www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 20:45:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921347 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1318 1319 1320 1321 1322 [1323] 1324 1325 1326 1327 1328 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14713036 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #27731 Dátum: 2008 Május 12, 20:06:55 »

miylen motor mit tud sbt?????? Grin
Várj, próbálom megfejteni.  Grin
Enigma  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27730 Dátum: 2008 Május 12, 20:03:53 »

Úgy is jön lassan az 500km-es olajcsere, szelepállítás, ott majd lehet, hogy javul a helyzet.
Nagyon nyersen járt még az a moci, van mit összekopnia.  Wink
miylen motor mit tud sbt?????? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #27729 Dátum: 2008 Május 12, 19:47:15 »

Valószínűleg az üzemanyagellátó rendszerben van a bibi, pumpával vagy karbival!
Úgy is jön lassan az 500km-es olajcsere, szelepállítás, ott majd lehet, hogy javul a helyzet.
Nagyon nyersen járt még az a moci, van mit összekopnia.  Wink
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #27728 Dátum: 2008 Május 12, 17:47:45 »

fékcsőveket hol lehet keszíttetni Bp-en ? Tud valaki valami jó helyet ?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #27727 Dátum: 2008 Május 12, 13:51:49 »

szereztem egy jo váltot csak ninncs benne féltengely hogyan
kell összerakni?
valakinek valami jo javaslat hogyan kezdjem el
sikerült egyet összeraknom de amikor a féltengely csöveket elkezdtem meghuzni megszorult s nem mozog a féltengely fixen van ez gondolom nem jo, mi lehet a baj?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27726 Dátum: 2008 Május 12, 13:10:01 »

Ereszt? Akkor az biztos yokohama, pffff  Wink Kiss
Szerintem az meg pont barati. Nekem a kesztyutartoban levo kis cetlin 1.3 bart emleget, de az ugye katasztrofalisan keves, gondolom az akkori gumikhoz/gumi oldakfalakhoz irtak ... En es meg sok bogaras ismerosom az elsot 2.0 -ra, a hatsot 2.2re szoktuk fujni [ha yokohamank van, akkor azt kicsit tobbre, mer' ugyis ereszt ...  Wink  Grin]
NEM! NEM ERESZT!
Mikor feltettük a felnikre, 2,2-t kértem mind a 4-be, és most is pontosan annyi volt benne!!  Tongue
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27725 Dátum: 2008 Május 12, 12:58:32 »

Hócipőm telitődik...
Múlt héten átgurultam a Bogárral a 3 sarokra levő szerelőhöz, hogy nézze meg a féket. Pénteken hivott, hogy menjek át. A friss vizsgás autón (nem ő csinálta) kb. 100-150 km után a bal első keréknél levő fékbetét megégve, 4-5 darabra széttörve, a jobb hátsó keréknél ismét szivárog a folyadék a fékmunkahengerből, de most már a nemrég szinterezett fenire. Ezzel az autóval indultam Rajzásra, de szerencsére még itt Szolnokon megadta magát a gépezet, haza tudtam gurulni vele...

Én ezért cserélem a munkahengert, nem pedig felújítom.


                             GNX-967
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #27724 Dátum: 2008 Május 12, 10:45:56 »

Hócipőm telitődik...
Múlt héten átgurultam a Bogárral a 3 sarokra levő szerelőhöz, hogy nézze meg a féket. Pénteken hivott, hogy menjek át. A friss vizsgás autón (nem ő csinálta) kb. 100-150 km után a bal első keréknél levő fékbetét megégve, 4-5 darabra széttörve, a jobb hátsó keréknél ismét szivárog a folyadék a fékmunkahengerből, de most már a nemrég szinterezett fenire. Ezzel az autóval indultam Rajzásra, de szerencsére még itt Szolnokon megadta magát a gépezet, haza tudtam gurulni vele...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27723 Dátum: 2008 Május 11, 19:27:39 »





[imghttp://img3.tar.hu/buggarage/size2/34628372.jpg][/img]
beindult a polir meló

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27722 Dátum: 2008 Május 10, 22:01:43 »

Ja és tegnap este a szokásos TBK-s havi összeröfire Öcsisajttal mentem és megint nekiállt megtorpangatni.... ááááááááááááááááá!
Kezd nagyon elegem lenni...
teligázzal nyomjad, akkor jó lesz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #27721 Dátum: 2008 Május 10, 17:51:11 »

Köszi srácok - Hortobágy helyett itthon 'woodstockizok': gyártom a fa ülőgarnitúrát.

