www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 14:30:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1302 1303 1304 1305 1306 [1307] 1308 1309 1310 1311 1312 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14708910 alkalommal)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28371 Dátum: 2008 Június 04, 20:25:29 »

Bár az első lökösöd teteje tényleg folytonosság hiányos.  Undecided
Tudom, ezért kérdeztem. A hátsó korához képest szép

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #28370 Dátum: 2008 Június 04, 20:20:27 »

és létezik valami csodalötty-szer, amivel lehet kezelni a pöttyöket, hogy legalább ne legyen több?
SZVSZ szinte bármelyik krómpucoló paszta jó lesz.
Bár az első lökösöd teteje tényleg folytonosság hiányos.  Undecided
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28369 Dátum: 2008 Június 04, 20:20:08 »

Krómtisztítóval  Grin Lehet ilyet kapni, de jó a Cif+szivacs is, után aátdörgölöd prevent pasztával azt ok.
Grin ezt már megkapta

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28368 Dátum: 2008 Június 04, 20:19:11 »

és létezik valami csodalötty-szer, amivel lehet kezelni a pöttyöket, hogy legalább ne legyen több?
Krómtisztítóval  Grin Lehet ilyet kapni, de jó a Cif+szivacs is, után aátdörgölöd prevent pasztával azt ok.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28367 Dátum: 2008 Június 04, 20:18:11 »

jaja ez így van. (nekem is)
és létezik valami csodalötty-szer, amivel lehet kezelni a pöttyöket, hogy legalább ne legyen több?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28366 Dátum: 2008 Június 04, 20:09:03 »

Volt egy érzésem, hogy ez lesz a válasz Undecided
jaja ez így van. (nekem is)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28365 Dátum: 2008 Június 04, 20:08:27 »

Barátkozz meg egy használt gyári patinájával.  Wink
Volt egy érzésem, hogy ez lesz a válasz Undecided

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28364 Dátum: 2008 Június 04, 20:07:21 »

sokat halogatott képek:
http://kep.tar.hu/kanyarkiraly/
lehet vesézni!!

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #28363 Dátum: 2008 Június 04, 19:51:31 »

Esztétikai kérdés:
Lököst érdemes újra krómoztatni, és ha igen tudjátok, hogy hol? Az újakat mindenki szídja, hogy vacakok, szépet meg épeszű nem ad el, sztem.
A krómoztatás magyarországi viszonylatban kb szarabb mint a sokat szidott új lökös.
Nem beszélve arról hogy ebben a méretben piszok drága.
Barátkozz meg egy használt gyári patinájával.  Wink
Asszem Porsche árult szép bontottat.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28362 Dátum: 2008 Június 04, 19:12:35 »

Esztétikai kérdés:
Lököst érdemes újra krómoztatni, és ha igen tudjátok, hogy hol? Az újakat mindenki szídja, hogy vacakok, szépet meg épeszű nem ad el, sztem.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #28361 Dátum: 2008 Június 04, 13:12:05 »

végre vissza lett rakva a benzintank a hétvégén
azóta 2 szer megjárattam a gépet 20-20 km en
és mit látok mikor hazaérek, csöpög az olaj, nem kicsit, szépen lassan, állás után szerintem megállt a csöpögés de amíg ment a motor addig jöttek a .....
vmi ötlet hogy mé csinálja?
szelepfedélnél vagy lyukas a lökőrúd csöve / mindkettőben volt részem a lyukas csőnél csak akkor folyt mikor járt a motor, ahogy leállítottam megszűnt
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28360 Dátum: 2008 Június 04, 12:56:52 »

