www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:39:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1523 1524 1525 1526 1527 [1528] 1529 1530 1531 1532 1533 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13321428 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19518 Dátum: 2007 Október 02, 10:58:52 »

Azt hiszem 8-as, 12 szögletű Thorx, ahogy AZS mondta. 1/2 coll-os meghajtószárhoz való befogással árulják általában, az elég nyomatékot bír. Persze, ez csak arra az esetre vonatkozik, ha az eredeti csavarok vannak benne.  Wink


naugye

ja, és a jobb autósboltban akár eredeti féltengelycsavart is lehet kapni (esetlegesen utólag belegányolt imbuszok, neaggyisten hatlapfejű csavarok nem valók oda)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19517 Dátum: 2007 Október 02, 10:56:41 »

Méretét és pontos nevét nem tudod véletlenűl?A másik kérdés az olyan szerszám ami ki fogja bírni ezt a nyíró erőt.

nevét nemtom, de a "nem imbusz, nem torx, hanem az a tizenkétszögű bizbasz" kifejezés szerintem elég egyértelmű lesz a boltosnak
a méretét megnéztem neked, M8 van ráírva

egyébként a másik végen normál krovakészlet hajtószárába passzol, és simán kibírja a terhelést
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19516 Dátum: 2007 Október 02, 10:53:08 »

poroltó
+ komplett gyújtáselosztó
+ gyújtótrafó
+ a leghosszabb gyujtókábel pipával stb. kompletten
+ önindító
+ benzinpumpa
+ ékszíj
+ gáz/kuplung-bowden
+ gyújtógyertya
+ szénkefe a generátorhoz/dinamóhoz
+ (feszültségszabályozó)
+ némi benzincső bilinccsel
+

sör
pótkerékben megfelelő nyomású levegő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19515 Dátum: 2007 Október 02, 10:44:12 »

poroltó
+ komplett gyújtáselosztó
+ gyújtótrafó
+ a leghosszabb gyujtókábel pipával stb. kompletten
+ önindító
+ benzinpumpa
+ ékszíj
+ gáz/kuplung-bowden
+ gyújtógyertya
+ szénkefe a generátorhoz/dinamóhoz
+ (feszültségszabályozó)
+ némi benzincső bilinccsel
+
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19514 Dátum: 2007 Október 02, 10:43:26 »

AB-s 1300
Hoppá
A bypass csavarom koppra bent...
Grin
azért gondolhatod hogy az nem nyerő úgy.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19513 Dátum: 2007 Október 02, 10:43:09 »

+ komplett gyújtáselosztó
+ gyújtótrafó
+ a leghosszabb gyujtókábel pipával stb. kompletten
+ önindító
+ benzinpumpa
+ ékszíj
+ gáz/kuplung-bowden
+ gyújtógyertya
+ szénkefe a generátorhoz/dinamóhoz
+ (feszültségszabályozó)
+ némi benzincső bilinccsel
+
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19512 Dátum: 2007 Október 02, 10:39:04 »

Milyen motor? Minden szerelésiben benne vannak a gyári fúvókák, le tudod ellenőrizni. A váciak oldalán padig a karbi beállítása nagyon jól le van írva, érdemes megnézni.
Úszószintet ezeknél a pótlevegős Solexeknél tilos állítgatni. (ha alapjáraton jó lesz, akkor fordulaton nem, stb.)
AB-s 1300

benzinszintet bogárnál ne állítsd másra mint a gyári.
először elég ha a karbit csak kitisztítod, a fúvókákat megnézed nem-e ragadt bele valami és jól beállítod.

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
itt megtalálod a műhelymunkáknál a beállítás(ok) leírását
Hoppá
A bypass csavarom koppra bent...

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19511 Dátum: 2007 Október 02, 10:36:01 »

BUSZOSOKés nem buszosok.....

beraktam már máshova is,de.....

nagy turnéra készülök,2X1200km...a motoromnak nincs baja,tudomásom szerint,de azért fosok,mert még nem mentem vele ennyit....

van elgondolásom,hogy mien pot alkatrészeket vigyek,de azért szivesen venném a tanácsokat!!

elörre is köszönöm!!

