www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 21:58:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1247 1248 1249 1250 1251 [1252] 1253 1254 1255 1256 1257 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14698000 alkalommal)
xoyox
« Hozzászólás #30571 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:20:41 »

az uj hengerfej Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
RNIE
« Hozzászólás #30570 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:13:27 »

A hosszúmenetes fej nem gyári, azt valamelyik tuningcég tervezte és gyártatja, a gyári soha nem volt hosszúmenetes.
De a két fejet egy cég gyártja. Egyik a gyári (másolata), a másik a tuningcég tervezte fej.
ok,tehát akkor nekem mint földi halandónak megéri a hosszúmenetest venni 16ezerrel drágábban mert tartósabb valamivel esetleg?számításba kell vennem mindent,mivel saját kézzel 0alkalommal fogok belenyúlni a motorba
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30569 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:08:34 »

szóval a sztori:bementem a boltba vettem valamit és rákérdeztem a hengerfej árára 1.6motor buszba.azt akkor mondta hogy a sima helyett vegyek ólommenteset mert jobb az anyaga,hosszúmenet stb
A hosszúmenetes fej nem gyári, azt valamelyik tuningcég tervezte és gyártatja, a gyári soha nem volt hosszúmenetes.
De a két fejet egy cég gyártja. Egyik a gyári (másolata), a másik a tuningcég tervezte fej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30568 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:04:55 »

Na várjunk egy pillanatra: a hosszúmenetes az vagy 041-es vagy 044-es fej, az teljesen más, mint a standard.
Az tényleg jobb, annak más az öntőformája is, de véleményem szerint az anyaga azonos.

A hosszúmenetes fej valóban jobb, de nem azért mert ólommentes.
szóval a sztori:bementem a boltba vettem valamit és rákérdeztem a hengerfej árára 1.6motor buszba.azt akkor mondta hogy a sima helyett vegyek ólommenteset mert jobb az anyaga,hosszúmenet stb
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30567 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:03:41 »

Itt van kép az égéstérről is.
Az előző egy empi fej, az 1915-ösömön van, bal oldalt a felirat: Autolinea

Ez is ugyanaz a fej.
Ez egy 044 vékony hosszúmenetes, 35/40-es szelepes fej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30566 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:02:45 »

az volt még hogy az újabba hosszúmenetes gyertya megy,ebből látszik hogy sokkal erősebbre,vastagabbra csinálták az anyagát.tehát tökmindegy melyiket veszem?
Na várjunk egy pillanatra: a hosszúmenetes az vagy 041-es vagy 044-es fej, az teljesen más, mint a standard.
Az tényleg jobb, annak más az öntőformája is, de véleményem szerint az anyaga azonos.

A hosszúmenetes fej valóban jobb, de nem azért mert ólommentes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30565 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:00:59 »

Itt van kép az égéstérről is.
Az előző egy empi fej, az 1915-ösömön van, bal oldalt a felirat: Autolinea

Ez is ugyanaz a fej.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30564 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:00:48 »

Persze, az auto linea direkt csinál egy másikat, egy rosszabbat...

Az összes hengerfejet az autolinea gyártja, az empit, a vw-t, MINDET!
az volt még hogy az újabba hosszúmenetes gyertya megy,ebből látszik hogy sokkal erősebbre,vastagabbra csinálták az anyagát.tehát tökmindegy melyiket veszem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30563 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:57:51 »

a "sima" hangerfej volt 36ezer,az ólommentes 52,azt mondta hogy sokkal jobb az anyaga,nem reped el mint a sima.vagy csak látszott hogy nem vágom a témát?

Persze, az auto linea direkt csinál egy másikat, egy rosszabbat...

Az összes hengerfejet az autolinea gyártja, az empit, a vw-t, MINDET!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30562 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:56:04 »

Két dolog van: az új hengerfejeknek más alakú az égésterük, nem 45-48 ccm hanem 50-52 ccm és "áramlástanilag" is jobb, ezek már mind ólommentesek, egyébként az, hogy egy fej ólommentes vagy nem az a szelepüléken múlik, ha keménykróm (minden hengerfej) akkor ólommentes, ha nem (1969 előtt?) akkor meg nem.

Szerintem már nem lehet nem ólommentes fejet kapni.
a "sima" hangerfej volt 36ezer,az ólommentes 52,azt mondta hogy sokkal jobb az anyaga,nem reped el mint a sima.vagy csak látszott hogy nem vágom a témát?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30561 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:54:11 »

az ólommentes hengerfej tényleg klasszisokkal jobb mint a sima?

Két dolog van: az új hengerfejeknek más alakú az égésterük, nem 45-48 ccm hanem 50-52 ccm és "áramlástanilag" is jobb, ezek már mind ólommentesek, egyébként az, hogy egy fej ólommentes vagy nem az a szelepüléken múlik, ha keménykróm (minden hengerfej) akkor ólommentes, ha nem (1969 előtt?) akkor meg nem.

