www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 03, 19:49:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921310 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1530 1531 1532 1533 1534 [1535] 1536 1537 1538 1539 1540 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14386702 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19251 Dátum: 2007 Szeptember 23, 17:21:28 »

Huh

széria purutya 1,3 és 1,6 nál extra szar

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19250 Dátum: 2007 Szeptember 23, 17:16:53 »

szívesen
Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19249 Dátum: 2007 Szeptember 23, 17:16:33 »

Helló!

Nekem Csillagféle áttételem van, gondolom ugyan az, mint a Bugboxban. Nem csak a 4. sebesség lesz hosszú, hanem az összes. Wink
Beszereléséről annyit, h csavart nagyon nehéz szerezni hozzá...

Üdv
az is érdekelne, hogy használat közben milyen

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19248 Dátum: 2007 Szeptember 23, 17:11:30 »

köszönöm a válaszokat
szívesen
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19247 Dátum: 2007 Szeptember 23, 17:07:40 »

az első futómű biztos nem jó a bogárba.
a féltengelyt meg meg kell mérni, hogy milyen hosszú, de szerintem pont olyan mint a bogáré.

a váltóját szerintem igen, de nemtom, hogy a féltengelyekkel kell-e variálni.
az én váltóm is egy typ3-ban röfögött valaha.
Helló!

Nekem Csillagféle áttételem van, gondolom ugyan az, mint a Bugboxban. Nem csak a 4. sebesség lesz hosszú, hanem az összes. Wink
Beszereléséről annyit, h csavart nagyon nehéz szerezni hozzá...

Üdv

köszönöm a válaszokat

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19246 Dátum: 2007 Szeptember 23, 16:14:08 »

még nem szált el teljesen a tegnapi sör hatása!  Grin
alsó tárcsa!!
ha az nagyobb többet forog a dinamó!
Ezzel egyet értek én is
 Shocked

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19245 Dátum: 2007 Szeptember 23, 16:09:03 »

Értékelném a használható válaszokat!

Kicsit uncsi már, hogy valaki kérdez valamit, és értelmes válaszok helyett csak jópofi beszólások vannak!
Ha nem tudjátok akkor nem kell írni semmit (nekem legalábbis).




Ezzel egyetértek!
 Wink

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19244 Dátum: 2007 Szeptember 23, 13:21:52 »

Végre teljesen elkészült a Flockolt müszerfal 4db VDO müszerrel fordszám töltés olajhöfok olajnyomás MOMO kormány ....

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19243 Dátum: 2007 Szeptember 23, 12:41:29 »

Sziasztok.Hogyan lehet OT-s rendszámot kapni?Vonóhorgot szabad-e feltenni,ha OT-s rendszámot szetetne az ember??
Laci

írd be a kispapa topicba meg nők közé hátha valaki segít  Grin
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #19242 Dátum: 2007 Szeptember 23, 10:23:27 »

Sziasztok.Hogyan lehet OT-s rendszámot kapni?Vonóhorgot szabad-e feltenni,ha OT-s rendszámot szetetne az ember??
Laci
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19241 Dátum: 2007 Szeptember 23, 10:10:36 »

még nem szált el teljesen a tegnapi sör hatása!  Grin
alsó tárcsa!!
ha az nagyobb többet forog a dinamó!

őőőőő, izé.
ténylegba'meg!
na, megyek inkább ulrich motorját baszkurálni... :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19240 Dátum: 2007 Szeptember 23, 10:08:54 »

még nem szált el teljesen a tegnapi sör hatása!  Grin
alsó tárcsa!!
ha az nagyobb többet forog a dinamó!
valami rémlik, hogy 2 féle ékszíjtárcsa van.

és az miért jó?
nagyobb tárcsával kevesebbet forog a dinamó (generátor) és a turbina is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19239 Dátum: 2007 Szeptember 23, 09:36:37 »

Sziasztok,
Ugy tudom, hogy letezik nagyobb atmeroju ekszijtarcsa (az also tarcsa), mint a gyari...
A gyari kb 17cm atmeroju...nem tudjatok mekkor lehet a nagyobb ? Van valakinek valami infoja?
Allitolag szereltek nagyobb tarcsakkal is gyarilag.
Koszi elore is.

valami rémlik, hogy 2 féle ékszíjtárcsa van.

