www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:38:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1259 1260 1261 1262 1263 [1264] 1265 1266 1267 1268 1269 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13213095 alkalommal)
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #30075 Dátum: 2008 Augusztus 01, 22:06:17 »

lehet az több is, mint 45 ló. 85.5-ös hengerekkel az valami 1450 ccm körül jön ki...
hát ezt nem tudom,csak annyit látni hogy dupla szivos hengerfej van rajt
RNIE
« Hozzászólás #30074 Dátum: 2008 Augusztus 01, 22:03:58 »

Miylen fej? Milyen henger?
ez 190amerikai pénz ami postával kb 33pénz

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30073 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:59:57 »

a hengerfej 190dolcsi,ez meg itten 140

Miylen fej? Milyen henger?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30072 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:58:22 »

a hengerfej 190dolcsi,ez meg itten 140
ez 1.4-es vagy 1.25-ös? A kép alapján 1.4-es....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30071 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:57:02 »

így 99dollár
a hengerfej 190dolcsi,ez meg itten 140

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30070 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:54:01 »

Már meg történt, járatom,600km már van benn.. Roll Eyes

lehet az több is, mint 45 ló. 85.5-ös hengerekkel az valami 1450 ccm körül jön ki...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30069 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:52:46 »

egybebakos kb 1960ig!dinamó talp blokk maga
ennek stifje kisseb sokkal ez 6v
de volt van egy fiatalabb 6voltos kerék is ami fel megy uj fötengelyre normál stiftes!

Na már értem. Ez egy 1966-os 6V-os F-es motor motor, nem ovális 30 lovas. Oválmotort nem tuningolnék, az perverzió lenne...
Szerintem enneka  főtengelye azonos a 12V-ossal. vagy nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30068 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:52:39 »

20ezer allat a fogaskerekel meg a 3db spec csavarjaval egyutt?
így 99dollár

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #30067 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:52:25 »

Ez komoly? Valamikor azt halottam,hogy ezt nem ajánlatos. Smiley
Már meg történt, járatom,600km már van benn.. Roll Eyes
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30066 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:50:18 »

ha postával 20ezer alatt bejön a zsír új akkor szerinted? Wink
20ezer allat a fogaskerekel meg a 3db spec csavarjaval egyutt?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #30065 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:49:17 »

de nallam talasz 120-ast is Tongue
ha postával 20ezer alatt bejön a zsír új akkor szerinted? Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30064 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:46:51 »

ebay-en csak 100-at találtam(egyenlőre)
de nallam talasz 120-ast is Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #30063 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:45:49 »

w100 w  110  w 120 nagyábol egy árfolyam!
ebay-en csak 100-at találtam(egyenlőre)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30062 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:45:26 »

HELLO!
Egy D1200 mexikoi blokkbol épitett 1600 elérheti a 45 lovat?
A változtatás,pict 30-as karbi helyett kapott egyel nagyobbat,pict 31-est,a gyári légszürő helyére egy kisebb sport szürő került.
A lendkerék kicsit könyitett.
A többi alkatrész gyári maradt.

Ez komoly? Valamikor azt halottam,hogy ezt nem ajánlatos. Smiley

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30061 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:44:29 »

az Engle w100 az jól hangzik,és teljesen jó árban-99usd- van
w100 w  110  w 120 nagyábol egy árfolyam!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #30060 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:43:37 »

Én is nagy vezérműtengely cserélgetős voltam, de ha rám hallgatsz csak valami nagyon mérsékelt tengelyt teszel bele mondjuk Scat c20 vagy Engle w100-ast. Vagy hagyod a gyárit!


az Engle w100 az jól hangzik,és teljesen jó árban-99usd- van
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30059 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:42:58 »

Na akoor múltkori választ megkapva senkire nem halgattam .Mentem saját hülye fejem után.Vagyis az A oszlop fűtés csövét 25 cm x45 pvc csővel oldottam meg,rábilincselve a fém csonkra.Aztán majd kiderül.Nem rozsdásodik,nem zörög,nem veszít annyit a hőböl mint a fémnél,és nem szakad le mint a harmonika gyári cső Shocked Wink

Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #30058 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:39:18 »

HELLO!
Egy D1200 mexikoi blokkbol épitett 1600 elérheti a 45 lovat?
A változtatás,pict 30-as karbi helyett kapott egyel nagyobbat,pict 31-est,a gyári légszürő helyére egy kisebb sport szürő került.
A lendkerék kicsit könyitett.
A többi alkatrész gyári maradt.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30057 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:37:05 »

de például még van az is hogy sima inditomotor 12voltos nem megy bele a ovál váltójába!nem fér el  meg tengely vastagsági probléma is fellép!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30056 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:31:21 »

Mi az, hogy egybe bakos motor?

