www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 17:27:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1228 1229 1230 1231 1232 [1233] 1234 1235 1236 1237 1238 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13252376 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31317 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:42:37 »

Az alapjárati rendszer nem megy.



és ez ellen mit tudok tenni ? ( a samut most zárjuk ki a megoldások köréből Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31316 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:38:24 »

Az eredetit letisztogattam, és bekentem Bumper Black nevű szerrel. Mint az új Smiley  Ha még nem szedted szét, és az eredeti nem kopott gyűrött, meggondolandó. Persze még mindig szerezhetsz bontottat  Evil


Tulajdonképpen nem annyira rossz a gyári, de mot szét van szedve és annyira szép lenne, ha minden új lenne az ajtóban...

Még kitalálom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31315 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:38:11 »

aztán rákenem az egészet zsidókra, ezt kihagytad  Grin

gondoltam az már megy neked magadtól is ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31314 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:36:26 »

ja, Stunt, gépzsirral bekentem berakás előtt a ki nem látszó felületeket a gumin, így jobb vízzáró réteg lesz az ablakkereten is - nem rohad el. És berakni is könnyebb.

Én inkább a szilioknzsírt vagy a glicerint preferálom.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31313 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:30:02 »



halott a karbi ? egyéb tippek ?



Az alapjárati rendszer nem megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31312 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:26:51 »

beindítod a motort, de visszafelé. ekkor ahol eddig vákuum volt, most túlnyomás lesz, így pedig a falsot történő szívásból kifújás lesz. ezután már csak egy szappanosvizes ecsettel körbejárod a karbit és a szívócsövet, és ahol buborékol, ott a bibi ;-)))

aztán rákenem az egészet zsidókra, ezt kihagytad  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31311 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:26:06 »

széjjel téptem már a szívócső csavarjait Cheesy

beindítod a motort, de visszafelé. ekkor ahol eddig vákuum volt, most túlnyomás lesz, így pedig a falsot történő szívásból kifújás lesz. ezután már csak egy szappanosvizes ecsettel körbejárod a karbit és a szívócsövet, és ahol buborékol, ott a bibi ;-)))
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #31310 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:22:57 »

széjjel téptem már a szívócső csavarjait Cheesy
baszhatod ha pl görbe a talpa... azt le kell egalizálni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 12, 18:24:29 írta tom@SZ »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31309 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:20:48 »

fals levegőt kap.

széjjel téptem már a szívócső csavarjait Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #31308 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:19:36 »

befúvókáztam a 31 es karbit a neten fellelt infók alapján 1600 hoz ( 127,5 fő, 120 féklevegő (igaz 125 ös t javasoltak,de a kisebbel max dúsabb lesz fordulaton, de növelni még mindig egyszerűbb a fúvókát, mint csökkenteni, meg csak ez az egy méret volt Smiley, 60 alapjárat, 50 dúsító ( vagy mi). beállítottam a benzinszintet is 19,5 mm re. ( ezt ugye a ház peremétől kell mérni, más logikus távolságot nem találtam Smiley

még rosszabb lett Smiley már a lépcsős tárcsa első lécsőján ( tehát nem teljesen meleg motornál) sincs alapjárat. elsőre pöccröff indul, aztán ehogy melegszik , leáll. innentől kezdve meg csak nagy gázpedál-pumpálással lehet beindítani. ~2000 alatt meghal, ha leesik ez alá a fordulatszám, nem hozom vissza, lefullad.

halott a karbi ? egyéb tippek ?



fals levegőt kap.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31307 Dátum: 2008 Szeptember 12, 18:14:10 »

befúvókáztam a 31 es karbit a neten fellelt infók alapján 1600 hoz ( 127,5 fő, 120 féklevegő (igaz 125 ös t javasoltak,de a kisebbel max dúsabb lesz fordulaton, de növelni még mindig egyszerűbb a fúvókát, mint csökkenteni, meg csak ez az egy méret volt Smiley, 60 alapjárat, 50 dúsító ( vagy mi). beállítottam a benzinszintet is 19,5 mm re. ( ezt ugye a ház peremétől kell mérni, más logikus távolságot nem találtam Smiley

még rosszabb lett Smiley már a lépcsős tárcsa első lécsőján ( tehát nem teljesen meleg motornál) sincs alapjárat. elsőre pöccröff indul, aztán ehogy melegszik , leáll. innentől kezdve meg csak nagy gázpedál-pumpálással lehet beindítani. ~2000 alatt meghal, ha leesik ez alá a fordulatszám, nem hozom vissza, lefullad.

