www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 17:33:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1937 1938 1939 1940 1941 [1942] 1943 1944 1945 1946 1947 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13355802 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2962 Dátum: 2006 április 18, 13:29:41 »

........Sárvédőt nem letépni. Grin

Ezért szoktam inkább úgy, hogy jobb láb a lökhárító tartó felett rátesz és úgy belenget...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #2961 Dátum: 2006 április 18, 13:12:09 »

Ja a lengés csillapítót meg úgy ellenőrizd, hogy a kocsi sarkát erősen belengeted kézzel, majd elengeded és ha 2-3 lengés után megáll akkor jó a csilla.Sárvédőt nem letépni. Grin

gondolom, értelemszrűen, ha fél óráig leng, akkor rossz...

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
1303LS
« Hozzászólás #2960 Dátum: 2006 április 18, 13:03:47 »

nos, az az igazság, hogy nem vagyok olyan jártas ezekben a automobil-gépészeti dolgokban,  Huh úgyhogy lehet, hogy nem mernék nekiesni első körben magam forgatni a torziós rudat vagy cserélni a lengéscsillapítót. De azt mondjátok, hogy nem egy ördöngős feladat? Némileg műszaki ember vagyok, de ilyen gyakorlatom=0... 

Ja a lengés csillapítót meg úgy ellenőrizd, hogy a kocsi sarkát erősen belengeted kézzel, majd elengeded és ha 2-3 lengés után megáll akkor jó a csilla.Sárvédőt nem letépni. Grin
1303LS
« Hozzászólás #2959 Dátum: 2006 április 18, 13:02:02 »

az hogy gond van a torzióval, az azt jelenti, hogy el van gyengülve? Vagy törve? És hogy lehet megbizonyosodni erről?

Csak gyengülve van.
Ha törött akkor azt látnád mert lóg valamelyik oldala nagyon.
A torziót kihúzod addig míg le nem ugrik arról a peremrő ami kirugózásnál határolja.
Valahogy megjegyzed (jelölöd)hogy hogy áll akkor.
Tovább húzod míg ki nem jön a ricni az ellendarabjából.
Egy ricnivel értelemszerűen arréb visszateszed.Emelővel aláemelve összeszereled.
Arra figyelj hogy mindkét oldalon ugyanazon ricni menjen arrébb.(külső vagy belső), mert nem ugyanannnyi a külső és belső szögosztása.
Ha már szétszeded és a külső ricni is kijön érdemes lenne szépen megzsírozni őket.Ha külső nagyon berohadt akkor az egy külön helyzet.
Fedelet meg gumikat is érdemes lenne cserélni ha kívánja.
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #2958 Dátum: 2006 április 18, 12:59:21 »

nos, az az igazság, hogy nem vagyok olyan jártas ezekben a automobil-gépészeti dolgokban,  Huh úgyhogy lehet, hogy nem mernék nekiesni első körben magam forgatni a torziós rudat vagy cserélni a lengéscsillapítót. De azt mondjátok, hogy nem egy ördöngős feladat? Némileg műszaki ember vagyok, de ilyen gyakorlatom=0... 

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2957 Dátum: 2006 április 18, 12:31:08 »

Ahhoz már asszem valaki szakembörke kell (mert én mégiscsak építász vagyok...), de lehet, hogy csak fáradt, akkor meg lehet még talán állíítani rajta.
Ahhoz viszont ki kell húzni a torziós rudat és élforgatva visszarakni. (ha jól tudom)
DE lehet, hogy csak a lengéscsillapítóval van gond...
Az az egyszerűbb, az még házilag is cserélhető! Én is megcsináltam az enyémen. Vagy szervezz rá egy SZMB partit!  Wink Grin
Némi sörmennyiség jótékony hatással van rá...  Cheesy
a torziós rudat elvileg könnyen ki lehet húzni és elfordítva visszadugni figyelve, hogy mindkét oldalon jó irányba forgasd Smiley aztán ha ba van rihadva valami, hatványozódik a probléma

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2956 Dátum: 2006 április 18, 12:23:49 »

az hogy gond van a torzióval, az azt jelenti, hogy el van gyengülve? Vagy törve? És hogy lehet megbizonyosodni erről?

