www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:51:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1938 1939 1940 1941 1942 [1943] 1944 1945 1946 1947 1948 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13355449 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2922 Dátum: 2006 április 16, 19:52:36 »

Aggodalomra semmi ok, építek még bele egy két pálcikát meg pár fényes bizbaszt. Grin

hajrá, hajrá! :-)))

ez a csicsáztatás a korral jár?
ma gyárira kipucoltam egy góf karbit, meg egy gy.elosztót.
a régi szép időkben csak átfújkálom, megnézem, hogy működik, aztán hajrá, bebaszom a helyére.
öregszem...vazze...  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2921 Dátum: 2006 április 16, 19:41:33 »

nyam-nyam. szép lesz.
bár a pálcika futóműhöz segg vagyok, de itt mintha még hiányozna egy (két) pálcika

Aggodalomra semmi ok, építek még bele egy két pálcikát meg pár fényes bizbaszt. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2920 Dátum: 2006 április 16, 19:17:43 »

kimaradt egy "is" szó ;-)))

őőő...
nyald ki a seggemet IS? :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2919 Dátum: 2006 április 16, 17:47:50 »

nyam-nyam. szép lesz.
bár a pálcika futóműhöz segg vagyok, de itt mintha még hiányozna egy (két) pálcika

kimaradt egy "is" szó ;-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2918 Dátum: 2006 április 16, 17:41:50 »

Na itt tartok, bár lassan haladok.

nyam-nyam. szép lesz.
bár a pálcika futóműhöz segg vagyok, de itt mintha még hiányozna egy (két) pálcika



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2917 Dátum: 2006 április 16, 17:31:11 »

Az 1303-ban így áll gyárilag a főfékmunkahenger?  Huh


Aha.
A tyúkbeleket nem kell nézni, azok csak töredékek és csak a kosz miatt vannak becsavarva.
Minden cső új lesz.
1303LS
« Hozzászólás #2916 Dátum: 2006 április 16, 17:28:53 »

Szép, igényes munka! :-)


Köszönöm.
Ha megvagyok az aljával összeszámolom hány munkaóra van benne.Sok lesz.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2915 Dátum: 2006 április 16, 16:39:19 »

Az 1303-ban így áll gyárilag a főfékmunkahenger?  Huh

Na itt tartok, bár lassan haladok.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2914 Dátum: 2006 április 16, 14:55:56 »

Szép, igényes munka! :-)

Na itt tartok, bár lassan haladok.


1303LS
« Hozzászólás #2913 Dátum: 2006 április 16, 12:43:49 »

Na itt tartok, bár lassan haladok.



[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2912 Dátum: 2006 április 16, 12:00:25 »

Nekem F-es orig. mocihoz van orig. rövid váltóm, 80 körül mászok veles, de nem is vágyom többre, és nem is eszik sokat stb. Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #2911 Dátum: 2006 április 16, 11:31:35 »

Asszem, Hudák hirdet a depóban hosszú váltó-végáttétet.

Szerintetek széria F-es ( 40 lovas 1300-as ) motorhoz érdemes e felrakni?
Jelent-e fogyasztásban, utazási komfortban valamit?
Szal megéri-e azt a 30 ropit, plusz 2-3 nap melót?
Amellett, hogy kis motor mellé nem igazán előnyös, azért a munkás része sem úgy megy hogy 1 láda sör mellett megSZMBzzük.
Difi hézagolásához egy tapasztalt kimondottan ezzel foglalozó mestert célszerű keresned aki SZVSZ nem 2 sörért fogja megcsinálni becsületesen.
Szóval a 30 pénz+2-3 nap nem igazán áll meg.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2910 Dátum: 2006 április 16, 00:28:06 »

hoözzad öcsédet, a lelkészeket egész jól bírom, a papokat kevésbé ;-)))
Azért nem semmi srác öcsém: 19 évesen minden spórolt pénzén vette azt a kocsit, amit kb. 12 évi kitartó munkával faragott ilyenre:

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2909 Dátum: 2006 április 16, 00:22:51 »

Ez szimpla karbis, no injektor...

az enyém is karbis volt, az S a púposdugók miatt volt
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2908 Dátum: 2006 április 16, 00:21:57 »

Bibi:
Apám és öcsém pár éve mosolyszünetet tartanak.
Anyukámat próbálom befűzni, hogy jöjjön, bár apám akkor biztos nem jönne, mer'hogy elváltak, oszt ott is mosolyszünet...
De anyámnak mostanában készül el a kocsija (napsárga, gyönyörűen rendbetéve, öcsém rakja össze: hegesztést, festést nem, de a többit, még a kárpitozást is egyedül csinálja...).
Esetleg öcsköst fűzöm még, csak csóró ref. lelkész, kétszer meggondolja, mikor ül autóba (ami az az ezüstszürke spar...)

