www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 19:52:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1296 1297 1298 1299 1300 [1301] 1302 1303 1304 1305 1306 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13234353 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #28596 Dátum: 2008 Június 09, 12:20:15 »

Az egész kívül van, legfeljebb az utat locsolja....egyébként meddig tart 30 fokos melegben? 5 perc? 10?
csak látni kéne belülről, mert szerintem ahol a levegő bemegy az utastérbe, ott a víz is. vagy az aljában összegyűlik
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 09, 12:22:17 írta BlackP »

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28595 Dátum: 2008 Június 09, 12:13:01 »

hát nagyvonalakban tudtam mi van Cheesy

a jég baro, csak épp kiolvad és az anyós ülésre folyik  Cool

Az egész kívül van, legfeljebb az utat locsolja....egyébként meddig tart 30 fokos melegben? 5 perc? 10?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #28594 Dátum: 2008 Június 09, 12:10:37 »

hát nagyvonalakban tudtam mi van Cheesy

a jég baro, csak épp kiolvad és az anyós ülésre folyik  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28593 Dátum: 2008 Június 09, 11:56:21 »

Viszont én is egyszer szalmát láttam benne egy korabeli fényképen, azt hittem valami abrak lovaknak.
Na ugye, ezek szerint ertesz a lovakhoz ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28592 Dátum: 2008 Június 09, 11:33:43 »

Nem jeget tesznek bele? Amcsiknál minden benzinkúton vehetsz jeget, nem?

Jeget is lehet, mert két rács közé kell tenni, úgy rémlik.
Viszont én is egyszer szalmát láttam benne egy korabeli fényképen, azt hittem valami abrak lovaknak. Egy jólértesült ember világosítiott fel, hogy ablakklíma. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28591 Dátum: 2008 Június 09, 11:30:29 »

Nem jeget tesznek bele? Amcsiknál minden benzinkúton vehetsz jeget, nem?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28590 Dátum: 2008 Június 09, 11:18:27 »

... valami azt súgja, hogy te értesz a lovakhoz...  Wink valami bővebb kifejtést tudnál dobni így ebéd előtt éhgyomorra? Mi a trükkje és nyittya a dolognak?  Grin

Nem igazán értek hozzá (egyszer láttam, de akkor sem érdekelt), valahogy úgy működik, hogy egy konfúzor-diffúzor elven bevezeti a menetszelet, átvezetik a szalmán, ami a párolgás miatt hőt von el, ezzel egyidőben a felgyorsult levegő csökkenti a nyomást az egyik kivezetőn, ami az utastérbe van bevezetve...tehát hűvös levegőt nyom be az egyik kis nyiláson, a másikon meg meleg levegőt szivattyúz ki az utastérből.

A működési elvéből jól látszik, hogy amikor araszolsz 35 fokban a nulláson, akkor cseszheted.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28589 Dátum: 2008 Június 09, 11:14:48 »

NO NEBA!! Shocked akkor a régi klasszikust idézve... "MI KERÜL EZEN 300 DoLLÁRBA???", attól még nem klíma hogy vizes szalmán küldi át a levegőt, az csak a páratartalmat növeli, főleg ha jó napfényverte időben 120C fokosra melegszik a doboz... akkor meg még langyít is a 40C fokos levegőn, nemhogy lehűti... szerintem van ott valami trükkös turpisság ami klímává teszi... (csak nem tudom hogy mi...)
Különben nekem bejön az optikai része... olyan mint a Boeing777 hajtóműve  Grin nem egyszerű jelenség... nincs valakinek fotója a belsejéről?
A párologtatás hőt von el. Ezen az alapon működik. Azért 300 dollár, mert marha kevés maradt meg belőle használható állapotban, és marha sokan keresik. Meg bizonyos körökben ez trendi.
Nálam nem a trendi teszi szükségessé. Én már agyalok egy házi-sufnyityunyinyg-hángérijönlúk edísön megalkotásán.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #28588 Dátum: 2008 Június 09, 11:11:32 »

Picit azért ez a szerkenytű bonyolultab, mint leírtad, de a lényege tényleg ez.

