www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:11:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1270 1271 1272 1273 1274 [1275] 1276 1277 1278 1279 1280 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13209464 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29635 Dátum: 2008 Július 17, 15:12:02 »

Tudja valaki, mekkora nyomatékkal kell meghúzni a 30 lovas hengerfejet?
Köszi!
35Nm nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #29634 Dátum: 2008 Július 17, 14:57:46 »

Tudja valaki, mekkora nyomatékkal kell meghúzni a 30 lovas hengerfejet?
Köszi!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29633 Dátum: 2008 Július 17, 14:39:12 »

betuszkoltad egyedül? Shocked

hihi, jó lenne Smiley jönnek később délután, aztán behekkeljük.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #29632 Dátum: 2008 Július 17, 12:46:59 »

közben megoldódott, azért kösz.
betuszkoltad egyedül? Shocked

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29631 Dátum: 2008 Július 17, 12:23:54 »

háháhá ezigy vicces Cheesy

komolyra forditva hol és mikor, nekem talán jo a vasárnap dél körül. Viszont még alulrol nem raktam motort be soha szoval nekem is tanulnom kell.

közben megoldódott, azért kösz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #29630 Dátum: 2008 Július 17, 11:51:30 »

helyzetjelző próba Grin jó dolog ez a vezetékelés

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29629 Dátum: 2008 Július 17, 11:49:26 »

Beteszem ide is, hátha.

Tud valaki segíteni a motort betenni ? Egyedül nem megy Smiley
háháhá ezigy vicces Cheesy

komolyra forditva hol és mikor, nekem talán jo a vasárnap dél körül. Viszont még alulrol nem raktam motort be soha szoval nekem is tanulnom kell.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29628 Dátum: 2008 Július 17, 10:21:43 »

Beteszem ide is, hátha.

Tud valaki segíteni a motort betenni ? Egyedül nem megy Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29627 Dátum: 2008 Július 17, 08:29:56 »

Nálam amolyan parasztosan az alábbi:
-festék lekaparása (én vésővel szoktam de egy lapos csavarhuzo is megteszi vagy egy spakli)
-rozsda lekaparása
-drótkefe
-csiszolópapír
-tisztítás
(akinek kell, itt jön a hegesztés de az feloldja a távolabb lévö festéket is + az ajtón is, szoval ahhoz érdemes levenni az ajtókat és eltávolítani ami nem vas)
-ha a rozsda felhajlitotta a vasalt lemezt és az is pupos, akkor meg kell probálni a lemez alatt kitakaritani majd ragasztót nyomni oda és fogóval visszalapítani
-tisztítás
-alapozófesték "rozsdagátló alapozó" (a lényeg hogy jol tapadjon rá a zománc) 2-3 Réteg mehet
-én nem szoktam de akinek van kedve itt gittelhet
-zománcfesték alap - 2-3 réteg mehet
-szín

szerk: ja és sárvédöt persze érdemes levenni mert beleakadsz összekarcolod + ajtót letakarni + kiegészitettem hány réteg

köszipuszi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #29626 Dátum: 2008 Július 17, 06:37:52 »

Kihez vitted?

Akit már említettem:, aki belső kárpitozást is csinálta, Dózsakertben, a Sagát Gyulához... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29625 Dátum: 2008 Július 16, 23:36:43 »

Azért akkora hely nincs ott hogy befedje akármi is, és kupolás a kialakítása hogy még véletlenül se takarja be semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 16, 23:40:35 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29624 Dátum: 2008 Július 16, 21:29:10 »

Én tettem fel a szívónyílásra "tésztaszűrőt" mint amit a Buggykra szoktak rakni.
ja ugy biztos lefedi es nemtud szivni.
igy legalabb ledaralta Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #29623 Dátum: 2008 Július 16, 21:25:32 »

Én tettem fel a szívónyílásra "tésztaszűrőt" mint amit a Buggykra szoktak rakni.
hasznos
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29622 Dátum: 2008 Július 16, 21:16:33 »

Ez volt az első hátránya a nyitott motortetőnek.
Én tettem fel a szívónyílásra "tésztaszűrőt" mint amit a Buggykra szoktak rakni.


                             GNX-967
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29621 Dátum: 2008 Július 16, 20:45:46 »

Bevált  Cheesy egy kicsit lazítottam a beállításon is.
szerintem azon nem kéne lazitani :S forgásnál kell lennie egy kis surlódásnak.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29620 Dátum: 2008 Július 16, 20:39:11 »

Sokminden lehet, elsö körben kerék leszed és fékdob megkalapál. Szerintem csak odarozsdált a fékpofa. Rosszabb esetben a visszahuzo rugó is eltört akkor le kell szedni fékdobot és cserélni a rugót, nem nehéz Smiley

Furcsa ez a szin. Gyári vagy te kevertetted?

