www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:42:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1446 1447 1448 1449 1450 [1451] 1452 1453 1454 1455 1456 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14798911 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #22611 Dátum: 2007 December 20, 05:45:21 »

Cserélni viszont orális szeksz. Grin
Ja-ja, de azt meghagyom Merki Pista bátyámnak a szokásos 10.000 km-es szervizek alkalmából.
Úgyis bemászik a kocsi alá - ha már szóba került a szex!
 Cool
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22610 Dátum: 2007 December 20, 05:43:47 »

Távol álljon tőlem, hogy nagytiszteletű Dr. Prof. Gyuszkó bácsi habil. mag. PhD-nek ellent modjak, csak kiegészíteném az alábbiakkal (amit részben Dr. Prof.... is leírt): én biztonsági szempontból is az üzemanyagszűrőt a tank alá - csomagtartó alá - szerelem be, mert egyrészt nincs műanyag a motortében és tiszta marad az a ca. 2 m-es csőszakasz is.
 Wink
Te sem kevés pálesszal kezdted a reggelt...  Cool
Cserélni viszont orális szeksz. Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #22609 Dátum: 2007 December 20, 05:38:11 »

Ezért kell az AC elé egy benzinszűrő.
Tankot érdemes kiszedni, átmosni, és a benne lévő fém szűrőt cserélni (már ha kapható), vagy vékony dróthálóból másikat csinálni, esetleg megjavítani (forrasztható nagy pákával).
Szerencse, hogy ha a karbiban áll meg a cucc, mert ott egyszerű kipucolni, de gondolj bele, a kocsi alatt megy kb. 2 méter fém benzincső, nekem abban állt meg a kosz, és eldugult. Ilyenkor út szélén -5 fokban megáll, pumpa a kocsiból elő, cső AC-ról lehúz, fújtat, örül, hogy nincs dugulás, vissza mindent, majd 10 km múlva megint. Mindezt úgy, hogy a család bent ül.
Távol álljon tőlem, hogy nagytiszteletű Dr. Prof. Gyuszkó bácsi habil. mag. PhD-nek ellent modjak, csak kiegészíteném az alábbiakkal (amit részben Dr. Prof.... is leírt): én biztonsági szempontból is az üzemanyagszűrőt a tank alá - csomagtartó alá - szerelem be, mert egyrészt nincs műanyag a motortében és tiszta marad az a ca. 2 m-es csőszakasz is.
 Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22608 Dátum: 2007 December 20, 05:32:04 »

Szerintem karbi. En jartam mar igy, vmi mocsok lehet valamelyik fuvokaban. Ha kifogy a tank akkor konnyen bemasznak a gizmok a benzincsobe a tankbol, nekem valami kis fekete gumi-szeru darabka tomitette el az egyik fuvokat (ez valoszinuleg vmi benzincso-foszlany volt), kicsavartam, megtalaltam a szornyet, kivettem, kifujkaltam, utana jo volt. Alapjaratom elment, lefulladt, gazadasnal csak lehorgott, pumpalasra hajlando volt menni, de akkor se nagyon. Egy kis fel millimeteres gumidarabtol...  Shocked
Ezért kell az AC elé egy benzinszűrő.
Tankot érdemes kiszedni, átmosni, és a benne lévő fém szűrőt cserélni (már ha kapható), vagy vékony dróthálóból másikat csinálni, esetleg megjavítani (forrasztható nagy pákával).
Szerencse, hogy ha a karbiban áll meg a cucc, mert ott egyszerű kipucolni, de gondolj bele, a kocsi alatt megy kb. 2 méter fém benzincső, nekem abban állt meg a kosz, és eldugult. Ilyenkor út szélén -5 fokban megáll, pumpa a kocsiból elő, cső AC-ról lehúz, fújtat, örül, hogy nincs dugulás, vissza mindent, majd 10 km múlva megint. Mindezt úgy, hogy a család bent ül.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22607 Dátum: 2007 December 20, 04:30:42 »

