www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:13:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1246 1247 1248 1249 1250 [1251] 1252 1253 1254 1255 1256 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13233138 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #30596 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:26:20 »


akkor sem.
sem explorer sem firefox

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #30595 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:25:52 »

nekem jön mindennel
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30594 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:24:07 »



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30593 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:23:10 »

én explorerrel nem látom, és ha a linkre kattintok akkor sem
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30592 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:22:15 »

csak nekem nem latszodik? Huh Roll Eyes
én is csak piros X-eket látok
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30591 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:21:05 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #30590 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:18:43 »

látom
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30589 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:18:09 »

csak nekem nem latszodik? Huh Roll Eyes
mindjárt szolok iletékesnek

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30588 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:17:59 »

nem
csak nekem nem latszodik? Huh Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #30587 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:16:37 »

kis pihibe elkészült egy szerény költségvetésü projekt!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
fujva van! Grin

csak nekem nem latszodik? Huh Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30586 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:11:59 »

kis pihibe elkészült egy szerény költségvetésü projekt!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
fujva van! Grin
grat, jó lett! Smiley

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30585 Dátum: 2008 Augusztus 21, 11:09:45 »

kis pihibe elkészült egy szerény költségvetésü projekt!




fujva van! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #30584 Dátum: 2008 Augusztus 21, 08:05:02 »

kezd kialakúlni a műszerfal is,

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #30583 Dátum: 2008 Augusztus 21, 08:01:35 »

lassan befejezem az újravezetékelést , megfüszereztem egy pár relével a rendszert

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #30582 Dátum: 2008 Augusztus 21, 07:11:21 »

Jelentem: tegnap reggel elhoztam Öcsisajtot a fényezőtől...
Délelőtt még a KedVWesemmel visszaszerelgettük, ami még hiáynzott belőle: jobboldali ülés, hátsó ülés, cd tár, kalaptartó, ajtókárpit, kis puccantás, takarítgatás...
Aztán ennek örömére, meg kárpótlásul, hogy lemaradtunk a rácslmási Terke Kirándulásról, elcsaltuk a Csendőréket, meg a Patonyi Petiéket egy kis fagyizásra a szintén Terke Kiránduláson megismert csákvári cukrászdába egy kis sütizésre, fagyizásra...
Jó volt megint gurulni vele!!



[a csatolmányt egy admin törölte]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30581 Dátum: 2008 Augusztus 20, 23:43:47 »

64 és 69 a löket, a furat meg 77 és 77
Ezért járnak "finomabban" az 1,2 esek?  Lips Sealed

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30580 Dátum: 2008 Augusztus 20, 22:28:08 »

Megtudna nekem valaki mondani hogy mi a furat x lokete az 1,2-es es az 1,3-as duplaszivosnak?
koszi Grin

64 és 69 a löket, a furat meg 77 és 77

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30579 Dátum: 2008 Augusztus 20, 21:49:54 »

Megtudna nekem valaki mondani hogy mi a furat x lokete az 1,2-es es az 1,3-as duplaszivosnak?
koszi Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30578 Dátum: 2008 Augusztus 20, 21:32:29 »

Sziasztok szakértők!
Az elmúlt kánikulai napok alatt teszteltem a Piroskámat és szerintem túlhűti az olajat az év többi szakában - a motor nem éri el az üzemi hőfokot.
Hőmérő-jeladó gomba a motorolaj-leresztő csavarba applikálva (a műszer is VDO; ha jól tudom, itt a hűtött olaj hőmérsékletét méri), AB-s moci, semmi buhera olajhűtő, működik a termosztát.
Ha nincs legalább 20-25°C, akkor 25 km-s táv után (60-90 km/h-s sebességgel) a hőmérséklet olyan 60°C környékén  mozog; télen meg se rezzen a mutató az 50°C-ról, míg a hét elején (35°C árnyékban) ugyanilyen terhelés mellett éppen csak 80°C-ot mutatott.
Ezzel nem is lenne semmi prbléma, de a kánikulai menetben izmosabb lett a gépsárkány és rejtett lóerők csatlakoztak a méneshez.
Túl lehet hűteni a motorolajat széria AB-s blokknál?
 Huh

nyomjad neki, akkor jobban melegszik.
benzinspórolást meg hagyd a picsába.

