www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 14:40:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1396 1397 1398 1399 1400 [1401] 1402 1403 1404 1405 1406 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14758957 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24611 Dátum: 2008 Február 07, 17:36:10 »

az okoság az hogy eladok , maugy semmi különös nincs

Miért kellett szétbelezni?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24610 Dátum: 2008 Február 07, 17:15:13 »

A fintor miért van?Kellene vmi okosságot látni?

az okoság az hogy eladok , maugy semmi különös nincs

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24609 Dátum: 2008 Február 07, 17:14:25 »



A fintor miért van?Kellene vmi okosságot látni?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24608 Dátum: 2008 Február 07, 17:01:39 »

Téptem.Te csak erölködtél. Grin

de jöttél te Mozes  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #24607 Dátum: 2008 Február 07, 17:01:10 »

Téptem.Te csak erölködtél. Grin
Tegnap este szttéptem Bogara_zo TYP 4 mocályát  nem sokk maradt belöle Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24606 Dátum: 2008 Február 07, 17:00:02 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24605 Dátum: 2008 Február 07, 16:59:35 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24604 Dátum: 2008 Február 07, 16:59:02 »

Tegnap este szttéptem Bogara_zo TYP 4 mocályát  nem sokk maradt belöle Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #24603 Dátum: 2008 Február 07, 15:37:56 »

megnéztem a blogjukat...ez sem rossz kép  Wink: http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/548/430/20080206/dyn004_original_700_458_pjpeg_2548430_c8fa73a6c3f601ce2863b1294ef7cfff.jpg

szemüveg(-),rövidnadrág.. naggyon profi

de miért is rövidítik meg a rugóstagot?
  szerintem ezt nem rövidítik hanem  kettőböl egyet csinálnak

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24602 Dátum: 2008 Február 07, 14:09:36 »

Oké, igazatok van.
Azonban szikrát ne fotózzatok közelről!


Meg meleg vasat se markoljatok. Csúszós úton ne menjetek gyorsan, tiszteljétek az időseket, stb. stb. stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #24601 Dátum: 2008 Február 07, 13:46:43 »

Oké, igazatok van.
Apám vizsgabiztos volt 77-ig, akkor még varnyúk meg zsigák voltak, hiába változnak az idők.

A hegesztési varrat valóban erősebb, mint a mellette lévő lemez, mert nagyobb a keresztmetszete,
azonban ridegebb, a hősokk miatt, rugalmatlanabb, könnyebben törik.
Feszültséggyűjtő pont a varrat és a lemez találkozása.
Értelmes dolog hegesztés után normalizálni (felmelegíteni, és nyugvó levegőn hűlni hagyni.)

Azonban szikrát ne fotózzatok közelről!

de igen.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #24600 Dátum: 2008 Február 07, 13:27:33 »

Nekem meg úgy tanították hogy hegesztett dolgok esetén annyira erős egy anyag, amennyire a hegesztés leggyengébb pontja.  Roll Eyes
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #24599 Dátum: 2008 Február 07, 12:45:50 »

A vizsgán nem megy át a hegesztett alváz és futómű.

ha szarul csinálod! Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #24598 Dátum: 2008 Február 07, 12:44:06 »

A vizsgán nem megy át a hegesztett alváz és futómű.


autóklubnál vizsgáztattam a bogaram, semmi csók nem volt és csont nélkül átment ültetett, hegesztett futóművel Wink
jövőre keskenyítve lengéscsillapító nélkül is megpróbálom  Evil

csak a hőcserélőn és a motoron okoskodtak, hogy ez biztos egyhatos... (amúgy 1200es)
az MBK itt szokta OT-ztetni a bogarakat, így nem nem csoda, hogy szinte mind1ik bogár megkapja... ennyit értenek hozzá  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24597 Dátum: 2008 Február 07, 12:41:12 »

de igen.

A vizsgán nem megy át a hegesztett alváz és futómű.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #24596 Dátum: 2008 Február 07, 12:34:28 »

A vizsgán nem megy át a hegesztett alváz és futómű.

