www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 03, 23:59:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921310 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1539 1540 1541 1542 1543 [1544] 1545 1546 1547 1548 1549 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14389227 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18891 Dátum: 2007 Szeptember 08, 18:29:05 »

Hell!

segitsetek lécci-lécci-lécci!

ma egy hete jött vissza a bogaram a festőtől. rakosgatom össze szépen. a kérdés:
az akksiról a test csak a kasznira megy? nincs direkt szál az öninditóhoz? és ha nincs akkor hol testel az akksi a motorral? a válón keresztül? és a váltó hol testel az akksival?

előre is köszönöm!
Ez szerintem sok autónál így van...Ha nem mindnél. Hogy a kaszni a test

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18890 Dátum: 2007 Szeptember 08, 18:23:35 »

Hell!

segitsetek lécci-lécci-lécci!

ma egy hete jött vissza a bogaram a festőtől. rakosgatom össze szépen. a kérdés:
az akksiról a test csak a kasznira megy? nincs direkt szál az öninditóhoz? és ha nincs akkor hol testel az akksi a motorral? a válón keresztül? és a váltó hol testel az akksival?

előre is köszönöm!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18889 Dátum: 2007 Szeptember 08, 13:16:00 »

Valamint a féltengelynél is egy este alatt ez normális? azt mondták mivel a fékpofához befojt az olaj,kűlső szimeringet cseréljek.De akkor most belül is van ?Vagy mért folyik a gumiharangnál?
Lehet hogy a gumiharangon át ereszt? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #18888 Dátum: 2007 Szeptember 08, 11:26:08 »

Na ehez kell szimeringet cserélnem.bocs Skacok ha sok a kérdés,de most aztán feltünő vok,így kérek is hozzászólást.KÖSSZ ! Wink

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #18887 Dátum: 2007 Szeptember 08, 11:24:31 »

Valamint a féltengelynél is egy este alatt ez normális? azt mondták mivel a fékpofához befojt az olaj,kűlső szimeringet cseréljek.De akkor most belül is van ?Vagy mért folyik a gumiharangnál?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #18886 Dátum: 2007 Szeptember 08, 11:22:37 »

A bejelölt helyen miért folyik az olaj?Lepucoltam a vastag trutyiból,lefestettem,de másnapra már ennyi ki is folyt .De felfelé hogyan miért? Vagy ezt a felálított helyzetet nem szereti?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18885 Dátum: 2007 Szeptember 08, 11:02:25 »


Asszem láttam már olyat, hogy tettek egy rézbetétet a furatba.

Érdemes venni új csavarokat? (mintha nem lenne valami olcsó a szett...)


Rezet nem ajánlom, puhafém, nem fog sokáig tartani sztem.

Nekem 2 tőcsavar volt újra perselyezve, mi egy ehhez
hasonló dolgot hajtottunk be. Mondjuk asszem nem ennyi volt az ára...  Cheesy

Jól fogja a dolgokat.
Ja és amikor az első tőcsavar kijött, a szükséges nyomaték 2xesével végighúztuk az összeset, majd kiengedtük, ekkor bukkant fel a második hibás tőcsavar.
Magát a csavart én nem cseréltem, a menet sértetlen volt.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18884 Dátum: 2007 Szeptember 08, 10:27:57 »

   Sziasztok!

  Ha adott egy 1850 cm3-is újonan épített motor,arra milyen karbit tennétek?Abszolute hobbi nem mindennapos használatú bogár lesz.Most bejáratásnál gyári 34 pict 3 van rajta,hogy még véletlenül se lehessen meghajtani.Arra gondoltam rajtahagyom,mert ezzel is nyel vagy tizet,viszont érezni,hogy nem tud a motor rendesen "leforogni"valószínűleg a nem megfelelő üzemanyag ellátás miatt.Esetleg gondoltam egy progressziv központira,olyanra,ami passzolna rá.Tudnátok tanácsot adni?Igazából attol fosok,hogy nem tudom rendesen itthon beállítani,vagy nem illeszkedik a gázpedál mozgása mondjuk a második torok nyitásához.Ilyesmi.


