www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:03:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1371 1372 1373 1374 1375 [1376] 1377 1378 1379 1380 1381 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14731433 alkalommal)
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #25611 Dátum: 2008 Március 06, 21:32:44 »

köszi mindenkinek,végigjárok mindent mégegyszer 

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25610 Dátum: 2008 Március 06, 21:25:14 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???

attól, hogy se hidegen, se melegen nincs alapjárat, csak hidegen a szívató még rásegít...

ha a mágnesszelep jó, akkor karbit kéne állítani (a két csavarral)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #25609 Dátum: 2008 Március 06, 21:21:33 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???

Vagy a levegőcsavarod van túl kicsvarva, tehát túl dús a keverék.
Vagy az alapjárati fordszám csavar(a karbi karján) van túl kicsavarva, így túl alacsony az alapjárat, így csak a kkor van, amikor még megy szivató, és kiemeli.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25608 Dátum: 2008 Március 06, 21:09:26 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???
  szerintem elromlott valami szerintem Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25607 Dátum: 2008 Március 06, 21:05:39 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???
Alapjárati fúvóka eltömődött? Hidegen a szívató rendszeren keresztül megy a dús keverék, nem???
Vagy én vagyok nagyon kula a témához???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #25606 Dátum: 2008 Március 06, 20:59:51 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #25605 Dátum: 2008 Március 06, 15:18:21 »

szerintem a stunt pontosan írta.
írhatta volna vesszősen is, de akkor 85,45 - 85,47 mm között lett volna ;-)

Köszömszépen, igy már több mint jó! Grin Grin

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25604 Dátum: 2008 Március 06, 14:51:45 »

Pontosan kérte!!  Grin

szerintem a stunt pontosan írta.
írhatta volna vesszősen is, de akkor 85,45 - 85,47 mm között lett volna ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25603 Dátum: 2008 Március 06, 14:13:22 »

Pontosan kérte!!  Grin

De nem mondta hol mérve!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25602 Dátum: 2008 Március 06, 14:04:25 »

85.45 - 85.47 mm között
Pontosan kérte!!  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25601 Dátum: 2008 Március 06, 14:03:10 »

Lehet láma kérdés, de mekkora pontosan az 1,6-os dugó átmérője?

G.

85.45 - 85.47 mm között

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #25600 Dátum: 2008 Március 06, 13:03:05 »

Lehet láma kérdés, de mekkora pontosan az 1,6-os dugó átmérője?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Süni
« Hozzászólás #25599 Dátum: 2008 Március 06, 12:01:50 »

A G1 méretű kormányoszlopnak mekkora a ricnis rész átmérője ? (amelyikre 24-es kulcsnyílású anya kell).
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #25598 Dátum: 2008 Március 06, 10:10:22 »

a 2 ezer forintos lada trafót vegyed egy tetszőleges autósboltban.
ugyanolyan jó, mint bármi más.

Csak ne a samaraét, ha mexakítód van  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25597 Dátum: 2008 Március 06, 10:08:47 »

Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...

a 2 ezer forintos lada trafót vegyed egy tetszőleges autósboltban.
ugyanolyan jó, mint bármi más.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #25596 Dátum: 2008 Március 06, 09:10:11 »

A kolbenschmidt henger dugóról mi a véleményetek? Milyen minőség és milyen árban mozog egy garnitúra?

55 az 1.6 os. én olyat vettem. német minőség Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25595 Dátum: 2008 Március 06, 08:40:02 »

Beépített szabályzós a generátorod?

67 évvégi, dinamós.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25594 Dátum: 2008 Március 05, 22:47:38 »

Köszi-köszi  Kiss
Az 1. kérdésemre valami ??????
Beépített szabályzós a generátorod?


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25593 Dátum: 2008 Március 05, 22:43:45 »

a gömbfejes futóművű bogarak első kerékcsapágyából csak egy fajta létezik vagy van belőle több is
és a 6000Ft-os készlet ár jó vagy nem
  szerintem sok   Roll Eyes

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25592 Dátum: 2008 Március 05, 22:42:28 »

hogy áll a gép?
Szarul. Időm kevés.  Undecided
Most SZMB-zem befele a pedálsort meg mindenféle apróságot ami vasárnap délutánonként belefér... Cry

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25591 Dátum: 2008 Március 05, 22:39:39 »

MONDOM Bugbox!

OFF Mingyá beteszem a lámpám elöre én is azt senki se tudja majd melyikünk melyik.......... Grin ON
hogy áll a gép?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25590 Dátum: 2008 Március 05, 22:33:56 »

a bárdin találtam, azt írják készlet Huh
MONDOM Bugbox!

OFF Mingyá beteszem a lámpám elöre én is azt senki se tudja majd melyikünk melyik.......... Grin ON

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25589 Dátum: 2008 Március 05, 22:25:37 »

/oldal vagy 2 oldal együtt 6e?
Fordulj a Bugboxhoz............. Wink
a bárdin találtam, azt írják készlet Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25588 Dátum: 2008 Március 05, 22:23:51 »

a gömbfejes futóművű bogarak első kerékcsapágyából csak egy fajta létezik vagy van belőle több is
és a 6000Ft-os készlet ár jó vagy nem
/oldal vagy 2 oldal együtt 6e?
Fordulj a Bugboxhoz............. Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25587 Dátum: 2008 Március 05, 22:19:31 »

a gömbfejes futóművű bogarak első kerékcsapágyából csak egy fajta létezik vagy van belőle több is
és a 6000Ft-os készlet ár jó vagy nem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25586 Dátum: 2008 Március 05, 22:14:25 »

Nem tudom, mennyire mondható drágának, de nekem a hudákos 1,3 brazil mahletől, jóval olcsóbb árat mondtak rá....
Lehet hogy rábukkantam egy megmaradt raktárkészletre???

