www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 14:49:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1364 1365 1366 1367 1368 [1369] 1370 1371 1372 1373 1374 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13267990 alkalommal)
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #25878 Dátum: 2008 Március 16, 19:50:20 »

Rendben köszi a tanácsot megfontolom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25877 Dátum: 2008 Március 16, 19:46:34 »

Kár pedig most gondolkodtam az 1.6-os henger dugó készleten de akkor alszom még rá eggyet.
addig még elmehetsz. az enyém is 1,6os. bár most tancsolták, hogy mikor most felújítom, tegyünk bele kompressziócsökkentő gyűrűket, akkor nem fog melegedni.

de ha megteheted, szerezz nagy olajfuratost
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25876 Dátum: 2008 Március 16, 19:40:36 »

szétszedés nélkül?
egyrészt írd ide a motorszám elejét,
valamint  megnézheted alulról hogy egy vagy 2 olajszelepes. most nem emlékszem pontosan hogy van, de alulról nézve az olajteknő alján lévő hűtőbordák előtt (menetirány) van az egyik, és mögötte kell lenni azt hiszem a másodiknak. Nekem az F1... motoromon egy olajszelepes, és az még kis olajfuratos. egyébként 69es.
Az olajszelep alulról egy mondjuk 10 forintos nagyságú alkatrész, egy horonnyal. mint egy csavarfej.
az az olajszelep mire jo? azzal lehet valamit mahinalni? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #25875 Dátum: 2008 Március 16, 19:38:55 »

Kár pedig most gondolkodtam az 1.6-os henger dugó készleten de akkor alszom még rá eggyet.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25874 Dátum: 2008 Március 16, 19:35:50 »

Köszi

Amúgy az enyém is 69-es F1-es. Akkor valószínűleg az is kis olajfuratos.
Ezek szerint ez nem nagyon alkalmas tuningra ugye?

hali
hát igen, korlátozottan alkalmas Sad
ha jól emlékszem talán 72től nagyobbak az olajfuratok. de ez inkább csak tipp
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #25873 Dátum: 2008 Március 16, 19:33:56 »

Köszi

Amúgy az enyém is 69-es F1-es. Akkor valószínűleg az is kis olajfuratos.
Ezek szerint ez nem nagyon alkalmas tuningra ugye?

hali
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25872 Dátum: 2008 Március 16, 19:31:06 »

Hali.

F-es motoron hogyan tudom megállapítani hogy kis vagy nagy olajfuratos-e?

Köszi
szétszedés nélkül?
egyrészt írd ide a motorszám elejét,
valamint  megnézheted alulról hogy egy vagy 2 olajszelepes. most nem emlékszem pontosan hogy van, de alulról nézve az olajteknő alján lévő hűtőbordák előtt (menetirány) van az egyik, és mögötte kell lenni azt hiszem a másodiknak. Nekem az F1... motoromon egy olajszelepes, és az még kis olajfuratos. egyébként 69es.
Az olajszelep alulról egy mondjuk 10 forintos nagyságú alkatrész, egy horonnyal. mint egy csavarfej.
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #25871 Dátum: 2008 Március 16, 19:23:03 »

Hali.

F-es motoron hogyan tudom megállapítani hogy kis vagy nagy olajfuratos-e?

Köszi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25870 Dátum: 2008 Március 16, 13:58:18 »

az üvegszálas szövet legalább fél méter széles, abból akkorát vágsz, amekkorát akarsz ;-)
  asszem most kell írni hogy BUZIK! Wink

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25869 Dátum: 2008 Március 16, 13:45:18 »

halló ! tuggya valaki miljen magas egy ajtó ajja javító?    Roll Eyes   11-12cm? Huh

az üvegszálas szövet legalább fél méter széles, abból akkorát vágsz, amekkorát akarsz ;-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25868 Dátum: 2008 Március 16, 13:23:06 »

amekkorat vagsz tabla lemezbol Evil
nincs kedvem az alját 3cm-enként bevágni hogy íves legyen és tábla lemezem sincs már itthon Roll Eyes