                                              Üdv:Funk

Én mindenképpen Weber vagy DellOrtot ajánlom. A progresszív az nagy szopás. Az iker karbi sem egyszerű de lényegesen könnyebb, mert ki lehet számolni a kiindulási pontokat vagy vannak Weberes könyv ahonnan ki lehet keresgélni. Teljesítményben is többet ad neki mert progresszívnél a két torok nem egyforma nagyságú, főleg kis fordulaton van jelentősége. Fogyasztásban meg nem feltétlen jelent többet, mert adott fordulatnál és terhelésnél nem biztos hogy nagyobb a 2-4 folytószelep nyitása mint az eggyé. Érthetőbben pl. lehet hogy a gyári karbival padlógázon mész 120at a Weber-rel meg azt a 120at csak fél gázon.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 08, 10:37:36 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18883 Dátum: 2007 Szeptember 08, 08:17:19 »

Nem muszáj rezezni, lehet kapni Helicoil készletet ekkora méretben is, olyan, mint amivel a gyertyamenetet javítják, egyel nagyobb menetet vág bele a behajtója, és azt a spirálszerű betétet behajtja, és levágja a két végét. SZinte örök életű, erősebb, mint a gyári menet, és nem jön ki, mivel ha kifelé hajtod belőle a csavart, nekifeszül a falnak.
köszi  Smiley már keresem
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18882 Dátum: 2007 Szeptember 08, 08:15:35 »

ejj de sz@r idő van....
lehet nekiállok a mocinak, kikapom, és elkezdem bontani...

közben valaki leírhatná tapasztalatait, minden ifó jól jön.
a blokkban kell a 16 tőcsavar helyét újraperselyeztetni!!
Milyen szakik csinálnak ilyet, mire figyeljek, hogy smint, minden minden érdekel.
Asszem láttam már olyat, hogy tettek egy rézbetétet a furatba.
Mintha lehetne is kapni olyan szettet, amiban van 16 új tőcsavar meg olyan gyűrűk...
de lehet csak félrenéztem régen valamit!
Érdemes venni új csavarokat? (mintha nem lenne valami olcsó a szett...)

szal írjatok, mert csinálni kell---
Nem muszályj rezezni, lehet kapni Helicoil készletet ekkora méretben is, olyan, mint amivel a gyertyamenetet javítják, egyel nagyobb menetet vág bele a behajtója, és azt a spirálszerű betétet behajtja, és levágja a két végét. SZinte örök életű, erősebb, mint a gyári menet, és nem jön ki, mivel ha kifelé hajtod belőle a csavart, nekifeszül a falnak.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18881 Dátum: 2007 Szeptember 08, 08:15:22 »

egy kicsit drágább kivitelben
http://www.csp-shop.de/shop/frame_nachladen.php?func=det&wkid=83195524192&rub1=R%84der+/+Bremsen&rub2=Bremstrommeln,Bremstrommeln+hinten&artnr=13317a&pn=0
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18880 Dátum: 2007 Szeptember 08, 08:13:25 »

ez meg a betétje?
http://www.csp-shop.de/shop/frame_nachladen.php?func=det&wkid=83195524192&rub1=R%84der+/+Bremsen&rub2=Bremstrommeln,Bremstrommeln+hinten&artnr=13317a&pn=0
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18879 Dátum: 2007 Szeptember 08, 08:11:59 »

ilyet találtam ni
http://www.csp-shop.de/shop/frame_nachladen.php?func=det&wkid=83195524192&rub1=R%84der+/+Bremsen&rub2=Bremstrommeln,Bremstrommeln+hinten&artnr=13317a&pn=0
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18878 Dátum: 2007 Szeptember 08, 08:04:00 »

ejj de sz@r idő van....
lehet nekiállok a mocinak, kikapom, és elkezdem bontani...

közben valaki leírhatná tapasztalatait, minden ifó jól jön.
a blokkban kell a 16 tőcsavar helyét újraperselyeztetni!!
Milyen szakik csinálnak ilyet, mire figyeljek, hogy smint, minden minden érdekel.
Asszem láttam már olyat, hogy tettek egy rézbetétet a furatba.
Mintha lehetne is kapni olyan szettet, amiban van 16 új tőcsavar meg olyan gyűrűk...
de lehet csak félrenéztem régen valamit!
Érdemes venni új csavarokat? (mintha nem lenne valami olcsó a szett...)

szal írjatok, mert csinálni kell---
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18877 Dátum: 2007 Szeptember 08, 07:55:59 »

mai szmb Grin

ez 912 nem?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18876 Dátum: 2007 Szeptember 08, 07:54:23 »

   Sziasztok!