50 fok az elég, akkor már elég híg az olaj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30577 Dátum: 2008 Augusztus 20, 18:42:00 »

ok,tehát akkor nekem mint földi halandónak megéri a hosszúmenetest venni 16ezerrel drágábban mert tartósabb valamivel esetleg?számításba kell vennem mindent,mivel saját kézzel 0alkalommal fogok belenyúlni a motorba

Szerintem nem érdemes. Az új (sima) is tartós.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #30576 Dátum: 2008 Augusztus 20, 17:58:13 »

Sziasztok szakértők!
Az elmúlt kánikulai napok alatt teszteltem a Piroskámat és szerintem túlhűti az olajat az év többi szakában - a motor nem éri el az üzemi hőfokot.
Hőmérő-jeladó gomba a motorolaj-leresztő csavarba applikálva (a műszer is VDO; ha jól tudom, itt a hűtött olaj hőmérsékletét méri), AB-s moci, semmi buhera olajhűtő, működik a termosztát.
Ha nincs legalább 20-25°C, akkor 25 km-s táv után (60-90 km/h-s sebességgel) a hőmérséklet olyan 60°C környékén  mozog; télen meg se rezzen a mutató az 50°C-ról, míg a hét elején (35°C árnyékban) ugyanilyen terhelés mellett éppen csak 80°C-ot mutatott.
Ezzel nem is lenne semmi prbléma, de a kánikulai menetben izmosabb lett a gépsárkány és rejtett lóerők csatlakoztak a méneshez.
Túl lehet hűteni a motorolajat széria AB-s blokknál?
 Huh
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30575 Dátum: 2008 Augusztus 20, 13:59:06 »

gyárilag!de irtak hogy tuning fejet ha veszel kapni már hosszúmenetesbe
Akkor lehet nekem is érdemes ilyenre beruházni 52000 ft/db-ért.Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30574 Dátum: 2008 Augusztus 20, 13:14:42 »

Nem a CT-s motorokon volt hosszú menetes a hengerfej? Huh
gyárilag!de irtak hogy tuning fejet ha veszel kapni már hosszúmenetesbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30573 Dátum: 2008 Augusztus 20, 12:43:53 »

Nem a CT-s motorokon volt hosszú menetes a hengerfej? Huh
xoyox
« Hozzászólás #30572 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:23:38 »

mashonnan a foto
es ez lesz 250€.-

[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
« Hozzászólás #30571 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:20:41 »

az uj hengerfej Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
RNIE
« Hozzászólás #30570 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:13:27 »

A hosszúmenetes fej nem gyári, azt valamelyik tuningcég tervezte és gyártatja, a gyári soha nem volt hosszúmenetes.
De a két fejet egy cég gyártja. Egyik a gyári (másolata), a másik a tuningcég tervezte fej.
ok,tehát akkor nekem mint földi halandónak megéri a hosszúmenetest venni 16ezerrel drágábban mert tartósabb valamivel esetleg?számításba kell vennem mindent,mivel saját kézzel 0alkalommal fogok belenyúlni a motorba
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30569 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:08:34 »

szóval a sztori:bementem a boltba vettem valamit és rákérdeztem a hengerfej árára 1.6motor buszba.azt akkor mondta hogy a sima helyett vegyek ólommenteset mert jobb az anyaga,hosszúmenet stb
A hosszúmenetes fej nem gyári, azt valamelyik tuningcég tervezte és gyártatja, a gyári soha nem volt hosszúmenetes.
De a két fejet egy cég gyártja. Egyik a gyári (másolata), a másik a tuningcég tervezte fej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30568 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:04:55 »

Na várjunk egy pillanatra: a hosszúmenetes az vagy 041-es vagy 044-es fej, az teljesen más, mint a standard.
Az tényleg jobb, annak más az öntőformája is, de véleményem szerint az anyaga azonos.

