www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 23:46:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1361 1362 1363 1364 1365 [1366] 1367 1368 1369 1370 1371 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14731202 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #26011 Dátum: 2008 Március 21, 07:37:53 »

de erre 4 omos kel most olvastam a könyvébe ,viszon nagyon jo hangszorot kapnák 8 omosba ami betudbák elöre rakni hátul 2 ovál van ami 4omos

most megvegyem elöre  a8 omosat??????????
 Szerintem jobb lenne 4 egyforma,de mivel úgyis van a balance gomb mellet egy fader-ed,amivel állítod az első és hátsó pár hangszoró közötti teljesítmény elosztást,szerintem megveheted.Ha csak balance-od van,tehát jobb és baloldal,akkor ne vedd meg.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26010 Dátum: 2008 Március 21, 07:33:58 »

  A fejegység kimenetének belső ellenállásától függ hogy 4,vagy 8 Ohmos kell.A legnagyobb kivehető teljesítmény illesztett állapotban van,azaz ha Rt=Rb,a terhelő ellenállás megegyezik a cucc belső ellenállásával.Tehát maximum kicsit halkabb lesz.8 Ohmos kimenetre viszont nem illik 4 Ohmos hangszórót rakni,mert az elszállhat.

az egyik ez lenne
Középsugárzó
Méret: 4" / 100mm
Impedancia: 8ohm
Teljesítmény: 35 / 75W
Frekvencia: 350Hz - 7,5kHz
Mágnes méret: 6oz


a másik ez:

Középsugárzó
Méret: 4" / 100mm
Impedancia: 8ohm
Teljesítmény: 30 / 60W
Frekvencia: 350Hz - 7,5kHz
Mágnes méret: 6oz


Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26009 Dátum: 2008 Március 21, 07:32:15 »

  A fejegység kimenetének belső ellenállásától függ hogy 4,vagy 8 Ohmos kell.A legnagyobb kivehető teljesítmény illesztett állapotban van,azaz ha Rt=Rb,a terhelő ellenállás megegyezik a cucc belső ellenállásával.Tehát maximum kicsit halkabb lesz.8 Ohmos kimenetre viszont nem illik 4 Ohmos hangszórót rakni,mert az elszállhat.

de erre 4 omos kel most olvastam a könyvébe ,viszon nagyon jo hangszorot kapnák 8 omosba ami betudbák elöre rakni hátul 2 ovál van ami 4omos

most megvegyem elöre  a8 omosat??????????

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #26008 Dátum: 2008 Március 21, 07:29:15 »

Nemtudom hogy hova irjam de megprobálom itt

autoba mi történik ha 8 Omos hangszorot teszek be

ugy tudom 4 Omos kell

 Huh Huh Huh Huh Huh

   A fejegység kimenetének belső ellenállásától függ hogy 4,vagy 8 Ohmos kell.A legnagyobb kivehető teljesítmény illesztett állapotban van,azaz ha Rt=Rb,a terhelő ellenállás megegyezik a cucc belső ellenállásával.Tehát maximum kicsit halkabb lesz.8 Ohmos kimenetre viszont nem illik 4 Ohmos hangszórót rakni,mert az elszállhat.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26007 Dátum: 2008 Március 21, 07:26:02 »

Nemtudom hogy hova irjam de megprobálom itt

autoba mi történik ha 8 Omos hangszorot teszek be

ugy tudom 4 Omos kell

 Huh Huh Huh Huh Huh

Ért hozzá valaki??

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26006 Dátum: 2008 Március 21, 07:24:40 »

Szóval, először felteszem a gumit az üveg szélére, belemasszírozom a feszítőt, és utána vazelin, és mehet be? Smiley

csak kell figyelni mert van külön alu és külön müanyag feszitös gumi!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26005 Dátum: 2008 Március 21, 07:21:28 »

Nemtudom hogy hova irjam de megprobálom itt

autoba mi történik ha 8 Omos hangszorot teszek be

ugy tudom 4 Omos kell

 Huh Huh Huh Huh Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26004 Dátum: 2008 Március 21, 04:20:22 »

A szárazféltengelyes váltók mind vezetett kinyomócsapágyasok ugye?