  Ha adott egy 1850 cm3-is újonan épített motor,arra milyen karbit tennétek?Abszolute hobbi nem mindennapos használatú bogár lesz.Most bejáratásnál gyári 34 pict 3 van rajta,hogy még véletlenül se lehessen meghajtani.Arra gondoltam rajtahagyom,mert ezzel is nyel vagy tizet,viszont érezni,hogy nem tud a motor rendesen "leforogni"valószínűleg a nem megfelelő üzemanyag ellátás miatt.Esetleg gondoltam egy progressziv központira,olyanra,ami passzolna rá.Tudnátok tanácsot adni?Igazából attol fosok,hogy nem tudom rendesen itthon beállítani,vagy nem illeszkedik a gázpedál mozgása mondjuk a második torok nyitásához.Ilyesmi.


                                              Üdv:Funk

Progreszivnél én is a második torok nyitással szopok!
DE kitaláltam, hogy csinálok egy másik erőkart a karbi kázkarja helyett, kicsit hoszabbat, és akkor
elvileg ugyanakkora pedálútra nagyobb húzás jut!
Sztem a 34-es is tud belenoymni elég keveréket, hogy lehessen pörgetni,
úgyis többet szív a nagyobb ccm, a progival meg 10 fölött lenne.
Amúgy meséljél csak erről a mociról!!  Smiley
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18875 Dátum: 2007 Szeptember 08, 07:48:10 »

   Sziasztok!

  Ha adott egy 1850 cm3-is újonan épített motor,arra milyen karbit tennétek?Abszolute hobbi nem mindennapos használatú bogár lesz.Most bejáratásnál gyári 34 pict 3 van rajta,hogy még véletlenül se lehessen meghajtani.Arra gondoltam rajtahagyom,mert ezzel is nyel vagy tizet,viszont érezni,hogy nem tud a motor rendesen "leforogni"valószínűleg a nem megfelelő üzemanyag ellátás miatt.Esetleg gondoltam egy progressziv központira,olyanra,ami passzolna rá.Tudnátok tanácsot adni?Igazából attol fosok,hogy nem tudom rendesen itthon beállítani,vagy nem illeszkedik a gázpedál mozgása mondjuk a második torok nyitásához.Ilyesmi.


                                              Üdv:Funk
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18874 Dátum: 2007 Szeptember 07, 18:41:54 »

mai szmb Grin
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

gyönyörűűű Shocked Shocked Shocked

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18873 Dátum: 2007 Szeptember 07, 17:46:43 »

A polír? Milyen évjárat?

66-67-et saccolok

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18872 Dátum: 2007 Szeptember 07, 17:36:48 »

mai szmb Grin

Mi volt? Null revízió? Grin Grin Grin Gyönyörű.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #18871 Dátum: 2007 Szeptember 07, 17:28:26 »

Létezhet, hogy a fordulatszámmérő azért mér pontatlanul, mert vastag a vezeték?
nem
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18870 Dátum: 2007 Szeptember 07, 17:15:09 »

Létezhet, hogy a fordulatszámmérő azért mér pontatlanul, mert vastag a vezeték?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18869 Dátum: 2007 Szeptember 07, 16:30:14 »

mai szmb Grin


nyammm...
Még képet lécci!  Shocked
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18868 Dátum: 2007 Szeptember 07, 16:29:06 »

A polír? Milyen évjárat?

mai szmb Grin
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #18867 Dátum: 2007 Szeptember 07, 16:23:05 »

mai szmb Grin


Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29092


Road Force One

« Hozzászólás #18866 Dátum: 2007 Szeptember 07, 13:25:45 »

Régebben szokás volt műszakin az öreg szakiknak egy csavarhúzóval leszédülni az aknába és böködni az alját.
Mostanában nem tudom csinálják-e, de míg régen Apámmal jártunk vizsgáztatni ezt rendszeresen eljátszották.
Na jó ez még az átkosban volt.

