www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 10:53:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1343 1344 1345 1346 1347 [1348] 1349 1350 1351 1352 1353 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13311083 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26718 Dátum: 2008 április 08, 09:45:34 »

ki cseréltem a rendszerben az olajat és a légtaelenítés után ami kijött keveredett olaj azt nem akarom vissza önteni
az mitől lehet, hogy az első fék nem fog rendesen, új a munkahenger és jók a betétek-pfák, a hátsót állóra tudom fékezni de az első csak lassító berendezés

Fékezéskor előre billen a kocsi, az első fékeket ezért sokkal nehezebben lehet állóra fékezni. Lehet hogy minden OK, pláne, ha elöl nem tárcsaféked van. Esetleg egy fékpad? Smiley


tééényleg: próbáld rükvercben a fékezést  Grin lehet akkor az első fog blokkolni
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #26717 Dátum: 2008 április 08, 09:43:27 »

Fékezéskor előre billen a kocsi, az első fékeket ezért sokkal nehezebben lehet állóra fékezni. Lehet hogy minden OK, pláne, ha elöl nem tárcsaféked van. Esetleg egy fékpad? Smiley

az mitől lehet, hogy az első fék nem fog rendesen, új a munkahenger és jók a betétek-pfák, a hátsót állóra tudom fékezni de az első csak lassító berendezés
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26716 Dátum: 2008 április 08, 09:34:49 »

Mi az a NOS? Minek a rövidítése, vagy milyen márka ez????

NOS: New Old Stock, visszamaradt régi készlet.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26715 Dátum: 2008 április 08, 09:04:00 »

én nem szoktam!
köszi, majd kiderül.....remélem elég állítani

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26714 Dátum: 2008 április 08, 09:02:12 »

javító készlettel esetleg érdemes foglalkozi?
én nem szoktam!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26713 Dátum: 2008 április 08, 08:57:26 »

nem igazán!
javító készlettel esetleg érdemes foglalkozi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26712 Dátum: 2008 április 08, 08:55:25 »

csillag gabi?
ma délutánra kiderül, hogy mi a hiba lehet, hogy meglátogatom Sad

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26711 Dátum: 2008 április 08, 08:53:58 »

Én 97%-ba motorféket használok,ha nem múszály minek fékezni..
a mororféket használom én is de sok mókaficek aki lassabb és nem lehet mindig előzni........ Cool

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26710 Dátum: 2008 április 08, 08:53:06 »

ezt meg nézem, de lehet, hogy főfékh.
más tipusé is jó a bogárra mert keszthelyen szombatig nem biztos, hogy betudom szerezni a gyárit
csillag gabi?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26709 Dátum: 2008 április 08, 08:52:37 »

ezt meg nézem, de lehet, hogy főfékh.
más tipusé is jó a bogárra mert keszthelyen szombatig nem biztos, hogy betudom szerezni a gyárit
nem igazán!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26708 Dátum: 2008 április 08, 08:50:44 »

nem jó állitotad be!
szar  a föfék!

ezt meg nézem, de lehet, hogy főfékh.
más tipusé is jó a bogárra mert keszthelyen szombatig nem biztos, hogy betudom szerezni a gyárit

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26707 Dátum: 2008 április 08, 08:47:21 »

ki cseréltem a rendszerben az olajat és a légtaelenítés után ami kijött keveredett olaj azt nem akarom vissza önteni
az mitől lehet, hogy az első fék nem fog rendesen, új a munkahenger és jók a betétek-pfák, a hátsót állóra tudom fékezni de az első csak lassító berendezés

nem jó állitotad be!
szar  a föfék!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #26706 Dátum: 2008 április 08, 08:44:30 »

ki cseréltem a rendszerben az olajat és a légtaelenítés után ami kijött keveredett olaj azt nem akarom vissza önteni
az mitől lehet, hogy az első fék nem fog rendesen, új a munkahenger és jók a betétek-pfák, a hátsót állóra tudom fékezni de az első csak lassító berendezés

Én 97%-ba motorféket használok,ha nem múszály minek fékezni..
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26705 Dátum: 2008 április 08, 08:30:08 »

igen de azt ugy sem használod ki!
ki cseréltem a rendszerben az olajat és a légtaelenítés után ami kijött keveredett olaj azt nem akarom vissza önteni
az mitől lehet, hogy az első fék nem fog rendesen, új a munkahenger és jók a betétek-pfák, a hátsót állóra tudom fékezni de az első csak lassító berendezés