Kisebb stiftű a kerék, úgy mint az oválnál? Minden 6 voltos ilyen?  Ne b*ssza meg a világ!!   
egybebakos kb 1960ig!dinamó talp blokk maga
ennek stifje kisseb sokkal ez 6v
de volt van egy fiatalabb 6voltos kerék is ami fel megy uj fötengelyre normál stiftes!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30055 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:28:53 »

hát ha egybe bakos motor akkor semmi!marad 6V inditomor oválnál is igy van (ami depoba most van) meg osztotba is igy van!
kisseb a lenditökerék stiftje

Mi az, hogy egybe bakos motor?

Kisebb stiftű a kerék, úgy mint az oválnál? Minden 6 voltos ilyen?  Ne b*ssza meg a világ!!   

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30054 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:27:08 »

nem feltétlen lőerőhajhászás,mert ugye 50 vagy 55 az majdnem mindegy,de ha pl egyenletesebben jár a motor vagy valami hasonló apróbb öröm Smiley
amim van az egy 36-os,sajna nem progresszív központi Weber meg a Bugmaster féle gyújtás és egy empi dual kipuff,ehez gondoltam egy vezérműtengelyt
[/quote
Én is nagy vezérműtengely cserélgetős voltam, de ha rám hallgatsz csak valami nagyon mérsékelt tengelyt teszel bele mondjuk Scat c20 vagy Engle w100-ast. Vagy hagyod a gyárit!

A sporttengely nagyon felfelé tolja a nyomatékot a fordszámtartományban, erősebb lesz, de csak azért, mert jobban forog 4500 felett. Viszont 2500-ig, 3000-ig meg gyengébb a motor. Nem muszáj  ezzel egyetérteni, ez az én tapasztalatom.

Egy gyári tengellyel is lehet 70-80 lovas motor csinálni, és annak 800 lesz az alapjárata, nyomatékcsúcsa meg 2500-nál van. De nem 1.6-os....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30053 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:25:10 »

Mi a megoldás? Indítómotor csere és 12V-ra alakítás?
hát ha egybe bakos motor akkor semmi!marad 6V inditomor oválnál is igy van (ami depoba most van) meg osztotba is igy van!
kisseb a lenditökerék stiftje

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30052 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:24:01 »

nem feltétlen lőerőhajhászás,mert ugye 50 vagy 55 az majdnem mindegy,de ha pl egyenletesebben jár a motor vagy valami hasonló apróbb öröm Smiley
amim van az egy 36-os,sajna nem progresszív központi Weber meg a Bugmaster féle gyújtás és egy empi dual kipuff,ehez gondoltam egy vezérműtengelyt
ott van a zsir uj bontatlan 298-as tengelyek kerekel egyutt

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30051 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:22:47 »

hát az sem egyszerü mert régi (egybebakos lenditökeréj) nem jó az uj fötengelyre

Mi a megoldás? Indítómotor csere és 12V-ra alakítás?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30050 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:22:19 »

Ha van egy tök széria 1.6-osod, akkor a két 36-40-es IDF kb. 8-9 lóerőt hoz és nagyon direkt spontán gázreakciót 8-11-es fogyasztással, ha 32-36 mm körüli dupla regisztert (progresszívet) teszel központinak akkor 3-6 lóerő és legalább azonos fogyasztás, de tapasztalatom szerint inkáb több. Viszont könnyebb alapjáratot állítani. De ezeknél a lóerőknél azért lehet többet hazudni is, mondjuk jól hangzik a 75 lóerő....  Wink
nem feltétlen lőerőhajhászás,mert ugye 50 vagy 55 az majdnem mindegy,de ha pl egyenletesebben jár a motor vagy valami hasonló apróbb öröm Smiley
amim van az egy 36-os,sajna nem progresszív központi Weber meg a Bugmaster féle gyújtás és egy empi dual kipuff,ehez gondoltam egy vezérműtengelyt
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30049 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:20:03 »

A 6V-os indítómotorhoz passzol a 12V-os lendkerék? Úgy emlékszem van valami fogszám gebasz.
Át kell tenni a lendkereket?
hát az sem egyszerü mert régi (egybebakos lenditökeréj) nem jó az uj fötengelyre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30048 Dátum: 2008 Augusztus 01, 21:08:45 »

uhh,ez eléggé félreírtam  Lips Sealed persze,egy másik engle mellett voksolt mindenki,karbinak már vettem egy közponi weber-t

Ha van egy tök széria 1.6-osod, akkor a két 36-40-es IDF kb. 8-9 lóerőt hoz és nagyon direkt spontán gázreakciót 8-11-es fogyasztással, ha 32-36 mm körüli dupla regisztert (progresszívet) teszel központinak akkor 3-6 lóerő és legalább azonos fogyasztás, de tapasztalatom szerint inkáb több. Viszont könnyebb alapjáratot állítani. De ezeknél a lóerőknél azért lehet többet hazudni is, mondjuk jól hangzik a 75 lóerő....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30047 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:48:52 »


Főtengely??? Vezérműtengely, nem?