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25867 Dátum: 2008 Március 16, 13:18:04 »

halló ! tuggya valaki miljen magas egy ajtó ajja javító?    Roll Eyes   11-12cm? Huh
amekkorat vagsz tabla lemezbol Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25866 Dátum: 2008 Március 16, 13:16:12 »

Nem véletlenül 2 évig tanitott szakma a fényezés.
na ezért mondtam, hogy amit itt elszarakodik alapozással, meg kitapasztalja, hogym i hogym űködik a végén többet költ, mintha egy fényező 15ért lefújna egy elemet...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25865 Dátum: 2008 Március 16, 13:14:13 »

halló ! tuggya valaki miljen magas egy ajtó ajja javító?    Roll Eyes   11-12cm? Huh

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #25864 Dátum: 2008 Március 16, 11:41:10 »

Kerek toletek infokat, tippet, otletet es jotanacsot azzal kapcsolatban, hogy egy festett, de atfenyezendo csomagtertetot hogy tudok hazilag szepre atfenyezni? Kompresszort es festekszoro pisztolyt mar szereztem, mar csak a szuskeges nyersanyag es a tudas hianyzik hozza. :-) Nah ehhez kellenek az otletek! Milyen festeket vegyek (nem metal)? Hany komponensut? Hol kevertessem ki a szint? Kell-e lakk, edzo, alapozas, szorogitt, ha igen akkor milyen? Hany retegben szorjam? A mostani festeket hogy tuntessem el rola? Milyen csiszolopapirt hasznaljak, mennyire kell lecsupaszitani? Stb. Minden tippet es otletet elore is nagyon koszonok! Aztan majd tolom a kepeket ... :-)
Alapozó, utána szórógitt, azt előszor visszacsisszantod 800-as majd 2000-es paírral, megszárítod, törlöd, és jöhet rá a 2 k-s festék, amit persze előtte bekeversz a megfelelő mennyiségű edzővel, festékszűrőn át beöntöd a pisztolyba, és usgyi. Figyelj, a pisztoly beállítására is, szóráskép iegymás, és ne legyen túl sovány a réteg, meg ne is legyen sok, mert megrogyik. Ja és esetleg a viszkozitással is lehet játszani, ki-hogyan szereti.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #25863 Dátum: 2008 Március 16, 11:33:18 »

Nem vagyok szakértő, de úgy látom egyesktől legalább helyesebben írok...  Evil
A gyári adat 350 Nm, korábban 330Nm-t adtak meg.

A tuningosok azt mondják, hogy akár a gyárit, akár a CroMo ötvözött acél csavart simán meg kell húzni 400-500 (!) Nm közé, és lehetőleg Loctite 2701-essel (erős) beragasztani.

Ekkora nyomatékkulcs ritka madár, úgyhogy megtisztít (féktisztító), megszárít, majd Loctite dugókulcs, csőhosszabbító, egy ember rááll a földre tett motorra egy pedig a csővel hosszabbított kulcsot dinamikusan teljes testsúlyával lenyomja egyszer. Utána úgyis befeszül, beragad a Loctite, kész.

Nem eleg a kozepes menetragaszto? (en azzal raktam ossze) Az erost oldhatatlannak mondjak, es anelkul sem konnyu leoldani a lendkereket.

En multkor szereztem egy ritka madarat (Saltus dsg-5s, 300-750Nm), bagoert, de sajna ugy nez ki nem megy rajta a skala, meg kellene nezetni vmilyen szakszervizben. Merre erdemes vinni?


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25862 Dátum: 2008 Március 16, 08:24:11 »

Kerek toletek infokat, tippet, otletet es jotanacsot azzal kapcsolatban, hogy egy festett, de atfenyezendo csomagtertetot hogy tudok hazilag szepre atfenyezni? Kompresszort es festekszoro pisztolyt mar szereztem, mar csak a szuskeges nyersanyag es a tudas hianyzik hozza. :-) Nah ehhez kellenek az otletek! Milyen festeket vegyek (nem metal)? Hany komponensut? Hol kevertessem ki a szint? Kell-e lakk, edzo, alapozas, szorogitt, ha igen akkor milyen? Hany retegben szorjam? A mostani festeket hogy tuntessem el rola? Milyen csiszolopapirt hasznaljak, mennyire kell lecsupaszitani? Stb. Minden tippet es otletet elore is nagyon koszonok! Aztan majd tolom a kepeket ... :-)

 Mondjuk ilyen időben úgysem lehet fújni mert nem terül a festék. A legideálisabb nyáron, akkor is vagy reggel amikor még harmatos a fű(vagy fel is lehet locsolni) de már száraz a levegő. Estefelé is jó csak akkor vigyázni kel a bogarakra.