végre vissza lett rakva a benzintank a hétvégén
azóta 2 szer megjárattam a gépet 20-20 km en
és mit látok mikor hazaérek, csöpög az olaj, nem kicsit, szépen lassan, állás után szerintem megállt a csöpögés de amíg ment a motor addig jöttek a cseppek  a motor jobb oldaláról, illetve inkább a hőcserélőről
kérdés mitől lehet ez!?
10 w 40 es olaj, mielőttt a csöpögést láttam hazafelé felhúzattam a gépet 100 ra kb fél percre  , először mióta nálam van,gondoltam most lett nemrég kiszedve a motor csak bírja, de hát nem
főtengelyszimerint most lett cserélve
mivel nemrég van nálam olajcseréje  most volt kb 1 hónapja, 5 napja állítottam az olajszintet pont a felső vonalra a pálcán, most meg 3/4 eden van csak, közbe volt XV. kerbe egy kur*va rázós utam is, ahol a kipufogóból a megszilárdult tömítőpaszta is kipotyogott
nem tom ezeknek lehet-e közük a dologhoz, de hátha
vmi ötlet hogy mé csinálja?

Szelepfedél alól folyik, nem? Nézzed meg, oldalt leginkább attól szokott. Meglepően sokat el tud így veszíteni, nálam akkor volt ilyen, mikor megynyúlt a szelepfedél-tartó rugó kicsit.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #28359 Dátum: 2008 Június 04, 11:48:03 »

én meg ráfogtam egy kulccsal ami ilyen rászorítós és kihúztam izomból Smiley a régi úgyis a kukába ment
én meg beletörtem egy már teljesen elrohadt furulyát tőből, miután ezekat a módszereket alkalmaztam. aztán végül csak kiműtöttem a bent ragadt darabokat, da satu, véső, kapalács segítséggel

annyi tanácsot tudok adni, hogy kenjetek be petróleumot vagy csavarlazítót a dob és a furulya közé, aztán ha más nem segít, meg lehet próbálni egy fakockát a furulya végéhez illeszteni és azon keresztük kiskapaláccsal befelé ütögetni, kocogtatni. ha befelé picit megindul, már jönni fog kifelé is szerintem
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28358 Dátum: 2008 Június 04, 11:35:14 »

Szerintem csak gyurnod kene egy kicsit(?) ! :-)
Viccet felreteve: en is most csereltem le a rozsdas, gyurott furulyaimat szep fenyes, ciripelosokre. Ehhez eloszor el kellett tavolitani a regieket, elegge be voltak rohadva.
Nekem a kovetkezokeppen sikerult: jol megmarkoltam es elkezdtem enyhe kifele huzas mellett jobbra-balra, es fol-le rangatni a furulyat (ugralt az egesz auto), majd mikor lattam, hogy van eredmeny (mondjuk fel mm), akkor valtottam, kozepes erosseggel huztam kifele es korbe-korbe mozgattam a furulya veget, mint ha be akartam volna kurblizni valamit (a kocsinak persze rendesen korbe-korbe jart a feneke). Rendkivul faraszto volt, erosen kellett csinalni, 30-40 eros tekeres utan jott ki ujabb fel mm-t. Ha jol csinalod, akkor a tekergetessel ellentetes iranyban elforog a dobban a furulya. Kijatszottam egy kb 5 mm-nyit, majd a tobbi szerencsere konnyeden kicsusszant. A dobban levo lyuk fala teljesen simara csiszolodott, mire kijott a regi furulya, az uj mar konnyeden csusszant a helyere.

én meg ráfogtam egy kulccsal ami ilyen rászorítós és kihúztam izomból Smiley a régi úgyis a kukába ment
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28357 Dátum: 2008 Június 04, 06:59:16 »

A www.vw-resource.com oldalon a barátaink azt javasolják, hogy 1 inch-nyire húzzuk kijjebb a furulyákat, akkor csekkoljuk a hangot.
koszi az infot, ezt jo tudni :-) meg ma beallitom az enyemeket is, az egyiket direkt tovig toltam, a masikat meg kb 1 inchnyire kihuztam, mer' nem tudtam, hogy melyik allas a helyes. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
matchbox
« Hozzászólás #28356 Dátum: 2008 Június 04, 06:00:22 »