Ahhoz már asszem valaki szakembörke kell (mert én mégiscsak építász vagyok...), de lehet, hogy csak fáradt, akkor meg lehet még talán állíítani rajta.
Ahhoz viszont ki kell húzni a torziós rudat és élforgatva visszarakni. (ha jól tudom)
DE lehet, hogy csak a lengéscsillapítóval van gond...
Az az egyszerűbb, az még házilag is cserélhető! Én is megcsináltam az enyémen. Vagy szervezz rá egy SZMB partit!  Wink Grin
Némi sörmennyiség jótékony hatással van rá...  Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #2955 Dátum: 2006 április 18, 12:16:45 »

Ugyan én nem vagyok teljesen szakember ebben, de lehet, hogy gond van ilyenkor a torzióval is...
Ha cserére kerül a sor, akkor érdemes gázost venn hátulra, mert kicsit keméynebb, feszesebb lesz a rugózása, jobb úttartással.
Nekem mindkét Bogaramba ilyen került (COFAP) és nagyon meghálálta a gép.
az hogy gond van a torzióval, az azt jelenti, hogy el van gyengülve? Vagy törve? És hogy lehet megbizonyosodni erről?

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #2954 Dátum: 2006 április 18, 12:05:13 »

Szervusztok!
Ki kéne cserélnem a hátsó lengéscsillapítókat (azt hiszem), mert nagyon lent van a feneke. Ha már két ember ül hátul, akkor a hepe-hupáknál felüt. Jól gondolom, hogy ez már megérett egy leng.csill. cserére? Vagy? Most ismerkedem az autózással...
Mit javasoltok? Ha cserélni kell, milyen márkát válasszak? egy normális 1302S gépről van szó.
Köszi!

Ugyan én nem vagyok teljesen szakember ebben, de lehet, hogy gond van ilyenkor a torzióval is...
Ha cserére kerül a sor, akkor érdemes gázost venn hátulra, mert kicsit keméynebb, feszesebb lesz a rugózása, jobb úttartással.
Nekem mindkét Bogaramba ilyen került (COFAP) és nagyon meghálálta a gép.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #2953 Dátum: 2006 április 18, 11:47:08 »

Szervusztok!
Ki kéne cserélnem a hátsó lengéscsillapítókat (azt hiszem), mert nagyon lent van a feneke. Ha már két ember ül hátul, akkor a hepe-hupáknál felüt. Jól gondolom, hogy ez már megérett egy leng.csill. cserére? Vagy? Most ismerkedem az autózással...
Mit javasoltok? Ha cserélni kell, milyen márkát válasszak? egy normális 1302S gépről van szó.
Köszi!

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Sompi
« Hozzászólás #2952 Dátum: 2006 április 18, 11:03:52 »

csak ki és be!!
köszi! Grin Grin Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2951 Dátum: 2006 április 18, 10:57:53 »

SzeVWasztok!  Grin
Főfékhengeren cserélnék féklámpa kapcsolót.
Simán újat veszek, régi kicsavar, új becsavar???, vagy fékolajjal történő szívás, légtelenítés esete forog fenn????? Huh Huh
csak ki és be!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Sompi
« Hozzászólás #2950 Dátum: 2006 április 18, 10:48:58 »

SzeVWasztok!  Grin
Főfékhengeren cserélnék féklámpa kapcsolót.
Simán újat veszek, régi kicsavar, új becsavar???, vagy fékolajjal történő szívás, légtelenítés esete forog fenn????? Huh Huh
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2949 Dátum: 2006 április 18, 10:04:14 »

Szerintem sokat számit. Én speciel a gyorsulási versenyekért nem vagyok túlzottan oda, de a "kanyarvadászatot" nagyon kedvelem és ott eléggé tud csavarodni a kaszni, ha nincs kellőképp kimerevítve. Néha még szemmel is látható, ha az adott autó után mész, igaz ehhez eléggé nagy kanyarsebesség szükséges. Nekem 1303 cabrióm van és elég sok merevítő lett beleépítve (toronymerevítő, erősebb alváz, küszöböknél merevítés...), de még így is érezni a kaszni csavarodását, mint a Hungaroringen egy-két gyorsabb kanyarvételnél  Smiley
Az már egy másik dolog, hogy kinek tetszik, kinek nem....

fényképek esetleg ??? Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2948 Dátum: 2006 április 17, 23:02:04 »

Szerintem sokat számit. Én speciel a gyorsulási versenyekért nem vagyok túlzottan oda, de a "kanyarvadászatot" nagyon kedvelem és ott eléggé tud csavarodni a kaszni, ha nincs kellőképp kimerevítve. Néha még szemmel is látható, ha az adott autó után mész, igaz ehhez eléggé nagy kanyarsebesség szükséges. Nekem 1303 cabrióm van és elég sok merevítő lett beleépítve (toronymerevítő, erősebb alváz, küszöböknél merevítés...), de még így is érezni a kaszni csavarodását, mint a Hungaroringen egy-két gyorsabb kanyarvételnél  Smiley
Az már egy másik dolog, hogy kinek tetszik, kinek nem....

gyári kabrio vagy vágott?
Nem elérhető Kodeer
Hozzászólások: 27

« Hozzászólás #2947 Dátum: 2006 április 17, 23:00:17 »

merő kíváncsiságból kérdeztem, hoygmilyen megoldásokat szoktak alkalmazni. mert többnyire csak versenykocsikon használatosokat láttam, bukócső, merevítőkereszt a csomagtartóba, meg a kabrióknál az alvázra hegesztett idomok.  meg a múltkori depóban volt az ezüst bogáron kis laposvas hegesztve az ajtónyílás fölső sarkába, az nem tudom mennyit számít.

