www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:39:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1425 1426 1427 1428 1429 [1430] 1431 1432 1433 1434 1435 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13338304 alkalommal)
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23439 Dátum: 2008 Január 11, 16:33:16 »

skacok még egyszer fel teszem a kérdést
kell a karbira a mágnes szelep vagy nem?????
mert nem birok alapjáratot állítani össze vissza pörög ingadozik le áll  stb.
mert a mágnes szelepnek le van vágva a dugattyúja

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23438 Dátum: 2008 Január 11, 16:25:37 »

már gondoltam erre, bár vészvillogóm nincs  Grin Shocked Grin
a leejtő végén tuti megáll!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23437 Dátum: 2008 Január 11, 16:24:44 »

már gondoltam erre, bár vészvillogóm nincs  Grin Shocked Grin
a hátsónak talán fontosabb
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23436 Dátum: 2008 Január 11, 16:23:48 »

na ez cifra lenne Cheesy
nem a legjobb megoldás az biztos, (rúd kellene, vagy tréler) de működhet ha nincs más. és nincs nagy forgalom Smiley és nem kell messze menni. csak mindig feszes legyen a kötél, és a hátsó jó ha egy nagyobb autó, nem?
ja és ne jöjjön   mert érdekes lehet ha egy bogár húz egy buszt  Grin
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #23435 Dátum: 2008 Január 11, 16:21:23 »

na ez cifra lenne Cheesy
már gondoltam erre, bár vészvillogóm nincs  Grin Shocked Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23434 Dátum: 2008 Január 11, 16:19:33 »

lehet neked kéne vontatni valakit, aki tud fékezni Smiley
a féklémpával tudsz neki jelezni , ha az működik
persze akkor is csak lassan haladva vészvillogóval
na ez cifra lenne Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23433 Dátum: 2008 Január 11, 16:13:47 »

Az a baj, hogy a rózsadomb tetején, a gábor áron utcánál állok (nem, nem lakom ott:) ), mindkét irányban iszonyú lejtő, nem akarok kockáztatni, bár megfordult a fejemben, hogy éjszaka motorfék+kézivel hazahozom.
Nem igazán volt előjele, legalábbis nem vettem észre. Mindig kicsit beljebb fogott, mint kellett volna, mert nem volt hajszálpontosra beállítva, de mindig ugyanott keményedett fel.
A szuszogást arra értettem, hogy a főfékhengeren van egy kis gumi borítás, gondolom az szuszogott, de az mindig. Most mintha kis szörcsögés is lenne, de nem tudom.
A kézifékes dologtól kicsit félek, mert azért az sokkal kevésbé fog (legalábbis nekem), mint az üzemi fék. Pláne ilyen időben ilyen utakon lejtőn kézizni, kicsit erősnek érzem Smiley
Főfékhenger cseréhez mennyire kell mélyen nyúlni kb a zsebbe? Vagy most újra cseréltessem az egész cuccot?!

lehet neked kéne vontatni valakit, aki tud fékezni Smiley
a féklémpával tudsz neki jelezni , ha az működik
persze akkor is csak lassan haladva vészvillogóval
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23432 Dátum: 2008 Január 11, 16:11:07 »

Az a baj, hogy a rózsadomb tetején, a gábor áron utcánál állok (nem, nem lakom ott:) ), mindkét irányban iszonyú lejtő, nem akarok kockáztatni, bár megfordult a fejemben, hogy éjszaka motorfék+kézivel hazahozom.
Nem igazán volt előjele, legalábbis nem vettem észre. Mindig kicsit beljebb fogott, mint kellett volna, mert nem volt hajszálpontosra beállítva, de mindig ugyanott keményedett fel.
A szuszogást arra értettem, hogy a főfékhengeren van egy kis gumi borítás, gondolom az szuszogott, de az mindig. Most mintha kis szörcsögés is lenne, de nem tudom.
A kézifékes dologtól kicsit félek, mert azért az sokkal kevésbé fog (legalábbis nekem), mint az üzemi fék. Pláne ilyen időben ilyen utakon lejtőn kézizni, kicsit erősnek érzem Smiley
Főfékhenger cseréhez mennyire kell mélyen nyúlni kb a zsebbe? Vagy most újra cseréltessem az egész cuccot?!

