www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 21:43:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1260 1261 1262 1263 1264 [1265] 1266 1267 1268 1269 1270 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14682263 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30051 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:22:47 »

hát az sem egyszerü mert régi (egybebakos lenditökeréj) nem jó az uj fötengelyre

Mi a megoldás? Indítómotor csere és 12V-ra alakítás?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30050 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:22:19 »

Ha van egy tök széria 1.6-osod, akkor a két 36-40-es IDF kb. 8-9 lóerőt hoz és nagyon direkt spontán gázreakciót 8-11-es fogyasztással, ha 32-36 mm körüli dupla regisztert (progresszívet) teszel központinak akkor 3-6 lóerő és legalább azonos fogyasztás, de tapasztalatom szerint inkáb több. Viszont könnyebb alapjáratot állítani. De ezeknél a lóerőknél azért lehet többet hazudni is, mondjuk jól hangzik a 75 lóerő....  Wink
nem feltétlen lőerőhajhászás,mert ugye 50 vagy 55 az majdnem mindegy,de ha pl egyenletesebben jár a motor vagy valami hasonló apróbb öröm Smiley
amim van az egy 36-os,sajna nem progresszív központi Weber meg a Bugmaster féle gyújtás és egy empi dual kipuff,ehez gondoltam egy vezérműtengelyt
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30049 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:20:03 »

A 6V-os indítómotorhoz passzol a 12V-os lendkerék? Úgy emlékszem van valami fogszám gebasz.
Át kell tenni a lendkereket?
hát az sem egyszerü mert régi (egybebakos lenditökeréj) nem jó az uj fötengelyre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30048 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:08:45 »

uhh,ez eléggé félreírtam  Lips Sealed persze,egy másik engle mellett voksolt mindenki,karbinak már vettem egy közponi weber-t

Ha van egy tök széria 1.6-osod, akkor a két 36-40-es IDF kb. 8-9 lóerőt hoz és nagyon direkt spontán gázreakciót 8-11-es fogyasztással, ha 32-36 mm körüli dupla regisztert (progresszívet) teszel központinak akkor 3-6 lóerő és legalább azonos fogyasztás, de tapasztalatom szerint inkáb több. Viszont könnyebb alapjáratot állítani. De ezeknél a lóerőknél azért lehet többet hazudni is, mondjuk jól hangzik a 75 lóerő....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30047 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:48:52 »


Főtengely??? Vezérműtengely, nem?

Csak két jó duplakarbi is elégséges, ha ehhez egy kicsit helyesebb tengelyt is teszel, akkor oké lehet.
uhh,ez eléggé félreírtam  Lips Sealed persze,egy másik engle mellett voksolt mindenki,karbinak már vettem egy közponi weber-t
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30046 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:44:59 »

többekkel beszélgettem és szinte mindenki azt mondta hogy kis változtatásnak elég egy másik karbi-főtengely.Érezhető valami változás csak ezeknek a cseréjével?


Főtengely??? Vezérműtengely, nem?

Csak két jó duplakarbi is elégséges, ha ehhez egy kicsit helyesebb tengelyt is teszel, akkor oké lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30045 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:41:13 »

többekkel beszélgettem és szinte mindenki azt mondta hogy kis változtatásnak elég egy másik karbi-főtengely.Érezhető valami változás csak ezeknek a cseréjével?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30044 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:35:50 »

A 6V-os indítómotorhoz passzol a 12V-os lendkerék? Úgy emlékszem van valami fogszám gebasz.
Át kell tenni a lendkereket?
igen, nem passzol.
ezért van olyan is, hogy 12Vos rendszerben mégis a 6Vos önindítót hagyják meg
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30043 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:20:59 »

A 6V-os indítómotorhoz passzol a 12V-os lendkerék? Úgy emlékszem van valami fogszám gebasz.
Át kell tenni a lendkereket?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30042 Dátum: 2008 Augusztus 01, 08:18:16 »

nekem csak letöltve vannak innen onnan haynes pdf-ek ahoz nem jár Grin

Ott a pont. Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #30041 Dátum: 2008 Augusztus 01, 08:15:41 »

  Minden Haynes könyvhöz jár egy ilyen.Nekem van vagy 3,így mindig megtalálok egyet.Üdv.
nekem csak letöltve vannak innen onnan haynes pdf-ek ahoz nem jár Grin

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30040 Dátum: 2008 Augusztus 01, 08:10:10 »

nincs többé rossz műszaki forditás Wink Haynes angol-magyar műszaki szótár igaz hogy off oldalról de nem számít, pdf-ben  letölthető 5.89Mb
http://renault5.rogerco.hu/downloads/PDF/haynes_szotar.pdf
  Minden Haynes könyvhöz jár egy ilyen.Nekem van vagy 3,így mindig megtalálok egyet.Üdv.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #30039 Dátum: 2008 Augusztus 01, 07:46:23 »

nincs többé rossz műszaki forditás Wink Haynes angol-magyar műszaki szótár igaz hogy off oldalról de nem számít, pdf-ben  letölthető 5.89Mb
http://renault5.rogerco.hu/downloads/PDF/haynes_szotar.pdf

