www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:07:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1410 1411 1412 1413 1414 [1415] 1416 1417 1418 1419 1420 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13330536 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #24039 Dátum: 2008 Január 26, 20:47:24 »

a nagynyomású olajpumpa mekkora értéket tud produkálni???
valakinek van olyan? kiváncsi lennék, nekemmost az van bent, és nemsoká megkapja a fronthűtőt, gondolom akkor visszább fog esni a nyomás.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24038 Dátum: 2008 Január 26, 20:40:40 »

hell!

ma végre beépitésre került a jézuska hozta olajnyomásmérő. voltak kissebb fennakadások, de leküzdöttük. 5bar-os műszer és 5bar-os jeladó. a hideg motornál igen jól muzsikált. viszont 70 fokos motorolaj mellett, 2500 fordulat mellett nem érte el a mutatott olajnyomás az 1bar-t sem. bemelegedett motornál az istennek sem tudtam 1bar-nál nagyobb olajnyomást elérni. ez most az olaj miatt lehetséges? hig? 15W40. az olajnyomás szelep elfáradt volna? vagy szar a műszer-jeladó? hideg motornál volt 2bar is, meleg motornál 1bar fölé nem ment...
eddig nyugodtan aludtam amig nem tudtam ezeket az értékeket... na de most...
na latod ezt mondtuk nem kell olajnyomas mero ora mert fojton azt fogod nezni Grin Grin Grin Grin

Ja nekem hiden inditaskor 6bar melegen alapjaraton 0,5-1bar fordulaton max2bar

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24037 Dátum: 2008 Január 26, 20:37:24 »

  Nekem melegen az 1,6 AD motorban 0,8-at mutatott,hidegen indításkor 4 fölé ment.Úgyhogy aludj nyugodtan.
Ja de ez nálam alapjáraton ~800 volt. Lips Sealed
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24036 Dátum: 2008 Január 26, 20:35:27 »

hell!

ma végre beépitésre került a jézuska hozta olajnyomásmérő. voltak kissebb fennakadások, de leküzdöttük. 5bar-os műszer és 5bar-os jeladó. a hideg motornál igen jól muzsikált. viszont 70 fokos motorolaj mellett, 2500 fordulat mellett nem érte el a mutatott olajnyomás az 1bar-t sem. bemelegedett motornál az istennek sem tudtam 1bar-nál nagyobb olajnyomást elérni. ez most az olaj miatt lehetséges? hig? 15W40. az olajnyomás szelep elfáradt volna? vagy szar a műszer-jeladó? hideg motornál volt 2bar is, meleg motornál 1bar fölé nem ment...
eddig nyugodtan aludtam amig nem tudtam ezeket az értékeket... na de most...

  Nekem melegen az 1,6 AD motorban 0,8-at mutatott,hidegen indításkor 4 fölé ment.Úgyhogy aludj nyugodtan.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #24035 Dátum: 2008 Január 26, 20:24:20 »

hell!

ma végre beépitésre került a jézuska hozta olajnyomásmérő. voltak kissebb fennakadások, de leküzdöttük. 5bar-os műszer és 5bar-os jeladó. a hideg motornál igen jól muzsikált. viszont 70 fokos motorolaj mellett, 2500 fordulat mellett nem érte el a mutatott olajnyomás az 1bar-t sem. bemelegedett motornál az istennek sem tudtam 1bar-nál nagyobb olajnyomást elérni. ez most az olaj miatt lehetséges? hig? 15W40. az olajnyomás szelep elfáradt volna? vagy szar a műszer-jeladó? hideg motornál volt 2bar is, meleg motornál 1bar fölé nem ment...
eddig nyugodtan aludtam amig nem tudtam ezeket az értékeket... na de most...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24034 Dátum: 2008 Január 26, 19:59:41 »

BANYEEEK! Tongue

én most vagyok gátlo projektben és vanak kurva jo trabicsek meg vartburg gátlok (sportok)kurva jo áron)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #24033 Dátum: 2008 Január 26, 19:57:23 »

álitolag be le megy és kurva jo kemén ygátlokat lehet filérekböl szerezni

BANYEEEK! Tongue
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24032 Dátum: 2008 Január 26, 19:55:59 »

Mertha "." akkor: BANYEEK! Shocked
Ha "?" akkor meg: nemtom Huh

álitolag be le megy és kurva jo kemén ygátlokat lehet filérekböl szerezni

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #24031 Dátum: 2008 Január 26, 19:54:25 »

? vagy .