.........
 Grin
A Bogárba??? Shocked
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #27720 Dátum: 2008 Május 10, 17:47:18 »

egy komplett tartály szivattyúval belekerül az alant említettekből mintegy 500 forintba is.
akkor meg minek senyvedni? :-PP

Én már a második ablakmosó tartályt vettem,de mindegyik elengedi a vizet (nem a rendeltetésszerű használatkor!), ahol. a tartály alján van a kis "csöcs", erre kell ráhúzni a hozzá adott kis átlátszó tömlőt, ami megy a szivattyúhoz..., na itt szépen elcsöpög, mert nem megy rá úgy a cső, hogy teljesen tömítsen...
Ragasszam rá, vagy mi a frászt kéne csinálni vele...?
Ja és tegnap este a szokásos TBK-s havi összeröfire Öcsisajttal mentem és megint nekiállt megtorpangatni.... ááááááááááááááááá!
Kezd nagyon elegem lenni...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
matchbox
« Hozzászólás #27719 Dátum: 2008 Május 10, 15:13:32 »

egy komplett tartály szivattyúval belekerül az alant említettekből mintegy 500 forintba is.
akkor meg minek senyvedni? :-PP
Köszi srácok - Hortobágy helyett itthon 'woodstockizok': gyártom a fa ülőgarnitúrát.
Néztek rám, mint aki a Holdról jött, amikor tartály nélküli szivattyút kerestem. Előszőr SKODA-vackot akartak rámsózni gyenge 4000-ért, de azt jól leszóltam. Így kaptam egy noname félkilós orosz kézigránátot 2400-ért; szerintem teherautóé lehet: na az nyomja rendesen, még a szomszéd kertjébe is jutott az ablakmosóból (nem vicc).
Tartsatok ki a hosszú hétvégén - nemsokára eljön a kedd reggel!!
 Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27718 Dátum: 2008 Május 10, 12:30:18 »

csak ezek belsősök "az a baj"  Grin matchbox kolléga meg külsőst keresne
egy komplett tartály szivattyúval belekerül az alant említettekből mintegy 500 forintba is.
akkor meg minek senyvedni? :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #27717 Dátum: 2008 Május 10, 06:59:25 »

lada, waresz, trabi (az elektronyos verzió)
ezek mind olcsók és faszák.
csak ezek belsősök "az a baj"  Grin matchbox kolléga meg külsőst keresne

Robpanzer
« Hozzászólás #27716 Dátum: 2008 Május 09, 23:07:04 »

Üdv!
A dinamó külső fesszabályzója jó generátorhoz is?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27715 Dátum: 2008 Május 09, 22:09:01 »

Sziasztok!
Milyen ablakmosó-szivattyút éredemes beszerezni - 120-as SKODÁ-é bírta vagy egy hétig.
Ablakmosó tartály nélküliben gondolkodok - mivel az megmaradt a drága bébekeli keréknyomásos-rendszerből.
 Huh

lada, waresz, trabi (az elektronyos verzió)
ezek mind olcsók és faszák.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #27714 Dátum: 2008 Május 09, 20:01:27 »

Sziasztok!
Milyen ablakmosó-szivattyút éredemes beszerezni - 120-as SKODÁ-é bírta vagy egy hétig.
Ablakmosó tartály nélküliben gondolkodok - mivel az megmaradt a drága bébekeli keréknyomásos-rendszerből.
 Huh
VW lámpamosószivattyú ,na az keni rendesen és tuti hogy bírja

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #27713 Dátum: 2008 Május 09, 18:47:53 »