bogárkám haldoklik  Cry nem kap üzemanyagot csak 2-esben tudok vele haladni kb15km/h-val ott is csak 1ponton tartva a pedált rángat mint állat üresben van alapjárat 1 darabig aztán leáll.ha üresben pumpálom a pedált akkor jónak tünik  pedál teljesen lenyomva lefullad 1.-esben felpörög rángat 3.-ban lefullad ac  vagy karbi? előtte kifogyott a tank rátöltöttem a tartalékot  elmentem a legközelebbi ömv! kútra azóta szar ...lécci diagnózist írjatok köszi.reggel mennék vele...
Szerintem karbi. En jartam mar igy, vmi mocsok lehet valamelyik fuvokaban. Ha kifogy a tank akkor konnyen bemasznak a gizmok a benzincsobe a tankbol, nekem valami kis fekete gumi-szeru darabka tomitette el az egyik fuvokat (ez valoszinuleg vmi benzincso-foszlany volt), kicsavartam, megtalaltam a szornyet, kivettem, kifujkaltam, utana jo volt. Alapjaratom elment, lefulladt, gazadasnal csak lehorgott, pumpalasra hajlando volt menni, de akkor se nagyon. Egy kis fel millimeteres gumidarabtol...  Shocked


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #22606 Dátum: 2007 December 20, 00:41:28 »

bogárkám haldoklik  Cry nem kap üzemanyagot csak 2-esben tudok vele haladni kb15km/h-val ott is csak 1ponton tartva a pedált rángat mint állat üresben van alapjárat 1 darabig aztán leáll.ha üresben pumpálom a pedált akkor jónak tünik  pedál teljesen lenyomva lefullad 1.-esben felpörög rángat 3.-ban lefullad ac  vagy karbi? előtte kifogyott a tank rátöltöttem a tartalékot  elmentem a legközelebbi ömv! kútra azóta szar ...lécci diagnózist írjatok köszi.reggel mennék vele...
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 20, 00:56:20 írta zoka »

06208005898
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22605 Dátum: 2007 December 19, 23:31:27 »

Az a gond ha el van gyengülve a torzió, hátramenetbe jársz be és lefékezed, akkor a súly a hátuljára nehezedik és megül. Mivel gyenge a torzió nem tudja visszanyomni az autó hátulját és benn marad a csavarodás (feszül). A hidegtől megridegül és a kritikus keresztmetszetnél megjelenik a repedés amiből törés lesz.
ha hátrafele mész és befékezel akkor emelkedik!  bocsi!  a hidegbe megridegül ez a pudingra érvényes de a rugóra csak -100fok alatt  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 19, 23:34:25 írta tati »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22604 Dátum: 2007 December 19, 23:18:49 »

Habár nem engem idéztél,de azért köszi,nekem is sokat segítettél...
A kapcsolót utólag csak sejtem, hogy hogyan lehet betenni, ha nincs. Nekem benne volt a váltóban. Valami imbuszcsavart kell kitekerni, annak a helyére a kapcsolót. De hogy mennyi olaj folyik ki, ha kifolyik esetleg, nem tudom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22603 Dátum: 2007 December 19, 23:15:59 »



Kocsi alá befekszel, az elöl levő váltótartó bak mellett jobb oldalon van, a kocsi eleje felé néz.


Habár nem engem idéztél,de azért köszi,nekem is sokat segítettél...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22602 Dátum: 2007 December 19, 22:34:54 »

na ha lessz egy kis szabadidőm van 1 döglött alvázam és kiflexelem belőlle és fotókkal illusztrálom a dolgot hogy a sok hitetlen megtérjen Grin
lesz nagy meglepődés mert bizony ott nem fogsz találni semmit! Shocked