Futóműben a hegesztett cuccok nem szerencsések... Szerintem felejtsd el, be ne rakd, mert ha ez ne adja Isten elcsattan 90-nél, akkor lehúzhatod a rolót a veled utazókkal együtt. Hegesztésnél meg sosem tudni. Nálunk ezt úgy tanították a győri fősulin, hogy futóműalkatrészek törése esetén tilos javítani (öntvények esetében hatványozottan igaz...).
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #24595 Dátum: 2008 Február 07, 12:32:58 »

Hiába mondom, hogy üvegbe, fényképezőgép objektívbe pikk-pakk beleég a forró acélszemcse, oszt onnan kivenni nem lehet.
Bár ha nekem is 10ezres fényképezőgépem volna, nem érdekelne.

megnéztem a blogjukat...ez sem rossz kép  Wink: http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/548/430/20080206/dyn004_original_700_458_pjpeg_2548430_c8fa73a6c3f601ce2863b1294ef7cfff.jpg

szemüveg(-),rövidnadrág.. naggyon profi

de miért is rövidítik meg a rugóstagot?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24594 Dátum: 2008 Február 07, 12:28:44 »

Eszembe sem jutott ilyen beépíteni az autómba.
A töréshez meg annyit tennék hozzá, hogy a „kard” is bármikor eltörhet. Sokan meglepődnének, ha megnéznék, hogy az autójukon hogy néz ki a torziós fedél alatt kard és a ricnis cső találkozása.

Ez igaz, de ha ott lesz a reccs akkor még nem szalad hátra az egész(szerencsés esetben).

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24593 Dátum: 2008 Február 07, 12:21:40 »


megnéztem a blogjukat...ez sem rossz kép  Wink: http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/548/430/20080206/dyn004_original_700_458_pjpeg_2548430_c8fa73a6c3f601ce2863b1294ef7cfff.jpg

szemüveg(-),rövidnadrág.. naggyon profi

de miért is rövidítik meg a rugóstagot?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 07, 12:24:26 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24592 Dátum: 2008 Február 07, 11:48:09 »

Futóműben a hegesztett cuccok nem szerencsések... Szerintem felejtsd el, be ne rakd, mert ha ez ne adja Isten elcsattan 90-nél, akkor lehúzhatod a rolót a veled utazókkal együtt. Hegesztésnél meg sosem tudni. Nálunk ezt úgy tanították a győri fősulin, hogy futóműalkatrészek törése esetén tilos javítani (öntvények esetében hatványozottan igaz...).

Nálunk meg úgy tanították, hogy lényeges:
- a hegesztést végző szaktudása
- a hegesztendő anyag vizsgálata
- az alkalmazott technológia (esetleg hozanyag)
- a kész termék vizsgálata

Az, hogy bizonyos esetkeben kategórikus a tiltás nem azt jelenti, hogy nem lehet jól megcsinálni, hanem a tiltást hozók nem látták biztosítottnak a szakszerű munkát.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a futóművet hegesztgessétek össze, de nem kell azonnal azt gondolni, hogy még a szomszéd is meg fog halni aki otthon keresztrejtvényezik a 60-as izzó alatt a konyhában...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #24591 Dátum: 2008 Február 07, 11:23:13 »

vannak hegesztő szakemberek, akiknek ez a szakmájuk, ezt tanulták... és talán megtudják úgy csinálni, hogy az korrekt legyen...
jó, mondjuk az kicsit más, de mikor az ültetőmagot hegesztik be, én azon is paráztam, aztán mindenki mondta, hogy tudnak jól hegeszteni, nem kell aggódni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #24590 Dátum: 2008 Február 07, 11:20:42 »

Igen, mert igaz, hogy lehet jól meg erősen hegeszteni, de az anyagban felszültségek keletkeznek a hőzsugor miatt is

vannak hegesztő szakemberek, akiknek ez a szakmájuk, ezt tanulták... és talán megtudják úgy csinálni, hogy az korrekt legyen...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24589 Dátum: 2008 Február 07, 10:47:57 »

Eszembe sem jutott ilyen beépíteni az autómba.
A töréshez meg annyit tennék hozzá, hogy a „kard” is bármikor eltörhet. Sokan meglepődnének, ha megnéznék, hogy az autójukon hogy néz ki a torziós fedél alatt kard és a ricnis cső találkozása.