Mertha "." akkor: BANYEEK! Shocked
Ha "?" akkor meg: nemtom Huh
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #24030 Dátum: 2008 Január 26, 19:53:28 »

BOGÁRBA BELE MEGY A TRABANT GÁTLO ELÖRE ÉS VARTBURG GÁTLO HÁTRA

? vagy .
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24029 Dátum: 2008 Január 26, 19:50:00 »

BOGÁRBA BELE MEGY A TRABANT GÁTLO ELÖRE ÉS VARTBURG GÁTLO HÁTRA

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #24028 Dátum: 2008 Január 26, 18:55:03 »

Kis SZMB a hideg téli hétvégére:
Előtúrtam ex-Bogaram műszerfalra való rácsát, lyukat gyártottam rá a VDO óra számára, majd átfújtam a rácsot pirosról feketére.
A MEX rácsát nem akartam szétnyirbálni, majd egyszer kicserélem az újonnan készült órásra.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24027 Dátum: 2008 Január 26, 16:58:04 »

Sziasztok!
Azt hol tudom megnézni, hogy nagy, vagy kisolajfuratos-e a mocim? A motorszám AB-s és 1.3-asból lett átalakítva 1.6-os duplaszívóssa, előző tulaj által. De a motorszám nem originális... Grin Nemtom igaz-e az AB...  A kisolajfuratos, akkó nagyon +szívtam? Smiley
max egy hete volt szó róla, hogy miként állapíthatod meg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24026 Dátum: 2008 Január 26, 13:59:51 »

Sziasztok!

Lenne egy nagy problémám!

Tudom hogy ez bogárhátú fórum,de más magyarnyelvű vw fórumot nem találtam!
Szóval van egy vw passatom, amin most behalt az index, egyik fele sem villan csak egyet aztán semmi!
Ha az elakadásjelzőt kapcsolom be, akkor szintén ez van, vagy egyfolytában világít!
Gondolom az indexrelémmel lesz valami gond, de nem tudom hol találom helyileg a kocsiban!

Tudna ebben valaki segíteni?

Segítségeteket előre is köszönöm!
Műszerfal alatt vagy oldalán esetleg kesztyűtartó körül szokott lenni biztosíték+relé tábla a fedélen pedig jelölve van melyik az (ált. TURN). Ha ott nincs akkor a motortéri táblában lesz.


                             GNX-967
Nem elérhető Hypno
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #24025 Dátum: 2008 Január 26, 13:48:35 »

Sziasztok!

Lenne egy nagy problémám!

Tudom hogy ez bogárhátú fórum,de más magyarnyelvű vw fórumot nem találtam!
Szóval van egy vw passatom, amin most behalt az index, egyik fele sem villan csak egyet aztán semmi!
Ha az elakadásjelzőt kapcsolom be, akkor szintén ez van, vagy egyfolytában világít!
Gondolom az indexrelémmel lesz valami gond, de nem tudom hol találom helyileg a kocsiban!

Tudna ebben valaki segíteni?

Segítségeteket előre is köszönöm!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24024 Dátum: 2008 Január 26, 13:16:40 »

nem kell túlmisztifikálni.
anno kiccsabival egy kisolajfuratos f-es blokkból gyártottunk 1.6-ot.
az amit kapott, magamnak sem kívánom, mégsem ment (teljesen) tropára.
csak 200km/1liter olaj és csörgöt meg kopogot Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24023 Dátum: 2008 Január 26, 10:07:37 »

  Ha nem hajtod meg,talán nem.

nem kell túlmisztifikálni.
anno kiccsabival egy kisolajfuratos f-es blokkból gyártottunk 1.6-ot.
az amit kapott, magamnak sem kívánom, mégsem ment (teljesen) tropára.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24022 Dátum: 2008 Január 26, 09:03:43 »

Sziasztok!
Azt hol tudom megnézni, hogy nagy, vagy kisolajfuratos-e a mocim? A motorszám AB-s és 1.3-asból lett átalakítva 1.6-os duplaszívóssa, előző tulaj által. De a motorszám nem originális... Grin Nemtom igaz-e az AB...  A kisolajfuratos, akkó nagyon +szívtam? Smiley