Az is nyilvánvaló, hogy a hatásfoka is kicsit  Wink rosszabb, mint a passatom klímájáé, de nem is ezért szeretik, ahogy te is említetted. (showcar)

... valami azt súgja, hogy te értesz a lovakhoz...  Wink valami bővebb kifejtést tudnál dobni így ebéd előtt éhgyomorra? Mi a trükkje és nyittya a dolognak?  Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28587 Dátum: 2008 Június 09, 11:09:23 »

Egy pár csapágy olyan 3-4 E HUF.
(Nekem van 1 pár (zsír új, Hudák Misitől rendeltem) tartalékba, ha sűrgős lenne.)
Ha meg bemesz egy csapagyboltba, akkor 1200 forint a ket csapagy ami kell bele. En ott vettem, innen tudom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #28586 Dátum: 2008 Június 09, 11:06:13 »

vizes szalma van benne, ez hűti a menetszelet és nyomatja befelé az ablakon

NO NEBA!! Shocked akkor a régi klasszikust idézve... "MI KERÜL EZEN 300 DoLLÁRBA???", attól még nem klíma hogy vizes szalmán küldi át a levegőt, az csak a páratartalmat növeli, főleg ha jó napfényverte időben 120C fokosra melegszik a doboz... akkor meg még langyít is a 40C fokos levegőn, nemhogy lehűti... szerintem van ott valami trükkös turpisság ami klímává teszi... (csak nem tudom hogy mi...)
Különben nekem bejön az optikai része... olyan mint a Boeing777 hajtóműve  Grin nem egyszerű jelenség... nincs valakinek fotója a belsejéről?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28585 Dátum: 2008 Június 09, 11:02:43 »

egy szarrácsicsázott showcar-ra kötelező, amúgy meg lehúzom az ablakot..egy vizes törölköző is tudhatja ezt Smiley

Picit azért ez a szerkenytű bonyolultab, mint leírtad, de a lényege tényleg ez.

Az is nyilvánvaló, hogy a hatásfoka is kicsit  Wink rosszabb, mint a passatom klímájáé, de nem is ezért szeretik, ahogy te is említetted. (showcar)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #28584 Dátum: 2008 Június 09, 09:59:09 »

Ennél az ablakklímánál használhatatlanabb kiegészítőt nem nagyon találtak még ki.
Egyrészt az ázott szalmának nincs jó szaga, másrészt az anyós ülésen utazó kapja az egész bejövő levegőt a fülére/nyakára.
Arról nem is beszélve, hogy esztétikailag is kihívásokkal küzd, a hulook kivitel meg mégrondább lehet.
Macerás a le-fel szerelés, és felszerelt állapotban marad egy kis rés az ablakon.
Nekem ingyen sem kellene.

egy szarrácsicsázott showcar-ra kötelező, amúgy meg lehúzom az ablakot..egy vizes törölköző is tudhatja ezt Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28583 Dátum: 2008 Június 09, 09:38:55 »

Ennél az ablakklímánál használhatatlanabb kiegészítőt nem nagyon találtak még ki.
Egyrészt az ázott szalmának nincs jó szaga, másrészt az anyós ülésen utazó kapja az egész bejövő levegőt a fülére/nyakára.
Arról nem is beszélve, hogy esztétikailag is kihívásokkal küzd, a hulook kivitel meg mégrondább lehet.
Macerás a le-fel szerelés, és felszerelt állapotban marad egy kis rés az ablakon.
Nekem ingyen sem kellene.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #28582 Dátum: 2008 Június 09, 09:12:51 »

A doboz "lekoppintása" nem is olyan lehetetlen dolog, egy jó (csatorna)bádogos rőhögve kipörgeti.  Tongue Csak az a kérdés hogy mi van a belében, mi a működési elve a cuccnak? 

ja... ma már 300 dolcsinál tart, és még mindig van 5nap és 16óra... ez azér már kezd elég cifra ár lenni...  Roll Eyes nem lehet ez annyira egyszerű kütyü, ha ilyen horror ára van még ámerikában is, annak ellenére hogy ott köztudottan fele annyiba kerülnek a nyalánkságok mint magyarországon...  Cry

Tud valaki érdekeseket meg hasznosakat erről a "klíma" berendezésről?  Huh Látott már valaki közelről (esetleg szétszedve)?  Shocked
vizes szalma van benne, ez hűti a menetszelet és nyomatja befelé az ablakon

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #28581 Dátum: 2008 Június 09, 08:47:05 »


