www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:36:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1946 1947 1948 1949 1950 [1951] 1952 1953 1954 1955 1956 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13369375 alkalommal)
Balage meló
« Hozzászólás #2602 Dátum: 2006 április 05, 13:47:23 »

Pécs

ooo. az jó volna. és hol vagytok helyileg?
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2601 Dátum: 2006 április 05, 13:46:54 »

Egy másik helyen (ami közben megszünt) nem teljes órában számolták. Itt nem tudom hogy van.


akkor az a szokatlan, többnyire úgy szokták. szerencse olyan helyet találni, ahol nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage meló
« Hozzászólás #2600 Dátum: 2006 április 05, 13:45:12 »

Egy másik helyen (ami közben megszünt) nem teljes órában számolták. Itt nem tudom hogy van.

megkezdett órák számítanak, az mindegy, hogy 10 perc, vagy 58
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2599 Dátum: 2006 április 05, 13:42:06 »

ooo. az jó volna. és hol vagytok helyileg?

nézd meg a 2596-os beírásom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2598 Dátum: 2006 április 05, 13:34:39 »

Itt nálunk 3500Ft+áfa/óra. Max fél óra alatt megcsinálnak 4db szerintem.



ooo. az jó volna. és hol vagytok helyileg?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2597 Dátum: 2006 április 05, 13:34:06 »

Igen. Nem. Nem.

Smiley)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2596 Dátum: 2006 április 05, 13:22:46 »

Itt nálunk 3500Ft+áfa/óra. Max fél óra alatt megcsinálnak 4db szerintem.



megkezdett órák számítanak, az mindegy, hogy 10 perc, vagy 58

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage meló
« Hozzászólás #2595 Dátum: 2006 április 05, 13:16:02 »

Itt nálunk 3500Ft+áfa/óra. Max fél óra alatt megcsinálnak 4db szerintem.


egy felni homokfúvatása mindenhol legalább 2000 forint? asszem jobban járnék kromofággal...

nem tudtok olcsóbb helyet?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2594 Dátum: 2006 április 05, 12:32:22 »

egy felni homokfúvatása mindenhol legalább 2000 forint? asszem jobban járnék kromofággal...

nem tudtok olcsóbb helyet?
Igen. Nem. Nem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2593 Dátum: 2006 április 05, 11:30:12 »

egy felni homokfúvatása mindenhol legalább 2000 forint? asszem jobban járnék kromofággal...

nem tudtok olcsóbb helyet?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2592 Dátum: 2006 április 05, 09:23:33 »

Nem ez a baj a karbicserénél, hanem amikor felrakod be is kell állítani. Ez a nehezebb.

gondolom ebben is segítesz Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2591 Dátum: 2006 április 05, 09:21:49 »

aztán a csavarok kihalászása a különböző szk helyekről, aztán a visszacsúszott gázbowden kiszedése, stb. az életben nem csináltam még, nemárt, ha ott áll vki és mondja, hogy rögzítsem a bowdent, stb.

Nem ez a baj a karbicserénél, hanem amikor felrakod be is kell állítani. Ez a nehezebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2590 Dátum: 2006 április 05, 09:19:26 »

Én.

köszönöm!

amúgy a mostani karbim nagyon kész van, alapjárat állító csavart szinte teljesen ki kell tekerni(7-8 fordulat) és lassításkor így is le akar fulladni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2589 Dátum: 2006 április 05, 09:18:19 »

ki segít karbit cserélni a rajzáson?

Én, Mekk Elek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2588 Dátum: 2006 április 05, 08:42:26 »

aztán a csavarok kihalászása a különböző szk helyekről, aztán a visszacsúszott gázbowden kiszedése, stb. az életben nem csináltam még, nemárt, ha ott áll vki és mondja, hogy rögzítsem a bowdent, stb.
A lukakba rongy, a gázbowden meg úgy marad. Smiley Tényleg nem vészes. A bowdenhossz beállításához lehet jó a segítség, de anélkül is megy.