Szerintem már nem lehet nem ólommentes fejet kapni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30560 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:47:34 »

Persze, sokkal könnyebb, mert nincs benne ólom :-)
Smiley most komolyan,én nem tudom,boltos barátunk próbált rábeszélni a sima helyett
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30559 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:46:28 »

az ólommentes hengerfej tényleg klasszisokkal jobb mint a sima?

Persze, sokkal könnyebb, mert nincs benne ólom :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30558 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:45:59 »

Mondjuk rozsdás vagy sérült futópályára rakni szimmeringet az inkább kóklerség, nem műkedvelés...

Pont két napja políroztam fel Stone 30 lovasán a futófelületet....

Ha nagy a bemaródás (öreg, sokat futott motorokon, akkor a felszabályozás sem segít, mert néha le kell venni 3-5 tizedet is és némelyik szimmering akkor más nem elég feszes.
...

Nálam is ez lett, le lett kapva egy pici felület, és hozzá lett próbálva pár szimmering. Amelyik szép feszes volt, azt rakta be. Remélem igy jó is lesz egy ideig.
RNIE
« Hozzászólás #30557 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:45:15 »

az ólommentes hengerfej tényleg klasszisokkal jobb mint a sima?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30556 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:41:21 »

Hát irtam, hogy a főtengelyszimering már folyott, és levéve derült ki, hogy arra nem vették a fáradságot, hogy a rozsdás felületet nem kezelte le (szimeringgel érintkező felület), pedig kb 10 perces munka volt, hogy esztergán ledolgozzák. Ezek azok a pici apróságok, amik a műkedvelőt megkülönböztetik a szakembertől.
Mondjuk rozsdás vagy sérült futópályára rakni szimmeringet az inkább kóklerség, nem műkedvelés...

Pont két napja políroztam fel Stone 30 lovasán a futófelületet....

Ha nagy a bemaródás (öreg, sokat futott motorokon, akkor a felszabályozás sem segít, mert néha le kell venni 3-5 tizedet is és némelyik szimmering akkor más nem elég feszes.
Ilyenkor jön az a hasonlóan kókler megoldás, hogy nem ugyanoda ütik a szimmeringet, hanem vagy beljebb, vagy kintebb.

A legjobb lendkereket cserélni, de van még egy megoldás: az SKF csapjavító köpenye, de drágább, mint egy másik lendkerék...stb.stb..

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30555 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:30:18 »

Hát irtam, hogy a főtengelyszimering már folyott, és levéve derült ki, hogy arra nem vették a fáradságot, hogy a rozsdás felületet nem kezelte le (szimeringgel érintkező felület), pedig kb 10 perces munka volt, hogy esztergán ledolgozzák. Ezek azok a pici apróságok, amik a műkedvelőt megkülönböztetik a szakembertől.
ez valóban!   egy jó érzésü ember is megteszi!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30554 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:18:08 »

na mert hogy?


igazábol azt nemtom pontosan a motor összerakva jött már balogh imitöl lehet ö volt Smiley aztán, de anno akié volt kocsi magyarékat imádta!

Hát irtam, hogy a főtengelyszimering már folyott, és levéve derült ki, hogy arra nem vették a fáradságot, hogy a rozsdás felületet nem kezelte le (szimeringgel érintkező felület), pedig kb 10 perces munka volt, hogy esztergán ledolgozzák. Ezek azok a pici apróságok, amik a műkedvelőt megkülönböztetik a szakembertől.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30553 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:15:41 »

Ahogy tegnapelött csináltuk a kocsit, előjött egy csomó pici apróság.
Láttam hogy hogyan ujit fel egy motort egy szakember, és bizony ledöbbentem.
Egy kis történet, remélem senki nem haragszik meg érte, akit illet. A lényege, hogy odajött a napokban az a pár, akinek a motorját csinálta a Laci. Megláttak a sarokban egy kész motort. Kristálytiszta blokk, a burkolatok gyönyörűen lefestve, uj alkatrészek, karbi ultrahanggal megtisztitva, szóval ugy nézett ki, mint ha most jött volna ki a gyárból ujonnan. Odamentek hozzá, és megsimogatták, és mondták, hogy az ö motorjuk soha nem lesz ilyen szép. Majd a Laci mondta nekik, hogy ez az Ő motorjuk. 10 percig csak nézegették, és simogatták, nem akarták elhinni,hogy ez az ő motorjuk. És ez volt az, ami tegnapelött azonnal elindult. Szerintem nagyon számit az, hogy milyen külsővel kapja meg a motort a tulaj. Lásd Stunt motorépitése BigBugnak.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30552 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:09:33 »

na mert hogy?


igazábol azt nemtom pontosan a motor összerakva jött már balogh imitöl lehet ö volt Smiley aztán, de anno akié volt kocsi magyarékat imádta!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30551 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:06:23 »

ugy tudom Magyar autójavitó müyhely csinálta!