halott a karbi ? egyéb tippek ?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #31306 Dátum: 2008 Szeptember 12, 17:42:56 »

Az eredetit letisztogattam, és bekentem Bumper Black nevű szerrel. Mint az új Smiley  Ha még nem szedted szét, és az eredeti nem kopott gyűrött, meggondolandó. Persze még mindig szerezhetsz bontottat  Evil

Ez gyári VW gumi. (made in brazil) Jónak tűnik.  De elbizonytalanítottál...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31305 Dátum: 2008 Szeptember 12, 17:18:18 »

ja, Stunt, gépzsirral bekentem berakás előtt a ki nem látszó felületeket a gumin, így jobb vízzáró réteg lesz az ablakkereten is - nem rohad el. És berakni is könnyebb.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31304 Dátum: 2008 Szeptember 12, 17:12:39 »

Ez gyári VW gumi. (made in brazil) Jónak tűnik.  De elbizonytalanítottál...
detto. Hibátlan volt, pár mm eltérés volt a fúrt lukak közt és az ablak tengelyénél, de nyúlik-vetemedik, úgyhogy most már tökéletes, beállt a helyére.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31303 Dátum: 2008 Szeptember 12, 16:26:34 »

Muszáj cserélni? Ha nem jó az új gumi, nem fogod élvezni az elefántfület...  Én West Coast Metric gumit vettem (a gumijaik marha jók) de bent hagytam a régit.


Ez gyári VW gumi. (made in brazil) Jónak tűnik.  De elbizonytalanítottál...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #31302 Dátum: 2008 Szeptember 12, 16:25:10 »

Muszáj cserélni? Ha nem jó az új gumi, nem fogod élvezni az elefántfület...  Én West Coast Metric gumit vettem (a gumijaik marha jók) de bent hagytam a régit.

Igazad van, ez okosabb megoldás, mint a zsanért lefúrni. A tömítés alatt meg elfér egy 5-ös csavar.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31301 Dátum: 2008 Szeptember 12, 16:22:40 »

Én a keretből szedtem ki a zsanér két szegecsét és csavaroztam utána.

Igazad van, ez okosabb megoldás, mint a zsanért lefúrni. A tömítés alatt meg elfér egy 5-ös csavar.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31300 Dátum: 2008 Szeptember 12, 16:16:49 »

Valaki cserélt már elefántfül ablak (háromszög ablak, quarter light panel, etc.) gumitömítést?

Az alsó "zsanér" szerelhető, de a felső zsanér (felfogatás) szegecselve van. Ezt le kell fúrni és csavarozni? Vagy a keretből kijön valahogy (tömítés alatt esetleg van csavar?)
Én a keretből szedtem ki a zsanér két szegecsét és csavaroztam utána.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31299 Dátum: 2008 Szeptember 12, 16:15:36 »

Valaki cserélt már elefántfül ablak (háromszög ablak, quarter light panel, etc.) gumitömítést?

Az alsó "zsanér" szerelhető, de a felső zsanér (felfogatás) szegecselve van. Ezt le kell fúrni és csavarozni? Vagy a keretből kijön valahogy (tömítés alatt esetleg van csavar?)


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #31298 Dátum: 2008 Szeptember 12, 14:54:18 »

a 2 pontos vagyis az a biztonsági öv ami csak a derekadnál tartja a frontot az milyen tipusoknál volt használatos? (és milyen tipusokba rakható bele büntetlenül)?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31297 Dátum: 2008 Szeptember 12, 14:44:22 »

Szóval:
A próba kör hideg motorral volt,hideg most is szépen szól.
a gyújtás állítás nem fülre csinálta,viszont a megszakító vezeték tényleg régi.....
A rángatás lehet attól hogy piszkos a karbi????mert egyszer már csinált ilyet de akkor nem durrogott.....