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2587 Dátum: 2006 április 05, 08:35:37 »

Ne mondd, hogy nem megy egyedül? 3 csavar, abból egy a légszűrőé. Smiley Na jó, meg a gázbowden.

aztán a csavarok kihalászása a különböző szk helyekről, aztán a visszacsúszott gázbowden kiszedése, stb. az életben nem csináltam még, nemárt, ha ott áll vki és mondja, hogy rögzítsem a bowdent, stb.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2586 Dátum: 2006 április 05, 08:29:14 »

ki segít karbit cserélni a rajzáson?
Ne mondd, hogy nem megy egyedül? 3 csavar, abból egy a légszűrőé. Smiley Na jó, meg a gázbowden.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2585 Dátum: 2006 április 05, 08:28:32 »

akkor lehet az enyém átmahinált,mert az sem csapszeges Huh
66 mikori? Augusztusban váltottak, ha jól sejtem.

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2584 Dátum: 2006 április 05, 08:20:38 »

ki segít karbit cserélni a rajzáson?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2583 Dátum: 2006 április 05, 07:56:26 »

Igen igen, bár akkor ugye a rugóerősségről volt szó.
Na most ha a rugótányér ugyanakkora lenne mint az én rugóm és a fő méretek egyeznének akkor összerakhatnám az én rugómmal.Gondoltam ha már 74 után átzsabták a futóművet az első szériás golfok talán maradnak ezekkel a fő paraméterekkel.De asszem nem.
Egy ötlet volt mert gófét be lehetne szerezni szinte ingyé, de asszem nem fog összejönni.

Most nem akarok beleszólni, mert nem értek hozzá, de:
1. A Golf elsőkerékhajtású, igy ott sokminden van, pl féltengely stb.
2. A Golf első futóműve teljesen másként néz ki nem?
1303LS
« Hozzászólás #2582 Dátum: 2006 április 05, 07:41:47 »

Eztet már kérdeztem én is, de Stunt azt mondta, hogy nem jó ötlet az I-es Golf gólyaláb berakása....
Nem tudom, fejlődött-e azóta a tudomány....  Huh

Igen igen, bár akkor ugye a rugóerősségről volt szó.
Na most ha a rugótányér ugyanakkora lenne mint az én rugóm és a fő méretek egyeznének akkor összerakhatnám az én rugómmal.Gondoltam ha már 74 után átzsabták a futóművet az első szériás golfok talán maradnak ezekkel a fő paraméterekkel.De asszem nem.
Egy ötlet volt mert gófét be lehetne szerezni szinte ingyé, de asszem nem fog összejönni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2581 Dátum: 2006 április 05, 07:09:51 »

Valaki meg tudná mondani mi a különbség a 74előtti és a 74 utáni pálcika futómű között?
Cserélnem kell gólyalábakat és minél kevesebb szívásba szeretnék belefutni.

Más:
 Melyik golfok tengelycsonkját vagy akár komplett gólyalábát lehet könnyen rátenni a 03-asra?

Eztet már kérdeztem én is, de Stunt azt mondta, hogy nem jó ötlet az I-es Golf gólyaláb berakása....
Nem tudom, fejlődött-e azóta a tudomány....  Huh

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2580 Dátum: 2006 április 05, 01:41:14 »

2éve a sárvédő lepsényben még megvolt...  Sad...hazauton kb 15kmrel házunktól részben az én hibám mer nem tartottam elég követési távot....de hibás még az f.. szerelő aki azt mondta "jó a fék...ez régi auto nem várjak szervosat...." hát kiderült nem az igazi fék...azóta szerelőt váltottam  Wink ...meg az barom 7végi autos aki ugy döntött falun kivül nyom egy satut 70ről és bakanyar index nélül virágot öntözni temetőhöz
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2579 Dátum: 2006 április 04, 22:56:36 »

így állt sérüléskor a kerék
<beszúrt kép törölve>

itt a rossz lengőkarral a kerék crash után
<beszúrt kép törölve>

ennek felső fele ven elmászva pár mm-t de látni szemmel is, szintén crash utánni kép
<beszúrt kép törölve>

ezt vettem ki baromi nehezen....új nagyon könnyen bement
<beszúrt kép törölve>

itt uj lengőkar de még kasztni javítás előtt
<beszúrt kép törölve>

festés előtt
<beszúrt kép törölve>



Hoppá!