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22601 Dátum: 2007 December 19, 22:26:35 »

akkor ha törik, hogy kell cserélni? a féltengelyt is le kell bontani valahogy? (lehet hülye kérdés, ennyire még nem kellett szétbombáznom kocsit)
Nem kell lebontani. Ritkán törik. És igenis csavarodik, a két vége fixen rögzül a ricnik miatt. A cső csak tehermentesítő.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #22600 Dátum: 2007 December 19, 21:15:53 »

Erre kiváncsi leszek. (Bár szerintem egyszerűbb lenne, ha beismernéd hogy tévedtél  Smiley )
Grin
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #22599 Dátum: 2007 December 19, 21:15:19 »

na ha lessz egy kis szabadidőm van 1 döglött alvázam és kiflexelem belőlle és fotókkal illusztrálom a dolgot hogy a sok hitetlen megtérjen Grin

A belső vasdarab, az egyetlen darab, abban nincsen gumi az tuti. Azt az erőt nem viseli el gumi ennyi ideig. Abelül fogazást tartalmaz, kívülröl esztegálva van, és a két csőbe van belehegesztve.

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22598 Dátum: 2007 December 19, 21:11:51 »

na ha lessz egy kis szabadidőm van 1 döglött alvázam és kiflexelem belőlle és fotókkal illusztrálom a dolgot hogy a sok hitetlen megtérjen Grin

Erre kiváncsi leszek. (Bár szerintem egyszerűbb lenne, ha beismernéd hogy tévedtél  Smiley )

'81 Hecho en México
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22597 Dátum: 2007 December 19, 21:11:21 »

valaki meg tudja nekem mondani, hogy tolatólámpa-kapcsoló minden váltóban van? Mondjuk '70 után...





Kocsi alá befekszel, az elöl levő váltótartó bak mellett jobb oldalon van, a kocsi eleje felé néz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #22596 Dátum: 2007 December 19, 21:00:20 »

az orosz példa:

ZIL alvázon  MIG sugárhajtómű. hát szerintem eddig ez volt a leg környezetkiméletlenebb... Grin

Egyébként gondolod ezt nem használjá ma is előszeretettel itthon? A MÁV-nak is van ilyenje, Déli-ben ilyennel olvasztgatnak váltókat pl. a mozdony előtt vannak elhelyezve. Csak hallottam ott dolgozótol.

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22595 Dátum: 2007 December 19, 20:54:25 »

Mesterek ez milyen gyujtás?
mágnes
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22594 Dátum: 2007 December 19, 20:20:48 »

Ne dobd el mert jó laposvágót lehet belőle csinálni. Mig élsz kitart!
ez a SOMPI törött torziója , neki mond Grin én csak a hiba okára akartam a figyelmet terelni Cheesy

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #22593 Dátum: 2007 December 19, 20:14:41 »

ha a képen megfigyelitek a barnás foltokat a törött részen azok voltak a hajszálrepedések amik miatt tört a torziórúd, a szürkés rész a friss törés
Ne dobd el mert jó laposvágót lehet belőle csinálni. Mig élsz kitart!
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #22592 Dátum: 2007 December 19, 20:06:05 »

Mesterek ez milyen gyujtás?

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200.1963.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22591 Dátum: 2007 December 19, 19:51:15 »

ha a képen megfigyelitek a barnás foltokat a törött részen azok voltak a hajszálrepedések amik miatt tört a torziórúd, a szürkés rész a friss törés

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22590 Dátum: 2007 December 19, 19:30:38 »

amúgy nem arról beszélünk, de igazad van
a belső felfogatásról (legalábbis én arról beszéltem)
na ha lessz egy kis szabadidőm van 1 döglött alvázam és kiflexelem belőlle és fotókkal illusztrálom a dolgot hogy a sok hitetlen megtérjen Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #22589 Dátum: 2007 December 19, 15:40:09 »