A durrogás véleményem szerint csak gyújtás lehet.
Megszakítóhézag???Megszakító vezetéke?
Mert durrogni szerintem akkor durrog gázadásra, ha kihagy a gyújtás néha-néha. Az előbbiek lehetnek a főbb okai.
Ha motorféknél durrog, az lehet utógyújtás is, de nálam pl. valamelyik kipufogószelepre gyanakszunk apámmal meg öcsémmel, valszeg nem zár rendesen. De szétlökni a motort nem akarom, mert egyébként gyönyörűen megy, húz, nem zabál, és négyesben motorféknél kábé 75-80-nál, meg alacsonyabb fordulaton olyan 50-60- nál durran egyet, és kész.
Tudom, hogy nem normális a dolog, de ezzel még sokáig eljár, és ennyi miatt nem akarok legózni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31296 Dátum: 2008 Szeptember 12, 13:12:28 »

Minek alapján állított? Mert ha fülre, akkor az a baj...
Most azért kicsit ellentmondok.
Ha szerelek valamit a környéken, símán visszateszem az elosztót, és mindig be is indult, ha az ékszíjtárcsa jele az osztósíkon van, és a rotor az egyes henger érintkezője felé mutat. Csak nagyon minimális eltérés szokott lenni utánellenőrzésnél, és általában utána egy kis fülre állítás is szokott lenni, hogy tényleg jó legyen. Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető madcow
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #31295 Dátum: 2008 Szeptember 12, 12:08:28 »

Minek alapján állított? Mert ha fülre, akkor az a baj...
Szóval:
A próba kör hideg motorral volt,hideg most is szépen szól.
a gyújtás állítás nem fülre csinálta,viszont a megszakító vezeték tényleg régi.....
A rángatás lehet attól hogy piszkos a karbi????mert egyszer már csinált ilyet de akkor nem durrogott.....
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31294 Dátum: 2008 Szeptember 12, 11:10:55 »

Ja és még egy kérdés:
Az öcsém gyújtást állított.a próba körön hibátlanul ciripelt,de rá egy napra,már rángatott,és és néha puffogott is.de a ránagtás csak kb 2500as fordulatig volt,ha erösebben odaléptem,akkor abba hagyta...
ez mitől lehet?????

Minek alapján állított? Mert ha fülre, akkor az a baj...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31293 Dátum: 2008 Szeptember 12, 10:45:32 »

Ja és még egy kérdés:
Az öcsém gyújtást állított.a próba körön hibátlanul ciripelt,de rá egy napra,már rángatott,és és néha puffogott is.de a ránagtás csak kb 2500as fordulatig volt,ha erösebben odaléptem,akkor abba hagyta...
ez mitől lehet?????
a próbakör bemelegedett motorral volt?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31292 Dátum: 2008 Szeptember 12, 10:31:29 »

Ja és még egy kérdés:
Az öcsém gyújtást állított.a próba körön hibátlanul ciripelt,de rá egy napra,már rángatott,és és néha puffogott is.de a ránagtás csak kb 2500as fordulatig volt,ha erösebben odaléptem,akkor abba hagyta...
ez mitől lehet?????
Nekem pont fordítva volt: padlózásnál, de már végefelé kisebb gázadásra köhögött, kihagyott. Akkor a megoldás a fáradt megszakítóvezeték volt, aminél a kontakt azonnal megszakadt, amikor a gázpedál nyomására a vákumos szabályzó elhúzta az alaplapot. Új vezetéket tettem rá, és kész.

Gyújtás csak úgy nem mászkál el. Próbakörön tuti minden fordszámtartományt néztetek?
Egyáltalán milyen előgyújtást adott a motornak? Nézte a főtengely ékszíjtárcsán a jelzéseket?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető madcow
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #31291 Dátum: 2008 Szeptember 12, 10:27:57 »

Köszi.....
Este megnézem...aztán majd meg látjuk.... ;)remélem holnap már kocsival jövök dolgozni....Smiley
Ja és még egy kérdés:
Az öcsém gyújtást állított.a próba körön hibátlanul ciripelt,de rá egy napra,már rángatott,és és néha puffogott is.de a ránagtás csak kb 2500as fordulatig volt,ha erösebben odaléptem,akkor abba hagyta...
ez mitől lehet?????
Nem elérhető madcow
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #31290 Dátum: 2008 Szeptember 12, 10:22:45 »