Tbányán a KPM-nél is szokás volt...
Mivel a szerelőismerősöm vitte Öcsisajtot vizsgázni, ezért már jó előre mondtam neki, ha meglát egy iylen szándékot, akkor nyugodtan mondj ameg a vizsgáztatónak, hogy veheti a gipszet a kezére, mert tutira el fogom törni neki, ha megpróbálja böködni....
Ha gyanús neki, vizsgálja meg máshogy, de nem engedem meg, hogy nekiálljon böködni!
Szerencsére elmaradt...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #18865 Dátum: 2007 Szeptember 07, 13:15:31 »

hogy a faszba jut eszébe vlakainek betonnal kasztnizni? hihetetlen. akkor már inkább púrhab, vagy valami egyéb könnyű dolog
Hát én most purhabot fogtam ki a hátsó kárpitok alatt!Ott talán nem kell javítani majd!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #18864 Dátum: 2007 Szeptember 07, 13:12:45 »

Sebváltógumi bakot előre 1 db, hátra 2 db, mennyiért, és hol lehet olcsón venni?halottam az elsőröl egyszer 4000 huf körül van,de én mindenhol 6500-tól felfelé láttam.Vazel majdnem több az a három gumibak,mint amiért az autót vettem.
Olcsó bontottaim vannak,csak nem tudom érdemes-e?Mondjuk az első az nem megy úgy tönkre ,mint a két hátsó!Én az elsőt újban sem kaptam régebben,de most már talán van!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18863 Dátum: 2007 Szeptember 07, 12:03:02 »

Régebben szokás volt műszakin az öreg szakiknak egy csavarhúzóval leszédülni az aknába és böködni az alját.
Mostanában nem tudom csinálják-e, de míg régen Apámmal jártunk vizsgáztatni ezt rendszeresen eljátszották.
Na jó ez még az átkosban volt.
Nem kell ehhez átkos, német reteken ment valami bogaras /is/ autós műsor, a műszakin ugyanezt csinálták...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #18862 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:55:49 »

hogy a faszba jut eszébe vlakainek betonnal kasztnizni? hihetetlen. akkor már inkább púrhab, vagy valami egyéb könnyű dolog
Régebben szokás volt műszakin az öreg szakiknak egy csavarhúzóval leszédülni az aknába és böködni az alját.
Mostanában nem tudom csinálják-e, de míg régen Apámmal jártunk vizsgáztatni ezt rendszeresen eljátszották.
Na jó ez még az átkosban volt.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18861 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:23:59 »

a mai napom is bogár tolással indult. elsőre simán beindult, de ki kellet szállnom visssza csokni a kaput és közben leállt. másodszorra már csak erölködött az öninditó, úgy, hogy még a vissza jelzőlámpák is bele sápadtak  Tongue
viszont már nem ázik be ! kilakatoltam  Evil gyorskotöző+márvány mintás linóleum 

Én kérek elnézést! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18860 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:19:53 »

Sebváltógumi bakot előre 1 db, hátra 2 db, mennyiért, és hol lehet olcsón venni?halottam az elsőröl egyszer 4000 huf körül van,de én mindenhol 6500-tól felfelé láttam.Vazel majdnem több az a három gumibak,mint amiért az autót vettem.
Alsóörs, * Gabi.

Bácsi Győző
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #18859 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:09:38 »

menő lesz, fényezés? Shocked

a kis lurkónak játék láncfűrésze van ? miért nem flex ?  Grin

Olyat még nem találtam neki.
Amúgy a Stihl az eredeti Stihl!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18858 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:08:13 »

.

menő lesz, fényezés? Shocked

a kis lurkónak játék láncfűrésze van ? miért nem flex ?  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #18857 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:07:01 »

ez a jávor tomi busza volt?
Igen az övé!
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #18856 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:06:31 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18855 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:04:45 »



ez a jávor tomi busza volt?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #18854 Dátum: 2007 Szeptember 07, 11:00:30 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #18853 Dátum: 2007 Szeptember 07, 10:59:36 »

Hétvégén elkezdtük csinálni a buszt!
Hát előkerültek érdekességek, amire nem számítottam, de azért sokra haladtunk a két nap alatt!
Még két ilyen nap és kész a lakatolás.
Utána lehet lekezelni az alját, aztán mehet a festőhöz.
Itt egy pár kép:

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18852 Dátum: 2007 Szeptember 07, 10:32:22 »

Még is többet ér mint a vastagon alvázvédőzött csiszoló vászon. Evil Meg amikor a 80as években műszakin a KPM-es csavarhúzóval böködte a padlót meg a küszöböt a betont mégse bökte át olyan könnyen. A kényszer nagy úr. Ja meg a beton olcsóbb mint a javítóív + a lakatos, ha akkoriban lehetett éppen  kapni.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 07, 10:34:56 írta Süsü »


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1539 1540 1541 1542 1543 [1544] 1545 1546 1547 1548 1549 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.