Mikor lett szétrongyolva a kis ékszerdobozod? Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2578 Dátum: 2006 április 04, 22:50:43 »

no akkor értelmezek: az enyém gobárkába régi hídtest van de talpascsapszeges lengökarok vannak benne,ez ami lehetséges,gondolom,ha a tied a gyári  ,amúgy a régebbi tipusu hidak jobban bírják a rozsdát,Stonnak az 53-as alváza nállam van és azon meg valójában a régi tip híd meg csapszeges futómű van és az sincs szétrohadva,sőőt elég karaj állapotban van


ezt nem éretem

van 65ig függőcsapszeges....65tól-gömbfejes
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #2577 Dátum: 2006 április 04, 20:25:16 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem... kaptam egy solex  pict-4 porlasztót, de valami nem ok vele (leállogat, "lassan" veszi a gázt) - gondolom be kelenel állítani. Tudnátok nekem egy jó alapbeállítást írni? Rémlik valami, hogy teljesen betekerni a csavarokat és kifele 2 vagy 3 fordulatot, de melyiket és mennyire (alapjárat, CO)... hogy is van ez?  Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2576 Dátum: 2006 április 04, 20:17:05 »

ne rosszul éretelmezhető ...szóval 66ban gömbfejes....de ez egy utángyártott tengelyestest mert porrá volt rohadva az eredeti de az is ugyanígy nézett ki
no akkor értelmezek: az enyém gobárkába régi hídtest van de talpascsapszeges lengökarok vannak benne,ez ami lehetséges,gondolom,ha a tied a gyári  ,amúgy a régebbi tipusu hidak jobban bírják a rozsdát,Stonnak az 53-as alváza nállam van és azon meg valójában a régi tip híd meg csapszeges futómű van és az sincs szétrohadva,sőőt elég karaj állapotban van
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 04, 20:20:29 írta ESZ »

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2575 Dátum: 2006 április 04, 20:12:14 »

akkor lehet az enyém átmahinált,mert az sem csapszeges Huh

ne rosszul éretelmezhető ...szóval 66ban gömbfejes....de ez egy utángyártott tengelyestest mert porrá volt rohadva az eredeti de az is ugyanígy nézett ki
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2574 Dátum: 2006 április 04, 20:10:22 »

igen gyári 66os modellév az enyém az már nem függőcsapszeges
akkor lehet az enyém átmahinált,mert az sem csapszeges Huh

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2573 Dátum: 2006 április 04, 20:09:16 »

neked gyári a fútóműtested?,mert az enyimbe nem ez a fajta van hanem a régebbi pedig nekem is 66-os

igen gyári 66os modellév az enyém az már nem függőcsapszeges
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2572 Dátum: 2006 április 04, 20:05:07 »

neked gyári a fútóműtested?,mert az enyimbe nem ez a fajta van hanem a régebbi pedig nekem is 66-os

1303LS
« Hozzászólás #2571 Dátum: 2006 április 04, 19:41:24 »

azzal nincs gond hogy elsökerekes,mert az agyat lecsavarozod a gólyalábrol, én inkább a rugó mérete miatt aggódnék mert a gufi rugója nagyobb átméröjü ezáltal a rugótányér is ,és nem biztos hogy elfér a bogi alatt, amúgy 74-töl 83-ig megeggyezik a golfok futóműve,ja meg a talpas a gófnál a Porke 924-el egyforma,ezt csak érdekességként írtam Wink