Bilincset szedd le. Vastagon tekerd körbe ronggyal, és próbálkozz csőfogóval (vízpumpafogónak is híjják...), de nagyon óvatosan, mert meroppanthatod, vagy a rongyon átharap a fogó, és karcos lesz. Finoman oda-vissza kell mozgatni, és szerintem ne a drága WD 40-nel fújd, hanem a legolcsóbb csavarlazítóval, vagy petróleummal. Megvan egyébként valahol, hogy hány mm-re kell kilógnia gyárilag. És bizony nem mindegy, mert ha nagyon ki van húzva, hallhatóan nagyobb a hangja. Ha meg nagyon betolod, szerintem nagyon fojt.
Nem jut eszembe a faszi neve, német csóka írt egy könyvet, bogarak karbantartásáról, apámnál van német nyelvű, tele robbantott rajzokkal, na abban van benne.
A www.vw-resource.com oldalon a barátaink azt javasolják, hogy 1 inch-nyire húzzuk kijjebb a furulyákat, akkor csekkoljuk a hangot.
matchbox
« Hozzászólás #28355 Dátum: 2008 Június 04, 05:54:50 »

Szerintem csak gyurnod kene egy kicsit(?) ! :-)
Viccet felreteve: en is most csereltem le a rozsdas, gyurott furulyaimat szep fenyes, ciripelosokre. Ehhez eloszor el kellett tavolitani a regieket, elegge be voltak rohadva.
Nekem a kovetkezokeppen sikerult: jol megmarkoltam es elkezdtem enyhe kifele huzas mellett jobbra-balra, es fol-le rangatni a furulyat (ugralt az egesz auto), majd mikor lattam, hogy van eredmeny (mondjuk fel mm), akkor valtottam, kozepes erosseggel huztam kifele es korbe-korbe mozgattam a furulya veget, mint ha be akartam volna kurblizni valamit (a kocsinak persze rendesen korbe-korbe jart a feneke). Rendkivul faraszto volt, erosen kellett csinalni, 30-40 eros tekeres utan jott ki ujabb fel mm-t. Ha jol csinalod, akkor a tekergetessel ellentetes iranyban elforog a dobban a furulya. Kijatszottam egy kb 5 mm-nyit, majd a tobbi szerencsere konnyeden kicsusszant. A dobban levo lyuk fala teljesen simara csiszolodott, mire kijott a regi furulya, az uj mar konnyeden csusszant a helyere.
Nekem se jött le másként - plusz csőfogóval könnyítettem magamon.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28354 Dátum: 2008 Június 04, 03:09:37 »

Megvolt! 40 kilóméteres túra után is próbáltam a forró furulyát huzkodni... Nemment.
Szerintem csak gyurnod kene egy kicsit(?) ! :-)
Viccet felreteve: en is most csereltem le a rozsdas, gyurott furulyaimat szep fenyes, ciripelosokre. Ehhez eloszor el kellett tavolitani a regieket, elegge be voltak rohadva.
Nekem a kovetkezokeppen sikerult: jol megmarkoltam es elkezdtem enyhe kifele huzas mellett jobbra-balra, es fol-le rangatni a furulyat (ugralt az egesz auto), majd mikor lattam, hogy van eredmeny (mondjuk fel mm), akkor valtottam, kozepes erosseggel huztam kifele es korbe-korbe mozgattam a furulya veget, mint ha be akartam volna kurblizni valamit (a kocsinak persze rendesen korbe-korbe jart a feneke). Rendkivul faraszto volt, erosen kellett csinalni, 30-40 eros tekeres utan jott ki ujabb fel mm-t. Ha jol csinalod, akkor a tekergetessel ellentetes iranyban elforog a dobban a furulya. Kijatszottam egy kb 5 mm-nyit, majd a tobbi szerencsere konnyeden kicsusszant. A dobban levo lyuk fala teljesen simara csiszolodott, mire kijott a regi furulya, az uj mar konnyeden csusszant a helyere.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28353 Dátum: 2008 Június 03, 23:16:12 »

melegítés?

Megvolt! 40 kilóméteres túra után is próbáltam a forró furulyát huzkodni... Nemment.