és az miért jó?
nagyobb tárcsával kevesebbet forog a dinamó (generátor) és a turbina is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19238 Dátum: 2007 Szeptember 22, 22:56:15 »

az első futómű biztos nem jó a bogárba.
a féltengelyt meg meg kell mérni, hogy milyen hosszú, de szerintem pont olyan mint a bogáré.

és még egy kérdés  Smiley
a typ 3 első futóművét alá lehet rakni a bogárnak?nem úgy, hogy a bogi téglán áll, hanem be szerelni
          és az olajos váltóját?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #19237 Dátum: 2007 Szeptember 22, 22:23:16 »

és még egy kérdés  Smiley
a typ 3 első futóművét alá lehet rakni a bogárnak?nem úgy, hogy a bogi téglán áll, hanem be szerelni
          és az olajos váltóját?


Helló!

Nekem Csillagféle áttételem van, gondolom ugyan az, mint a Bugboxban. Nem csak a 4. sebesség lesz hosszú, hanem az összes. Wink
Beszereléséről annyit, h csavart nagyon nehéz szerezni hozzá...

Üdv
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #19236 Dátum: 2007 Szeptember 22, 22:16:36 »

Sziasztok,

Ugy tudom, hogy letezik nagyobb atmeroju ekszijtarcsa (az also tarcsa), mint a gyari...
A gyari kb 17cm atmeroju...nem tudjatok mekkor lehet a nagyobb ? Van valakinek valami infoja?
Allitolag szereltek nagyobb tarcsakkal is gyarilag.

Koszi elore is.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19235 Dátum: 2007 Szeptember 22, 21:53:46 »

és még egy kérdés  Smiley
a typ 3 első futóművét alá lehet rakni a bogárnak?nem úgy, hogy a bogi téglán áll, hanem be szerelni
          és az olajos váltóját?

a váltóját szerintem igen, de nemtom, hogy a féltengelyekkel kell-e variálni.
az én váltóm is egy typ3-ban röfögött valaha.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #19234 Dátum: 2007 Szeptember 22, 21:48:58 »

Kocka busz váltóján merre kell keresni a váltó kódot?  Huh
szerintem itt kérdezz rá:
http://www.freeforum.hu/vwt3/
persze ha ezt a beirást használható infonak tartod..... Wink Smiley
üdvw

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #19233 Dátum: 2007 Szeptember 22, 21:38:55 »

van itt olyan akinek a váltójában a 4. a BugBox-nál is vásárolható hosszabb áttételre van cserélve
első sorban a tapasztalatok érdekelnének, hogy hogy vált be,másodszor hol lehet ezt a munkát elvégeztetni és kb mennyiért
 
a válaszokat előre is köszönöm
és még egy kérdés  Smiley
a typ 3 első futóművét alá lehet rakni a bogárnak?nem úgy, hogy a bogi téglán áll, hanem be szerelni
          és az olajos váltóját?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19232 Dátum: 2007 Szeptember 22, 21:28:51 »

Értékelném a használható válaszokat!

Kicsit uncsi már, hogy valaki kérdez valamit, és értelmes válaszok helyett csak jópofi beszólások vannak!
Ha nem tudjátok akkor nem kell írni semmit (nekem legalábbis).




1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19231 Dátum: 2007 Szeptember 22, 21:16:49 »

egy tipp: kivul?  Huh

ááá, szerintem a nyelestengely csapágya alá van beütve...  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #19230 Dátum: 2007 Szeptember 22, 21:08:21 »

Kocka busz váltóján merre kell keresni a váltó kódot?  Huh
egy tipp: kivul?  Huh

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19229 Dátum: 2007 Szeptember 22, 21:07:41 »

hogy a csába kéne kivenni a globoidcsiga tekeredö nyulványára csatlakoztatott gömbfejeket a helyükröl? A nyulvány anyáját képtelen vagyok leszedni, berohadt, de a csiga kéne nekem mert szinte hibátlan.

flex



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19228 Dátum: 2007 Szeptember 22, 20:37:19 »

