www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 21:43:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1262 1263 1264 1265 1266 [1267] 1268 1269 1270 1271 1272 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14682263 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29971 Dátum: 2008 Július 31, 08:14:34 »

Megoldódni látszik, érdekes probléma volt.


ha egy nappal előbb szólsz, megyek ,segítek, de tegnap délutánr amrá volt programom , ahogy láthattad Smiley


Egyébként mi volt a hézag ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #29970 Dátum: 2008 Július 31, 06:54:06 »

Öcsisajtom tegnap délutáni állapota: sárvédők lealapozva (most kissé patkány optikos, a matt fekete alapozótól), a kaszni lefújva feketével, a még meglévő hibák kijavítására.
Mostani terminus szerint jövő hét végére készen lesz, de nem sürgetem, csak jó legyen és szép... Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29969 Dátum: 2008 Július 30, 23:51:11 »

Megoldódni látszik, érdekes probléma volt.

Hello!
Némi segítség kellene önindító ügyben. A bogárban a T-3 215-ös kuplungszerkezete összeér az önindító bendix csapágyával. Nem csak zajos, de a bendix nem is megy vissza önindítózás után a helyére. A T-3-nak valami más önindítója van, vagy a szerkezet kidob, és vesz újat megoldás van?
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #29968 Dátum: 2008 Július 30, 23:21:13 »

Ez naggyonzsír! Hol a folytatása légyszi linkeld! A fényezős rész is érdekel. A rücsin túli világ... 
http://picasaweb.google.com/EPE66VW/KeszAFenyezesAPaprikanal
de lehet hogy susu tobb kepet tud majd nyujtani a paprika fenyezeserol Wink

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29967 Dátum: 2008 Július 30, 22:01:00 »

ha rossz akkor igen, egyébként nem.

Üdvw!
1303-as bogár tárcsafékesre való átalakításánál a főfékhengert is cserélni kell?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
« Hozzászólás #29966 Dátum: 2008 Július 30, 21:53:14 »

Üdvw!
1303-as bogár tárcsafékesre való átalakításánál a főfékhengert is cserélni kell?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29965 Dátum: 2008 Július 30, 09:27:02 »

Annyira egyszerű az egész termosztát-légterelő lamellák dolog, hogy azonnal látni hogy működik, ha a kutyaház le van véve....és a levétel kell is hozzá, hogy meg tudd nézni, hogy hol szorul az egész.
Mert akkor nem csak az olajod meleg, hanem az egész motor, ami nem jó.

Kösd le alul a termosztátot és a kis rudat mozgasd végállástól végállásig, hogy akad-e valahol.

   Köszönöm,holnap aknába mászok,mert nagyon nem szeretném ha a motorom megsűlne.Üdv.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29964 Dátum: 2008 Július 30, 08:59:52 »

   Nekem pont a termosztáttal vagy a rudazattal vagy a lamellákkal van némi gondom.Reggel az olajhő felmászik 120 fokra ,vagy 10 percig ott van és utánna nyit a termosztát,beáll 70 fok környékére.Délután hazafelé tökéletes.Valami valahol szorulhat,hogy a 20 fok körülire lehült termosztát nem nyit,míg betonon a 40 fokban állás után igen?Az AR-es motoromon megnéztem hogy mint is van ez,de az eredmény inkább csak az volt hogy majdnem becsináltam az emelgetéstől és kidültöttem a motorból vagy egy lityi olajat a betonra.A termosztát nyitásnál emel egy rudat,ami elfordítja az erre derékszögben csuklóval kapcsolodó másikat,ami bemegy a hűtő levegő házba.
  Valaki valami szmb megoldást tudna sejtetni?

                               Üdv.

Annyira egyszerű az egész termosztát-légterelő lamellák dolog, hogy azonnal látni hogy működik, ha a kutyaház le van véve....és a levétel kell is hozzá, hogy meg tudd nézni, hogy hol szorul az egész.
Mert akkor nem csak az olajod meleg, hanem az egész motor, ami nem jó.