Az bizti, hogy két kiccsákóval megyek.

hoözzad öcsédet, a lelkészeket egész jól bírom, a papokat kevésbé ;-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2907 Dátum: 2006 április 16, 00:21:00 »

hmmmm, egyszer volt egy 412-esem is... 1,8-as, S-es... a szívem csücskében van, issssteni autó, csak egyszerűen nem lehet anyagilag bírni...

Ez szimpla karbis, no injektor...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2906 Dátum: 2006 április 16, 00:20:14 »

ő is lejöhetne hortobágyra... meg az öcséd is... ;-)

Bibi:
Apám és öcsém pár éve mosolyszünetet tartanak.
Anyukámat próbálom befűzni, hogy jöjjön, bár apám akkor biztos nem jönne, mer'hogy elváltak, oszt ott is mosolyszünet...
De anyámnak mostanában készül el a kocsija (napsárga, gyönyörűen rendbetéve, öcsém rakja össze: hegesztést, festést nem, de a többit, még a kárpitozást is egyedül csinálja...).
Esetleg öcsköst fűzöm még, csak csóró ref. lelkész, kétszer meggondolja, mikor ül autóba (ami az az ezüstszürke spar...)

Az bizti, hogy két kiccsákóval megyek.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2905 Dátum: 2006 április 16, 00:18:24 »

Most egy 412-est (...nem Moszkvics Evil) állít talpra...
Ja, és a felesége, Gyöngyi is ugyanolyan megszállott, ha nem jobban...
és tényleg nagyon korrekt ember!

hmmmm, egyszer volt egy 412-esem is... 1,8-as, S-es... a szívem csücskében van, issssteni autó, csak egyszerűen nem lehet anyagilag bírni...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2904 Dátum: 2006 április 16, 00:15:51 »

személyesen nem, a munkáit viszont már láttam, és korrekt.
a múltkor az anyázósban nem róla beszéltem ;-)

Most egy 412-est (...nem Moszkvics Evil) állít talpra...
Ja, és a felesége, Gyöngyi is ugyanolyan megszállott, ha nem jobban...
és tényleg nagyon korrekt ember!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2903 Dátum: 2006 április 16, 00:14:19 »

Apám sem ma kezdte: bogár 27. éve...

ő is lejöhetne hortobágyra... meg az öcséd is... ;-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2902 Dátum: 2006 április 16, 00:13:20 »

Apám sem ma kezdte: bogár 27. éve...
Sajna az elejét nem lehet állítani - kötegcsere.
De hátra is jó lenne új rugó (azért létezik anyagfáradás is a világon...)

Te ismered Merki Pistát?

személyesen nem, a munkáit viszont már láttam, és korrekt.
a múltkor az anyázósban nem róla beszéltem ;-)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2901 Dátum: 2006 április 16, 00:09:52 »

az F-est hagyd is meg 1300-asnak, csak tartsd rendben.

a torziókon meg lehet állítani, ha megereszkednek, kis bátorsággal otthon is megoldható, de a merkipista is megcsinálja szerintem egy nap alatt

Apám sem ma kezdte: bogár 27. éve...
Sajna az elejét nem lehet állítani - kötegcsere.
De hátra is jó lenne új rugó (azért létezik anyagfáradás is a világon...)