Engem nem.... Ha 2,0 alatt volt hátul, akkor kanyarban hajlamos volt elmászni az úton... főleg némi gázadás kíséretében...
Ezek a Michelin Energy-k úgy látszik ezt a nyomás szeretik... Grin
Hát ha én pestre megyek/mentem eddig, akkor leengedtem 1-1,2 bar magasságára, tény hogy nagyobb a defektveszély, de nem bírtam máshogy...
De most már remélem megoldódik a lengéscsillapító kérdés! Evil

matchbox
« Hozzászólás #27712 Dátum: 2008 Május 09, 15:32:21 »

Sziasztok!
Milyen ablakmosó-szivattyút éredemes beszerezni - 120-as SKODÁ-é bírta vagy egy hétig.
Ablakmosó tartály nélküliben gondolkodok - mivel az megmaradt a drága bébekeli keréknyomásos-rendszerből.
 Huh
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 09, 16:52:22 írta matchbox »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #27711 Dátum: 2008 Május 09, 13:58:55 »

Titeket nem ráz szét a kocsi?
Mikor még volt felnim meg kerekem... azok a régi szép idők.....  Grin Grin Grin
Noh akkor elöl 1.5 hátul 1.7-re voltak fújva. Leszrom ha szarul kopik, de ha 2 fölé löktem mindig éreztem a kavicsokat a kerék alatt..

Engem nem.... Ha 2,0 alatt volt hátul, akkor kanyarban hajlamos volt elmászni az úton... főleg némi gázadás kíséretében...
Ezek a Michelin Energy-k úgy látszik ezt a nyomás szeretik... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #27710 Dátum: 2008 Május 09, 12:43:29 »

Titeket nem ráz szét a kocsi?
Mikor még volt felnim meg kerekem... azok a régi szép idők.....  Grin Grin Grin
Noh akkor elöl 1.5 hátul 1.7-re voltak fújva. Leszrom ha szarul kopik, de ha 2 fölé löktem mindig éreztem a kavicsokat a kerék alatt..
Elöl 1,8 hátul 2,0. Gumibogi ennyire fújta nekem meg teccik ez az érték.  Smiley
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #27709 Dátum: 2008 Május 09, 11:49:11 »

Én az eksőket 1,8-2,0-re, a hátsókat meg 2,0-2,2-re szoktam felfújni... ezek úgy elég jó értékek, tapasztalatom szerint...

Titeket nem ráz szét a kocsi?
Mikor még volt felnim meg kerekem... azok a régi szép idők.....  Grin Grin Grin
Noh akkor elöl 1.5 hátul 1.7-re voltak fújva. Leszrom ha szarul kopik, de ha 2 fölé löktem mindig éreztem a kavicsokat a kerék alatt..
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #27708 Dátum: 2008 Május 09, 09:11:17 »

Leon1303
a központi karbi megvan még?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #27707 Dátum: 2008 Május 09, 07:12:23 »

Ereszt? Akkor az biztos yokohama, pffff  Wink Kiss
Szerintem az meg pont barati. Nekem a kesztyutartoban levo kis cetlin 1.3 bart emleget, de az ugye katasztrofalisan keves, gondolom az akkori gumikhoz/gumi oldakfalakhoz irtak ... En es meg sok bogaras ismerosom az elsot 2.0 -ra, a hatsot 2.2re szoktuk fujni [ha yokohamank van, akkor azt kicsit tobbre, mer' ugyis ereszt ...  Wink  Grin]

Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #27706 Dátum: 2008 Május 09, 06:37:08 »

Én ezt jó messzire elhajítottam. Két napig játszottam szíjtárcsák cserélgetésével mire rájöttem miért ömlik mellette az olaj. Haverom szintén, így járt de ő az alu szíjtárcsára fogta. Aztán mióta levette a szűrőt neki is megszünt az olajfolyás.     