Kösd le alul a termosztátot és a kis rudat mozgasd végállástól végállásig, hogy akad-e valahol.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29963 Dátum: 2008 Július 30, 07:57:37 »

Hello!
Némi segítség kellene önindító ügyben. A bogárban a T-3 215-ös kuplungszerkezete összeér az önindító bendix csapágyával. Nem csak zajos, de a bendix nem is megy vissza önindítózás után a helyére. A T-3-nak valami más önindítója van, vagy a szerkezet kidob, és vesz újat megoldás van?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 30, 10:15:35 írta GSattila »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #29962 Dátum: 2008 Július 30, 07:38:00 »

egy pontosan összerakott hűtőrendszer,  egy működő termosztát többet segít a motor élettartamban

   Nekem pont a termosztáttal vagy a rudazattal vagy a lamellákkal van némi gondom.Reggel az olajhő felmászik 120 fokra ,vagy 10 percig ott van és utánna nyit a termosztát,beáll 70 fok környékére.Délután hazafelé tökéletes.Valami valahol szorulhat,hogy a 20 fok körülire lehült termosztát nem nyit,míg betonon a 40 fokban állás után igen?Az AR-es motoromon megnéztem hogy mint is van ez,de az eredmény inkább csak az volt hogy majdnem becsináltam az emelgetéstől és kidültöttem a motorból vagy egy lityi olajat a betonra.A termosztát nyitásnál emel egy rudat,ami elfordítja az erre derékszögben csuklóval kapcsolodó másikat,ami bemegy a hűtő levegő házba.
  Valaki valami szmb megoldást tudna sejtetni?

                               Üdv.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #29961 Dátum: 2008 Július 29, 22:34:28 »

Jaja, de ott is más a külső és a belső ricniosztás. Egyébként kicsit komolyabb az első futóműve a typ3-asnak...
én gondolkodtam, hogy rávarázsoltatom a typ3-as r.fejét a bogár alvázra, de megfeneklett, már nem is tudom miért (ja! akkor még nem ismertem a barátomat, aki addig farag míg gyönyörűen nem áll a bogi alatt)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #29960 Dátum: 2008 Július 29, 22:29:10 »

Ne legyél baklégy, ott van a felöntés (sík, lapolt felület) az oldalán!
Szóval akkor csak szemléltetni szeretném az ábrával h többiek is tudják Grin Cool kösziii

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29959 Dátum: 2008 Július 29, 22:28:48 »

és a typ3-ban az a jó, hogy az elejét is ricnivel lehet mahinálni Grin

Jaja, de ott is más a külső és a belső ricniosztás. Egyébként kicsit komolyabb az első futóműve a typ3-asnak...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #29958 Dátum: 2008 Július 29, 22:24:26 »

A belső szinte soha nincs berohadva, az csúszik ki 10-ből 9 és félszer, a lengőkart meg le lehet ütni róla....de minek?
Elég ha belül lejjebb tesszük.
és a typ3-ban az a jó, hogy az elejét is ricnivel lehet mahinálni Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29957 Dátum: 2008 Július 29, 22:23:29 »

Ne legyél baklégy, ott van a felöntés (sík, lapolt felület) az oldalán!
Már tudja Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29956 Dátum: 2008 Július 29, 22:22:19 »

Így van, pofon egyszerű.
Ha feltételezzük, hogy mintkét oldalon egyformán vagy a külső, vagy a belső ricni csúszik ki, mert nem egyforma a külső/belső ricniosztás.
30-40 éves autóknál valamelyik oldal biztos berohadt már vagy kint vagy bent (inkább kint), innentől jön a többször félnapos szopás.  Evil Grin
Csak úgy érdemes hozzákezdeni, ha szétszedjük fullra és mind a két rugót megtisztítva/zsírozva ugyanoda ugyanúgy visszatesszük.
Ha ezt Maresz látatlanba 10-ért hivatásszerűen bevállalja, akkor oda kell vinni.

A belső szinte soha nincs berohadva, az csúszik ki 10-ből 9 és félszer, a lengőkart meg le lehet ütni róla....de minek?
Elég ha belül lejjebb tesszük.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29955 Dátum: 2008 Július 29, 22:19:06 »

már van fasza EMPI szelepfedél meg kiegyenlítő...

 csak azt nem tudom hol kellene megfúrni a szelepfedelet..

valakinek nincs kép róla Roll Eyes Wink??