Valszeg mostanra fáradt el a tömítés.
Én sem szoktam minden olajcserénél, meg szelepállításnál deknitömítést cserélni, de akkor ügyelni kell, hogy úgy kerüljön vissza, ahogyan bent volt.
Egy tömítéscsere szerintem is orvosolja  a dolgot.
Köszi.....
Este megnézem...aztán majd meg látjuk.... ;)remélem holnap már kocsival jövök dolgozni....Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31289 Dátum: 2008 Szeptember 12, 10:19:20 »

És mi miatt kezdhetett folyni????mert 4hónapja használom és eddig egy csepp se jött belőle....ma reggelre viszont....
3 hete cseréltem olajat....
Valszeg mostanra fáradt el a tömítés.
Én sem szoktam minden olajcserénél, meg szelepállításnál deknitömítést cserélni, de akkor ügyelni kell, hogy úgy kerüljön vissza, ahogyan bent volt.
Egy tömítéscsere szerintem is orvosolja  a dolgot.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető madcow
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #31288 Dátum: 2008 Szeptember 12, 10:16:51 »

először cseréld ki a tömítést és nézd meg hol jön ki pontosan
És mi miatt kezdhetett folyni????mert 4hónapja használom és eddig egy csepp se jött belőle....ma reggelre viszont....
3 hete cseréltem olajat....
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31287 Dátum: 2008 Szeptember 12, 10:01:02 »

Halihooo!!
Van egy kis gondom a járművel:a jobb szelepfedélnél nyomja az olajat....komoly folt lett alatta reggelre
MI a teendő???
először cseréld ki a tömítést és nézd meg hol jön ki pontosan
Nem elérhető madcow
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #31286 Dátum: 2008 Szeptember 12, 09:59:07 »

Halihooo!!
Van egy kis gondom a járművel:a jobb szelepfedélnél nyomja az olajat....komoly folt lett alatta reggelre
MI a teendő???
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #31285 Dátum: 2008 Szeptember 12, 08:09:44 »

Szeretem a szines bogarakat Smiley

Nah ezennel bejelentem, hogy 2006 szeptember 9.-én elkezdett bogárfelújítási projektem a mai nappal sikeresen végetért.
ez lett a sok alkatrészből:
 Grin Roll Eyes
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #31284 Dátum: 2008 Szeptember 12, 08:09:08 »

Én meg Öszödről Fonyódra Smiley

Fonyódról húztuk haza.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #31283 Dátum: 2008 Szeptember 12, 06:43:43 »

Nah ezennel bejelentem, hogy 2006 szeptember 9.-én elkezdett bogárfelújítási projektem a mai nappal sikeresen végetért.
ez lett a sok alkatrészből:
 Grin Roll Eyes

Gratula!!Érdekes a szín, de legalább nem átlagos... Szép! Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31282 Dátum: 2008 Szeptember 11, 23:24:45 »

Fonyódról húztuk haza.


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31281 Dátum: 2008 Szeptember 11, 23:12:35 »

Műhely közelben adta meg magát?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31280 Dátum: 2008 Szeptember 11, 22:59:03 »

Na, ezt nem gondoltam volna. Én kinyomó villára gyanakodtam.  Sad

Már kész. Grin


                             GNX-967
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31279 Dátum: 2008 Szeptember 11, 22:41:04 »

Nem mondom, hogy ilyen, de képről nagyon hasonló.
Barátodat lehet láttam tegnap reggel ha ilyen kemény csávó Cool akkor ő volt az egy nővel a jobbegyen. Bár a kocsit már láttam párszor errefele, lehet nem jól tippelek.

Volt már arrafelé jópárszor az elmúlt években a az Orgona utcában laknak.
Sportkipuff 1.6 állat hangjavan a vasnak, ültetett... stb..
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31278 Dátum: 2008 Szeptember 11, 22:38:17 »

Ilyen színű?

Lehetetlen!  Evil ez Iveco zöld, pont azért lett ilyen színű mert ezzel a színnel nem találkoztam még sehol! Smiley
Egyik barátom is most költözött Pomázra egy matt világoskék '66-os bogija van.
Nem mondom, hogy ilyen, de képről nagyon hasonló.
Barátodat lehet láttam tegnap reggel ha ilyen kemény csávó Cool akkor ő volt az egy nővel a jobbegyen. Bár a kocsit már láttam párszor errefele, lehet nem jól tippelek.
Oldalak: 1 ... 1228 1229 1230 1231 1232 [1233] 1234 1235 1236 1237 1238 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.