www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 23, 16:06:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921180 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1533 1534 1535 1536 1537 [1538] 1539 1540 1541 1542 1543 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12831384 alkalommal)
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #19097 Dátum: 2007 Szeptember 17, 20:58:51 »

Hy mindenkinek .Tanácsot szeretnék kérni nem tudja valaki hogy ha halványan világít a töltéslámpa az mitől lehet dinamó van a gépbe és nem tudom mitől lehet töltés van az akksin is és a fesszabályzón is? tippeket kérek ha tudtok valamit

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19096 Dátum: 2007 Szeptember 17, 13:28:11 »

már nem gyártják
Hoppá... Akkor sikerült megcsípnem a széria végét. Jó lesz óvatosan nyomulni vele. Ez az információd honnan származik?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19095 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:59:08 »

Nem kerestelek de ha tudtam volna mire vetemedsz a hétvégén még segíteni is hajlandó lettem volna. 

nem úgy értem, hogy engem kerestél, hanem nem láttam, hogy váltót kerestél.
e!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #19094 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:46:35 »

már nem gyártják

Viszont nekem van eladó 4 db Barum 155R15-öm. Ha érdekelne valakit.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19093 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:41:18 »

Dehogy drágább!!
Fájörsztóun F 560 nekem másfél éve 50 ropiból megvolt a 4 darab úgy, hogy a kiskapuig kellett kimenjek érte...

már nem gyártják
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #19092 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:40:03 »

fákk... nem tűnt fel, hogy kerestél volna.
boccs :-/

ráadásul benne hagytam a fékállító csavarkákat is (azok a fogaskerekes izék), úgyhogy basszameg.

Nem kerestelek de ha tudtam volna mire vetemedsz a hétvégén még segíteni is hajlandó lettem volna. 

Petyó
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19091 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:29:36 »

Na neee! Én meg kuka váltót keresek, te meg odaadod a szinesfémmaffiának.  Embarrassed

fákk... nem tűnt fel, hogy kerestél volna.
boccs :-/

ráadásul benne hagytam a fékállító csavarkákat is (azok a fogaskerekes izék), úgyhogy basszameg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #19090 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:27:20 »

a kiszedett váltóra kb. 12 perc 23 másodperc alatt repült rá a helyi begyűjtő brigád és BICIKLIVEL elvitte féltengellyel együtt... beszarás.

Na neee! Én meg kuka váltót keresek, te meg odaadod a szinesfémmaffiának.  Embarrassed

Petyó
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19089 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:25:46 »

Ahhoz kell valami ügyes kihúzó.

bogárka naponta csak kétszer szeret beindulni... reggel amikor sietek persze sose. imádom tolni  Tongue önindító perselyt kéne cserélni.
ki jön hortobágyra ? ...szmbzni 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19088 Dátum: 2007 Szeptember 17, 11:17:16 »

bogárka naponta csak kétszer szeret beindulni... reggel amikor sietek persze sose. imádom tolni  Tongue önindító perselyt kéne cserélni.
ki jön hortobágyra ? ...szmbzni 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19087 Dátum: 2007 Szeptember 16, 23:55:28 »

A dinamó talp az nem jó a generátorhoz, mivel a dinamó házának kisebb az átmérője.


                             GNX-967
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #19086 Dátum: 2007 Szeptember 16, 23:53:10 »

a héten minden délután jókis szmb-t csapok...végre Smiley

generátort hogy lehet kiprobálni, hogy müködik-e? (már ki van szedve kocsibol)
ha a dinamóm helyére akarom tenni, akkor kell szerezzek generátortalpat is, mert különbözik a donamó talpazatátol?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19085 Dátum: 2007 Szeptember 16, 23:12:46 »

Én speciel hátul meghagytam azt a két eredeti keresztnyúlványt.Azok teljesen épek voltak, meg bikán odahegesztve gyárilag. Levágtam a brazilokról, aztán úgy csíptem fel. Így tuti a méret  Grin
Úgy is jó, csak én nem tudtam meghagyni mivel a széle már csipkés volt.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19084 Dátum: 2007 Szeptember 16, 21:45:41 »

, akkor csakis 155-ös széles gumikat fogok venni - mégha az drágább is, mint a kommersz 185-ös.


:-)
Dehogy drágább!!
Fájörsztóun F 560 nekem másfél éve 50 ropiból megvolt a 4 darab úgy, hogy a kiskapuig kellett kimenjek érte...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19083 Dátum: 2007 Szeptember 16, 21:12:31 »

Én azokat csak akkor vágom le mielőtt felteszem az új padlót. Az utángyártotton úgy is alakítani kell majd. Így legalább megmarad a fix méret háttul. És mielőtt levágod faszán jelöld fel. Elől nem lehet elrontani.