a főfék ha jól emlékszem, nekem kb 10e volt? 2 éve
de lehet hogy 7..
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #23431 Dátum: 2008 Január 11, 16:09:18 »

Az a baj, hogy a rózsadomb tetején, a gábor áron utcánál állok (nem, nem lakom ott:) ), mindkét irányban iszonyú lejtő, nem akarok kockáztatni, bár megfordult a fejemben, hogy éjszaka motorfék+kézivel hazahozom.
Nem igazán volt előjele, legalábbis nem vettem észre. Mindig kicsit beljebb fogott, mint kellett volna, mert nem volt hajszálpontosra beállítva, de mindig ugyanott keményedett fel.
A szuszogást arra értettem, hogy a főfékhengeren van egy kis gumi borítás, gondolom az szuszogott, de az mindig. Most mintha kis szörcsögés is lenne, de nem tudom.
A kézifékes dologtól kicsit félek, mert azért az sokkal kevésbé fog (legalábbis nekem), mint az üzemi fék. Pláne ilyen időben ilyen utakon lejtőn kézizni, kicsit erősnek érzem Smiley
Főfékhenger cseréhez mennyire kell mélyen nyúlni kb a zsebbe? Vagy most újra cseréltessem az egész cuccot?!

Tuti nem volt semmi előjele?

Nekem is voltak már fékgondjaim, de sose teljesen váratlanul jött, már napokkal, hetekkel előtte éreztem mindig, hogy egyre lejjebb fog a pedál...aztán a végén tényleg hirtelen szállt el fullra mindig, de mondom volt előjele...
Nem tudsz vele hazadöcögni kézivel? Nekem egyszer oFF autón ugyanígy elszállt a főfékhenger, de azért hazacammogtam vele kézivel 35-40 km-t.  Cool
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #23430 Dátum: 2008 Január 11, 16:02:34 »

Elszállt a fékem...
Szerencsére épp dombtetőre értem, így balesetet nem okoztam, épp leparkolni készültem. Mikor felértem a dombtetőre, nem akart megállni az autó, akkor még pumpálásra fogott kicsit, de fel sem keményedett, kis ellenállással tovább lehetett nyomni a pedált.
Most már hiába pumpálom 4-5ször a pedált, már nem reagál, max a kicsit szuszog/prüszköl ahol a pedálról csatlakozó tengely a főfékhengerbe megy. Olajszivárgást ott nem látok, de a hangja fura (korábban csak szuszogott)
Fékolaj még van a tartályban, bár a hátsó részben már épphogy, az első tartályrekesz tökig televan.
Két éve (nevét nem mondom, de ismert és elismert) bogárszervízben kompletten megjavítattam a fékrendszeremet (főfékhengertől kezdve a fékcsövekig stb minden), és az utolsó pillanatig gond nélkül és jól müködött.
Ötlet? Még a trélert sincs pénzem kifizetni....  Huh Van rá esély, hogy így elszáll egyik pillanatról a másikra!? (gondolom igen :S ) bele sem merek gondolni, mi van ha csúcsforgalomban történik mindez. A kétkörös dolog semmit nem ér gondolom, ha a főfékhenger mondja be az unalmast...

Tuti nem volt semmi előjele?

Nekem is voltak már fékgondjaim, de sose teljesen váratlanul jött, már napokkal, hetekkel előtte éreztem mindig, hogy egyre lejjebb fog a pedál...aztán a végén tényleg hirtelen szállt el fullra mindig, de mondom volt előjele...
Nem tudsz vele hazadöcögni kézivel? Nekem egyszer oFF autón ugyanígy elszállt a főfékhenger, de azért hazacammogtam vele kézivel 35-40 km-t.  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23429 Dátum: 2008 Január 11, 15:59:15 »


húú  Undecided
mázli hogy nem lett baj.
kézifék van, ugye?
mi az hogy korábban szuszogott? a főfék felől?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #23428 Dátum: 2008 Január 11, 15:24:43 »