+ komplett gyújtáselosztó
+ gyújtótrafótrafó
+ önindító
+ benzinpumpa
+ ékszíj
+ gáz/kuplung-bowden
+ gyújtógyertya
+ szénkefe a generátorhoz/dinamóhoz
+ (feszültségszabályozó)
+
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 02, 10:39:51 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #19510 Dátum: 2007 Október 02, 10:26:58 »

BUSZOSOKés nem buszosok.....

beraktam már máshova is,de.....

nagy turnéra készülök,2X1200km...a motoromnak nincs baja,tudomásom szerint,de azért fosok,mert még nem mentem vele ennyit....

van elgondolásom,hogy mien pot alkatrészeket vigyek,de azért szivesen venném a tanácsokat!!

elörre is köszönöm!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19509 Dátum: 2007 Október 02, 10:25:30 »

Nem ismerem, de van Hogyan tovább? könyvem. Szóval, ha sok a benzin akkor bezinszint, vagy lehet, hogy nem jó fúvóka van benne?

Milyen motor? Minden szerelésiben benne vannak a gyári fúvókák, le tudod ellenőrizni. A váciak oldalán padig a karbi beállítása nagyon jól le van írva, érdemes megnézni.
Úszószintet ezeknél a pótlevegős Solexeknél tilos állítgatni. (ha alapjáraton jó lesz, akkor fordulaton nem, stb.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19508 Dátum: 2007 Október 02, 10:21:03 »

Nem ismerem, de van Hogyan tovább? könyvem. Szóval, ha sok a benzin akkor bezinszint, vagy lehet, hogy nem jó fúvóka van benne?
benzinszintet bogárnál ne állítsd másra mint a gyári.
először elég ha a karbit csak kitisztítod, a fúvókákat megnézed nem-e ragadt bele valami és jól beállítod.

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
itt megtalálod a műhelymunkáknál a beállítás(ok) leírását
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19507 Dátum: 2007 Október 02, 10:20:46 »

simán csavarj beljebb a kerverékállító csavaron a karbin. Úszószint fix.
Ha beljebb csavarom, már egyenetlenül jár.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19506 Dátum: 2007 Október 02, 10:18:59 »

Nem ismerem, de van Hogyan tovább? könyvem. Szóval, ha sok a benzin akkor bezinszint, vagy lehet, hogy nem jó fúvóka van benne?
simán csavarj beljebb a kerverékállító csavaron a karbin. Úszószint fix.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19505 Dátum: 2007 Október 02, 10:16:34 »

igen. sok a benzin valószínűleg.
ismered a váci bogarasok oldalát? az alapján be kéne állítani a karbit (szelephézagot, gyújtást)
Nem ismerem, de van Hogyan tovább? könyvem. Szóval, ha sok a benzin akkor bezinszint, vagy lehet, hogy nem jó fúvóka van benne?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19504 Dátum: 2007 Október 02, 10:13:15 »

Azt hiszem 8-as, 12 szögletű Thorx, ahogy AZS mondta. 1/2 coll-os meghajtószárhoz való befogással árulják általában, az elég nyomatékot bír. Persze, ez csak arra az esetre vonatkozik, ha az eredeti csavarok vannak benne.  Wink

Méretét és pontos nevét nem tudod véletlenűl?A másik kérdés az olyan szerszám ami ki fogja bírni ezt a nyíró erőt.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19503 Dátum: 2007 Október 02, 10:04:30 »

Már egyszer kérdeztem, de nem reagált senki, hogy mit tegyek mert fekete kormos a gyertyám??? Nem olajos.
Sok a benzin? Azt hogy vesszük vissza?
igen. sok a benzin valószínűleg.
ismered a váci bogarasok oldalát? az alapján be kéne állítani a karbit (szelephézagot, gyújtást)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19502 Dátum: 2007 Október 02, 09:59:34 »

Már egyszer kérdeztem, de nem reagált senki, hogy mit tegyek mert fekete kormos a gyertyám??? Nem olajos.
Sok a benzin? Azt hogy vesszük vissza?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19501 Dátum: 2007 Október 02, 09:31:10 »

nem, én speciel azt az egy darabot vettem meg, ami ehhez kell

Méretét és pontos nevét nem tudod véletlenűl?A másik kérdés az olyan szerszám ami ki fogja bírni ezt a nyíró erőt.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19500 Dátum: 2007 Október 02, 08:53:21 »

  Köszönöm!Remélem csak készletben van. Sad

nem, én speciel azt az egy darabot vettem meg, ami ehhez kell
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19499 Dátum: 2007 Október 02, 08:51:34 »

Gondolom a kipuf dob ér le. Nem a legideálisabb ültetéshez.