nem



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26003 Dátum: 2008 Március 21, 00:02:34 »

igen
Hmm, erdekes...  Shocked
En megmondom oszinten eddig mindig ugy kepzeltem, hogy rarakom az uveg szelere a gumit, behuzom madzaggal vagy akarmivel a helyere a kocsiba, aztan utana rakom bele kivulrol a feszitot - amitol ugye vastagabb lesz a gumi, jol odaszorul, odafeszul - es ezzel fixalom a helyen, nem akar mar kiesni ... Franc se gondolta, h a feszitett gumit kell a helyere szenvedni ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26002 Dátum: 2008 Március 20, 23:58:18 »

A szárazféltengelyes váltók mind vezetett kinyomócsapágyasok ugye?


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #26001 Dátum: 2008 Március 20, 22:48:19 »

Kösz. Akkor már csak tetőkárpitot kell megoldanom.

igen
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #26000 Dátum: 2008 Március 20, 22:46:38 »

Szóval, először felteszem a gumit az üveg szélére, belemasszírozom a feszítőt, és utána vazelin, és mehet be? Smiley

igen
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #25999 Dátum: 2008 Március 20, 22:44:27 »

Szóval, először felteszem a gumit az üveg szélére, belemasszírozom a feszítőt, és utána vazelin, és mehet be? Smiley

  először szépen türelmesen belepiszkálod  a feszítőt a gumiba aztán rakod a kaszniba  Roll Eyes
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25998 Dátum: 2008 Március 20, 22:25:25 »

  először szépen türelmesen belepiszkálod  a feszítőt a gumiba aztán rakod a kaszniba  Roll Eyes

Köszi. Mindjárt jobb...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25997 Dátum: 2008 Március 20, 16:54:31 »

A feszítőt hogy kell az ablakkéderbe belevarázsolni????
  először szépen türelmesen belepiszkálod  a feszítőt a gumiba aztán rakod a kaszniba  Roll Eyes

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25996 Dátum: 2008 Március 20, 16:43:38 »

A feszítőt hogy kell az ablakkéderbe belevarázsolni????

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25995 Dátum: 2008 Március 20, 07:41:03 »

a büdös kötsög fricc mekkhegeszette az ajtót 1cm ónozás 1cm gitt asse tudom hogy egyengessem ki  Cry

még egy centi gittet rálapátolsz, akkor jó lesz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25994 Dátum: 2008 Március 19, 23:25:44 »

gyári after 67 kabrió?  Roll Eyes
ja 72es 303-mas. az öreg karmannak üzenem hogy ne legyen úgy elájulva magától mer nem olyan nagy szám egy gyárikabrió. én a rondaságomat nem adnám oda érte  az biztos

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25993 Dátum: 2008 Március 19, 22:48:07 »

a büdös kötsög fricc mekkhegeszette az ajtót 1cm ónozás 1cm gitt asse tudom hogy egyengessem ki  Cry
gyári after 67 kabrió?  Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25992 Dátum: 2008 Március 19, 22:44:31 »

a büdös kötsög fricc mekkhegeszette az ajtót 1cm ónozás 1cm gitt asse tudom hogy egyengessem ki  Cry

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25991 Dátum: 2008 Március 19, 21:47:31 »

Ma elvittem Tsigához a vasat. Sztem azóta már darabokban a motor  Smiley
Remélem jól tettem, hogy azt mondtam neki, hogy mind a 16 tőcsavart perselyezze meg, biztos ami biztos!

jol teted

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #25990 Dátum: 2008 Március 19, 21:35:49 »


Remélem jól tettem, hogy azt mondtam neki, hogy mind a 16 tőcsavart perselyezze meg, biztos ami biztos!
Na ezt jól elbaxtad, teknokolt neki, aztán had' szaladjon.  Evil
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #25989 Dátum: 2008 Március 19, 21:30:15 »

Ma elvittem Tsigához a vasat. Sztem azóta már darabokban a motor  Smiley
Remélem jól tettem, hogy azt mondtam neki, hogy mind a 16 tőcsavart perselyezze meg, biztos ami biztos!
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #25988 Dátum: 2008 Március 19, 15:35:25 »