Szerintem sokat számit. Én speciel a gyorsulási versenyekért nem vagyok túlzottan oda, de a "kanyarvadászatot" nagyon kedvelem és ott eléggé tud csavarodni a kaszni, ha nincs kellőképp kimerevítve. Néha még szemmel is látható, ha az adott autó után mész, igaz ehhez eléggé nagy kanyarsebesség szükséges. Nekem 1303 cabrióm van és elég sok merevítő lett beleépítve (toronymerevítő, erősebb alváz, küszöböknél merevítés...), de még így is érezni a kaszni csavarodását, mint a Hungaroringen egy-két gyorsabb kanyarvételnél  Smiley
Az már egy másik dolog, hogy kinek tetszik, kinek nem....
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2946 Dátum: 2006 április 17, 18:45:42 »

gyujtast elektron taskaval belorruk! ennel pontosabb nem lehet
Hidegen nem zár a szívószeleped...

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2945 Dátum: 2006 április 17, 18:41:52 »

Talán előgyújtás-probléma..
gyujtast elektron taskaval belorruk! ennel pontosabb nem lehet

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2944 Dátum: 2006 április 17, 18:40:41 »

Miet van az hogy hideg motornal tuszkol a levego szurobe de uzemmeleg motornal mar nem csinalja Huh Huh
Talán előgyújtás-probléma..

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2943 Dátum: 2006 április 17, 18:36:47 »

Miet van az hogy hideg motornal tuszkol a levego szurobe de uzemmeleg motornal mar nem csinalja Huh Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2942 Dátum: 2006 április 17, 18:23:36 »

meg a múltkori depóban volt az ezüst bogáron kis laposvas hegesztve az ajtónyílás fölső sarkába, az nem tudom mennyit számít.
Sokat... Q*va ronda volt!

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2941 Dátum: 2006 április 16, 22:29:35 »

Egyébként meg minek kell merevebb?

merő kíváncsiságból kérdeztem, hoygmilyen megoldásokat szoktak alkalmazni. mert többnyire csak versenykocsikon használatosokat láttam, bukócső, merevítőkereszt a csomagtartóba, meg a kabrióknál az alvázra hegesztett idomok.  meg a múltkori depóban volt az ezüst bogáron kis laposvas hegesztve az ajtónyílás fölső sarkába, az nem tudom mennyit számít.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2940 Dátum: 2006 április 16, 22:22:59 »

Egyébként meg minek kell merevebb?

biztos panaszkodik az asszony ;-))))))))))))))9
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #2939 Dátum: 2006 április 16, 22:20:05 »

ok, kösz, meg lehet átnézek gsattilához, ő elgé közel lakik, é svan vágottja.

Egyébként meg minek kell merevebb?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2938 Dátum: 2006 április 16, 22:18:13 »

ilyesmit vágott kabrió gyártásakor szoktak csinálni, és ki van találva, hogy hol, mivel kell erősíteni. járjál találkozókra, és nézzél bele a vágottak aljába.

ok, kösz, meg lehet átnézek gsattilához, ő elgé közel lakik, é svan vágottja.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2937 Dátum: 2006 április 16, 22:15:57 »

bogaraitok felújítása során foglalkoztatok már a karosszéria merevebbé tételével? főleg, ha kicsit tuningoltátok is a gépet Smiley csinál tmár valamelyikőtök ilyesmit? egyéltalán hogyan szokás úgy,hogy ne nagyon látszódjon? zártszelvényt körbe az alvázon? vagy valami elegánsabb módon? Smiley

ilyesmit vágott kabrió gyártásakor szoktak csinálni, és ki van találva, hogy hol, mivel kell erősíteni. járjál találkozókra, és nézzél bele a vágottak aljába.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2936 Dátum: 2006 április 16, 22:13:01 »

Jóvanna, fiatal voltam és bohó...
én is csináltam, csak én trabi kategoriába,annak idején.......