   A 22-es a gumi,a 21-es a fémház.Guminak semmi szerepe a csavarodásnál,központosan tartja a rúd másik végét.
amúgy nem arról beszélünk, de igazad van
a belső felfogatásról (legalábbis én arról beszéltem)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22588 Dátum: 2007 December 19, 15:01:57 »

akkor ha törik, hogy kell cserélni? a féltengelyt is le kell bontani valahogy? (lehet hülye kérdés, ennyire még nem kellett szétbombáznom kocsit)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22587 Dátum: 2007 December 19, 15:00:28 »

Már a totzio2 ábrán.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22586 Dátum: 2007 December 19, 14:59:24 »

   A 22-es a gumi,a 21-es a fémház.Guminak semmi szerepe a csavarodásnál,központosan tartja a rúd másik végét.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22585 Dátum: 2007 December 19, 14:55:47 »

ha gumi házban csavarodik akkor minek ilyen hosszú rúd?


  A gumiháznak(karikaszerű),ami egyébként egy legalább 3-4 centi vastag vagy 15 cm-es keménygumi,az "csak" központosítva tartja a torziós rúd végét a fém házban.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Petya1303
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #22584 Dátum: 2007 December 19, 14:29:55 »

Na akkkor most mi az igaz???
A rúd csavarodik-rugózva vagy a rúd végén a gumi házban csavarodik a rúd?
 Huh

Természetesen maga a rúd csavarodik. A torziósrúdon, ricniken ébredő erők, szerintem, biztosan kizárják, hogy a ricnis vég gumiágy közvetítésével adja át az erőt az alváznak.
A rúd készítésekor figyelembe veszik, vették az ébredő erők irányát, ezt jelzik is R és L betűk vannak beütve a rúd végébe, nem szabad felcserélni!
A torziósrúd fedél alatt, a lengőkarnál a gumik, kvázi csapágyként és a rugalmasságuk miatt zajcsillapítóként szolgálnak.




Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22583 Dátum: 2007 December 19, 14:08:08 »

Részlet egy szervízkönyvből:
"A hátsó kerekek egyenként torziós rudakkal vannak lerugózva, melyek belső végei a vázkereszttartó középdarabjában egy ékfogazású csővel vannak csapágyazva. A torziós rudak külső végében helyezkednek el a gumicsapágyazású rúgostagok, melyek végére vannak a hátsó tengelycsövek ráperemezve.
...
A torziós rudak elő vannak feszítve, és egymást között nem lehet őket kicserélni. A rudak a külső végeiken az 'R' és 'L' betükkel vannak megjelölve. Az útpálya fő lökéseit lényegében a torziós rudak fogják fel."

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22582 Dátum: 2007 December 19, 13:47:33 »

Na akkkor most mi az igaz???
A rúd csavarodik-rugózva vagy a rúd végén a gumi házban csavarodik a rúd?
 Huh

ha gumi házban csavarodik akkor minek ilyen hosszú rúd?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22581 Dátum: 2007 December 19, 13:34:16 »

az orosz példa:

ZIL alvázon  MIG sugárhajtómű. hát szerintem eddig ez volt a leg környezetkiméletlenebb... Grin
de ott tényleg van valami fűtésrendszer a leszálló alatt!!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22580 Dátum: 2007 December 19, 13:33:32 »

na jó félreteszem a viccet mert látom senki nem érti a működését Wink 
-az alvázon a 2 torziósrúdház találkozásánál (középen) van egy kb 15 centis rész ami keskenyebb mint a torziósrúdház átmérője, na abban van a titok ami a lelke a torziónak, azaz van benne egy belső ricnis cső ami gumiággyal van belesütve a torzióházba,és ez adja a rugózását a hátsó futóműnek, nem pedig a torziórúd se nem a lengőkar(amivel viccelődtem)
találtam egy fotót amit én csináltam ennek bizonyítékáúl homájosan de kivehető a lényeg belölle, és ez alapján remélem tiszta lesz a működése mindenki számára a jövőben. Wink

Na akkkor most mi az igaz???
A rúd csavarodik-rugózva vagy a rúd végén a gumi házban csavarodik a rúd?
 Huh
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22579 Dátum: 2007 December 19, 12:42:43 »

Mivel piszkáltátok ki?

