalakító alapozó én most ezt favorizálom)
majd a szín szépen fújva.
Alapozózás nélkül ne fess mert nem véletlen vannak a rendszerek kitalálva.

Persze ez az én véleményem ettől bárkié bármiben eltérhet.Nme vagyok szakképzett festőmester de a dobozokat el szoktam olvasni ésmegpróbálok tanulni belőlük.


Rozsdamaró felesleget, kromofágot csak nitrohigító mossa le! Címfestő szakival beszélgettem, ő erre esküszik...
Ha ezek nincsenek a felületről tökéletesen lemosva, akkor lepereg a festés!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1950 1951 1952 1953 1954 [1955] 1956 1957 1958 1959 1960 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.