  Ha nem hajtod meg,talán nem.
Robpanzer
« Hozzászólás #24021 Dátum: 2008 Január 25, 23:17:48 »

Milyen olajhűtő van rajta?Ha bent van a turbinaházban,akkor kicsi!!Ha hátrafele kiáll belőle akkor nagy!De már volt ez téma,és akkor lemértük a furatokat.Lehet ha visszakeresel megtalálod.Én a nagyot letudom neked mérni az olajhűtőnél,mert most szét van szedve a motorom!AF AR az enyém!De már csak holnap délután,ha addig ráér.
Persze, hogy ráér, köszi:)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #24020 Dátum: 2008 Január 25, 22:57:28 »

És azt hun látom, hogy ilyen? Grin
Milyen olajhűtő van rajta?Ha bent van a turbinaházban,akkor kicsi!!Ha hátrafele kiáll belőle akkor nagy!De már volt ez téma,és akkor lemértük a furatokat.Lehet ha visszakeresel megtalálod.Én a nagyot letudom neked mérni az olajhűtőnél,mert most szét van szedve a motorom!AF AR az enyém!De már csak holnap délután,ha addig ráér.

Robpanzer
« Hozzászólás #24019 Dátum: 2008 Január 25, 21:09:11 »

tuningra nem nyerő a kisfuratos, de szériában szerintem jó.

És azt hun látom, hogy ilyen? Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #24018 Dátum: 2008 Január 25, 20:55:28 »

Sziasztok!
Azt hol tudom megnézni, hogy nagy, vagy kisolajfuratos-e a mocim? A motorszám AB-s és 1.3-asból lett átalakítva 1.6-os duplaszívóssa, előző tulaj által. De a motorszám nem originális... Grin Nemtom igaz-e az AB...  A kisolajfuratos, akkó nagyon +szívtam? Smiley
tuningra nem nyerő a kisfuratos, de szériában szerintem jó.
Robpanzer
« Hozzászólás #24017 Dátum: 2008 Január 25, 20:49:46 »

Sziasztok!
Azt hol tudom megnézni, hogy nagy, vagy kisolajfuratos-e a mocim? A motorszám AB-s és 1.3-asból lett átalakítva 1.6-os duplaszívóssa, előző tulaj által. De a motorszám nem originális... Grin Nemtom igaz-e az AB...  A kisolajfuratos, akkó nagyon +szívtam? Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24016 Dátum: 2008 Január 25, 20:47:19 »

najó, de hol kell beletölteni? Huh

Szerintem inkább az a kérdés, hol veszed ki belőle... felül elvileg van egy betöltőcsavar, de leeresztőcsavar, az nincsen...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #24015 Dátum: 2008 Január 25, 19:00:41 »

Simát T-re.
Van egy szakadt motorháztetőm hozzá!    T kilincses!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 25, 19:05:21 írta sparkafer »

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #24014 Dátum: 2008 Január 25, 13:27:27 »

Simát T-re.
azt igen. teljesen más a géptető belső oldala a két változatnál. hegesztened kell belülre tartólemezt, amin csúszik a zár kampója... a külső lemezt is fel kell tölteni, hogy kerek lyuk legyen rajta. plusz a hátfalat is át kell alakítani. nem a 3 csavar kiteker-beteker kategória.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #24013 Dátum: 2008 Január 25, 13:19:30 »

T kilincs vagy sima? Egyébként egyik sem egy bonyolult dolog.

Simát T-re.

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #24012 Dátum: 2008 Január 25, 13:18:13 »

Motorháztetőn kilincset bonyolult kicserélni?

T kilincs vagy sima? Egyébként egyik sem egy bonyolult dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #24011 Dátum: 2008 Január 25, 13:06:17 »

Motorháztetőn kilincset bonyolult kicserélni?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24010 Dátum: 2008 Január 25, 10:22:19 »

imádom az ilyen mondatokat, csak kisebb módosítások.

 A kisebb módosítás nálam pl.:egy gyertyacsere.Haverom annál is mindig azt mondta,hogy szorult volna bele az anyjába annak a feje,aki ezt így kitalálta.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24009 Dátum: 2008 Január 25, 10:12:07 »

ezt a tipe 4 es motort amit feltett csak bele kell tenni kisebb módosításokal tűzdelve nem????
imádom az ilyen mondatokat, csak kisebb módosítások.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #24008 Dátum: 2008 Január 25, 08:13:26 »

Üdv.