Gyuszkó!
Énis már a csőfogóra gondoltam, mert hülyén fest hogy az egyik másfél centivel bentebb van a másiktól. a bentebbit akarnám kintebb húzni. AZ úgy jól mutat.  Grin Hogy úgy egészséges-e.........
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28352 Dátum: 2008 Június 03, 23:12:37 »

végre vissza lett rakva a benzintank a hétvégén
azóta 2 szer megjárattam a gépet 20-20 km en
és mit látok mikor hazaérek, csöpög az olaj, nem kicsit, szépen lassan, állás után szerintem megállt a csöpögés de amíg ment a motor addig jöttek a cseppek  a motor jobb oldaláról, illetve inkább a hőcserélőről
kérdés mitől lehet ez!?
10 w 40 es olaj, mielőttt a csöpögést láttam hazafelé felhúzattam a gépet 100 ra kb fél percre  , először mióta nálam van,gondoltam most lett nemrég kiszedve a motor csak bírja, de hát nem
főtengelyszimerint most lett cserélve
mivel nemrég van nálam olajcseréje  most volt kb 1 hónapja, 5 napja állítottam az olajszintet pont a felső vonalra a pálcán, most meg 3/4 eden van csak, közbe volt XV. kerbe egy kur*va rázós utam is, ahol a kipufogóból a megszilárdult tömítőpaszta is kipotyogott
nem tom ezeknek lehet-e közük a dologhoz, de hátha
vmi ötlet hogy mé csinálja?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28351 Dátum: 2008 Június 03, 23:01:15 »

Furulyák kiszedésére nincs tipp? Mert egyik nekem bejjebb van mint a másik, kilazítottam a bilincset, kijött egy tűzkarika alóla, de a fránya furulyka egy milit se monzdul se ki-se be. wd-40 is játszott már....
Bilincset szedd le. Vastagon tekerd körbe ronggyal, és próbálkozz csőfogóval (vízpumpafogónak is híjják...), de nagyon óvatosan, mert meroppanthatod, vagy a rongyon átharap a fogó, és karcos lesz. Finoman oda-vissza kell mozgatni, és szerintem ne a drága WD 40-nel fújd, hanem a legolcsóbb csavarlazítóval, vagy petróleummal. Megvan egyébként valahol, hogy hány mm-re kell kilógnia gyárilag. És bizony nem mindegy, mert ha nagyon ki van húzva, hallhatóan nagyobb a hangja. Ha meg nagyon betolod, szerintem nagyon fojt.
Nem jut eszembe a faszi neve, német csóka írt egy könyvet, bogarak karbantartásáról, apámnál van német nyelvű, tele robbantott rajzokkal, na abban van benne.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28350 Dátum: 2008 Június 03, 22:59:16 »

Furulyák kiszedésére nincs tipp? Mert egyik nekem bejjebb van mint a másik, kilazítottam a bilincset, kijött egy tűzkarika alóla, de a fránya furulyka egy milit se monzdul se ki-se be. wd-40 is játszott már....

melegítés?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28349 Dátum: 2008 Június 03, 22:49:53 »

Gyuszkó bácsitól elpálinkázott kipuff-furulyák applikálva!


Furulyák kiszedésére nincs tipp? Mert egyik nekem bejjebb van mint a másik, kilazítottam a bilincset, kijött egy tűzkarika alóla, de a fránya furulyka egy milit se monzdul se ki-se be. wd-40 is játszott már....
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28348 Dátum: 2008 Június 03, 22:23:06 »

1 hónapja - szerintem - felületesen kiöblögettem a kiszerelt tartályt, mert eltömődött a benzincső.
Most ugyanaz a jelenség - belefújok a benzinpumpáról lehúzott csőbe, oszt tiszta a rendszer.
Van valakinek vmilyen bevált módszere olyan tank tisztítására, amelybe egy rossz ukrán-kannás tankolásnál belekerült a lepergett festék is - de a tank belseje nem vedlik.
 Huh
Ki kell szedni a búvárcsövet a tankból. Egy hollander fogja. A búvárcsövön gyárilag van szűrő. Valószínűleg a tieden már darabokban. Nagypákával lehet forrasztani rá másikat nagyon vékony dróthálóból. Azt szerintem vagy mezőgazdasági boltban kapsz (permetezők szűrője - gondolom én...), vagy nemtudomkaccsojjakikérem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28347 Dátum: 2008 Június 03, 22:20:17 »

Gyuszkó bácsitól elpálinkázott kipuff-furulyák applikálva!