Érdekes végigolvasni a kommenteket... tényleg van olyan, akinek több éve bogara van, és nem tudja mitől rugózik a kocsija fara???

Mondjuk ESZ kommentjét a gumiszilentről úgy olvastam végig, hogy no lám, én sem tudok mindent... Bár szerintem a rugózás nagy részét inkább a rúd látja el, a guminak inkább ütéscsillapító hatása van, nem???

   Szerintem akinek nem gyűlt még meg vele a baja,azt nem igazán izgatja.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22578 Dátum: 2007 December 19, 12:41:15 »


   Ez a Nóci belülről?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #22577 Dátum: 2007 December 19, 12:29:34 »

a rúd csak továbbítja a rugózást a lengőkar felé, a KÜLSŐ torziógumiami ami a lengőkarra van felrakva az ami ütéscsillapító, ha a torziórudat valaki megcsavarja kb 45"-ban és nem törik el, Grin le a kalapommal előtte Grin
szerintem ez így ebben a formában nem igaz.

Akkor azt mond el nekem, hogy miért nem a rugózó gumi megy tönkre és miért a rúd ("csak továbbítja a rugózást a lengőkar felé")?

Ha pedig a két oldalnak középen közös ilyen gumija van, akkor az olyan erőknek van kitéve, amely (szerintem) 30 évet nem bírna ki. Ha az a gumi tönkre menne, akkor egyszerre ülne le a hátulja a bogárnak. Szerintem az a belső cső fixen van és még véletlenül sem szabad neki egy mm sem mozdulnia, nemhogy a gumi adja a rugózást.

De ettől függatlenül lehet neked van igazad, de én ezt igen erősen kétlem.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 19, 12:33:01 írta Bill »
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22576 Dátum: 2007 December 19, 12:16:45 »

a rúd csak továbbítja a rugózást a lengőkar felé, a KÜLSŐ torziógumiami ami a lengőkarra van felrakva az ami ütéscsillapító, ha a torziórudat valaki megcsavarja kb 45"-ban és nem törik el, Grin le a kalapommal előtte Grin

Elhiszem, de akkor miért van egy R és egy L betű a rudak végén? (ugye azért mert nem lehet őket felcserélni...)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22575 Dátum: 2007 December 19, 11:51:09 »

És a helye hol van?Fülkében,alatta,oldalt?Hol?
váltóban. alul
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22574 Dátum: 2007 December 19, 11:47:50 »

nemmm.
a helye viszont mindegyikben megvan. a kapcsoló kb 1000 ft.
egy imbusszal van lezárva a helye, azt kitekered, kapcsolót betekered, örülsz.

És a helye hol van?Fülkében,alatta,oldalt?Hol?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #22573 Dátum: 2007 December 19, 11:35:29 »

Mivel piszkáltátok ki?

Érdekes végigolvasni a kommenteket... tényleg van olyan, akinek több éve bogara van, és nem tudja mitől rugózik a kocsija fara???

Mondjuk ESZ kommentjét a gumiszilentről úgy olvastam végig, hogy no lám, én sem tudok mindent... Bár szerintem a rugózás nagy részét inkább a rúd látja el, a guminak inkább ütéscsillapító hatása van, nem???
a rúd csak továbbítja a rugózást a lengőkar felé, a KÜLSŐ torziógumiami ami a lengőkarra van felrakva az ami ütéscsillapító, ha a torziórudat valaki megcsavarja kb 45"-ban és nem törik el, Grin le a kalapommal előtte Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22572 Dátum: 2007 December 19, 10:09:00 »

nemmm.
a helye viszont mindegyikben megvan. a kapcsoló kb 1000 ft.
egy imbusszal van lezárva a helye, azt kitekered, kapcsolót betekered, örülsz.
nem mindbe van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1446 1447 1448 1449 1450 [1451] 1452 1453 1454 1455 1456 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.