Én speciel hátul meghagytam azt a két eredeti keresztnyúlványt.Azok teljesen épek voltak, meg bikán odahegesztve gyárilag. Levágtam a brazilokról, aztán úgy csíptem fel. Így tuti a méret  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
matchbox
« Hozzászólás #19082 Dátum: 2007 Szeptember 16, 21:00:56 »

s igy jó lett a kormányod? ill. a kormányműved? vagy még nincs kész? mesélj kérlek!
minden jót!

Eddíg mit csináltam az elmúlt 3 évben, hogy leCSÖKKENTSEM elviselhető szintre a kormány berázását - minden  lépés után tesztelés:
1. lengőkar szilentek cserélve (már el voltak porladva)
2. gömbfejek cserélve
3. kerék-csapágyak cserélve (lötyögtek meghúzás után is)
4. futómű beállíttatva szgépes padon
5. kerekek centírozva
6. olajos lengéscsillapítók cserélve (ugyan-olyanokra) - gödrös kanyarban már alig tudtam az úton tartani
7. lötyögő anyák meghúzva olyan mértékben, hogy kanyarodás után beálljon egyenes menetbe magától a bogárkám - de ne is lötyögjenek a rudak
8. toronycsapágyak cserélve - már lötyögtek rendesen
9. a kerekeket 90°-kal elforgatva a dobon teszteltem, hogy erősödik, vagy csökken a berázás
10. egy kréta segítségével központosítottam a kerekeket - eleje felemelve, kerékanyák meglazítva; kerék pörgetve, kréta alátartva - ahol "kipúposodik a kerék", az legyen felül, majd enyhén lefelé ütögetve meghúztam az anyákat (krétás teszttel ellenőrzés)

Megjegyzés: 185/65-ös gumik és 5,5"-os lemezfelnik vannak elől - nem volt igazán jó választás, mert túl nagy a súly. A fentiek után az autón úgy áll a kormány a kezemben, mint a cövek: kanyar, gödör, fékezés nem probléma, nincs rázás. Kivétel: 65-70 között egy enyhe beremegés. Amikor ráteszem a téli gumikat (155/65-ös) az eredeti lemezfelnin, akkor ez is eltűnik. Ha mégegyszer lecserélem a gumokat elől, akkor csakis 155-ös széles gumikat fogok venni - mégha az drágább is, mint a kommersz 185-ös.

Röviden ennyit tettem...
:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19081 Dátum: 2007 Szeptember 16, 20:45:46 »

Sziasztok!
A magam kárán tanultam - megosztanám:
Naszóval, nagyon rázott már a kormány, így felemeltem az elejét. A jobb külső kormányrúd-összekötő gömbfej brutálisan lötyögött - sebaj, rendeltem a Hudák Misitől 1 pár külső garnitúrát 1302-hez utánvéttel. Megjött az áru - katalógus-szám szerint stimmelt, azonban mindkettő balos volt. Anyázás után levettem a a bal oldalit is - asem stimmelt. Mindkét külső gömbfej jobb menetes volt!
Telefonálás, egyeztetés, majd újabb postázás...
Misi szerint nem én vagyok az első, aki emiatt panaszkodott.
Tehát, ha valaki cserére szánja el magát, ajánlott, hogy előtte bontsa ki a régit és csak azután vásároljon.
igen ott 2oladalt azonos menetű gömbfej van!10böl 8a kocsin!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19080 Dátum: 2007 Szeptember 16, 20:42:36 »

Sziasztok!
A magam kárán tanultam - megosztanám:
Naszóval, nagyon rázott már a kormány, így felemeltem az elejét. A jobb külső kormányrúd-összekötő gömbfej brutálisan lötyögött - sebaj, rendeltem a Hudák Misitől 1 pár külső garnitúrát 1302-hez utánvéttel. Megjött az áru - katalógus-szám szerint stimmelt, azonban mindkettő balos volt. Anyázás után levettem a a bal oldalit is - asem stimmelt. Mindkét külső gömbfej jobb menetes volt!
Telefonálás, egyeztetés, majd újabb postázás...
Misi szerint nem én vagyok az első, aki emiatt panaszkodott.
Tehát, ha valaki cserére szánja el magát, ajánlott, hogy előtte bontsa ki a régit és csak azután vásároljon.

s igy jó lett a kormányod? ill. a kormányműved? vagy még nincs kész? mesélj kérlek!
minden jót!
matchbox
« Hozzászólás #19079 Dátum: 2007 Szeptember 16, 20:33:08 »