Cheesy
Használd egészséggel!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #28346 Dátum: 2008 Június 03, 21:22:39 »

Gyuszkó bácsitól elpálinkázott kipuff-furulyák applikálva!


[a csatolmányt egy admin törölte]
matchbox
« Hozzászólás #28345 Dátum: 2008 Június 03, 21:08:43 »

1 hónapja - szerintem - felületesen kiöblögettem a kiszerelt tartályt, mert eltömődött a benzincső.
Most ugyanaz a jelenség - belefújok a benzinpumpáról lehúzott csőbe, oszt tiszta a rendszer.
Van valakinek vmilyen bevált módszere olyan tank tisztítására, amelybe egy rossz ukrán-kannás tankolásnál belekerült a lepergett festék is - de a tank belseje nem vedlik.
 Huh
matchbox
« Hozzászólás #28344 Dátum: 2008 Június 03, 21:02:37 »

A bogaram alapjáraton pár napja nem az igazi, gyújtás be lett állítva szerelőmnél, mert korábban írtam hogy csörög a motor, ez előgyújtás hiba volt elvileg szerinte és meg is szűnt! Ekkor a szerelő kicsit állított a karbin mert nagyon magas volt az alapjáratom mentem vele látszólag tök jó a kocsi jól gyorsul nem lusta nem csörög mint előtte, nem torpan. Viszont mostmeg hidegen le akar állni, pár perc járatás után már jónak tűnik, mit csináljak vele?
Ismerős - ezzel szívok én is!
A hidegindító automatika télire állítása nem igazán segít - amíg be nem melegszik a moci, le akar fulladni.
Én egy kicsivel felemeltem az alapjáratot: üzemmeleg motornál olyan 900-1000/min - de csak egy kicsivel jobb a helyzet.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #28343 Dátum: 2008 Június 03, 17:27:07 »

Próbáld meg ilyen esetben megnézni, megszagolni a kipugázt, milyen,
hát van egy kevése benzin szaga az biztos Sad

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28342 Dátum: 2008 Június 03, 16:58:39 »

Igen, ma többször próbáltam, hogy mikor nem akarja bevenni, meglötyögtetem és szépen betalál a helyére.
akkor nagyon úgy tűnik, hogy a rudazattal van bibi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28341 Dátum: 2008 Június 03, 15:53:07 »

Rudazat lesz, ha szinkron, akkor recsegne, illetve pont visszaváltásnál lenne gond. Nálam is van néha, kicsit jobban játszani kell a váltórúddal, hogy betaláljak, majd rá kell nézni.
Ha más nem, szerelőd meg tudja oldani, ne aggódj, nem kell mindjárt fogaskeréktörést vizionálni, a bogár váltója kategóriájában nagyon jó: pontos, finom és rendkívül robosztus. Szerintem.
Igen, ma többször próbáltam, hogy mikor nem akarja bevenni, meglötyögtetem és szépen betalál a helyére.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28340 Dátum: 2008 Június 03, 14:16:58 »

A bogaram alapjáraton pár napja nem az igazi, gyújtás be lett állítva szerelőmnél, mert korábban írtam hogy csörög a motor, ez előgyújtás hiba volt elvileg szerinte és meg is szűnt! Ekkor a szerelő kicsit állított a karbin mert nagyon magas volt az alapjáratom mentem vele látszólag tök jó a kocsi jól gyorsul nem lusta nem csörög mint előtte, nem torpan. Viszont mostmeg hidegen le akar állni, pár perc járatás után már jónak tűnik, mit csináljak vele?