A doboz "lekoppintása" nem is olyan lehetetlen dolog, egy jó (csatorna)bádogos rőhögve kipörgeti.  Tongue Csak az a kérdés hogy mi van a belében, mi a működési elve a cuccnak? 

ja... ma már 300 dolcsinál tart, és még mindig van 5nap és 16óra... ez azér már kezd elég cifra ár lenni...  Roll Eyes nem lehet ez annyira egyszerű kütyü, ha ilyen horror ára van még ámerikában is, annak ellenére hogy ott köztudottan fele annyiba kerülnek a nyalánkságok mint magyarországon...  Cry

Tud valaki érdekeseket meg hasznosakat erről a "klíma" berendezésről?  Huh Látott már valaki közelről (esetleg szétszedve)?  Shocked

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #28580 Dátum: 2008 Június 09, 01:27:55 »

értem Smiley szeretném én is átalakítani, mennyire lehet saccolni egy ilyen átalakítást?
nekem 80 körül volt a tárcsafék, asszem csak a tengelycsonk volt felújított

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28579 Dátum: 2008 Június 08, 21:51:12 »

én tárgyalok vele Grin

ohh, akkor azért nem ír nekem Smiley
akkor ezt az üzletet buktam...
sebaj találok még olcsón Grin
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28578 Dátum: 2008 Június 08, 21:50:19 »

Írtam a srácnak, de még mindig nem írt vissza. Valakinek válaszolt aki írt neki?
én tárgyalok vele Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28577 Dátum: 2008 Június 08, 21:49:51 »

Akkor is szélesebb. De ha nem ülteted akkor nincs baj.
későbiekben lehet...... gondoltam rá de csak 5-6 cm-t, nem szeretnék hótolót Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28576 Dátum: 2008 Június 08, 21:49:22 »

igen az első féket, a nagyobb motorral is szeretnék majd meg állni

értem Smiley szeretném én is átalakítani, mennyire lehet saccolni egy ilyen átalakítást?
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28575 Dátum: 2008 Június 08, 21:48:09 »

nem ültetős csonk, gondolom a gyári tárcsás, akkor is szélesebb lesz?
a szepesen hirdeti az ember, állítása szerint új

Írtam a srácnak, de még mindig nem írt vissza. Valakinek válaszolt aki írt neki?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28574 Dátum: 2008 Június 08, 21:47:14 »

nem ültetős csonk, gondolom a gyári tárcsás, akkor is szélesebb lesz?
a szepesen hirdeti az ember, állítása szerint új

Akkor is szélesebb. De ha nem ülteted akkor nincs baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28573 Dátum: 2008 Június 08, 21:46:57 »

Üdvw!
Te is szeretnéd átalakítani ahogy látom. Első kerekeken?
igen az első féket, a nagyobb motorral is szeretnék majd meg állni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #28572 Dátum: 2008 Június 08, 21:45:24 »

Ért valaki a bogár rádióhoz? 5 gomb van rajta : M M U U U. Odáig értem, hogy az U az urh, de miért van belőle három?  Nem jöttem eddig rá. (logikám szerint álomás tárolás, de hogyan?) Tud ebben valaki segíteni? Esetleg lehet valahol keríteni egy leírást hozzá?

Ultra Klein Welle - Ultra rövid hullám
Mittel Welle - közép hullám

A tárolni kívánt állomás beállítása után a programgombot kihúzni, benyomni, és máris kész!
Egyébként a készüléken belül a rudazatot szét lehet akasztani, így (ha a hullámsávváltó az U állásban marad) mind az öt programhely URH-ra alakítható  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28571 Dátum: 2008 Június 08, 21:45:10 »

Igen, de számítsd bele, hogy a tárcsafékes csonktól az első nyomtávod kb. 2 cm-rel szélesebb lesz. Ha ülteted is, akkor nagyon nem mindegy.
nem ültetős csonk, gondolom a gyári tárcsás, akkor is szélesebb lesz?
a szepesen hirdeti az ember, állítása szerint új

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28570 Dátum: 2008 Június 08, 21:41:30 »

Üdvw!
a tárcsafékes tengelycsonkot fel lehet szerelni a dobfékes helyére minden egyéb átalakítás nélkül?