Ne legyél baklégy, ott van a felöntés (sík, lapolt felület) az oldalán!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29954 Dátum: 2008 Július 29, 20:42:33 »

Erre gondoltam.
Bevállalós vagy.  Grin

+Áfa  Grin
1303LS
« Hozzászólás #29953 Dátum: 2008 Július 29, 20:26:55 »

ennyi bele kalkulálva hogy 2óra vagy vagy szopásnál 2nap
Erre gondoltam.
Bevállalós vagy.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29952 Dátum: 2008 Július 29, 20:23:57 »

Így van, pofon egyszerű.
Ha feltételezzük, hogy mintkét oldalon egyformán vagy a külső, vagy a belső ricni csúszik ki, mert nem egyforma a külső/belső ricniosztás.
30-40 éves autóknál valamelyik oldal biztos berohadt már vagy kint vagy bent (inkább kint), innentől jön a többször félnapos szopás.  Evil Grin
Csak úgy érdemes hozzákezdeni, ha szétszedjük fullra és mind a két rugót megtisztítva/zsírozva ugyanoda ugyanúgy visszatesszük.
Ha ezt Maresz látatlanba 10-ért hivatásszerűen bevállalja, akkor oda kell vinni.
ennyi bele kalkulálva hogy 2óra vagy vagy szopásnál 2nap

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #29951 Dátum: 2008 Július 29, 20:21:45 »

már van fasza EMPI szelepfedél meg kiegyenlítő...

 csak azt nem tudom hol kellene megfúrni a szelepfedelet..

valakinek nincs kép róla Roll Eyes Wink??

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 29, 20:27:18 írta vwoodoo »
1303LS
« Hozzászólás #29950 Dátum: 2008 Július 29, 19:48:19 »

Valahol van egy leírás, amúgy sem egy nagy etwas megcsinálni leírás nélkül sem.

Legyél egy kicsit türelmes, majd jön valaki és belinkeli a leírást, nekem fogalmam sincs hol van. Valami fórumos dokumentálta, úgy emlékszem.

Kerék levesz, kézifékbowden meglazít, lengőkar leköt, féltengely bejelöl, kimozdít, fedél levesz, rúd kihúz, áttesz, fedél visszakapat (pár menet) lengőral ütközőre visszaültet (emelővel), fedél meghúz, féltengely visszakakaszt a jelöléshez, visszacsavaroz, kézifékbowdent visszahúz, kerék visszatesz.
Így van, pofon egyszerű.
Ha feltételezzük, hogy mintkét oldalon egyformán vagy a külső, vagy a belső ricni csúszik ki, mert nem egyforma a külső/belső ricniosztás.
30-40 éves autóknál valamelyik oldal biztos berohadt már vagy kint vagy bent (inkább kint), innentől jön a többször félnapos szopás.  Evil Grin
Csak úgy érdemes hozzákezdeni, ha szétszedjük fullra és mind a két rugót megtisztítva/zsírozva ugyanoda ugyanúgy visszatesszük.
Ha ezt Maresz látatlanba 10-ért hivatásszerűen bevállalja, akkor oda kell vinni.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #29949 Dátum: 2008 Július 29, 19:09:03 »

Fogyasztas temához.
1,6-os motor sziplaszivos, 28-as karbival es nyitott kipufogoval + rovid valto.
Valltozatosan varos es varoson kivul. valltozatosan normalisan es elborult elmevel hajtva.
Most tankoltam es 11,5L\100km jott ki?
velemenyek?
(vagy csak en sokkalom? mert hozza vagyok szokva hogy off autom 6,5eszik klimaval Tongue)

Szerintem reális. Gondolom sok város van benne, meg épp elég az a ritka elborult elmés hajtás is:)
Nekem az 1200-es eszik átlagban 9-et, nagyrészt városban, és 10-20 km-es országúti szakaszokkal.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29948 Dátum: 2008 Július 29, 18:17:12 »

tömítetlenség valahol ? 
aha. vszínűleg. De lehet, bal elöl is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29947 Dátum: 2008 Július 29, 18:04:59 »

NAh, megnéztem a karbit, gyorsító fúvóka működik rendesen, viszotn teljesen becsavart kiscsavarnál is já rmég a motor...ha viszont a nagyobb at csavarom beljebb, és akicsit állítom kíjebb ( azzal kezdtem,hogy elvégeztem a hivatalos beállítási metódust), akkor sem jó. Alapjáratról fullad még mindig, vagy csak késve ragál a gázrva, vagy visszalő és/vagy lefullad.