nekem még sehol nem ért  le a segge... húztam már végig az alját nem egyzser, de a motor,váltó kombó még nem kapott  Wink
http://img0.tar.hu/gegob/img/32542526.jpg#3

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19498 Dátum: 2007 Október 02, 08:37:06 »

Leültetem az autot a /45 kumikhoz és hazafele jol odavertem a farát mindenhova ,ezért visza álitotam szériába

Kurva jol néz ki az ültetés de nem ebbe az országba

nekem még sehol nem ért  le a segge... húztam már végig az alját nem egyzser, de a motor,váltó kombó még nem kapott  Wink
http://img0.tar.hu/gegob/img/32542526.jpg#3

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19497 Dátum: 2007 Október 02, 07:57:40 »

igen, ha azt a 2x6 csavart kicsavarod, leesik a féltengely. lesznek ott még olyan görbe kétlukú alátétlemezek is.

de az a csavar nem imbusz, sőt, nem is torx, hanem olyan 12-szögű spéci. jobb autósboltokban kapsz hozzá kulcsot (imbuszkulccsal csak szétcseszed a fejét)
  Köszönöm!Remélem csak készletben van. Sad
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #19496 Dátum: 2007 Október 01, 22:49:07 »

Gumin, féken, futóművön ne spórolj. Az életedbe kerülhet.

Ha C-s gumit tesznek fel, pedig nem muszáj, akkor is jól jársz. Nem árt esetleg túlméretezni a dolgot.
jaja igygondolom énis csak csütörtökön megyek naagyon messzire,és addigra egyik sem tud olyat ami rávalo és c-s..  Sad  Sad  Sad   de ami fenn van,azt cserélni kell,max holnaputánn!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19495 Dátum: 2007 Október 01, 22:47:05 »

megkérdezem itt.....
az összes gumis azt mondja,hogy ö bizony nem rak a buszomra,csak "c"-s teherautogumit....ez baromság,vagy komoly???
de mondom neki akkor rakjon azt...jaaa az nincs....

mivan ha én nem "c"-s gumit rakok rá???

eddig sem az volt....

Gumin, féken, futóművön ne spórolj. Az életedbe kerülhet.

Ha C-s gumit tesznek fel, pedig nem muszáj, akkor is jól jársz. Nem árt esetleg túlméretezni a dolgot.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19494 Dátum: 2007 Október 01, 22:45:36 »

monnyuk én lenyomtam pár ezer km s és g mercivel  1600-700 kilógramm és eccersem durrant el ,egy busz  hány kiló 1200?

no meg a mercin mintha kicsit más méret lenne, nem 185x14
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19493 Dátum: 2007 Október 01, 22:44:55 »

monnyuk én lenyomtam pár ezer km s és g mercivel  1600-700 kilógramm és eccersem durrant el ,egy busz  hány kiló 1200?

1200? ez nem műanyagautó ;-) megpakolva bőven 2 tonna felett. az enyém berendezéssel, tetővel meg olyan 1600-1700, üresen
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19492 Dátum: 2007 Október 01, 22:43:45 »

hosszú, többórás autópályamenet (persze a gép megpakolva, plusz tartós 100 órákon át) közben nekem az utóbbi 10 évben 3 gumim durrant el. egyik sem volt C-s.
C-s még egyszer sem durrant.
monnyuk én lenyomtam pár ezer km s és g mercivel  1600-700 kilógramm és eccersem durrant el ,egy busz  hány kiló 1200?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19491 Dátum: 2007 Október 01, 22:40:08 »

megkérdezem itt.....
az összes gumis azt mondja,hogy ö bizony nem rak a buszomra,csak "c"-s teherautogumit....ez baromság,vagy komoly???
de mondom neki akkor rakjon azt...jaaa az nincs....

mivan ha én nem "c"-s gumit rakok rá???

eddig sem az volt....

hosszú, többórás autópályamenet (persze a gép megpakolva, plusz tartós 100 órákon át) közben nekem az utóbbi 10 évben 3 gumim durrant el. egyik sem volt C-s.
C-s még egyszer sem durrant.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19490 Dátum: 2007 Október 01, 22:15:35 »

Ez mi a képen?
Ki akarom szedni a hangfalakat, és ezt nem tudom, hogy mi...
Ebbe csatlakozik az antenna...
Húbazmeg...
Hát Öreg elejében nem ennyire egyszerű az élet kábelezés terén, mit ebben az autóban... Érik a gondolat, hogy egyszer megpróbáljam újrakábelezni, vagy csak kötegelni Öreget...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19489 Dátum: 2007 Október 01, 22:14:57 »

megkérdezem itt.....
az összes gumis azt mondja,hogy ö bizony nem rak a buszomra,csak "c"-s teherautogumit....ez baromság,vagy komoly???
de mondom neki akkor rakjon azt...jaaa az nincs....

mivan ha én nem "c"-s gumit rakok rá???

eddig sem az volt....