Bevált  Cheesy egy kicsit lazítottam a beállításon is.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29619 Dátum: 2008 Július 16, 20:25:13 »

No ezt kapjátok ki:
Pedig az egy +4 loeros szorolap volt!  Cool


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #29618 Dátum: 2008 Július 16, 20:21:29 »

No ezt kapjátok ki:
Mostanában nemnagyon használtama vasat, és egy ideje észrevettem, hogy magas fordulaton furcsa búgó hangot ad ki (mint valami turbina).
Halgatóztam hátul is, hát ott a generátor felől jött kb a hang. Gondoltam lassan beszarik, csapágy vagy valami benne...
Aztán ma már nagyon idegesített, felnyitottam motortetőt és benyúltama túrbinához (persze nemjárt a moci).
Na ekkor lepődtem meg nagyon. Egy debreceni szórólap darabjai voltak benne. Kiszedegettem, és összeraktam a cafatokat. Egy kis újnyi hiányzik csak belőle, gondolom az feldarabolódott, és távozott a hűtésrendszerből.
Ezek után mentem vele egy újabb kört, és a hang teljesen megszűnt  Smiley
Ez volt az első hátránya a nyitott motortetőnek. Gondolom a szélvédőn volt a szórólap, nem vettem le, és útközben kijött a lapát alól, és hátul meg beszívta a nyitott motorháztető rése, ott meg egyből a turbina.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29617 Dátum: 2008 Július 16, 20:19:43 »

Má ménelenne? Azért is van fesszab, hogy ne tudd 600.000 millió megavolttal tölteni az akkut mert az káros neki mint levelibékának a dohányzás.
Télleg...  Lips Sealed lámavok aszittem forditva van a fesszab bekötve
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29616 Dátum: 2008 Július 16, 19:51:10 »

Hádeottan nincs rajta fesszabályzás. Nemgáz? :S inkább a fesszab lábaira kötném de hováis?
Má ménelenne? Azért is van fesszab, hogy ne tudd 600.000 millió megavolttal tölteni az akkut mert az káros neki mint levelibékának a dohányzás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29615 Dátum: 2008 Július 16, 19:45:05 »

zakksira.
Hádeottan nincs rajta fesszabályzás. Nemgáz? :S inkább a fesszab lábaira kötném de hováis?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29614 Dátum: 2008 Július 16, 19:41:50 »

Ha 12V-t akarok kötni valahova (egy 220V inverterbe belsö biztositékkal) akkor hova kössem?
zakksira.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29613 Dátum: 2008 Július 16, 19:41:00 »

Ha 12V-t akarok kötni valahova (egy 220V invertert belsö biztositékkal) akkor hova kössem?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 16, 19:44:22 írta gyiik »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29612 Dátum: 2008 Július 16, 17:31:40 »

Mérjed ki! Jól kötötted? Elvileg a műszerfalvilágítás erősségét is ez vezényli.
Nem kötöttem én semmit ez haverom bogara. Vmikor müködött, keveset volt használva. Rajzáson kinn volt DFY-086 Metálkék bogi Nyiregyházárol.

Mit mérjek, hol?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29611 Dátum: 2008 Július 16, 17:13:54 »

+1 kérdés: Miért is nem kapcsol be a bogáron ('71) a normális világítás, csak a helyzetjelzö? Kábelek OK, Biztosíték OK, izzó OK, a kapcsoló lehet szar?

Szerk: Mert a lámpakapcsoló se kapcsol tompítottat. Smiley megoldódott. Illetve ujabb szopás Smiley

Mérjed ki! Jól kötötted? Elvileg a műszerfalvilágítás erősségét is ez vezényli.

VW Beetle - the original since 1938
Robpanzer
« Hozzászólás #29610 Dátum: 2008 Július 16, 16:48:50 »

Na, akkor ez egy "Mind1" hozzászólás lesz: 11111. hsz... Grin
Tegnap hirtelen felindulásból elvittem a két ülésemet a kárpitoshoz, mert volt egy-két szakadás a bőrön, és, ha már kívülről szép lesz Öcsisajt, akkor belülről is nézzen ki valahogy...
Hétvégére kész lesz az is... Cool
Kihez vitted?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29609 Dátum: 2008 Július 16, 16:34:34 »

Sokminden lehet, elsö körben kerék leszed és fékdob megkalapál. Szerintem csak odarozsdált a fékpofa. Rosszabb esetben a visszahuzo rugó is eltört akkor le kell szedni fékdobot és cserélni a rugót, nem nehéz Smiley

Furcsa ez a szin. Gyári vagy te kevertetted?

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29608 Dátum: 2008 Július 16, 16:32:47 »

+1 kérdés: Miért is nem kapcsol be a bogáron ('71) a normális világítás, csak a helyzetjelzö? Kábelek OK, Biztosíték OK, izzó OK, a kapcsoló lehet szar?
legalább máris tudjuk miért nem marad reflektoron Wink  Cheesy

hát ha nincs más, lehet a kapcsoló is
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29607 Dátum: 2008 Július 16, 16:25:40 »

+1 kérdés: Miért is nem kapcsol be a bogáron ('71) a normális világítás, csak a helyzetjelzö? Kábelek OK, Biztosíték OK, izzó OK, a kapcsoló lehet szar?