Szerintem főfékhenger. :-(

Elszállt a fékem...
Szerencsére épp dombtetőre értem, így balesetet nem okoztam, épp leparkolni készültem. Mikor felértem a dombtetőre, nem akart megállni az autó, akkor még pumpálásra fogott kicsit, de fel sem keményedett, kis ellenállással tovább lehetett nyomni a pedált.
Most már hiába pumpálom 4-5ször a pedált, már nem reagál, max a kicsit szuszog/prüszköl ahol a pedálról csatlakozó tengely a főfékhengerbe megy. Olajszivárgást ott nem látok, de a hangja fura (korábban csak szuszogott)
Fékolaj még van a tartályban, bár a hátsó részben már épphogy, az első tartályrekesz tökig televan.
Két éve (nevét nem mondom, de ismert és elismert) bogárszervízben kompletten megjavítattam a fékrendszeremet (főfékhengertől kezdve a fékcsövekig stb minden), és az utolsó pillanatig gond nélkül és jól müködött.
Ötlet? Még a trélert sincs pénzem kifizetni....  Huh Van rá esély, hogy így elszáll egyik pillanatról a másikra!? (gondolom igen :S ) bele sem merek gondolni, mi van ha csúcsforgalomban történik mindez. A kétkörös dolog semmit nem ér gondolom, ha a főfékhenger mondja be az unalmast...
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #23427 Dátum: 2008 Január 11, 15:23:06 »

Elszállt a fékem...
Szerencsére épp dombtetőre értem, így balesetet nem okoztam, épp leparkolni készültem. Mikor felértem a dombtetőre, nem akart megállni az autó, akkor még pumpálásra fogott kicsit, de fel sem keményedett, kis ellenállással tovább lehetett nyomni a pedált.
Most már hiába pumpálom 4-5ször a pedált, már nem reagál, max a kicsit szuszog/prüszköl ahol a pedálról csatlakozó tengely a főfékhengerbe megy. Olajszivárgást ott nem látok, de a hangja fura (korábban csak szuszogott)
Fékolaj még van a tartályban, bár a hátsó részben már épphogy, az első tartályrekesz tökig televan.
Két éve (nevét nem mondom, de ismert és elismert) bogárszervízben kompletten megjavítattam a fékrendszeremet (főfékhengertől kezdve a fékcsövekig stb minden), és az utolsó pillanatig gond nélkül és jól müködött.
Ötlet? Még a trélert sincs pénzem kifizetni....  Huh Van rá esély, hogy így elszáll egyik pillanatról a másikra!? (gondolom igen :S ) bele sem merek gondolni, mi van ha csúcsforgalomban történik mindez. A kétkörös dolog semmit nem ér gondolom, ha a főfékhenger mondja be az unalmast...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23426 Dátum: 2008 Január 11, 13:37:02 »

Még a számok is OK  ... inkább némely kasztni elemek csavarhúzóval való böködgetése hozta elő a problémát  Cry
bazzeg ha műszakin elkezdenék bökködni a bogimat, helyben törném le a kezét.(és nem azért, mert porhanyós az alja) csak mert nehogymá' leszedje róla az alvázvédőt meg a festéket, aztán majd ott kez el rohadni. Meg böködje a seggébe. Amikor az enyém volt műszakin, a szaki kezébe vette a csavarhúzót, én meg a kezére csaptam, hogy nono, utána nem is volt semmi gond. Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23425 Dátum: 2008 Január 11, 13:30:40 »

Bocs, szerintem nem jól azonosítottuk, hogy valószínű külső szabályozós generátorod van, ami elég ritka. Sajnos nem nagyon ismerem ezt a tipust. Diódasor a belső szabályozós generátorokban van. Nézd meg a generátoron, van-e elég gerjesztő áram. Fejből nem tudom melyik pólus.