Lehet, hogy ettől olajos nekem is ott az ékszíjtárcsánál??? Shocked Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #27705 Dátum: 2008 Május 09, 06:36:10 »

Hétvégén a kúton fújtam a gumikba egy kis luftot, mert mintha a hátsók nem lettek volna tökéletesek.
Emlékszem, hogy mikor tették fel, mind a 4-et 2,2 bar-ra fújták.
Most az elsőkbe raktam 2,4-et, hátsókba 2,6-ot!
Remélem az nem sok! (?)
(ilyen jellegű felírást nem találtam sehol sem a gumikon)

Én az eksőket 1,8-2,0-re, a hátsókat meg 2,0-2,2-re szoktam felfújni... ezek úgy elég jó értékek, tapasztalatom szerint...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27704 Dátum: 2008 Május 09, 03:21:05 »

Off
Mennyiből jön ki egy ilyen otthoni fényezés?
On
Hat amilyen Zolinak lett az meg olcso ... ;-) Parezer viszont annal kevesebbet er...
Nekem az osszes hozzavalo (csiszolopapirok, oldoszerek, 1l 2K festek, 2.5kg 2K gitt, 1l 2K szorogitt, takarofoliak, rezgocsiszolo, porvedo maszk, festekszoro pisztoly, szilikon lemoso, stb) kijott kb 30kHUFbol, a festekbolban hagytam ebbol 20kHUFot, de ott a szivemhez kaptam, mer' nagyon ki voltam szamitva es aszittem, h kevesebbol meguszom (~15kHUFra szamitottam). Szoval vegulis nem osszeg es legalabb megtanultam, hogy hogy kell, elkovettem valoszinuleg majdnem minden hibat amit el lehet kezdokent, de ezeket igyekeztem korrigalni mind, szoval a vegen szep lesz... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27703 Dátum: 2008 Május 09, 00:11:03 »

Hétvégén a kúton fújtam a gumikba egy kis luftot, mert mintha a hátsók nem lettek volna tökéletesek.
Ereszt? Akkor az biztos yokohama, pffff  Wink Kiss

Idézet
Most az elsőkbe raktam 2,4-et, hátsókba 2,6-ot!
Remélem az nem sok! (?)
Szerintem az meg pont barati. Nekem a kesztyutartoban levo kis cetlin 1.3 bart emleget, de az ugye katasztrofalisan keves, gondolom az akkori gumikhoz/gumi oldakfalakhoz irtak ... En es meg sok bogaras ismerosom az elsot 2.0 -ra, a hatsot 2.2re szoktuk fujni [ha yokohamank van, akkor azt kicsit tobbre, mer' ugyis ereszt ...  Wink  Grin]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 09, 03:15:36 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27702 Dátum: 2008 Május 09, 00:06:51 »

Hétvégén a kúton fújtam a gumikba egy kis luftot, mert mintha a hátsók nem lettek volna tökéletesek.
Emlékszem, hogy mikor tették fel, mind a 4-et 2,2 bar-ra fújták.
Most az elsőkbe raktam 2,4-et, hátsókba 2,6-ot!
Remélem az nem sok! (?)
(ilyen jellegű felírást nem találtam sehol sem a gumikon)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27701 Dátum: 2008 Május 08, 23:17:05 »

Vettem a Homasitában egy kartergáz szűrőt és feltettem az olajbetöltőnél lévő csatlakozásra, a másikat, meg ami a karbiról megy fel, azt meg ledugóztam...
Ennyi!
Én ezt jó messzire elhajítottam. Két napig játszottam szíjtárcsák cserélgetésével mire rájöttem miért ömlik mellette az olaj. Haverom szintén, így járt de ő az alu szíjtárcsára fogta. Aztán mióta levette a szűrőt neki is megszünt az olajfolyás.     
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 08, 23:19:21 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27700 Dátum: 2008 Május 08, 21:50:43 »

25 km után:

állítottam a karbin, már van alapjárat  Grin
első gázra fullad, torpan, második fröccsöt már veszi és megindul.
nem tudtam rájönni, hogy kevés neki a cucc, vagy sok. valamikor kis gáz állásnál megindul, máskor meg csak padlóra.
ótópályán elértem a varázslatos 120km/h-t. tehát nincs hiba az anyagban,tud vele menni a verda, csak rendesen hozzá kell kalibrálni a karburátort... (remélem ez is megtörténik valamikor)

játszani kell a gázzal, nem anyira eggyértelmű szegénykének, hogy mostantól csak ez van  Evil

a simson rögtön megszerette az új anyagot, megy mint a golyó -> motorhatu.hu topik  Cool

maj djól belemossa az eddig belekövült szmötyiket a tankból a karbiba  Evil

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #27699 Dátum: 2008 Május 08, 21:08:54 »

