www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:38:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1257 1258 1259 1260 1261 [1262] 1263 1264 1265 1266 1267 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13213097 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #30155 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:48:49 »

az enyém D132XXXX....
erről valamit?
enyém D144...és AS41es a blokk
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #30154 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:22:25 »

erről is ugyanazt tudom csak Smiley + valoszinü késöbbi évjárat, de lehet tévedek.
köszi Smiley

Sompi
« Hozzászólás #30153 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:22:04 »

fényes seggel hogy lehet aludni ??   Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
...szerintem simán!  Grin
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30152 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:21:31 »

az enyém D132XXXX....
erről valamit?
erről is ugyanazt tudom csak Smiley + valoszinü késöbbi évjárat, de lehet tévedek.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30151 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:20:17 »

fényes seggel hogy lehet aludni ??   Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #30150 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:18:28 »

nem alszol még????? Grin Grin
semmi fényezés...csak a száraz tények  Wink Cheesy
most indulok!! ...de ezek valóban tények!  Wink
Na majd én ecce alázok meglepetésszerűen!  Cool
....csak nehogy baj legyen!  Grin Kiss
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #30149 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:18:11 »

VERHETETLEN!!  Cool
...Qzma legnagyobb bánatára!  Grin

Na majd én ecce alázok meglepetésszerűen!  Cool
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #30148 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:17:45 »

VERHETETLEN!!  Cool
nem alszol még????? Grin Grin
semmi fényezés...csak a száraz tények  Wink Cheesy

Sompi
« Hozzászólás #30147 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:15:54 »

az enyém D132XXXX....
erről valamit?
VERHETETLEN!!  Cool
...Qzma legnagyobb bánatára!  Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #30146 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:15:03 »

34 Hp, 1192 cc, német. 78-ig gyártották, utána ez lett a Mehico. Én ennyit tudok. + hogy dicsérik, jófajta Smiley

az enyém D132XXXX....
erről valamit?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #30145 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:14:24 »

Ha ez a gyári motorja a bogaradnak és nem sparkäfer akkor nagy valószínűséggel osztrák piacos bogár.

Igen stimt. Narancs is ezt mondta annó. És 90-ben valóban onnan hozátk a gépet.
Egyebet hogy mennyire új, mennyire korszerűbb az 1.2-esek közt? Vagy mivel D0 korai, ergó egyszerű, pici azt csoki?!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30144 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:14:00 »

igen!
Ez perec ficsör? Vagy mindegyiknél igy van?  Shocked
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30143 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:12:22 »

Szakik: D0856xxx 71-es motor. Gyárilag mit lehet tudni róla?
34 Hp, 1192 cc, német. 78-ig gyártották, utána ez lett a Mehico. Én ennyit tudok. + hogy dicsérik, jófajta Smiley
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #30142 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:12:01 »

olyan mint a 67 előttieken a nem korlátos
aha.van az is.csak en after lokossel vettem mar.korlatos nem is `lehet`?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30141 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:11:19 »

Gyujtás nélkül is világít a fék? Smiley

igen!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #30140 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:11:07 »

ezt igy?!nekem spar,de mar nemtom.72-es D-s.no kopoltyu.potkerekzseben a lokh konzol.s meg egy!ezeken milyen lokharito van gyarilag?

olyan mint a 67 előttieken a nem korlátos
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #30139 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:10:41 »

A 4esen
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

 Evil
ez hol történt???
már a szolnoki elkerülö utánn???
mert mi nem láttuk(az elkerülö utánn meg már nem a 4 esen mentünk)

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #30138 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:08:51 »

Ha ez a gyári motorja a bogaradnak és nem sparkäfer akkor nagy valószínűséggel osztrák piacos bogár.
ezt igy?!nekem spar,de mar nemtom.72-es D-s.no kopoltyu.potkerekzseben a lokh konzol.s meg egy!ezeken milyen lokharito van gyarilag?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #30137 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:07:08 »

Szakik: D0856xxx 71-es motor. Gyárilag mit lehet tudni róla?

Ha ez a gyári motorja a bogaradnak és nem sparkäfer akkor nagy valószínűséggel osztrák piacos bogár.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #30136 Dátum: 2008 Augusztus 03, 22:04:13 »

Szakik: D0856xxx 71-es motor. Gyárilag mit lehet tudni róla?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30135 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:56:57 »

A bogarasok 12 ponja leírja,hogy az út szélén lévő bogarat látok megállok,és a legjobb tudásom szerint segítek.