Oké, köszönöm. Utána fogok nézni.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #23424 Dátum: 2008 Január 11, 12:49:51 »

én az elektronikát a trafó alá csavaroztam (az a gyári alu hűtőlap úgy van kialakítva hogy atrafó csavarjai fogják)

Arról az aluról tudnál-é esetleg képet küldeni? Hasonlít-e ahhoz amit kókányoltam Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #23423 Dátum: 2008 Január 11, 12:09:23 »

Bocs, szerintem nem jól azonosítottuk, hogy valószínű külső szabályozós generátorod van, ami elég ritka. Sajnos nem nagyon ismerem ezt a tipust. Diódasor a belső szabályozós generátorokban van. Nézd meg a generátoron, van-e elég gerjesztő áram. Fejből nem tudom melyik pólus.

2 tök új fesszabályzóval lett kipróbálva. Akkor mindegyik szar lenne? Máshol nem lehet dióda mert nem láttam.
Kicsit megkönnyítenétek a dolgom, ha nem félmondatokból kellene kitalálni, hogy mire gondoltok.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #23422 Dátum: 2008 Január 11, 12:04:47 »

Nem "adminisztrációs" hibák. Olyan "100 macska nem fog meg benne egy egeret" tipusú gondra tippelek.

csunyak a szamok, mi? ;-)
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23421 Dátum: 2008 Január 11, 12:04:08 »

Ott is lehet, de nehezen fér be, és semmi értelme.

2 tök új fesszabályzóval lett kipróbálva. Akkor mindegyik szar lenne? Máshol nem lehet dióda mert nem láttam.
Kicsit megkönnyítenétek a dolgom, ha nem félmondatokból kellene kitalálni, hogy mire gondoltok.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #23420 Dátum: 2008 Január 11, 12:03:54 »

csunyak a szamok, mi? ;-)

Még a számok is OK  ... inkább némely kasztni elemek csavarhúzóval való böködgetése hozta elő a problémát  Cry
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #23419 Dátum: 2008 Január 11, 11:58:58 »

Nem igazán SZMB-s téma, de hova máshova: tud valaki segíteni esetleg müszaki vizsgára való "felkészülésben"?  Wink Az autó teljesen OK müszakilag, csak "esztétikai"  Cool hibák vannak rajta  Undecided. Válaszokat priviben, előre is köszönöm!
csunyak a szamok, mi? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #23418 Dátum: 2008 Január 11, 11:55:08 »

Nem igazán SZMB-s téma, de hova máshova: tud valaki segíteni esetleg müszaki vizsgára való "felkészülésben"?  Wink Az autó teljesen OK müszakilag, csak "esztétikai"  Cool hibák vannak rajta  Undecided. Válaszokat priviben, előre is köszönöm!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #23417 Dátum: 2008 Január 11, 11:54:26 »

Ott is lehet, de nehezen fér be, és semmi értelme.

Ez az önindítóban van?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23416 Dátum: 2008 Január 11, 11:49:49 »

ki ment a dioda sorod
Ez az önindítóban van?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23415 Dátum: 2008 Január 11, 11:48:46 »

Nekem igaz, dinamó volt, de faterom valami lógó szálat talált az állórészen, ami letestelt, vagy zárlatot csinált (töltés nálam is elment, fesszab csere után sem volt). Lehet, érdemes lenne a generátorodban errefelé keresni.
Oké hétvégén szétszedem.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23414 Dátum: 2008 Január 11, 10:51:42 »

Egy kis szakmai segítség kellene.
Nincs töltés a bogárban. Kábelezés rajz szerint van, új fesszabályzó és mégis világít a lámpa. Hol érdemes körülnéznem? A generátorban a szénkefék jó nagyok.

ki ment a dioda sorod

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23413 Dátum: 2008 Január 11, 10:49:20 »

Egy kis szakmai segítség kellene.
Nincs töltés a bogárban. Kábelezés rajz szerint van, új fesszabályzó és mégis világít a lámpa. Hol érdemes körülnéznem? A generátorban a szénkefék jó nagyok.
Nekem igaz, dinamó volt, de faterom valami lógó szálat talált az állórészen, ami letestelt, vagy zárlatot csinált (töltés nálam is elment, fesszab csere után sem volt). Lehet, érdemes lenne a generátorodban errefelé keresni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23412 Dátum: 2008 Január 11, 09:46:01 »

Egy kis szakmai segítség kellene.
Nincs töltés a bogárban. Kábelezés rajz szerint van, új fesszabályzó és mégis világít a lámpa. Hol érdemes körülnéznem? A generátorban a szénkefék jó nagyok.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #23411 Dátum: 2008 Január 11, 09:45:04 »

aha akkor már tudom mi aza kütyü amit a multkor találtam  Smiley hová és hogyan kell kötni???