Futóműben a hegesztett cuccok nem szerencsések... Szerintem felejtsd el, be ne rakd, mert ha ez ne adja Isten elcsattan 90-nél, akkor lehúzhatod a rolót a veled utazókkal együtt. Hegesztésnél meg sosem tudni. Nálunk ezt úgy tanították a győri fősulin, hogy futóműalkatrészek törése esetén tilos javítani (öntvények esetében hatványozottan igaz...).

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24588 Dátum: 2008 Február 07, 10:44:52 »

Futóműben a hegesztett cuccok nem szerencsések... Szerintem felejtsd el, be ne rakd, mert ha ez ne adja Isten elcsattan 90-nél, akkor lehúzhatod a rolót a veled utazókkal együtt. Hegesztésnél meg sosem tudni. Nálunk ezt úgy tanították a győri fősulin, hogy futóműalkatrészek törése esetén tilos javítani (öntvények esetében hatványozottan igaz...).
Igen, mert igaz, hogy lehet jól meg erősen hegeszteni, de az anyagban felszültségek keletkeznek a hőzsugor miatt is

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24587 Dátum: 2008 Február 07, 10:42:21 »

ez jó így?  Huh

<beszúrt kép törölve>
Futóműben a hegesztett cuccok nem szerencsések... Szerintem felejtsd el, be ne rakd, mert ha ez ne adja Isten elcsattan 90-nél, akkor lehúzhatod a rolót a veled utazókkal együtt. Hegesztésnél meg sosem tudni. Nálunk ezt úgy tanították a győri fősulin, hogy futóműalkatrészek törése esetén tilos javítani (öntvények esetében hatványozottan igaz...).

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24586 Dátum: 2008 Február 07, 10:31:41 »

ez jó így?  Huh


Műszakin nem hiszem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24585 Dátum: 2008 Február 07, 10:29:51 »

ez jó így?  Huh


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #24584 Dátum: 2008 Február 07, 00:17:30 »

meg most Gyöngyössolymoson meg oldják talán nekem vagyis remélem Grin

Gyöngyössolymoson? Hol csinálnak ilyesmit? Erről jó lenne tudni!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24583 Dátum: 2008 Február 06, 23:49:19 »

A 4.-et akkor szórja ki ha kopott a szinkron, vagy felszakadt a tartóbak. /Ha olajos féltengelyes váltó kell, nálam van./


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24582 Dátum: 2008 Február 06, 20:52:48 »

Nincsiskockafejedpistike...
Igaz... de csak azért, hogy nehogy úgy érezd, hogy kezelhetetlen kisebbségi komplexus rettenetes gödrébe taszítjuk ezzel a benned lakó flexes vadállatot... Grin
áááá azt nem lehet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24581 Dátum: 2008 Február 06, 20:50:09 »

azért szerintem én vezetek bontásba meg flexelésbe!
Nincsiskockafejedpistike...
Igaz... de csak azért, hogy nehogy úgy érezd, hogy kezelhetetlen kisebbségi komplexus rettenetes gödrébe taszítjuk ezzel a benned lakó flexes vadállatot... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24580 Dátum: 2008 Február 06, 20:28:33 »

Az Porsche helyesen írva. Wink Cheesy Grin

Ő szedett már szét pár bogit,de azért a"nagy mennyiség"nagyon durva és túlzó kifejezés!

Szerintem Sparkafer és Lufstick több bogárnak nyomta már neki a flexet.
azért szerintem én vezetek bontásba meg flexelésbe!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24579 Dátum: 2008 Február 06, 20:21:33 »

meg hogy ment meg a 4 fokozat reteszelése ??
Szerintem valaki biztosan be tud linkelni egy robbantott ábrát a váltóról. Nekem anno egyszerű golyós reteszelést tanítottak a fősulin. Valami hasonló lehet itt is, gondolom kopásból adódó a problémád.
De én kurvára nem értek a váltóhoz, nem is nagyon láttam szétszedve. Öcsém igen, de ő meg nincs fórumközelben (meg a közelemben sem, mert 150 km-re lakik.)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #24578 Dátum: 2008 Február 06, 19:40:50 »