Más. NEm jó a fék sem Cheesy Légtelenítettünk körbe, bal elsőnél nél rengeteg levegős trutyi jött ki,a többinél semmi. Viszont a fékhatás nem változott. SZóval valahol  visszaszívhatja. Hirtelen pedállenyomáskor hallani ciccegő hangot a főfékhenger felől. Ez normális, vagy tömítetlenség valahol ? 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29946 Dátum: 2008 Július 29, 18:01:56 »

Fogyasztas temához.
1,6-os motor sziplaszivos, 28-as karbival es nyitott kipufogoval + rovid valto.
Valltozatosan varos es varoson kivul. valltozatosan normalisan es elborult elmevel hajtva.
Most tankoltam es 11,5L\100km jott ki?
velemenyek?
(vagy csak en sokkalom? mert hozza vagyok szokva hogy off autom 6,5eszik klimaval Tongue)
1.6-hoz nem kicsi a 28-as karbu? ettől is ehet sokat, ha el van fúvókantva.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29945 Dátum: 2008 Július 29, 17:44:51 »

Fogyasztas temához.
1,6-os motor sziplaszivos, 28-as karbival es nyitott kipufogoval + rovid valto.
Valltozatosan varos es varoson kivul. valltozatosan normalisan es elborult elmevel hajtva.
Most tankoltam es 11,5L\100km jott ki?
velemenyek?
(vagy csak en sokkalom? mert hozza vagyok szokva hogy off autom 6,5eszik klimaval Tongue)
milyenk automata 2.0 typ4
13-at evett
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29944 Dátum: 2008 Július 29, 17:36:42 »

Ez naggyonzsír! Hol a folytatása légyszi linkeld! A fényezős rész is érdekel. A rücsin túli világ... 
A fényezős képeket azóta is várom, mind erről mint az enyémről. Csak ritkán vannak itthon a fényező gyerekei és náluk vannak a képek.


                             GNX-967
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29943 Dátum: 2008 Július 29, 17:12:39 »

Fogyasztas temához.
1,6-os motor sziplaszivos, 28-as karbival es nyitott kipufogoval + rovid valto.
Valltozatosan varos es varoson kivul. valltozatosan normalisan es elborult elmevel hajtva.
Most tankoltam es 11,5L\100km jott ki?
velemenyek?
(vagy csak en sokkalom? mert hozza vagyok szokva hogy off autom 6,5eszik klimaval Tongue)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #29942 Dátum: 2008 Július 29, 15:16:46 »

Jah pattog minta  a szemét. Tán még az a hiba oka hogy be van feszülve a gátló is. Nincs útja ahol járjon.

Viszont azt én sem tudom hogy ha leülteti az ember körbe, akkor a torziók életét mennyivel rövidíti az ember?

ezek új lengéscsillapítók, rövidek.. teljesen ki vannak engedve és így is dobban van a gumi bőven... most fogom kivenni a lengéscsillapítókat, mert ez így durva kissé.. hudák misi mondta, h esetleg ki lehet venni egy- két torzió lapot, h puhuljon a  dolog.. és valszeg a gumim is elég magas ehhez a dologhoz.. inkább ültető csonk kellett volna, de muszáj volt cserélni az egészet..

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #29941 Dátum: 2008 Július 29, 15:14:33 »

Woww. Kik voltak ezek az állat felújítók?

Hát ez engem is érdekelne, ha valaki meg tudná írni magánlevélben...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29940 Dátum: 2008 Július 29, 15:09:39 »

Képzeld, ha mindannyian egyformák lennénk, milyen unalmas lenne a világ Smiley  Bár az üdcsis, napszemcsis beírásoktól már én is viszketést kapok....

örülök az ilyen intelligens epitöjellegü hozzaszolashoz--weiter so
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29939 Dátum: 2008 Július 29, 15:01:41 »

elmeselem, bar nem dicsekszem vele soxor:
Az itteni Porsche klubben voltam sokaig, ahol a vezetönek volt egy VW -.AuDI "szakmühelye" / azota elvettek töle a joghasznalatot /
Rabeszelt az akkoriban megvett 356  Speedstrem leültetesere Sad((
Odaadtam neki a megegyezett 7,000.- Schillingert csinalja meg ---hatul---
Aztan amikor 20,000.- Schilling föle ment a szamla es nem adta vissza a kocsit bepereltem
A pert felesben elvesztettük, mert nem volt IRASOS ! megegyezes a kialkudott munkarol !

A per folyaman ugy megtanultam es a gyakorlatban ugy megcsinaltam egy haverral a pont ezt a leülteteses genyot, hogy a bironö csak lesett .
Birosagi szakertö sem ismerte a temat, hiszen öreg szerkezetek ezek, megtagadtam a kifizetest neki, ha nem ismeri a jatekot, ne akarjon okos lenni, föleg ne egy Ostrak  birosagon. (levaltottak )
Bironö tapsolt Smiley))
Tehat tudom mi fan terem egy leültetes 5/7/2005-ben meg folyt a  targyalas Smiley
Mivel van persze DAS jogbiztositasom a per nekem fillerbe sem került

Tanulság: Ne akarj fára mászni ha izzad a taplad, mert elcsúszol a metlakin.