Mai SZMB, azaz Szereltesd Mással Bogarad:
Elhoztam a felniket homokszórás és szinterezés után. Némi tanakodás után a 9006-os kódszámú világos szürke szinűek lettek. A 4 felnin végzett munkáért végül 16eFt-ot fizettem úgy, hogy a kerekek teljesen (mindkét oldalán és a gumi által takart részen is) festve lettek, 1 hét alatt készültek el.
Következett a gumis: a szép "új" felnik  újszerű Goodyear gumikat kaptak. Bár először 155-ös méretet kerestem, de kaptam egy jó ajánlatot 165-ös garnitúrára, ezért ezt vettem meg (ezért eladó lesz 2 db 155R15 méretű nyári Goodyear gumim.)
A komplett kerekeket elvittem a szervizbe, ahol egy hete műszakira készül az autó. Gyakorlatilag tavaly július óta nem használtam, csak néha beinditottam, ehhez képest csak a fékeket kellett rendbeszedni. Nem feltétele a sikeres vizsgának, de kértem még pár apróságot is. Még a korábbi eredetvizsgás papirokat és a biztositó igazolását kell eljuttatnom, és pénteken, vagy a jövő héten vizsgázhat a Bogár  Smiley
Ja, és még valami: a szomszéd szerelőaknán egy fém lökháritós, fém hűtőrácsos bordő R4 állt.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25987 Dátum: 2008 Március 19, 08:55:10 »

Valaki leirna nekem hogy mire jol az olaj nyomas szabalyzo "szelepek"  blokk aljan. Mit lehet ezzel allitani.
A problemam az hogy hidegen 7bar az olajnyomasom fordulaton viszont meleg motornal mar csak 1,5-2bar fordulaton.
Uzemmeleg motornal alapjaraton eppen 1bar.
Vagy ez normalis?
Valsz elore is koszi.

Teljesen normális, nekem is ennyi a nyomásom.

Az első szelep (ékszíjtárcsánál) hideg motornál nyit és nem engedi a nagy nyomást az olajhűtőre,a  hátsó (lendkeréknél) pedig a maximális értékét állítja be a nyomásnak, olyan 6-7 barnal nyit, egyébként zárva van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25986 Dátum: 2008 Március 19, 08:26:03 »

Valaki leirna nekem hogy mire jol az olaj nyomas szabalyzo "szelepek"  blokk aljan. Mit lehet ezzel allitani.
A problemam az hogy hidegen 7bar az olajnyomasom fordulaton viszont meleg motornal mar csak 1,5-2bar fordulaton.
Uzemmeleg motornal alapjaraton eppen 1bar.
Vagy ez normalis?
Valsz elore is koszi.
gyárilag semmit!az efektive nyit és zár 1 kört!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25985 Dátum: 2008 Március 18, 23:59:51 »

de ez az eredetimotor másikmotor ki motor be  Wink

ter értetlenkedsz bammeg akinek még műszere is van ehhez  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25984 Dátum: 2008 Március 18, 23:56:38 »

motor ki másik motor be  Wink
de ez az eredetimotor másikmotor ki motor be  Wink

06208005898
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25983 Dátum: 2008 Március 18, 22:46:11 »

Valaki leirna nekem hogy mire jol az olaj nyomas szabalyzo "szelepek"  blokk aljan. Mit lehet ezzel allitani.
A problemam az hogy hidegen 7bar az olajnyomasom fordulaton viszont meleg motornal mar csak 1,5-2bar fordulaton.
Uzemmeleg motornal alapjaraton eppen 1bar.
Vagy ez normalis?
Valsz elore is koszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25982 Dátum: 2008 Március 18, 22:31:16 »

valaki monnnnyameg hogy piszkáljamszét a blokkot hengerfejek lent vannak hogyan tovább? Huh milyen sorrendben?
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/moci-kibe.htm

de adja magát, mi is most csináltuk először két hete hétvégén Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25981 Dátum: 2008 Március 18, 22:28:56 »

ha működne én sem . meg sem nyikkan és dől az olaj mndkét végén... :-\ha van 5leted hogy brjam mozgásra  skíts

motor ki másik motor be  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25980 Dátum: 2008 Március 18, 22:27:46 »

 chilton's repair&tune-up guide tudok kölcsönadni ha kell
de nem szedném szét a helyedben ha működik
ha működne én sem . meg sem nyikkan és dől az olaj mndkét végén... :-\ha van 5leted hogy brjam mozgásra  skíts