Tehát a homokfúvott felületet minél előbb átfújni alapozóval (Budaprimer, legjobb a homoksárga színű), utána szórógitt (a legolcsóbb magyar asszem Nitró szórótapasz a neve, van fehér meg szürke színű)több rétegben.(Ha több darabot fúj az ember akkor lehet folyamatosan dolgozni,mert nitróval higitva gyorsan szárad.)
Átcsiszolni vizesen kopott 320al vagy új 500assal. Ha még kráteres akkor mehet még rá szórógitt akár csak a a gödrökbe fújva. A mély vagy nagyobb felületű gödröket Neoplast 2komponenses gittel töltsük fel. ezt szintén megcsiszolni és amikor már hibátlan a felület akkor fillert rá ha van, de jó egy réteg alapozó vagy szórógitt is. (Azért kell mert a Neoplast lukacsos és beszívja különben a festéket.)
Ha minden szép akkor vizesen átcsiszolni MAX 600assal mert különben nem tapad a festék!
És már lehet is fényezni! én Rezakril 2K-t használtam de, lehet Lesonallal, Neoluxxal vagy akármivel is fújni a lényeg az, hogy egyszerre ne akarjunk tökéletes fedést! Első rétegben "megködöljük" utána egyréteg ami már fed és a 3. vagy tetszés szerint 4. réteg a végleges. 4 nél több nem javasolt mert nem köt át a festék.
A lényeg a fújásnál a festéksűrűség, a piszoly fúvókájának a mérete és a nyomás beállitása. Én 1.5 fúvókával kb 3-3,5 barral fényeztem de a komolyabb pisztolyokon több dolgot is lehet állítani. Nem véletlenül 2 évig tanitott szakma a fényezés.

De nem kell aggódni egy Uralt, vagy Pannóniát otthon is bőven a gyári minőség felett meg lehet csinálni. Nem lesz hibátlan minden az előkészítésen múlik. Ha meg nem sikerül a fújás vagy pl. megfolyik, bogarak mennek bel vagy homok, akkor csak 320al meg 500 al átcsiszolod aztán lehet újra próbálkozni:))

Ezt egy Pannóniás szaktársam írta 5 évvel ezelőtt.
Minden cuccból használj 2K-t. De a 3.-4. réteg lesz jó és szép.  Wink

Én is a 4 rácsos motorháztetőmön fogok gyakorolni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25861 Dátum: 2008 Március 16, 07:18:29 »

teddy henger, az egész autóra!
jol beszélsz!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25860 Dátum: 2008 Március 16, 06:39:27 »

Kerek toletek infokat, tippet, otletet es jotanacsot azzal kapcsolatban, hogy egy festett, de atfenyezendo csomagtertetot hogy tudok hazilag szepre atfenyezni? Kompresszort es festekszoro pisztolyt mar szereztem, mar csak a szuskeges nyersanyag es a tudas hianyzik hozza. :-) Nah ehhez kellenek az otletek! Milyen festeket vegyek (nem metal)? Hany komponensut? Hol kevertessem ki a szint? Kell-e lakk, edzo, alapozas, szorogitt, ha igen akkor milyen? Hany retegben szorjam? A mostani festeket hogy tuntessem el rola? Milyen csiszolopapirt hasznaljak, mennyire kell lecsupaszitani? Stb. Minden tippet es otletet elore is nagyon koszonok! Aztan majd tolom a kepeket ... :-)