Szerk: Mert a lámpakapcsoló se kapcsol tompítottat. Smiley megoldódott. Illetve ujabb szopás Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 16, 16:52:47 írta gyiik »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29606 Dátum: 2008 Július 16, 16:02:49 »

Kicsréltem a váltóolajat és átgumiztattam a Bogit, hálából a próbakör óta folyamatosan fog a jobb hátsó fék  Undecided

mihez nyúljak? van v.mi tipushiba?
Sokminden lehet, elsö körben kerék leszed és fékdob megkalapál. Szerintem csak odarozsdált a fékpofa. Rosszabb esetben a visszahuzo rugó is eltört akkor le kell szedni fékdobot és cserélni a rugót, nem nehéz Smiley

Furcsa ez a szin. Gyári vagy te kevertetted?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 16, 16:09:31 írta gyiik »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29605 Dátum: 2008 Július 16, 16:01:13 »

na, ez nálam is van.
mi a javítás menete?
Nálam amolyan parasztosan az alábbi:
-festék lekaparása (én vésővel szoktam de egy lapos csavarhuzo is megteszi vagy egy spakli)
-rozsda lekaparása
-drótkefe
-csiszolópapír
-tisztítás
(akinek kell, itt jön a hegesztés de az feloldja a távolabb lévö festéket is + az ajtón is, szoval ahhoz érdemes levenni az ajtókat és eltávolítani ami nem vas)
-ha a rozsda felhajlitotta a vasalt lemezt és az is pupos, akkor meg kell probálni a lemez alatt kitakaritani majd ragasztót nyomni oda és fogóval visszalapítani
-tisztítás
-alapozófesték "rozsdagátló alapozó" (a lényeg hogy jol tapadjon rá a zománc) 2-3 Réteg mehet
-én nem szoktam de akinek van kedve itt gittelhet
-zománcfesték alap - 2-3 réteg mehet
-szín

szerk: ja és sárvédöt persze érdemes levenni mert beleakadsz összekarcolod + ajtót letakarni + kiegészitettem hány réteg
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 16, 16:10:11 írta gyiik »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29604 Dátum: 2008 Július 16, 15:46:40 »

Kicsréltem a váltóolajat és átgumiztattam a Bogit, hálából a próbakör óta folyamatosan fog a jobb hátsó fék  Undecided

mihez nyúljak? van v.mi tipushiba?

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #29603 Dátum: 2008 Július 16, 15:38:42 »

Flex!
tessek?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29602 Dátum: 2008 Július 16, 15:18:01 »

Flex!
Aztán ropi, sör, majd eltolni a Mareszhoz. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29601 Dátum: 2008 Július 16, 15:16:48 »

na, ez nálam is van.
mi a javítás menete?
Flex!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29600 Dátum: 2008 Július 16, 15:15:16 »

ereszcsatornát mert sok púp volt rajta alatta kis rozsda...

na, ez nálam is van.
mi a javítás menete?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29599 Dátum: 2008 Július 16, 15:02:25 »

mondjuk nem enyém a bogi hanem elitebubu-é, de jó érzés ujra szmb-zni...
Sérült elöl jobb oldalt, azt javitom, + ereszcsatornát mert sok púp volt rajta alatta kis rozsda...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #29598 Dátum: 2008 Július 16, 10:42:16 »

Na, akkor ez egy "Mind1" hozzászólás lesz: 11111. hsz... Grin
Tegnap hirtelen felindulásból elvittem a két ülésemet a kárpitoshoz, mert volt egy-két szakadás a bőrön, és, ha már kívülről szép lesz Öcsisajt, akkor belülről is nézzen ki valahogy...
Hétvégére kész lesz az is... Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29597 Dátum: 2008 Július 16, 10:39:09 »

Nem, a lengőkar bekötésére. Azok a kis fülek jobban ki vannak találva, még a korábbi kovácsolt lengőkaros 303-nál is.

Ugye a stabilizátor rúd rögzítésére gondolsz, ami szerintem ugyanolyan mint bármelyik 303-ason. Sok erősséget nem látok abban a tálcában, talán ezért is árulják már úgy az összes rahmenkopfot, hogy 302/303, még a kabrió sincs ott erősítve.
matchbox
« Hozzászólás #29596 Dátum: 2008 Július 15, 21:43:25 »

...
Szerintem elpergettem onnan amúgy valami spéci rögzítőbizbaszt.
...
Éveken át ezzel szívtam én is: vettem egy 'visszaugrós' komplett indexkapcsolót, amiből csak kiszereltem a hiányzó műanyag-bizbaszt. Ennyi.
 Smiley
Oldalak: 1 ... 1270 1271 1272 1273 1274 [1275] 1276 1277 1278 1279 1280 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.394 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.