06208005898
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25979 Dátum: 2008 Március 18, 22:24:11 »

valaki monnnnyameg hogy piszkáljamszét a blokkot hengerfejek lent vannak hogyan tovább? Huh milyen sorrendben?
 chilton's repair&tune-up guide tudok kölcsönadni ha kell
de nem szedném szét a helyedben ha működik

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25978 Dátum: 2008 Március 18, 22:22:36 »

Köszönöm szépen a részletes választ!
Én most épp -e kettő közt vacilálok.
Olajat nem eszi a gép, de hogyan tudnám megállapítani, hogy melyik kategóriába esik a motorom, kompresszió méréssel?
Ne bonyolítsd már...
Egyszerű, mint egy faék. 15W40, vagy 45. Tucatolaj, a márkásabbak sem túl drágák. Nekem eddig Castrol ment bele, GTX3 (állítólag már ez is pénzkidobás...), de már nem gyártják, átálltam a Mobil-ra.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25977 Dátum: 2008 Március 18, 22:20:10 »

valaki monnnnyameg hogy piszkáljamszét a blokkot hengerfejek lent vannak hogyan tovább? Huh milyen sorrendben?
olvasd el a váci bogarasok oldalán a motorkiszedés leírását. motorszétszedés is benne van
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #25976 Dátum: 2008 Március 18, 22:18:10 »


Tehát akkor mit bele?
Jó állapotú, olajat nem fogyasztó motorba én pl. Castrol GTX 15W40-et javasolok, esetleg valami részszintetikus 10W40-est, ezekből nagyon sok van a piacon, mindenki másra esküszik. (Én: Castrol, Motul, Motorex)

Kopott motorba, ami kicsit már csipegeti az olajat abba szintetikus vagy ásványi bázisú SAE 20W50-est, ezzel csendesebb is lesz, olajnyomása is erőre kap vele.


Köszönöm szépen a részletes választ!
Én most épp -e kettő közt vacilálok.
Olajat nem eszi a gép, de hogyan tudnám megállapítani, hogy melyik kategóriába esik a motorom, kompresszió méréssel?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25975 Dátum: 2008 Március 18, 22:15:03 »

valaki monnnnyameg hogy piszkáljamszét a blokkot hengerfejek lent vannak hogyan tovább? Huh milyen sorrendben?

Lásd: Haynes manual

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25974 Dátum: 2008 Március 18, 22:10:33 »

valaki monnnnyameg hogy piszkáljamszét a blokkot hengerfejek lent vannak hogyan tovább? Huh milyen sorrendben?

06208005898
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25973 Dátum: 2008 Március 18, 22:10:01 »

biztos hogy onnan ?
mennyi olajat töltöttél bele ?
harmónikacsövek ?
az a gumigyűrű amit hajlamosak vagyunk elfelejteni  ?
rendesen felütötted a szimeringet ? a régivel szokták akkor nem sérül (láttam csak , nem csináltam de nagy okosság)
biztosan nem sérült meg felütéskor ?
nem vettem észre hogy megsérült volna berakáskor.
Motorolaj csepeg? A nyelestengelyen is van egy szimmering, ne tévedj.

Vagy rosszul raktad be, vagy a futófelület már kopott a lendkeréken, esetleg rossz minőségű, ami kinyírja a szimmering tömítő ajkát.
igen a motor olaj lesz.olaj nivo pálca közepéig van benne.
milyen gumi gyürü???
a motor s a válto összerakásánál
a blokkon van egy kis rés, s ott csöpög jobban mint eddig mielött szimeringet cseréltem volna
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25972 Dátum: 2008 Március 18, 22:04:31 »

délelött fötengely szimeringet cseréltem az auton mert a válto s a motor között csöpögött az olaj.
de sajnos most néztem most is csöpög mitöl lehet ez??

biztos hogy onnan ?
mennyi olajat töltöttél bele ?
harmónikacsövek ?
az a gumigyűrű amit hajlamosak vagyunk elfelejteni  ?
rendesen felütötted a szimeringet ? a régivel szokták akkor nem sérül (láttam csak , nem csináltam de nagy okosság)
biztosan nem sérült meg felütéskor ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1361 1362 1363 1364 1365 [1366] 1367 1368 1369 1370 1371 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.