Üdvw!
Te is szeretnéd átalakítani ahogy látom. Első kerekeken?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28569 Dátum: 2008 Június 08, 21:41:08 »

Akkor szűkített futóművet kell alárakni, aztán letenni a porba. Evil Evil Evil Cool Grin

Porba tesznek minket úgyis!  Sad

 Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28568 Dátum: 2008 Június 08, 21:38:28 »

Igen, de számítsd bele, hogy a tárcsafékes csonktól az első nyomtávod kb. 2 cm-rel szélesebb lesz. Ha ülteted is, akkor nagyon nem mindegy.
Akkor szűkített futóművet kell alárakni, aztán letenni a porba. Evil Evil Evil Cool Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28567 Dátum: 2008 Június 08, 21:36:06 »

Üdvw!
a tárcsafékes tengelycsonkot fel lehet szerelni a dobfékes helyére minden egyéb átalakítás nélkül?

Igen, de számítsd bele, hogy a tárcsafékes csonktól az első nyomtávod kb. 2 cm-rel szélesebb lesz. Ha ülteted is, akkor nagyon nem mindegy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28566 Dátum: 2008 Június 08, 21:33:41 »

Üdvw!
a tárcsafékes tengelycsonkot fel lehet szerelni a dobfékes helyére minden egyéb átalakítás nélkül?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28565 Dátum: 2008 Június 08, 19:05:01 »

Szóval benyom, tekerőt állomásra teker, kicsit hallgat, másik gombot benyom, ekkor a skálán a pöcök máshová ugrik, másik állomás itt is beállít (tekerővel teker), kicsit hallgat, először használt gomb ismét benyom, hoppá már az elsőnek beállított állomás szól. Harmadik gomb folyamatba csatolását már rád bízom.  Grin Sőt a "közép hullám" két gombjáét is.  Grin
Ohhh Tongue Holnap végigjátszom Smiley Hasonlóval próbálkoztam, de a kicsit hallgat dolgot kihagytam.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #28564 Dátum: 2008 Június 08, 18:59:48 »

ha benyomom bent is marad, de próbáltam jobban nyomni, kihúzni, de nem nyert
Szóval benyom, tekerőt állomásra teker, kicsit hallgat, másik gombot benyom, ekkor a skálán a pöcök máshová ugrik, másik állomás itt is beállít (tekerővel teker), kicsit hallgat, először használt gomb ismét benyom, hoppá már az elsőnek beállított állomás szól. Harmadik gomb folyamatba csatolását már rád bízom.  Grin Sőt a "közép hullám" két gombjáét is.  Grin
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28563 Dátum: 2008 Június 08, 18:51:58 »

Benyomva hagyva teker?  Huh
ha benyomom bent is marad, de próbáltam jobban nyomni, kihúzni, de nem nyert

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #28562 Dátum: 2008 Június 08, 18:47:51 »

Végignéztem a lehetőségeket. Van bekapcs-hangerő, hangszín, állomáskereső és az öt váltógomb. Egyiketsem tudtam "alfunkcióra" rábírni.
Benyomva hagyva teker?  Huh
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28561 Dátum: 2008 Június 08, 18:45:15 »

állomástekerőt kihúzni esetleg?
Végignéztem a lehetőségeket. Van bekapcs-hangerő, hangszín, állomáskereső és az öt váltógomb. Egyiketsem tudtam "alfunkcióra" rábírni.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28560 Dátum: 2008 Június 08, 17:52:45 »

vegye meg olyan aki ott van s hazahozza/kuldi.mellesleg meg van 1 het.
Aircult???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28559 Dátum: 2008 Június 08, 17:52:19 »

állomástekerőt kihúzni esetleg?
no azt még nem próbáltam, jó ötlet

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28558 Dátum: 2008 Június 08, 17:49:20 »

próbáltam húzni, de csak benyomni lehet, egyszerre csak egyet.
állomástekerőt kihúzni esetleg?
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28557 Dátum: 2008 Június 08, 17:48:16 »

igen akkor az állomás tárolásos.
hogy pontosan hogy kell csinálni azt nem tudom. olvastam valamelyik gyári leírásban. talán valamelyik gombot ki kell húzni programozáskor..??
próbáltam húzni, de csak benyomni lehet, egyszerre csak egyet.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Oldalak: 1 ... 1296 1297 1298 1299 1300 [1301] 1302 1303 1304 1305 1306 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.