Csak két jó duplakarbi is elégséges, ha ehhez egy kicsit helyesebb tengelyt is teszel, akkor oké lehet.
uhh,ez eléggé félreírtam  Lips Sealed persze,egy másik engle mellett voksolt mindenki,karbinak már vettem egy közponi weber-t
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30046 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:44:59 »

többekkel beszélgettem és szinte mindenki azt mondta hogy kis változtatásnak elég egy másik karbi-főtengely.Érezhető valami változás csak ezeknek a cseréjével?


Főtengely??? Vezérműtengely, nem?

Csak két jó duplakarbi is elégséges, ha ehhez egy kicsit helyesebb tengelyt is teszel, akkor oké lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30045 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:41:13 »

többekkel beszélgettem és szinte mindenki azt mondta hogy kis változtatásnak elég egy másik karbi-főtengely.Érezhető valami változás csak ezeknek a cseréjével?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30044 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:35:50 »

A 6V-os indítómotorhoz passzol a 12V-os lendkerék? Úgy emlékszem van valami fogszám gebasz.
Át kell tenni a lendkereket?
igen, nem passzol.
ezért van olyan is, hogy 12Vos rendszerben mégis a 6Vos önindítót hagyják meg
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30043 Dátum: 2008 Augusztus 01, 20:20:59 »

A 6V-os indítómotorhoz passzol a 12V-os lendkerék? Úgy emlékszem van valami fogszám gebasz.
Át kell tenni a lendkereket?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30042 Dátum: 2008 Augusztus 01, 08:18:16 »

nekem csak letöltve vannak innen onnan haynes pdf-ek ahoz nem jár Grin

Ott a pont. Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #30041 Dátum: 2008 Augusztus 01, 08:15:41 »

  Minden Haynes könyvhöz jár egy ilyen.Nekem van vagy 3,így mindig megtalálok egyet.Üdv.
nekem csak letöltve vannak innen onnan haynes pdf-ek ahoz nem jár Grin

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30040 Dátum: 2008 Augusztus 01, 08:10:10 »

nincs többé rossz műszaki forditás Wink Haynes angol-magyar műszaki szótár igaz hogy off oldalról de nem számít, pdf-ben  letölthető 5.89Mb
http://renault5.rogerco.hu/downloads/PDF/haynes_szotar.pdf
  Minden Haynes könyvhöz jár egy ilyen.Nekem van vagy 3,így mindig megtalálok egyet.Üdv.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #30039 Dátum: 2008 Augusztus 01, 07:46:23 »

nincs többé rossz műszaki forditás Wink Haynes angol-magyar műszaki szótár igaz hogy off oldalról de nem számít, pdf-ben  letölthető 5.89Mb
http://renault5.rogerco.hu/downloads/PDF/haynes_szotar.pdf

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30038 Dátum: 2008 Július 31, 22:15:49 »

OFF...
Engem is oltogatnak a citró miatt meg hogy automata én csak mosolygok Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30037 Dátum: 2008 Július 31, 22:15:33 »

OFF
Támogatom a hozzászólást maximálisan. Aki nem hiszi el hogy így van, kipróbáhatja az OFF W123 230E automatánkat  Wink
-nagy gázra magasabb fordulaton vált fel
-ha elengeded egy pillanatra a gázt felfele vált
-padlógázt nyomsz neki visszakapcsol
Mindezt valami hihetetlenül finoman, rángatásmentesen teszi. Ja és 28 évvel és 330,000 km-mel a háta megett.
Szóval király.
OFF vége.

a padlógázhoz azért kell egy kickdown kapcsoló is, nem pusztán mechanikusan nyomja.
de tény, hogy faszba a kézi váltóval.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #30036 Dátum: 2008 Július 31, 22:04:06 »

Mindenki ezt mondja, akinek nem volt még automata autója. Ott is lehet váltani lábbal, pláne a régi olajnyomásvezérelt automatáknál.
Milyen jó fagyizni automata autóval!  Wink

Nyilván egy 911-esben nekem sem kéne, de majdnem minden másban igen.

OFF
Támogatom a hozzászólást maximálisan. Aki nem hiszi el hogy így van, kipróbáhatja az OFF W123 230E automatánkat  Wink
-nagy gázra magasabb fordulaton vált fel
-ha elengeded egy pillanatra a gázt felfele vált
-padlógázt nyomsz neki visszakapcsol
Mindezt valami hihetetlenül finoman, rángatásmentesen teszi. Ja és 28 évvel és 330,000 km-mel a háta megett.
Szóval király.
OFF vége.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 31, 22:05:38 írta bokonon »
Oldalak: 1 ... 1259 1260 1261 1262 1263 [1264] 1265 1266 1267 1268 1269 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.