Sziasztok!
A magam kárán tanultam - megosztanám:
Naszóval, nagyon rázott már a kormány, így felemeltem az elejét. A jobb külső kormányrúd-összekötő gömbfej brutálisan lötyögött - sebaj, rendeltem a Hudák Misitől 1 pár külső garnitúrát 1302-hez utánvéttel. Megjött az áru - katalógus-szám szerint stimmelt, azonban mindkettő balos volt. Anyázás után levettem a a bal oldalit is - asem stimmelt. Mindkét külső gömbfej jobb menetes volt!
Telefonálás, egyeztetés, majd újabb postázás...
Misi szerint nem én vagyok az első, aki emiatt panaszkodott.
Tehát, ha valaki cserére szánja el magát, ajánlott, hogy előtte bontsa ki a régit és csak azután vásároljon.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19078 Dátum: 2007 Szeptember 16, 19:14:08 »

Levágtam a fenéklemezt,rajt hagytam a kerezstartót,valamint hidegvágóval leszabtam a maradékot .Alakul de a többit majd holnap.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19077 Dátum: 2007 Szeptember 16, 19:09:16 »

Jösz Vadásai találkozóra 21. 22. 23.-án?

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19076 Dátum: 2007 Szeptember 16, 18:00:14 »

A kereszttartó az valójában rajt a padlón, vagy elvágod vegy lefúrod a ponthegesztéseket és szétválasztod. A széle a lényeg, hogy méreten legyen.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 16, 18:25:55 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19075 Dátum: 2007 Szeptember 16, 17:59:12 »

Igen, kanizsai vagyok. Nagyon szívesen. Ha alkatrészre vagy segítségre van szükséged szólj.


                             GNX-967
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19074 Dátum: 2007 Szeptember 16, 16:15:20 »

Egyébként elöl is szopni fogok,mert a napoleon nyakat is cserélnem kell.persze ezeket csak akkor vágom le,ha majd meglesz az új.egyébként Süsü Te kanizsai vagy?Valamint jók a képek,és köszi a segítséget! Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19073 Dátum: 2007 Szeptember 16, 16:11:21 »

a keresztartó az egy külön dolog?vagy a fenéklemezhez tartozik.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19072 Dátum: 2007 Szeptember 16, 15:51:50 »

Köszönöm az elismerést. Nem ez az első munkám az enyémmel kezdődött minden. Meg volt még egy. Aztán Rajzáson találkoztam EPE-ével akinek annyira tetszett hogy Májusban letrélereztette hozzám (Nagykanizsára) Romániából a törött bogiját (ez az). Szigorúan mindenből a legjobbat kapta. Műanyagbázisú alvázvédő stb... Na az anyagiak hát nem egy olcsó dolog mivel ez 66os  minden 2szer annyi mint a 70eshez. Amit cseréltem: Padlók, küszöbök, ugye küszöbvégek , A oszlop alja, ajtók alja+keret alja, orrész, bal doblemez komplett, jobb doblemez alsó javító, jobb bal hátsó oldalpanel javító, lökhárítótartó nyúlvány bal, jobb, első futómű, kapott egy hosszúváltót. Meg javítottam a tűzfalat ill a hátsó sarkokat, sárvédőket, meg egypár helyen még. Még kell hozzá csinálnom új fékcsöveket és kész(részemről).


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19071 Dátum: 2007 Szeptember 16, 15:40:30 »

Látom ez szét van szedve! 1év ha igyekezel és a többi részt is megcsinálod. Na ezt Te se fogod eladni,met ez megfizethetetlen. Csak bírd anyagilag,mert ha Te csinálod akkor is kell alvázvédő,meg fékcső amit még nem vágtál el! STB. GRATULÁLOK AZ EDDIGI MUNKÁHOZ! Nekem tetszik.

 Grin Grin Grin Már kész van, a fényezést várja én meg az anyagiakat. EPE fórumtársunk paprikája. Kb. 1,5 hónapos meló volt.     http://picasaweb.google.com/EPE66VW  További képek az egész felújításról.