Akkor most van nagy örömködés, gratula. A kormányművet azért megsasoltatod, esetleg kicserélteted, nem? (Te írtad, hogy bizonyos helyzetekben kotyog, más helyzetekben nem...)
Ja hát nem a kormánymű kotyogott, szimplán 100 sebből vérzett az egész, nem voltak meghúzva csavarok... úgy, de úgy mozgott, hogy én azt csodálom, hog ykinem esett alólam a kerék... Olyan szinten mozgott, nyeklett a gólyaláb , hogy vááááá....
De mostmár minden fasza, nem löttyög, nem kotyog, egyensen megy!
Ja és szuperek az új gumíík áááá olvadozok olyan jóóók!
Mind kinézetre, mind sebességre! fúúúúúj fúúúj 15'-os persgumi fúúúj!
Majd nyomok képet, csakmost jöttem vissza Debrecenbe és itt nincs digit gépem!
Szépen ráül a bogi a kerekekre, már szinte nincs is kerékjárati rés jeee jeee jeee 
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #24577 Dátum: 2008 Február 06, 19:10:24 »

hol van ez a bontó ahol porschékat bontanak
Ez nem bontó,hanem a Breuer Zsolti nickneve itt a fórumon.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #24576 Dátum: 2008 Február 06, 19:04:13 »

A 4. fokozat reteszelése ment meg. szerintem. Esetleg váltó szét, és javít. De az egyenlő egy konnektorbavizeléssel állítólag. Öcsém vett itt a fórumon váltót, szinte semmi pénzért, párezerért, azt hiszem szeda_1970-től. Ő már nem fórumozik, de valaki biztosan tudja az elérhetőségét.
Nagy mennyiségben még porche, meg abu bontanak kocsikat. Nem túl nehéz egy jó váltót féltengelyekkel kompletten kifogni.
Az Porsche helyesen írva. Wink Cheesy Grin

Ő szedett már szét pár bogit,de azért a"nagy mennyiség"nagyon durva és túlzó kifejezés!

Szerintem Sparkafer és Lufstick több bogárnak nyomta már neki a flexet.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 06, 19:34:07 írta Narancs »
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #24575 Dátum: 2008 Február 06, 19:03:17 »

A 4. fokozat reteszelése ment meg. szerintem. Esetleg váltó szét, és javít. De az egyenlő egy konnektorbavizeléssel állítólag. Öcsém vett itt a fórumon váltót, szinte semmi pénzért, párezerért, azt hiszem szeda_1970-től. Ő már nem fórumozik, de valaki biztosan tudja az elérhetőségét.
Nagy mennyiségben még porche, meg abu bontanak kocsikat. Nem túl nehéz egy jó váltót féltengelyekkel kompletten kifogni.

meg hogy ment meg a 4 fokozat reteszelése ??

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #24574 Dátum: 2008 Február 06, 19:01:00 »

A 4. fokozat reteszelése ment meg. szerintem. Esetleg váltó szét, és javít. De az egyenlő egy konnektorbavizeléssel állítólag. Öcsém vett itt a fórumon váltót, szinte semmi pénzért, párezerért, azt hiszem szeda_1970-től. Ő már nem fórumozik, de valaki biztosan tudja az elérhetőségét.
Nagy mennyiségben még porche, meg abu bontanak kocsikat. Nem túl nehéz egy jó váltót féltengelyekkel kompletten kifogni.

hol van ez a bontó ahol porschékat bontanak

Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #24573 Dátum: 2008 Február 06, 18:59:38 »

Amúgy melyik biztosítóval,biztosítókkal volt dolgod?

Mert állítólag az sem mindegy.Sokan kötnek kötelezőt ilyen csóró,nevesincs biztosítókkal olcsóbb díjak miatt,aztán ha az emberbe beletrafálnak,akkor meg nem akarnak fizetni.

Igen, arról én is halllottam. Ez az Uniqa volt.
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #24572 Dátum: 2008 Február 06, 18:58:42 »

Sad
a 2. után is te csináltattad meg?
vagy úgy adtad el? tudsz róla azóta?

Törve adtam el. Svájba vitték. Szepessel megcsináltatták, utána vitték haza.
Oldalak: 1 ... 1396 1397 1398 1399 1400 [1401] 1402 1403 1404 1405 1406 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.