www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:29:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1371 1372 1373 1374 1375 [1376] 1377 1378 1379 1380 1381 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13270591 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #25598 Dátum: 2008 Március 06, 10:10:22 »

a 2 ezer forintos lada trafót vegyed egy tetszőleges autósboltban.
ugyanolyan jó, mint bármi más.

Csak ne a samaraét, ha mexakítód van  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25597 Dátum: 2008 Március 06, 10:08:47 »

Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...

a 2 ezer forintos lada trafót vegyed egy tetszőleges autósboltban.
ugyanolyan jó, mint bármi más.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25596 Dátum: 2008 Március 06, 09:10:11 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?

55 az 1.6 os. én olyat vettem. német minőség Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25595 Dátum: 2008 Március 06, 08:40:02 »

Beépített szabályzós a generátorod?

67 évvégi, dinamós.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25594 Dátum: 2008 Március 05, 22:47:38 »

Köszi-köszi  Kiss
Az 1. kérdésemre valami ??????
Beépített szabályzós a generátorod?


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25593 Dátum: 2008 Március 05, 22:43:45 »

a gömbfejes futóművű bogarak első kerékcsapágyából csak egy fajta létezik vagy van belőle több is
és a 6000Ft-os készlet ár jó vagy nem
  szerintem sok   Roll Eyes

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25592 Dátum: 2008 Március 05, 22:42:28 »

hogy áll a gép?
Szarul. Időm kevés.  Undecided
Most SZMB-zem befele a pedálsort meg mindenféle apróságot ami vasárnap délutánonként belefér... Cry

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25591 Dátum: 2008 Március 05, 22:39:39 »

MONDOM Bugbox!

OFF Mingyá beteszem a lámpám elöre én is azt senki se tudja majd melyikünk melyik.......... Grin ON
hogy áll a gép?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25590 Dátum: 2008 Március 05, 22:33:56 »

a bárdin találtam, azt írják készlet Huh
MONDOM Bugbox!

OFF Mingyá beteszem a lámpám elöre én is azt senki se tudja majd melyikünk melyik.......... Grin ON

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25589 Dátum: 2008 Március 05, 22:25:37 »

/oldal vagy 2 oldal együtt 6e?
Fordulj a Bugboxhoz............. Wink
a bárdin találtam, azt írják készlet Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25588 Dátum: 2008 Március 05, 22:23:51 »

a gömbfejes futóművű bogarak első kerékcsapágyából csak egy fajta létezik vagy van belőle több is
és a 6000Ft-os készlet ár jó vagy nem
/oldal vagy 2 oldal együtt 6e?
Fordulj a Bugboxhoz............. Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25587 Dátum: 2008 Március 05, 22:19:31 »

a gömbfejes futóművű bogarak első kerékcsapágyából csak egy fajta létezik vagy van belőle több is
és a 6000Ft-os készlet ár jó vagy nem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25586 Dátum: 2008 Március 05, 22:14:25 »

Nem tudom, mennyire mondható drágának, de nekem a hudákos 1,3 brazil mahletől, jóval olcsóbb árat mondtak rá....
Lehet hogy rábukkantam egy megmaradt raktárkészletre???

hol mondták olcsobban? engem is érdekelne!!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25585 Dátum: 2008 Március 05, 22:13:57 »

s ezt hogy tudom kideriteni?
de az is vadonat uj!alig futott az auto 3 ezer kilométert vagy még anniyt sem

Nekem sikerült vennem vadiúj gyári lyukas fékcsövet. Itt figyel az ablakpárkányon...
Gondolom, leszeded egyesével, aztán kipróbálod vízzel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25584 Dátum: 2008 Március 05, 22:11:09 »

Valaki már szopott a rugalmas fékcsővel. Belül leválik a fala, és egy szelepként működik. Csak egy irányba ereszti az olajat.
Olyan jó 1-2 éve ez téma volt itt a fórumon.
s ezt hogy tudom kideriteni?
de az is vadonat uj!alig futott az auto 3 ezer kilométert vagy még anniyt sem
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25583 Dátum: 2008 Március 05, 22:00:46 »

ez szerintem kiesett mert a gombáig kap csak + t s az a kábel meg jo, s ha zárlat lenne akkor lemerülne az akksi.
szoval valami más gondnak kell lennie
arrra tudok gondolni hogy vagy a fömunkahenger vagy valamelyik munkahenger rossz
s tartja a nyomást