Kocka busz váltóján merre kell keresni a váltó kódot?  Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19227 Dátum: 2007 Szeptember 22, 20:17:18 »

igen, közben eszembe jutott, hogy már csináltam ilyent, csak nagyon régen.  Roll Eyes
A tömítés készletben több féle vastagságú tömítés van a karima alá (fehér és piros). Pl: beraksz kettő egyformát, felhuzatod a karimát ha a csőtengely nem mozog fel- le előre-hátra akkor még pakolsz alá, ha túl könnyen jár akkor meg veszel ki alóla.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #19226 Dátum: 2007 Szeptember 22, 19:47:30 »

hogy a csába kéne kivenni a globoidcsiga tekeredö nyulványára csatlakoztatott gömbfejeket a helyükröl? A nyulvány anyáját képtelen vagyok leszedni, berohadt, de a csiga kéne nekem mert szinte hibátlan.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14987

« Hozzászólás #19225 Dátum: 2007 Szeptember 22, 13:58:47 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZUVkVKUVZrZE5lUT09&pid=VkZkd1JrMHdNWEZYV0dSUFZrVldNdz09


az ehhez tartozó adapterszonda beférhet a bogár olajgomba helyére?

de "jó" ,hogy ez a conrad csak pesten van...

Ezen ne görcsölj, szól és megoldjuk.  Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19224 Dátum: 2007 Szeptember 22, 11:15:59 »


200 ft-ért lehet kapni adaptert. Amit H4-es izzó aljára kell tenni.


                             GNX-967
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19223 Dátum: 2007 Szeptember 22, 10:48:37 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZUVkVwT1VrVkZNQT09&pid=VkZkd1JrNUZOVVZaZWxaUVVrVlZNQT09


esetleg megoldás lehet...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19222 Dátum: 2007 Szeptember 22, 10:48:07 »

Ez nem egy olajszűrő alá helyezhető adapter?
Olyan olajszűrő ami jellemzően nincs bogárban?



akkor ezért nem tudtam sehogysem elképzelni a bogáron...? Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19221 Dátum: 2007 Szeptember 22, 10:31:13 »

és azt , hogy kell csinálni? tömitéssel?
A tömítés készletben több féle vastagságú tömítés van a karima alá (fehér és piros). Pl: beraksz kettő egyformát, felhuzatod a karimát ha a csőtengely nem mozog fel- le előre-hátra akkor még pakolsz alá, ha túl könnyen jár akkor meg veszel ki alóla.


                             GNX-967
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #19220 Dátum: 2007 Szeptember 22, 10:18:40 »

hát fejből nem vágom. Spár kollégával szedtünk szét egyet.
Jesz!
Mindkétoldalon!
1303LS
« Hozzászólás #19219 Dátum: 2007 Szeptember 22, 10:12:46 »

Ez nem egy olajszűrő alá helyezhető adapter?
Olyan olajszűrő ami jellemzően nincs bogárban?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19218 Dátum: 2007 Szeptember 22, 09:56:41 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZUVkVKUVZrZE5lUT09&pid=VkZkd1NtUXdNVVZUV0d4UVZrVlZlUT09


mármint, hogy ez.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19217 Dátum: 2007 Szeptember 22, 09:55:18 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZUVkVKUVZrZE5lUT09&pid=VkZkd1JrMHdNWEZYV0dSUFZrVldNdz09


az ehhez tartozó adapterszonda beférhet a bogár olajgomba helyére?

de "jó" ,hogy ez a conrad csak pesten van...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19216 Dátum: 2007 Szeptember 22, 07:42:46 »

és azt , hogy kell csinálni? tömitéssel?
igy van! Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19215 Dátum: 2007 Szeptember 22, 07:37:44 »

Ha a csőtengelyen lévő karima és a difi fedele közt nem hézagolod ki a tömítésekkel akkor megszorul a csőtengely.
igy van! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19214 Dátum: 2007 Szeptember 22, 00:09:26 »

ezt most nem értem.  Huh

Ha a csőtengelyen lévő karima és a difi fedele közt nem hézagolod ki a tömítésekkel akkor megszorul a csőtengely.


                             GNX-967
Sompi
« Hozzászólás #19213 Dátum: 2007 Szeptember 21, 23:08:19 »

ugyanez visszafelé.
vagy most mire gondolsz?

inkább valaki monnya meg, hogy a tolatólámpa kapcsolót azt hova az anyámba lehet betekerni a váltóban.
itt a kép, e!
itt

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19212 Dátum: 2007 Szeptember 21, 23:07:27 »

ezt most nem értem.  Huh

féltengely csövet nem hézagolung Roll Eyes?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1530 1531 1532 1533 1534 [1535] 1536 1537 1538 1539 1540 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.