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26704 Dátum: 2008 április 08, 08:20:28 »

jó reggelt!
bogárba jó a dot4 -es fék olaj?
igen de azt ugy sem használod ki!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26703 Dátum: 2008 április 08, 08:08:50 »

jó reggelt!
bogárba jó a dot4 -es fék olaj?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26702 Dátum: 2008 április 08, 00:31:01 »

ezeknek honnan kellett megjönniük ? transilvanából  Cool
A forgalmazótól Tongue. Fateromék árulnak ilyesmiket és múlt héten rendeltettem vele, mivel akcióban volt. Így hozzájutottam nagyon nagyon kedvező áron.


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26701 Dátum: 2008 április 07, 23:53:47 »

Ma megjöttek az új SZMB kellékek Cheesy Cheesy Cheesy

ezeknek honnan kellett megjönniük ? transilvanából  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26700 Dátum: 2008 április 07, 23:37:23 »

Ma megjöttek az új SZMB kellékek Cheesy Cheesy Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26699 Dátum: 2008 április 07, 22:49:48 »

Lenne valaki oly kedves és lefényképezné nekem, hogy a hátsó ülés alatt a fesszabályozótól merre mennek a kábelek, és az akksi környékét is?
Nagyobb felbontású kép jöhet a privimre is. Köszi.
holnap csinálok jobb képet
A generátor vagy dinamótól megy egy 6-os, egy 2.5-es és egy 1.5(test) vezeték a fesszab. felé
A fesszab.tól megy  előre egy 6-os vagy 4-es, és egy 1.5-es a vissza jelzőnek
és még az aksi pozitív pólusától megy egy 6-os a fesszab.ra

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26698 Dátum: 2008 április 07, 22:43:05 »

Lenne valaki oly kedves és lefényképezné nekem, hogy a hátsó ülés alatt a fesszabályozótól merre mennek a kábelek, és az akksi környékét is?
Nagyobb felbontású kép jöhet a privimre is. Köszi.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26697 Dátum: 2008 április 07, 22:36:26 »

Csehszlowagen! Cool Wink
Azért nemkicsit voltam innovatív, valljuk be...
szerénységszmájli... Evil
 Grin Grin Grin Grin Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26696 Dátum: 2008 április 07, 22:33:18 »

Baszki! Most kell szólni!!??????
 Grin Grin Grin
Én megoldottam cucialista relációban. Hungarian look forever!!
Csehszlowagen! Cool Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26695 Dátum: 2008 április 07, 22:32:10 »

Mi az a NOS? Minek a rövidítése, vagy milyen márka ez????

Nekem a NitroOxidSystem jut eszembe elöször, de jelen helyzetben tán nem ez a helyes válasz.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #26694 Dátum: 2008 április 07, 22:17:49 »

Lenne valaki oly kedves és lefényképezné nekem, hogy a hátsó ülés alatt a fesszabályozótól merre mennek a kábelek, és az akksi környékét is?
Nagyobb felbontású kép jöhet a privimre is. Köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #26693 Dátum: 2008 április 07, 21:53:58 »

KÉrdés: mit tegyek ha az uj monza kipufogonem illeszkedik a kipufogonyílásra egyáltalán hogy lehet ez

Milyen?Kétoldalt dupla cső?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26692 Dátum: 2008 április 07, 21:14:52 »

Mi az a NOS? Minek a rövidítése, vagy milyen márka ez????
gyári original régi de uj stb.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26691 Dátum: 2008 április 07, 21:12:45 »

hogy nem gyári! nem NOS
Mi az a NOS? Minek a rövidítése, vagy milyen márka ez????

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26690 Dátum: 2008 április 07, 21:10:24 »

KÉrdés: mit tegyek ha az uj monza kipufogonem illeszkedik a kipufogonyílásra egyáltalán hogy lehet ez

hogy nem gyári! nem NOS

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #26689 Dátum: 2008 április 07, 21:09:17 »

KÉrdés: mit tegyek ha az uj monza kipufogonem illeszkedik a kipufogonyílásra egyáltalán hogy lehet ez
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26688 Dátum: 2008 április 07, 20:56:17 »

kár volt ennyit faragni van gyári(mexikoiba ) kézifék vissza jelzö!
ha nem kapsz 1es golf  csak 1 likkat kell furni
Egyébként egy unalmas délutánomba került... Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26687 Dátum: 2008 április 07, 20:55:40 »

kár volt ennyit faragni van gyári(mexikoiba ) kézifék vissza jelzö!
ha nem kapsz 1es golf  csak 1 likkat kell furni
Baszki! Most kell szólni!!??????
 Grin Grin Grin
Én megoldottam cucialista relációban. Hungarian look forever!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26686 Dátum: 2008 április 07, 20:51:59 »