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2935 Dátum: 2006 április 16, 22:09:29 »

bogaraitok felújítása során foglalkoztatok már a karosszéria merevebbé tételével? főleg, ha kicsit tuningoltátok is a gépet Smiley csinál tmár valamelyikőtök ilyesmit? egyéltalán hogyan szokás úgy,hogy ne nagyon látszódjon? zártszelvényt körbe az alvázon? vagy valami elegánsabb módon? Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2934 Dátum: 2006 április 16, 21:58:23 »


 Cry Cry Cry
Jóvanna, fiatal voltam és bohó...

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2933 Dátum: 2006 április 16, 21:45:49 »

Ezekel a mai gumikkal...:-) A Ladához volt 13 kerekem, gumist életemben nem láttam, nem hogy kiegyensúlyozást! Pajszerral dobáltam a gumikat le-föl, rogytak a felnik rendesen, jött a kalapács, egyengetés, mégis jó volt valahogy.. bár akkor lett volna /már/ bogaram!

 Cry Cry Cry

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2932 Dátum: 2006 április 16, 21:38:59 »

Akkor lehet hogy hamar megrohad.
A forgásirányt nem illik megváltoztatni, úgy tudom.
Egyszer kicsit laposabban mész vele azt ott a szálszakadás.
Ezekel a mai gumikkal...:-) A Ladához volt 13 kerekem, gumist életemben nem láttam, nem hogy kiegyensúlyozást! Pajszerral dobáltam a gumikat le-föl, rogytak a felnik rendesen, jött a kalapács, egyengetés, mégis jó volt valahogy.. bár akkor lett volna /már/ bogaram!

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2931 Dátum: 2006 április 16, 20:43:49 »

majdnem rímel :-))

ja, és 'sványvizet meg paradicsomlét is szoktam inni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2930 Dátum: 2006 április 16, 20:43:17 »

körzete a város, tempólya halálos
nem iszik Ő semmi mást, csak is aranyászkot

majdnem rímel :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2929 Dátum: 2006 április 16, 20:40:25 »

nem fékezünk senkiért, életünk központi eleme a padlógáz.
ez az ars poetica.

körzete a város, tempólya halálos  Grin

körzete a város, tempólya halálos
nem iszik Ő semmi mást, csak is aranyászkot
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2928 Dátum: 2006 április 16, 20:38:22 »

Öööö
Inkább mindig lámpánál full gázon kéne indítai enm?
Bár attól függ hogy a fordított életében hogy használtad.
Na ez aztán a tudományos alapokon nyugvó elmélet. Lips Sealed

nem fékezünk senkiért, életünk központi eleme a padlógáz.
ez az ars poetica.

körzete a város, tempólya halálos  Grin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2927 Dátum: 2006 április 16, 20:26:57 »

majd igyexem sokat fékezni, akkor ugye másik irányból kapja a terhelést :-))

Öööö
Inkább mindig lámpánál full gázon kéne indítai enm?
Bár attól függ hogy a fordított életében hogy használtad.
Na ez aztán a tudományos alapokon nyugvó elmélet. Lips Sealed
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2926 Dátum: 2006 április 16, 20:22:21 »

Akkor lehet hogy hamar megrohad.
A forgásirányt nem illik megváltoztatni, úgy tudom.
Egyszer kicsit laposabban mész vele azt ott a szálszakadás.

majd igyexem sokat fékezni, akkor ugye másik irányból kapja a terhelést :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2925 Dátum: 2006 április 16, 20:20:07 »

ja, meg végre feltettem a nyári gumikat a gófra.
10 perce vettem észre, hogy a balos gumikat jobbra tettem és vice versa.
most már így fog megrohadni, mert le nem szedem még egyszer.

Akkor lehet hogy hamar megrohad.
A forgásirányt nem illik megváltoztatni, úgy tudom.
Egyszer kicsit laposabban mész vele azt ott a szálszakadás.
1303LS
« Hozzászólás #2924 Dátum: 2006 április 16, 20:18:07 »


ez a csicsáztatás a korral jár?


Lehet.

Ha tudnád mennyi munkát tudok egy ilyen faszságba belefeccőőőni.
Kétszer fél napot feküdtem hanyatt alatta és kaparásztam különböző spec erre gyártott kaparó ezközökkel.
+drótkorongkisflex+csiszolóvászon.
És ez csak az elő rahmenkopf és környéke.
És még maradt benne kétség hogy biztos jól lepucoltam?
Hát igen a kor. Huh
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2923 Dátum: 2006 április 16, 19:53:39 »

ja, meg végre feltettem a nyári gumikat a gófra.
10 perce vettem észre, hogy a balos gumikat jobbra tettem és vice versa.
most már így fog megrohadni, mert le nem szedem még egyszer.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1937 1938 1939 1940 1941 [1942] 1943 1944 1945 1946 1947 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.