én szinte a kocsi öszes elemét szabad ég alat fujtam yorsan száraso metálal, egydologra kel figyelnia höfokra.Az a legfontosab.Soha ne fuj fémtiszta felületre mindig alapozd

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25859 Dátum: 2008 Március 16, 01:39:49 »

teddy henger, az egész autóra!
Nah igen, biztos lesz meg olyan is, de ez most nem az a project ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25858 Dátum: 2008 Március 16, 01:02:50 »

teddy henger, az egész autóra!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25857 Dátum: 2008 Március 16, 00:33:02 »

szerintem a vége annyiban lesz, hogy fényező is megcsinálná
Hat ez sztem nem igy van ... :-) Multkor vkinek (Skodi talan?) egy ismerose telibefujta az egesz kocsit 5kHUFer'. Hat nekem ilyen ismerosom nincs, 20kHUF/elem -er' meg nem fogom fenyeztetni ... 


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25856 Dátum: 2008 Március 16, 00:25:44 »

Nem, a cel pont az, tok olyan legyen, mint a kocsi ... :-) Szereztem ra  ujat es azt kene a kocsihoz fenyezni. (a csomiteto lesz a teszt, aztan jon meg par elem).
szerintem a vége annyiban lesz, hogy fényező is megcsinálná és ha elbassza rajta lehet leverni Smiley

tök más színnel még próbálkoznék, de pont azt eltalálni és olyan minőségben megcsinálni, hát, nem egyszerű

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25855 Dátum: 2008 Március 16, 00:22:52 »

festék keveréshez nem értek, de a 2komponensűt szokták mondani. tök más lesz, mint a kocsi?
Nem, a cel pont az, tok olyan legyen, mint a kocsi ... :-) Szereztem ra  ujat es azt kene a kocsihoz fenyezni. (a csomiteto lesz a teszt, aztan jon meg par elem).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25854 Dátum: 2008 Március 15, 23:35:57 »

amennyire a tévében néztem arram indenképp figyelj, hogy végig egyforma távolságból szórd a festéket, ne ilyen ecsetes mozdulatokkal. és a belsejében próbáld ki milyen. azt a gépeim fényezésekor kitapasztaltam, hogyha elsőre nem fed, hagyni kell, ha másodjára is átmész rajta egyből, megfolyik, az tuti. amúgy a kromofágos tisztítást mondták a legtöbben, fémtisztára kéne.

festék keveréshez nem értek, de a 2komponensűt szokták mondani. tök más lesz, mint a kocsi?

kikeverni a színt bárhol tudják elég nagy minta alpaján, de idővel el fog ütni tőle szerintem, kiszívja a nap, stb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25853 Dátum: 2008 Március 15, 23:27:12 »

Kerek toletek infokat, tippet, otletet es jotanacsot azzal kapcsolatban, hogy egy festett, de atfenyezendo csomagtertetot hogy tudok hazilag szepre atfenyezni? Kompresszort es festekszoro pisztolyt mar szereztem, mar csak a szuskeges nyersanyag es a tudas hianyzik hozza. :-) Nah ehhez kellenek az otletek! Milyen festeket vegyek (nem metal)? Hany komponensut? Hol kevertessem ki a szint? Kell-e lakk, edzo, alapozas, szorogitt, ha igen akkor milyen? Hany retegben szorjam? A mostani festeket hogy tuntessem el rola? Milyen csiszolopapirt hasznaljak, mennyire kell lecsupaszitani? Stb. Minden tippet es otletet elore is nagyon koszonok! Aztan majd tolom a kepeket ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25852 Dátum: 2008 Március 15, 21:51:09 »

F-es motorban nem volt AS41-es, az is necces, hogy AB-ben volt-e, szerintem abban sem. AR, AS, AD-ben volt.

nekem biza AS41 van ráírva. ('71 AB)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 15, 21:55:31 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #25851 Dátum: 2008 Március 15, 20:46:53 »

Stunt jön lát és megmondja!  Grin Minden kérdésránc kisimul.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25850 Dátum: 2008 Március 15, 20:31:00 »

Termosztát, rudazat?
passz, még semmit nem néztem meg, vaktába nem akarok nyúlkálni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25849 Dátum: 2008 Március 15, 20:28:52 »

Meg "D" biztos, "H" talán.