Sajnos sok az új bogaras és nem tettek esküt,pedig annak idelyén ezt csoportossan megtettük! Sorban húztak el a kocsik,pedig csak víz kellett volna ami minden kocsiban volt ebben a melegben. Sajnos még egy egy dolog bánt,és az,hogy a bogarasok egymást locsolják a felvonuláson,és nem a kedves lakosságot. Pedig a helybéliek kezték,ezt az örületet. Idén már szilvával is dobáltak. Jó lenne ha nem szakadna szét ez az összeszokott csapat. Egy opel omega megállt segíteni! Olvasta,hogy lesz tali Gyomán és lement megnézni,és látott engem is ,és most megismert. Kérdeztem mért nem vesz bogarat. Nem akar mondta nekem. Jól esett,hogy megállt,de jobb lett volna ha BOGARAS teszi ezt. Szeretném,ha a jövőben nem lenne széthúzás a bogarasok táborában!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30134 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:55:45 »

... Az égőket azért vettem ki,nehogy leszívja az áramot mig a Tűző napon dekkolok. Igy biztos volt az indítás és haza vitt a járgány.  Hogy mitől melegedett be mind a 4 kerék,azt nem tudom,de a bal eleje az volt a leg melegebb. 1 kőrös fékredszer van a kocsiban. 
Gyujtás nélkül is világít a fék? Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30133 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:41:32 »

dánke sön!

36 cm, a főtengely és a lendkerék túlnyúló része nélkül, tahát csak a motorblokk-ház.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #30132 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:39:56 »

A 4esen




 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30131 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:39:04 »

Köszönöm

A hossza is megvan esetleg?

36 cm, a főtengely és a lendkerék túlnyúló része nélkül, tahát csak a motorblokk-ház.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30130 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:36:34 »

Köszönöm

A hossza is megvan esetleg?
10 cm-nél van a hengertalpak síkja és 16.5-re lóg ki a lendkerék flajsnija, ez a legszélesebb pont a középső osztósíktól.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #30129 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:32:10 »

90-es tempóban mentünk hazafelé 5 bogár. Nem akart menni csak 70-et majd 60-at tudtam valami baj lesz. Félre álltam és fékeznem sem kellett,mert a fék fogott. A pedált be sem lehetett nyomni a rendszerben uralkodó nyomás miatt. Tüzessek voltak a kerekek! A nyomás miatt égett a féklámpa! 1 órát kellett várni mig kihűl a fék,és nem volt vizem a hűtés meggyorsításához. Az égőket azért vettem ki,nehogy leszívja az áramot mig a Tűző napon dekkolok. Igy biztos volt az indítás és haza vitt a járgány.  Hogy mitől melegedett be mind a 4 kerék,azt nem tudom,de a bal eleje az volt a leg melegebb. 1 kőrös fékredszer van a kocsiban. 
én mentem mögötted egy pár km-t ,de nem éreztem fékpofa szagot és féklámpád sem világitott akkor  még...
mert akkor szóltam volna

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30128 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:28:10 »

Miért nem a biztit vetted ki, egyszerűbb.
Teli volt pakolva!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30127 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:27:27 »

90-es tempóban mentünk hazafelé 5 bogár. Nem akart menni csak 70-et majd 60-at tudtam valami baj lesz. Félre álltam és fékeznem sem kellett,mert a fék fogott. A pedált be sem lehetett nyomni a rendszerben uralkodó nyomás miatt. Tüzessek voltak a kerekek! A nyomás miatt égett a féklámpa! 1 órát kellett várni mig kihűl a fék,és nem volt vizem a hűtés meggyorsításához. Az égőket azért vettem ki,nehogy leszívja az áramot mig a Tűző napon dekkolok. Igy biztos volt az indítás és haza vitt a járgány.  Hogy mitől melegedett be mind a 4 kerék,azt nem tudom,de a bal eleje az volt a leg melegebb. 1 kőrös fékredszer van a kocsiban. 
biztit egyszrübb let volna kivenni! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30126 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:26:53 »

90-es tempóban mentünk hazafelé 5 bogár. Nem akart menni csak 70-et majd 60-at tudtam valami baj lesz. Félre álltam és fékeznem sem kellett,mert a fék fogott. A pedált be sem lehetett nyomni a rendszerben uralkodó nyomás miatt. Tüzessek voltak a kerekek! A nyomás miatt égett a féklámpa! 1 órát kellett várni mig kihűl a fék,és nem volt vizem a hűtés meggyorsításához. Az égőket azért vettem ki,nehogy leszívja az áramot mig a Tűző napon dekkolok. Igy biztos volt az indítás és haza vitt a járgány.  Hogy mitől melegedett be mind a 4 kerék,azt nem tudom,de a bal eleje az volt a leg melegebb. 1 kőrös fékredszer van a kocsiban. 