A hosszúmenetes fej valóban jobb, de nem azért mert ólommentes.
szóval a sztori:bementem a boltba vettem valamit és rákérdeztem a hengerfej árára 1.6motor buszba.azt akkor mondta hogy a sima helyett vegyek ólommenteset mert jobb az anyaga,hosszúmenet stb
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30567 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:03:41 »

Itt van kép az égéstérről is.
Az előző egy empi fej, az 1915-ösömön van, bal oldalt a felirat: Autolinea

Ez is ugyanaz a fej.
Ez egy 044 vékony hosszúmenetes, 35/40-es szelepes fej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30566 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:02:45 »

az volt még hogy az újabba hosszúmenetes gyertya megy,ebből látszik hogy sokkal erősebbre,vastagabbra csinálták az anyagát.tehát tökmindegy melyiket veszem?
Na várjunk egy pillanatra: a hosszúmenetes az vagy 041-es vagy 044-es fej, az teljesen más, mint a standard.
Az tényleg jobb, annak más az öntőformája is, de véleményem szerint az anyaga azonos.

A hosszúmenetes fej valóban jobb, de nem azért mert ólommentes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30565 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:00:59 »

Itt van kép az égéstérről is.
Az előző egy empi fej, az 1915-ösömön van, bal oldalt a felirat: Autolinea

Ez is ugyanaz a fej.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30564 Dátum: 2008 Augusztus 20, 11:00:48 »

Persze, az auto linea direkt csinál egy másikat, egy rosszabbat...

Az összes hengerfejet az autolinea gyártja, az empit, a vw-t, MINDET!
az volt még hogy az újabba hosszúmenetes gyertya megy,ebből látszik hogy sokkal erősebbre,vastagabbra csinálták az anyagát.tehát tökmindegy melyiket veszem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30563 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:57:51 »

a "sima" hangerfej volt 36ezer,az ólommentes 52,azt mondta hogy sokkal jobb az anyaga,nem reped el mint a sima.vagy csak látszott hogy nem vágom a témát?

Persze, az auto linea direkt csinál egy másikat, egy rosszabbat...

Az összes hengerfejet az autolinea gyártja, az empit, a vw-t, MINDET!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30562 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:56:04 »

Két dolog van: az új hengerfejeknek más alakú az égésterük, nem 45-48 ccm hanem 50-52 ccm és "áramlástanilag" is jobb, ezek már mind ólommentesek, egyébként az, hogy egy fej ólommentes vagy nem az a szelepüléken múlik, ha keménykróm (minden hengerfej) akkor ólommentes, ha nem (1969 előtt?) akkor meg nem.

Szerintem már nem lehet nem ólommentes fejet kapni.
a "sima" hangerfej volt 36ezer,az ólommentes 52,azt mondta hogy sokkal jobb az anyaga,nem reped el mint a sima.vagy csak látszott hogy nem vágom a témát?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30561 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:54:11 »

az ólommentes hengerfej tényleg klasszisokkal jobb mint a sima?

Két dolog van: az új hengerfejeknek más alakú az égésterük, nem 45-48 ccm hanem 50-52 ccm és "áramlástanilag" is jobb, ezek már mind ólommentesek, egyébként az, hogy egy fej ólommentes vagy nem az a szelepüléken múlik, ha keménykróm (minden hengerfej) akkor ólommentes, ha nem (1969 előtt?) akkor meg nem.

Szerintem már nem lehet nem ólommentes fejet kapni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #30560 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:47:34 »

Persze, sokkal könnyebb, mert nincs benne ólom :-)
Smiley most komolyan,én nem tudom,boltos barátunk próbált rábeszélni a sima helyett
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30559 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:46:28 »

az ólommentes hengerfej tényleg klasszisokkal jobb mint a sima?

Persze, sokkal könnyebb, mert nincs benne ólom :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30558 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:45:59 »

Mondjuk rozsdás vagy sérült futópályára rakni szimmeringet az inkább kóklerség, nem műkedvelés...

Pont két napja políroztam fel Stone 30 lovasán a futófelületet....

Ha nagy a bemaródás (öreg, sokat futott motorokon, akkor a felszabályozás sem segít, mert néha le kell venni 3-5 tizedet is és némelyik szimmering akkor más nem elég feszes.
...

Nálam is ez lett, le lett kapva egy pici felület, és hozzá lett próbálva pár szimmering. Amelyik szép feszes volt, azt rakta be. Remélem igy jó is lesz egy ideig.
RNIE
« Hozzászólás #30557 Dátum: 2008 Augusztus 20, 10:45:15 »

az ólommentes hengerfej tényleg klasszisokkal jobb mint a sima?
Oldalak: 1 ... 1246 1247 1248 1249 1250 [1251] 1252 1253 1254 1255 1256 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.