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19070 Dátum: 2007 Szeptember 16, 15:20:25 »

Ma betettem a Kippan öveket a Bogárba, szépek.
Kiderült, hogy az "eredeti" övek közül az egyik DDR a másik USSR made in.  Grin Grin Grin

Nembaj, ez a Kippan Öv volt az álmom. Már csak Bogár ülések kellenének, mert egyre iritálobbak ezek a japcsi ülések.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19069 Dátum: 2007 Szeptember 16, 14:49:41 »

Én azokat csak akkor vágom le mielőtt felteszem az új padlót. Az utángyártotton úgy is alakítani kell majd. Így legalább megmarad a fix méret háttul. És mielőtt levágod faszán jelöld fel. Elől nem lehet elrontani.
Látom ez szét van szedve! 1év ha igyekezel és a többi részt is megcsinálod. Na ezt Te se fogod eladni,met ez megfizethetetlen. Csak bírd anyagilag,mert ha Te csinálod akkor is kell alvázvédő,meg fékcső amit még nem vágtál el! STB. GRATULÁLOK AZ EDDIGI MUNKÁHOZ! Nekem tetszik.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19068 Dátum: 2007 Szeptember 16, 14:09:27 »

Hell!

mekkora torokátmérőjű karbi kell ha az 1600cm3 motoromat dupla karbival szeretném ellátni? asszem a solexnek van dupla karbija aminek 35mm atorokátmérője. ennek van jelentőssége? vagy a fúvókákkal tudom a motorhoz igazitani a karbit?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19067 Dátum: 2007 Szeptember 16, 12:21:28 »

Én azokat csak akkor vágom le mielőtt felteszem az új padlót. Az utángyártotton úgy is alakítani kell majd. Így legalább megmarad a fix méret háttul. És mielőtt levágod faszán jelöld fel. Elől nem lehet elrontani.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19066 Dátum: 2007 Szeptember 16, 12:17:16 »

Fordítsd úgy az alvázat hogy az áljától vágd. És látni fogod hol kell. A maradékot pedig laposvágóval levágózód az alvázgerinc pereméről. A hátsó kereszttartó távolságát pedig mérd le a gerinctől mert azzal szívni fogsz mindenképpen.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19065 Dátum: 2007 Szeptember 16, 11:37:50 »

éppen ez az a tövéig nem flexelek el.De ha felülről vágom,duplán marad ott lemez -tehát ami az alvázhoz tartozik(amire teszem és hegesztek)Valamint a fenék l széle.Vagy utánna még aszt le kell köszörülni?

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19064 Dátum: 2007 Szeptember 16, 11:26:24 »

Hogyan tom leflexelni a fenéklemezt könnyen?mert ugye elég nehéz hozzáférni a váz meg a fenék széle közé
Aki már csinált ilyet megírhatná nekem.

Megy az könnyen, egyedül az üléssínek(pre67) mellett problémás, oda hidegvágó kell, mert a kisflex nem fér be. A nagy az lehet, olyanom nincs  Wink
!!De nehogy leflexeld konkrétan az alagút tövében a taposókat, hagyjál ott egy kb 2 centis peremet, ami amúgyis az alagút aljának a széle, és majd arra teszed rá a taposót, és hegesztesz. Erre nagyon figyelj oda!!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19063 Dátum: 2007 Szeptember 16, 11:16:07 »

Hogyan tom leflexelni a fenéklemezt könnyen?mert ugye elég nehéz hozzáférni a váz meg a fenék széle közé
Aki már csinált ilyet megírhatná nekem.

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #19062 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:50:12 »

ja igen, azt nem írtam, hogy a saját váltómról beszélek  Wink
köszönöm, akkor megvan az őszi elfoglatságom.

megmondja nekem vki mi a kulonbseg s hogy melyik jobb?  Embarrassed

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19061 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:47:39 »

ja igen, azt nem írtam, hogy a saját váltómról beszélek  Wink
köszönöm, akkor megvan az őszi elfoglatságom.

nem mindegyiknek 2 oldalt csavaros!
amit én csináltam abba csak átraktam az oljos belét

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19060 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:41:17 »

a száraz féltengelyes váltónak a difiháza mindkét oldalon csavaros fedele van.

a kérdésem arra irányult, hogy van e valami komplikációk a cserével, vagy csak az olajos cuccait kell csak átrámolni.

nem mindegyiknek 2 oldalt csavaros!
amit én csináltam abba csak átraktam az oljos belét

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19059 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:38:04 »

a száraz féltengelyes váltónak a difiháza mindkét oldalon csavaros fedele van.

a kérdésem arra irányult, hogy van e valami komplikációk a cserével, vagy csak az olajos cuccait kell csak átrámolni.

Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19058 Dátum: 2007 Szeptember 16, 08:35:41 »

két oldalon csavaros
quote author=Maresz link=topic=8.msg214455#msg214455 date=1189923034]
csak abbol fajtávol tudsz aminek mind a2 difi fedele csavaros!(száraz)
Idézet
Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1533 1534 1535 1536 1537 [1538] 1539 1540 1541 1542 1543 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.