Hát gratulálok nekik. Nagyivben el fogom kerülni, és másoknak is ezt tanácsolom.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30550 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:49:41 »

Maresz. Az én motoromat ki rakta össze?
ugy tudom Magyar autójavitó müyhely csinálta!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30549 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:44:45 »

Maresz. Az én motoromat ki rakta össze?

Nem ismeri, egy cigánygyerek a kert végében, ez volt a tanulómunkája. De aztán nem vettték fel, mert bicskával húzta meg a csavarokat.

 Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30548 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:40:32 »

én pl 2nap alatt soha nam rakok össze egy motort!nem is fogok meggazdagodni ebböl! Grin
-több oka is van!
-kicsit sokat buzizok vele!
-nem éri meg pontatlanul koszosan össze hányni mert ha valami kijön akkor gariba ujra megkell csinálni!
-több minden össze probálok többször leellenörzök!

Maresz. Az én motoromat ki rakta össze?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30547 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:10:15 »

de sokan ebből élnek és nem 2hónapig raknak össze egy motort hanem 2nap alatt és olyan lesz amilyen.én valszeg Bugmasterrel rakatom össze mert belőle még kinézem a lalkiismeretességet és a hozzáértést,továbbá ő sem nagyüzemben ezt nyomja
én pl 2nap alatt soha nam rakok össze egy motort!nem is fogok meggazdagodni ebböl! Grin
-több oka is van!
-kicsit sokat buzizok vele!
-nem éri meg pontatlanul koszosan össze hányni mert ha valami kijön akkor gariba ujra megkell csinálni!
-több minden össze probálok többször leellenörzök!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #30546 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:05:18 »

Nézd, erről már írtam korábban, hogy én hobbiból csinálom, ha ebből élnék, akkor éhenpusztulnék,

de sokan ebből élnek és nem 2hónapig raknak össze egy motort hanem 2nap alatt és olyan lesz amilyen.én valszeg Bugmasterrel rakatom össze mert belőle még kinézem a lalkiismeretességet és a hozzáértést,továbbá ő sem nagyüzemben ezt nyomja
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30545 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:03:36 »

Karbit kipucoltam teljesen. Vákuum elsö csö a karbin van, a helyén, hátsó ledugózva. És jelentem, már nem füstölt a motorom! Délelött még igen aztán megszünt, az alapjárattal együtt. Smiley

Hogy tudod a karbit rendesen kipucolni, amikor azt sem tudod, mi micsoda rajta? Az nem kipucolás, hogy kitisztítjuk az úszóházat meg kettőt belefújunk a levegőfúvókába... Ezer apróság van, amit szét kell szedni, meg kell vizsgálni és lehet, hogy cserélni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30544 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:03:07 »

Amit korábban leírtál pont úgy hangzik, mint egy jó motor....  Evil Evil
azért irtam hogy legyen valami világkép! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30543 Dátum: 2008 Augusztus 20, 09:01:43 »

de elképzelhető hogy nem minden szaki végez ugyenilyen munkát

Nézd, erről már írtam korábban, hogy én hobbiból csinálom, ha ebből élnék, akkor éhenpusztulnék, mert amennyit szórakozok egy motor összerakással, annyit senki nem fizetne meg.
A legjobb anyagokat használom, legyen szó féktisztítóról, zsírról, olajról vagy Loctite pasztákról és egyéb felülettömítőkről, mindent pontosan kimérek, minden felületet zsírtalanítok, közelről megvizsgálok, ha kell lecsiszolom, elsimítom, síkba nézem, stb. Lehet, hogy ezek nélkül is jó lenne, de egyrészt egy motor csak egyszer akarok szerelni, másrészt meg tetszik, örömömet lelem benne.
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30542 Dátum: 2008 Augusztus 20, 08:57:21 »

Jelzem,Csak hogy sokszor elhangzott nevem:


feladatom nem motor felujitása volt,hanem az állás után motor(ami ugye jó) beinditása megtörtén nekem indult minden nap!haza is mentél vele !amit lehetett elmondtam mi szar rajta!
de nem csak motornál


Amit korábban leírtál pont úgy hangzik, mint egy jó motor....  Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30541 Dátum: 2008 Augusztus 20, 08:56:55 »