Mondjuk úgy, hogy 1972 utáni motorokon, függetlenül a lökettérfogattól.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25848 Dátum: 2008 Március 15, 20:27:53 »

Igen, és adj neki hirtelen gázt, nem szabad visszabillennie, függőlegesben kell maradnia.

Egyébként, ha rövideket mész, hamar visszahűl, rácsuk, akkor kicsit csökkenteni kell az előfeszítésén a bimetálnak. Akkor viszont lehet, hogy lesz egy félmeleg állapotod, ahol nem lesz alapjárat...
Az élet harc.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 15, 20:30:53 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #25847 Dátum: 2008 Március 15, 20:27:37 »

fogyasztás mitől lehet baromi nagy téli használat mellett busz esetén? nem lyukas a benzincső, sem a tank, ahogy láttam, motortérben sincs szivárgás. ereje van, nem piszkáltam bele
Termosztát, rudazat?
1303LS
« Hozzászólás #25846 Dátum: 2008 Március 15, 20:26:53 »

F-es motorban nem volt AS41-es, az is necces, hogy AB-ben volt-e, szerintem abban sem. AR, AS, AD-ben volt.
Meg "D" biztos, "H" talán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25845 Dátum: 2008 Március 15, 20:26:31 »

ha leveszem a légszűrőt, tükörrel is látom hogy áll, ugye?

Igen, és adj neki hirtelen gázt, nem szabad visszabillennie, függőlegesben kell maradnia.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25844 Dátum: 2008 Március 15, 20:24:56 »

Nem áll függőlegesbe a szivató pillangószelepe sohasem.
ha leveszem a légszűrőt, tükörrel is látom hogy áll, ugye?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25843 Dátum: 2008 Március 15, 20:23:36 »

a nagy olajfuratos F-esnek már "tuningtűrő" aluminiumötvözete is?

Nem. De azért light-osan bírja...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25842 Dátum: 2008 Március 15, 20:21:38 »

fogyasztás mitől lehet baromi nagy téli használat mellett busz esetén? nem lyukas a benzincső, sem a tank, ahogy láttam, motortérben sincs szivárgás. ereje van, nem piszkáltam bele

Nem áll függőlegesbe a szivató pillangószelepe sohasem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25841 Dátum: 2008 Március 15, 20:20:55 »

Ez a AS 41? Ilyyenem azt hiszem volt,de nem tudom milyen motorkódja volt.Vagy F,vagy AB,már nem emlékszem.
De az AR-es motorom az tutira AS 41-es.

F-es motorban nem volt AS41-es, az is necces, hogy AB-ben volt-e, szerintem abban sem. AR, AS, AD-ben volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25840 Dátum: 2008 Március 15, 20:20:33 »

fogyasztás mitől lehet baromi nagy téli használat mellett busz esetén? nem lyukas a benzincső, sem a tank, ahogy láttam, motortérben sincs szivárgás. ereje van, nem piszkáltam bele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25839 Dátum: 2008 Március 15, 20:17:36 »

szakértők:
mekkora erővel kell meghúzni a lengkerék 36os csavarját? hány NM?

Nem vagyok szakértő, de úgy látom egyesktől legalább helyesebben írok...  Evil
A gyári adat 350 Nm, korábban 330Nm-t adtak meg.

A tuningosok azt mondják, hogy akár a gyárit, akár a CroMo ötvözött acél csavart simán meg kell húzni 400-500 (!) Nm közé, és lehetőleg Loctite 2701-essel (erős) beragasztani.

Ekkora nyomatékkulcs ritka madár, úgyhogy megtisztít (féktisztító), megszárít, majd Loctite dugókulcs, csőhosszabbító, egy ember rááll a földre tett motorra egy pedig a csővel hosszabbított kulcsot dinamikusan teljes testsúlyával lenyomja egyszer. Utána úgyis befeszül, beragad a Loctite, kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1364 1365 1366 1367 1368 [1369] 1370 1371 1372 1373 1374 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.