25 km után:

állítottam a karbin, már van alapjárat  Grin
első gázra fullad, torpan, második fröccsöt már veszi és megindul.
nem tudtam rájönni, hogy kevés neki a cucc, vagy sok. valamikor kis gáz állásnál megindul, máskor meg csak padlóra.
ótópályán elértem a varázslatos 120km/h-t. tehát nincs hiba az anyagban,tud vele menni a verda, csak rendesen hozzá kell kalibrálni a karburátort... (remélem ez is megtörténik valamikor)

játszani kell a gázzal, nem anyira eggyértelmű szegénykének, hogy mostantól csak ez van  Evil

a simson rögtön megszerette az új anyagot, megy mint a golyó -> motorhatu.hu topik  Cool
Kicsit tekerj rá, keveset kap belőle, több kell neki, dúsíts rajta. Hortobágyon már várni fogy a másik "szeszkazán" ! Evil Grin Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #27698 Dátum: 2008 Május 08, 20:55:36 »

OFF

és be lett vezetve h OFFolj vmit ha nem ahhoz a témához tartozik Grin
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #27697 Dátum: 2008 Május 08, 20:51:13 »

esetleg a "nők" és a "viccek" topicba is berakhatnád vagy háromszor ezt az igényt... köszi.

bocs
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27696 Dátum: 2008 Május 08, 20:47:31 »

Helló
Tudom hogy nem ide tartozik, de sajna nem valami aktívak az eladó cuccokban a srácok!!
Vennék gépháztetőre csomagtartót!! 68-as a bogaram!!
Elég sürgős lenne...
Ajánlatokat várom privátban is!! köszi helló

esetleg a "nők" és a "viccek" topicba is berakhatnád vagy háromszor ezt az igényt... köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27695 Dátum: 2008 Május 08, 20:38:10 »

Hello mindenkinek!
a hátsó szilent csere nagy munka, cserélni kell a torziófedelet is?

fedelet miért kéne?
az egy darab vas, oszt szeva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #27694 Dátum: 2008 Május 08, 18:35:00 »

Na! Ma végre gurultam egy jót Öcsisajtommal... El kellett mennem Dunaalmásra, és gondoltam, próbaút!!
Nagyon jó érzés volt...
Még azért van mit finomítani rajta, de elég jól ment.... még van egy kis tétovázás a gázadáskor, de nagyon kevés...
Ez még lehet, hogy a gyújtásállítás miatt van, mert szerintem még nincs a jó helyén...
De már megy, nem is akárhogy.... Juhéjjjjj!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27693 Dátum: 2008 Május 08, 17:52:06 »

Hello mindenkinek!
a hátsó szilent csere nagy munka, cserélni kell a torziófedelet is?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #27692 Dátum: 2008 Május 08, 17:04:02 »

Nyomtam ma a bogárba 38liter E85öt (105ös oktánszámú) (230ft/liter)


25 km után:

állítottam a karbin, már van alapjárat  Grin
első gázra fullad, torpan, második fröccsöt már veszi és megindul.
nem tudtam rájönni, hogy kevés neki a cucc, vagy sok. valamikor kis gáz állásnál megindul, máskor meg csak padlóra.
ótópályán elértem a varázslatos 120km/h-t. tehát nincs hiba az anyagban,tud vele menni a verda, csak rendesen hozzá kell kalibrálni a karburátort... (remélem ez is megtörténik valamikor)

játszani kell a gázzal, nem anyira eggyértelmű szegénykének, hogy mostantól csak ez van  Evil

a simson rögtön megszerette az új anyagot, megy mint a golyó -> motorhatu.hu topik  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1318 1319 1320 1321 1322 [1323] 1324 1325 1326 1327 1328 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.