Szivató. Vagy melegedési fázisban finoman adagolod a gázt alapjáraton is.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28339 Dátum: 2008 Június 03, 14:09:26 »

Viszont mostmeg hidegen le akar állni, pár perc járatás után már jónak tűnik, mit csináljak vele?
1. vagy szokd meg,
2. vagy allits a szivaton! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28338 Dátum: 2008 Június 03, 13:57:29 »

A bogaram alapjáraton pár napja nem az igazi, gyújtás be lett állítva szerelőmnél, mert korábban írtam hogy csörög a motor, ez előgyújtás hiba volt elvileg szerinte és meg is szűnt! Ekkor a szerelő kicsit állított a karbin mert nagyon magas volt az alapjáratom mentem vele látszólag tök jó a kocsi jól gyorsul nem lusta nem csörög mint előtte, nem torpan. Viszont mostmeg hidegen le akar állni, pár perc járatás után már jónak tűnik, mit csináljak vele?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28337 Dátum: 2008 Június 03, 13:49:37 »

ezzel nem értek egyet 6év alatt egyszer sem köpte be a gyertyát a bogaram!
Nekem akkor csinálta, amikor a karbin teljesen be volt tekerve a keverék állító csavar...100km-enként gyertyaputz.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28336 Dátum: 2008 Június 03, 13:23:24 »

Sajnos ilyen régi, valszeg kopott motoroknál, ez sajnos relatíve gyakran előforduló probléma, hogy beköp egy gyertyát. Talán nem is érdemes nagyon keresni az okát, ha amúgy tökéletesen működik a kocsi, és nem drasztikus a fogyasztása, jól megy. Átlagban ha évente 1-szer, 2-szer beköpi......betudhatod annak, hogy 30-40-50 éves autó, és kopott a motorja, meg amúgyis ez "bogárbetegség", mert szinte nincs olyan bogaras akivel ne fordult volna már elő, de nem is egyszer.... Cool


ezzel nem értek egyet 6év alatt egyszer sem köpte be a gyertyát a bogaram!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28335 Dátum: 2008 Június 03, 12:39:08 »

áruljátok már el mi a jelenség ha "beköpi" a gyertyát és mi a megoldás? nekem sosem volt

leáll az a henger?
ki kell venni a gyertyát és megpucolni?

Tipikusan kétüteműeknél fordul elő, meg régen, mikor még ólom-tetraetilt kevertek bele, ilyenkor a lerakódásokból híd képződik az elektródák közé, és nincsen szikra.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #28334 Dátum: 2008 Június 03, 12:06:59 »

áruljátok már el mi a jelenség ha "beköpi" a gyertyát és mi a megoldás? nekem sosem volt

leáll az a henger?
ki kell venni a gyertyát és megpucolni?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28333 Dátum: 2008 Június 03, 12:06:49 »

Szóval az a baj, hogy kb 60-nál előjön egy hangos zúgás, de inkább hátulról hallom. Váltó is lehet? Ha kinyomom a kupkungot akkor is...

Difi vagy csapágy. Koronás anya jól rá van húzva?
Olajcsere mikor volt a váltóban és milyen? Egy frissebb, esetleg sűrű olaj javíthat rajta. Ha mostanában, hirtelen jelentkezett, akkor viszont jobban rá kéne nézni. Nálam is kicsit zúgott a váltó mindig is valamilyen szinten egyébként, fentiek segítettek, csapágycsere nem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28332 Dátum: 2008 Június 03, 12:04:35 »

Sajnos ilyen régi, valszeg kopott motoroknál, ez sajnos relatíve gyakran előforduló probléma, hogy beköp egy gyertyát. Talán nem is érdemes nagyon keresni az okát, ha amúgy tökéletesen működik a kocsi, és nem drasztikus a fogyasztása, jól megy. Átlagban ha évente 1-szer, 2-szer beköpi......betudhatod annak, hogy 30-40-50 éves autó, és kopott a motorja, meg amúgyis ez "bogárbetegség", mert szinte nincs olyan bogaras akivel ne fordult volna már elő, de nem is egyszer.... Cool

Ez a "bogárbetegség" nálam még soha nem fordult elő. Igaz, a kartergázcsövön sem pufog kis semmi, és nem pumpálom a gázt, mint egy Skodás. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1302 1303 1304 1305 1306 [1307] 1308 1309 1310 1311 1312 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.