Miért nem a biztit vetted ki, egyszerűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #30125 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:26:11 »

90-es tempóban mentünk hazafelé 5 bogár. Nem akart menni csak 70-et majd 60-at tudtam valami baj lesz. Félre álltam és fékeznem sem kellett,mert a fék fogott. A pedált be sem lehetett nyomni a rendszerben uralkodó nyomás miatt. Tüzessek voltak a kerekek! A nyomás miatt égett a féklámpa! 1 órát kellett várni mig kihűl a fék,és nem volt vizem a hűtés meggyorsításához. Az égőket azért vettem ki,nehogy leszívja az áramot mig a Tűző napon dekkolok. Igy biztos volt az indítás és haza vitt a járgány.  Hogy mitől melegedett be mind a 4 kerék,azt nem tudom,de a bal eleje az volt a leg melegebb. 1 kőrös fékredszer van a kocsiban. 

engem is  bal eleje szopat, nekem ott nincs fék Cheesy cserélünk ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30124 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:24:47 »

90-es tempóban mentünk hazafelé 5 bogár. Nem akart menni csak 70-et majd 60-at tudtam valami baj lesz. Félre álltam és fékeznem sem kellett,mert a fék fogott. A pedált be sem lehetett nyomni a rendszerben uralkodó nyomás miatt. Tüzessek voltak a kerekek! A nyomás miatt égett a féklámpa! 1 órát kellett várni mig kihűl a fék,és nem volt vizem a hűtés meggyorsításához. Az égőket azért vettem ki,nehogy leszívja az áramot mig a Tűző napon dekkolok. Igy biztos volt az indítás és haza vitt a járgány.  Hogy mitől melegedett be mind a 4 kerék,azt nem tudom,de a bal eleje az volt a leg melegebb. 1 kőrös fékredszer van a kocsiban. 
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30123 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:15:15 »

Megfejtés következik, mert nem jönnétek rá!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #30122 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:13:25 »

Beb*szott, oszt assse tutta mit csinál!  Grin
vagy csak fotokat akart csinálni az út mellett... Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30121 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:08:57 »

szivatod a jó népet...ezzel a kérdéssel Grin

különben meg ettél egy szenvicset  ebédre..azért  Cool

hütötted a megmelegedett motorodat...a burák leszerelés  csak álca ...szerintem Wink Cheesy

Beb*szott, oszt assse tutta mit csinál!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30120 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:06:39 »

Lopakodtál a sötétben  Grin az kizárt dolog mer nemtudom. Felment az égők ára és eladtad? Vagy csak egyszerüen hülye vagy? Grin (ne vedd személyesnek)  Roll Eyes
Nincs jó megfejtés eddig.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #30119 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:05:29 »

Mentem,majd megálltam,és le kellett vennem a búrákat és ki kellett csavarnom az égőket. 1 óra múlva visszaraktam és mentem tovább. Találjátok ki mért csináltam. 
szivatod a jó népet...ezzel a kérdéssel Grin

különben meg ettél egy szenvicset  ebédre..azért  Cool

hütötted a megmelegedett motorodat...a burák leszerelés  csak álca ...szerintem Wink Cheesy

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30118 Dátum: 2008 Augusztus 03, 21:00:43 »

Mentem,majd megálltam,és le kellett vennem a búrákat és ki kellett csavarnom az égőket. 1 óra múlva visszaraktam és mentem tovább. Találjátok ki mért csináltam. 
Lopakodtál a sötétben  Grin az kizárt dolog mer nemtudom. Felment az égők ára és eladtad? Vagy csak egyszerüen hülye vagy? Grin (ne vedd személyesnek)  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30117 Dátum: 2008 Augusztus 03, 20:57:23 »

Mik egy typ1 motor blokk felének a méretei, hosszú tőcsavarok nélkül?
10 cm-nél van a hengertalpak síkja és 16.5-re lóg ki a lendkerék flajsnija, ez a legszélesebb pont a középső osztósíktól.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #30116 Dátum: 2008 Augusztus 03, 20:55:36 »

Mentem,majd megálltam,és le kellett vennem a búrákat és ki kellett csavarnom az égőket. 1 óra múlva visszaraktam és mentem tovább. Találjátok ki mért csináltam. 
fluxuskondenzátort cseréltél.  Grin
Oldalak: 1 ... 1257 1258 1259 1260 1261 [1262] 1263 1264 1265 1266 1267 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.