Persze azt elírtam.
A gólyaláb a lényeg.
Valszeg úgy van ahgy írod.A rugó és maga a tányér is valószínűleg nagyobb ezér tnem lesz jó.
A rugú egyébként sem lenne jó csak a sajátom, ugye a tömeg miatt.Az meg nem lesz jó a golf tányérjába.
Lehet hogy állítható lesz belőle, és új.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2570 Dátum: 2006 április 04, 19:36:19 »

szerintem a tengelycsonkot tedd felejtősre.
a góf elsőkerék-hajtású....
gondom elírtad.
azzal nincs gond hogy elsökerekes,mert az agyat lecsavarozod a gólyalábrol, én inkább a rugó mérete miatt aggódnék mert a gufi rugója nagyobb átméröjü ezáltal a rugótányér is ,és nem biztos hogy elfér a bogi alatt, amúgy 74-töl 83-ig megeggyezik a golfok futóműve,ja meg a talpas a gófnál a Porke 924-el egyforma,ezt csak érdekességként írtam Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2569 Dátum: 2006 április 04, 18:50:01 »

Valaki meg tudná mondani mi a különbség a 74előtti és a 74 utáni pálcika futómű között?
Cserélnem kell gólyalábakat és minél kevesebb szívásba szeretnék belefutni.

Más:
 Melyik golfok tengelycsonkját vagy akár komplett gólyalábát lehet könnyen rátenni a 03-asra?

szerintem a tengelycsonkot tedd felejtősre.
a góf elsőkerék-hajtású....
gondom elírtad.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2568 Dátum: 2006 április 04, 18:05:13 »

nem tudok sajnos, de az árával sem vagyok tisztában. gsattila vett ilyet, azt tudom, de, hogy mennyiért?

Ő meg jól eltünt, vagyis elkerüljük egymást, a privátra meg nem válaszol. Sad
Pedig jó lenne lefixálnunk a gömbfejeket mert mindjárt rajzás.
1303LS
« Hozzászólás #2567 Dátum: 2006 április 04, 18:03:25 »

Egyébként nem akarok futóművet cserélni csak a kényszer visz rá.
A rugótányérok miután alaposan lepucoltam kiderült hogy lukadoznak.
Foltozgatni lehetne mert nem vészes, de nem akarom már így visszatenni őket.
Baditz mondta az új állítható párját 30-ért.
De egy jó állapotú bontott az jobb lenne.

Egyébként amiért kilukadt az az hogy az okos eddigi "szerelők" mind csak fújták rá azt az átkozott alvázvédőt amitől a kicsorgó furatai a tányérnak szépen eldugultak és megállt benne a sár.
Jó persze dudom hogy ez el szokott rohadni de ha nem fújják rogyásig azt a szart rá még jó lenne szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 04, 18:06:02 írta 1303LS »
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2566 Dátum: 2006 április 04, 18:00:00 »

Ha tudsz ócsón ne titkold.  Cheesy
nem tudok sajnos, de az árával sem vagyok tisztában. gsattila vett ilyet, azt tudom, de, hogy mennyiért?

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #2565 Dátum: 2006 április 04, 17:57:58 »

ha már futóművet cserélsz, akkor mért nem teszed be a porsche 924/944-ét?


Ha tudsz ócsón ne titkold.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2564 Dátum: 2006 április 04, 17:52:50 »

ha már futóművet cserélsz, akkor mért nem teszed be a porsche 924/944-ét?

Azt biztos többér' lehet szerezni...:-)

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2563 Dátum: 2006 április 04, 17:51:32 »

Azt vajon milyen alakítások után, meg melyik évjáratét,? Nem volt változás azok között vajon?
ha már futóművet cserélsz, akkor mért nem teszed be a porsche 924/944-ét?

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1946 1947 1948 1949 1950 [1951] 1952 1953 1954 1955 1956 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.358 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.