Mert jól van összerakva a blokk! Nem összehányva, hanem hengerek becsiszolva, hengerfej tökéletes, szelepek jól zárnak, himbageometria tökéletes, előgyújtás pontos, ennek ilyennek kell lenni.
de elképzelhető hogy nem minden szaki végez ugyenilyen munkát
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30540 Dátum: 2008 Augusztus 20, 08:54:21 »

na pont ilyen fogott el engem is szombaton mikor StuntMester és Stonemen berakta az én új motoromat
ma belőttük a karbit és a gyújtást
az autószerelő haver azt mondta az életében ilyet még soha nem látott
az autó azon az emelkedőn ahol eddig max 40 el vágtattunk fel ma este 60-al vitt haza
kb félgázon
azt mondta a srác este félkilenckor hogy nem fogad el pénzt bár 5-8.30-ig ott voltunk mert az élmény megérte

holnap indulunk nyaralni  Grin

Mert jól van összerakva a blokk! Nem összehányva, hanem hengerek becsiszolva, hengerfej tökéletes, szelepek jól zárnak, himbageometria tökéletes, előgyújtás pontos, ennek ilyennek kell lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30539 Dátum: 2008 Augusztus 20, 00:37:21 »

jézus mi van itt! Grin
...
Karbit kipucoltam teljesen. Vákuum elsö csö a karbin van, a helyén, hátsó ledugózva. És jelentem, már nem füstölt a motorom! Délelött még igen aztán megszünt, az alapjárattal együtt. Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30538 Dátum: 2008 Augusztus 20, 00:22:24 »

Jelzem,Csak hogy sokszor elhangzott nevem:


feladatom nem motor felujitása volt,hanem az állás után motor(ami ugye jó) beinditása megtörtén nekem indult minden nap!haza is mentél vele !amit lehetett elmondtam mi szar rajta!
de nem csak motornál

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30537 Dátum: 2008 Augusztus 20, 00:15:15 »

jézus mi van itt! Grin
ha beindul és leáll beindul nehezen indul általába karburátor problem!
ami rajta volt kocka busz karbi az maga csoda hogy ment valamilyen szinten!és volt valami alapjárat féle!
gyujtás egyik karc gyári 7,5fok volt aszem másik meg kb 10fok (gyujtás elosztoba jo szikra van jó megszakit hézag)de egy dupla vákumos dob van rajta!Söt amit még soha nem tapsztaltam gyujtás nem megy be helyére/pont az "o" gyürünyi vastagságnyit  áll kijebb ,nem 100% de rotor forog(kokány szaga van)
(kiváncsi vagyok hova van kötve most a vákumrész)

karbit pucold ki

motorrol!


egyél szoros tul szorosan forgatható duplaszivós fes motor ami hangra nem szar, de füstöl kéket!
burkolat azt hadjuk 1200esböl csinált ab van rávágva!
egyik gyertya2es hengernél volt 2-3cm vas kiemelés gyertya és hengerfej között de hogy miért??????valószinü menet gond.....
olajat csöpögteti!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #30536 Dátum: 2008 Augusztus 19, 23:02:38 »

Nem. Ezért volt Maresznál. Amit hittem, az az, hogyha hazahoztam az autót saját erejéböl és ö azt mondta a karbi szar, lecseréltem a karbit, akkor legalább lenne oly kegyes beindulni.

namármost

egy karbicsere azért sokmindent meg tud változtatni
no meg egy szar karbival még a legjobb szerelő sem tudja belőni a motort

szóval ha a karbi mostmár jó, akkor vagy beállítasz mindent jóra (ha értesz valamit hozzá), vagy visszagurulsz a mareszhoz, hogy mostmár van jó karbi, állítsa ő be

azt meg csak halkan mondom, hogyha nem hoztad volna el, hanem a jó karbit vitted volna hozzá, akkor mostanra tépnéd fel az aszfaltot
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30535 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:57:49 »


mi a brével mérted ezt?
ránézésre jónak tűnik.
digitális laser termográffal vagy mi a fasszal  Grin
ott vót az ótószerelő csákónál havernál oszt amíg állítgatta a többi cuccot szórakoztam

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30534 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:55:19 »

mi a brével mérted ezt?
ránézésre jónak tűnik.
4-5 lázmérőt sorosan kapcsolt... Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30533 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:52:24 »

motorhőfok adatokat valkai vágja ????????

30 perc egyhelyben járatás után a blokköntvény 57-58 c
a motorburkolat 53-55 c
a kipuff 138-142 c

ez fasza ?

mi a brével mérted ezt?
ránézésre jónak tűnik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30532 Dátum: 2008 Augusztus 19, 22:48:29 »

motorhőfok adatokat valkai vágja ????????

30 perc egyhelyben járatás után a blokköntvény 57-58 c
a motorburkolat 53-55 c
a kipuff 138-142 c

ez fasza ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1247 1248 1249 1250 1251 [1252] 1253 1254 1255 1256 1257 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.