Valamelyik féknek fognia kell.
Akkor az is lehet, amit írtam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25582 Dátum: 2008 Március 05, 21:34:51 »

lecsúszott egy testkábel, vagy zárlat valahol
ez szerintem kiesett mert a gombáig kap csak + t s az a kábel meg jo, s ha zárlat lenne akkor lemerülne az akksi.
szoval valami más gondnak kell lennie
arrra tudok gondolni hogy vagy a fömunkahenger vagy valamelyik munkahenger rossz
s tartja a nyomást
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25581 Dátum: 2008 Március 05, 21:30:38 »

hello
segitség kellene
a bogaramon valamiért világit a fék lámpa ez minek lehet a hibája?
lecsúszott egy testkábel, vagy zárlat valahol

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25580 Dátum: 2008 Március 05, 21:03:51 »

A kuplungpedál ütközője van ott, amibe a visszahúzó rugót is be kell akasztani.

Köszi-köszi  Kiss
Az 1. kérdésemre valami ??????

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25579 Dátum: 2008 Március 05, 21:02:38 »

Kezfogas

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25578 Dátum: 2008 Március 05, 21:01:32 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.
A kuplungpedál ütközője van ott, amibe a visszahúzó rugót is be kell akasztani.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25577 Dátum: 2008 Március 05, 21:00:12 »

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
van egy ilyen aksim nekem is , semmi baja de ha sokat megyek a városban vagy rázósabb úton akkor kifolyik belőle a lé, cseréltem új bannarre azóta nincs ilyen gond

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25576 Dátum: 2008 Március 05, 20:58:38 »

ok de szerintem nem olajgomba ha nem fék gomba
s nem hiszem hogy piszkos mert kettö van benne s ha átdugom akkor is ugyan ez van most cseréltem le a koplett rendszert szoval ötletem sincs
arra tudok dondolni hoigy valahogyan megtartja a nyomást a rendszert
mert nem mindig csinálja szoval már ötletem sincs
vagy a föfék henger
vagy valamelyik munkahenger hibás már csak erre tudok gondolni
Valaki már szopott a rugalmas fékcsővel. Belül leválik a fala, és egy szelepként működik. Csak egy irányba ereszti az olajat.
Olyan jó 1-2 éve ez téma volt itt a fórumon.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #25575 Dátum: 2008 Március 05, 20:51:49 »

...
2. Az milyen? Huh

10-es:

http://web.t-online.hu/aptom/pedalsor1.jpg

'81 Hecho en México
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25574 Dátum: 2008 Március 05, 20:45:18 »

1. Szerintem benne a kötegben.
2. Kuplungpedál ütközőjének lefogatása.

1.A kötegben  biztos nem mert van a kábelen védőcső és van rajta olyan szigetelő gumigarika mint a lámpa kábelkötegén mikor kimegy a sárvédőhöz.
A fesszabályozó előtt van beépítve egy relé amiről megy ez a kábel az önindítóhoz. Eredetileg még nem néztem hol volt. Esetleg egy kép valakitől?  Roll Eyes
2. Az milyen? Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25573 Dátum: 2008 Március 05, 20:40:05 »

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
Akkusav + szőnyeg = mégrosszabb
Kéne töltést mérned/méretned, lehet, hogy túl sokat tölt a rendszer és ezért folyik ki a cucc az akksiból.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25572 Dátum: 2008 Március 05, 20:26:53 »

Az akksi alatti tócsa inkább beázásból jöhet, meglepő helyekről képes odafolyni a víz.
A szőnyeg az akksi alatt nem jó ötlet, mert rohasztja a padlótálcát.