Kézifék visszajelző kapcsolója. Matchbox kérdezte, én azért felrakom itt, publikus helyen, hátha érdekel még mást is... (szerintem jópáran jártatok úgy, hogy kicsit meg lett pörkölve a hátsó fék, amikor már kissé kopottas volt a betét... nekem nejem, meg apukám - pedig bogaras!! - sajna megtette, ezek után faragtam be ezt a kőkorszaki cuccot...)

Ilyen kapcsolót vettem az autósboltban. Ez a belső világítás kapcsolója, nem tudom, milyen autóba. Ez volt a legolcsóbb. Erre tekertem egy 8-as csavart (műanyagra menetet vágni gyerekjáték), illetve egy M5 csavart tettem bele, amit rögzítettem egy laposabbra reszelt anyával.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218654.jpg

Itt volt egy gyári lyuk, ezt fúrtam nagyobbra az M5 csavarhoz. Ide rögzítem a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218889.jpg


Így reszeltem le a kézifékkar hátából. Ez a reszelt felület nyomja az anyán keresztül a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218890.jpg

Itt van beépítve. Az utoksó képen a kézifékkar leengedve.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218891.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218938.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219021.jpg

Itt meg behúzva.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219022.jpg

A kapcsoló a testet szakítja meg, tehát a visszajelző lámpától egy barna szálat húztam a kapcsolóig, a lámpa másik sarujára a gyújtáson áramot kapó direkt szálról húztam plusz vezetéket a biztosítéktábláról.
A csavaranyával állítható a kapcsoló érzékenysége. Én javaslom valami nem gagyi (mint az enyém), jobb illesztésekkel ellátott kapcsoló vásárlását. A kézifékkart több lépcsőben reszeltem, nehogy nekiugorj, hogy leszedsz ennyi meg ennyi mmm-t. Ez volt a nem kis szívás. Reszel, kapcsolót betesz, kézifék behúz kattanásonként, nem jó, kapcsoló kiszed, megint reszel. Türelemjáték!
A saru érintkezőjét én lehajtottam, mert így éppen befér a kézifék gumiszoknyája alá. Így sikerült megcsinálnom - nem ki szívással - , hogy egy kattanás után bejelez a lámpa (nejemnek volt szokása "lágytojósan behúzni a kéziféket, ennek köszönhetően égett le két garnitúra fékpofa...)
Jó barkácsolást!


kár volt ennyit faragni van gyári(mexikoiba ) kézifék vissza jelzö!
ha nem kapsz 1es golf  csak 1 likkat kell furni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26685 Dátum: 2008 április 07, 20:51:20 »

De egyébként az emelőbaknak miért jó ha nincs? (nekem van. le kéne szednem?)  Huh Huh Huh
Nekem a gyári megreccsent. Mondom, oké, csere, ha már kassztnizni kell az autót. Dán Jopex, vagymittoménmi ment rá. Kasztnizás után megemeltem vele az autót. Framkón megroggyant. Seabj, négy év múlva muszáj volt a "mester" munkáját kijavítgatni, hát akkor ezt is megcsinálzuk ismét, megerősítve. Így is megnyekkent. Aztán minden két évben a rozsdát vakartam mellőle/róla, és alatta meg csak kornyadozott minden, lévén, hogy az első kerék oda veri az összes trutymót (pl. sós hókása, ami kifejezetten vas-oxid barát anyag...).
Csepp körtemuzsikám tele lett vel, és mivel már csak esztétikai elem volt az autón, huss, levágtam, és bizony jól tettem. Még 2 év, és lyuk lyuk hátán (így is foltozni kellett a padlólemeznek azt a részét, miután leszedtem... )

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26684 Dátum: 2008 április 07, 20:44:14 »

Én felbakoltam a kocsit. Szintén akna nélkül vágtam le az emelőszemet. Fasza a szemészorvos a kisvárdi kórházban... (ja, nem is szemész, hanem az ügyeletes fül-orr-gégész piszkálta ki a szaruhártyából a flex-szilánkot Shocked )
Jól szellőző védőszemüveget használj, mert én pont a párásodás miatt toltam a homlokomra a kocsi alatt fekve...
De egyébként az emelőbaknak miért jó ha nincs? (nekem van. le kéne szednem?)  Huh Huh Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26683 Dátum: 2008 április 07, 20:25:53 »