Te ismered Merki Pistát?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2900 Dátum: 2006 április 16, 00:01:09 »

Egyébként meg Öreg marad F-es 1300-as. Idővel szeretném gyári állapotra (ahogy a Merkurból hozta ki Fényi Tibor mérnök úr 1969.novemberében, és próbálta megőrizni 25 éven át...).
Legfőbb bajom most a megereszkedett rugók problémája (sajna napi szinten gond, hogy kies városunkban leverhetem Öreg seggét....) A gyári állapot szemmértékem szerint +3-4 cm lenne...

az F-est hagyd is meg 1300-asnak, csak tartsd rendben.

a torziókon meg lehet állítani, ha megereszkednek, kis bátorsággal otthon is megoldható, de a merkipista is megcsinálja szerintem egy nap alatt
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2899 Dátum: 2006 április 15, 23:53:37 »

bogárba??? dehogy...

persze, hogy van eladó, de a bogárba a 2000-es motor (typ4-es) csak flexelés után megy bele. meg bogárba az 1600-os (typ1-es) bőven tökéletes.

viszont: vegyél buszt ;-)))

Egyébként meg Öreg marad F-es 1300-as. Idővel szeretném gyári állapotra (ahogy a Merkurból hozta ki Fényi Tibor mérnök úr 1969.novemberében, és próbálta megőrizni 25 éven át...).
Legfőbb bajom most a megereszkedett rugók problémája (sajna napi szinten gond, hogy kies városunkban leverhetem Öreg seggét....) A gyári állapot szemmértékem szerint +3-4 cm lenne...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2898 Dátum: 2006 április 15, 23:50:06 »

bogárba??? dehogy...

persze, hogy van eladó, de a bogárba a 2000-es motor (typ4-es) csak flexelés után megy bele. meg bogárba az 1600-os (typ1-es) bőven tökéletes.

viszont: vegyél buszt ;-)))

Van egy húszezresem, amiről asszonypajtás nem tud... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2897 Dátum: 2006 április 15, 23:47:34 »

Szóval 2000-es mocira akarsz rádumálni? Evil
Van eladó? Evil

bogárba??? dehogy...

persze, hogy van eladó, de a bogárba a 2000-es motor (typ4-es) csak flexelés után megy bele. meg bogárba az 1600-os (typ1-es) bőven tökéletes.

viszont: vegyél buszt ;-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2896 Dátum: 2006 április 15, 23:43:48 »

ja és szintén tapasztalat: a 2000-es moci semmivel sem eszik többet, mint az 1600-os (a buszban).
tudniillik nem kell nyomni neki (de ha kell, akkor viszont lehet)

Szóval 2000-es mocira akarsz rádumálni? Evil
Van eladó? Evil

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2895 Dátum: 2006 április 15, 23:39:00 »

Amikor a CSP oldalon még a régebbi váltó kalkulátor volt, akkor Én nézegetem és nagyon megdöbbentem az eredményen.

Ab váltó esetén az említett végáttétellel 4000 fordulaton 4. fokozatban kb. 4-5km/h volt a különbség.
Most lehet hogy valamit nagyon elnéztem vagy valamit nem jól számolt, de ha így van akkor szerintem nagyon nem éri meg!


Kezdesz meggyőzni...
...csak gondoltam, a 90-es tempónál kevesebbet forog a moci=kevesebb zaba, kímélet...
Ha meg tempósabban szeretnék (100-110) kocsikázni, akkor még nem gyilkolom hosszú távon.
...bár amennyit én kocsikázok... (az együtt eltöltött 7,5 év alatt kb 80-85000 km...) Enyhén átlag futás alatt...
Szóval marad a malacperselyben a lóvé.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2894 Dátum: 2006 április 15, 23:37:30 »

hosszútávon, országúton lehet előnye a hosszúváltónak. de cserébe elveszted a komfortot 80-ig...

ja és szintén tapasztalat: a 2000-es moci semmivel sem eszik többet, mint az 1600-os (a buszban).
tudniillik nem kell nyomni neki (de ha kell, akkor viszont lehet)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2893 Dátum: 2006 április 15, 23:35:29 »

Kezdesz meggyőzni...
...csak gondoltam, a 90-es tempónál kevesebbet forog a moci=kevesebb zaba, kímélet...
Ha meg tempósabban szeretnék (100-110) kocsikázni, akkor még nem gyilkolom hosszú távon.
...bár amennyit én kocsikázok... (az együtt eltöltött 7,5 év alatt kb 80-85000 km...) Enyhén átlag futás alatt...
Szóval marad a malacperselyben a lóvé.

hosszútávon, országúton lehet előnye a hosszúváltónak. de cserébe elveszted a komfortot 80-ig...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2892 Dátum: 2006 április 15, 23:29:55 »

ja és a VW-motoroknál a LE száma nem fejezi ki a különbséget. a 40 és a 44 pacis motor között igencsak érezhető a különbség, nem 4 lóerőnyi, az 50 lovashoz képest meg ég és föld.

busznál ugyanez, 44 lóval csak szenved, 50 lóval el lehet poroszkálni, 70-nel meg mint állat.

mondom, köbcenti és nyomaték...