A C-s gumi erősített oldalfalú a nagyobb terhelés miatt, elvileg az volna az előírt rája.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #19488 Dátum: 2007 Október 01, 22:11:07 »

megkérdezem itt.....
az összes gumis azt mondja,hogy ö bizony nem rak a buszomra,csak "c"-s teherautogumit....ez baromság,vagy komoly???
de mondom neki akkor rakjon azt...jaaa az nincs....

mivan ha én nem "c"-s gumit rakok rá???

eddig sem az volt....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #19487 Dátum: 2007 Október 01, 20:58:22 »

Nem tudom jó topicba írok-e, de megkérdem:
T3 ba létezik utólag betehető nyitható hátsó oldalablak? Ha igen milyen árban van? Barátomék Budapest-Bamakóra készülnek T3-al és megsülnek nélküle. (mondjuk szerintem vele is)

T2a - T1
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19486 Dátum: 2007 Október 01, 19:51:25 »

  Száraz féltengelyt a váltóról hogy lehet levenni?Mindkét felét vagy 6 imbusz tartja.Biztos lejön.Ha a váltót a levágott hátsó váznyúlványról lekötöm,van esély hogy kicsúsznak a helyükről?A gumi harangokat sem akarom kinyirni.Üdv.

igen, ha azt a 2x6 csavart kicsavarod, leesik a féltengely. lesznek ott még olyan görbe kétlukú alátétlemezek is.

de az a csavar nem imbusz, sőt, nem is torx, hanem olyan 12-szögű spéci. jobb autósboltokban kapsz hozzá kulcsot (imbuszkulccsal csak szétcseszed a fejét)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19485 Dátum: 2007 Október 01, 18:52:55 »

jó, azért ilyen kipuffal nemis csoda

igen ezt énis látam utána hogy nem kerek ami gömbölyü

csak szekáltatok hogy tul magas a járgány de igy meg tul alacsony

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19484 Dátum: 2007 Október 01, 18:44:59 »

Leültetem az autot a /45 kumikhoz és hazafele jol odavertem a farát mindenhova ,ezért visza álitotam szériába

Kurva jol néz ki az ültetés de nem ebbe az országba
jó, azért ilyen kipuffal nemis csoda

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19483 Dátum: 2007 Október 01, 18:36:35 »

buzi  Grin
majd jól megharaplak.
 milyen hajtókarcsapágy??két év alatt???
A leírtak alapján arra lehetett következtetni. Ha megszűnt örülj neki. Azt meg honnan kellett volna tudnom hogy 2 éves a motorod?


                             GNX-967
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19482 Dátum: 2007 Október 01, 18:34:27 »

A rádió csak 12ről megy?
Mondjuk nem korhű a rádióm...
NGA könyve szerint 70es évekbeli


nekem a trabiba kellett ilyen,h.6 voltról 12 legyen a vidi rádióba.mondjuk 80 egy-kettőben.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19481 Dátum: 2007 Október 01, 18:32:37 »

   Száraz féltengelyt a váltóról hogy lehet levenni?Mindkét felét vagy 6 imbusz tartja.Biztos lejön.Ha a váltót a levágott hátsó váznyúlványról lekötöm,van esély hogy kicsúsznak a helyükről?A gumi harangokat sem akarom kinyirni.Üdv.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #19480 Dátum: 2007 Október 01, 18:30:08 »

A régi 6/12 voltos átalakító volt ilyen házban.

A rádió csak 12ről megy?
Mondjuk nem korhű a rádióm...
NGA könyve szerint 70es évekbeli

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19479 Dátum: 2007 Október 01, 18:28:18 »

Ez mi a képen?
Ki akarom szedni a hangfalakat, és ezt nem tudom, hogy mi...
Ebbe csatlakozik az antenna...

 A régi 6/12 voltos átalakító volt ilyen házban.
Oldalak: 1 ... 1523 1524 1525 1526 1527 [1528] 1529 1530 1531 1532 1533 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.