Motorcsere ügyben kérnék tanácsokat,hozzáértőktől...

Van egy 1302-es Bogárkám és szeretném kicserélni benne a motort egy vízhűtéses Transporter 1.9 D (vagy TD,esetleg kisebb dieseles Transp.motor) motorra cserélni,
mivel a mostani 1.6-os motor 12-13 litert eszik és egyszerűen nem győzöm tankolni...nagyon sajnálom,hogy meg kell válnom a bogaram "ciripelésétől",
de igy a mindennapos használata vagyonokba kerül... Embarrassed

A kérdéseim a következők lennének:
-Tudja-e valaki,hogy pontosan melyik Transporter melyik diesel-es motorja megy bele a Bogárba karosszéria vagy más átalakítás nélkül?
-A képeken amiket csatoltam egy olyan motor van ami belemegy a Bogárba,csak épp azt nem tudom,hogy pontosan milyen...Vki le tudná írni?
-Az átalakítás után,mennyi lessz az évi fenntartása(mert jelenleg évi 8e Ft kötelezőt fizetek és semmi mást),mert erre 3 féle lehetőséget hallottam:
 1.,Nem változik a fizetési kötelezettségem,továbbra is az autó életkorát veszik figyelembe...
 2.,A motor életkorát veszik figyelembe,és az alapján fizetem az adót...
 3.,Az átalakítás idejét veszik figyelembe,és annyit kell rá fizetni,mintha új autót vettem volna...Sad

Ezekből melyik az igaz?Vagy ha egyik sem,akkor mi az igazság???

Előre is KÖSZÖNET a segítségekért...

ezt a tipe 4 es motort amit feltett csak bele kell tenni kisebb módosításokal tűzdelve nem????

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #24007 Dátum: 2008 Január 25, 08:11:30 »

és nem is legális.
a büdös életben nem lehet lepapírozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #24006 Dátum: 2008 Január 25, 08:05:45 »

Ez a levegős benzinmotor amit betettél, nem az amire gondolsz. (ez sem eszik kevesebbet és merha nehéz betenni)  Nézesd át a motort hozzáértő szerelővel, és sok minden ki fog derülni. Amit tervezel sok százezres játék.

Üdv.

Motorcsere ügyben kérnék tanácsokat,hozzáértőktől...

Van egy 1302-es Bogárkám és szeretném kicserélni benne a motort egy vízhűtéses Transporter 1.9 D (vagy TD,esetleg kisebb dieseles Transp.motor) motorra cserélni,
mivel a mostani 1.6-os motor 12-13 litert eszik és egyszerűen nem győzöm tankolni...nagyon sajnálom,hogy meg kell válnom a bogaram "ciripelésétől",
de igy a mindennapos használata vagyonokba kerül... Embarrassed

A kérdéseim a következők lennének:
-Tudja-e valaki,hogy pontosan melyik Transporter melyik diesel-es motorja megy bele a Bogárba karosszéria vagy más átalakítás nélkül?
-A képeken amiket csatoltam egy olyan motor van ami belemegy a Bogárba,csak épp azt nem tudom,hogy pontosan milyen...Vki le tudná írni?
-Az átalakítás után,mennyi lessz az évi fenntartása(mert jelenleg évi 8e Ft kötelezőt fizetek és semmi mást),mert erre 3 féle lehetőséget hallottam:
 1.,Nem változik a fizetési kötelezettségem,továbbra is az autó életkorát veszik figyelembe...
 2.,A motor életkorát veszik figyelembe,és az alapján fizetem az adót...
 3.,Az átalakítás idejét veszik figyelembe,és annyit kell rá fizetni,mintha új autót vettem volna...Sad

Ezekből melyik az igaz?Vagy ha egyik sem,akkor mi az igazság???

Előre is KÖSZÖNET a segítségekért...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #24005 Dátum: 2008 Január 25, 00:08:19 »

Üdv.

Motorcsere ügyben kérnék tanácsokat,hozzáértőktől...