Kezdesz meggyőzni...
...csak gondoltam, a 90-es tempónál kevesebbet forog a moci=kevesebb zaba, kímélet...
Ha meg tempósabban szeretnék (100-110) kocsikázni, akkor még nem gyilkolom hosszú távon.
...bár amennyit én kocsikázok... (az együtt eltöltött 7,5 év alatt kb 80-85000 km...) Enyhén átlag futás alatt...
Szóval marad a malacperselyben a lóvé.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2891 Dátum: 2006 április 15, 23:24:58 »



ja és a VW-motoroknál a LE száma nem fejezi ki a különbséget. a 40 és a 44 pacis motor között igencsak érezhető a különbség, nem 4 lóerőnyi, az 50 lovashoz képest meg ég és föld.

busznál ugyanez, 44 lóval csak szenved, 50 lóval el lehet poroszkálni, 70-nel meg mint állat.

mondom, köbcenti és nyomaték...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2890 Dátum: 2006 április 15, 23:23:08 »

Nálam a 100-110. Akkora nagy diferencia nincs.

Gyorsulás nagyon kaki lesz?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2889 Dátum: 2006 április 15, 23:21:34 »

AB-s váltó helyett milyen hosszú vagy félhosszú váltót lehet berakni?

hosszúváltó csak erős motorhoz való. a tiéd nem az.

nekem az 1600-os busz (50 paci) alá nagyon nem lenne jó a hosszúváltó, eszembe nem jutbna beletenni, a 2000-es alá (70 paci) meg nagyon jó. és hosszúváltóval együtt 40-nél elviseli a négyest, de ahhoz kell az a mozdonnyi nyomaték, amit csak a sok köbcenti ad.

szóval bogárban hosszúváltót 1600 alatt nem ajánlok
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2888 Dátum: 2006 április 15, 23:00:34 »



AB-s váltó helyett milyen hosszú vagy félhosszú váltót lehet berakni?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2887 Dátum: 2006 április 15, 22:57:58 »

csak? akkor az nem olyan jó biznic... így is megy 120-at. de nem gyötröm. a 90 az kellemes utazó sebesség neki. Cheesy

Nálam a 100-110. Akkora nagy diferencia nincs.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2886 Dátum: 2006 április 15, 22:57:42 »

Nálam a városban a tartós 50 csak 3.ban lehetséges, a gyorsulása gyengébb, de ennyi.

50 alatt én sem tudok 4esbe kapcsolni... 60nál már szereti.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2885 Dátum: 2006 április 15, 22:55:49 »

Az 30% eltérés lenne a rövid és hosszúváltó között meg csak 10% van. Azaz 90 helyett tudsz 100-al menni ugyanolyan fordulaton.

csak? akkor az nem olyan jó biznic... így is megy 120-at. de nem gyötröm. a 90 az kellemes utazó sebesség neki. Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2884 Dátum: 2006 április 15, 22:55:03 »

Asszem, Hudák hirdet a depóban hosszú váltó-végáttétet.

Szerintetek széria F-es ( 40 lovas 1300-as ) motorhoz érdemes e felrakni?
Jelent-e fogyasztásban, utazási komfortban valamit?
Szal megéri-e azt a 30 ropit, plusz 2-3 nap melót?

Nálam a városban a tartós 50 csak 3.ban lehetséges, a gyorsulása gyengébb, de ennyi.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2883 Dátum: 2006 április 15, 22:52:26 »

én is gondolkoztam rajta, hisz jó lehet 120-al menni 90 helyett az ótó pályán  Cool

Az 30% eltérés lenne a rövid és hosszúváltó között meg csak 10% van. Azaz 90 helyett tudsz 100-al menni ugyanolyan fordulaton.
Oldalak: 1 ... 1938 1939 1940 1941 1942 [1943] 1944 1945 1946 1947 1948 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.