Na mentem, majd jövők csokapíísz.
xoyox
« Hozzászólás #29938 Dátum: 2008 Július 29, 14:55:42 »

Nem akartam bő lére ereszteni,

A köbölés bonyolultabb!  Wink
elmeselem, bar nem dicsekszem vele soxor:
Az itteni Porsche klubben voltam sokaig, ahol a vezetönek volt egy VW -.AuDI "szakmühelye" / azota elvettek töle a joghasznalatot /
Rabeszelt az akkoriban megvett 356  Speedstrem leültetesere Sad((
Odaadtam neki a megegyezett 7,000.- Schillingert csinalja meg ---hatul---
Aztan amikor 20,000.- Schilling föle ment a szamla es nem adta vissza a kocsit bepereltem
A pert felesben elvesztettük, mert nem volt IRASOS ! megegyezes a kialkudott munkarol !

A per folyaman ugy megtanultam es a gyakorlatban ugy megcsinaltam egy haverral a pont ezt a leülteteses genyot, hogy a bironö csak lesett .
Birosagi szakertö sem ismerte a temat, hiszen öreg szerkezetek ezek, megtagadtam a kifizetest neki, ha nem ismeri a jatekot, ne akarjon okos lenni, föleg ne egy Ostrak  birosagon. (levaltottak )
Bironö tapsolt Smiley))
Tehat tudom mi fan terem egy leültetes 5/7/2005-ben meg folyt a  targyalas Smiley
Mivel van persze DAS jogbiztositasom a per nekem fillerbe sem került
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 29, 14:57:18 írta xoyox »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29937 Dátum: 2008 Július 29, 14:49:29 »

Azóta a blokk felújítva pihen a pincében és várja, hogy a hengereket feltegyem rá. Merthogy azok jók voltak rajta.

...esőben, udvaron, hugoméknál.  Wink
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29936 Dátum: 2008 Július 29, 14:47:46 »

hát én nem akarok vele annyit szenvedni, mint első futóművel, szal inkább fizetek majd.. az katasztrófa volt.. nem fejteném ki a hibákat..
viszont..
aki használ puma futóművet, írja már le, h neki hogy működik a rövid lengéscsillapító, mert nekem nagyjából nulla rugózás.. gondolom a feszített torziók miatt..

Jah pattog minta  a szemét. Tán még az a hiba oka hogy be van feszülve a gátló is. Nincs útja ahol járjon.

Viszont azt én sem tudom hogy ha leülteti az ember körbe, akkor a torziók életét mennyivel rövidíti az ember?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29935 Dátum: 2008 Július 29, 14:46:51 »

aha ja genau Smiley
azert irtak rola egy 250 oldalas könyvet : Helmuth Horn - Bodengruppentherapie cimmel. . . .
de te :
 csavar ki- csavar be, kesz  Grin
 
te, ez nem am köböles  Evil Evil Wink

Nem akartam bő lére ereszteni, tudod, arra is van egy célszerszám, hogy az hátsó kerékösszetartás beállítsuk az olajos féltengely hátranyomásával a nyújtott csavarfuratokban....
De azért abban egyetérthetünk, hogy nem űrtechnika, meg lehet elfogadhatóan otthon csinálni.

A köbölés bonyolultabb!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #29934 Dátum: 2008 Július 29, 14:45:03 »

hát én nem akarok vele annyit szenvedni, mint első futóművel, szal inkább fizetek majd.. az katasztrófa volt.. nem fejteném ki a hibákat..
viszont..
aki használ puma futóművet, írja már le, h neki hogy működik a rövid lengéscsillapító, mert nekem nagyjából nulla rugózás.. gondolom a feszített torziók miatt..

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29933 Dátum: 2008 Július 29, 14:44:18 »

Stunt velem is vetetett ki már motort. Becsületére legyen mondva megállta, hogy nem röhögött. Akkor láttam másodszer bogármotort....


...esőben, udvaron, hugoméknál.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29932 Dátum: 2008 Július 29, 14:39:36 »

Stunt velem is vetetett ki már motort. Becsületére legyen mondva megállta, hogy nem röhögött. Akkor láttam másodszer bogármotort....


 Grin Grin Grin Tetszik írjatok még kérlek.  Cheesy Cheesy Grin
Oldalak: 1 ... 1262 1263 1264 1265 1266 [1267] 1268 1269 1270 1271 1272 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.