Kézifék visszajelző kapcsolója. Matchbox kérdezte, én azért felrakom itt, publikus helyen, hátha érdekel még mást is... (szerintem jópáran jártatok úgy, hogy kicsit meg lett pörkölve a hátsó fék, amikor már kissé kopottas volt a betét... nekem nejem, meg apukám - pedig bogaras!! - sajna megtette, ezek után faragtam be ezt a kőkorszaki cuccot...)

Ilyen kapcsolót vettem az autósboltban. Ez a belső világítás kapcsolója, nem tudom, milyen autóba. Ez volt a legolcsóbb. Erre tekertem egy 8-as csavart (műanyagra menetet vágni gyerekjáték), illetve egy M5 csavart tettem bele, amit rögzítettem egy laposabbra reszelt anyával.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218654.jpg

Itt volt egy gyári lyuk, ezt fúrtam nagyobbra az M5 csavarhoz. Ide rögzítem a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218889.jpg


Így reszeltem le a kézifékkar hátából. Ez a reszelt felület nyomja az anyán keresztül a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218890.jpg

Itt van beépítve. Az utoksó képen a kézifékkar leengedve.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218891.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218938.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219021.jpg

Itt meg behúzva.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219022.jpg

A kapcsoló a testet szakítja meg, tehát a visszajelző lámpától egy barna szálat húztam a kapcsolóig, a lámpa másik sarujára a gyújtáson áramot kapó direkt szálról húztam plusz vezetéket a biztosítéktábláról.
A csavaranyával állítható a kapcsoló érzékenysége. Én javaslom valami nem gagyi (mint az enyém), jobb illesztésekkel ellátott kapcsoló vásárlását. A kézifékkart több lépcsőben reszeltem, nehogy nekiugorj, hogy leszedsz ennyi meg ennyi mmm-t. Ez volt a nem kis szívás. Reszel, kapcsolót betesz, kézifék behúz kattanásonként, nem jó, kapcsoló kiszed, megint reszel. Türelemjáték!
A saru érintkezőjét én lehajtottam, mert így éppen befér a kézifék gumiszoknyája alá. Így sikerült megcsinálnom - nem ki szívással - , hogy egy kattanás után bejelez a lámpa (nejemnek volt szokása "lágytojósan behúzni a kéziféket, ennek köszönhetően égett le két garnitúra fékpofa...)
Jó barkácsolást!


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26682 Dátum: 2008 április 07, 19:57:32 »

Ilyen az aknanélküli élet.  Grin Grin
Mostmár megéritek miről beszéltem mikor mondtam féloldalasan meg alatta fekve esélytelen levágni az emelőbakokat... Valami lakatost kell találnom. Sőt olyat aki nekem alváz kivágás nélkül leszedi őket.....
Én felbakoltam a kocsit. Szintén akna nélkül vágtam le az emelőszemet. Fasza a szemészorvos a kisvárdi kórházban... (ja, nem is szemész, hanem az ügyeletes fül-orr-gégész piszkálta ki a szaruhártyából a flex-szilánkot Shocked )
Jól szellőző védőszemüveget használj, mert én pont a párásodás miatt toltam a homlokomra a kocsi alatt fekve...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #26681 Dátum: 2008 április 07, 19:12:08 »

ami enyhén hátrafelé áll, az az üresjárati; ami a jobb hátsó kerék felé néz, az a padlógázos/magas fordszámos
Akkor üresjáratinak g55 és a másik? arra még a könyv sem ír méretet!
most gyári fúvókák vannak benne, kiv az üresjárati:)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26680 Dátum: 2008 április 07, 19:01:50 »

énis igy vagyok vele pedig pöckölt motorom van de nem szivesen taposom ki a lelkét,sokba volt Grin
nem is kell. Arra a Bugyuti Stift waló.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26679 Dátum: 2008 április 07, 19:00:54 »

1200-nál 115??? Én már száz fölé sajnálom hajszolni... 80-90 az utazó nálam...

énis igy vagyok vele pedig pöckölt motorom van de nem szivesen taposom ki a lelkét,sokba volt Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Oldalak: 1 ... 1343 1344 1345 1346 1347 [1348] 1349 1350 1351 1352 1353 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.