06208005898
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23410 Dátum: 2008 Január 11, 09:33:01 »

"
van jol müxik csak kibaszott hangosan kattog
" : ez igaz, de nem bírja sokáig. más is panaszkodott rá. ameddig működik addig jó.

"fissza folyó nem szükséges," : ennek meg örülök.  Wink

müködésével nem volt gond csak hanggal hener alakó jobb fényévekkel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23409 Dátum: 2008 Január 11, 09:25:23 »

"
van jol müxik csak kibaszott hangosan kattog
" : ez igaz, de nem bírja sokáig. más is panaszkodott rá. ameddig működik addig jó.

"fissza folyó nem szükséges," : ennek meg örülök.  Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23408 Dátum: 2008 Január 11, 09:21:27 »

a kocka alakúval(Facet?) van tapasztalat, azt nem szabad megvenni.

van jol müxik csak kibaszott hangosan kattog
fissza folyó nem szükséges,

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #23407 Dátum: 2008 Január 11, 08:15:30 »

a kocka alakúval(Facet?) van tapasztalat, azt nem szabad megvenni.

akkor olyat nem veszek, jó tudni  Smiley

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23406 Dátum: 2008 Január 11, 08:06:53 »

a kocka alakúval(Facet?) van tapasztalat, azt nem szabad megvenni.

akkor én keverem, a CSP nek van, tényleg igazad van

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #23405 Dátum: 2008 Január 11, 08:05:21 »

a hirdetésben ez a kép szerepel, meg láttam már ilyent karburátoros motoron.

akkor én keverem, a CSP nek van, tényleg igazad van

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23404 Dátum: 2008 Január 11, 08:00:01 »

a hirdetésben ez a kép szerepel, meg láttam már ilyent karburátoros motoron.


pl.

hát ez az AC 1 kicsitt több nyomást tud , ha jól emlékszem 4,2 bar az alapnyomás a GTI-nél azalatt nem indul be a moci mert nem tudja átpréselni a benyát a befecskendező fejeken, de van karbishoz is kitalálva mingyá keresek képet
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 11, 08:04:57 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #23403 Dátum: 2008 Január 11, 07:57:43 »

karburátoros kell. 0,3-0,4 bar kb. 90l/óra benzin szállítással.

hát ez az AC 1 kicsitt több nyomást tud , ha jól emlékszem 4,2 bar az alapnyomás a GTI-nél azalatt nem indul be a moci mert nem tudja átpréselni a benyát a befecskendező fejeken, de van karbishoz is kitalálva mingyá keresek képet

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23402 Dátum: 2008 Január 11, 07:47:59 »

karburátoros kell. 0,3-0,4 bar kb. 90l/óra benzin szállítással.

tipusszámot nem tudok, de kell visszafolyó ágat építeni, a visszafolyó cső az injektorfejböl vezet vissza a tankba

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #23401 Dátum: 2008 Január 11, 07:44:00 »

Keresem ennek az ac-nek a típus számát!
Ilyen használatánál kell a tankba visszafolyó ágat beépíteni?


<beszúrt kép törölve>
tipusszámot nem tudok, de kell visszafolyó ágat építeni, a visszafolyó cső az injektorfejböl vezet vissza a tankba

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23400 Dátum: 2008 Január 11, 07:40:27 »

Keresem ennek az ac-nek a típus számát!
Ilyen használatánál kell a tankba visszafolyó ágat beépíteni?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1425 1426 1427 1428 1429 [1430] 1431 1432 1433 1434 1435 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.