Van egy 1302-es Bogárkám és szeretném kicserélni benne a motort egy vízhűtéses Transporter 1.9 D (vagy TD,esetleg kisebb dieseles Transp.motor) motorra cserélni,
mivel a mostani 1.6-os motor 12-13 litert eszik és egyszerűen nem győzöm tankolni...nagyon sajnálom,hogy meg kell válnom a bogaram "ciripelésétől",
de igy a mindennapos használata vagyonokba kerül... Embarrassed

A kérdéseim a következők lennének:
-Tudja-e valaki,hogy pontosan melyik Transporter melyik diesel-es motorja megy bele a Bogárba karosszéria vagy más átalakítás nélkül?
-A képeken amiket csatoltam egy olyan motor van ami belemegy a Bogárba,csak épp azt nem tudom,hogy pontosan milyen...Vki le tudná írni?
-Az átalakítás után,mennyi lessz az évi fenntartása(mert jelenleg évi 8e Ft kötelezőt fizetek és semmi mást),mert erre 3 féle lehetőséget hallottam:
 1.,Nem változik a fizetési kötelezettségem,továbbra is az autó életkorát veszik figyelembe...
 2.,A motor életkorát veszik figyelembe,és az alapján fizetem az adót...
 3.,Az átalakítás idejét veszik figyelembe,és annyit kell rá fizetni,mintha új autót vettem volna...Sad

Ezekből melyik az igaz?Vagy ha egyik sem,akkor mi az igazság???

Előre is KÖSZÖNET a segítségekért...

-hivatalos engedélyt sosem kapsz rá
-kasztnit mindegyik dízelhez szét kell vágni, soros motor pl ...hova tennéd hűtőt pl?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #24004 Dátum: 2008 Január 25, 00:04:37 »

Add el! vegyél dízel golfot!

szerintem most vette ez a bogár volt fenn a hasznaltauton nemrég...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #24003 Dátum: 2008 Január 24, 23:43:43 »

Üdv.

Motorcsere ügyben kérnék tanácsokat,hozzáértőktől...

Van egy 1302-es Bogárkám és szeretném kicserélni benne a motort egy vízhűtéses Transporter 1.9 D (vagy TD,esetleg kisebb dieseles Transp.motor) motorra cserélni,
mivel a mostani 1.6-os motor 12-13 litert eszik és egyszerűen nem győzöm tankolni...nagyon sajnálom,hogy meg kell válnom a bogaram "ciripelésétől",
de igy a mindennapos használata vagyonokba kerül... Embarrassed

A kérdéseim a következők lennének:
-Tudja-e valaki,hogy pontosan melyik Transporter melyik diesel-es motorja megy bele a Bogárba karosszéria vagy más átalakítás nélkül?
-A képeken amiket csatoltam egy olyan motor van ami belemegy a Bogárba,csak épp azt nem tudom,hogy pontosan milyen...Vki le tudná írni?
-Az átalakítás után,mennyi lessz az évi fenntartása(mert jelenleg évi 8e Ft kötelezőt fizetek és semmi mást),mert erre 3 féle lehetőséget hallottam:
 1.,Nem változik a fizetési kötelezettségem,továbbra is az autó életkorát veszik figyelembe...
 2.,A motor életkorát veszik figyelembe,és az alapján fizetem az adót...
 3.,Az átalakítás idejét veszik figyelembe,és annyit kell rá fizetni,mintha új autót vettem volna...Sad

Ezekből melyik az igaz?Vagy ha egyik sem,akkor mi az igazság???

Előre is KÖSZÖNET a segítségekért...
Add el! vegyél dízel golfot!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #24002 Dátum: 2008 Január 24, 23:23:57 »

Finoman fogalmazok :felejcsed el ! jó motorbeállítással a bogár 9-10 lityi egyebet úgysem kell rá költeni ki lehet bírni .

RNIE
« Hozzászólás #24001 Dátum: 2008 Január 24, 23:13:11 »



Van egy 1302-es Bogárkám és szeretném kicserélni benne a motort egy vízhűtéses Transporter 1.9 D
hivatalosan nem lehet üzemmódot váltani
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #24000 Dátum: 2008 Január 24, 23:09:00 »

Hát ez szerintem nem fog egyszerűen menni....se technikailag....se papírilag  Shocked

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1410 1411 1412 1413 1414 [1415] 1416 1417 1418 1419 1420 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.