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30038 Dátum: 2008 Július 31, 22:15:49 »

OFF...
Engem is oltogatnak a citró miatt meg hogy automata én csak mosolygok Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30037 Dátum: 2008 Július 31, 22:15:33 »

OFF
Támogatom a hozzászólást maximálisan. Aki nem hiszi el hogy így van, kipróbáhatja az OFF W123 230E automatánkat  Wink
-nagy gázra magasabb fordulaton vált fel
-ha elengeded egy pillanatra a gázt felfele vált
-padlógázt nyomsz neki visszakapcsol
Mindezt valami hihetetlenül finoman, rángatásmentesen teszi. Ja és 28 évvel és 330,000 km-mel a háta megett.
Szóval király.
OFF vége.

a padlógázhoz azért kell egy kickdown kapcsoló is, nem pusztán mechanikusan nyomja.
de tény, hogy faszba a kézi váltóval.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #30036 Dátum: 2008 Július 31, 22:04:06 »

Mindenki ezt mondja, akinek nem volt még automata autója. Ott is lehet váltani lábbal, pláne a régi olajnyomásvezérelt automatáknál.
Milyen jó fagyizni automata autóval!  Wink

Nyilván egy 911-esben nekem sem kéne, de majdnem minden másban igen.

OFF
Támogatom a hozzászólást maximálisan. Aki nem hiszi el hogy így van, kipróbáhatja az OFF W123 230E automatánkat  Wink
-nagy gázra magasabb fordulaton vált fel
-ha elengeded egy pillanatra a gázt felfele vált
-padlógázt nyomsz neki visszakapcsol
Mindezt valami hihetetlenül finoman, rángatásmentesen teszi. Ja és 28 évvel és 330,000 km-mel a háta megett.
Szóval király.
OFF vége.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 31, 22:05:38 írta bokonon »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30035 Dátum: 2008 Július 31, 20:55:26 »

de ö 1,2akarja szoval kell Grin
Az a szivattyú a bogár váltójához kell, a typ4 motorhoz tartozó automatához nem kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30034 Dátum: 2008 Július 31, 20:54:48 »

Szeretek ÉN vezetni.
Kontakt a géppel, ezért is szeretem a régi autókat.
Mindenki ezt mondja, akinek nem volt még automata autója. Ott is lehet váltani lábbal, pláne a régi olajnyomásvezérelt automatáknál.
Milyen jó fagyizni automata autóval!  Wink

Nyilván egy 911-esben nekem sem kéne, de majdnem minden másban igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30033 Dátum: 2008 Július 31, 20:53:41 »

A typ4-es motorhoz nem kell, az a bogár automatához (félautomata) kell.
de ö 1,2akarja szoval kell Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30032 Dátum: 2008 Július 31, 20:52:26 »

+speckó olaj szivattyú!

A typ4-es motorhoz nem kell, az a bogár automatához (félautomata) kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30031 Dátum: 2008 Július 31, 20:08:03 »

Elég sokat kellene faragni, mert lendkerék nem kell (az maga a hidrokuplung), de kell egy 3 ágú menesztő, amivel csatlakoztatod (typ3-nál így van), egyébként a váltóharang elméletileg jó.

A motor ereje és karaktere egy másik kérdés, inkább azzal van baj, hogy gyenge lesz, állandóan taposni kell majd, mert az 1.2-esnek kicsi a nyomatéka és a nyomatékcsúcsa is lent van...és ugye ott alalcsony a teljesítmény. Nem lenne jó páros...

Pedig az a motor nagyon oké.
+speckó olaj szivattyú!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #30030 Dátum: 2008 Július 31, 20:06:21 »

Főleg mivel több autó tulajdonosaként is BKV-val jársz !  Grin
Az se "kézi"
RNIE
« Hozzászólás #30029 Dátum: 2008 Július 31, 20:02:47 »

Főleg mivel több autó tulajdonosaként is BKV-val jársz !  Grin
mé,most tökre kocsival voltam Grin
Süni
« Hozzászólás #30028 Dátum: 2008 Július 31, 20:01:59 »

mondj egy okot amiért jobb a kézi
nem akarok gyorsulni
nem érdekel mennyivel fogyszt többet

Főleg mivel több autó tulajdonosaként is BKV-val jársz !  Grin
RNIE
« Hozzászólás #30027 Dátum: 2008 Július 31, 20:01:43 »

Szeretek ÉN vezetni.

ez személyes
ÉN meg nem szeretek a pálca után kaparászni Grin
1303LS
« Hozzászólás #30026 Dátum: 2008 Július 31, 20:00:50 »

mondj egy okot amiért jobb a kézi

Szeretek ÉN vezetni.
Kontakt a géppel, ezért is szeretem a régi autókat.
RNIE
« Hozzászólás #30025 Dátum: 2008 Július 31, 20:00:40 »