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25571 Dátum: 2008 Március 05, 20:23:37 »

Énis annak néztem. És ez ugye nem jó. Nem ez a normál állapot... Bugparts-ban van 5-é kék, meg bárdinál bosch 8-é...
Ill. a régi probléma ami még midnig aktuális. Hogy az akksi körül kisebb tócsa volt... Összefüggésben állhat ezzel? Most az akksi alatt ideiglenesen 3x összehajtott szőnyegdarab van..
Az akksi alatti tócsa inkább beázásból jöhet, meglepő helyekről képes odafolyni a víz.
A szőnyeg az akksi alatt nem jó ötlet, mert rohasztja a padlótálcát.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25570 Dátum: 2008 Március 05, 20:21:38 »

Nem tudom, mennyire mondható drágának, de nekem a hudákos 1,3 brazil mahletől, jóval olcsóbb árat mondtak rá....
Lehet hogy rábukkantam egy megmaradt raktárkészletre???

bármi elöfordulhat

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25569 Dátum: 2008 Március 05, 20:21:02 »

Eredeti minöség  ;)Jo drága
Nem tudom, mennyire mondható drágának, de nekem a hudákos 1,3 brazil mahletől, jóval olcsóbb árat mondtak rá....
Lehet hogy rábukkantam egy megmaradt raktárkészletre???

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25568 Dátum: 2008 Március 05, 20:18:51 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?
nagyon jó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25567 Dátum: 2008 Március 05, 20:13:51 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?

Eredeti minöség  ;)Jo drága

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25566 Dátum: 2008 Március 05, 20:12:39 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25565 Dátum: 2008 Március 05, 20:05:04 »

ja ja az olaj

Énis annak néztem. És ez ugye nem jó. Nem ez a normál állapot... Bugparts-ban van 5-é kék, meg bárdinál bosch 8-é...
Ill. a régi probléma ami még midnig aktuális. Hogy az akksi körül kisebb tócsa volt... Összefüggésben állhat ezzel? Most az akksi alatt ideiglenesen 3x összehajtott szőnyegdarab van..
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 05, 20:08:27 írta tazoli »
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25564 Dátum: 2008 Március 05, 20:02:35 »

Olyan van hogy a trafóból csöpög valami?  Roll Eyes

ja ja az olaj

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25563 Dátum: 2008 Március 05, 20:02:06 »

Olyan van hogy a trafóból csöpög valami?  Roll Eyes
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25562 Dátum: 2008 Március 05, 19:48:36 »

nem segit már megtetttem párszor.
hétvégén kicseréltem a fékbetét összehuzo rugokat
s nem tudtam összehuzni
mert valami miatt nyomás volt a munkahengerben.s ha kinyitottam a légteletnitö szelepet akkor sikerült összetolnom érdekes

az fasza még ilyenel nem találkoztam

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25561 Dátum: 2008 Március 05, 19:47:55 »

érdekes amugy egyröl beszélünk.

Talán léktelenics egyet hátha az van
nem segit már megtetttem párszor.
hétvégén kicseréltem a fékbetét összehuzo rugokat
s nem tudtam összehuzni
mert valami miatt nyomás volt a munkahengerben.s ha kinyitottam a légteletnitö szelepet akkor sikerült összetolnom érdekes
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25560 Dátum: 2008 Március 05, 19:43:47 »

ok de szerintem nem olajgomba ha nem fék gomba
s nem hiszem hogy piszkos mert kettö van benne s ha átdugom akkor is ugyan ez van most cseréltem le a koplett rendszert szoval ötletem sincs
arra tudok dondolni hoigy valahogyan megtartja a nyomást a rendszert
mert nem mindig csinálja szoval már ötletem sincs
vagy a föfék henger
vagy valamelyik munkahenger hibás már csak erre tudok gondolni
érdekes amugy egyröl beszélünk.

Talán léktelenics egyet hátha az van

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25559 Dátum: 2008 Március 05, 19:41:56 »

bal elsö keréknél néz be
ok de szerintem nem olajgomba ha nem fék gomba
s nem hiszem hogy piszkos mert kettö van benne s ha átdugom akkor is ugyan ez van most cseréltem le a koplett rendszert szoval ötletem sincs
arra tudok dondolni hoigy valahogyan megtartja a nyomást a rendszert
mert nem mindig csinálja szoval már ötletem sincs
vagy a föfék henger
vagy valamelyik munkahenger hibás már csak erre tudok gondolni
Oldalak: 1 ... 1371 1372 1373 1374 1375 [1376] 1377 1378 1379 1380 1381 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.