hol mondták olcsobban? engem is érdekelne!!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25585 Dátum: 2008 Március 05, 22:13:57 »

s ezt hogy tudom kideriteni?
de az is vadonat uj!alig futott az auto 3 ezer kilométert vagy még anniyt sem

Nekem sikerült vennem vadiúj gyári lyukas fékcsövet. Itt figyel az ablakpárkányon...
Gondolom, leszeded egyesével, aztán kipróbálod vízzel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25584 Dátum: 2008 Március 05, 22:11:09 »

Valaki már szopott a rugalmas fékcsővel. Belül leválik a fala, és egy szelepként működik. Csak egy irányba ereszti az olajat.
Olyan jó 1-2 éve ez téma volt itt a fórumon.
s ezt hogy tudom kideriteni?
de az is vadonat uj!alig futott az auto 3 ezer kilométert vagy még anniyt sem
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25583 Dátum: 2008 Március 05, 22:00:46 »

ez szerintem kiesett mert a gombáig kap csak + t s az a kábel meg jo, s ha zárlat lenne akkor lemerülne az akksi.
szoval valami más gondnak kell lennie
arrra tudok gondolni hogy vagy a fömunkahenger vagy valamelyik munkahenger rossz
s tartja a nyomást

Valamelyik féknek fognia kell.
Akkor az is lehet, amit írtam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25582 Dátum: 2008 Március 05, 21:34:51 »

lecsúszott egy testkábel, vagy zárlat valahol
ez szerintem kiesett mert a gombáig kap csak + t s az a kábel meg jo, s ha zárlat lenne akkor lemerülne az akksi.
szoval valami más gondnak kell lennie
arrra tudok gondolni hogy vagy a fömunkahenger vagy valamelyik munkahenger rossz
s tartja a nyomást
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25581 Dátum: 2008 Március 05, 21:30:38 »

hello
segitség kellene
a bogaramon valamiért világit a fék lámpa ez minek lehet a hibája?
lecsúszott egy testkábel, vagy zárlat valahol

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25580 Dátum: 2008 Március 05, 21:03:51 »

A kuplungpedál ütközője van ott, amibe a visszahúzó rugót is be kell akasztani.

Köszi-köszi  Kiss
Az 1. kérdésemre valami ??????

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25579 Dátum: 2008 Március 05, 21:02:38 »

Kezfogas

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25578 Dátum: 2008 Március 05, 21:01:32 »

1. Tudna valaki egy képet dobni arról, hogy a fesszabályozótól az önindítóra menő kábel hol megy ki az utastérből?
2. A pedálsor alatt a padlóban mi az a 8-as csavarhely?

Köszi.
A kuplungpedál ütközője van ott, amibe a visszahúzó rugót is be kell akasztani.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25577 Dátum: 2008 Március 05, 21:00:12 »

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
van egy ilyen aksim nekem is , semmi baja de ha sokat megyek a városban vagy rázósabb úton akkor kifolyik belőle a lé, cseréltem új bannarre azóta nincs ilyen gond

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25576 Dátum: 2008 Március 05, 20:58:38 »

ok de szerintem nem olajgomba ha nem fék gomba
s nem hiszem hogy piszkos mert kettö van benne s ha átdugom akkor is ugyan ez van most cseréltem le a koplett rendszert szoval ötletem sincs
arra tudok dondolni hoigy valahogyan megtartja a nyomást a rendszert
mert nem mindig csinálja szoval már ötletem sincs
vagy a föfék henger
vagy valamelyik munkahenger hibás már csak erre tudok gondolni
Valaki már szopott a rugalmas fékcsővel. Belül leválik a fala, és egy szelepként működik. Csak egy irányba ereszti az olajat.
Olyan jó 1-2 éve ez téma volt itt a fórumon.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #25575 Dátum: 2008 Március 05, 20:51:49 »

...
2. Az milyen? Huh

10-es:

http://web.t-online.hu/aptom/pedalsor1.jpg

'81 Hecho en México
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25574 Dátum: 2008 Március 05, 20:45:18 »

1. Szerintem benne a kötegben.
2. Kuplungpedál ütközőjének lefogatása.

1.A kötegben  biztos nem mert van a kábelen védőcső és van rajta olyan szigetelő gumigarika mint a lámpa kábelkötegén mikor kimegy a sárvédőhöz.
A fesszabályozó előtt van beépítve egy relé amiről megy ez a kábel az önindítóhoz. Eredetileg még nem néztem hol volt. Esetleg egy kép valakitől?  Roll Eyes
2. Az milyen? Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25573 Dátum: 2008 Március 05, 20:40:05 »

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
Akkusav + szőnyeg = mégrosszabb
Kéne töltést mérned/méretned, lehet, hogy túl sokat tölt a rendszer és ezért folyik ki a cucc az akksiból.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #25572 Dátum: 2008 Március 05, 20:26:53 »

Az akksi alatti tócsa inkább beázásból jöhet, meglepő helyekről képes odafolyni a víz.
A szőnyeg az akksi alatt nem jó ötlet, mert rohasztja a padlótálcát.

Nem víz csaknem. Új alvázzal, küszöbbel meg nem mentem vele december óta nyírkos-vizes időben... Akkusavnak néztem. Még egy fél hónap alatt cak nem rohad át az alváz. Nem évekig akarok vele így járni.
Szóval az eredeti kérdés: lehet-e a trafótól ill. melyik trafót érdemes venni? (bugparts kék vmi vagy bárdi bosch) 3E különbség van...
Oldalak: 1 ... 1371 1372 1373 1374 1375 [1376] 1377 1378 1379 1380 1381 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.