Akkor már mérnem belevalót?  Huh
typ4-et? nemazé attam el ócsón hogy vegyek drágán Cool
meg az felújítani kb 2,5 szerese a typ1 nek
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 31, 20:02:23 írta RNIE »
1303LS
« Hozzászólás #30024 Dátum: 2008 Július 31, 19:59:40 »

köszönöm,nézek 1.6-ot
Akkor már mérnem belevalót?  Huh
RNIE
« Hozzászólás #30023 Dátum: 2008 Július 31, 19:57:22 »


köszönöm,nézek 1.6-ot
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30022 Dátum: 2008 Július 31, 19:54:28 »

Ratro féle 1.2D mocira hogy  lehet ráapplikálni az 1.7 typ4 automatáját?
Stunt számítok a hozzáértésedre
meghogy érdemes-é vagy inkább 1.6

Elég sokat kellene faragni, mert lendkerék nem kell (az maga a hidrokuplung), de kell egy 3 ágú menesztő, amivel csatlakoztatod (typ3-nál így van), egyébként a váltóharang elméletileg jó.

A motor ereje és karaktere egy másik kérdés, inkább azzal van baj, hogy gyenge lesz, állandóan taposni kell majd, mert az 1.2-esnek kicsi a nyomatéka és a nyomatékcsúcsa is lent van...és ugye ott alalcsony a teljesítmény. Nem lenne jó páros...

Pedig az a motor nagyon oké.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30021 Dátum: 2008 Július 31, 19:54:00 »

Vannak ilyen gyakorló úrvezető utánképzők. Mondjuk úgy rehab.  Grin Evil
Ne add fel.  Evil
mondj egy okot amiért jobb a kézi
nem akarok gyorsulni
nem érdekel mennyivel fogyszt többet
1303LS
« Hozzászólás #30020 Dátum: 2008 Július 31, 19:52:18 »

nálam itt bukik a dolog Grin
Vannak ilyen gyakorló úrvezető utánképzők. Mondjuk úgy rehab.  Grin Evil
Ne add fel.  Evil
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30019 Dátum: 2008 Július 31, 19:51:37 »

Nekem van futheto hatso szelvedom, puha muszerfalam de nincs jobboldali tukrom ... ez mifele csomag? :-D
proli csomi  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30018 Dátum: 2008 Július 31, 19:50:21 »

nálam itt bukik a dolog Grin
Lips Sealed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #30017 Dátum: 2008 Július 31, 19:49:56 »

Kézi

nálam itt bukik a dolog Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30016 Dátum: 2008 Július 31, 19:48:49 »

igen,csak a typ4-et eladtam,de sejtettem hogy ez kicsi lenne a dokába
Kézi röviddel szerethető sztem.
Én jártam a dokával oké nem 1.2-vel, de 1.3 F-es mocival és hát nem volt olyan tragikus a dolog. Sőt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #30015 Dátum: 2008 Július 31, 19:47:17 »

Szerintem nem sok értelme lehet, kicsi ez a motor és nagyon más a karakterisztikája mint egy 1,3-1,6 typ1-é.
Nyomatéka 1700nál van a csúcson.
1,7 meg mégmásabb lehet.
igen,csak a typ4-et eladtam,de sejtettem hogy ez kicsi lenne a dokába
1303LS
« Hozzászólás #30014 Dátum: 2008 Július 31, 19:45:56 »

Ratro féle 1.2D mocira hogy  lehet ráapplikálni az 1.7 typ4 automatáját?
Stunt számítok a hozzáértésedre
meghogy érdemes-é vagy inkább 1.6
Szerintem nem sok értelme lehet, kicsi ez a motor és nagyon más a karakterisztikája mint egy 1,3-1,6 typ1-é.
Nyomatéka 1700nál van a csúcson. 1,3-1,6 is valahol 3000 körül adja le a csúcsát. "D" egy mozdony.  Grin
1,7 meg mégmásabb lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 31, 19:48:16 írta 1303LS »
matchbox
« Hozzászólás #30013 Dátum: 2008 Július 31, 19:42:54 »

Hát,... eddig úgy cuccostól együtt olyan 300 környékén járok... de ebben benn vannak a cseréje (belső vízlehúzó, tömítések, stb..)
Jó lesz az az Öcsisajt - a jó munkára érdemes várni (főleg, ha az még meg is fizethető).
Ennyiben 2 év múlva én is kiegyeznék.
 Shocked
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #30012 Dátum: 2008 Július 31, 19:42:11 »

Hát,... eddig úgy cuccostól együtt olyan 300 környékén járok... de ebben benn vannak a cseréje (belső vízlehúzó, tömítések, stb..)
De utána megint 20 évig nem lesz gond a vassal!

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 1260 1261 1262 1263 1264 [1265] 1266 1267 1268 1269 1270 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.